Suvestinė redakcija nuo 2011-02-06 iki 2012-12-29
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2007, Nr. 136-5538, i. k. 1072050ISAK001K-379
LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL VIEŠOJO SEKTORIAUS APSKAITOS IR FINANSINĖS ATSKAITOMYBĖS 3-IOJO STANDARTO PATVIRTINIMO
2007 m. gruodžio 19 d. Nr. 1K-379
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo (Žin., 2001, Nr. 99-3515; 2003, Nr. 123-5586; 2007, Nr. 68-2654) 3 straipsnio 5 dalimi:
1. Tvirtinu 3-iąjį viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartą „Veiklos rezultatų ataskaita“ (pridedama).
2. Šis standartas turi būti taikomas sudarant 2010 m. sausio 1 d. ir vėliau prasidedančių laikotarpių finansinių ataskaitų rinkinį.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-444, 2008-12-18, Žin., 2008, Nr. 147-5920 (2008-12-23), i. k. 1082050ISAK001K-444
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2007 m. gruodžio 19 d.
įsakymu Nr. 1K-379
(Lietuvos Respublikos finansų ministro
2009 m. gruodžio 16 d.
įsakymo Nr. 1K-457 redakcija)
3-IASIS VIEŠOJO SEKTORIAUS APSKAITOS IR FINANSINĖS ATSKAITOMYBĖS STANDARTAS „VEIKLOS REZULTATŲ ATASKAITA“
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. 3-iasis viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartas „Veiklos rezultatų ataskaita“ (toliau – šis standartas) nustato informacijos apie viešojo sektoriaus subjekto ataskaitinio laikotarpio pajamas, sąnaudas ir veiklos rezultatus grupavimo ir pateikimo, finansinėse ataskaitose reikalavimus.
2. Šis standartas vienodai taikomas ir viešojo sektoriaus subjektui, rengiančiam atskirų finansinių ataskaitų rinkinį, ir viešojo sektoriaus subjektui, rengiančiam konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinį.
3. Šiame standarte vartojamos sąvokos:
Pagrindinė viešojo sektoriaus subjekto veikla – ūkinės viešojo sektoriaus subjekto operacijos, apimančios pagrindinių nuostatuose nustatytų valstybės funkcijų atlikimą vykdant jam patvirtintas programas.
Viešojo sektoriaus subjekto grynasis perviršis ar deficitas (toliau – grynasis perviršis ar deficitas) – suma, kuri lieka iš visų viešojo sektoriaus subjekto ataskaitinio laikotarpio pajamų atėmus visas to ataskaitinio laikotarpio sąnaudas.
4. Kitos šiame standarte vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos vartojamos Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatyme (Žin., 2001, 99-3515; 2008, Nr. 137-5372), Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme (Žin., 2007, Nr. 77-3046; 2008, Nr. 137-5370; 2010, Nr. 67-3341) ir kituose viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartuose (toliau – VSAFAS).
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-027, 2011-01-31, Žin., 2011, Nr. 15-692 (2011-02-05), i. k. 1112050ISAK001K-027
II. INFORMACIJOS PATEIKIMAS VEIKLOS REZULTATŲ
ATASKAITOJE IR JOS GRUPAVIMAS
5. Veiklos rezultatų ataskaitoje pateikta informacija turi išsamiai ir teisingai rodyti viešojo sektoriaus subjekto veiklos rezultatus, t. y. uždirbtas pajamas ir turėtas sąnaudas per šioje ataskaitoje nurodytą ataskaitinį laikotarpį.
6. Veiklos rezultatų ataskaitoje pateikiama informacija priklauso nuo to, kokio viešojo sektoriaus subjekto ir kurio lygio finansinių ataskaitų rinkinys yra rengiamas. Finansinių ataskaitų rinkinių grupavimas į lygius nustatytas Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme ir 1-ajame VSAFAS „Informacijos pateikimas finansinių ataskaitų rinkinyje“.
7. Viešojo sektoriaus subjektas, rengiantis žemesniojo ir (arba) aukštesniojo lygio finansinių ataskaitų rinkinius, veiklos rezultatų ataskaitoje privalo pateikti informaciją pagal šio standarto 1–3 prieduose nurodytas formas.
8. Šio standarto 1–3 prieduose pateiktose formose nurodyti straipsniai yra privalomi. Viešojo sektoriaus subjekto nuožiūra veiklos rezultatų ataskaitos formos negali būti keičiamos, įterpiant naujus straipsnius, išbraukiant pateiktuosius ar juos pergrupuojant, taip pat tuo atveju, jei pateiktų formų straipsnių likučiai lygūs nuliui.
