Suvestinė redakcija nuo 1996-08-10 iki 1998-01-07

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 1993, Nr. 52-1030; Žin. 1999, Nr.74-0, i. k. 0932210ISAK00000389

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJA

 

Į S A K Y M A S

Dėl kelių transporto priemonių valstybinių techninių apžiūrų organizavimo, norminių dokumentų tvirtinimo

 

1993 m. rugsėjo 30 d. Nr. 389

 

Vykdant Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. birželio 15 d. nutarimą Nr. 418 „Dėl kelių eismo saugumo gerinimo“, TVIRTINU:

1. Techninių apžiūrų centrų steigimo ir darbo organizavimo tvarką (1 priedas).

2. Reikalavimus kelių transporto priemonių techninių apžiūrų centrų, stočių ir postų gamybinei-techninei bazei (2 priedas).

3. Reikalavimus kelių transporto priemonių techninių apžiūrų centrų ekspertams ir kontrolieriams (3 priedas).

4. Techninių apžiūrų centro eksperto ar kontrolieriaus pažymėjimo galiojimo sustabdymo tvarką bei Techninių apžiūrų centro eksperto ar kontrolieriaus darbo trūkumų ir pažeidimų vertinimo kriterijų lentelę (4 priedas).

Papildyta punktu:

Nr. 256, 1996-07-29, Žin., 1996, Nr. 76-1839 (1996-08-09), i. k. 0962210ISAK00000256

 

 

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS                            JONAS BIRŽIŠKIS


1 priedas

Patvirtinta

Susisiekimo ministro 1993m. rugsėjo 30 d.

įsakymu Nr. 389

 

Techninių apžiūrų centrų steigimo ir darbo organizavimo tvarka

 

1. Techninės apžiūros centro steigimo tvarka

1.1. Techninės apžiūros centras (toliau – centras) – Lietuvos Respublikoje įregistruota įmonė, kuri valstybės pavedimu ir jos nustatyta tvarka vykdo kelių transporto priemonių valstybines technines apžiūras bei ekspertizes.

1.2. Centrai steigiami Susisiekimo ministerijos nustatytose zonose.

1.3. Teisę steigti centrą gauna fiziniai ir juridiniai asmenys, laimėję Susisiekimo ministerijos paskelbtą konkursą ir su Susisiekimo ministerija pasirašę sutartį, kurios pagrindu išduodamas centro veiklos sertifikatas.

1.4. Centras, priklausomai nuo zonos dydžio ir valstybinių techninių apžiūrų poreikio, suderinęs su Susisiekimo ministerija, steigia filialus – techninių apžiūrų stotis ir postus.

1.5. Techninės apžiūros stotys gali būti steigiamos įmonėse ir organizacijose, kurios turi šiai veiklai tinkamas patalpas bei įrengimus.

1.6. Techninės apžiūros postai privalo būti įrengiami tik tam tikslui tinkamose vietose, kad jose galėtų būti vykdomos „A“ ir „B“ kategorijų kelių transporto priemonių valstybinės techninės apžiūros.

1.7. Reikalavimus centrų (stočių ir postų) gamybinei – techninei bazei, ekspertų ir kontrolierių kvalifikacijai nustato Susisiekimo ministerija.

1.8. Centro veiklos zonoje stotys bei postai turi būti išdėstomi taip, kad didžiausias atstumas iki artimiausios techninės apžiūros vietos būtų apie 30 km.

2. Centro funkcijos

2.1. Pagal Susisiekimo ministerijos patvirtintą tvarką ir reikalavimus vykdo zonose naudojamų kelių transporto priemonių valstybines technines apžiūras bei ekspertizes.

2.2. Informaciją apie atliktų apžiūrų rezultatus perduoda nustatyta tvarka Valstybinei kelių transporto inspekcijai prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Inspekcija).

2.3. Atsako už ekspertų ir kontrolierių kvalifikacijos kėlimą. Teikia pasiūlymus Susisiekimo ministerijai dėl valstybinių techninių apžiūrų technologijos tobulinimo. Centras, vykdydamas šias funkcijas, neturi teisės atlikti jokių kelių transporto priemonių aptarnavimo, remonto ir reguliavimo darbų, išskyrus nedidelės apimties darbus, susijusius su dujų toksiškumo nustatymu ir žibintų reguliavimu.

