Suvestinė redakcija nuo 2010-11-14 iki 2011-02-17
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2010, Nr. 127-6509, i. k. 1102330ISAK003D-942
LIETUVOS RESPUBLIKOS
ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL VEIKLOS, SUSIJUSIOS SU KOKYBIŠKŲ ŽEMĖS ŪKIO IR MAISTO PRODUKTŲ POPULIARINIMU IR REALIZAVIMU, FINANSAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2010 m. spalio 25 d. Nr. 3D-942
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos žemės ūkio, maisto ūkio ir kaimo plėtros įstatymo (Žin., 2002, Nr. 72-3009; 2008, Nr. 81-3174) 8 straipsnio 4 dalimi ir atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. rugsėjo 15 d. nutarimu Nr. 1120 (Žin., 1998, Nr. 83-2327; 2008, Nr. 46-1732), 7.1.4 punktą,
tvirtinu Veiklos, susijusios su kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų populiarinimu ir realizavimu, finansavimo taisykles (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos žemės ūkio
ministro 2010 m. spalio 25 d.
įsakymu Nr. 3D-942
VEIKLOS, SUSIJUSIOS SU KOKYBIŠKų žEMĖS ŪKIO ir maisto PRODUKTų populiarinimu ir REALIZAVIMU, FINANSAVIMO TAISYKLĖS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Veiklos, susijusios su kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų populiarinimu ir realizavimu, finansavimo taisyklės (toliau – taisyklės) nustato veiklos, susijusios su kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų, skirtų vartoti žmonėms, populiarinimu ir realizavimu (toliau – veikla) finansavimo iš Kaimo rėmimo programos (toliau – KRP) lėšų sąlygas ir tvarką.
2. Veiklos finansavimo tikslas – didinti kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų gamybos apimtis, ugdant vartotoją ir organizuojant prekybą šiais produktais.
3. Pagal šias taisykles teikiama nereikšminga (de minimis) pagalba (toliau – pagalba) vadovaujantis 2006 m. gruodžio 15 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1998/2006 dėl sutarties 87 ir 88 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2006 L 379, p. 5).
4. Taisyklėse vartojamos sąvokos:
Kokybiškas žemės ūkio produktas – žemės ūkio produktas, kurio kokybė oficialiai pripažinta pagal Europos Sąjungos arba nacionalinius teisės aktus.
Maistas – kaip apibrėžta 2002 m. sausio 28 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 178/2002, nustatančio maistui skirtų teisės aktų bendruosius principus ir reikalavimus, įsteigiančio Europos maisto saugos tarnybą ir nustatančio su maisto saugos klausimais susijusias procedūras (OL 2004 m. specialusis leidimas, 15 skyrius, 6 tomas, p. 463), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 596/2009 (OL 2009 L 188, p. 14), 2 straipsnyje.
Kitos taisyklėse vartojamos sąvokos apibrėžtos reglamente (EB) Nr. 1998/2006.
II. PAGRINDINIAI FINANSAVIMO PRINCIPAI
5. Pagal šias taisykles pagalba teikiama kokybiškiems žemės ūkio ir maisto produktams, kurių kokybė oficialiai pripažinta pagal bent vieną iš taisyklių 6 punkte išvardytų teisės aktų (toliau – produktai), populiarinti ir prekybai šiais produktais savo arba kitais pagrindais naudojamose patalpose arba prekybos plotuose (toliau – prekybos vietos) bei mugėse organizuoti.
6. Produktai turi būti registruoti ar sertifikuoti ir kontroliuojami pagal bent vieno iš šių teisės aktų ir jų įgyvendinamųjų teisės aktų reikalavimus:
6.1. 2006 m. kovo 20 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 509/2006 dėl žemės ūkio produktų ir maisto produktų kaip garantuotų tradicinių gaminių (OL 2006 L 93, p. 1);
6.2. 2006 m. kovo 20 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 510/2006 dėl žemės ūkio produktų ir maisto produktų geografinių nuorodų ir kilmės vietos nuorodų apsaugos (OL 2006 L 93, p. 12) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2008 m. gegužės 8 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 417/2008 (OL 2008 L 125, p. 27);
6.3. 2007 m. birželio 28 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 834/2007 dėl ekologinės gamybos ir ekologiškų produktų ženklinimo ir panaikinančio reglamentą (EEB) Nr. 2092/91 (OL 2007 L 189, p. 1);
6.4. Išskirtinės kokybės žemės ūkio ir maisto produktų pripažinimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2007 m. lapkričio 29 d. įsakymu Nr. 3D-524 (Žin., 2007, Nr. 126-5142).
7. Prekybos vietos turi būti didžiausių šalies miestų (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių) centrinėje dalyje arba kitose gausiai vartotojų lankomose vietose. Produktai turi būti aiškiai išskirti, pažymint vietas atitinkamais ženklais (išskirtinės kokybės produktai, ekologiški produktai ir kt.). Produktų metinės pardavimų pajamos ateinančius trejus metus, einančius po projekto įgyvendinimo metų, turi sudaryti daugiau kaip 50 proc. bendrų vienos prekybos vietos metinių pardavimo pajamų. Kitą pardavimų pajamų dalį prekybos vietoje gali sudaryti pajamos iš žemės ūkio ir maisto produktų, gaminamų pagal individualias (privačias) kokybės pripažinimo sistemas, kurios yra aiškiai aprašytos (pripažinimas, ženklinimas ir kontrolė).
8. Išlaidoms, susijusioms su mugės organizavimu ir (arba) dalyvavimu joje, finansuoti pagalba pagal šias taisykles skiriama, jei prekyba vykdoma tik produktais.
9. Esant didesniam lėšų poreikiui, negu einamaisiais metais KRP skirta lėšų, pirmumas teikiamas pareiškėjams, vienijantiems platesnį produktų asortimentą gaminančius narius. Esant vienodai asortimento pasiūlai, pagalba skiriama didesnį produktų gamintojų skaičių vienijančiam pareiškėjui.
10. Pagalbos gavėjui suteikta pagalba negali būti didesnė kaip 690 560 litų pagal oficialų euro kursą (200 000 EUR) per dvejus praėjusius ir einamuosius jo mokestinius metus. Kai pareiškėjui suteikus apskaičiuotą pagalbos dydį būtų viršijama bendra šiame punkte nurodyta suma, negali būti išmokama net ta pagalbos dalis, kuri šios ribos neviršija.
III. TINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS IR FINANSAVIMO DYDIS
12. Pagal šias taisykles tinkamos finansuoti išlaidų rūšys:
12.3. prekybos patalpų išorės ir vidaus estetinio apipavidalinimo (iškabos, reklaminiai stendai) išlaidos (prekybos vietose);
12.4. prekybos įrangos (prekybinių vitrinų, šaldytuvų, lentynų, kasos aparatų) įsigijimo išlaidos (prekybos vietose);
12.5. produktų pristatymo (degustacijos, konkurso) vartotojams organizavimo išlaidos (produktai, vienkartiniai indai, prekės pristatymo vietai įrengti);
12.6. simbolinių konkurso prizų, kurių vertė neviršija 100 litų už vieną prizą vienam laimėtojui, įsigijimo išlaidos;
12.7. patalpų, prekybos ploto, prekybos įrangos (prekybinių vitrinų, šaldytuvų, lentynų, kasos aparatų) nuomos išlaidos;
13. Pridėtinės vertės mokestis (PVM) nėra tinkama finansuoti išlaida, išskyrus atvejus, kai jį faktiškai ir galutinai sumoka pagalbą gaunantis subjektas, nesantis PVM mokėtojas, už numatomų įsigyti (įsigytų) ir (arba) importuoti (importuotų) prekių ir (arba) paslaugų vertę ir įsipareigoja nesiekti susigrąžinti iš valstybės biudžeto.
14. Tinkamomis finansuoti pripažįstamos išlaidos, patirtos nuo paraiškos užregistravimo Nacionalinėje mokėjimo agentūroje prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) datos ir projekto įgyvendinimo metu, tačiau, jei pagalba projektui neskiriama, pareiškėjas šias išlaidas turi apmokėti pats.
15. KRP lėšomis kompensuojama iki 80 proc. taisyklių 12 punkte išvardytų išlaidų, neatskaičius tiesioginių mokesčių. Pagal taisyklių 12.7 punktą skiriama pagalbos suma vienerių metų laikotarpiui vienam pagalbos gavėjui gali siekti iki 25 000 litų (dvidešimt penkių tūkstančių litų), pagal taisyklių 12.9 punktą – iki 5 000 litų (penkių tūkstančių litų), o pagal taisyklių 12.11 punktą – iki 25 000 (dvidešimt penkių tūkstančių litų). Didžiausia pagalbos suma vienerių metų laikotarpiui vienam pagalbos gavėjui gali siekti iki 100 000 litų (vieno šimto tūkstančių litų).
Punkto pakeitimai:
Nr. 3D-992, 2010-11-10, Žin., 2010, Nr. 133-6811 (2010-11-13), i. k. 1102330ISAK003D-992
16. Partnerių ir (arba) susijusių įmonių, apibrėžtų 2008 m. rugpjūčio 6 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 800/2008, skelbiančiame tam tikrų rūšių pagalbą suderinama su bendrąja rinka taikant Sutarties 87 ir 88 straipsnius (Bendrasis bendrosios išimties reglamentas) (OL 2008 L 214, p. 3) I priede, didžiausia bendra pagalbos suma pagal šias taisykles negali viršyti vienerių metų laikotarpiui vienam pagalbos gavėjui taisyklių 15 punkte nustatytos didžiausios pagalbos sumos.
IV. TINKAMI PAREIŠKĖJAI
17. Pagal šias taisykles pareiškėjai gali būti kooperatyvas arba asociacija, kurių nariai gamina produktus pagal taisyklių 6 punkto reikalavimus. Pareiškėjai turi atitikti šiuos tinkamumo kriterijus:
17.4. neturi mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui, savivaldybių biudžetams ar fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas);
17.6. patvirtina, kad nepriskiriami prie įmonių, kurios laikomos turinčios sunkumų, kaip apibrėžta Bendrijos gairių dėl valstybės pagalbos sunkumus patiriančioms įmonėms sanuoti ir restruktūrizuoti (2004/C 244/02) (OL 2004 C 244, p. 2) 2.1 dalyje;
17.7. nepriskiriami prie žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje veikiančių įmonių, kurioms taikomos 1999 m. gruodžio 17 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 104/2000 dėl bendro žuvininkystės ir akvakultūros produktų rinkos organizavimo (OL 2004 m. specialusis leidimas, 4 skyrius, 4 tomas, p. 198) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2006 m. lapkričio 28 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1759/2006 (OL 2006 L 335, p. 3), nuostatos;
V. PARAIŠKOS PATEIKIMO, ADMINISTRAVIMO IR PAGALBOS SKYRIMO TVARKA
18. Žemės ūkio ministerija (toliau – ministerija) „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir ministerijos interneto svetainėje www.zum.lt paskelbia kvietimus teikti paraiškas.
19. Paraiškos forma (1 priedas) skelbiama ministerijos ir Agentūros interneto svetainėse adresais: www.zum.lt ir www.nma.lt.
20. Paraiška ir paraiškoje nurodyti privalomi pridėti dokumentai (dokumentų originalai ir jų kopijų 1 egzempliorius) teikiami pareiškėjo asmeniškai arba per įgaliotą asmenį Agentūrai. Kitais būdais (pvz., paštu, per kurjerį, faksu arba elektroniniu paštu ir t. t.) arba kitose vietose pateiktos paraiškos nepriimamos. Jei pridedamo dokumento originalas yra nevalstybine kalba, kartu teikiamas patvirtintas vertimas į valstybinę kalbą. Pareiškėjas privalo pasirašyti kiekvieną paraiškos ir pridedamų dokumentų originalo ir kopijos lapą.
21. Norėdami gauti pagalbą taisyklių 12.4, 12.9 arba 12.11 punktuose nurodytoms išlaidų rūšims, pareiškėjai, prieš teikdami paraišką, turi būti atlikę tiekėjų arba paslaugų teikėjų apklausą ir užpildę Tiekėjų arba paslaugų teikėjų apklausos pažymą (2 priedas).
22. Pagalbos gavėjai, išskyrus tuos, kuriems pagalba skirta tik prekybai mugėse, ateinančius trejus metus, einančius po projekto įgyvendinimo metų, turi prisiimti įsipareigojimus:
22.1. neperleisti pirktos prekybos įrangos tretiesiems asmenims, jeigu pagalba buvo skirta pagal taisyklių 12.4 punktą;
23. Jei pagalbos gavėjas nesilaiko taisyklių 22.1 ir 22.2 punktuose nurodytų reikalavimų, jis privalo grąžinti Agentūrai jos nustatytais terminais visą išmokėtą pagalbos sumą. Jei dvejus metus iš eilės pagalbos gavėjas nevykdo taisyklių 22.3 punkte nurodytų reikalavimų, jis Agentūrai privalo grąžinti 30 proc. gautos pagalbos sumos su palūkanomis.
26. Agentūra, vadovaudamasi Suteiktos valstybės pagalbos registro nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 (Žin., 2005, Nr. 9-282), ir Suteiktos valstybės pagalbos registravimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos 2005 m. rugsėjo 29 d. nutarimu Nr. 1S-111 (Žin., 2005, Nr. 118-4301), patikrina, ar pareiškėjui suteikus apskaičiuotą visam projekto įgyvendinimo laikotarpiui pagalbos dydį nebus viršyta taisyklių 10 punkte nurodyta didžiausia pagalbos suma.
29. Apie paskirtą pagalbą, Agentūra, vadovaudamasi taisyklių 26 punkte nurodytais teisės aktais, teikia informaciją Suteiktos valstybės pagalbos registrui, o pagalbos gavėją informuoja apie jam skirtą pagalbą pagal reglamento (EB) Nr. 1998/2006 3 straipsnio 1 dalies nuostatas.
30. Agentūra apie sprendimą dėl pagalbos neskyrimo informuoja pareiškėjus registruotu laišku per 5 darbo dienas nuo galutinio sprendimo priėmimo dienos, nurodydama sprendimo apskundimo tvarką.
31. Agentūra savo nustatyta tvarka ir terminais gali pervesti pagalbos gavėjui patvirtintos pagalbos sumos iki 50 proc. avansą. Jei projektas įgyvendinamas per dvejus metus, Agentūra išmoka avanso sumą, ne didesnę kaip numatyta paraiškoje pirmaisiais projekto įgyvendinimo metais planuojamoms patirti išlaidoms prašoma pagalbos suma.
VI. MOKĖJIMO PRAŠYMO TEIKIMO, ADMINISTRAVIMO IR PAGALBOS IŠMOKĖJIMO TVARKA
32. Mokėjimo prašymo forma (3 priedas) skelbiama ministerijos ir Agentūros interneto svetainėse adresais: www.zum.lt ir www.nma.lt.
33. Jei projektas trunka ne ilgiau kaip vienerius metus, jis turi būti įgyvendintas ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 5 d. Iki šios datos Agentūrai turi būti pateiktas galutinis mokėjimo prašymas ir prie jo pridedami išlaidų pagrindimo ir (arba) apmokėjimo įrodymo dokumentai. Pateikdamas galutinį mokėjimo prašymą pagalbos gavėjas turi visiškai atsiskaityti už įgyvendintą projektą ir gautą avansą.
34. Jei projektas trunka ilgiau kaip vienerius metus, ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 5 d. pagalbos gavėjas Agentūrai pateikia tarpinį mokėjimo prašymą, o iki kitų metų lapkričio 5 d. pateikia galutinį mokėjimo prašymą dėl visiško atsiskaitymo už įgyvendinamą projektą. Kartu su tarpiniu mokėjimo prašymu ir galutiniu mokėjimo prašymu pagalbos gavėjas pateikia išlaidų pagrindimo ir (arba) apmokėjimo įrodymo dokumentus. Pateikdamas tarpinį mokėjimo prašymą pagalbos gavėjas turi atsiskaityti už pirmuosius projekto įgyvendinimo metus ir gautą avansą, o pateikdamas galutinį mokėjimo prašymą pagalbos gavėjas turi visiškai atsiskaityti už įgyvendintą projektą.
35. Jei projektas trunka ne ilgiau kaip vienerius metus ir pagalbos gavėjas projektui įgyvendinti neturi nuosavų lėšų, įgyvendinęs projektą avansu pervestomis lėšomis jis gali atsiskaityti pateikdamas Agentūrai su galutiniu mokėjimo prašymu išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus ir jų kopijas, patvirtintas pagalbos gavėjo ar jo įgalioto asmens parašu, o už likusią projekte numatytos sumos dalį, kuriai apmokėti Agentūra taiko sąskaitų apmokėjimo būdą, gali atsiskaityti pateikdamas Agentūrai išlaidų pagrindimo dokumentus ir jų kopijas, patvirtintas pagalbos gavėjo ar jo įgalioto asmens parašu, ir per 10 darbo dienų nuo pagalbos išmokėjimo dienos privalo pateikti Agentūrai išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus ir jų kopijas, patvirtintas pagalbos gavėjo ar jo įgalioto asmens parašu.
36. Kai pagalba teikiama ilgiau kaip vienerius metus trunkančiam projektui įgyvendinti ir pagalbos gavėjas projektui įgyvendinti neturi nuosavų lėšų, už avansu pervestas lėšas jis gali atsiskaityti pateikdamas Agentūrai su tarpiniu mokėjimo prašymu išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus ir jų kopijas, patvirtintas pagalbos gavėjo ar jo įgalioto asmens parašu, o už likusią sumos dalį, numatytą darbams pirmaisiais projekto įgyvendinimo metais atlikti, arba galutinio atsiskaitymo už projektą atveju – likusiai projekto daliai įgyvendinti, kuriai apmokėti Agentūra taiko sąskaitų apmokėjimo būdą, gali pateikti Agentūrai išlaidų pagrindimo dokumentus ir jų kopijas, patvirtintas pagalbos gavėjo ar jo įgalioto asmens parašu, ir per 10 darbo dienų nuo pagalbos lėšų išmokėjimo dienos privalo pateikti Agentūrai išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus ir jų kopijas, patvirtintas pagalbos gavėjo ar jo įgalioto asmens parašu.
37. Jei vertindama tarpinį arba galutinį mokėjimo prašymą, kuriuo pagalbos gavėjas atsiskaito už avansu pervestas lėšas, Agentūra nustato, kad:
37.1. projektas įgyvendintas nesilaikant prisiimtų įsipareigojimų, pagalbos gavėjas privalo grąžinti Agentūrai jos nustatytais terminais avansu išmokėtą pagalbos dalį;
37.2. avansu išmokėta suma didesnė negu pagalbos gavėjas padarė tinkamų finansuoti išlaidų arba, jei atsiskaitant taikomas sąskaitų apmokėjimo būdas – netinkamai panaudota avanso suma didesnė už sąskaitos apmokėjimo būdu apmokamas išlaidas, pagalbos gavėjas Agentūrai pareikalavus privalo grąžinti atitinkamą išmokėto avanso dalį nustatytu laiku;
38. Jei atsiskaitant taikomas sąskaitų apmokėjimo būdas ir per 10 darbo dienų nuo pagalbos išmokėjimo dienos nepateikti Agentūrai išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentai ir jų kopijos, patvirtintos pagalbos gavėjo ar jo įgalioto asmens parašu, arba jei laiku nepateikiamas tarpinis mokėjimo prašymas arba galutinis mokėjimo prašymas, Agentūra siunčia pagalbos gavėjui pranešimą priminimą apie praleistus terminus. Jei pagalbos gavėjas, gavęs priminimą, per 10 darbo dienų nuo priminimo gavimo dienos nepateikia Agentūrai išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų ir jų kopijų, patvirtintų pagalbos gavėjo ar jo įgalioto asmens parašu, arba jei nepateikia tarpinio mokėjimo prašymo arba galutinio mokėjimo prašymo, jis privalo Agentūrai per jos nustatytą laiką grąžinti visą išmokėtą pagalbos sumą.
39. Prireikus Agentūra savo nustatyta tvarka atlieka užsakomąją patikrą vietoje. Pagalbos gavėjas privalo leisti Agentūros Kontrolės departamento ar kitiems kompetentingiems tarnautojams atlikti patikrą.
40. Agentūra savo nustatyta tvarka įvertinusi mokėjimo prašymą ir nustačiusi, kad projektas yra įgyvendintas tinkamai, perveda likusią pagalbos sumą. Jei mokėjimo prašymą tinkamai įvertinti trūksta informacijos, Agentūra gali kreiptis į pagalbos gavėją, kuris privalo Agentūros nustatytais terminais pateikti reikiamą informaciją ar dokumentus.
41. Norėdama išmokėti avansą arba likusią neapmokėtą pagalbos dalį, Agentūra teikia ministerijai pinigų užsakymo paraišką dėl lėšų poreikio.
42. Ministerija tikrina ir tvirtina gautas tinkamai parengtas pinigų užsakymo paraiškas ir, vadovaudamasi Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 (Žin., 2000, Nr. 65-1976; 2007, Nr. 90-3604), pagal jas rengia mokėjimo paraiškas Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Valstybės iždo departamentui (toliau – Valstybės iždo departamentas) dėl lėšų pervedimo Agentūrai. Ministerija pateikia mokėjimo paraišką Valstybės iždo departamentui per 5 darbo dienas nuo tinkamos pinigų užsakymo paraiškos užregistravimo dienos.
43. Agentūra, gavusi iš banko, tvarkančio jos sąskaitas, išrašą apie Valstybės iždo departamento pervestas lėšas, per 5 darbo dienas suformuoja ir išsiunčia bankui mokėjimo pavedimus lėšoms pervesti pagalbos gavėjams.
44. Agentūra pagal šias taisykles pagalbos gavėjų jai grąžintas lėšas perveda ministerijai. Kai lėšos ar jų dalis Agentūrai grąžinamos tais pačiais biudžetiniais metais, kuriais jos buvo išmokėtos, ministerija grąžintas lėšas perveda į Finansų ministerijos nurodytą valstybės iždo sąskaitą ir jomis atkuriamos tų metų KRP išlaidos. Kai šios lėšos grąžinamos kitais biudžetiniais metais nei buvo išmokėtos, ministerija jas perveda į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą.
VII. ATASKAITŲ TEIKIMO TVARKA
45. Agentūra teikia ministerijos Išteklių ir kokybės politikos departamentui el. paštu ataskaitą:
45.2. pasibaigus tarpinio mokėjimo prašymo arba galutinio mokėjimo prašymo pateikimo terminui – per 5 darbo dienas;
VIII. ATSAKOMYBĖ
47. Pagalbos gavėjas privalo ne trumpiau kaip 5 metus nuo paraiškos užregistravimo Agentūroje datos saugoti visą su paraiška ir vykdomu projektu susijusią medžiagą ir dokumentus.
48. Pagalbos gavėjas, gavęs pagalbą pagal šias taisykles neteisėtai, arba asmuo, prisidėjęs prie jos neteisėto gavimo (sąmoningai patvirtinęs klaidingus duomenis), atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Veiklos, susijusios su kokybiškų žemės
ūkio ir maisto produktų populiarinimu ir
realizavimu, finansavimo taisyklių
1 priedas
(Paraiškos pagal Veiklos, susijusios su kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų populiarinimu ir realizavimu, finansavimo taisykles forma)
Pildo Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) Kontrolės departamento tarnautojas |
|
Paraiška registruojama / neregistruojama (kas nereikalinga, išbraukti) |
(Dokumento gavimo registracijos žymos vieta) |
Registracijos Nr. NP/_/_/_/_/ |
|
Registracijos data: 2/0/0/_/-_/_/-_/_/ |
|
Atsakingas tarnautojas (vardas, pavardė, parašas) |
________________________________________________________________
(pareiškėjo pavadinimas)
______________________________________________________________________
(pareiškėjo duomenys)
Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos
Kontrolės departamento______________________ teritoriniam skyriui
PARAIŠKA PAGAL VEIKLOS, SUSIJUSIOS SU KOKYBIŠKŲ ŽEMĖS ŪKIO IR MAISTO PRODUKTŲ POPULIARINIMU IR REALIZAVIMU, FINANSAVIMO taisyklEs
_____________ Nr. _____________
(data)
I. BENDROJI DALIS
1. Pareiškėjo duomenys
Rekvizitai |
Pavadinimas |
|
Teisinė forma |
|
|
Subjekto kodas |
|
|
Vadovo vardas, pavardė, tel. Nr. |
|
|
Finansininko vardas, pavardė, tel. Nr. |
|
|
Adresas: gatvė, namo Nr. , pašto indeksas, vietovė |
|
|
Tel. Nr. |
|
|
Fakso Nr. |
|
|
El. p. adresas |
|
|
Banko pavadinimas |
|
|
Banko kodas |
|
|
Sąskaitos numeris |
|
|
Pažymėti tinkamą |
£ PVM mokėtojas Jei taip, nurodykite PVM mokėtojo kodą: _________________ £ ne PVM mokėtojas
|
2. Informacija apie pareiškėjo vykdomą veiklą ir praėjusiais mokestiniais metais gautas pajamas
Kodas pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių |
Veiklos pavadinimas |
______ m. gautos pajamos, Lt |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso
|
|
3. Informacija apie atitiktį reglamento (EB) Nr. 800/2008 I priede nustatytiems reikalavimams
Aš, pretenduodamas gauti pagalbą pagal Veiklos, susijusios su kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų populiarinimu ir realizavimu, finansavimo taisyklių nuostatas, pasirašydamas paraišką patvirtinu, kad, vadovaujantis reglamento (EB) Nr. 800/2008 I priedo nuostatomis, esu pripažįstamas: |
||
1. |
šios rūšies įmone: |
|
savarankiška įmonė |
£ |
|
įmonė partnerė |
£ |
|
susijusi įmonė |
£ |
4. Duomenys apie pareiškėjo gautą ir (arba) gaunamą paramą*
Institucijos, kuri skyrė paramą, pavadinimas |
Paramos priemonės pavadinimas |
Projekto (paraiškos) pavadinimas, numeris ir data |
Paramos skyrimo juridinio pagrindo pavadinimas, data, numeris (paramos sutarties, įsakymo ir pan.) |
Išlaidos, kurioms buvo skirta parama |
Paramos suma, Lt |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Pastaba. Pateikiami duomenys apie bet kokią gautą ir (arba) numatomą gauti valstybės ar de minimis pagalbą (gautą iš savivaldos ar kitų institucijų), paramą, gautą pagal BPD ar KPP priemones.
5. Duomenys apie įmonių partnerių ir (arba) susijusių įmonių, apibrėžtų reglamento (EB) Nr. 800/2008 I priede, gautą ir (arba) gaunamą paramą*
Įmonės partnerės arba susijusios įmonės pavadinimas |
Institucijos, kuri skyrė paramą, ir paramos priemonės pavadinimai |
Projekto (paraiškos) pavadinimas, numeris ir data |
Paramos skyrimo juridinio pagrindo pavadinimas, data, numeris (paramos sutarties, įsakymo ir pan.) |
Išlaidos, kurioms buvo skirta parama |
Paramos suma, Lt |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Pastaba. Pildo pareiškėjai, kurie turi įmonių partnerių arba susijusių įmonių, kaip apibrėžta reglamento (EB) Nr. 800/2008 I priede.
II. SPECIALIOJI DALIS – PROJEKTAS
6. Duomenys apie projektą
Asmuo, atsakingas už projekto įgyvendinimą ir priežiūrą |
Vardas, pavardė, pareigos |
|
Tel. Nr. |
|
|
Fakso Nr. |
|
|
El. p. adresas |
|
|
Bendra projekto vertė, Lt
|
|
|
Prašoma pagalbos suma, Lt |
|
|
Prašoma avanso suma, Lt |
|
|
Planuojama projekto įgyvendinimo pradžia |
20________________d. |
|
Planuojama projekto įgyvendinimo pabaiga |
20________________d. |
7. Duomenys apie kooperatyvo arba asociacijos narius*
Eil. Nr. |
Teisės aktas pagal taisyklių 6 punktą |
Narių, gaminančių produktus, skaičius |
Produktų pavadinimai |
Pastabos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* paraiškos pildymo metu
8. Duomenys apie prašomą pagalbą
Eil. Nr. |
Detalus išlaidų rūšies pavadinimas pagal taisyklių 12 punktą |
Suma be PVM, Lt |
PVM, Lt |
Bendra suma su PVM, Lt |
Pagalbos dydis, proc. |
Pagalbos suma nuo sumos be PVM/su PVM (reikiamą pabraukti) |
Pirmieji projekto įgyvendinimo metai |
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
n |
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
X |
|
|
Antrieji projekto įgyvendinimo metai |
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
n |
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
X |
|
|
Iš viso |
|
|
|
X |
|
9. Projekto pagrindimas
Trumpai pateikite informaciją apie vykdomą veiklą ir turimą patirtį, vykdant veiklą, susijusią su produktų, skirtų vartoti žmonėms, populiarinimu ir realizavimu; vienijamų narių skaičių ir jų vykdomą veiklą. Nurodykite projekto tikslą, uždavinius, siekiamus rezultatus ir priemones tam pasiekti.
|
10. Projekto naudos įvertinimas
Išskirkite pagrindinius rodiklius, kurie nurodytų, kokių pasikeitimų laukiate įgyvendinę projektą. Jei įmanoma, išreikškite šiuos rodiklius kiekybine išraiška.
|
11. Pridedami dokumentai
Eil. Nr. |
Dokumento pavadinimas |
Lapų skaičius |
1 |
Juridinio asmens registravimo pažymėjimas |
_/_/_/_/ |
2 |
Juridinio asmens steigimo dokumentai (įstatai) |
_/_/_/_/ |
3 |
Įmonės vadovo patvirtinti praėjusių mokestinių metų finansinės atskaitomybės dokumentai – balansas, pelno (nuostolių) ataskaita |
_/_/_/_/ |
4 |
Tiekėjų arba paslaugų teikėjų apklausos pažyma (taisyklių 2 priedas) |
_/_/_/_/ |
5 |
Paslaugos pirkimo sutartis su paslaugų teikėju ir (arba) pirkimo sutartis su tiekėju |
_/_/_/_/ |
6 |
Dokumentai (sertifikatai, registracija), įrodantys, kad pareiškėjo nariai gamina produktus, kurių kokybė pripažinta pagal bent vieno iš taisyklių 6 punkte nurodytų teisės aktų reikalavimus. |
_/_/_/_/ |
12. Pareiškėjo deklaracija
Aš, pretenduojantis gauti pagalbą pagal šias pagalbos teikimo taisykles, pasirašydamas šioje paraiškoje, patvirtinu, kad:
1. Šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga.
2. Susipažinau su šios pagalbos teikimo taisyklių ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių pagalbos teikimą, nuostatomis.
3. Prašoma pagalba yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga suma.
4. Nesu pažeidęs jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Bendrijos arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų, man neiškelta byla dėl bankroto ir nesu likviduojamas.
5. Man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas nustatytu laikotarpiu.
6. Žinau, kad paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją).
7. Sutinku, kad mano tinkamumas gauti pagalbą bus vertinamas pagal mano pateiktus ir atitinkamais dokumentais pagrįstus duomenis ir viešuosiuose registruose esančius duomenis.
8. Žinau, kad pavėluotai pateikus mokėjimo prašymą, taikomos sankcijos, numatytos šiose pagalbos teikimo taisyklėse ir kituose teisės aktuose, kurie reglamentuoja valstybės pagalbos teikimą ir administravimą.
9. Įsipareigoju ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų pranešti Agentūrai apie bet kurių duomenų, pateiktų šioje paraiškoje, taip pat apie savo rekvizitų pasikeitimus.
10. Įsipareigoju, gavęs Agentūros sprendimą dėl pagalbos neskyrimo, pagalbos išmokėjimo sustabdymo, pagalbos sumažinimo, dėl pagalbos mokėjimo nutraukimo ir (arba) reikalavimo grąžinti pagalbos lėšas ar jų dalį, per sprendime nustatytą terminą įvykdyti sprendime išvardytus reikalavimus ir (arba) grąžinti pagalbos lėšas į sprendime nurodytą sąskaitą, o apie reikalavimų įvykdymą raštu informuoti Agentūrą.
11. Žinau, kad per šios deklaracijos 11 punkte paminėtame sprendime nustatytą terminą negrąžinus pagalbos lėšų ar jų dalies, yra skaičiuojamos palūkanos. Palūkanos už pavėluotas grąžinti lėšas apskaičiuojamos teisės aktų nustatyta tvarka.
12. Įsipareigoju užtikrinti mugėse prekybą tik produktais, jei pagalba skirta išlaidoms, susijusioms su mugės organizavimu ir (arba) dalyvavimu joje, finansuoti.
13. Įsipareigoju ateinančius trejus metus, einančius po projekto įgyvendinimo metų, neperleisti pirktos prekybos įrangos tretiesiems asmenims (taikoma tik pareiškėjui, kuriam pagalba buvo skirta pagal taisyklių 12.4 punktą).
14. Įsipareigoju ateinančius trejus metus, einančius po projekto įgyvendinimo metų, vykdyti veiklą, kuriai skirta pagalba (netaikomas pareiškėjui, kuriam pagalba skirta tik prekybai mugėse).
15. Įsipareigoju ateinančius trejus metus, einančius po projekto įgyvendinimo metų, laikytis taisyklių 7 punkto reikalavimų ir kasmet iki gegužės 1 d. pateikti Agentūrai ataskaitą apie produktų pardavimų pajamas per praėjusius kalendorinius metus pagal gamintojus ir asortimentą atskirose prekybos vietose pagal Agentūros nustatytą formą (netaikomas pareiškėjui, kuriam pagalba skirta tik prekybai mugėse).
16. Nesu priskiriamas prie įmonių, kurios laikomos turinčios sunkumų, kaip apibrėžta Bendrijos gairių dėl valstybės pagalbos sunkumus patiriančioms įmonėms sanuoti ir restruktūrizuoti 2.1 dalyje.
17. Įsipareigoju nesiekti gauti pagalbos, prašomos pagal šią paraišką, iš kitų finansavimo šaltinių.
18. Įsipareigoju nesiekti iš valstybės biudžeto susigrąžinti PVM, kuris buvo kompensuotas iš pagalbos lėšų (taikoma pareiškėjui, kuris nėra PVM mokėtojas).
19. Sutinku, kad paraiškoje pateikti mano asmens ir kiti duomenys būtų apdorojami ir saugomi informacinėje sistemoje ir kad Agentūra gautų mano asmens ir kitus duomenis iš kitų juridinių asmenų paramos administravimo klausimais.
20. Žinau, kad Agentūra gali patikrinti pateiktus duomenis ir atlikti patikrą vietoje, gauti papildomos informacijos apie mano projekto ir su juo susijusią veiklą. Pateiktus duomenis kontrolės tikslams gali panaudoti ir kitos Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos institucijos.
21. Sutinku, kad mano asmens duomenys ir informacija apie mano pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, paraiškos registracijos numerį ir datą ir prašomą pagalbos sumą, būtų skelbiama Agentūros interneto svetainėje ir visa su šiuo projektu susijusi informacija, mano asmens duomenys būtų naudojami statistikos, vertinimo ir tyrimų tikslams.
22. Esu informuotas, kad mano asmens duomenys apie gaunamą (gautą) pagalbą bus viešinami visuomenės informavimo tikslais, taip pat gali būti perduoti audito ir tyrimų institucijoms siekiant apsaugoti Bendrijos finansinius interesus Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka.
23. Esu informuotas, kad turiu teisę žinoti apie savo asmens duomenų tvarkymą, susipažinti su tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų.
24. Įsipareigoju nuo pagalbos pagal šią paraišką gavimo momento vykdyti visus įsipareigojimus ir reikalavimus, nustatytus šiose pagalbos teikimo taisyklėse ir kitose teisės aktuose, reglamentuojančiuose pagalbos teikimą, kol projektas pagal šią paraišką bus galutinai įgyvendintas. Pasikeitus teisės aktų, reglamentuojančių pagalbos teikimą ir administravimą, nuostatoms, nuo pat jų įsigaliojimo dienos įsipareigoju vykdyti projektą pagal šią paraišką pagal pasikeitusių teisės aktų reikalavimus ir prisiimti visą atsakomybę už iš to kylančias pasekmes.
25. Žinau, kad, jei netinkamai vykdysiu projektą pagal šią paraišką ar kitaip pažeisiu teisės aktų, reglamentuojančių pagalbos teikimą ir administravimą, reikalavimus, man gali būti taikomos teisės aktų numatytos sankcijos.
_________________________ __________ _________________
(vadovo ar įgalioto asmens (parašas) (vardas ir pavardė)
pareigų pavadinimas)
Veiklos, susijusios su kokybiškų žemės
ūkio ir maisto produktų populiarinimu ir
realizavimu, finansavimo taisyklių
2 priedas
(Tiekėjų arba paslaugų teikėjų apklausos pažymos forma)
___________________________________________________________________________
(pareiškėjo pavadinimas)
TIEKĖJŲ ARBA PASLAUGŲ TEIKĖJŲ APKLAUSOS PAŽYMA
___________ Nr. ________
(data)
Vilnius
1. Pirkimo objekto ar jo dalies pavadinimas ir trumpas aprašymas
|
||||||||||||
2. Pirkimą organizuoja |
|
|||||||||||
3. Teikėjų apklausos būdas |
Žodinis / Rašytinis |
|||||||||||
4. Duomenys apie apklaustą teikėją |
4.1. Pavadinimas |
|
|
|
||||||||
4.2. Adresas, telefonas ar kt. |
|
|
|
|||||||||
4.3. Pasiūlymą pa-teikusio asmens pareigos, vardas ir pavardė |
|
|
|
|||||||||
5. Pasiūlymo pateikimo data |
|
|
|
|||||||||
6. Pasiūlymų priėmimo terminas |
|
|||||||||||
7. Pasiūlytų prekių, paslaugų ar darbų pavadinimas ir charakteristikos |
Kiekis |
Pasiūlyta kaina, Lt |
||||||||||
|
|
Vieneto kaina |
Suma |
Vieneto kaina |
Suma |
Vieneto kaina |
Suma |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
8. Bendra pasiūlyta kaina |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
9. Tinkamiausiu pripažinto teikėjo pavadinimas |
|
|||||||||||
10. Pastabos: |
|
|
|
|||||||||
(Pareiškėjo arba pareiškėjo atstovo
