Įsakymas netenka galios 2024-05-11:
Nacionalinė žemės tarnyba prie Aplinkos ministerijos, Įsakymas
Nr. 1P-139-(1.1 E.), 2024-05-10, paskelbta TAR 2024-05-10, i. k. 2024-08677
Dėl Išankstinio ginčų nagrinėjimo Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Aplinkos ministerijos ne teismo tvarka taisyklių patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2023-01-04 iki 2024-05-10
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2010, Nr. 109-5624, i. k. 110233TISAK0001P-90
nacionalinės žemės tarnybos
PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS direktoriAus
Įsakymas
DĖL IŠANKSTINIO GINČŲ NAGRINĖJIMO NACIONALINĖJE ŽEMĖS TARNYBOJE PRIE APLINKOS MINISTERIJOS NE TEISMO TVARKA TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2010 m. rugsėjo 7 d. Nr. 1P-90
Vilnius
Pakeistas teisės akto pavadinimas:
Nr. 1P-363-(1.3 E.), 2022-12-07, paskelbta TAR 2023-01-03, i. k. 2023-00076
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos žemės reformos įstatymo 18 straipsnio 8 dalimi:
Preambulės pakeitimai:
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
1. Tvirtinu Išankstinio ginčų nagrinėjimo Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Aplinkos ministerijos ne teismo tvarka taisykles (pridedama).
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-363-(1.3 E.), 2022-12-07, paskelbta TAR 2023-01-03, i. k. 2023-00076
2. Nustatau, kad Nacionalinės žemės tarnybos prie Aplinkos ministerijos darbuotojai, nagrinėjantys asmenų prašymus ir skundus, išskyrus tuos skundus, kurie nagrinėjami pagal Išankstinio ginčų nagrinėjimo Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Aplinkos ministerijos ne teismo tvarka taisykles, turi vadovautis Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
Nr. 1P-363-(1.3 E.), 2022-12-07, paskelbta TAR 2023-01-03, i. k. 2023-00076
PATVIRTINTA
Nacionalinės žemės tarnybos prie
Žemės ūkio ministerijos direktoriaus
2010 m. rugsėjo 7 d. įsakymu Nr. 1P-90
IŠANKSTINIO GINČŲ NAGRINĖJIMO NACIONALINĖJE ŽEMĖS TARNYBOJE PRIE APLINKOS MINISTERIJOS NE TEISMO TVARKA TAISYKLĖS
Pakeistas priedo pavadinimas:
Nr. 1P-363-(1.3 E.), 2022-12-07, paskelbta TAR 2023-01-03, i. k. 2023-00076
I. SKYRIUS BENDROSIOS NUOSTATOS
Pakeistas skyriaus pavadinimas:
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
1. Išankstinio ginčų nagrinėjimo Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Aplinkos ministerijos ne teismo tvarka taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja fizinių ir juridinių asmenų (toliau – asmuo) skundų dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie Aplinkos ministerijos teritorinių skyrių (toliau – teritorinis padalinys) sprendimų ir veiksmų (neveikimų), išskyrus sprendimus atkurti nuosavybės teises, suteikti žemės sklypą nuosavybėn neatlygintinai, parduoti, išnuomoti ar perduoti naudotis neatlygintinai žemės sklypą, pateikimo ir nagrinėjimo Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Aplinkos ministerijos (toliau – Tarnyba) tvarką.