3. Darbo organizavimas

3.1. Centro ir jo filialų vadovai bei jų pavaduotojai privalo turėti eksperto kvalifikaciją.

3.2. Centras privalo turėti reikiamą ekspertų, kontrolierių ir pagalbinio personalo kiekį, kad galėtų vykdyti jam pavestas funkcijas.

3.3. Kelių transporto priemonių valstybinės techninės apžiūros bei ekspertizės metu niekas neturi teisės daryti poveikio eksperto ar kontrolieriaus priimtiems sprendimams. Eksperto ar kontrolieriaus priimtą sprendimą panaikinti gali Inspekcijos viršininkas, remdamasis ekspertų komisijos išvada, o pastarojo – teismas.

Inspekcijos pareigūnas, atlikęs kontrolinę-techninę apžiūrą, gali panaikinti eksperto ar kontrolieriaus priimtą sprendimą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 256, 1996-07-29, Žin., 1996, Nr. 76-1839 (1996-08-09), i. k. 0962210ISAK00000256

 

3.4. Techninių apžiūrų centrų teikiamų paslaugų maksimalius tarifus už kelių transporto priemonių valstybinių techninių apžiūrų atlikimą tvirtina Susisiekimo ministerija, suderinus su Valstybine konkurencijos ir vartotojų teisių gynimo tarnyba prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės.

Punkto pakeitimai:

Nr. 256, 1996-07-29, Žin., 1996, Nr. 76-1839 (1996-08-09), i. k. 0962210ISAK00000256

 

4. Centro veiklos kontrolė

4.1. Centro veiklą, tiesiogiai susijusią su valstybinių techninių apžiūrų ir ekspertizių atlikimu, kontroliuoja Inspekcija. Darbuotojai, kontroliuojantys centro veiklą, privalo turėti eksperto kvalifikaciją.

Punkto pakeitimai:

Nr. 256, 1996-07-29, Žin., 1996, Nr. 76-1839 (1996-08-09), i. k. 0962210ISAK00000256

 

4.2. Centro vadovybė privalo teikti teikimus Inspekcijai dėl ekspertų ir kontrolierių pažymėjimų galiojimo sustabdymo arba panaikinimo ir sudaryti sąlygas Inspekcijos pareigūnams, atliekantiems kontrolinę-techninę apžiūrą, be eilės ir nemokamai naudotis visais reikiamais centro prietaisais ir įranga.

Punkto pakeitimai:

Nr. 256, 1996-07-29, Žin., 1996, Nr. 76-1839 (1996-08-09), i. k. 0962210ISAK00000256

 

4.3. Už žalą, atsiradusią dėl centro veiklos, atsako centras.

4.4. Inspekcijai reikalaujant, centras pateikia finansinės-ūkinės veiklos ataskaitą.

4.5. Jeigu centras nevykdo reikalavimų, numatytų centro veiklos norminiuose dokumentuose, tai Susisiekimo ministerija gali priimti sprendimą, nutraukti sutartį su centru.

______________


2 priedas

Patvirtinta

Susisiekimo ministro 1993 m. rugsėjo 30 d.

įsakymu Nr. 389

 

Reikalavimai kelių transporto priemonių techninių apžiūrų centrų, stočių ir postų gamybinei-techninei bazei

 

1. Pagrindinis tikslas

Šių reikalavimų pagrindinis tikslas yra garantuoti, kad techninės apžiūros centrai, stotys ir postai turėtų reikiamas gamybines patalpas, įrangą bei prietaisus, įgalinančius kokybiškai atlikti kelių transporto priemonių valstybines technines apžiūras ir ekspertizes.

2. Techninės apžiūros centras

2.1. Pastatai (gamybiniai ir administraciniai) turi turėti inžinerinius tinklus, sanitarines-buitines patalpas.

Gamybinių patalpų dydis turi būti toks, kad galima būtų išdėstyti reikiamą įrangą ir atlikti kelių transporto priemonių valstybines technines apžiūras bei ekspertizes. Apžiūros linijos privalo turėti ištisinį pravažiavimą. Jų ilgis nustatomas priklausomai nuo apžiūrimų transporto priemonių ir montuojamos įrangos matmenų.

