Suvestinė redakcija nuo 2014-01-17
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2013, Nr. 67-3380, i. k. 1132020ISAK0004-564
LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO
į s a k y m a s
DĖL VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO
2013 m. birželio 25 d. Nr. 4-564
Vilnius
Vadovaudamasis Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 787 (Žin., 2008, Nr. 95-3720), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2009, Nr. 131-5682), 6 ir 8 punktais, Nacionaline turizmo plėtros 2010–2013 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 29 d. nutarimu Nr. 944 (Žin., 2007, Nr. 97-3939; 2010, Nr. 88-4636), VP3-1.3-ŪM-04-V priemonės „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“ valstybės projektų planavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2011 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. 4-519 (Žin., 2011, Nr. 96-4534), 10 punktu,
t v i r t i n u Valstybės planuojamų turizmo projektų, siūlomų finansuoti pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 1 prioriteto „Vietinė ir urbanistinė plėtra, kultūros paveldo ir gamtos išsaugojimas bei pritaikymas turizmo plėtrai“ VP3-1.3-ŪM-04-V priemonę „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“, sąrašą Nr. 11 (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos ūkio ministro
2013 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. 4-564
VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ, SIŪLOMŲ FINANSUOTI PAGAL 2007–2013 M. SANGLAUDOS SKATINIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS 1 PRIORITETO „VIETINĖ IR URBANISTINĖ PLĖTRA, KULTŪROS PAVELDO IR GAMTOS IŠSAUGOJIMAS BEI PRITAIKYMAS TURIZMO PLĖTRAI“ VP3-1.3-ŪM-04-V PRIEMONĘ „TURIZMO INFORMACINIŲ PASLAUGŲ IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR TURIZMO RINKODAROS SKATINIMAS“, SĄRAŠAS NR. 11
Eil. Nr. |
Iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamo valstybės projekto (toliau – projektas) pavadinimas |
Pareiškėjas |
Projekto aprašymas (nurodomas pagrindinis tikslas, pagrindinės veiklos, jų apimtis ir siektini rezultatai) |
Preliminari / faktinė projekto vertė (Lt) |
Projekto tinkamos finansuoti išlaidos |
Projekto netinkamos finansuoti išlaidos (Lt) |
Preliminari projekto veiklų įgyvendinimo pradžia ir trukmė (mėn.) |
Paraiškos finansuoti projektą pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas |
|||
Projektui numatomas skirti / skirtas finansavimas |
Kiti projekto finansavimo šaltiniai |
||||||||||
Europos Sąjungos fondų lėšos (Lt) |
Projekto nacionalinės lėšos |
||||||||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos (Lt) |
Kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė (Lt) |
Kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos (Lt) |
|||||||||
1. |
Lietuvos atvykstamojo turizmo skatinimas |
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos |
Projekto tikslas – plėtoti Lietuvos turizmo rinkodarą, skatinančią atvykstamąjį turizmą, skatinti konkurencingų Lietuvos turizmo produktų ir paslaugų pardavimą ir pagerinti Lietuvos turizmo įvaizdį atvykstamojo turizmo rinkose. |
1 250 000 |
1 250 000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2014 m., 21 mėn. |
2013-07-01 |
2. |
Lietuvos įvaizdžio gerinimas ir žinomumo didinimas |
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos |
Projekto tikslas – plėtoti Lietuvos turizmo rinkodarą, skatinančią atvykstamąjį turizmą, skatinti konkurencingų Lietuvos turizmo produktų ir paslaugų pardavimą ir pagerinti Lietuvos turizmo įvaizdį atvykstamojo turizmo rinkose. Pagrindinės projekto veiklos ir jų apimtys: dalyvauti 9 tarptautinėse turizmo parodose: FITUR 2014, 2015 (Ispanijos Karalystė), MITT 2014, 2015 (Rusijos Federacija), ITB 2014, 2015 (Vokietijos Federacinė Respublika), WTM 2014 (Jungtinė Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystė), EIBTM 2014 (Ispanijos Karalystė), IMEX 2015 (Vokietijos Federacinė Respublika); organizuoti 6 renginius turizmo verslo ir žiniasklaidos atstovams parodų metu; išleisti 5 Lietuvos turizmo galimybes pristatančius leidinius. Siektini projekto rezultatai: įgyvendinti 20 turizmo rinkodaros priemonių. |
3 300 000 |
3 300 000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2013 m., 24 mėn. |
2013-07-01 |
3. |
Renginių turizmo verslo atstovams organizavimas |
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos |
Projekto tikslas – plėtoti Lietuvos turizmo rinkodarą, skatinančią atvykstamąjį ir vietinį turizmą, skatinti konkurencingų Lietuvos turizmo produktų ir paslaugų pardavimą ir pagerinti Lietuvos turizmo įvaizdį atvykstamojo turizmo rinkose. Pagrindinės projekto veiklos ir jų apimtys: organizuoti „BUY Lithuania“ renginį 2015 m.; organizuoti 3 vietinio turizmo verslo misijas, skirtas naujoms Lietuvos regionų turizmo galimybėms pristatyti; organizuoti ir (ar) dalyvauti „B2B“ Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginiuose užsienyje kartu su Lietuvos Respublikos ambasadomis; dalyvauti renginyje „Milanas EXPO 2015“. Siektini projekto rezultatai: įgyvendinti 17 turizmo rinkodaros priemonių. |
950 000 |
950 000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2014 m., 21 mėn. |
2013-07-01 |
IŠ VISO: |
5 500 000 |
5 500 000 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
Priedo pakeitimai:
Nr. 4-28, 2014-01-16, paskelbta TAR 2014-01-16, i. k. 2014-00235
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos ūkio ministerija, Įsakymas
Nr. 4-28, 2014-01-16, paskelbta TAR 2014-01-16, i. k. 2014-00235
Dėl Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2013 m. birželio 25 d. įsakymo Nr. 4-564 „Dėl Valstybės planuojamų turizmo projektų sąrašo patvirtinimo“ pakeitimo