Teritorinių padalinių sprendimai dėl valstybinės žemės įsigijimo, nuomos ar perdavimo neatlygintinai naudotis skundžiami tiesiogiai teismui.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
Nr. 1P-363-(1.3 E.), 2022-12-07, paskelbta TAR 2023-01-03, i. k. 2023-00076
2. Šiose Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme vartojamas sąvokas.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
3. Pagal šiose Taisyklėse nustatytą tvarką skundus nagrinėja Nacionalinės žemės tarnybos prie Aplinkos ministerijos darbo reglamento, patvirtinto Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. 1P-(1.3.)-86 „Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie Aplinkos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“, nustatyta tvarka paskirtas Tarnybos valstybės tarnautojas (arba Tarnybos valstybės tarnautojai) arba Tarnybos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija (toliau – komisija), o sprendimą priima Tarnybos direktorius.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
Nr. 1P-363-(1.3 E.), 2022-12-07, paskelbta TAR 2023-01-03, i. k. 2023-00076
4. Nagrinėti skundą negali būti pavesta teritorinio padalinio, kurio sprendimai ar veiksmai (neveikimas) yra skundžiami, valstybės tarnautojui. Jeigu skundą nagrinėja komisija, jos nariu negali būti skiriamas teritorinio padalinio, kurio sprendimai ar veiksmai (neveikimas) yra skundžiami, valstybės tarnautojas.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
5. Nagrinėjantis skundą Tarnybos valstybės tarnautojas pats nusišalina nuo skundo nagrinėjimo arba turi būti nušalintas Tarnybos direktoriaus sprendimu, jeigu atsiranda Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 24 straipsnio 1 dalyje nurodytos aplinkybės. Gavęs pavedimą nagrinėti skundą, Tarnybos valstybės tarnautojas, atsiradus minėtoms aplinkybėms, pats turi pranešti Tarnybos direktoriui apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą ir jo priežastis. Sprendimą dėl Tarnybos direktoriaus nusišalinimo nuo skundo nagrinėjimo priima jis pats arba jį į pareigas paskyręs institucijos vadovas.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-363-(1.3 E.), 2022-12-07, paskelbta TAR 2023-01-03, i. k. 2023-00076
6. Nagrinėjant skundus, Tarnybos valstybės tarnautojai privalo vadovautis pagarbos žmogaus teisėms, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo, taip pat Viešojo administravimo įstatyme įtvirtintais įstatymo viršenybės, objektyvumo, proporcingumo, nepiktnaudžiavimo valdžia, tarnybinės pagalbos, efektyvumo, subsidiarumo ir vieno langelio principais, o teikdami asmenims informaciją – Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatyme nustatytais duomenų išsamumo, tikslumo, teisėtumo ir objektyvumo principais.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
Nr. 1P-363-(1.3 E.), 2022-12-07, paskelbta TAR 2023-01-03, i. k. 2023-00076
7. Tarnyba negali atsisakyti nagrinėti skundo dėl to, kad nėra šią funkciją atliekančio valstybės tarnautojo. Tarnybos valstybės tarnautojų atostogų, komandiruočių ir kitais nebuvimo Tarnyboje atvejais asmenų skundus nagrinėti turi būti pavedama kitiems valstybės tarnautojams.
8. Skundai, su kuriais tas pats asmuo kreipiasi į Tarnybą tuo pačiu klausimu, nenagrinėjami, jeigu nenurodomos naujos aplinkybės, sudarančios skundo pagrindą, ar nepateikiami papildomi argumentai, leidžiantys abejoti ankstesnio sprendimo pagrįstumu. Kai pakartotinis skundas nenagrinėjamas, Tarnyba per 5 darbo dienas nuo pakartotinio skundo gavimo Tarnyboje dienos praneša asmeniui, kodėl jo skundas nenagrinėjamas, ir nurodo šio sprendimo apskundimo tvarką.