2.2. Centrai privalo turėti patogius privažiavimo kelius, atitinkamo dydžio stovėjimo aikšteles, jų teritorijose neturi kirstis kelių transporto priemonių srautai.

3. Techninės apžiūros stotys

Stočių patalpos turi būti pritaikytos valstybinių techninių apžiūrų atlikimui. Ekspertams ir kontrolieriams turi būti sudarytos tinkamos darbo bei poilsio sąlygos.

4. Techninės apžiūros postai

Postai (aikštelės) turi būti įrengti vietose, kurios tiktų kelių transporto priemonių valstybinių techninių apžiūrų atlikimui.

5. Techninės apžiūros centrų ir stočių įranga bei prietaisai

Techninės apžiūros centruose ir stotyse būtini:

5.1. pagal galiojančias technines sąlygas įrengta apžiūros duobė arba keltuvas su ašių (pakabų) laisvumo nustatymo prietaisu arba įrengimu jų pakėlimui;

5.2. stabdžių tikrinimo stendas;

5.3. dujų analizatorius;

5.4. dujų dūmingumo matavimo prietaisas;

5.5. žibintų reguliavimo prietaisas;

5.6. stiklų šviesos laidumo nustatymo prietaisas;

5.7. šviesos stiprumo matavimo prietaisas;

5.8. kita įranga ir prietaisai pagal Susisiekimo ministerijos reikalavimą;

5.9. centras, techninių duomenų banko kaupimui bei atliktų kelių transporto priemonių valstybinių techninių apžiūrų apskaitai, privalo turėti kompiuterinę įrangą.

6. Techninės apžiūros postų įranga

Postuose (aikštelėse) privalo būti tikrinimo įrengimai ir prietaisai, nurodyti šių reikalavimų 5.3–5.8. punktuose.

Punkto 5.1. reikalavimų galima nevykdyti, jei kelių transporto priemonių apatinę dalį galima apžiūrėti kitaip, o ašių išsvėrimui naudojamas kilnojamas prietaisas.

Punkto 5.2. reikalavimų galima nevykdyti, jei „A“ kategorijos kelių transporto priemonėms yra speciali aikštelė, kurioje galima patikrinti stabdžių sistemos efektyvumą važiuojant, o „B“ kategorijos transporto priemonių stabdžių tikrinimui yra kilnojamas stabdžių tikrinimo stendas.

7. Atlikti įrangos ir prietaisų pakeitimus techninės apžiūros centruose, stotyse, postuose, kurie neatitinka šių reikalavimų, galima tiktai gavus Susisiekimo ministerijos leidimą.

______________


3 priedas

Patvirtinta

Susisiekimo ministro 1993 m. rugsėjo 30 d.

įsakymų Nr. 389

 

Reikalavimai kelių transporto priemonių techninių apžiūrų centrų ekspertams ir kontrolieriams

 

1. Ekspertai – tai asmenys, turintys atitinkamą kvalifikaciją ir Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Inspekcija) leidimą vykdyti kelių transporto priemonių valstybines technines apžiūras ir ekspertizes bei spręsti apie jų techninę būklę ir tinkamumą naudojimui.

2. Kontrolieriai – tai asmenys, turintys atitinkamą kvalifikaciją ir Inspekcijos leidimą vykdyti kelių transporto priemonių valstybines technines apžiūras bei spręsti apie jų techninę būklę ir tinkamumą naudojimui.

3. Asmenys, norintys gauti eksperto arba kontrolieriaus kvalifikaciją, turi būti:

3.1. ne jaunesni kaip 24 metų;

3.2. turėti teisę vairuoti „A“, „B“, „C“ kategorijų kelių transporto priemones;

3.3. ekspertai privalo turėti:

3.3.1. aukštąjį inžinieriaus-mechaniko išsimokslinimą su automobilių specializacija;

3.3.2. ne trumpesnį kaip vienerių metų praktinio darbo stažą inžinieriaus pareigose, susijusiose su kelių transporto priemonių techniniu aptarnavimu, remontu ar techninės būklės kontrole.

3.4. kontrolieriai privalo turėti:

3.4.1. ne mažesnį kaip aukštesnįjį išsimokslinimą su automobilių specializacija;

3.4.2. ne trumpesnį kaip dviejų metų praktinio darbo, susijusio su kelių transporto priemonių technine eksploatacija, stažą.

4. Eksperto ir kontrolieriaus kvalifikacijos suteikimo tvarka

4.1. Kandidatas į ekspertus ar kontrolierius paduoda prašymą techninės apžiūros centrui, kuriame norėtų įsidarbinti. Prašyme nurodoma, kuo norėtų būti – ekspertu ar kontrolieriumi.

Kartu su prašymu pateikiama:

4.1.1. autobiografija ir 4 fotonuotraukos (4,5*5,0);

4.1.2. galiojanti gydytojų komisijos pažyma apie sveikatos būklę (F. Nr. 083/a);

4.1.3. vairuotojo pažymėjimo nuorašas, patvirtintas notaro, arba jo fotokopija;

4.1.4. dokumentas, patvirtinantis darbo stažą;

4.1.5. dokumentus, apie išsimokslinimą.

4.2. Techninės apžiūros centre sudaryta komisija, apsvarsčiusi ar kandidatas atitinka 3.1.–3.4. punktų reikalavimus, susipažinusi su 4.1.1.–4.1.5. punktuose nurodytais dokumentais, po pokalbio su pačiu kandidatu, priima sprendimą dėl kandidato įdarbinimo.

4.3. Su kandidatu sudarius darbo sutartį, jis siunčiamas į kvalifikacinius kursus, teoriniam ir praktiniam apmokymui.

4.4. Baigus kursus ir išlaikius egzaminus, mokymo įstaiga išduoda kursų baigimo liudijimą, kurio pagrindu Inspekcija išduoda eksperto arba kontrolieriaus pažymėjimą, suteikiantį teisę dirbti ekspertu arba kontrolieriumi techninės apžiūros centre ir jo filialuose.

5. Eksperto ir kontrolieriaus veikla

5.1. Turi teisę dirbti ekspertu arba kontrolieriumi tik tame techninės apžiūros centre, kuris nurodytas Inspekcijos išduotame pažymėjime. Savo darbą jie privalo atlikti bešališkai ir teisingai.

5.2. Negali turėti papildomų pajamų iš savo tiesioginio darbo techninės apžiūros centre.

5.3. Kursuose gilina žinias ir laiko kvalifikacinius egzaminus.

6. Inspekcija savo sprendimu gali sustabdyti arba panaikinti eksperto ir kontrolieriaus pažymėjimo galiojimą. Šiais atvejais centras eksperto ir kontrolieriaus pažymėjimą (išskyrus 6.1.3 ir 6.1.4 punktus) grąžina Inspekcijai.

6.1. Eksperto ir kontrolieriaus pažymėjimo galiojimas sustabdomas, kai:

6.1.1. nutraukiama darbo sutartis su techninės apžiūros centru;

6.1.2. atimta teisė vairuoti kelių transporto priemones;

6.1.3. pamestas pažymėjimas ir neišduotas naujas;

6.1.4. jei nekokybiškai atlieka savo darbą, kol nebus patikrintos jo profesinės žinios. Eksperto, kontrolieriaus darbo trūkumus ir pažeidimus Inspekcijos pareigūnas vertina neigiamai pagal Susisiekimo ministerijos patvirtintą Techninių apžiūrų centro eksperto ar kontrolieriaus darbo trūkumų ir pažeidimų vertinimo kriterijų lentelę.

6.2. Eksperto ir kontrolieriaus pažymėjimo galiojimas panaikinamas, kai:

6.2.1. nedirba eksperto ar kontrolieriaus pareigose daugiau kaip 2 metus;

6.2.2. negilina savo techninių žinių ir nesugeba patvirtinti savo kvalifikacijos egzaminų metu;

6.2.3. piktnaudžiauja tarnybine padėtimi, nevykdo tiesioginių pareigų, pažeidinėja darbo drausmę.

Punkto pakeitimai:

Nr. 256, 1996-07-29, Žin., 1996, Nr. 76-1839 (1996-08-09), i. k. 0962210ISAK00000256

 

7. Pakartotinis eksperto ar kontrolieriaus pažymėjimo išdavimas po jo galiojimo sustabdymo

7.1. Pakartotinai pripažįstama eksperto bei kontrolieriaus kvalifikacija ir Inspekcija išduoda pažymėjimą, jei įvykdyti šio dokumento 4.2 punkto reikalavimai ir pertrauka šiame darbe neviršija 1 metų.

7.2. Jei pertrauka ilgesnė nei vieneri metai, asmuo, norintis atgauti eksperto ar kontrolieriaus pažymėjimą, savo kvalifikaciją turi patvirtinti laikydamas egzaminą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 256, 1996-07-29, Žin., 1996, Nr. 76-1839 (1996-08-09), i. k. 0962210ISAK00000256

 

8. Asmuo, kuriam buvo panaikintas eksperto ar kontrolieriaus pažymėjimo galiojimas, jį gali gauti bendra tvarka.

______________


4 priedas

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

Susisiekimo ministerijos

1996 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 256

 

TECHNINIŲ APŽIŪRŲ CENTRO EKSPERTO AR KONTROLIERIAUS PAŽYMĖJIMO GALIOJIMO SUSTABDYMO TVARKA

 

Bendroji dalis

 

1. Techninės apžiūros centro (toliau – TAC) veiklą kontroliuojantys Valstybinės kelių transporto inspekcijos (toliau – Inspekcija) pareigūnai tikrinimo arba kontrolinės-techninės apžiūros metu nustatę TAC kontrolierių ar ekspertų darbo trūkumus ar pažeidimus, juos vertina neigiamai pagal Techninės apžiūros centro eksperto ar kontrolieriaus darbo trūkumų ir pažeidimų vertinimo kriterijų lentelę.

2. Skirdami už trūkumus ar pažeidimus neigiamą vertinimą TAC veiklą kontroliuojantys pareigūnai surašo aktą, kurio kopiją per tris darbo dienas išsiunčia TAC direktoriui. Akte nurodoma jo surašymo data ir vieta, aktą surašiusio asmens pareigybė, vardas, pavardė, patikrinimo vieta, objektai, laikas ir esmė, rasti trūkumai ar pažeidimai, normatyvinių aktų reikalavimų pažeidimai, tikrinamojo eksperto ar kontrolieriaus vardas, pavardė, žinios apie asmenybę, pareigos, pažymėjimo numeris, išdavimo data, tikrinamojo eksperto ar kontrolieriaus pasiaiškinimas, liudytojų vardai, pavardės, gyvenamoji vieta, kitos žinios, būtinos trūkumams ar pažeidimams įrodyti. Aktą pasirašo jį surašęs pareigūnas ir tikrinamasis ekspertas ar kontrolierius; jeigu yra liudytojų – pasirašo ir jie.

3. Neigiamo vertinimo apskaita kiekvienam kontrolieriui ar ekspertui tvarkoma TAC kontroliuojančiame Valstybinės kelių transporto inspekcijos struktūriniame padalinyje. Aktai saugomi atitinkamame Inspekcijos padalinyje 3 metus.

4. Teikimą dėl eksperto ar kontrolieriaus pažymėjimo galiojimo sustabdymo kartu su dokumentine medžiaga Inspekcijos viršininkui teikia Inspekcijos struktūrinio padalinio viršininkas.

5. Teikimas rašomas, jeigu TAC kontrolierius ar ekspertas per 12 mėnesių gauna 8 neigiamus vertinimus.

6. Per metus gavus 8 neigiamus vertinimus, Inspekcijos viršininko įsakymu eksperto ar kontrolieriaus pažymėjimo galiojimas sustabdomas ir jis nukreipiamas į atestacinę komisiją (toliau – komisija). Komisijos posėdis turi įvykti ne vėliau kaip po 14 kalendorinių dienų nuo pažymėjimo galiojimo sustabdymo dienos.

 

Atestavimo tvarka

 

7. TAC direktorius ir atestuojamasis apie posėdžio datą informuojami ne vėliau kaip prieš 7 kalendorines dienas iki komisijos posėdžio pradžios.

8. TAC direktorius iki komisijos posėdžio pradžios privalo komisijai raštu pateikti atsiliepimus apie atestuojamąjį (charakteristika, darbo veiklos rezultatai, gebėjimas taikyti teorines žinias praktikoje, profesinis pasirengimas, darbo drausmės laikymasis, bendra elgesio kultūra).

9. Į posėdį atestuojamasis kviečiamas kartu su TAC direktoriumi.

10. Komisija gali atestuoti atestuojamąjį ir jam nedalyvaujant, tačiau TAC direktoriaus dalyvavimas būtinas.

11. Posėdyje komisija išklauso informaciją apie atestuojamojo darbą, susipažįsta su pateikta charakteristika, kita apie atestuojamąjį pateikta medžiaga. Tai išnagrinėjusi komisija sprendžia, ar:

11.1. atestuojamasis tinka šioms pareigoms;

11.2. atestuojamasis tinka šioms pareigoms su sąlyga, kad bus vykdomos komisijos rekomendacijos;

11.3. atidėti atestaciją ir per 10 kalendorinių dienų patikrinti jo profesines žinias;

11.4. atidėti atestaciją, jeigu įtariama, jog pateikta medžiaga nėra objektyvi;

11.5. atestuojamasis netinka šioms pareigoms.

12. Komisija sprendimus priima paprasta balsų dauguma. Komisijos posėdį protokoluoja sekretorius. Jis nėra komisijos narys. Protokolą pasirašo komisijos pirmininkas ir sekretorius.

13. Komisijos pirmininkas tą pačią dieną su priimtu sprendimu supažindina atestuojamąjį ir TAC direktorių pasirašytinai. Atestuojamajam neatvykus į posėdį, komisija raštu informuoja atestuojamąjį apie priimtą sprendimą.

14. Remdamasis komisijos išvada, Inspekcijos viršininkas per 20 kalendorinių dienų po komisijos išvadų pateikimo priima sprendimą dėl kontrolieriaus ar eksperto pažymėjimo galiojimo panaikinimo ar atnaujinimo. Inspekcijos viršininkas turi teisę:

14.1. nukreipti pakartotiniam patikrinimui, sudarant naują komisiją;

14.2. atnaujinti kontrolieriaus ar eksperto pažymėjimo galiojimą;

14.3. atnaujinti eksperto pažymėjimo galiojimą su veiklos apribojimais;

14.4. sustabdyti pažymėjimo galiojimą iki 1 metų;

14.5. panaikinti kontrolieriaus ar eksperto pažymėjimo galiojimą.

 

Atestacijos komisijos ir Inspekcijos viršininko priimtų sprendimų

apskundimo tvarka

 

15. Kontrolierius ar ekspertas, nepatenkintas komisijos sprendimu, turi teisę per 10 kalendorinių dienų po susipažinimo su komisijos sprendimu apskųsti jį Inspekcijos viršininkui, kuris skundą privalo išnagrinėti per 5 darbo dienas ir raštu pateikti atsakymą.

16. Nustačius, kad atestuojamojo teisės buvo pažeistos, Inspekcijos viršininko nurodymu rengiamas kitas komisijos posėdis prieš tai pašalinus priežastis, trukdančias objektyviai atestuoti kontrolierių.

17. Raštiškas pranešimas apie Inspekcijos viršininko priimtą sprendimą per 3 darbo dienas išsiunčiamas TAC direktoriui ir atestuojamajam.

18. Nesutikdamas su Inspekcijos viršininko sprendimu, atestuojamasis gali ginčyti sprendimą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

______________

Papildyta priedu:

Nr. 256, 1996-07-29, Žin., 1996, Nr. 76-1839 (1996-08-09), i. k. 0962210ISAK00000256

 


TECHNINIŲ APŽIŪRŲ CENTRO EKSPERTO AR KONTROLIERIAUS DARBO

TRŪKUMŲ IR PAŽEIDIMŲ VERTINIMO KRITERIJŲ LENTELĖ

 

PATVIRTINTA

Susisiekimo ministerijos

1996 m. liepos mėn. 29 d. įsakymu Nr. 256

 

Trūkumai ir pažeidimai

Balai

1. Techninės apžiūros (TA) rezultatų kortelės pildymas

 

1.1. Neįrašytas arba neteisingai įrašytas TA atlikimo laikas

1

1.2. Nėra kontrolieriaus spaudo arba parašo

3

1.3. Nevisiškai ar neteisingai užpildyta skiltis „transporto priemonės duomenys“

1

1.4. Neteisingai, netiksliai, netvarkingai, nevisiškai užpildyta kortelės skiltis „išvados ir pastabos“

0.5–1

2. TA atlikimas

 

2.1. TA atliekama nenaudojant nors vieno reikalingo prietaiso ar įrengimo*

8

2.2. Nepažymėtas esantis trūkumas, kurio vertinimo kriterijai „draudžiama eksploatuoti“ ir „didelis trūkumas“

8

2.3. Nepažymėtas esantis trūkumas, kurio vertinimo kriterijus „didelis trūkumas“

6

2.4. Nepažymėtas esantis didelis trūkumas, kurio vertinimo kriterijai „didelis trūkumas“ ir „nedidelis trūkumas“

3

2.5. Nepažymėtas esantis nedidelis trūkumas, kurio vertinimo kriterijai „nedidelis trūkumas“ ir „didelis trūkumas“

1

2.6. Nepažymėtas nedidelis trūkumas, kurio vertinimo kriterijus „nedidelis trūkumas“

0,5 arba įspėjimas

2.7. Pažymėtas nesantis trūkumas įvertintas kriterijais „draudžiama eksploatuoti“ ir „didelis trūkumas“

6

2.8. Pažymėtas nesantis trūkumas, įvertintas kriterijum „didelis trūkumas“

4

2.9. Pažymėtas nesantis trūkumas, įvertintas kriterijum „nedidelis trūkumas“

0,5 arba įspėjimas

2.10. Fiktyvus TA atlikimas arba fiktyvus dokumentų įforminimas

8

2.11. Ženklų-lipdukų perdavimas vairuotojui

3

3. TA talono pildymas

 

3.1. Neteisingai nurodytas periodiškumas

3

3.2. Nevisiškai užpildyta TA talono pirmoji pusė

2

3.3. Nevisiškai užpildyta TA talono antroji pusė

2

3.4. Išduotas ne tos spalvos TA talonas

4

4. TA atlikimo organizavimas

 

4.1. Leidžiama kontrolės procese dalyvauti pašaliniams asmenims

2

4.2. TA atlikimo metu teikiamos remonto paslaugos

4

 

Pastaba 2.1. – įrengimai ir prietaisai išvardinti 1993 09 30 susisiekimo ministerijos įsakymo Nr. 389 2 priedo 5 punkte.

______________

 

Papildyta priedu:

Nr. 256, 1996-07-29, Žin., 1996, Nr. 76-1839 (1996-08-09), i. k. 0962210ISAK00000256

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 118, 1994-03-18, Žin., 1999, Nr. 74-2268 (1999-09-03), i. k. 0942210ISAK00000118

Dėl 1993 09 30 susisiekimo ministro įsakymo Nr. 389 dalinio pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 476, 1994-12-15, Žin., 1999, Nr. 74-2270 (1999-09-03), i. k. 0942210ISAK00000476

Dėl 1993 09 30 susisiekimo ministro įsakymo Nr. 389 dalinio pakeitimo ir papildymo

 

3.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 98, 1996-03-18, Žin., 1999, Nr. 74-2271 (1999-09-03), i. k. 0962210ISAK00000098

Dėl susisiekimo ministro 1993 09 30 įsakymo Nr. 389 dalinio pakeitimo ir papildymo

 

4.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 256, 1996-07-29, Žin., 1996, Nr. 76-1839 (1996-08-09), i. k. 0962210ISAK00000256

Dėl techninių apžiūrų centrų ekspertų ir kontrolierių darbo kontrolės gerinimo