9. Viešojo sektoriaus subjektai, rengiantys žemesniojo lygio veiklos rezultatų ataskaitą, pagrindinės veiklos sąnaudas grupuoja pagal sąnaudų pobūdį, t. y. darbo užmokesčio ir socialinio draudimo sąnaudos, nusidėvėjimo ir amortizacijos ir kt. Viešojo sektoriaus subjektai, rengiantys aukštesniojo lygio veiklos rezultatų ataskaitą, pagrindinės veiklos sąnaudas grupuoja pagal valstybės funkcijas, t. y. bendrųjų valstybės paslaugų, gynybos ir kt.
10. Viešojo sektoriaus subjektų, rengiančių žemesniojo lygio finansinių ataskaitų rinkinį, veiklos rezultatų ataskaita skiriasi atsižvelgiant į tai, ar rengiamas mokesčių fondų ir (arba) išteklių fondų (įskaitant socialinės apsaugos fondus) (toliau – mokesčių ir išteklių fondai), ar kitų viešojo sektoriaus subjektų finansinių ataskaitų rinkinys. Mokesčių fondų ir išteklių fondų administratoriai ar tvarkytojai, rengdami minėtų fondų finansinių ataskaitų rinkinį, pildo šio standarto 1 priede pateiktą veiklos rezultatų ataskaitą, o kiti viešojo sektoriaus subjektai – šio standarto 2 priede. Pagrindiniai šių veiklos rezultatų ataskaitų formų skirtumai yra tie, kad mokesčių ir socialinių įmokų pajamų straipsniai yra rodomi tik mokesčių fondų ir išteklių fondų veiklos rezultatų ataskaitoje, o pagrindinės veiklos sąnaudų dalyje rodomos tik mokesčių ir išteklių fondams būdingos sąnaudos pagal pobūdį. Abiejų žemesniojo lygio veiklos rezultatų ataskaitų straipsnių paaiškinimas pateiktas toliau.
11. Viešojo sektoriaus subjekto pajamos ir sąnaudos veiklos rezultatų ataskaitoje rodomos pagal veiklos pobūdį, t. y. pagrindinės veiklos, kitos veiklos, finansinės ir investicinės veiklos, kad būtų aišku, iš kokių pajamų subjektas finansuoja savo vykdomą veiklą ir kokie atitinkamos veiklos rezultatai.
Pavyzdys. Mokyklos, teikdamos švietimo paslaugas visuomenei, gauna tam tikras su šiomis paslaugomis susijusias pagrindinės veiklos pajamas ir turi sąnaudų, susijusių su darbuotojų darbo apmokėjimu, komunalinėmis paslaugomis ir pan. Mokyklos, teikdamos mokamas užklasinio mokymo paslaugas, gauna pagrindinės veiklos kitų pajamų ir turi sąnaudų. Taip pat mokyklos gali teikti ir kitas komercinio pobūdžio paslaugas, pavyzdžiui, nuomoti sporto salę ar lauko aikštelę varžyboms. Pastaroji veikla mokykloms yra atsitiktinė ir todėl priskiriama kitai jos veiklai, o ne pagrindinei veiklai.
III. ŽEMESNIOJO LYGIO VIEŠOJO SEKTORIAUS SUBJEKTŲ, IŠSKYRUS MOKESČIŲ IR IŠTEKLIŲ FONDUS, VEIKLOS REZULTATŲ ATASKAITOS STRAIPSNIŲ PAAIŠKINIMAS
12. Viešojo sektoriaus subjekto, išskyrus mokesčių ir išteklių fondus, rengiančio žemesniojo lygio finansinių ataskaitų rinkinį, veiklos rezultatų ataskaitoje pateikiami šie pagrindinės veiklos pajamų straipsniai:
12.1. straipsnis „Finansavimo pajamos“, kuriame rodoma suma, lygi pagrindinės veiklos sąnaudoms kompensuoti panaudotai finansavimo sumų daliai, kaip to reikalauja 20-asis VSAFAS „Finansavimo sumos“. Finansavimo pajamos veiklos rezultatų ataskaitoje rodomos pagal šaltinius, kai finansavimo sumos skiriamos iš:
12.2. straipsnis „Mokesčių ir socialinių įmokų pajamos“ pildomas tik rengiant žemesniojo lygio konsoliduotąsias finansines ataskaitas tų viešojo sektoriaus subjektų grupių, į kurias įtrauktas išteklių fondas (pavyzdžiui, Valstybinio socialinio draudimo fondas ar Privalomojo sveikatos draudimo fondas). Šiame straipsnyje rodoma suma apskaičiuojama, kaip nustatyta šio standarto 19 punkte;
12.3. straipsnis „Pagrindinės veiklos kitos pajamos“, kuriame rodomos pagrindinės veiklos kitos pajamos grynąja suma, apskaičiuojamos kaip toliau pateiktuose straipsniuose nurodytų sumų skirtumas:
12.3.1. straipsnyje „Pagrindinės veiklos kitos pajamos“ rodoma suma apima pajamas, gaunamas iš paslaugų teikimo, jei tokių paslaugų teikimas yra pagrindinė viešojo sektoriaus subjekto veikla, konfiskuoto turto pardavimo, taip pat pajamas iš surinktų baudų ir netesybų, išskyrus baudas ir netesybas, susijusias su finansine ir investicine veikla, ir pan.;
12.3.2. straipsnyje „Pervestinos pagrindinės veiklos kitos pajamos“ rodoma pajamų, nurodytų šio standarto 12.3.1 punkte, dalis, kurią viešojo sektoriaus subjektas pagal teisės aktų reikalavimus privalo pervesti į valstybės ar savivaldybės biudžetą ir kuri neturi būti sugrąžinta viešojo sektoriaus subjektui.
13. Viešojo sektoriaus subjekto, rengiančio žemesniojo lygio finansinių ataskaitų rinkinį, veiklos rezultatų ataskaitoje pateikiami pagrindinės veiklos sąnaudų straipsniai paaiškinti 11-ajame VSAFAS „Sąnaudos“.
14. Straipsnyje „Kitos veiklos pajamos“ rodomos pajamos, viešojo sektoriaus subjekto uždirbtos vykdant ne pagrindinę veiklą, pavyzdžiui, biudžetinės įstaigos, kurios pagrindinė veikla – švietimo paslaugos, patalpų nuomojimas – nėra pagrindinė biudžetinės įstaigos veikla, todėl tokios pajamos priskiriamos prie kitos veiklos pajamų.
15. Straipsnis „Kitos veiklos sąnaudos“ apima sąnaudas, susijusias su kita viešojo sektoriaus subjekto veikla, įskaitant kitai veiklai naudojamo ilgalaikio turto amortizacijos, nusidėvėjimo, remonto ir panašias sąnaudas.
16. Straipsnyje „Pervestinos į biudžetą kitos veiklos pajamos“ rodoma ta kitos veiklos pajamų dalis, kurią viešojo sektoriaus subjektas pagal teisės aktų reikalavimus privalo pervesti į valstybės ar savivaldybės biudžetą ir kuri neturi būti sugrąžinta viešojo sektoriaus subjektui.
17. Straipsnyje „Pelno mokestis“ rodomas viešojo sektoriaus subjektų, kurie teisės aktų nustatyta tvarka turi mokėti pelno mokestį (pavyzdžiui, viešosios sveikatos priežiūros įstaigos), už ataskaitinį laikotarpį apskaičiuota pelno mokesčio suma.
IV. MOKESČIŲ FONDŲ IR IŠTEKLIŲ FONDŲ VEIKLOS REZULTATŲ ATASKAITOS FORMOS STRAIPSNIŲ PAAIŠKINIMAI
19. Viešojo sektoriaus subjekto, rengiančio žemesniojo lygio mokesčių fondų ir išteklių fondų finansinių ataskaitų rinkinį, veiklos rezultatų ataskaitoje pateikiami šie pagrindinės veiklos pajamų straipsniai:
19.1. straipsnis „Finansavimo pajamos“, kuriame rodoma suma, lygi pagrindinės veiklos sąnaudoms kompensuoti panaudotai finansavimo sumų daliai, kaip to reikalauja 20-asis VSAFAS „Finansavimo sumos“;
19.2. straipsnis „Mokesčių ir socialinių įmokų pajamos“, kuriame rodoma straipsnių „Mokesčių pajamos“ ir „Socialinių įmokų pajamos“ suma:
19.2.1. straipsnio „Mokesčių pajamos grynąja verte“ suma gaunama iš straipsnio „Mokesčių pajamos“ sumos atėmus straipsnio „Pervestinos mokesčių pajamos“ sumą. Straipsnyje „Mokesčių pajamos“ rodoma už ataskaitinį laikotarpį apskaičiuota mokesčių suma, kurią mokesčių fondas surinktų valstybės ar savivaldybės vardu. Apskaičiuotų mokesčių suma, kuri turi būti pervedama į valstybės biudžetą, savivaldybių biudžetus, Valstybinį socialinio draudimo fondą, Privalomojo sveikatos draudimo fondą ir kitus teisės aktuose nustatytus išteklių fondus, rodoma straipsnyje „Pervestinų mokesčių suma“;
19.2.2. straipsnio „Socialinių įmokų pajamos grynąja verte“ suma gaunama iš straipsnio „Socialinių įmokų pajamos“ sumos atėmus straipsnio „Pervestinos socialinių įmokų pajamos“ sumą. Straipsnyje „Socialinių įmokų pajamos“ rodoma už ataskaitinį laikotarpį apskaičiuota socialinių įmokų suma, kurią surinktų socialinės apsaugos fondų ir kitų išteklių fondų administratoriai ar tvarkytojai teisės aktų nustatyta tvarka ir kuri apima darbdavių socialines įmokas, darbuotojų socialines įmokas bei gyventojų, besiverčiančių individualia veikla ir nedirbančių, socialines įmokas. Apskaičiuotų socialinių įmokų suma, kuri teisės aktų nustatyta tvarka turi būti pervesta į valstybės biudžetą, savivaldybių biudžetus ir kitus išteklių fondus, rodoma straipsnyje „Pervestinų socialinių įmokų suma“.
V. AUKŠTESNIOJO LYGIO VEIKLOS REZULTATŲ ATASKAITOS STRAIPSNIŲ PAAIŠKINIMAS
21. Valstybės, savivaldybės arba nacionalinio ataskaitų rinkinio veiklos rezultatų ataskaitos straipsnyje „Pagrindinės veiklos pajamos“ rodoma šių straipsnių suma:
21.1. straipsnio „Finansavimo pajamos“, kuriame rodoma suma, lygi finansavimo sumų daliai, panaudotai sąnaudoms kompensuoti, kaip to reikalauja 20-asis VSAFAS „Finansavimo sumos“;
21.2. straipsnio „Mokesčių pajamos“, kuriame rodoma suma apima šias pagrindines mokesčių pajamų kategorijas:
21.2.1. straipsnis „Pelno ir pajamų“ apima mokesčius, kurių apskaičiavimo bazė yra juridinių asmenų apmokestinamas pelnas arba gyventojų pajamos, tokius kaip gyventojų pajamų mokestis, pelno ir socialinis mokesčiai. Detalus pelno ir pajamų mokesčių grupavimas nustatytas 9-ajame VSAFAS „Mokesčių ir socialinių įmokų pajamos“;
21.2.2. straipsnis „Prekių ir paslaugų“ apima pridėtinės vertės mokestį, akcizus, loterijų ir azartinių lošimų mokestį bei kitus mokesčius, nurodytus 9-ajame VSAFAS „Mokesčių ir socialinių įmokų pajamos“;
21.3. straipsnis „Socialinių įmokų pajamos“ apima darbdavių, darbuotojų, besiverčiančių individualia veikla ir nedirbančių gyventojų socialines įmokas jas administruojantiems viešojo sektoriaus subjektams;
21.4. straipsnyje „Pagrindinės veiklos kitos pajamos“ rodomos pajamos iš konfiskuoto turto pardavimo, taip pat pajamos iš surinktų baudų ar netesybų ir kitos viešojo sektoriaus subjektų, rengiančių žemesniojo lygio finansinių ataskaitų rinkinius, veiklos rezultatų ataskaitose rodomos pagrindinės veiklos kitos pajamos.
22. Valstybės, savivaldybės arba nacionalinio ataskaitų rinkinio veiklos rezultatų ataskaitos straipsnyje „Pagrindinės veiklos sąnaudos“ pagrindinės veiklos sąnaudos rodomos pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikacijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2005 m. rugsėjo 29 d. įsakymu Nr. 1K-280 (Žin., 2005, Nr. 118-4287), trečiajame skyriuje „Valstybės funkcijų klasifikacija“ nustatytas pagrindines valstybės funkcijas. Detaliau pagrindinės veiklos sąnaudų grupavimas aukštesniojo lygio finansinių ataskaitų rinkinyje nustatytas 11-ajame VSAFAS „Sąnaudos“.
VI. REZULTATŲ PATEIKIMAS VEIKLOS REZULTATŲ ATASKAITOJE
24. Veiklos rezultatų ataskaitoje turi būti apskaičiuoti ir pateikti ataskaitinio laikotarpio pagrindinės ir visos viešojo sektoriaus subjekto veiklos rezultatai. Tam naudojami pagrindinės veiklos perviršio ar deficito, kitos veiklos rezultato, finansinės ir investicinės veiklos rezultato, nuosavybės metodo įtakos ir laikotarpio grynojo perviršio ar deficito rodikliai.
25. Straipsnyje „Pagrindinės veiklos perviršis ar deficitas“ rodoma suma, apskaičiuojama iš straipsnio „Pagrindinės veiklos pajamos“ sumos atimant straipsnio „Pagrindinės veiklos sąnaudos“ sumą.
26. Straipsnyje „Kitos veiklos rezultatas“ rodomas viešojo sektoriaus subjekto kitos (nepagrindinės) veiklos perviršis ar deficitas per ataskaitinį laikotarpį, žemesniojo lygio veiklos rezultatų ataskaitoje apskaičiuotas iš straipsnio „Kitos veiklos pajamos“ sumos atėmus straipsnių „Kitos veiklos sąnaudos“ ir „Pervestinos į biudžetą kitos veiklos pajamos“ sumas. Aukštesniojo lygio veiklos rezultatų ataskaitoje šis rezultatas apskaičiuojamas kaip visų kitos veiklos pajamų ir kitos veiklos sąnaudų skirtumas.
27. Straipsnyje „Finansinės ir investicinės veiklos rezultatas“ rodomas viešojo sektoriaus subjekto finansinės ir investicinės veiklos perviršis ar deficitas per ataskaitinį laikotarpį. Šis rezultatas apskaičiuojamas kaip visų finansinės ir investicinės veiklos pajamų, žemesniojo lygio finansinėse ataskaitose sumažintų pervestinų į biudžetą finansinės ir investicinės veiklos pajamų suma, ir sąnaudų skirtumas. Finansinės ir investicinės veiklos pajamoms ir sąnaudoms priskiriama:
27.1. šios finansinės ir investicinės veiklos pajamos:
27.1.1. viešojo sektoriaus subjekto uždirbtos palūkanos už suteiktas kitiems subjektams paskolas ir palūkanos už banke laikomus pinigus;
27.1.3. viešojo sektoriaus subjekto naudai pripažintos baudos ir delspinigiai už pavėluotus atsiskaitymus;
27.1.4. dividendai iš kitų subjektų, negu kontroliuojamieji ir asocijuotieji subjektai, kurie registruojami pagal 10-ojo VSAFAS „Kitos pajamos“ reikalavimus;
27.2. šios finansinės ir investicinės veiklos sąnaudos:
28. Straipsnyje „Apskaitos politikos keitimo ir esminių apskaitos klaidų taisymo įtaka“ rodoma visų pataisymų, susijusių su taikomos apskaitos politikos keitimu ar esminių apskaitos klaidų taisymais, neatsižvelgiant į jų pobūdį, suma. Apskaitos politikos keitimo bei apskaitos klaidų taisymo įtakos apskaitos ir pateikimo finansinių ataskaitų rinkinyje reikalavimai nustatyti 7-ajame VSAFAS „Apskaitos politikos, apskaitinių įverčių keitimas ir klaidų taisymas“.
29. Straipsnyje „Grynasis perviršis ar deficitas prieš nuosavybės metodo įtaką“ rodomas bendras viešojo sektoriaus subjekto veiklos rezultatas, kuris gaunamas iš visų viešojo sektoriaus subjekto ataskaitinio laikotarpio pajamų atėmus visas jo to paties ataskaitinio laikotarpio sąnaudas, pakoreguotas to ataskaitinio laikotarpio apskaitos politikos keitimo ir esminių apskaitos klaidų taisymo įtakos suma.
30. Straipsnyje „Nuosavybės metodo įtaka“ rodoma kontroliuojamų ne viešojo sektoriaus subjektų ir asocijuotųjų subjektų ataskaitinio laikotarpio grynojo rezultato dalis, priskiriama kontroliuojančiajam viešojo sektoriaus subjektui, kurios apskaičiavimo tvarka nustatyta 14-ajame VSAFAS „Jungimai ir investicijos į asocijuotuosius subjektus.“
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-027, 2011-01-31, Žin., 2011, Nr. 15-692 (2011-02-05), i. k. 1112050ISAK001K-027
31. Straipsnyje „Grynasis perviršis ar deficitas“ rodomas bendras viešojo sektoriaus subjekto veiklos rezultatas, kuris gaunamas grynąjį perviršį ar deficitą prieš nuosavybės metodo įtaką pakoregavus nuosavybės metodo įtakos suma.
32. Konsoliduotojoje viešojo sektoriaus subjektų grupės veiklos rezultatų ataskaitoje grynasis perviršis ar deficitas paskirstomas taip:
32.1. straipsnyje „Tenkantis kontroliuojančiajam subjektui“ rodoma ataskaitinio laikotarpio grynojo perviršio ar deficito, tenkančio kontroliuojančiojo viešojo sektoriaus subjekto grupės subjektams, dalis;
32.2. straipsnyje „Tenkantis mažumos daliai“ rodoma ataskaitinių metų grynojo perviršio ar deficito dalis, tenkanti dalininkams, kurie nėra kontroliuojančiojo viešojo sektoriaus subjekto grupės subjektai, kaip nustatyta 15-ajame VSAFAS „Konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinys ir investicijos į kontroliuojamus subjektus“.
VII. INFORMACIJOS PATEIKIMAS FINANSINIŲ ATASKAITŲ AIŠKINAMAJAME RAŠTE
33. Viešojo sektoriaus subjektas finansinių ataskaitų aiškinamajame rašte (toliau – aiškinamasis raštas) turi pateikti papildomą informaciją apie reikšmingas veiklos rezultatų ataskaitoje nurodytas sumas, vadovaudamasis 6-ojo VSAFAS „Finansinių ataskaitų aiškinamasis raštas“ reikalavimais.
34. Jei 6-ajame VSAFAS „Finansinių ataskaitų aiškinamasis raštas“ nėra reikalavimų pateikti informaciją apie kai kuriuos veiklos rezultatų ataskaitos straipsnius, tuomet viešojo sektoriaus subjektas, atsižvelgdamas į informacijos reikšmingumą, kuris paaiškintas 1-ajame VSAFAS „Informacijos pateikimas finansinių ataskaitų rinkinyje“, turi pateikti papildomą informaciją apie tuos straipsnius aiškinamajame rašte.
Priedo pakeitimai:
Nr. 1K-457, 2009-12-16, Žin., 2009, Nr. 151-6811 (2009-12-22), i. k. 1092050ISAK001K-457
3-iojo VSAFAS „Veiklos rezultatų
ataskaita“
1 priedas
(Žemesniojo lygio mokesčių fondų ir išteklių fondų (įskaitant socialinės apsaugos fondus) veiklos rezultatų ataskaitos forma)
___________________________________________________________________________
(viešojo sektoriaus subjekto arba viešojo sektoriaus subjektų grupės pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(viešojo sektoriaus subjekto, parengusio veiklos rezultatų ataskaitą, kodas, adresas)
VEIKLOS REZULTATŲ ATASKAITA PAGAL 20___ M. _________ D. DUOMENIS
_________________________Nr._____
(data)
Pateikimo valiuta ir tikslumas: litais arba tūkstančiais litų
Eil. Nr. |
Straipsniai |
Pastabos Nr. |
Ataskaitinis laikotarpis |
Praėjęs ataskaitinis laikotarpis |
A. |
PAGRINDINĖS VEIKLOS PAJAMOS |
|
|
|
I. |
FINANSAVIMO PAJAMOS |
|
|
|
II. |
MOKESČIŲ IR SOCIALINIŲ ĮMOKŲ PAJAMOS |
|
|
|
II.1. |
Mokesčių pajamos grynąja verte |
|
|
|
II.1.1. |
Mokesčių pajamos |
|
|
|
II.1.2. |
Pervestinų mokesčių suma |
|
|
|
II.2. |
Socialinių įmokų pajamos grynąja verte |
|
|
|
II.2.1. |
Socialinių įmokų pajamos |
|
|
|
II.2.2. |
Pervestinų socialinių įmokų suma |
|
|
|
III. |
PAGRINDINĖS VEIKLOS KITOS PAJAMOS |
|
|
|
III.1. |
Pagrindinės veiklos kitos pajamos |
|
|
|
III.2. |
Pervestinų pagrindinės veiklos kitų pajamų suma |
|
|
|
B. |
PAGRINDINĖS VEIKLOS SĄNAUDOS |
|
|
|
I. |
NUVERTĖJIMO IR NURAŠYTŲ SUMŲ |
|
|
|
II. |
SOCIALINIŲ IŠMOKŲ |
|
|
|
III. |
FINANSAVIMO |
|
|
|
IV. |
KITOS |
|
|
|
C. |
PAGRINDINĖS VEIKLOS PERVIRŠIS AR DEFICITAS |
|
|
|
D. |
KITOS VEIKLOS REZULTATAS |
|
|
|
I. |
KITOS VEIKLOS PAJAMOS |
|
|
|
II. |
PERVESTINOS Į BIUDŽETĄ KITOS VEIKLOS PAJAMOS |
|
|
|
III. |
KITOS VEIKLOS SĄNAUDOS |
|
|
|
E. |
FINANSINĖS IR INVESTICINĖS VEIKLOS REZULTATAS |
|
|
|
F. |
APSKAITOS POLITIKOS KEITIMO IR ESMINIŲ APSKAITOS KLAIDŲ TAISYMO ĮTAKA |
|
|
|
G. |
GRYNASIS PERVIRŠIS AR DEFICITAS PRIEŠ NUOSAVYBĖS METODO ĮTAKĄ |
|
|
|
H. |
NUOSAVYBĖS METODO ĮTAKA |
|
|
|
I. |
GRYNASIS PERVIRŠIS AR DEFICITAS |
|
|
|
_____________ (teisės aktais įpareigoto pasirašyti asmens pareigų pavadinimas) |
___________ (parašas) |
____________________ (vardas ir pavardė) |
_________________
Priedo pakeitimai:
Nr. 1K-457, 2009-12-16, Žin., 2009, Nr. 151-6811 (2009-12-22), i. k. 1092050ISAK001K-457
Nr. 1K-027, 2011-01-31, Žin., 2011, Nr. 15-692 (2011-02-05), i. k. 1112050ISAK001K-027
3-iojo VSAFAS „Veiklos rezultatų
ataskaita“
2 priedas
(Žemesniojo lygio viešojo sektoriaus subjektų, išskyrus mokesčių fondus ir išteklių fondus) (įskaitant socialinės apsaugos fondus), veiklos rezultatų ataskaitos forma)
___________________________________________________________________________
(viešojo sektoriaus subjekto arba viešojo sektoriaus subjektų grupės pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(viešojo sektoriaus subjekto, parengusio veiklos rezultatų ataskaitą, arba konsoliduotąją veiklos rezultatų ataskaitą, kodas, adresas)
VEIKLOS REZULTATŲ ATASKAITA PAGAL 20___ M. _________ D. DUOMENIS
_________________________Nr._____
(data)
Pateikimo valiuta ir tikslumas: litais arba tūkstančiais litų
Eil. Nr. |
Straipsniai |
Pastabos Nr. |
Ataskaitinis laikotarpis |
Praėjęs ataskaitinis laikotarpis |
A. |
PAGRINDINĖS VEIKLOS PAJAMOS |
|
|
|
I. |
FINANSAVIMO PAJAMOS |
|
|
|
I.1. |
Iš valstybės biudžeto |
|
|
|
I.2. |
Iš savivaldybių biudžetų |
|
|
|
I.3. |
Iš ES, užsienio valstybių ir tarptautinių organizacijų lėšų |
|
|
|
I.4. |
Iš kitų finansavimo šaltinių |
|
|
|
II. |
MOKESČIŲ IR SOCIALINIŲ ĮMOKŲ PAJAMOS |
|
|
|
III. |
PAGRINDINĖS VEIKLOS KITOS PAJAMOS |
|
|
|
III.1. |
Pagrindinės veiklos kitos pajamos |
|
|
|
III.2. |
Pervestinų pagrindinės veiklos kitų pajamų suma |
|
|
|
B. |
PAGRINDINĖS VEIKLOS SĄNAUDOS |
|
|
|
I. |
DARBO UŽMOKESČIO IR SOCIALINIO DRAUDIMO |
|
|
|
II. |
NUSIDĖVĖJIMO IR AMORTIZACIJOS |
|
|
|
III. |
KOMUNALINIŲ PASLAUGŲ IR RYŠIŲ |
|
|
|
IV. |
KOMANDIRUOČIŲ |
|
|
|
V. |
TRANSPORTO |
|
|
|
VI. |
KVALIFIKACIJOS KĖLIMO |
|
|
|
VII. |
PAPRASTOJO REMONTO IR EKSPLOATAVIMO |
|
|
|
VIII. |
NUVERTĖJIMO IR NURAŠYTŲ SUMŲ |
|
|
|
IX. |
SUNAUDOTŲ IR PARDUOTŲ ATSARGŲ SAVIKAINA |
|
|
|
X. |
SOCIALINIŲ IŠMOKŲ |
|
|
|
XI. |
NUOMOS |
|
|
|
XII. |
FINANSAVIMO |
|
|
|
XIII. |
KITŲ PASLAUGŲ |
|
|
|
XIV. |
KITOS |
|
|
|
C. |
PAGRINDINĖS VEIKLOS PERVIRŠIS AR DEFICITAS |
|
|
|
D. |
KITOS VEIKLOS REZULTATAS |
|
|
|
I. |
KITOS VEIKLOS PAJAMOS |
|
|
|
II. |
PERVESTINOS Į BIUDŽETĄ KITOS VEIKLOS PAJAMOS |
|
|
|
III. |
KITOS VEIKLOS SĄNAUDOS |
|
|
|
E. |
FINANSINĖS IR INVESTICINĖS VEIKLOS REZULTATAS |
|
|
|
F. |
APSKAITOS POLITIKOS KEITIMO IR ESMINIŲ APSKAITOS KLAIDŲ TAISYMO ĮTAKA |
|
|
|
G. |
PELNO MOKESTIS |
|
|
|
H. |
GRYNASIS PERVIRŠIS AR DEFICITAS PRIEŠ NUOSAVYBĖS METODO ĮTAKĄ |
|
|
|
I. |
NUOSAVYBĖS METODO ĮTAKA |
|
|
|
J. |
GRYNASIS PERVIRŠIS AR DEFICITAS |
|
|
|
I. |
TENKANTIS KONTROLIUOJANČIAJAM SUBJEKTUI |
|
|
|
II. |
TENKANTIS MAŽUMOS DALIAI |
|
|
|
___________ (teisės aktais įpareigoto pasirašyti asmens pareigų pavadinimas) |
___________ (parašas) |
___________________ (vardas ir pavardė) |
_________________
Priedo pakeitimai:
Nr. 1K-457, 2009-12-16, Žin., 2009, Nr. 151-6811 (2009-12-22), i. k. 1092050ISAK001K-457
Nr. 1K-027, 2011-01-31, Žin., 2011, Nr. 15-692 (2011-02-05), i. k. 1112050ISAK001K-027
3-iojo VSAFAS „Veiklos rezultatų
ataskaita“
3 priedas
(Aukštesniojo lygio veiklos rezultatų ataskaitos forma)
___________________________________________________________________________
(valstybės / (pavadinimas) savivaldybės / nacionalinė)
___________________________________________________________________________
(viešojo sektoriaus subjekto, parengusio konsoliduotąją veiklos rezultatų ataskaitą, kodas, adresas)
VEIKLOS REZULTATŲ ATASKAITA PAGAL 20___ M. _________ D. DUOMENIS
_________________________Nr._____
(data)
Pateikimo valiuta ir tikslumas: tūkstančiais litų
Eil. Nr. |
Straipsniai |
Pastabos Nr. |
Ataskaitinis laikotarpis |
Praėjęs ataskaitinis laikotarpis |
A. |
PAGRINDINĖS VEIKLOS PAJAMOS |
|
|
|
I. |
FINANSAVIMO PAJAMOS |
|
|
|
II. |
PAGRINDINĖS VEIKLOS KITOS PAJAMOS |
|
|
|
II.1. |
Mokesčių pajamos |
|
|
|
II.1.1. |
Pelno ir pajamų |
|
|
|
II.1.2. |
Prekių ir paslaugų |
|
|
|
II.1.3. |
Kitų mokesčių |
|
|
|
II.2. |
Socialinių įmokų pajamos |
|
|
|
II.3. |
Pagrindinės veiklos kitos pajamos |
|
|
|
B. |
PAGRINDINĖS VEIKLOS SĄNAUDOS |
|
|
|
I. |
BENDRŲ VALSTYBĖS PASLAUGŲ |
|
|
|
II. |
GYNYBOS |
|
|
|
III. |
VIEŠOSIOS TVARKOS IR VISUOMENĖS APSAUGOS |
|
|
|
IV. |
EKONOMIKOS |
|
|
|
V. |
APLINKOS APSAUGOS |
|
|
|
VI. |
BŪSTO IR KOMUNALINIO ŪKIO |
|
|
|
VII. |
SVEIKATOS APSAUGOS |
|
|
|
VIII. |
SĄNAUDOS, SUSIJUSIOS SU POILSIU, KULTŪRA IR RELIGIJA |
|
|
|
IX. |
ŠVIETIMO |
|
|
|
X. |
SOCIALINĖS APSAUGOS |
|
|
|
C. |
PAGRINDINĖS VEIKLOS PERVIRŠIS AR DEFICITAS |
|
|
|
D. |
KITOS VEIKLOS REZULTATAS |
|
|
|
E. |
FINANSINĖS IR INVESTICINĖS VEIKLOS REZULTATAS |
|
|
|
F. |
APSKAITOS POLITIKOS KEITIMO IR ESMINIŲ APSKAITOS KLAIDŲ TAISYMO ĮTAKA |
|
|
|
G. |
GRYNASIS PERVIRŠIS AR DEFICITAS PRIEŠ NUOSAVYBĖS METODO ĮTAKĄ |
|
|
|
H. |
NUOSAVYBĖS METODO ĮTAKA |
|
|
|
I. |
GRYNASIS PERVIRŠIS AR DEFICITAS |
|
|
|
I. |
TENKANTIS KONTROLIUOJANČIAJAM SUBJEKTUI |
|
|
|
II. |
TENKANTIS MAŽUMOS DALIAI |
|
|
|
___________ (teisės aktais įpareigoto pasirašyti asmens pareigų pavadinimas) |
___________ (parašas) |
____________________ (vardas ir pavardė) |
_________________
Priedo pakeitimai:
Nr. 1K-457, 2009-12-16, Žin., 2009, Nr. 151-6811 (2009-12-22), i. k. 1092050ISAK001K-457
Nr. 1K-027, 2011-01-31, Žin., 2011, Nr. 15-692 (2011-02-05), i. k. 1112050ISAK001K-027
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-444, 2008-12-18, Žin., 2008, Nr. 147-5920 (2008-12-23), i. k. 1082050ISAK001K-444
Dėl kai kurių finansų ministro įsakymų, kuriais patvirtinti viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartai, pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-457, 2009-12-16, Žin., 2009, Nr. 151-6811 (2009-12-22), i. k. 1092050ISAK001K-457
Dėl finansų ministro 2007 m. gruodžio 19 d. įsakymo Nr. 1K-379 "Dėl viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės 3-iojo standarto patvirtinimo" pakeitimo
3.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-027, 2011-01-31, Žin., 2011, Nr. 15-692 (2011-02-05), i. k. 1112050ISAK001K-027
Dėl finansų ministro 2009 m. gruodžio 16 d. įsakymo Nr. 1K-457 "Dėl viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės 3-iojo standarto patvirtinimo" pakeitimo