II. SKYRIUS SKUNDŲ PATEIKIMAS IR PRIĖMIMAS
Pakeistas skyriaus pavadinimas:
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
9. Skundas Tarnybos direktoriui paduodamas per 20 darbo dienų nuo skundžiamo teritorinio padalinio sprendimo priėmimo, atliktų veiksmų ar atsisakymo juos atlikti (neveikimo) dienos. Jeigu asmuo praleidžia nustatytą skundo padavimo terminą, kartu su skundu jis turi pateikti prašymą dėl skundo padavimo termino atnaujinimo, kuriame nurodomos priežastys, dėl kurių skundas buvo praleistas (toliau – prašymas). Jeigu prašymo kartu su skundu asmuo nepateikia, Tarnyba per 5 darbo dienas informuoja asmenį, kad jis per 10 darbo dienų turi pateikti prašymą, o prašymo nepateikus, skundas nebus nagrinėjamas. Dėl priežasčių, kurias Tarnybos direktorius pripažįsta svarbiomis, praleistas terminas skundui paduoti Tarnybos direktoriaus sprendimu gali būti atnaujintas.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
Nr. 1P-363-(1.3 E.), 2022-12-07, paskelbta TAR 2023-01-03, i. k. 2023-00076
10. Skundai gali būti pateikiami raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į instituciją, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį) arba elektroniniu būdu Tarnybos elektroninio pašto adresu nzt@nzt.lt.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
11. Skundai Tarnyboje registruojami Tarnybos fizinių ir juridinių asmenų prašymų, skundų registre pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, patvirtintas Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
12. Gavus skundą, asmens pageidavimu įteikiamas, o jeigu skundas gautas paštu (arba elektroniniu būdu), asmens pageidavimu, kuris turi būti nurodytas skunde, per 2 darbo dienas nuo skundo gavimo Tarnyboje dienos asmens nurodytu adresu (arba elektroninio pašto adresu, jeigu skundas pateiktas elektroniniu būdu) išsiunčiamas skundo gavimo faktą patvirtinantis dokumentas – registracijos kortelė. Registracijos kortelėje nurodoma skundo priėmimo data ir registracijos numeris, Tarnybos valstybės tarnautojo, priėmusio skundą, vardas, pavardė, pareigos, prireikus – kita reikiama informacija.
13. Neteko galios nuo 2023-01-04
Punkto naikinimas:
Nr. 1P-363-(1.3 E.), 2022-12-07, paskelbta TAR 2023-01-03, i. k. 2023-00076
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
14. Tarnybos direktoriui paduoto skundo dėl teritorinio padalinio priimto sprendimo, veiksmų ar neveikimo forma ir turinys turi atitikti šiuos reikalavimus:
14.1. Skundai turi būti:
14.2. Skunde turi būti nurodyta:
14.2.2. kurio teritorinio padalinio arba konkretaus šio padalinio valstybės tarnautojo, kurio priimti sprendimai, veiksmai (ar neveikimas) yra skundžiami, vardas, pavardė, pareigos, ir kokie priimti sprendimai, veiksmai (ar neveikimas) yra skundžiami;
14.2.4. kokios asmens teisės ir įstatymų saugomi interesai buvo pažeisti teritorinio padalinio priimtu sprendimu, veiksmais (ar neveikimu);
14.3. Prie skundo asmuo turi pridėti asmens turimų dokumentų, patvirtinančių skunde išdėstytas aplinkybes, kopijas.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
15. Kai skundą paduoda asmens atstovas, jis Tarnybai pateikia atstovavimą patvirtinantį dokumentą ir asmens skundą, atitinkantį šių Taisyklių 14 punkte nustatytus reikalavimus; asmens atstovas turi pasirašyti skundą ir nurodyti savo vardą, pavardę, gyvenamąją vietą, taip pat atstovaujamo asmens vardą, pavardę, gyvenamąją vietą (jeigu kreipiamasi fizinio asmens vardu) arba pavadinimą, kodą, buveinės adresą (jeigu kreipiamasi juridinio asmens vardu).
16. Kai skundą paduoda asmens atstovas, kurio atstovavimą patvirtinantis dokumentas išduotas užsienyje, šis dokumentas turi būti legalizuotas vadovaujantis Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 30 d. nutarimu Nr. 1079 „Dėl Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (apostille) tvarkos aprašo patvirtinimo“.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
18. Asmens skundas, pateiktas elektroniniu būdu ir pasirašytas elektroniniu parašu, prilyginamas skundui raštu.
19. Elektroniniu būdu pateiktas skundas sudaromas taip, kad būtų galima:
19.2. atidaryti ir apdoroti jį elektroninių dokumentų valdymo sistemos ar kitomis Tarnybos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis;
III. SKYRIUS SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS
Pakeistas skyriaus pavadinimas:
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
20. Skundai turi būti išnagrinėti ir sprendimai priimti per 20 darbo dienų, išskyrus šių Taisyklių 21 punkte nurodytus atvejus. Skundų nagrinėjimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo skundo Tarnyboje gavimo dienos.