pareigų pavadinimas) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Veiklos, susijusios su kokybiškų žemės
ūkio ir maisto produktų populiarinimu ir
realizavimu, finansavimo taisyklių
3 priedas
(Mokėjimo prašymo forma)
Pildo Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) Kontrolės departamento tarnautojas |
|
Paraiška registruojama / neregistruojama (kas nereikalinga, išbraukti) |
(Dokumento gavimo registracijos žymos vieta) |
Registracijos Nr. NP/_/_/_/_/ |
|
Registracijos data: 2/0/0/_/-_/_/-_/_/ |
|
Atsakingas tarnautojas (vardas, pavardė, parašas) |
_________________________________________________________
(pagalbos gavėjo pavadinimas)
_________________________________________________________
(pagalbos gavėjo duomenys)
Nacionalinei mokėjimo agentūrai
prie Žemės ūkio ministerijos
MOKĖJIMO PRAŠYMAS
__________________ Nr. ____________
(data)
£ Tarpinis mokėjimo prašymas £ Galutinis mokėjimo prašymas
I. Pagalbos gavėjo duomenys
1. Rekvizitai |
Pavadinimas |
Teisinė forma |
Subjekto kodas |
Vadovo vardas |
Vadovo pavardė |
Vadovo tel. Nr. |
Finansininko vardas |
Finansininko pavardė |
Finansininko tel. Nr. |
Adresas: |
Gatvės pavadinimas |
Namo Nr. |
Pašto indeksas |
Vietovės pavadinimas |
Tel. Nr. |
Fakso Nr. |
El. p. adresas |
Banko pavadinimas |
Banko kodas |
Sąskaitos Nr. |
2. PVM mokėtojas |
£ Taip Jei taip, nurodykite PVM mokėtojo kodą ______________________ £ Ne
|
II. DUOMENYS APIE PROJEKTĄ
1. Asmuo, atsakingas už projekto įgyvendinimą ir priežiūrą |
|
Pareigos |
|
Vardas |
|
Pavardė |
|
Tel. Nr. |
|
Fakso Nr. |
|
El. p. adresas |
|
2. Bendra projekto vertė, Lt |
|
|
|
3. Šiame mokėjimo prašyme deklaruota tinkamų išlaidų suma, Lt |
|
|
|
4. Išmokėta avanso suma, Lt |
|
|
|
5. Prašoma pagalbos suma, Lt |
|
|
|
6. Jei mokėjimo prašymą pildo konsultantas, jo duomenys |
|
Pareigos |
|
Vardas |
|
Pavardė |
|
Institucijos pavadinimas |
|
Tel. Nr. |
|
Fakso Nr. |
|
El. p. adresas |
|
7. Projektas trunka |
|
£ vienerius metus |
£dvejus metus |
III. Deklaruotos išlaidos
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Išlaidų pagrindimo dokumentai |
Išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentai |
Suma be PVM, Lt |
PVM, Lt |
Bendra suma su PVM, Lt |
Pagalbos dydis, proc. |
Pagalbos suma nuo sumos be PVM/ su PVM, Lt (reikiamą pabraukti) |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
IV. Pridedami dokumentai
Eil. Nr. |
Dokumento pavadinimas |
Jei dokumentas pateiktas, pažymėkite |
Lapų skaičius |
1. |
Sutartis (pirkimo–pardavimo, paslaugų teikimo, nuomos, panaudos, autorinė ir kt.) |
£ |
|
2. |
Aktas (darbų, paslaugų priėmimo ir perdavimo ir kt.) |
£ |
|
3. |
PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra |
£ |
|
4. |
Prekių (paslaugų) pirkimo–pardavimo kvitas |
£ |
|
5. |
Sąskaitos išrašas |
£ |
|
6. |
Kasos pajamų orderio kvitas |
£ |
|
7. |
Kasos išlaidų orderio kvitas |
£ |
|
8. |
Kasos aparato čekis |
£ |
|
9. |
Darbo laiko apskaitos žiniaraštis ir kt. |
£ |
|
10. |
Vadovo patvirtintas dokumentas, nurodantis tam tikrų išlaidų (elektros ir šildymo energijos, ryšių, kuro) priskyrimą projektui (įsakymas, potvarkis, pažyma ir kt.) |
£ |
|
11. |
Įgaliojimas |
£ |
|
12. |
Kiti dokumentai |
£ |
|
V. Pagalbos gavėjo deklaracija
Patvirtinu, kad susipažinau su šios pagalbos teikimo taisyklių ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių pagalbos teikimą, nuostatomis.
Patvirtinu, kad visa mokėjimo prašyme ir prie jo pridedamuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga.
Įsipareigoju nesiekti gauti pagalbos, prašomos pagal šį mokėjimo prašymą, iš kitų finansavimo šaltinių.
Sutinku Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos pareikalavus pateikti įvairios su projektu susijusios papildomos informacijos.
Sutinku Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos atsakingiems tarnautojams leisti atlikti patikras vietoje, susijusias su projektu.
Įsipareigoju, gavęs pagalbą neteisėtai, Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos grąžinti reikalaujamą sumą.
_______________________ _____________ ______________________
(vadovo ar įgalioto asmens (parašas) (vardas ir pavardė)
pareigų pavadinimas)
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija, Įsakymas
Nr. 3D-992, 2010-11-10, Žin., 2010, Nr. 133-6811 (2010-11-13), i. k. 1102330ISAK003D-992
Dėl žemės ūkio ministro 2010 m. spalio 25 d. įsakymo Nr. 3D-942 "Dėl Veiklos, susijusios su kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų populiarinimu ir realizavimu, finansavimo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo