Suvestinė redakcija nuo 2007-06-15 iki 2009-04-07
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2003, Nr. 103-4623, i. k. 103110CISAK001S-100
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJOS VERTINIMO METODINIŲ REKOMENDACIJŲ PATVIRTINIMO
2003 m. spalio 20 d. Nr. 1S-100
Vilnius
Vadovaudamasis 2002 m. gruodžio 3 d. Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. IX-1217 (Žin., 2002, Nr. 118-5296) 7 straipsnio 2 dalies 2 ir 3 punktais,
PATVIRTINTA
Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos
Respublikos Vyriausybės direktoriaus
2004 m. balandžio 27 d. įsakymu Nr. 1S-25
(Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos
Respublikos Vyriausybės direktoriaus
2007 m. birželio 8 d. įsakymo Nr. 1S-23
redakcija)
TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJOS VERTINIMO METODINĖS REKOMENDACIJOS
I. BENDROJI DALIS
1. Tiekėjų kvalifikacijos vertinimo metodinių rekomendacijų (toliau – rekomendacijos) tikslas – padėti perkančiosioms organizacijoms įgyvendinti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas) 32 straipsnio 1 dalies nuostatą, kad perkančioji organizacija privalo išsiaiškinti, ar tiekėjas yra kompetentingas, patikimas ir pajėgus tinkamai įvykdyti pirkimo sąlygas.
2. Rekomendacijose naudojamos sąvokos:
2.1. Kvalifikacijos patikrinimas – tai procedūra, kurios metu tikrinama, ar tiekėjai atitinka pirkimo dokumentuose nurodytus minimalius kvalifikacijos reikalavimus. Tiekėjų kvalifikacija tikrinama perkant visais Viešųjų pirkimų įstatyme nustatytais pirkimo būdais. Pirkimo dokumentuose kvalifikacijos reikalavimai gali būti nenustatomi pirkimo taikant įprastą komercinę praktiką metu, kai perkančioji organizacija kviečia tiekėjus remdamasi savo patirtimi ar turima informacija;
2.2. Kvalifikacinė atranka – tai procedūra, kurios metu perkančioji organizacija pagal pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius kriterijus atrenka kandidatus, kviestinus dalyvauti tolesnėse pirkimo procedūrose. Tiekėjų kvalifikacinė atranka atliekama vykdant pirkimus riboto konkurso, skelbiamų derybų, konkurencinio dialogo ir supaprastinto riboto konkurso būdais, atliekant riboto projekto ir supaprastinto riboto projekto konkurso procedūras;
3. Rekomendacijos skirtos perkančiosios organizacijos sudarytos Viešojo pirkimo komisijos nariams, rengiantiems pirkimo dokumentus bei tikrinantiems kvalifikaciją ir/ar vykdantiems kvalifikacinę atranką. Jos turėtų būti naudingos ir tiekėjų specialistams, rengiantiems bei teikiantiems perkančiosioms organizacijoms informaciją apie tiekėjų kvalifikaciją.
4. Rekomendacijos nėra privalomos. Perkančioji organizacija gali nustatyti ir kitokius kvalifikacijos kriterijus ar jų reikšmes, tačiau tik tokius, kurie neprieštarauja Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatoms. Perkančioji organizacija neturėtų nustatyti visų šiose rekomendacijose pateiktų kriterijų kiekvieno pirkimo atveju.
5. Perkančioji organizacija iš tiekėjo gali pareikalauti tokios informacijos, kuri yra būtina nustatyti, ar tiekėjas atitinka teisės verstis atitinkama veikla, finansinius, ekonominius, techninius ir profesinius reikalavimus, ar nėra sąlygų, draudžiančių ir ribojančių tiekėjų dalyvavimą pirkime.
6. Visiems tiekėjams turi būti taikomi vienodi kvalifikacijos reikalavimai. Tuo atveju, kai pirkimo objektas suskirstytas į atskiras dalis, perkančioji organizacija gali nustatyti skirtingus kvalifikacijos reikalavimus tiekėjams, teikiantiems pasiūlymus dėl atskirų pirkimo objekto dalių.
7. Perkančioji organizacija negali kelti tokių kvalifikacijos reikalavimų, kurie dirbtinai ribotų galimą konkurenciją. Kvalifikacijos reikalavimai turi būti pagrįsti ir proporcingi pirkimo sąlygoms, tikslūs ir aiškūs. Keliami reikalavimai negali pažeisti tiekėjo teisės saugoti intelektinę nuosavybę, gamybos ir komercinę paslaptį. Keliami reikalavimai taip pat negali prieštarauti Europos Bendrijos steigimo sutarties nuostatoms, diskriminuoti tiekėjų nacionaliniu pagrindu.
8. Siekiant operatyviau įvertinti tiekėjų kvalifikacijos atitikimą nustatytiems reikalavimams yra sudaromi oficialūs patvirtintų tiekėjų sąrašai (toliau – oficialūs sąrašai). Juos sudaranti Viešųjų pirkimų tarnyba prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Viešųjų pirkimų tarnyba) tiekėjui išduoda pažymą, kurios kopiją tiekėjas gali pateikti perkančiajai organizacijai kartu su pasiūlymu. Perkančioji organizacija turi priimti tiekėjo pateiktos pažymos kopiją apie jo įrašymą į oficialius sąrašus ir negali be pagrindo ja abejoti, bet nereikalauja, kad tiekėjas būtų įrašytas į šiuos sąrašus. Be Viešųjų pirkimų tarnybos išduotos pažymos dėl tiekėjo įrašymo į oficialius patvirtintų tiekėjų sąrašus pripažįstamos ir kitų valstybių narių kompetentingų institucijų išduotos lygiavertės pažymos.
9. Tiekėjo pateikta pažyma (jos kopija) apie jo įrašymą į oficialius sąrašus įrodo, kad tiekėjas atitinka tuos kvalifikacijos reikalavimus, kurie keliami tiekėjo įrašymui į oficialius sąrašus. Tiekėjas taip pat turi teisę pateikti kitus dokumentus, įrodančius, kad jo kvalifikacija atitinka perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus.
II. MINIMALŪS KVALIFIKACIJOS REIKALAVIMAI IR JUOS PATVIRTINANTYS DOKUMENTAI
10. Perkančioji organizacija turi teisę pirkimo dokumentuose nustatyti minimalius kandidatų ar dalyvių kvalifikacijos (teisės verstis atitinkama veikla, finansinio ir ekonominio bei techninio ir profesinio pajėgumo) reikalavimus ir pareikalauti, kad kandidatai ar dalyviai pateiktų pirkimo dokumentuose nurodytą informaciją ir kvalifikaciją patvirtinančius dokumentus. Perkančioji organizacija pasirenka, jos nuomone, svarbius tiekėjų kvalifikaciją apibūdinančius kriterijus ir nustato jų reikalaujamas reikšmes, kurios būtinos sutarčiai įvykdyti. Rekomenduojama pirkimo dokumentuose pateikti klausimyno arba kvalifikacijos deklaracijos formą, kurioje tiekėjas nurodytų savo kvalifikacijos duomenis. Pavyzdinės klausimyno ir kvalifikacijos deklaracijos formos pateiktos rekomendacijų 1 ir 2 prieduose.
11. Rekomenduojama vieno kvalifikacinio kriterijaus patvirtinimui prašyti pateikti vieną dokumentą, kadangi pertekliniai dokumentai viešųjų pirkimų procedūrose apsunkina tiek tiekėjų, tiek pačios perkančiosios organizacijos darbą.
12. Rekomenduojama pirkimo dokumentuose nustatyti, kad tiekėjas gali pateikti prašomų dokumentų kopijas, tačiau perkančioji organizacija pasilieka teisę paprašyti originalų.
13. Rekomenduojama pirkimo dokumentuose nustatyti, kad, jeigu kandidatas ar dalyvis dėl pateisinamų priežasčių negali pateikti perkančiosios organizacijos reikalaujamų dokumentų, jis turi teisę vietoje jų pateikti kitus perkančiajai organizacijai priimtinus dokumentus ar informaciją, kurie patvirtintų, kad kandidatų ar dalyvių kvalifikacija atitinka keliamus reikalavimus. Šiuo atveju prieš teikiant pasiūlymą tiekėjas raštu kreipiasi į perkančiąją organizaciją, nurodydamas ketinamus pateikti dokumentus ir klausdamas, ar jie priimtini.
14. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose turi numatyti, kad atmeta paraišką ar pasiūlymą, jei tiekėjas turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už 2004 m. kovo 31 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2004/18/EB dėl viešojo darbų, prekių ir paslaugų pirkimo sutarčių sudarymo tvarkos derinimo 45 straipsnio 1 dalyje apibrėžtas šias nusikalstamas veikas:
14.4. pinigų plovimą.
Patvirtinantys dokumentai – išrašai iš teismų sprendimų, jei tokie yra, ar Informatikos ir ryšių departamento prie vidaus reikalų ministerijos išduota pažyma fiziniams asmenims apie jų teistumą (neteistumą), juridiniams asmenims -apie teismo priimtus sprendimus ar jiems tolygus šalies, kurioje registruotas kandidatas ar dalyvis, ar šalies, iš kurios jis atvyko, kompetentingos teismo ar viešojo administravimo institucijos išduotas dokumentas, liudijantis, kad nėra nurodytų pažeidimų.
15. Kvalifikacijos patikrinimui perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose gali, bet neprivalo numatyti, kad paraiška ar pasiūlymas atmetami, jeigu tiekėjas:
15.1. yra bankrutavęs, likviduojamas, su kreditoriais sudaręs taikos sutartį, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą, arba jo padėtis pagal šalies, kurioje jis registruotas, įstatymus yra tokia pati ar panaši.
Patvirtinantys dokumentai – Valstybės įmonės Registrų centro išduotas išrašas, teismo išduotas išrašas iš teismo sprendimo, jei toks yra, arba šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, ar šalies, iš kurios jis atvyko, kompetentingos teismo ar viešojo administravimo institucijos išduota pažyma;
15.2. turi jam iškeltą bankroto bylą arba jam vykdomas bankroto procesas ne teismo tvarka, siekiama priverstinio likvidavimo procedūros ar susitarimo su kreditoriais arba jam vykdomos analogiškos procedūros pagal šalies, kurioje jis registruotas, įstatymus.
Patvirtinantys dokumentai – Valstybės įmonės Registrų centro išduotas išrašas, teismo išduotas išrašas iš teismo sprendimo, jei toks yra, arba šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, ar šalies, iš kurios jis atvyko, kompetentingos teismo ar viešojo administravimo institucijos išduota pažyma;
15.3. turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už pažeidimus profesinėje veikloje.
Patvirtinantys dokumentai – Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos išduota pažyma fiziniams asmenims – apie jų teistumą (neteistumą), juridiniams asmenims – pažyma apie teismo priimtus sprendimus, teismo išduotas išrašas iš teismo sprendimo, jei toks yra, arba šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, ar šalies, iš kurios jis atvyko, kompetentingos teismo ar viešojo administravimo institucijos išduota pažyma;
15.4. yra padaręs rimtą profesinį pažeidimą, kurį perkančioji organizacija gali įrodyti bet kokiomis teisėtomis priemonėmis;
15.5. nėra įvykdęs įsipareigojimų, susijusių su socialinio draudimo įmokų mokėjimu pagal šalies, kurioje jis registruotas, ar šalies, kurioje yra perkančioji organizacija, reikalavimus;
Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos teritorinių skyrių ir kitų Valstybinio socialinio draudimo fondo įstaigų, susijusių su Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimu, ar šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, kompetentingos valstybės institucijos išduota pažyma;
15.6. nėra įvykdęs įsipareigojimų, susijusių su mokesčių mokėjimu pagal šalies, kurioje jis registruotas, ar šalies, kurioje yra perkančioji organizacija, reikalavimus.
Patvirtinantys dokumentai – Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos teritorinės valstybinės mokesčių inspekcijos ar šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, kompetentingos valstybės institucijos išduota pažyma;
16. Jeigu tiekėjas negali pateikti 14, 15.1, 15.2, 15.3, 15.5 ir 15.6 punktuose nurodytų dokumentų, nes atitinkamoje šalyje tokie dokumentai neišduodami arba toje šalyje išduodami dokumentai neapima visų 14, 15.1, 15.2 ir 15.3 punktuose keliamų klausimų, jie gali būti pakeisti priesaikos deklaracija, arba šalyse, kuriose ji netaikoma, oficialia tiekėjo deklaracija, kurią jis yra pateikęs kompetentingai teisinei arba administracinei institucijai, notarui arba kompetentingai profesinei ar prekybos organizacijai jo kilmės šalyje arba šalyje, iš kurios jis atvyko.
17. Rekomenduojama nustatyti, kad kandidatas ar dalyvis turėtų teisę verstis atitinkama veikla (nurodoma konkreti veikla). Nurodant veiklą perkančioji organizacija gali vadovautis Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriumi (EVRK).
Kriterijaus reikšmė – tiekėjas privalo įrodyti, kad turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
Kriterijus naudotinas kvalifikacijos patikrinimo procedūroje ir rekomenduojamas nustatyti kiekviename pirkime.
Patvirtinantys dokumentai – profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje narėje, kurioje tiekėjas registruotas, ar priesaikos deklaracija, liudijanti tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla. Lietuvos Respublikoje registruotas tiekėjas pateikia: Valstybės įmonės Registrų centro išduotą juridinio asmens (įmonės) registravimo pažymėjimo kopiją, ūkininkas – ūkininko pažymėjimą, asmuo, besiverčiantis veikla turint verslo liudijimą, – verslo liudijimo kopiją. Jei verstis tam tikra veikla reikalingi leidimai, licencijos, atestatai ar kiti dokumentai, tiekėjas pateikia atitinkamų institucijų išduotų leidimų, licencijų, atestatų ar kitų dokumentų kopijas. Jei kandidatai arba dalyviai, norėdami teikti paslaugas savo kilmės šalyje, turi turėti tam tikrą leidimą arba būti tam tikrų organizacijų nariais, perkančioji organizacija gali pareikalauti iš jų tokių leidimų arba narystės įrodymų. Perkančioji organizacija turi nurodyti, kokius konkrečiai dokumentus tiekėjas turi pateikti.
18. Rekomenduojami kandidatų ir dalyvių ekonominę ir finansinę būklę apibūdinantys kriterijai:
18.1. profesinis draudimas.
Rekomenduojama kriterijaus reikšmė – turėti profesinį civilinės atsakomybės draudimą.
Kriterijus naudotinas kvalifikacijos tikrinimo procedūroje, kai teisės aktais yra nustatyta pareiga apsidrausti profesiniu civilinės atsakomybės draudimu (pavyzdžiui, šiuo draudimu turi draustis advokatai, antstoliai, audito įmonės, draudimo brokerių įmonės, įrenginių techninės būklės tikrinimo įstaigos, kelionių organizatoriai, muitinės tarpininkai, statybinės organizacijos ir kt.).
Patvirtinantys dokumentai – draudimo įmonės liudijimo kopija arba atitinkami įrodymai, kad kandidatai ar dalyviai yra apsidraudę nuo profesinės rizikos;
18.2. vidutinė metinė bendroji apyvarta per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus).
Rekomenduojama kriterijaus reikšmė – vidutinė metinė bendroji apyvarta 1,5 karto didesnė už pirkimo objekto vertę. Nustatydama šio kriterijaus reikšmę perkančioji organizacija atsižvelgia ir į numatomos sudaryti sutarties trukmę. Jei sutarties trukmė ilgesnė nei metai, rekomenduojama nustatyti atitinkamai mažesnę vidutinės metinės bendrosios apyvartos reikšmę, tuo tarpu, jei sutartis trumpalaikė – didesnę. Pvz., jei pirkimo sutarties trukmė yra treji metai, rekomenduotina nustatyti, kad vidutinė metinė bendroji apyvarta būtų ne mažesnė kaip 0,5 pirkimo objekto vertės.
Kriterijus naudotinas perkant prekes, paslaugas ir darbus tiekėjų kvalifikacijos patikrinimo ir kvalifikacinės atrankos procedūrose.
Patvirtinantys dokumentai – atitinkamų metų pelno (nuostolio) ataskaitos;
18.3. vidutinė metinė apyvarta tos veiklos, su kuria susijęs atliekamas pirkimas, per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus).
Rekomenduojama kriterijaus reikšmė – vidutinė metinė apyvarta tos veiklos, su kuria susijęs atliekamas pirkimas, 1,5 karto didesnė už pirkimo objekto vertę. Nustatant šio kriterijaus reikšmę rekomenduojama atsižvelgti į numatomos sudaryti sutarties trukmę, kaip pažymėta Rekomendacijų 18.2 punkte.
Kriterijus naudotinas perkant prekes, paslaugas ir darbus tiekėjų kvalifikacijos tikrinimo ir kvalifikacinės atrankos procedūrose tuo atveju, kai tikėtina, kad pirkime galintys dalyvauti tiekėjai verčiasi keliomis veiklomis ir dėl to 18.2 punkte nurodytas kriterijus nepakankamai apibūdina tiekėjų finansinę būklę.
Patvirtinantys dokumentai – atitinkamų metų išrašai iš statistinių ataskaitų apie konkrečių prekių, paslaugų, darbų apyvartą;
18.4. vidutinis metinis grynasis pelnas per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjų įregistravimo dienos (jeigu tiekėjai vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus).
Rekomenduojama kriterijaus reikšmė – tiekėjo pastaraisiais 3 finansiniais metais arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) vidutinio metinio grynojo pelno teigiama reikšmė.
Kriterijus naudotinas perkant prekes, paslaugas bei darbus tiekėjų kvalifikacijos patikrinimo procedūroje, kai numatoma sudaryti ilgalaikes sutartis (ilgesnes kaip 3 metai).
Patvirtinantys dokumentai- atitinkamų metų pelno (nuostolio) ataskaita;
18.5. kritinio likvidumo koeficientas – tiekėjo trumpalaikio finansinio stabilumo rodiklis. Kriterijus išreiškiamas kaip trumpalaikio turto ir atsargų skirtumo santykis su trumpalaikiais įsipareigojimais.
Rekomenduojama kriterijaus reikšmė – kritinio likvidumo koeficientas ne mažesnis už 0,5. Jeigu trumpalaikiai įsipareigojimai lygūs 0, laikoma, kad tiekėjai atitinka nustatytą kritinio likvidumo reikalavimą.
Kriterijus naudotinas didelės vertės pirkimuose, perkant prekes, paslaugas ir darbus, tiekėjų kvalifikacijos patikrinimo procedūroje.
Patvirtinantys (įrodantys) dokumentai – paskutinių metų balansas.
19. Kandidatų ir dalyvių techninį ir profesinį pajėgumą apibūdinantys kriterijai:
19.1. tiekėjų patirtis – per pastaruosius 3 finansinius metus įvykdytų pagrindinių panašių sutarčių (sutarčių, kurių dalykas ir įvykdymo sąlygos panašios), kurių kiekvienos rekomenduojama vertė yra ne mažesnė kaip 0,7 pirkimo objekto vertės, skaičius. Perkančioji organizacija turi tiksliai ir aiškiai nurodyti, ką ji laiko panašia sutartimi. Kriterijaus reikšmė išreiškiama sveikais skaičiais.
Rekomenduojama kriterijaus reikšmė – įvykdyta bent 1 panaši sutartis.
Kriterijus naudotinas tiekėjų kvalifikacijos patikrinimo ir kvalifikacinės atrankos procedūrose.
Patvirtinantys dokumentai – įvykdytų sutarčių panašių sutarčių sąrašas, nurodant prekių ar paslaugų bendras sumas, datas ir prekių ar paslaugų gavėjus, neatsižvelgiant į tai, ar jie yra perkančiosios organizacijos ar ne. Įrodymui apie prekių patiekimą ar paslaugų suteikimą kandidatai ar dalyviai pateikia: jei gavėjas buvo perkančioji organizacija, – jos patvirtintą pažymą, jei gavėjas – ne perkančioji organizacija, – jo pažymą, o jos nesant – kandidato ar dalyvio deklaraciją;
19.2. tiekėjo vadovaujančiųjų darbuotojų ir asmenų, atsakingų už sutarties vykdymą, kvalifikacija.
Rekomenduojama kriterijaus reikšmė – minimalus vadovaujančiųjų ir atsakingų darbuotojų skaičius, reikalaujamas jų išsilavinimas ir profesinės kvalifikacijos lygis. Perkančioji organizacija turi tiksliai ir aiškiai nurodyti, kokią kvalifikaciją turi turėti tiekėjo vadovaujantys ir atsakingi asmenys.
Kriterijus naudotinas tiekėjų kvalifikacijos patikrinimo ir kvalifikacinės atrankos procedūrose.
Patvirtinantys dokumentai – tiekėjo ir (ar) jo vadovaujančio personalo, ypač asmenų, atsakingų už paslaugų teikimą, išsilavinimo ir profesinės kvalifikacijos apibūdinimai, kuriuose turi būti nurodytos pavardės, išsilavinimas, kvalifikacija (kvalifikacijos atestatą išdavusios įstaigos pavadinimas ir išdavimo data), taip pat informacija apie paslaugų teikėjų darbuotojų vidutinį metinį skaičių ir vadovaujančiųjų darbuotojų skaičių per paskutinius 3 metus;
19.3. paslaugų teikėjo arba rangovo sutarčiai vykdyti turimi įrankiai, įrenginiai ir techninės priemonės.
Rekomenduojama kriterijaus reikšmė – minimalios, reikalingos įvykdyti pirkimo sutartimi prisiimamus įsipareigojimus, techninės priemonės, turimi įrenginiai ir įrankiai. Perkančioji organizacija turi tiksliai ir aiškiai nurodyti, kokiomis techninėmis priemonėmis turi disponuoti tiekėjas.
Kriterijus naudotinas tiekėjų kvalifikacijos patikrinimo procedūroje.
Patvirtinantis dokumentas – pažyma, kurioje pateikiamas techninių priemonių aprašymas. Joje, be kita ko, nurodomas turimas arba galimas pasitelkti nuomos, panaudos ar kitais pagrindais (taip pat pateikiamos nuomos sutarčių, preliminarių sutarčių ar kitokių nuomos ar panaudos galimybes patvirtinančių dokumentų kopijos) įrenginių, įrankių, techninių priemonių kiekis, našumas ir kiti apibūdinantys techniniai kriterijai arba kompetentingos oficialios institucijos pažyma apie tai, kad tiekėjų techninės galimybės leidžia įvykdyti sutartimi priimtus įsipareigojimus;
19.4. įrodymas, kad tiekėjas sugeba tiekti prekes, kurios atitinka kokybės ir techninius reikalavimus.
Rekomenduojama kriterijaus reikšmė – tiekėjo pateikiama informacija turi įrodyti, kad jo parduodamos prekės atitinka kokybės ir techninius reikalavimus.
Kriterijus naudotinas tiekėjų kvalifikacijos patikrinimo procedūroje.
Patvirtinantis dokumentas – prekių aprašymai, pateikiami pavyzdžiai arba nuotraukos. Gali būti prašoma pateikti oficialių kokybės kontrolės institucijų ar pripažintą kompetenciją turinčių agentūrų išduotas pažymas, kurios liudija, kad prekių kokybė tiksliai atitinka nurodytas specifikacijas ir standartus. Perkančioji organizacija turi pripažinti valstybėse narėse akredituotų kompetentingų įstaigų išduotas kokybę patvirtinančias pažymas;
19.5. įrodymas, kad tiekėjas užtikrina kokybės vadybos sistemos standartų laikymąsi.
Rekomenduojama reikšmė – kandidatas ar dalyvis turi pateikti informaciją, kuri turi įrodyti, kad jis laikosi tam tikrų kokybės vadybos sistemos standartų.
Kriterijus naudotinas tiekėjų kvalifikacijos patikrinimo procedūroje tais atvejais, kai būtina užtikrinti atitinkamų kokybės vadybos sistemos standartų laikymąsi.
Patvirtinantys dokumentai – nepriklausomos įstaigos išduotas sertifikatas, patvirtinantis, kad tiekėjas laikosi tam tikrų kokybės vadybos sistemos standartų. Tam pirkimo dokumentuose rekomenduojama nurodyti kokybės vadybos sistemą, pagrįstą atitinkamų Europos standartų serijomis, kurias yra sertifikavusi Europos Bendrijos teisės aktų nustatytus reikalavimus atitinkanti sertifikavimo įstaiga. Perkančioji organizacija turi pripažinti lygiaverčius sertifikatus, išduotus kitose valstybėse narėse įsisteigusių įstaigų. Ji taip pat priima kitus kandidatų ar dalyvių lygiaverčių kokybės vadybos užtikrinimo priemonių įrodymus;
19.6. įrodymas, kad tiekėjas galės taikyti aplinkosaugos vadybos priemones.
Rekomenduojama reikšmė – kandidatas ar dalyvis turi pateikti informaciją, kuri turi įrodyti, kad jis laikosi tam tikrų aplinkos apsaugos vadybos standartų.
Kriterijus naudotinas tiekėjų kvalifikacijos tikrinimo procedūroje perkant darbus ar paslaugas, tais atvejais, kai būtina užtikrinti atitinkamų aplinkos apsaugos vadybos standartų laikymąsi.
Patvirtinantys dokumentai – kandidatas ar dalyvis turi pateikti nepriklausomų įstaigų išduotus sertifikatus, patvirtinančius, kad tiekėjas laikosi tam tikrų aplinkos apsaugos vadybos standartų. Perkančioji organizacija turėtų pirkimo dokumentuose nurodyti Europos Bendrijos aplinkos apsaugos vadybos ir audito sistemą (EMAS) arba aplinkos apsaugos vadybos standartą, pagrįstą atitinkamais Europos arba tarptautiniais standartais, kuriuos yra patvirtinusios įstaigos, atitinkančios Europos Bendrijos teisės aktus arba atitinkamus Europos ar tarptautinius sertifikavimo standartus ir pripažinti lygiaverčius sertifikatus, išduotus kitose valstybėse narėse įsteigtų įstaigų. Ji taip pat priima kitus tiekėjo įrodymus apie lygiavertes aplinkos apsaugos vadybos priemones.