Jeigu skundo nagrinėjimo metu asmuo patikslina (papildo) skundą arba iš esmės suformuluoja naujus reikalavimus, skundas turi būti išnagrinėtas ir sprendimas priimtas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo patikslinto (papildyto) skundo gavimo dienos.
21. Šių Taisyklių 20 punkte nurodytą terminą Tarnybos direktorius gali pratęsti, jeigu:
21.1. skundą nagrinėti pavedama komisijai ir dėl jos sudarymo, komisijos posėdžio sušaukimo ar kitų organizacinių priemonių skundo nagrinėjimas gali užsitęsti;
21.2. skundo nagrinėjimas gali užsitęsti dėl būtinybės vykti skunde nurodytų aplinkybių tirti į ginčo objekto (žemės buvimo) vietą;
22. Jeigu šių Taisyklių 21 punkte nurodytais atvejais skundo nagrinėjimo terminas pratęsiamas, likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki šių Taisyklių 20 punkte nustatyto termino pabaigos, Tarnyba išsiunčia asmeniui pranešimą raštu (arba elektroniniu paštu, jeigu skundas pateiktas elektroniniu būdu), nurodydama skundo nagrinėjimo pratęsimo priežastis ir terminą, kuriam pratęstas skundo nagrinėjimas.
23. Skundai, pateikti nesilaikant šių Taisyklių 14.1.1–14.1.2, 14.2–14.3, 15 ir 16 punktuose nustatytų reikalavimų, per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo Tarnyboje dienos grąžinami asmeniui, nurodant grąžinimo priežastį ir asmens teisę per ne ilgesnį kaip 14 dienų terminą ištaisius nurodytus trūkumus vėl kreiptis į Tarnybą. Grąžindama skundą, Tarnyba pasilieka jo kopiją.
25. Skundai, pateikti elektroniniu būdu nesilaikant šių Taisyklių 19.1–19.3 punktuose nustatytų reikalavimų, per tris dienas grąžinami asmeniui elektroniniu būdu, nurodant grąžinimo priežastis.
26. Skundai, pateikti elektroniniu būdu nesilaikant šių Taisyklių 19.4 punkte nustatyto reikalavimo, nenagrinėjami.
27. Skundą nagrinėjantis Tarnybos valstybės tarnautojas arba komisija turi teisę kreiptis į:
27.1. skundą pateikusį asmenį dėl papildomos informacijos ar dokumentų (jeigu asmuo juos turi), reikalingų skundui ištirti, pateikimo;
27.2. teritorinį padalinį dėl žodinio ar raštiško paaiškinimo, susijusio su skunde išdėstytomis aplinkybėmis ir keliamais reikalavimais, ir gauti visą su skundu susijusią medžiagą;
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
28. Skundą nagrinėjančio Tarnybos valstybės tarnautojo arba komisijos prašomas raštiškas paaiškinimas ar medžiaga, susijusi su skundo nagrinėjimu, turi būti pateikta ne vėliau kaip per 15 darbo dienas nuo tokio prašymo gavimo dienos.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-363-(1.3 E.), 2022-12-07, paskelbta TAR 2023-01-03, i. k. 2023-00076
IV. SKYRIUS SPRENDIMO PRIĖMIMAS
Pakeistas skyriaus pavadinimas:
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
29. Tarnybos valstybės tarnautojas ar komisija, išnagrinėję skundo medžiagą ir keliamus reikalavimus, parengia Tarnybos direktoriaus vardu sprendimo projektą (šių Taisyklių priedas) ir pateikia jį direktoriui.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
30. Atsižvelgiant į skundo turinį ir keliamus reikalavimus, Tarnybos direktorius priima vieną (ar kelis, jei skunde keliami du ar daugiau reikalavimų) iš sprendimų:
30.2. panaikinti (visą ar iš dalies) teritorinio padalinio priimtą sprendimą;
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
30.3. panaikinti (visą ar iš dalies) teritorinio padalinio priimtą sprendimą ir priimti naują sprendimą;
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
30.4. pakeisti teritorinio padalinio priimtą sprendimą;
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
30.5. įpareigoti teritorinį padalinį atlikti tam tikrus veiksmus, susijusius su skunde keliamų reikalavimų įgyvendinimu.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
31. Sprendime nurodyta informacija asmeniui turi būti tiksli ir aiški. Sprendimas surašomas valstybine kalba ir tokiu būdu, kokiu pateiktas skundas, jeigu asmuo nepageidauja gauti atsakymą kitu būdu.
32. Tarnybos direktoriaus priimtas sprendimas dėl skundo ne vėliau kaip kitą darbo dieną nuo jo priėmimo išsiunčiamas asmeniui ir Nacionalinės žemės tarnybos prie Aplinkos ministerijos dokumentų valdymo sistemoje perduodamas teritoriniam skyriui, dėl kurio priimtų sprendimų ar veiksmų (ar neveikimo) buvo paduotas skundas.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
Nr. 1P-363-(1.3 E.), 2022-12-07, paskelbta TAR 2023-01-03, i. k. 2023-00076
V. SKYRIUS BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Pakeistas skyriaus pavadinimas:
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
33. Tarnybos direktoriaus priimtas sprendimas vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymu per vieną mėnesį nuo jo gavimo dienos gali būti skundžiamas teismui.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
Išankstinio ginčų nagrinėjimo Nacionalinėje žemės
tarnyboje prie Aplinkos ministerijos ne teismo
tvarka taisyklių
priedas
(Sprendimo formos pavyzdys)
NACIONALINĖS ŽEMĖS TARNYBOS
PRIE APLINKOS MINISTERIJOS
DIREKTORIUS
SPRENDIMAS
DĖL __________________________________________________SKUNDO IŠNAGRINĖJIMO
(fizinio asmens vardas, pavardė; juridinio asmens ar kitos užsienio organizacijos pavadinimas)
20 m.__________d. Nr. ____
Vilnius
1. Skundo esmė ir pareiškėjo reikalavimai.
2. Nustatytos skundo aplinkybės.
3. Argumentai ir įrodymai, kuriais grindžiamas sprendimas arba kuriais atmetamas pareiškėjo reikalavimas.
Vadovaudamasis_________________________________________________________________,
(teisės aktai, kuriais vadovaujantis priimamas sprendimas)
NUSPRENDŽIU:
1. (Nurodomas vienas ar keli Išankstinio ginčų nagrinėjimo Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Aplinkos ministerijos ne teismo tvarka taisyklių 30.1–30.5 papunkčiuose nurodyti sprendimai).
2. Šis sprendimas vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymu per vieną mėnesį nuo jo gavimo dienos gali būti skundžiamas teismui.
Direktorius (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Pakeitimai:
1.
Nacionalinė žemės tarnyba prie Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos, Įsakymas
Nr. 1P-(1.3.)-36, 2012-01-31, Žin., 2012, Nr. 16-743 (2012-02-04), i. k. 112233TISAK1.3.)-36
Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2010 m. rugsėjo 7 d. įsakymo Nr. 1P-90 "Dėl Išankstinio ginčų Nagrinėjimo nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos ne teismo tvarka taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija, Įsakymas
Nr. 1P- 305-(1.3.), 2016-08-23, paskelbta TAR 2016-08-24, i. k. 2016-22601
Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2010 m. rugsėjo 7 d. įsakymo Nr. 1P-90 „Dėl išankstinio ginčų nagrinėjimo Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos ne teismo tvarka taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo
3.
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos, Įsakymas
Nr. 1P-363-(1.3 E.), 2022-12-07, paskelbta TAR 2023-01-03, i. k. 2023-00076
Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2010 m. rugsėjo 7 d. įsakymo Nr. 1P-90 „Dėl Išankstinio ginčų nagrinėjimo Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos ne teismo tvarka taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo