Suvestinė redakcija nuo 2007-07-27
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2004, Nr. 178-6589, i. k. 1042050ISAK001K-381
LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL PARAIŠKŲ PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 5 PRIORITETO „TECHNINĖ PARAMA“ 5.2 PRIEMONĘ „PROGRAMOS VIEŠUMAS IR VERTINIMAS (ESF)“ SAVIVALDYBIŲ TERITORIJŲ PLANAVIMO DOKUMENTAMS RENGTI TEIKIMO, VERTINIMO IR SUTARTIES PASIRAŠYMO INSTRUKCIJOS PATVIRTINIMO
2004 m. lapkričio 29 d. Nr. 1K-381
Vilnius
Vadovaudamasis Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimo Lietuvoje taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2003, Nr. 88-3999), 5.18 punktu,
1. Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ savivaldybių teritorijų planavimo dokumentams rengti teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukciją.
2. Paraiškos pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ savivaldybių teritorijų planavimo dokumentams rengti specialiosios (B) dalies formą.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2004 m. lapkričio 29 d. įsakymu Nr. 1K-381
PARAIŠKŲ PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 5 PRIORITETO „Techninė parama“ 5.2 PRIEMONĘ „PROGRAMOS VIEŠUMAS IR VERTINIMAS (ESF)“ SAVIVALDYBIŲ TERITORIJŲ PLANAVIMO DOKUMENTAMS RENGTI teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo INSTRUKCIJA
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ savivaldybių teritorijų planavimo dokumentams rengti teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukcija (toliau vadinama – instrukcija) nustato gaires pareiškėjams, siekiantiems gauti paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 2 d. nutarimu Nr. 935 (Žin., 2004, Nr. 123-4486) (toliau vadinama – BPD), 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ (toliau vadinama – BPD 5.2 priemonė) savivaldybių teritorijų planavimo dokumentams rengti.
2. Ši instrukcija parengta vadovaujantis Europos Komisijos 2004 m. kovo 10 d. reglamentu Nr. 448/2004, iš dalies pakeičiančiu reglamentą Nr. 1685/2000, nustatantį detalias taisykles įgyvendinant Tarybos reglamentą Nr. 1260/1999 dėl veiklų, finansuojamų iš struktūrinių fondų, išlaidų tinkamumo, ir panaikinančiu reglamentą Nr. 1145/2003 (visų pirma – šio reglamento priedo 11 taisyklės 3 dalimi), Tarybos 1999 m. birželio 21 d. reglamentu (EB) Nr. 1260/1999, nustatančiu struktūrinių fondų bendrąsias nuostatas, Tarybos 1999 m. liepos 12 d. reglamentu (EB) Nr. 1784/1999 dėl Europos socialinio fondo nuostatų, BPD ir BPD priedu, kurį 2004 m. vasario 5 d. patvirtino Laikinasis priežiūros komitetas Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento įgyvendinimo priežiūrai atlikti (toliau vadinama – BPD priedas), Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimo Lietuvoje taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2003, Nr. 88-3999), Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421), bei Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė pagalba“ priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, finansavimo ir administravimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. rugsėjo 29 d. įsakymu Nr. 1K-321 (Žin., 2004, Nr. 148-5368).
3. Instrukcijoje vartojamos sąvokos:
Techninė parama – programai įgyvendinti numatytas (penktasis) prioritetas, kuris yra skirtas užtikrinti efektyviam programos administravimui, pasitelkiant dvi BPD priemones: BPD 5.1 priemonę „Parama programos parengimui, valdymui, priežiūrai ir kontrolei (ERPF)“ ir 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“. Techninės paramos priemonių įgyvendinimą administruoja Finansų ministerija, įgyvendinančiosios institucijos funkcijas atlieka viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau vadinama – CPVA).
Kitos šioje instrukcijoje vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2391; 2004, Nr. 21-617), Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimo Lietuvoje taisyklių, Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių ir Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė pagalba“ priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, finansavimo ir administravimo taisyklių sąvokas.
II. TECHNINĖS PARAMOS SKYRIMO PAGAL BPD 5.2 PRIEMONĘ REIKALAVIMAI
I. Bpd 5.2 PriemonėS tikslas, uždaviniai ir finansavimo šaltiniai
4. Bendras BPD 5.2 priemonės tikslas – gerinti visuomenės informuotumą apie Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą, įtraukti kuo daugiau partnerių į Europos Sąjungos paramos planavimo ir priežiūros procesus bei užtikrinti veiksmingą būsimų investicijų planavimą.
5. Pagrindiniai BPD 5.2 priemonės uždaviniai:
5.2. teikti informaciją apie programą ir užtikrinti, kad struktūriniais fondais galėtų pasinaudoti kuo didesnis kuo įvairesnių partnerių skaičius;
5.3. vertinti paramos programą, rengti studijas, organizuoti seminarus, įskaitant seminarus, kurių tikslas – visais lygiais pagerinti administracinius gebėjimus;
5.4. teikti paramą tyrimams ir studijoms (įskaitant teritorijų planavimo dokumentų rengimą), kurie pagerins ir sutelks dėmesį į dabartines ir būsimas struktūrinių fondų paramos sritis, taip pat parengti dokumentaciją, kuri būtų darnios plėtros pagrindas;
5.5. teikti aiškias konsultacijas bei informaciją apie programos administravimą ir strategiškai pagrįstą, kompetentingą lėšų valdymą;
6. BPD 5.2 priemonė finansuojama atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos parengtą ir Europos Komisijos patvirtintą BPD, kuriame pateikiamas Lietuvos nacionalinis strateginis socialinės ir ekonominės plėtros 2004–2006 m. planas. Šiam strateginiam plėtros planui įgyvendinti skirti 5 prioritetai: socialinės ir ekonominės infrastruktūros plėtros, žmogiškųjų išteklių plėtros, gamybos sektoriaus plėtros, kaimo plėtros, žuvininkystės bei techninės paramos, kurių siekiama įgyvendinant atitinkamas kiekvienam prioritetui priskirtas BPD priemones.
7. BPD 5.2 priemonė finansuojama iš:
7.1. Europos socialinio fondo (toliau vadinama – ESF) lėšų. ESF – finansinė Europos Sąjungos struktūrinės politikos įgyvendinimo priemonė, kurios pagrindiniai uždaviniai ir taikymo sritys apibrėžti Tarybos 1999 m. liepos 12 d. reglamente (EB) Nr. 1784/1999. Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų skyrimą techninei pagalbai taip pat reglamentuoja Tarybos 1999 m. birželio 21 d. reglamentas (EB) Nr. 1260/1999 (visų pirma – šio reglamento 23 straipsnis);
7.2. lėšų, numatytų valstybės biudžete kaip asignavimai Finansų ministerijai specialiajai Europos socialinio fondo programai (BPD įgyvendinti) (programos kodas 60.3), kurias Finansų ministerija, priimdama instrukcijos 43 punkte nurodytą sprendimą, skiria pareiškėjams sutartyje dėl paramos skyrimo, kurios pavyzdinė forma pateikta Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede, nustatyta tvarka.
II. REMtini PROJEKTAI
8. Parama teikiama tik tiems projektams, kurie atitinka šiuos reikalavimus:
III. REMIAMA VEIKLOS SRITIS IR PARAMOS OBJEKTAS
9. Šioje instrukcijoje nustatyta tvarka pagal BPD 5.2 priemonę parama gali būti teikiama 12 punkte nurodytiems pareiškėjams savivaldybių teritorijų arba savivaldybių teritorijų dalių (miestų ir miestelių) bendrojo planavimo dokumentams parengti. Kitų bendrųjų, specialiųjų, detaliųjų planų rengimas pagal šią instrukciją neremiamas.
10. Paramos objektas yra savivaldybės teritorijos arba savivaldybės teritorijos dalies (miesto ar miestelio) bendrasis planas, parengtas pagal reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatyme ir Savivaldybės teritorijos bendrojo plano rengimo taisyklėse arba Miestų ir miestelių teritorijų bendrųjų planų rengimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. gegužės 7 d. įsakymu Nr. D1-263 (Žin., 2004, Nr. 83-3029) iki parengto bendrojo plano patikrinimo valstybinę teritorijų planavimo priežiūrą atliekančioje institucijoje stadijos, kuri baigiasi teritorijų planavimo priežiūrą atliekančios institucijos teigiama išvada dėl bendrojo plano sprendinių tvirtinimo tikslingumo.
IV. PAREIŠKĖJAI
12. Paraiškas šioje instrukcijoje nustatyta tvarka pagal savo kompetenciją, nustatytą Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatyme, gali teikti tik savivaldybių administracijų direktoriai.
13. Pirmenybė teikiama savivaldybėms, kurios atitinka vieną ar daugiau šių kriterijų:
13.1. kurių teritorijų bendrųjų planų parengimas atitinka Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Seimo 2002 m. spalio 29 d. nutarimu Nr. IX-1154 (Žin., 2002, Nr. 110-4852), prioritetus ir sprendinius bei Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano įgyvendinimo priemonių planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 9 d. nutarimu Nr. 1568 (Žin., 2003, Nr. 116-5282), ir užtikrina pagrindinių Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano urbanistinių sprendinių realizavimą;
13.2. kurių teritorinėms struktūroms tiesiogiai ir stipriausiai daro įtaką Lietuvos didžiųjų miestų (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio) vystymasis;
13.3. kurių teritorijų bendrųjų planų parengimas numatytas Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimuose;
13.4. kurios yra naujai įkurtos arba kurių teritorijos ribos yra iš esmės pakeistos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir jų ribų įstatymu (Žin., 1994, Nr. 60-1183);
13.5. kurios parengs Lietuvos Respublikos teritorijos bendrajame plane numatytų nepakankamo potencialo urbanistinių centrų, atliksiančių regionines aptarnavimo funkcijas, teritorijų bendruosius planus;
13.7. kurios neturi patvirtintų savo teritorijų bendrųjų planų, parengtų pagal Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo reikalavimus;
13.8. kurios turi parengtą (parengtas) miesto plėtros galimybių studiją (studijas), parengtą ir patvirtintą miesto strateginį planą;
V. TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS
15. Pagal BPD 5.2 priemonę gali būti finansuojamos tik tos išlaidos, kurios atitinka Europos Komisijos 2004 m. kovo 10 d. reglamente Nr. 448/2004 (visų pirma – šio reglamento priedo 11 taisyklės 3 dalyje) apibrėžtas išlaidų kategorijas, BPD ir BPD priedo bei Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, finansavimo ir administravimo taisyklių nuostatas.
16. Visos išlaidos turi būti aiškiai identifikuojamos, jas turi būti įmanoma pagrįsti ir įrodyti atitinkamais dokumentais Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, finansavimo ir administravimo taisyklėse nustatyta tvarka, jos turi būti tiesiogiai susijusios su 9 punkte nurodyta remiama veiklos sritimi.
17. Tinkamomis gali būti pripažįstamos ir remiamos išlaidos, patirtos nuo 2004 m. sausio 1 d.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-020, 2006-01-17, Žin., 2006, Nr. 8-289 (2006-01-21), i. k. 1062050ISAK001K-020
Nr. 1K-392, 2006-12-01, Žin., 2006, Nr. 133-5046 (2006-12-07), i. k. 1062050ISAK001K-392
18. Vadovaujantis instrukcijoje nustatyta tvarka, paskirstoma dalis BPD 5.2 priemonės biudžeto lėšų, skirtų bendriesiems teritorijų planams rengti, – iš viso 6 800 000 Lt. Finansų ministerija pasilieka teisę šią sumą tikslinti.
19. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos finansuojamos iki 90 proc. Pareiškėjas (ir/arba partneris (partneriai), jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) privalo bendrai finansuoti ne mažiau kaip 10 proc. tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Jei pareiškėjas (ir/arba partneris (partneriai), jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) įsipareigoja bendrai finansuoti didesnę tinkamų finansuoti projekto išlaidų dalį, skiriami papildomi balai. Jei pareiškėjas (ir/arba partneris (partneriai), jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) įsipareigoja finansuoti 10 procentų tinkamų finansuoti projekto išlaidų, balai neskiriami. Už kiekvienus 5 procentus, viršijančius privalomąją tinkamų išlaidų bendro finansavimo dalį, skiriama po 2 balus projekto techninio, finansinio ir ekonominio vertinimo lentelėje (3 priedas) nurodyta tvarka.
20. Gali būti finansuojamos tik būtinos projektui įgyvendinti ir realiai apskaičiuotos (atitinkančios rinkos kainas) išlaidos:
20.1. skirtos paslaugoms, tiesiogiai susijusioms su instrukcijos 9 punkte nurodyta remiama veiklos sritimi ir 10 punkte nurodytu paramos objektu, pirkti;
21. Nefinansuojamos išlaidos:
21.1. kitos, nei 20 punkte nurodytos, išlaidos arba išlaidos, kurioms nepateikti jas pateisinantys ir įrodantys dokumentai pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, finansavimo ir administravimo taisyklių reikalavimus;
VI. PARAIŠKŲ PILDYMAS IR PATEIKIMAS
23. Projekto pradžios data negali būti ankstesnė nei 2004 m. sausio 1 d. Projekto pabaigos data negali būti vėlesnė nei 2007 m. gruodžio 31 d. Projekto pabaigos data gali būti vėlesnė nei 2007 m. gruodžio 31 d., bet ne vėlesnė nei 2008 m. birželio 30 d. esant šioms aplinkybėms:
23.1. kai šios instrukcijos 43 punkte minimas Finansų ministerijos sprendimas yra priimtas vėliau nei 2006 m. spalio 1 d.;
23.2. jei projekto įgyvendinimo metu susiklosto objektyvios, nuo projekto vykdytojo nepriklausančios, aplinkybės, kurių nebuvo galima numatyti paramos sutarties pasirašymo metu ir dėl kurių negalima laiku pasiekti projekto tikslų.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-392, 2006-12-01, Žin., 2006, Nr. 133-5046 (2006-12-07), i. k. 1062050ISAK001K-392
Nr. 1K-226, 2007-07-20, Žin., 2007, Nr. 83-3401 (2007-07-26), i. k. 1072050ISAK001K-226
25. Pareiškėjas privalo užpildyti ir cpva pateikti paraišką: bendrąją (A) dalį, kurios forma pateikta Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priede, ir specialiąją (B) dalį ir jos priedus, kurių forma patvirtinta šiuo įsakymu.
26. Pareiškėjas privalo pateikti vieną paraiškos originalą, ant kurio turi būti nurodyta „ORIGINALAS“, ir tris paraiškų kopijas, ant kurių turi būti nurodyta „KOPIJA“. Kiekvienas paraiškos originalo lapas turi būti patvirtintas pareiškėjo įgalioto atstovo parašu. Pareiškėjas taip pat turi pateikti elektroninę paraiškos kopiją, įrašytą į kompiuterinę laikmeną. Visi vienos paraiškos lapai turi būti susegti ir sunumeruoti iš eilės.
27. Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba. Visos paraiškos turi būti išspausdintos. Ranka rašytos paraiškos nebus vertinamos.
28. Klausimai dėl paraiškų pildymo gali būti siunčiami elektroniniu paštu adresu: sf@cpva.lt, faksu (8 5) 251 44 01 arba pateikiami telefonu (8 5) 251 43 92. Kiekviename elektroniniu paštu arba faksu siunčiamame paklausime turi būti pateikiama nuoroda į kvietimą teikti paraiškas, nurodytas klausiančiojo vardas, pavardė, pareigos, institucijos pavadinimas ir telefono numeris. Klausimai ir atsakymai, kurie gali būti aktualūs visiems pareiškėjams, skelbiami internete adresu: www.cpva.lt. Papildoma informacija apie BPD skelbiama Finansų ministerijos interneto svetainėje adresu: www.finmin.lt. Būtina informacija ir konsultacijos gali būti teikiamos teminiuose seminaruose.
29. Kartu su paraiška pareiškėjas privalo pateikti:
29.2. dokumentą (dokumentus), patvirtinantį (patvirtinančius) pareiškėjo ir partnerio (partnerių) susitarimą kartu įgyvendinti projektą (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais));
30. Visos paraiškos turi būti pateiktos CPVA (J. Tumo-Vaižganto g. 8A/2, LT-01108 Vilnius, Lietuva) užklijuotame ir antspauduotame voke vienu iš trijų nurodytų būdų:
31. Ant voko turi būti užrašytas kvietimo teikti paraiškas pavadinimas ir numeris, pareiškėjo pavadinimas ir adresas.
32. Kitais nei 30 punkte nurodytais būdais (faksu arba elektroniniu paštu) išsiųstos arba kitais adresais įteiktos paraiškos nebus nagrinėjamos ir vertinamos.
33. Visos paraiškos gali būti teikiamos CPVA nuo kvietimo teikti paraiškas paskelbimo dienos iki 2005 m. vasario 28 d. 16 val. Jeigu paraiška siunčiama paštu arba paraišką pristato pašto kurjeris, išsiuntimo vietos pašto antspaudo data turi būti ne vėlesnė kaip 2005 m. vasario 28 d.
34. Paraiškos, gautos po šios instrukcijos 33 punkte nurodyto termino, nebus nagrinėjamos ir vertinamos.
35. Visas pateiktas paraiškas registruoja CPVA. Kiekvienai paraiškai suteikiamas atskiras registracijos numeris. Įteikusiam ar atsiuntusiam paraišką pareiškėjui išsiunčiamas paraiškos registravimo patvirtinimo lapas. Jei pareiškėjas įteikė paraišką asmeniškai, paraiškos registravimo lapas gali būti išduodamas iškart.
VII. PARAIŠKŲ VERTINIMAS
36. Gautas paraiškas CPVA vertina trimis etapais: atlieka paraiškų administracinės atitikties, projektų tinkamumo finansuoti ir projektų techninį, finansinį ir ekonominį vertinimą.
37. Paraiškos administracinės atitikties vertinimo metu:
37.1. tikrinama, ar pareiškėjas tinkamai ir laiku pateikė paraiškos dokumentus pagal paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelėje (1 priedas) nurodytus kriterijus;
37.3. CPVA turi teisę prašyti pareiškėjų pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus. Terminas, per kurį trūkstama informacija arba dokumentai turi būti pristatyti CPVA, nurodomas CPVA rašte pareiškėjui. Trūkstamai informacijai arba dokumentams pristatyti CPVA gali būti nustatytas 3–7 darbo dienų terminas priklausomai nuo trūkstamos informacijos ir dokumentų pobūdžio. Jeigu pareiškėjas per nustatytą laiką prašomos informacijos nepateikia, paraiška atmetama.
38. Paraiška toliau vertinama tik tokiu atveju, jeigu pagal visus taikomus administracinės atitikties vertinimo punktus yra įvertinama teigiamai.
39. Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu:
39.1. CPVA vertina, ar pareiškėjo siūlomas projektas atitinka instrukcijoje nustatytus reikalavimus pagal projekto tinkamumo finansuoti vertinimo lentelėje (2 priedas) nurodytus kriterijus;
39.3. CPVA gali prašyti pareiškėjų pateikti papildomos informacijos arba paraišką patikslinti, jeigu to reikia sprendimui dėl projekto tinkamumo finansuoti priimti. Terminas, per kurį trūkstama informacija arba dokumentai turi būti pristatyti CPVA, nurodomas CPVA rašte pareiškėjui. Trūkstamai informacijai arba dokumentams pristatyti CPVA gali būti nustatytas 3–7 darbo dienų terminas priklausomai nuo trūkstamos informacijos ir dokumentų pobūdžio. Jeigu pareiškėjas per nustatytą laiką prašomos informacijos nepateikia, paraiška atmetama.
40. Paraiška toliau vertinama tik tokiu atveju, jeigu pagal visus taikomus projekto tinkamumo finansuoti vertinimo punktus yra įvertinama teigiamai.
41. Projekto techninio, finansinio ir ekonominio vertinimo metu:
41.1. vertinama pateiktų projektų kokybė pagal projekto techninio, finansinio ir ekonominio vertinimo lentelėje nurodytus kriterijus;
41.2. pildoma kiekvieno projekto techninio, finansinio ir ekonominio vertinimo lentelė, kurioje kiekvienas projektas vertinamas balais. Aukščiausias galimas įvertinimas yra 100 balų;
41.3. CPVA gali prašyti pareiškėjų pateikti papildomos informacijos arba paraišką patikslinti, jeigu to reikia sprendimui dėl projekto techninio, finansinio ir ekonominio vertinimo priimti. Terminas, per kurį trūkstama informacija arba dokumentai turi būti pristatyti CPVA, nurodomas CPVA rašte pareiškėjui. Trūkstamai informacijai arba dokumentams pristatyti CPVA gali būti nustatytas 3–7 darbo dienų terminas priklausomai nuo trūkstamos informacijos ir dokumentų pobūdžio. Jeigu pareiškėjas per nustatytą laiką prašomos informacijos nepateikia, paraiška atmetama.
42. Atlikusi vertinimą, CPVA parengia ir Finansų ministerijai pateikia paraiškų vertinimo ataskaitą. Vertinimo ataskaitoje pateikiamose išvadose dėl paramos skyrimo projektui CPVA, remdamasi vertintojų atliktu paraiškų vertinimu, gali siūlyti projektui skirti mažesnę paramos sumą nei prašoma paraiškoje. Remtinus projektus atrenka Finansų ministro sudarytas projektų atrankos komitetas, į kurio sudėtį įtraukiami ministerijų ir kitų valstybės institucijų, kurių kompetencijos sričiai priskiriami svarstomi projektai, atstovai.
VIII. SPRENDIMO PRIĖMIMAS IR SUTARTIES SUDARYMAS
43. Sprendimą dėl remtinų projektų ir paramos sumos priima Finansų ministerija, kuriai yra priskirta administruoti techninės pagalbos priemonių įgyvendinimą vadovaudamasi projektų atrankos komiteto išvadomis ir paraiškų vertinimo rezultatais. Finansų ministerijos sprendimas įforminamas finansų ministro įsakymu. Finansų ministerija gali prašyti CPVA pateikti papildomos informacijos, kurios reikia sprendimui dėl pateiktos paraiškos priimti. Apie priimtą sprendimą Finansų ministerija informuoja CPVA.
44. Paraiška įvertinama ir sprendimas dėl paramos skyrimo arba paraiškos atmetimo priimamas šios instrukcijos 36–43 punktuose nustatyta tvarka ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo galutinio paraiškų pateikimo CPVA termino.
45. Priėmus sprendimą skirti paramą, pasirašoma paramos teikimo sutartis, kurioje nustatomos paramos skyrimo ir naudojimo sąlygos: paramos suma, paramos suteikimo sąlygos, paramos išmokėjimo tvarka, šalių teisės ir pareigos, atsiskaitymo už gautą paramą tvarka: ataskaitų rengimas ir teikimas, taikytinos pirkimų procedūros, patikrų vietoje atlikimo tvarka, reikalavimai projekto auditui, kitos sutarties vykdymo ir paramos naudojimo sąlygos.
47. CPVA ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo 43 punkte nurodyto Finansų ministerijos sprendimo gavimo ir užregistravimo dienos raštu informuoja pareiškėją apie priimtą sprendimą dėl paramos skyrimo. Rašte kartu pateikiamas pasiūlymas pasirašyti sutartį, nurodomas pasiūlymo pasirašyti sutartį galiojimo terminas, pridedamas sutarties projektas, pateikiama kita, sutarčiai pasirašyti reikalinga, informacija.
48. Pareiškėjas, negalėdamas pasirašyti sutarties per CPVA pasiūlyme pasirašyti sutartį nurodytą terminą, turi teisę per tą patį terminą pateikti CPVA motyvuotą prašymą nustatyti kitą terminą sutarčiai pasirašyti. Jei CPVA nustato, kad pareiškėjo nurodytos priežastys, dėl kurių jis negalėjo pasirašyti sutarties per pasiūlyme pasirašyti sutartį nurodytą terminą, yra svarbios, CPVA, gavusi Finansų ministerijos sutikimą, gali nustatyti naują terminą sutarčiai pasirašyti.
49. Pareiškėjui per nustatytą terminą sutarties nepasirašius arba nepateikus prašymo pratęsti sutarties pasirašymo terminą, pasiūlymas pasirašyti sutartį netenka galios ir parama projektui nesuteikiama.
50. Jeigu paraiška buvo atmesta arba priimtas sprendimas neskirti paramos, CPVA ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo 43 punkte nurodyto Finansų ministerijos sprendimo gavimo ir užregistravimo dienos raštu informuoja pareiškėją, kad jo paraiška buvo atmesta arba priimtas sprendimas jam neskirti paramos, ir nurodo priežastis, dėl kurių paraiška buvo atmesta arba priimtas sprendimas neskirti paramos.
501. Esant 23.2 punkte nurodytoms aplinkybėms projekto vykdytojas privalo kreiptis į CPVA su motyvuotu prašymu nukelti projekto pabaigos datą ir išdėstyti aplinkybes, dėl kurių negali pasiekti projekto tikslų iki projekto pabaigos datos, taip pat pateikti kitą informaciją ir dokumentus, kuriais pagrindžiamos prašyme išdėstytos aplinkybės. CPVA, per 10 darbo dienų išnagrinėjusi projekto vykdytojo prašymą ir įsitikinusi, kad projekto vykdytojas prašo nukelti projekto pabaigos datą dėl objektyvių priežasčių, kurių nebuvo galima numatyti paramos sutarties pasirašymo metu, ir kad projekto vykdytojas ėmėsi visų veiksmų, kurie turėjo užtikrinti projekto tikslų pasiekimą laiku, parengia išvadą dėl projekto pabaigos ir kartu su projekto vykdytojo prašymu teikia ją Finansų ministerijai. CPVA išvadoje dėl projekto pabaigos Finansų ministerijai siūlo:
Papildyta punktu:
Nr. 1K-226, 2007-07-20, Žin., 2007, Nr. 83-3401 (2007-07-26), i. k. 1072050ISAK001K-226
502. Finansų ministerija per 10 darbo dienų išnagrinėja CPVA pateiktus dokumentus ir atsižvelgdama į CPVA išvadą dėl projekto pabaigos, pasirašo paramos sutarties pakeitimą arba atmeta projekto vykdytojo prašymą.
Papildyta punktu:
Nr. 1K-226, 2007-07-20, Žin., 2007, Nr. 83-3401 (2007-07-26), i. k. 1072050ISAK001K-226
iII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
51. CPVA ir Finansų ministerija įsipareigoja užtikrinti pareiškėjo pateiktos informacijos ir duomenų konfidencialumą ir juos naudoti tik paraiškai įvertinti ir sprendimui dėl paramos skyrimo priimti. Tokie duomenys negali būti atskleisti jokiems tretiesiems asmenims be pareiškėjo sutikimo, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus atvejus.
______________
Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m.
bendrojo programavimo dokumento
5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę
„Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“
savivaldybių teritorijų planavimo
dokumentams rengti teikimo, vertinimo ir
sutarties pasirašymo instrukcijos
1 priedas
(Paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelės formos pavyzdys)
____________________________________________________________________
(Paraiškos administracinės atitikties vertinimą atliekančios institucijos pavadinimas)
PARAIŠKOS ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMO LENTELĖ
Paraiškos gavimo data: Paraiškos Nr.: |
Pareiškėjo pavadinimas: |
|||
|
|
Taip |
Ne |
|
1. |
Paraiška yra nustatytos formos, tinkamai užpildyta ir atitinka jai nustatytus reikalavimus ir yra pasirašyta pareiškėjo įgalioto atstovo |
¨ |
¨ |
|
2. |
Pateiktas vienas paraiškos originalas ir trys kopijos |
¨ |
¨ |
|
3. |
Pateikta paraiška elektroninėje laikmenoje |
¨ |
¨ |
|
4. |
Pateiktas pareiškėjo (ir partnerio (partnerių), jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) savivaldybės tarybos sprendimas rengti savivaldybės bendrąjį planą |
¨ |
¨ |
|
5. |
Pateiktas dokumentas, patvirtinantis pareiškėjo ir partnerio (partnerių) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) susitarimą kartu įgyvendinti projektą |
¨ |
¨ |
|
6. |
Paraiška užpildyta lietuvių kalba ir yra išspausdinta |
¨ |
¨ |
|
7. |
Pateikta pareiškėjo (ir partnerio (partnerių) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) deklaracija (deklaracijos) |
¨ |
¨ |
|
8. |
Biudžeto lentelė atitinka nustatytą formą ir yra pasirašyta pareiškėjo įgalioto atstovo |
¨ |
¨ |
|
9. |
Pasirinkta bent viena paramos viešumo ir informavimo priemonė |
¨ |
¨ |
|
VERTINTOJO PASTABOS. (ar trūksta dokumentų ir kokių) |
||||
Užpildė: _________ ____________ ___________ ______________
(Data) (Pareigos) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Patikrino: __________ ____________ __________ ______________
(Data) (Pareigos) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
______________
Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m.
bendrojo programavimo dokumento
5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę
„Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“
savivaldybių teritorijų planavimo
dokumentams rengti teikimo, vertinimo ir
sutarties pasirašymo instrukcijos
2 priedas
(Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo lentelės formos pavyzdys)
____________________________________________________________________
(Projekto tinkamumo finansuoti vertinimą atliekančios institucijos pavadinimas)
PROJEKTO TINKAMUMO finansuoti vertinimo lentelė
Paraiškos gavimo data: Paraiškos Nr.: |
Pareiškėjo pavadinimas: |
|||
|
|
Taip |
Ne |
|
1. |
Pareiškėjo ir partnerio (partnerių) vertinimas |
|
|
|
1.1 |
Pareiškėjas atitinka instrukcijoje nustatytus reikalavimus |
¨ |
¨ |
|
1.2. |
Partneris (partneriai) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) atitinka instrukcijoje nustatytus reikalavimus |
¨ |
¨ |
|
2. |
Projekto veiklos tinkamumas finansuoti |
|
|
|
2.1. |
Projekto veikla atitinka instrukcijoje nurodytą remiamą veiklą |
¨ |
¨ |
|
2.2. |
Projekto veikla atitinka instrukcijoje nurodytą paramos objektą |
¨ |
¨ |
|
3. |
Projekto išlaidų tinkamumas |
|
|
|
3.1. |
Projekto išlaidos yra finansuotinos pagal BPD 5.2 priemonę ir atitinka instrukcijoje nustatytus reikalavimus |
¨ |
¨ |
|
3.2 |
Tinkamos projekto išlaidos atitinka instrukcijoje nurodytą remiamą veiklos sritį |
¨ |
¨ |
|
3.3. |
Pareiškėjas ir/arba partneris (partneriai) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) įsipareigoja finansuoti ne mažiau kaip 10 procentų tinkamų projekto išlaidų |
¨ |
¨ |
|
4. |
Projekto įgyvendinimo laikotarpio tinkamumas |
|
|
|
4.1. |
Projekto pradžios data atitinka instrukcijoje nustatytus reikalavimus |
¨ |
¨ |
|
4.2. |
Projekto pabaigos data atitinka instrukcijoje nustatytus reikalavimus |
¨ |
¨ |
|
VERTINTOJO PASTABOS. (ar trūksta informacijos arba dokumentų ir kokių) |
||||
Užpildė: _________ ____________ ___________ ______________
(Data) (Pareigos) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Patikrino: __________ ____________ __________ ______________
(Data) (Pareigos) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
______________
Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m.
bendrojo programavimo dokumento
5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę
„Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“
savivaldybių teritorijų planavimo
dokumentams rengti teikimo, vertinimo ir
sutarties pasirašymo instrukcijos
3 priedas
(Projekto techninio, finansinio ir ekonominio vertinimo lentelės formos pavyzdys)
____________________________________________________________________
(Projekto techninį, finansinį ir ekonominį vertinimą atliekančios institucijos pavadinimas)
PROJEKTO techninio, finansinio ir ekonominio vertinimo lentelė
Pareiškėjo Nr.: Pareiškėjo pavadinimas: Prašoma paramos suma: |
Projekto pavadinimas: Projekto įgyvendinimo vieta: Projekto trukmė: |
||
|
Aukščiausias galimas balas |
Įvertinimo balas |
Nuoroda į paraiškos formą |
1. Pareiškėjo veiklos vykdymo pajėgumai |
|||
Vertinami pareiškėjo ir partnerio (partnerių) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) materialiniai ištekliai ir pasirengimas įgyvendinti projektą. Ar pareiškėjas ir partneris (partneriai) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)): – turi parengtą (parengtas) miesto plėtros galimybių studiją (studijas) ir kartu su paraiška pateikė tai patvirtinančius dokumentus; – turi parengtą ir patvirtintą miesto strateginį planą ir kartu su paraiška pateikė tai patvirtinančius dokumentus; – yra sudarę susitarimą bendrai planuoti gretimų savivaldybių teritorijas ir kartu su paraiška pateikė tai patvirtinančius dokumentus. |
6 |
|
Specialiosios (B) dalies III punktas |
2. Pareiškėjo finansiniai pajėgumai |
|||
Vertinama pareiškėjo ir/arba partnerio (partnerių) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) bendrai finansuojama tinkamų projekto išlaidų dalis. Jeigu pareiškėjas ir/arba partneris (partneriai) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) įsipareigoja finansuoti 10 procentų tinkamų projekto išlaidų, balai neskiriami. Už kiekvienus 5 procentus, viršijančius privalomąją tinkamų išlaidų bendro finansavimo dalį skiriama po 2 balus: jeigu bendrojo finansavimo dalis sudaro 11–15 procentų tinkamų projekto išlaidų, skiriami 2 balai, jei 16–20 procentų – 4 balai, jei 21 ir daugiau procentų – 6 balai. |
6 |
|
Specialiosios (B) dalies 2.3 punktas |
3. Projekto svarba (aktualumas) |
|||
Vertinamas: – pagrindimas, kad projektas atitinka BPD 5.2 priemonės tikslus ir uždavinius bei horizontalaus lygio Europos Sąjungos strategiją ir prioritetus; – pagrindimas, kad projektas atitinka Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano prioritetus ir sprendinius bei Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano įgyvendinimo priemonių planą ir užtikrina pagrindinių Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano urbanistinių sprendinių realizavimą; – pagrindimas, kad pareiškėjo ir partnerio (partnerių) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) teritorines struktūras tiesiogiai ir stipriausiai įtakoja Lietuvos didžiųjų miestų vystymosi keliamas spaudimas; – pagrindimas, kad pareiškėjo ir partnerio (partnerių) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) teritorijos bendrojo plano parengimas įtrauktas į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus; – pagrindimas, kad pareiškėjo ir partnerio (partnerių) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) savivaldybė yra naujai įkurta arba jos teritorijos ribos yra iš esmės pakeistos; – pagrindimas, kad pareiškėjas ir partneris (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) neturi patvirtintų teritorijos bendrųjų planų pagal Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymą; – pagrindimas, kad projektas yra skirtas parengti LR teritorijos bendrajame plane numatyto nepakankamo potencialo urbanistinio (urbanistinių) centro (centrų), atliksiančio (atliksiančių) regionines aptarnavimo funkcijas, teritorijos (teritorijų) bendrajam (bendriesiems) planui (planams). |
35 |
|
Bendrosios (A) dalies 8 punktas, Specialiosios (B) dalies 1.2.2, 1.2.3, 1.2.4 punktai |
4. Projekto metodika |
|||
Vertinamas: – suplanuotos projekto veiklos būtinumas projekto tikslams pasiekti; – projekto rezultatų aiškumas, realistiškumas; – projekto įgyvendinimo plano aiškumas, nuoseklumas ir realistiškumas; – projekto valdymo aiškumas. |
18 |
|
Bendrosios (A) dalies 7.1, 7.3, 7.4 punktai, Specialiosios (B) dalies 1.1, 1.3, 1.5, 1.6, 1.7 punktai |
5. Projekto tęstinumas ir nauda (išliekamoji vertė) |
|||
Vertinamas: – išorinių projekto įgyvendinimo veiksnių (rizikos, prielaidų) ir rizikos valdymo priemonių numatymas; – pareiškėjo ir partnerio (partnerių) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) įsipareigojimas dėl bendrojo plano darbų tęstinumo. |
20 |
|
Specialiosios (B) dalies 1.4, 1.8 punktai |
6. Projekto biudžeto ir išlaidų efektyvumas |
|||
Vertinamas: – projekto išlaidų reikalingumas planuotiems rezultatams pasiekti; – projekto išlaidų realistiškumas – atitikimas rinkos kainoms; – projekto išlaidų efektyvumas – nauda, kurią suteiks patirtos išlaidos. |
15 |
|
Specialiosios (B) dalies 2.1, 2.4 punktai |
Iš viso: |
100 |
|
|
VERTINTOJO REKOMENDACIJA
|
Užpildė: _________ ____________ ___________ ______________
(Data) (Pareigos) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Patikrino: __________ ____________ __________ ______________
(Data) (Pareigos) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
______________
Forma patvirtinta Lietuvos Respublikos
finansų ministro 2004 m. lapkričio 29 d.
įsakymu Nr. 1K-381
____________________________________________________________________________
(Pareiškėjo pavadinimas)
PARAIŠKOS pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė PARAMA“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ SAVIVALDYBIŲ teritorijų planavimo dokumenTams rengti specialioji (B) dalis
I. Projekto įgyvendinimo metodika
1.1. Projekto valdymas
Pareigos |
Atsakingo asmens v., pavardė |
Trumpas funkcijų aprašymas |
1.1.1. Pareiškėjas: |
||
1.1.1.1. Projekto vadovas (koordinatorius) |
|
|
1.1.1.2. Projekto finansininkas |
|
|
1.1.1.3. Kiti projekto įgyvendinime dalyvaujantys asmenys |
|
|
1.1.2. Projekto partneris: |
||
1.1.2.1. Projekto vadovas (koordinatorius) |
|
|
1.1.2.2. Projekto finansininkas |
|
|
1.1.2.3. Kiti projekto įgyvendinime dalyvaujantys asmenys |
|
|
Pastaba: jeigu partnerių yra daugiau nei vienas, duomenis pateikti apie kiekvieną partnerį. Jei projektą numatoma įgyvendinti be partnerio (partnerių), 1.1.2 punktas nepildomas.
1.2. Projekto pagrindimas
1.2.1. Prašomos paramos objektas
1.2.2. Projekto pagrindimas, atsižvelgiant į Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento tikslus ir uždavinius
1.2.3. Pagrindimas, kad projektas atitinka Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano prioritetus ir sprendinius bei Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano įgyvendinimo priemonių planą ir užtikrina pagrindinių Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano urbanistinių sprendinių realizavimą
|
1.2.4. Kita informacija, pagrindžianti projekto svarbą, atsižvelgiant į Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ teritorijų planavimo dokumentams rengti teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukcijos 13 punkte nurodytus kriterijus
|
1.3. Detalus projekto veiklos sričių sąrašas ir veiklos aprašymas, pagrindžiant veiklos būtinumą projekto tikslams pasiekti
|
1.4. Detalus projekto prielaidų ir galimos rizikos aprašymas
|
1.5. Atsakomybės už projekto vykdymą pasiskirstymas
1.5.1. Veiklos sritis |
|
1.5.1.1. Pareiškėjo atsakomybė už veiklos įgyvendinimą |
|
1.5.1.2. Partnerio (partnerių) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) atsakomybė už veiklos įgyvendinimą |
|
Pastaba: nurodyti pagal kiekvieną iš 1.3 punkte išvardytų veiklos sričių
1.6. Viešųjų pirkimų (sutarčių sudarymo) planas
Pirkimo objektas |
Pirkimo būdas |
Numatoma sutarties suma, Lt. |
1.6.1. Detalus paslaugų sąrašas |
|
|
Iš viso |
|
|
1.7. Projekto įgyvendinimo planas
Veikla |
Projekto trukmė
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pirmieji metai |
Antrieji metai |
Tretieji metai |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 ketv. |
2 ketv. |
3 ketv. |
4 ketv. |
1 ketv. |
2 ketv. |
3 ketv. |
4 ketv. |
1 ketv. |
2 ketv. |
3 ketv. |
4 ketv. |
|||||||||||||||||||||||||
Veiklos (veiklos sričių) pavadinimas (pavadinimai) (detalizuoti) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paslaugų pirkimas (detalizuoti): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Techn. užduoties/specifikacijų parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pirkimo konkurso dokumentų parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pirkimo konkurso skelbimas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pirkimo sutarties pasirašymas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sutarties vykdymas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Projekto rezultatų viešumas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Galutinis projekto auditas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Projekto ataskaitų rengimas ir teikimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pastaba. Lentelės laukeliai pildomi užtušuojant atitinkamus langelius.
1.8. Projekto tęstinumas
Projekto tęstinumas |
Veiksmai tęstinumui užtikrinti |
1.8.1. Atsakomybė už projekto tęstinumą, pasibaigus projektui/paramai |
|
1.8.2. Projekto rezultatų naudos tęstinumas |
|
1.8.3. Kita |
|
II. Projekto biudžetas
2.1. Detalus projekto išlaidų biudžetas
Projekto išlaidos |
Vnt. |
Vnt. sk. |
Vnt. kaina (be PVM) |
Iš viso (be PVM) |
PVM |
Iš viso (su PVM) |
2.1.1. Projekto išlaidų sąrašas |
|
|
|
|
|
|
(detalizuoti) |
|
|
|
|
|
|
Projekto išlaidos, iš viso: |
|
|
|
|
|
|
2.2. Projekto išlaidų finansavimo grafikas
Projekto išlaidos |
I metai |
II metai |
III metai |
||||||
Iš viso (be PVM) |
PVM |
Iš viso (su PVM) |
Iš viso (be PVM) |
PVM |
Iš viso (su PVM) |
Iš viso (be PVM) |
PVM |
Iš viso (su PVM) |
|
2.2.1. Projekto išlaidų sąrašas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(detalizuoti) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Projekto išlaidos, iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. Projekto išlaidų finansavimo šaltiniai
Projekto išlaidos |
Projekto išlaidų suma |
Procentinė dalis nuo bendro projekto biudžeto |
2.3.1. Projekto išlaidos, finansuotinos iš techninės pagalbos lėšų |
|
|
2.3.2. Projekto išlaidos, bendrai finansuotinos iš pareiškėjo ir/arba pareiškėjo partnerio (partnerių) lėšų |
|
|
Iš viso (2.3.1+2.3.2) |
|
100 |
PVM |
|
|
Pastaba. PVM eilutė pildoma tais atvejais, jei PVM negali būti pripažintas tinkamomis finansuoti projekto išlaidomis, t. y. jei pareiškėjas PVM mokestį, sumokėtą perkant paslaugas iš projekto lėšų, gali susigrąžinti. Jeigu PVM gali būti pripažintas tinkamomis finansuoti projekto išlaidomis, t. y. jei pareiškėjas PVM mokesčio, sumokėto perkant paslaugas iš projekto lėšų, negali susigrąžinti, PVM suma įskaičiuojama į projekto išlaidų sumą, nurodomą 2.3.1 ir 2.3.2 eilutėse.
2.4. Tinkamų finansuoti projekto išlaidų pagrindimas
Projekto išlaidos |
Pagrindimas |
2.4.1. Projekto išlaidų sąrašas |
|
(detalizuoti) |
|
III. pasirengimas įgyvendinti projektą
Pareiškėjo ir pareiškėjo partnerio (partnerių) materialiniai projekto įgyvendinimo ištekliai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
3.1. Pareiškėjas ir pareiškėjo partneris (partneriai) (jeigu projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)) turi išteklių, padėsiančių sklandžiau įgyvendinti projektą. Pareiškėjas ir pareiškėjo partneris (partneriai) (jeigu projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)): |
|
|
|
3.1.1. turi parengtą (parengtas) miesto plėtros galimybių studiją (studijas); |
¨ |
¨ |
|
3.1.2. turi parengtą ir patvirtintą miesto strateginį planą; |
¨ |
¨ |
|
3.1.3. yra sudarę susitarimą bendrai planuoti gretimų savivaldybių teritorijas ir kartu su paraiška pateikė tai patvirtinančius dokumentus. |
¨ |
¨ |
|
_______________________ ________________ ___________________
(Pareiškėjo įgalioto asmens (Parašas) (Vardas ir pavardė)
pareigų pavadinimas)
(A. V.)
PASTABOS.
1. Kartu su paraiška visais atvejais privalo būti pateikta pareiškėjo deklaracija. Partnerio deklaracija pildoma tais atvejais, kai paraiška teikiama kartu su partneriu. Partnerio deklaraciją privalo užpildyti kiekvienas paraiškoje nurodytas partneris.
2. Jeigu pareiškėjas paraiškos pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ savivaldybių teritorijų planavimo dokumentams rengti specialiosios (B) dalies III skyriuje bent viename punkte pažymi skiltį „Taip“, kartu su paraiška privalo pateikti atitinkamus tai įrodančius dokumentus.
______________
Paraiškos pagal Lietuvos 2004–2006 m.
bendrojo programavimo dokumento 5
prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę
„Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“
savivaldybių teritorijų planavimo
dokumentams rengti specialiosios (B) dalies
1 priedas
______________________________________________________________________________
(Pareiškėjo pavadinimas)
pareiškėjo deklaracija
________________________
(Sudarymo data ir vieta)
1. Patvirtinu, kad:
1.1. šioje paraiškoje pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ ir jos prieduose (toliau vadinama – paraiška) pateikta informacija yra teisinga;
1.2. prašoma parama yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga suma;
1.3. man nežinomos kitos paraiškoje nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas Lietuvos 2004–2006 m. Bendrojo programavimo dokumento įgyvendinimo laikotarpiu.
2. Neprieštarauju, kad:
2.1. paraiška būtų atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (tarp jų – ši deklaracija);
2.2. paraiškoje pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi Europos Sąjungos struktūrinių fondų kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje.
_______________________ ________________ ___________________
(Pareiškėjo įgalioto asmens (Parašas) (Vardas ir pavardė)
pareigų pavadinimas)
(A. V.)
______________
Paraiškos pagal Lietuvos 2004–2006 m.
bendrojo programavimo dokumento 5
prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę
„Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“
savivaldybių teritorijų planavimo
dokumentams rengti specialiosios (B) dalies
2 priedas
______________________________________________________________________________
(Partnerio pavadinimas)
PARTNERIO deklaracija
________________________
(Sudarymo data ir vieta)
1. Patvirtinu, kad:
1.1. visa su manimi susijusi informacija, pateikta paraiškos pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ A ir B dalyse ir visuose jos prieduose (toliau vadinama – paraiška), yra teisinga;
1.2. prieš pateikdamas paraišką, susipažinau su visomis paramos teikimo sąlygomis ir apribojimais ir atsakomybe už šių sąlygų nesilaikymą;
1.3. susipažinau su paraiškoje pateiktu projekto aprašymu ir jo įgyvendinimo tvarka, jiems pritariu ir prisidėsiu prie paraiškoje nurodyto projekto įgyvendinimo taip, kaip nurodyta paraiškoje;
1.4. nesu pažeidęs jokios sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Bendrijos arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų;
1.5. tinkamai informuosiu pareiškėją ir viešąją įstaigą Centrinę projektų valdymo agentūrą apie visus duomenų, veiklos pasikeitimus, vykdant projektą, ir visus kitus nukrypimus nuo paraiškoje numatyto projekto įgyvendinimo;
1.6. nebandysiu gauti konfidencialios informacijos arba daryti įtakos vertinimą arba atranką atliekančiai institucijai dabartinio ar vėlesnių konkursų paraiškų vertinimo metu.
2. Sutinku, kad:
2.1. projektas būtų reguliariai stebimas ir tikrinamas ir kad Europos Komisija, Europos Auditorių rūmai, CPVA ir Finansų ministerija ir bet kurie minėtų institucijų įgalioti asmenys atliktų reikalingus patikrinimus ir patikras;
2.2. paraiškoje pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi ES struktūrinių fondų ir Sanglaudos fondo kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje.
3. Įsipareigoju saugoti visus su projektu susijusius dokumentus sutartyje nustatyta tvarka.
_______________________ ________________ ___________________
(Pareiškėjo įgalioto asmens (Parašas) (Vardas ir pavardė)
pareigų pavadinimas)
(A. V.)
______________
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-020, 2006-01-17, Žin., 2006, Nr. 8-289 (2006-01-21), i. k. 1062050ISAK001K-020
Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. lapkričio 29 d. įsakymo Nr. 1K-381 "Dėl Paraiškų pagal Lietuvos 2004-2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto "Techninė parama" 5.2 priemonę "Programos viešumas ir vertinimas (ESF)" savivaldybių teritorijų planavimo dokumentams rengti teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukcijos patvirtinimo" pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-392, 2006-12-01, Žin., 2006, Nr. 133-5046 (2006-12-07), i. k. 1062050ISAK001K-392
Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. lapkričio 29 d. įsakymo Nr. 1K-381 "Dėl Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto "Techninė parama" 5.2 priemonę "Programos viešumas ir vertinimas (ESF)" savivaldybių teritorijų planavimo dokumentams rengti teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukcijos patvirtinimo" pakeitimo
3.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-226, 2007-07-20, Žin., 2007, Nr. 83-3401 (2007-07-26), i. k. 1072050ISAK001K-226
Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. lapkričio 29 d. įsakymo Nr. 1K-381 "Dėl Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto "Techninė parama" 5.2 priemonę "Programos viešumas ir vertinimas (ESF)" savivaldybių teritorijų planavimo dokumentams rengti teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukcijos patvirtinimo" pakeitimo