20. Paraišką ar pasiūlymą gali pateikti ūkio subjektų grupė, todėl perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose turi nurodyti, kokius iš tiekėjų kvalifikacijai keliamų reikalavimų turi atitikti visi ūkio subjektų grupės nariai kartu ir kokius kiekvienas narys atskirai. Nurodydama šiuos reikalavimus perkančioji organizacija turi užtikrinti, kad nebūtų dirbtinai ribojama galimybė ūkio subjektų grupei dalyvauti pirkime. Perkančioji organizacija turi siekti, kad ūkio subjektų grupės narių pajėgumai būtų sumuojami, ir tik pagrįstais atvejais gali reikalauti, kad kai kuriuos kvalifikacijos reikalavimus ūkio subjektų grupės nariai tenkintų kiekvienas atskirai. Rekomendacijų 15.1–15.7 punktuose nurodytus reikalavimus turėtų atitikti visi grupėje dalyvaujantys tiekėjai kartu. Šis reikalavimas netaikomas prašant pateikti pirkimo sutarčiai vykdyti privalomus atestatus, licencijas, leidimus, verslo liudijimus ir panašius dokumentus. Tokius dokumentus turėtų pateikti tos ūkio subjektų grupės šalys, kurių prisiimtoms prievolėms pagal pirkimo sutartį vykdyti reikia atitinkamų atestatų, licencijų, leidimų, verslo liudijimų ir panašių dokumentų. Taip pat rekomenduojama pirkimo dokumentuose nustatyti, kad rekomendacijų 18.2, 18.3 ir 19 punktuose nurodytus reikalavimus atitiktų visi ūkio subjektų grupės nariai kartu, 18.4 ir 18.5 punktuose nurodytų reikalavimų reikšmes – kiekvienas ūkio subjektų grupės narys atskirai, o 18.1 punkto reikalavimą – tie ūkio subjektų grupės nariai, kurių prisiimtoms prievolėms pagal pirkimo sutartį vykdyti reikia turėti profesinį civilinės atsakomybės draudimą.
21. Perkančioji organizacija gali pareikalauti, kad ūkio subjektų grupė pateiktų jungtinės veiklos sutartį, kurioje būtų aiškiai nurodytos kiekvienos sutarties šalies pareigos vykdant pirkimo sutartį ir kiekvienai šaliai tenkanti įsipareigojimų dalis bendroje pasiūlymų kainoje.
22. Perkančioji organizacija turi atsižvelgti į tai, kad prireikus konkretaus pirkimo atveju tiekėjai gali remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais, neatsižvelgdama į tai, kokio teisinio pobūdžio būtų jų ryšiai. Šiuo atveju tiekėjai privalo įrodyti perkančiajai organizacijai, kad vykdant sutartį tie ištekliai jiems bus prieinami. Tokiomis pačiomis sąlygomis ūkio subjektų grupė gali remtis ūkio subjektų grupės dalyvių arba kitų ūkio subjektų pajėgumais. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose gali nurodyti, kad sutarties vykdymo metu negali būti keičiami tiekėjo pasiūlyme nurodyti subrangovai, į kurių kvalifikacinius duomenis buvo atsižvelgta kvalifikacijos vertinimo procedūroje, arba subrangovų keitimas derinamas su perkančiąja organizacija, kuri patikrina, ar jų kvalifikacija atitinka keliamus reikalavimus.
23. Perkančioji organizacija gali nustatyti, kad kandidatas ar dalyvis turi atitikti tam tikrai kvalifikacinei klasei, kuri suteikiama Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2006 m. gruodžio 14 d. įsakymu Nr. 1S-80 „Dėl Tiekėjų įrašymo į oficialius patvirtintų tiekėjų sąrašus taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 140-5383) patvirtintų taisyklių nustatyta tvarka, keliamus reikalavimus. Ši pažyma įrodo ne tik tiekėjo patirtį sėkmingai vykdant sutartis, o ir atitiktį Rekomendacijų 14, 15.1, 15.2 ir 17 punktuose nustatytiems reikalavimams. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose nurodo, kad tiekėjas, kuris į oficialius sąrašus neįrašytas, gali pateikti kitus dokumentus, išvardydama juos.
III. MINIMALŪS KVALIFIKACIJOS REIKALAVIMAI IR JUOS PATVIRTINANTYS DOKUMENTAI ATSKIRŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS
24. Perkant darbus vietoje šių rekomendacijų 19.1 ir 19.2 punktuose pateiktų kvalifikacijos kriterijų siūloma numatyti:
24.1. vidutinę metinę svarbiausių statybos ir montavimo darbų apimtį per pastaruosius 5 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 5 finansinius metus).
Rekomenduojama reikšmė – vidutinė metinė svarbiausių statybos ir montavimo darbų apimtis yra ne mažesnė kaip pusė perkamų darbų apimties.
Kriterijus naudotinas kvalifikacijos patikrinimo ir kvalifikacinės atrankos procedūroje. Patvirtinantys dokumentai -per 5 metus atliktų darbų sąrašas kartu su užsakovų pažymomis apie tai, kad svarbiausi darbai buvo atlikti tinkamai. Pažymose turi būti nurodyta darbų atlikimo vertė, data ir vieta, be to, ar jie buvo atlikti pagal galiojančių normatyvinių dokumentų, reglamentuojančių darbų atlikimą, reikalavimus ir tinkamai užbaigti, klausimynas, apyvartos ataskaita;
24.2. tiekėjų vadovaujančiųjų darbuotojų ir asmenų, atsakingų už sutarties vykdymą, kvalifikaciją.
Rekomenduojama kriterijaus reikšmė – pagrindiniams darbų vadovams rekomenduojama nustatyti 5 metų panašių darbų patirtį, o statybos dalių vadovams bei pagrindiniams specialistams – 2 metų panašių darbų patirtį.
Kriterijus naudotinas tiekėjų kvalifikacijos tikrinimo ir kvalifikacinės atrankos procedūrose. Darbuotojų, nesusijusių su sutarties vykdymu, kvalifikacija paprastai netikrinama.
Patvirtinantys dokumentai – rangovų personalo ir (ar) jų vadovaujančio personalo pažyma apie rangovo darbuotojų vidutinį metinį skaičių ir vadovaujančiųjų darbuotojų skaičių per paskutinius 3 metus, taip pat nurodytos asmenų, atsakingų už darbų atlikimą pavardės, išsilavinimas ir profesinė kvalifikacija (kvalifikacijos atestatą išdavusios įstaigos pavadinimas ir išdavimo data).
25. Perkant kelionių agentūrų paslaugas, susijusias su aviabilietų pardavimu, kai pirkimo vertė viršija Viešųjų pirkimų įstatymo 11 straipsnyje nustatytą tarptautinio pirkimo vertės ribą, vietoje šių rekomendacijų 18 ir 19 punktuose pateiktų kvalifikacijos kriterijų numatyti:
25.1. tiekėjų buvimą Tarptautinės aviavežėjų asociacijos (IATA) nariu. Perkančioji organizacija taip pat nurodo, kad tiekėjas, nesantis IATA nariu, gali pateikti įrodymus apie technines galimybes, atitinkančias reikalavimus IATA nariams, bei technines priemones operatyviai bilietų rezervacijai. Kriterijus naudotinas kvalifikacijos tikrinimo procedūroje. Patvirtinantys dokumentai – Tarptautinės aviavežėjų asociacijos nario sertifikatų, sutarčių kopijos, jei reikia, techninių priemonių aprašymas ir kiti įrodymai;
25.2. tiekėjai turi būti per pastaruosius 3 finansinius metus sėkmingai įvykdę bent vieną panašią (perkamomis paslaugomis ir sutarties verte) sutartį. Kriterijus naudotinas tiekėjų kvalifikacijos tikrinimo ir kvalifikacinės atrankos procedūrose. Patvirtinantys dokumentai – per pastaruosius 3 finansinius metus įvykdytų panašių sutarčių sąrašas kartu su užsakovų pažymomis apie tai, kad sutartyse numatytos paslaugos buvo suteiktos tinkamai;
25.3. paskutinių 3 finansinių metų aviabilietų vidutinę metinę apyvartą. Rekomenduojama, kad ši apyvarta 3 kartus viršytų metinį perkančiosios organizacijos aviabilietų poreikį, kurį reikia nurodyti pirkimo dokumentuose. Kriterijus naudotinas kvalifikacijos tikrinimo ir kvalifikacinės atrankos procedūrose;
25.4. darbuotojų, atsakingų už paslaugų teikimą, patirtį. Kriterijus naudotinas kvalifikacijos tikrinimo ir kvalifikacinės atrankos procedūroje. Rekomenduojamos kriterijaus reikšmės:
25.4.1. paslaugas teikiantys darbuotojai turi turėti Tarptautinės aviavežėjų asociacijos sertifikatus. Šių darbuotojų turi būti ne mažiau kaip 1 kiekvieniems 500 tūkst. litų metinės aviabilietų pardavimo veiklos apyvartos, tačiau iš viso ne mažiau kaip 2;
25.4.2. tiekėjas turi turėti galimybę paskirti Tarptautinės aviavežėjų asociacijos sertifikatus turinčius darbuotojus aptarnauti perkančiąją organizaciją pagal numatomą sudaryti sutartį. Šių darbuotojų turi būti ne mažiau kaip 1 kiekvieniems 500 tūkst. litų numatomos sudaryti sutarties vertės, tačiau iš viso ne mažiau kaip 2.
Patvirtinantys dokumentai – darbuotojų sąrašas su nurodoma kvalifikacija ir darbuotojų turimų Tarptautinės aviavežėjų asociacijos sertifikatų kopijos.
26. Perkant draudimo paslaugas vietoje šių rekomendacijų 18.2, 18.3, 18.4, 18.5 ir 19.1 punktuose pateiktų kvalifikacijos kriterijų siūloma numatyti:
26.1. mokumo atsargos pakankamumas.
Kriterijaus reikšmė – turima mokumo atsarga ne mažesnė už būtinąją mokumo atsargą ir garantinis fondas ne mažesnis už minimalų garantinį fondą.
Patvirtinantys dokumentai -Lietuvos Respublikos draudimo priežiūros komisijos arba šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, draudimo veiklą prižiūrinčios institucijos (draudimo įmonės, veiklą vykdančios Lietuvos Respublikoje per įregistruotus filialus Lietuvoje, atveju) patvirtinimas, kad draudimo įmonė vykdo teisės aktų nustatytus reikalavimus mokumo atsargai ar, kompetentingos valstybės institucijos išduota pažyma;
26.2. paskutinių metų finansinė būklė.
Kriterijaus reikšmė – nepriklausomų auditorių audito nuomonė turi būti besąlyginė, kad rengiant finansinę atskaitomybę buvo atsižvelgta į visus apskaitos principų arba jų taikymo metodų pasikeitimus bei jų poveikį finansinei atskaitomybei.
Patvirtinantys dokumentai – paskutinių finansinių metų nepriklausomų auditorių audito išvada ar šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, kompetentingos valstybės institucijos išduota pažyma.
26.3. tiekėjo per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjo registravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) sudarytų sutarčių apimtys (pvz.: apdraustųjų skaičius, draudimo įmokų suma, draudimo objektų vertės ir pan.).
Rekomenduojama kriterijaus reikšmė – tiekėjo per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjo registravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) sudarytų sutarčių apimtys turi būti ne mažesnės už pirkimo objekto vertę.
Patvirtinantys dokumentai – deklaracija ir/arba atitinkamų metų draudimo įmonių draudimo veiklos statistinės apyskaitos.
27. Jeigu pagal pirkimo ypatybes tikėtina, kad pirkime bus suinteresuoti dalyvauti ūkininkai ar asmenys, besiverčiantys ūkine veikla pagal verslo liudijimą, perkančiajai organizacijai nustatant tiekėjų kvalifikacijos vertinimo kriterijus rekomenduojama atsižvelgti į minėtų asmenų galimybes teikti informaciją apie savo kvalifikaciją. Perkančioji organizacija turėtų vengti tokių kriterijų, kurių reikšmėms patvirtinti ūkininkai ar asmenys, besiverčiantys ūkine veikla pagal verslo liudijimą, negali pateikti jokių dokumentų.
28. Pirkimo taikant įprastą komercinę praktiką metu perkančioji organizacija gali kviesti tiekėjus remdamasi savo patirtimi ir turima informacija. Kviesdama tiekėjus, perkančioji organizacija gali naudotis oficialiais sąrašais, ankstesnių pirkimų metu gauta informacija apie tiekėjus, kitais šaltiniais. Tokiu atveju pirkimo dokumentuose kvalifikacijos reikalavimai nekeliami ir dokumentų pateikti neprašoma. Jei perkančioji organizacija neturi pakankamai informacijos apie tiekėjus, kvietime dalyvauti pirkime ji nustato reikalavimus ir prašo pateikti atitinkamus dokumentus. Prašydama tiekėjo kvalifikaciją įrodančių dokumentų, perkančioji organizacija neprivalo vadovautis Viešųjų pirkimų įstatyme pateiktu dokumentų sąrašu, tačiau visais atvejais turi laikytis viešųjų pirkimų principų.
IV. KVALIFIKACIJOS PATIKRINIMAS
29. Kandidatų ir dalyvių kvalifikaciniai duomenys tikrinami vadovaujantis jiems pateiktuose pirkimo dokumentuose nustatytais kriterijais ir procedūromis.
30. Ekonominę bei finansinę būklę ir techninį profesinį pajėgumą apibūdinantys kriterijai tikrinami lyginant tiekėjo pateiktame klausimyne ar deklaracijoje nurodytas kriterijų reikšmes su tomis reikšmėmis, kurios buvo nurodytos pirkimo dokumentuose. Jeigu bent vieno kvalifikacinio kriterijaus reikšmė yra mažesnė už nustatytą pirkimo dokumentuose, laikoma, kad tiekėjai neatitinka keltų kvalifikacijos reikalavimų.
31. Kriterijai, kurių reikšmių atitiktį reikalavimams yra sudėtinga patikrinti, gali būti tikrinami ekspertų (pvz., techninių galimybių aprašymai, pateiktų prekių pavyzdžių atitiktis nustatytiems reikalavimams).
32. Jeigu kandidatas ar dalyvis pateikė netikslius ar neišsamius duomenis apie savo kvalifikaciją, perkančioji organizacija privalo nepažeisdama viešųjų pirkimų principų prašyti kandidatą ar dalyvį šiuos duomenis papildyti arba paaiškinti per protingą terminą (terminą, per kurį tiekėjas gali gauti reikiamus dokumentus).
33. Perkančioji organizacija, tikrindama tiekėjų kvalifikaciją, atsižvelgia į tiekėjų galimybes remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais (pateiktas preliminariąsias, panaudos, nuomos sutartis ar kitus dokumentus), į ūkio subjektų grupės kooperuotus pajėgumus.
34. Jeigu perkančiajai organizacijai kyla abejonių dėl tiekėjo tinkamumo, ji gali kreiptis į kompetentingas institucijas, kad gautų visą reikiamą informaciją. Jei reikalinga informacija yra susijusi su tiekėju iš kitos valstybės narės nei yra perkančioji organizacija, ji gali kreiptis į atitinkamas tos valstybės narės kompetentingas institucijas.
35. Perkančioji organizacija turi atmesti kandidato ar dalyvio paraišką ar pasiūlymą, jeigu jo kvalifikacija neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų arba jei kandidatas ar dalyvis perkančiosios organizacijos prašymu nepatikslino pateiktų netikslių ar neišsamių duomenų apie savo kvalifikaciją.
36. Komisija priima sprendimą dėl kiekvieno paraišką ar pasiūlymą pateikusio kandidato ar dalyvio kvalifikacinių duomenų ir kiekvienam iš jų raštu praneša apie jo kvalifikacijos patikrinimo rezultatus. Teisę dalyvauti tolesnėse pirkimo procedūrose turi tik tie kandidatai ar dalyviai, kurių kvalifikaciniai duomenys atitinka perkančiosios organizacijos keliamus reikalavimus.
V. TIEKĖJŲ KVALIFIKACINĖ ATRANKA
37. Pirkimo būdą, kurio metu atliekama kvalifikacinė atranka, rekomenduojama pasirinkti tais atvejais, kai siekiama sudaryti sutartį su kuo aukštesnės kvalifikacijos tiekėju (pavyzdžiui, perkant konsultacines, projektavimo paslaugas ir kt.) arba tada, kai tikimasi sulaukti labai didelio dalyvių skaičiaus.
38. Tiekėjų kvalifikacinės atrankos procedūroje vertinami tik tie kvalifikaciniai kriterijai, kurie buvo nurodyti pirkimo dokumentuose. Kvalifikacinės atrankos kriterijais rekomenduojama pasirinkti šių rekomendacijų 18.2, 18.3, 19.1 ir 19.2 punktuose numatytus kriterijus.
39. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose nustato tokius kvalifikacinės atrankos kriterijus, kurie yra svarbūs pirkimo sutarčiai vykdyti. Jie gali būti ir kitokie, nei minimalūs kvalifikacijos reikalavimai.
40. Perkančioji organizacija, pasirinkusi kvalifikacinės atrankos kriterijus, nustato kriterijų svarbą (lyginamąjį svorį). Visų svarbos koeficientų reikšmių suma turi būti lygi 100. Kvalifikacinės atrankos kriterijus, jų lyginamuosius svorius ir kvalifikacinės atrankos tvarką perkančioji organizacija nurodo pirkimo dokumentuose.
41. Perkančioji organizacija nustato minimalų skaičių tiekėjų, kurie bus atrinkti kvalifikacinės atrankos metu. Šis skaičius nustatomas vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis:
41.1. riboto ir supaprastinto riboto konkurso atvejais, taip pat riboto ir supaprastinto riboto projekto konkurso procedūros metu – ne mažiau kaip 5 tiekėjai;
42. Kvalifikacinės atrankos procedūroje dalyvauja tik tie tiekėjai, kurie atitinka keltus minimalius kvalifikacinius reikalavimus (perkančioji organizacija tai nustato kvalifikacijos patikrinimo metu). Jeigu minimalius kvalifikacijos reikalavimus atitinka mažiau kandidatų, negu nustatytas mažiausias kviečiamų kandidatų skaičius, perkančioji organizacija kviečia pateikti pasiūlymus visus kandidatus, kurie atitinka keliamus minimalius kvalifikacijos reikalavimus. Šios procedūros metu perkančioji organizacija negali kviesti dalyvauti pirkime kitų, paraiškų nepateikusių tiekėjų arba kandidatų, kurie neatitinka minimalių kvalifikacijos reikalavimų.
43. Tiekėjų kvalifikacinė atranka vykdoma tokia tvarka:
43.1. apskaičiuojama kiekvieno tiekėjo kiekvieno vertinamo kriterijaus santykinė reikšmė:
43.1.1. kai geriausia kriterijaus reikšme laikoma jo didžiausia reikšmė, vertinamo kriterijaus santykinė vertė apskaičiuojama pagal formulę:
;
43.1.2. kai geriausia kriterijaus reikšme laikoma jo mažiausia reikšmė ir ji nelygi nuliui, vertinamo kriterijaus santykinė vertė apskaičiuojama pagal formulę:
43.1.3. kai geriausia kriterijaus reikšme laikoma jo mažiausia reikšmė, kuri lygi nuliui, o tiekėjo nurodyta vertinamo kriterijaus reikšmė taip pat lygi nuliui, santykinė jo vertė apskaičiuojama pagal formulę:
Ki = Li;
43.1.4. kai geriausia kriterijaus reikšme laikoma jo mažiausia reikšmė, kuri lygi nuliui, o tiekėjo nurodyta vertinamo kriterijaus reikšmė yra didesnė už nulį, santykinė jo vertė apskaičiuojama pagal formulę:
Šių rekomendacijų 43.1.1-43.1.4 punktuose pateiktose formulėse:
i – vertinamo kriterijaus indeksas;
Ki – vertinamo kriterijaus santykinė vertė;
Pi – tiekėjo, kurio kvalifikacinis kriterijus vertinamas, nurodyta vertinamo kriterijaus reikšmė;
Pimax – didžiausia iš visų tiekėjų nurodytų vertinamo kriterijaus reikšmių;
Pimin – mažiausia iš visų tiekėjų nurodytų vertinamo kriterijaus reikšmių;
Pleist – didžiausia leistina vertinamo kriterijaus reikšmė;
Li – vertinamo kriterijaus svarbos koeficientas (lyginamasis svoris);
43.2. apskaičiuojamas bendras kvalifikacijos įvertinimas, sumuojant visų vertintų kriterijų santykines vertes:
44. Perkančioji organizacija balus gali suteikti bei įvertinimą atlikti naudojant ir kitokią tvarką nei nustatyta rekomendacijų 42 ir 43 punktuose.
Priedo pakeitimai:
Nr. 1S-25, 2004-04-27, Žin., 2004, Nr. 63-2285 (2004-04-28), i. k. 104110CISAK0001S-25
Nr. 1S-23, 2007-06-08, Žin., 2007, Nr. 66-2595 (2007-06-14), i. k. 107110CISAK0001S-23
Tiekėjų kvalifikacijos vertinimo metodinių
rekomendacijų
1 priedas
(Klausimyno pavyzdys)
KLAUSIMYNAS
________ Nr. ______
(data)
________________
(sudarymo vieta)
Tiekėjo pavadinimas (Jeigu dalyvauja ūkio subjektų grupė, surašomi visų dalyvių pavadinimai) |
|
Tiekėjo adresas
|
|
Pašto kodas
|
|
Kontaktinio asmens (asmenų) vardas, pavardė
|
|
Telefono numeris
|
|
Fakso numeris
|
|
El. pašto adresas
|
|
Tinklalapio adresas
|
|
Perkančioji organizacija parenka kriterijus ir nustato jų reikšmes (perkančioji organizacija neturėtų kiekvieno pirkimo atveju naudoti visų klausimyne rodytų kriterijų). Tiekėjas atsako į klausimą ir nurodo pateikiamus dokumentus bei, jei prašoma, tikslius duomenis.
1. Bendri reikalavimai: 1.1. Ar tiekėjas neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo už veikas, nustatytas Viešųjų pirkimų įstatymo 33 str. 1 d.? |
|
|
|||||||||||
neturiu |
|
||||||||||||
turiu |
|
||||||||||||
Įrodymui pridedu – ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________ (Pateikiamas vienas iš šių dokumentų: Teismų arba Informatikos ir ryšių departamento prie VRM išduota pažyma fiziniams asmenims – apie jų teistumą (neteistumą), juridiniams asmenims – pažyma apie teismo priimtus sprendimus arba tos šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, atitinkamų institucijų pažyma.) |
|||||||||||||
1.2. Ar tiekėjas nėra likviduojamas ar laikinai sustabdęs savo veiklos: 1.2.1. likviduojamas ____________________________________ (įrašyti esu arba nesu) 1.2.2. laikinai sustabdęs savo veiklą (-os) _____________________ (įrašyti esu arba nesu) |
ne (nelikviduojamas) |
|
|||||||||||
taip |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu – ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________ (Pateikiamas vienas iš šių dokumentų: Valstybės įmonės Registrų centro išduotas išrašas arba tos šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, atitinkamų institucijų pažyma.) |
|||||||||||||
1.3. Ar tiekėjui nėra iškelta bankroto byla ar vykdoma neteisminė bankroto procedūra? |
ne (neiškelta) |
|
|||||||||||
taip (iškelta) |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu – __________________________________________________________________________ (Pateikiamas vienas iš šių dokumentų: Valstybės įmonės Registrų centro išduotas išrašas arba tos šalies, kurioje yra įregistruotas tiekėjas, atitinkamų institucijų pažyma.) |
|||||||||||||
1.4. Ar tiekėjas yra įvykdęs įsipareigojimus, susijusius su socialinio draudimo įmokų mokėjimu pagal šalies, kurioje jis registruotas, ar šalies, kurioje yra perkančioji organizacija, reikalavimus? |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu – __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________ (Pateikiama ne ankstesnės datos, nei nurodyta pirkimo dokumentuose, Valstybinio socialinio draudimo fondo pažyma arba analogiškas dokumentas, jeigu tiekėjas registruotas užsienio valstybėje.) |
|||||||||||||
1.5. Ar tiekėjas yra įvykdęs įsipareigojimus, susijusius su mokesčių mokėjimu pagal šalies, kurioje jis registruotas, ar šalies, kurioje yra perkančioji organizacija, reikalavimus? |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu – __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________ (Pateikiama ne ankstesnės datos, nei nurodyta pirkimo dokumentuose, Valstybinės mokesčių inspekcijos pažyma arba analogiškas dokumentas, jeigu tiekėjas registruotas užsienio valstybėje.) |
|||||||||||||
2. Teisė verstis atitinkama veikla:
|
|||||||||||||
2.1. Ar tiekėjas yra registruotas įstatymų nustatyta tvarka (jei reikia), ar turi šiai sutarčiai vykdyti privalomus dokumentus: _____________________________________________________________________ ? |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu – __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________ (Pateikiamas vienas iš šių dokumentų: juridinio asmens (įmonės) registravimo pažymėjimo kopija; ūkininkams – ūkininko pažymėjimo kopija; asmenims, besiverčiantiems individualia veikla, – verslo liudijimo kopija; jeigu tai kitos šalies tiekėjas – profesinių ar veiklos registrų tvarkytojų pažyma ar priesaikos pažyma, liudijanti tiekėjo teisę verstis atitinkama ūkine veikla. Taip pat pateikiami atestatai, licencijos, leidimai, verslo liudijimai ir kiti sutarčiai vykdyti privalomi dokumentai, kuriuos perkančioji organizacija nurodė pirkimo dokumentuose.) |
|||||||||||||
3. Ekonominė ir finansinė būklė:
|
|||||||||||||
3.1. Ar tiekėjas apsidraudęs profesinės civilinės atsakomybės draudimu? |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu – ___________________________________________________________________________ (pateikiama draudimo liudijimo kopija) |
|||||||||||||
3.2. Ar tiekėjo vidutinė metinė bendroji apyvarta per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) yra ne mažesnė nei ____________________________________________________________________ ?
|
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Tiekėjo vidutinė metinė bendroji apyvarta – ________________________________________________________ Įrodymui pateikiu – ___________________________________________________________________________ (Pateikiama atitinkamų metų pelno (nuostolių) ataskaita.) |
|||||||||||||
3.3. Ar tiekėjo vidutinė metinė apyvarta tos veiklos, su kuria susijęs atliekamas pirkimas, per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) yra ne mažesnė nei –? (nurodyti reikšmę) |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Tiekėjo vidutinė metinė susijusios veiklos apyvarta – _________________________________________________ Įrodymui pateikiu – ___________________________________________________________________________ (Pateikiami išrašai, pažymos apie apyvartą veiklos, su kuria susijęs atliekamas pirkimas.) |
|||||||||||||
3.4. Ar vidutinė metinė grynojo pelno per 3 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) reikšmė yra teigiama. (Reikalavimą rekomenduotina taikyti tik tais atvejais, kai numatoma sudaryti sutartį ilgesniam negu 3 metų laikotarpiui.) |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Tiekėjo vidutinis grynasis pelnas – _______________________________________________________________
Įrodymui pateikiu – __________________________________________________________________________ (Pateikiama pelno nuostolių ataskaita arba šalies, kurioje registruotas tiekėjas atitinkamą dokumentas.) |
|||||||||||||
3.5. Ar tiekėjo kritinio likvidumo koeficiento reikšmė ne mažesnė 0,5? |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Tiekėjo apskaičiuota reikšmė – _________________________________________________________________
Įrodymui pateikiu – __________________________________________________________________________ (Pateikiamas vienas iš šių dokumentų: įmonės balansas, banko pažymos arba šalies, kurioje yra įregistruotas tiekėjas atitinkami dokumentai.) |
|||||||||||||
3.6. Ar tiekėjas išlaiko pakankamą mokumo atsargą? |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Tiekėjo apskaičiuota reikšmė –__________________________________________________________________
Įrodymui pateikiu – __________________________________________________________________________ (Pateikiama Lietuvos Respublikos draudimo priežiūros komisijos arba kitos Europos Sąjungos valstybės narės draudimo veiklą prižiūrinčios institucijos (draudimo įmonės, veiklą vykdančios Lietuvos Respublikoje per {registruotus filialus Lietuvoje, atveju) patvirtinimas, kad draudimo įmonė vykdo teisės aktų nustatytus reikalavimus mokumo atsargai, ar šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, kompetentingos valstybės institucijos išduota pažyma.)
Pildoma draudimo paslaugų pirkimo atveju.
|
|||||||||||||
3.7. Ar paskutinių finansinių metų nepriklausomų auditorių audito nuomonė yra besąlyginė? |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu – __________________________________________________________________________ (Paskutinių finansinių metų nepriklausomų auditorių audito išvada ar šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, kompetentingos valstybės institucijos išduota besąlyginė pažyma.)
Pildoma draudimo paslaugų pirkimo atveju.
|
|||||||||||||
4. Kandidatų ir dalyvių techninis ir profesinis pajėgumas |
|||||||||||||
4.1. Ar tiekėjas per pastaruosius 3 finansinius metus įvykdė bent 1 panašią sutartį t. y. sutartį, kurios dalykas ir įvykdymo sąlygos panašios ir kurios vertė yra ne mažesnė kaip 0,7 pirkimo objekto vertės?
Pildoma prekių ar paslaugų pirkimo atveju.
|
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Tiekėjo įvykdytų panašių sutarčių skaičius – _________ sutartys. Įrodymui pateikiu – __________________________________________________________________________ (Pateikiamos pažymos apie įvykdytas panašias sutartis iš užsakovų.) |
|||||||||||||
4.2. Ar tiekėjo per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjo registravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) sudarytų sutarčių apimtys yra ne mažesnės kaip 0,7 pirkimo objekto apimties. |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Tiekėjo sudarytų sutarčių apimtys – _____________________________________________________________ . Įrodymui pateikiu – __________________________________________________________________________ (Pateikiama deklaracija ir atitinkamų metų draudimo įmonių draudimo veiklos statistinės apyskaita.)
Pildoma draudimo paslaugų pirkimo atveju.
|
|||||||||||||
4.3. Ar tiekėjo vadovaujantys darbuotojai ir asmenys, atsakingi už sutarties vykdymą, turi atitinkamą kvalifikaciją:? (nurodyti reikšmes)
Pildoma prekių ar paslaugų pirkimo atveju.
|
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu ____________________________________________________________________________ (Pateikiamas vadovaujančiųjų bei už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų sąrašas su nurodyta kvalifikacija.) |
|||||||||||||
4.4. Ar paslaugų tiekėjas arba rangovas turi sutarčiai vykdyti reikalingus įrankius, įrenginius ir priemones: _? (nurodyti reikšmes)
Pildoma paslaugų ar darbų pirkimo atveju.
|
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu – ___________________________________________________________________________ (Pateikiamos pažymos apie šių priemonių turėjimą.) |
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||
4.5. Ar tiekėjo parduodamos prekės atitinka kokybės ir techninius reikalavimus: (nurodyti reikšmes)
Pildoma prekių pirkimo atveju.
|
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu – ___________________________________________________________________________ (Pateikiami prekių aprašymai, pavyzdžiai, nuotraukos, oficialių kokybės kontrolės institucijų ar pripažintą kompetenciją turinčių agentūrų išduotos pažymos, kurios liudija, kad prekių kokybė tiksliai atitinka nurodytas specifikacijas ir standartus arba valstybėse narėse akredituotų kompetentingų įstaigų išduotas prekių kokybę patvirtinančias pažymos.) |
|||||||||||||
4.6. Ar tiekėjas gali įrodyti, kad laikosi kokybės vadybos sistemos standartų? |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu – ___________________________________________________________________________ (Pridedami nepriklausomų įstaigų išduoti sertifikatai, patvirtinantys, kad tiekėjas laikosi tam kokybės vadybos sistemos standartų, kiti lygiaverčiai įrodymai.) |
|||||||||||||
4.7. Ar tiekėjas gali įrodyti, kad bus užtikrinama aplinkos apsauga? |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu ____________________________________________________________________________ (Pridedami nepriklausomų įstaigų išduoti sertifikatai, patvirtinantys, kad tiekėjas laikosi tam tikrų aplinkos apsaugos vadybos standartų, kiti lygiaverčiai įrodymai.)
Pildoma darbų ir paslaugų pirkimo atveju.
|
|||||||||||||
4.8. Ar svarbiausi tiekėjo per 5 metus vykdyti svarbiausi darbai atlikti tinkamai? |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu – ___________________________________________________________________________ (Pridedamas per pastaruosius 5 metus atliktu darbų sąrašas, taip pat užsakovų pažymos apie tai, kad svarbiausi darbai buvo atlikti tinkamai arba atitinkami dokumentai, kai tiekėjas yra registruotas kitoje šalyje.)
Pildoma darbų pirkimo atveju.
|
|||||||||||||
4.9. Ar darbų vadovai turi ________ metų panašių darbų patirtį, o statybos dalių vadovai bei pagrindiniai specialistai – ___________ metų panašių darbų patirtį? |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu – ___________________________________________________________________________ (Pridedamas per pastaruosius 5 metus atliktų darbų sąrašas.)
Pildoma darbų pirkimo atveju.
|
|||||||||||||
5. Ar ūkio subjektų grupė sudarė jungtinės veiklos sutartį? |
taip |
|
|||||||||||
ne |
|
||||||||||||
Įrodymui pateikiu – ___________________________________________________________________________ (Pridedama jungtinės veiklos sutarties kopija.)
Pildoma, kai bendrą pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė, o perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose tokį reikalavimą kelia.
|
|||||||||||||
Man______________________________________________________________________
(tiekėjo pavadinimas)
žinoma, kad, jeigu perkančioji organizacija nustatytų, kad pateikti duomenys yra neteisingi, pateiktas pasiūlymas bus nenagrinėjamas ir atmestas.
(Pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________
Priedo pakeitimai:
Nr. 1S-25, 2004-04-27, Žin., 2004, Nr. 63-2285 (2004-04-28), i. k. 104110CISAK0001S-25
Nr. 1S-23, 2007-06-08, Žin., 2007, Nr. 66-2595 (2007-06-14), i. k. 107110CISAK0001S-23
Tiekėjų kvalifikacijos vertinimo metodinių
rekomendacijų
2 priedas
(Kvalifikacijos deklaracijos formos pavyzdys)
Herbas arba prekių ženklas
(Tiekėjo pavadinimas)
(Registro, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys apie tiekėją, pavadinimas, tiekėjo kodas, buveinės adresas, kontaktinė informacija)
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
KVALIFIKACIJOS DEKLARACIJA
________ Nr. ______
(data)
_______________
(sudarymo vieta)
Aš,_______________________________________________________________________
(vardas, pavardė, tiekėjo pavadinimas, pareigų pavadinimas)
tvirtinu, kad mano atstovaujamo (-os)__________________________________________________
(tiekėjo pavadinimas)
_______________________________________ , dalyvaujančio (-ios) viešojo pirkimo procedūrose,
________________________________________________________________________________
(pirkimo objekto pavadinimas)
________________________________________________________________________________
(„Informacinių pranešimų“, kuriuose išspausdintas skelbimas, Nr., data ir pirkimo būdas)
kvalifikacijos duomenys yra tokie:
1. Tiekėjas neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo už 2004 m. kovo 31 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2004/18/EB dėl viešojo darbų, prekių ir paslaugų pirkimo sutarčių sudarymo tvarkos derinimo 45 straipsnio 1 dalyje apibrėžtas šias nusikalstamas veikas: dalyvavimą nusikalstamoje organizacijoje, korupciją, sukčiavimą pinigų plovimą.
4. Tiekėjo veiklos pobūdis (nurodomas veiklos pobūdis) atitinka pirkimo objekto specifiką. Tiekėjas yra įregistruotas įstatymų nustatyta tvarka ir turi šiai sutarčiai vykdyti privalomus dokumentus:
________________________________________________________________________________
(surašomi visi atestatai, licencijos, leidimai, verslo liudijimai ir kiti sutarčiai vykdyti privalomi dokumentai, kuriuos perkančioji organizacija nurodė pirkimo dokumentuose)
Pirkimo dokumentuose išvardyti kvalifikacijos kriterijai turi tokias reikšmes:
Eil. Nr. |
Kvalifikacijos kriterijaus pavadinimas |
Tiekėjo kvalifikacijos kriterijaus reikšmė |
Pirkimo dokumentuose nustatyta minimali (maksimali) kriterijaus reikšmė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Man______________________________________________________________________
(tiekėjo pavadinimas)
žinoma, kad, jeigu perkančioji organizacija nustatytų, jog pateikti duomenys yra neteisingi, pateiktas pasiūlymas bus nenagrinėjamas ir atmestas.
PRIDEDAMA: 1. __________________________________________________________
(surašomi visi pridedami dokumentai)
(Pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________
Priedo pakeitimai:
Nr. 1S-25, 2004-04-27, Žin., 2004, Nr. 63-2285 (2004-04-28), i. k. 104110CISAK0001S-25
Nr. 1S-23, 2007-06-08, Žin., 2007, Nr. 66-2595 (2007-06-14), i. k. 107110CISAK0001S-23
Tiekėjų kvalifikacijos vertinimo metodinių
rekomendacijų
3 priedas
TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJOS PALYGINIMO
PAVYZDYS
PASTABA. Šis pavyzdys sąlyginis. Jame pateiktų kvalifikacijos kriterijų reikšmių ir duomenų apie tiekėjus nereikėtų tiesiogiai taikyti vykdant konkrečius pirkimus.
Perkančioji organizacija vykdė ribotą konkursą, kurio pirkimo dokumentuose nurodė, kad ne mažiau kaip 5 tiekėjai bus prašomi pateikti pasiūlymą. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose nustatė minimalius kvalifikacijos reikalavimus ir kvalifikacinės atrankos tvarką. Paraiškas pateikė 7 tiekėjai. Jie sąlyginai pavadinti X, Y, M, N, P, Q, ir Z tiekėjais. Pirkimo komisija patikrino šių tiekėjų kvalifikaciją ir nustatė, kad visi tiekėjai atitinka keliamus kvalifikacinius reikalavimus. Po to komisija atliko tiekėjų kvalifikacinę atranką. Pirkimo dokumentuose buvo nustatyta, kad kvalifikacinė atranka atliekama pagal šiuos kriterijus:
1 kriterijus – vidutinė metinė bendroji apyvarta (kriterijaus svarbos koeficientas – 0,5);
2 kriterijus – įvykdytų panašių sutarčių skaičius (kriterijaus svarbos koeficientas – 0,3);
3 kriterijus – teismuose nagrinėjamų pretenzijų, kurias tiekėjui kelia jo užsakovai, bendra vertė (ginčijamų pretenzijų suma negali būti didesnės kaip 10 mln. Lt vertės, kriterijaus svarbos koeficientas – 0,2).
Tiekėjai pateikė tokią informaciją:
|
X |
Y |
M |
N |
P |
Q |
Z |
Vidutinė metinė bendroji apyvarta, mln. Lt |
15 |
12 |
18 |
20 |
25 |
12 |
30 |
Įvykdytų panašių sutarčių skaičius |
6 |
4 |
6 |
4 |
3 |
4 |
6 |
Teismuose nagrinėjamų pretenzijų, kurias tiekėjui kelia jo užsakovai, bendra vertė, mln. Lt |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
0 |
Tiekėjų kvalifikacinė atranka:
Apskaičiuojama kiekvieno tiekėjo kiekvieno vertinamo kriterijaus santykinė reikšmė:
Kriterijus – vidutinė metinė bendroji apyvarta
Kriterijus vertinamas pagal formulę:
X tiekėjo vidutinės metinės bendrosios apyvartos kriterijaus santykinė vertė:
• 0.5 = 0.25.
Y tiekėjo vidutinės metinės bendrosios apyvartos kriterijaus santykinė vertė:
• 0.5 = 0.2.
M tiekėjo vidutinės metinės bendrosios apyvartos kriterijaus santykinė vertė:
• 0.5 = 0.3.
N tiekėjo vidutinės metinės bendrosios apyvartos kriterijaus santykinė vertė:
• 0.5 = 0.3.
P tiekėjo vidutinės metinės bendrosios apyvartos kriterijaus santykinė vertė:
• 0.5 = 0.4.
Q tiekėjo vidutinės metinės bendrosios apyvartos kriterijaus santykinė vertė:
• 0.5 = 0.2.
Z tiekėjo vidutinės metinės bendrosios apyvartos kriterijaus santykinė vertė:
30/30 • 0.5 = 0.5.
Kriterijus – panašių sutarčių įvykdymas
Kriterijus vertinamas pagal formulę:
X tiekėjo analogiškų sutarčių įvykdymo kriterijaus santykinė vertė:
• 0,3 = 0,3.
Y tiekėjo analogiškų sutarčių įvykdymo kriterijaus santykinė vertė:
• 0,3 = 0,2.
M tiekėjo analogiškų sutarčių įvykdymo kriterijaus santykinė vertė:
• 0,3 = 0,3.
N tiekėjo analogiškų sutarčių įvykdymo kriterijaus santykinė vertė:
• 0.3 = 0.2.
P tiekėjo analogiškų sutarčių įvykdymo kriterijaus santykinė vertė
• 0.3 = 0.15.
Q tiekėjo analogiškų sutarčių įvykdymo kriterijaus santykinė vertė
• 0.3 = 0.2.
Z tiekėjo analogiškų sutarčių įvykdymo kriterijaus santykinė vertė:
• 0,3=0,3.
■ Kriterijus – teismuose nagrinėjamų bylų kurias tiekėjui kelia jo užsakovai, bendra vertė:
Kriterijus vertinimas pagal formulę:
X tiekėjo teismuose nagrinėjamų bylų, kurias tiekėjui kelia jo užsakovai, bendros vertės kriterijaus santykinė vertė:
• 0.2 = 0.1.
Y tiekėjo teismuose nagrinėjamų bylų, kurias tiekėjui kelia jo užsakovai, bendros vertės kriterijaus santykinė vertė:
• 0.2 = 0.2.
M tiekėjo teismuose nagrinėjamų bylų, kurias tiekėjui kelia jo užsakovai, bendros vertės kriterijaus santykinė vertė:
• 0,2 = 0,2.
N tiekėjo teismuose nagrinėjamų bylų, kurias tiekėjui kelia jo užsakovai, bendros vertės kriterijaus santykinė vertė:
• 0,2 = 0,2
P tiekėjo teismuose nagrinėjamų bylų, kurias tiekėjui kelia jo užsakovai, bendros vertės kriterijaus santykinė vertė:
• 0,2 = 0,2.
Q tiekėjo teismuose nagrinėjamų bylų, kurias tiekėjui kelia jo užsakovai, bendros vertės kriterijaus santykinė vertė:
• 0,2 = 0.04.
Z tiekėjo teismuose nagrinėjamų bylų, kurias tiekėjui kelia jo užsakovai, bendros vertės kriterijaus santykinė vertė:
• 0,2 = 0,2
■ Bendras kvalifikacijos įvertinimas
Kiekvienam tiekėjui apskaičiuojamas bendras kvalifikacijos įvertinimas pagal formulę:
Skaičiavimų rezultatai pateikti lentelėje:
Tiekėjas |
Vidutinės metinės bendrosios apyvartos kriterijus |
Analogiškų sutarčių įvykdymo kriterijus |
Teismuose nagrinėjamų bylų, kurias tiekėjui kelia jo užsakovai, bendros vertės kriterijus |
Tiekėjo kvalifikacijos įvertinimas |
X |
0,25 |
0,3 |
0,1 |
0,65 |
Y |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,6 |
M |
0,3 |
0,3 |
0,2 |
0,8 |
N |
0,4 |
0,2 |
0,2 |
0,8 |
P |
0,45 |
0,15 |
0,2 |
0,8 |
Q |
0,2 |
0,2 |
0,04 |
0,44 |
z |
0,5 |
0,3 |
0,2 |
1,0 |
Išvada. Pagal pirkimo dokumentuose nustatytus kriterijus ir kvalifikacinės atrankos tvarką pateikti pasiūlymus kviečiami tiekėjai: Z, M, N, P, X.
______________
Papildyta priedu:
Nr. 1S-23, 2007-06-08, Žin., 2007, Nr. 66-2595 (2007-06-14), i. k. 107110CISAK0001S-23
Pakeitimai:
1.
Viešųjų pirkimų tarnyba prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Įsakymas
Nr. 1S-25, 2004-04-27, Žin., 2004, Nr. 63-2285 (2004-04-28), i. k. 104110CISAK0001S-25
Dėl Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2003 m. spalio 20 d. įsakymo Nr. 1S-100 "Dėl tiekėjų kvalifikacijos vertinimo metodinių rekomendacijų patvirtinimo" pakeitimo
2.
Viešųjų pirkimų tarnyba prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Įsakymas
Nr. 1S-23, 2007-06-08, Žin., 2007, Nr. 66-2595 (2007-06-14), i. k. 107110CISAK0001S-23
Dėl Tarnybos direktoriaus 2003 m. spalio 20 d. įsakymo Nr. 1S-100 "Dėl Tiekėjų kvalifikacijos vertinimo metodinių rekomendacijų patvirtinimo" pakeitimo