Įsakymas netenka galios 2001-02-08:
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 36, 2001-02-01, Žin., 2001, Nr. 12-384 (2001-02-07), i. k. 1012210ISAK00000036
Dėl Bendrojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 1997-10-25 iki 2001-02-07
Įsakymas paskelbtas: Žin. 1997, Nr. 54-1247, i. k. 0972170ISAK00000065
LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ IR INFORMATIKOS MINISTERIJOS
ĮSAKYMAS
DĖL TELEKOMUNIKACIJŲ PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLIŲ DALIES „BENDROJO TELEFONO TINKLO PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLĖS“
1997 m. gegužės 29 d. Nr. 65
Vilnius
Vadovaudamasis 1995 m. lapkričio 30 d. Lietuvos Respublikos Seimo nutarimo Nr. I-1110 „Dėl Lietuvos Respublikos ryšių įstatymo įgyvendinimo“ 3 dalies 2 punktu:
1. Tvirtinu Telekomunikacijų paslaugų teikimo taisyklių dalį „Bendrojo telefono tinklo paslaugų teikimo taisyklės“ ir nustatau jų įsigaliojimą nuo 1997 m. birželio 15 dienos.
2. Įpareigoju VĮ „Lietuvos telekomas“ generalinį direktorių (J. Jagminas) su šiomis taisyklėmis supažindinti įmonės darbuotojus ir kontroliuoti, kad jos būtų teisingai taikomos.
3. Pripažįstu netekusiu galios 1992 m. gruodžio 16 d. ryšių ir informatikos ministro įsakymą Nr. 70 „Dėl Valstybinių vietinių telefono tinklų paslaugų teikimo taisyklių“.
PATVIRTINTA
Ryšių ir informatikos ministerijos
1997 m. gegužės 29 d. įsakymu Nr. 65
TELEKOMUNIKACIJŲ PASLAUGŲ TEIKIMO
TAISYKLĖS
Bendrojo telefono tinklo paslaugų teikimo taisyklės
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Bendrojo telefono tinklo (BTT) paslaugų teikimo taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos ryšių įstatymu. Jos reglamentuoja Lietuvos Respublikos ryšių ir informatikos ministerijos valstybės įmonės „Lietuvos telekomas“ (toliau tekste – telekomunikacijų tarnyba) ir bendrojo telefono tinklo paslaugų vartotojų teises, pareigas ir atsakomybę.
1.2. BTT taisyklės bei kiti priimti teisės aktai, pakeičiantys ar papildantys šias taisykles, skelbiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
2. PAGRINDINĖS SĄVOKOS
2.1. Bendrasis telefono tinklas – telekomunikacijų techninės priemonės, skirtos organizuoti telefono ryšį nustatytoje teritorijoje.
2.2. Butų abonentas – fizinis asmuo, esantis VĮ „Lietuvos telekomas“ abonentas, nenaudojantis verslo ir kitoms reikmėms (išskyrus ūkininkus) telefono ar kito galinio telekomunikacijų įrenginio.
2.3. Įmonių, įstaigų ir organizacijų abonentas – įmonės, įstaigos, organizacijos, taip pat fiziniai asmenys, esantys VĮ „Lietuvos telekomas“ abonentai ir naudojantys telefonus ar kitus galinius telekomunikacijų įrenginius verslo ir kitoms reikmėms.
3. TELEFONO RYŠIO PASLAUGOS
4. ABONENTŲ KLASIFIKACIJA
4.1. Telefono ryšio paslaugų požiūriu abonentai skirstomi į:
4.2. Stoties tipo, prie kurios prijungtas telefonas požiūriu, į:
5. PRAŠYMŲ TELEFONUI ĮRENGTI PRIĖMIMO IR REGISTRAVIMO TVARKA
5.1. Juridiniai ir fiziniai asmenys, pageidaujantys savo ar nuomojamoje patalpoje (valdoje) įrengti telefoną, o abonentai – pervardyti ar perkelti telefoną, privalo atitinkamą teritoriją prižiūrinčiai telekomunikacijų tarnybai pateikti:
5.1.1. nustatytos formos raštišką prašymą (juridiniai asmenys – LTK PT – 1, fiziniai asmenys – LTK PT – 2);
5.1.2. juridiniai asmenys:
5.1.3. fiziniai asmenys:
5.2. Prašymai įrengti telefoną registruojami žurnale, kurio lapai turi būti sunumeruoti, surišti ir patvirtinti telekomunikacijų tarnybos viršininko parašu ir antspaudu. Prašymą pateikusiam asmeniui duodama pažyma, kurioje nurodoma registracijos numeris ir data. Prašymai įrašomi į eiles, kurios sudaromos pagal 5.3 punktą.
5.3. Miestuose, kur telefono tinklo imlumas 1000 ir daugiau numerių, sudaromos eilės pagal kabelių skirstomųjų spintų priežiūros teritorijas. Miestuose, gyvenvietėse ir kaimuose, kur telefono tinklo imlumas mažesnis kaip 1000 numerių, sudaromos eilės pagal kabelių skirstomųjų spintų priežiūros teritorijas, o kur jų nėra, sudaroma viena eilė.
5.4. Prašymą pateikę juridiniai ar fiziniai asmenys, nurodę vieną adresą, o po to jį keičiantys, privalo parašyti prašymą keisti telefono įvedimo adresą. Ankstesnė prašymo padavimo data išlieka tik tos pačios telekomunikacijų tarnybos aptarnaujamoje teritorijoje. Eilė naujam gyventojui gali būti perduodama, jeigu jis kreipėsi į telekomunikacijų tarnybą per 1 mėnesį nuo buto įteisinimo dienos.
5.5. Mirus gyventojui, prašymo eilė telefonui įrengti paliekama vienam iš šeimos narių, globotiniui arba globėjui, priregistruotam tuo pačiu adresu, nepriregistruotam – įteisinus paveldėjimą.
5.6. Telekomunikacijų tarnyba privalo leisti prašymo pateikėjui susipažinti su eile, į kurią įrašytas jo prašymas, taip pat su rajono, kuriame yra jo prašymas, telefonizavimo planais.
6. TELEFONO ĮRENGIMO, ĮJUNGIMO, PERVARDIJIMO IR IŠJUNGIMO TVARKA
6.1. Kai telefono stotyje yra laisvų numerių, o kabelyje – linijų, telefonai įrengiami tokia eilės tvarka:
6.1.1. valstybės institucijoms ir įmonėms, įstaigoms ir organizacijoms; Lietuvos Respublikos įstatymais ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės numatytais atvejais;
6.1.2. pirmos grupės invalidams, šeimoms, auginančioms vaikus invalidus nuo vaikystės iki 16 metų, ir asmenims, sulaukusiems 80 metų ir vyresniems, politiniams ir geto kaliniams, tremtiniams, rezistencijos dalyviams;
6.2. Jei nėra techninių galimybių įrengti telefoną eilės tvarka, tai telefonai įrengiami pagal eilę ten, kur yra techninės galimybės.
6.3. Papildomi darbai (tranšėjų kasimas, kabelių tiesimas, abonentinės linijos sutankinimas) gali būti atliekami pareiškėjų lėšomis tik pagal telekomunikacijų tarnybos išduotas technines sąlygas, kurios galioja 1 metus nuo išdavimo dienos. Tuo atveju telefonai šiems pareiškėjams įrengiami nepriklausomai nuo prašymo pateikimo dienos.
6.4. Iš telefonizuoto buto išvykstančiam abonentui telekomunikacijų tarnyba duoda nustatytos formos pažymą, suteikiančią teisę lengvatiniu tarifu (25% telefono įrengimo mokesčio) įrengti telefoną naujame bute. Pažymos galima kreiptis ne vėliau kaip per vienerius metus nuo išvykimo dienos. Pažyma išduodama tik visiškai atsiskaičius už telekomunikacijų paslaugas. Abonento telekomunikacijų paslaugų sutartis su telekomunikacijų tarnyba nutrūksta.
6.5. Jeigu bute lieka gyventi abonento šeimos nariai, telefonas pagal liekančio gyventi šeimos nario prašymą pervardijamas. Tokiu atveju pažyma išvykstančiam abonentui neduodama. Abonento telekomunikacijų paslaugų sutartis su telekomunikacijų tarnyba nutrūksta.
6.6. Jei gyvenamosiose patalpose lieka gyventi ne abonento šeimos nariai ir telefonas neperkeliamas pagal 6.8 p., telefonas pervardijamas vienam iš likusių gyventojų, sumokėjus 75% įrengimo mokestį.
6.7. Butų abonentams keičiantis telefonizuotomis patalpomis, telefonus pagal pateiktas pažymas ir prašymus telekomunikacijų tarnybos pervardija, abonentams sumokėjus pervardijimo mokestį.
6.8. Telefonas perkeliamas, esant techninėms galimybėms, abonentui persikėlus į kitas patalpas, esančias tos pačios ATS aptarnavimo teritorijoje. Nesant techninės galimybės, abonento telekomunikacijų paslaugų sutartis su telekomunikacijų tarnyba nutrūksta, o telefonas rengiamas eilės tvarka.
6.9. Atsikėlus gyventojui į telefonizuotą butą, jeigu telefonas neperkeliamas pagal 6.8 punktą, telefonas įforminamas naujajam gyventojui, sumokėjus 75% įrengimo mokestį, jeigu jis nepateikia pažymos, suteikiančios teisę lengvatiniu tarifu įrengti telefoną. Jeigu per du mėnesius nuo buvusio abonento išvykimo dienos naujasis klientas nesikreipia su dokumentais, patvirtinančiais nuosavybės ar nuomos faktą, arba lieka tuščia gyvenamoji patalpa ir nėra kam kreiptis į telekomunikacijų tarnybą dėl telefono įrengimo, šis telefonas išjungiamas ir eilės tvarka įrengiamas kitam klientui.
6.10. Mirus abonentui, telefonas pervardijamas vienam iš šeimos narių, paveldėtojui ar globotiniui. Tvarkant paveldėjimo dokumentus, telefonas neišjungiamas, jeigu naujasis abonentas sutinka sumokėti už suteiktas ir teikiamas telekomunikacijų paslaugas.
6.11. Laikinai išnuomotose patalpose esantis telefonas, abonentui sutikus, laikinai pervardijamas nuomininkui, o atgal atstatomas pagal abonento pareiškimą (ar nurodytam terminui pasibaigus) nemokamai.
6.12. Jei telefonas išjungtas už pažeidimus, numatytus 9 skyriuje, ar laiku nesumokėtus mokesčius už suteiktas telekomunikacijų paslaugas, tai telefonas įjungiamas tik pašalinus pažeidimus ir sumokėjus mokesčius už suteiktas telekomunikacijų paslaugas, mokestį už telekomunikacijų paslaugų suteikimą kreditan, delspinigius ir išlaidas, susijusias su telefono išjungimu ir įjungimu.
6.13. Abonentui neįvykdžius 6.12 punkte išvardytų sąlygų per du mėnesius nuo telefono išjungimo dienos, telekomunikacijų paslaugų sutartis su abonentu nutraukiama.
7. ATSISKAITYMAS UŽ BENDROJO TELEFONO TINKLO PASLAUGAS
7.2. Abonentas privalo iki einamojo mėnesio 20 dienos sumokėti abonentinį ir kitus priskaičiuotus paslaugų mokesčius: už praėjusio mėnesio tarptautinius, tarpmiestinius ir vietinius (jei yra apskaitos sistemos) pokalbius, papildomas paslaugas (jei abonentas naudojasi jomis), ryšių kanalų nuomą, duomenų perdavimą ryšių kanalais, telefonu perduotas telegramas ir kitas telekomunikacijų paslaugas, mokesčius už telekomunikacijų paslaugų suteikimą kreditan, delspinigius ir už kitas suteiktas paslaugas.
7.3. Abonentui nesumokėjus 7.2 punkte nurodytų mokesčių iki nustatytos dienos, skaičiuojami delspinigiai Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka.
7.4. Sumokėjęs 7.2 punkte nurodytus mokesčius po einamojo mėnesio 20 dienos, abonentas apie įmokas privalo pranešti telekomunikacijų tarnybai ir pateikti apmokėjimą patvirtinantį dokumentą.
7.5. Jei po nustatytos einamojo mėnesio dienos abonentas nesumoka iki kito mėnesio 10 dienos 7.2 punkte nurodytų mokesčių ar nepraneša apie pavėluotus mokėjimus, telefono linija išjungiama. Nesumokėjus mokesčių per mėnesį nuo telefono išjungimo dienos, abonento telekomunikacijų paslaugų sutartis su telekomunikacijų tarnyba nutraukiama.
7.6. Įmonių, įstaigų, organizacijų ir butų abonentai, praradę telekomunikacijų tarnybos pasitikėjimą, t. y. jeigu du kartus buvo išjungtas telefonas ar kitas galinis telekomunikacijų įrenginys už neatsiskaitymą nustatytu laiku ar kitą pažeidimą, atsiskaito už teikiamas jiems telekomunikacijų paslaugas išankstiniu apmokėjimu, kuris nustatomas pagal paskutinių 3 mėnesių suteiktų paslaugų vidutinę vertę.
7.7. Jei ne dėl abonento kaltės ilgiau kaip 5 dienas paeiliui neveikė telefonas, telekomunikacijų įmonė už tą laikotarpį abonentinio mokesčio neima.
7.8. Pretenzijos dėl nurodytos mokėjimo sumos už telekomunikacijų paslaugas gali būti pareikštos telekomunikacijų tarnybai raštu iki mokėjimo termino paskutinės dienos. Jei abonentas dėl nuo jo nepriklausančių ir dokumentais pagrįstų aplinkybių negalėjo pareikšti pretenzijos iki nurodytos datos, tai pretenziją gali pareikšti per dvi savaites nuo priežasties išnykimo dienos. Prieštaravimo pareiškimai registruojami žurnale. Prieštaravimo pareiškimas neatleidžia nuo pareigos mokėti nurodytą sumą, išskyrus tuos atvejus, kai konstatuojama akivaizdi telekomunikacijų tarnybos klaida.
7.9. Abonentų, kurių telefono linija panaudota apsaugos signalizacijai arba dėl technologinių ar saugumo reikalavimų turi veikti nenutrūkstamai, telefonai gali būti išjungiami tik po raštiško abonento įspėjimo (su pranešimu apie įteikimą) ir pranešimo saugos tarnybai.
7.10. Jeigu įmonė, įstaiga, organizacija ar gyventojas, sumokėję už telefono įrengimą, nesudaro sąlygų jo įrengti, tai šis mokestis po 3 mėnesių grąžinamas klientui, o paskyra anuliuojama.
7.11. Jeigu įmonė, įstaiga ar organizacija, gavusi sąskaitą, o gyventojas, gavęs pasirašytiną pranešimą mokėti už telefono įrengimą, per mėnesį nesumoka, tai sąskaita anuliuojama, o gyventojas išbraukiamas iš eilės. Jei gyventojas per metus po pranešimo išsiuntimo kreipiasi dėl telefono įrengimo, tai esant techninėms galimybėms, telefonas įrengiamas.
8. TELEFONO ABONENTAS TURI TEISĘ
8.2. Naudotis įsigytais Lietuvos Respublikos atitikties sertifikatą turinčiais galiniais įrenginiais, atitinkančiais esamos telefono stoties ir ryšių linijos techninius reikalavimus.
8.3. Nutraukti telekomunikacijų paslaugų sutartį su telekomunikacijų tarnyba savo noru, apie tai raštu įspėjęs telekomunikacijų tarnybą prieš mėnesį.
8.4. Kreiptis į telekomunikacijų tarnybą dėl abonentinio mokesčio sumažinimo, atsiradusio dėl to, kad telefonas dėl telekomunikacijų tarnybos kaltės neveikė ilgiau kaip 2 dienas nuo gedimo užregistravimo dienos toje tarnyboje, kai telefonas neveikė dėl priežasčių, atsiradusių ne dėl telekomunikacijų tarnybos kaltės, – 5 dienas.
8.5. Kreiptis į telekomunikacijų tarnybą ir už tarifais nustatytą mokestį gauti informaciją apie įvykusius tarpmiestinius ir tarptautinius pokalbius iš jam priklausančio telefono (-ų).
9. TELEFONO ABONENTAS PRIVALO
9.3. Bute esantį telefoną, naudojamą verslo reikmėms, pervardyti į įmonių, įstaigų ir organizacijų kategoriją ir mokėti už jį atitinkamą mokestį.
9.4. Neteikti telekomunikacijų paslaugų tretiesiems asmenims ir neleisti jiems reklamose skelbti abonentui priklausančių telefono ir fakso numerių, jeigu nesudarė sutarties su telekomunikacijų tarnyba dėl šių paslaugų teikimo.
9.5. Naudoti tik Lietuvos Respublikos atitikties sertifikatą turinčius galinius telekomunikacijų įrenginius, atitinkančius esamos telefono stoties ir ryšių linijos techninius reikalavimus.
9.6. Nejungti prie abonentinių telefono linijų jokių nesertifikuotų galinių įrenginių (faksų, teleksų, telefonų, bevielių telefonų, modemų ir kitų galinių įrenginių). Nejungti privačių telefono ir radijo stotelių be telekomunikacijų tarnybos raštiško leidimo ir sutarties su telekomunikacijų tarnyba.
9.7. Nedisponuoti telefono tinklo įranga kaip nuosavybe, nes tai yra telekomunikacijų tarnybos turtas.
9.8. Tvarkingai naudotis telefonu, netrukdyti kitiems abonentams, negaišinti greitosios pagalbos, policijos ir kitų specialiųjų tarnybų melagingais kvietimais.
9.9. Reikalui esant, pateikus tarnybinius pažymėjimus, leisti telekomunikacijų tarnybos techniniams darbuotojams saugiai prieiti prie telefonų, faksų ir kitų telekomunikacijų įrenginių.
9.11. Už telekomunikacijų ryšių linijų ir įrenginių pažeidimus dėl abonento kaltės atlyginti telekomunikacijų tarnybai visus padarytus nuostolius Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
10. TELEKOMUNIKACIJŲ TARNYBA TURI TEISĘ
10.2. Vadovaujantis šiomis taisyklėmis, nutraukti paslaugų teikimą arba apriboti jų trukmę, jei to reikia valstybės saugumui, trukdžiams šalinti, būtiniems darbams atlikti ir kitais būtinais atvejais, apie tai pranešus abonentui pagal numatytas šiose taisyklėse sąlygas. Ekstremalių situacijų atvejais telefonai išjungiami arba ryšių paslaugos apribojamos be įspėjimo.
10.3. Surašyti administracinės teisės pažeidimo protokolus Administracinių teisės pažeidimų kodekse nustatytais atvejais ir tvarka.
10.4. Nutraukti telekomunikacijų paslaugų teikimą be perspėjimo, jei dėl pažeidimo kyla grėsmė visuomenės saugumui arba dėl to neįmanoma pašalinti trukdžių bei atlikti darbus telekomunikacijų tinkle.
10.5. Keisti telefono numerį, prijungti suporintą telefoną ir įrengti abonentinę sutankinimo įrangą, įspėjusi raštu abonentą prieš 10 dienų.
10.6. Gavusi raštišką telefono abonento sutikimą, laikinai, bet ne ilgiau kaip 6 mėn. išjungti telefono liniją (kol vyksta remontas, abonentui esant komandiruotėje ir t. t.). Už laiką, kai buvo išjungtas telefonas, mokamas visas abonentinis mokestis.
10.7. Abonentui laiku neatsiskaičius už telekomunikacijų paslaugas, išjungti telefoną(-us), faksą(-us), teleksą(-us) bei kitus telekomunikacijų galinius įrenginius ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka iki atsiskaitymo dienos skaičiuoti delspiningius nuo nesumokėtų mokesčių sumos.
10.8. Nutraukti telekomunikacijų paslaugų sutartį ne anksčiau kaip po 10 dienų po perspėjimo, jei abonentas nesilaiko šių taisyklių ar telekomunikacijų paslaugų sutarties su telekomunikacijų tarnyba įsipareigojimų. Praėjus mėnesiui po išjungimo, telekomunikacijų paslaugų sutartis, sudaryta su abonentu, nutraukiama, o nuostoliai išieškomi Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
10.9. Nutraukti telekomunikacijų paslaugų sutartį, abonentui pardavus ar pakeitus patalpas ir per 1 mėnesį nepranešus apie vietos pakeitimą.
10.10. Išjungti visus abonento telekomunikacijų tarnybos galinius telekomunikacijų įrenginius ir nutraukti su juo telekomunikacijų paslaugų sutartį, jei abonentas reikalauja iš jo žemės valdos ar patalpos iškelti telekomunikacijų tarnybos įrenginius ir nėra kitos techninės galimybės suteikti jam telekomunikacijų paslaugas.
10.11. Nesiimti atsakomybės dėl apsaugos tarnybos įrengtos signalizacijos veikimo nesklandumų ir atsakomybės už padarytą žalą dėl šios priežasties.
10.12. Abonentui pageidaujant, telefono įrengimo ir perkėlimo darbus atlikti švenčių ir poilsio dienomis, apmokant pagal atskiras sutartis.
10.13. Abonentui nuosavybės teise priklausančias telekomunikacijų linijas ir įrenginius prižiūrėti ir taisyti tik pagal papildomas sutartis.
11. TELEKOMUNIKACIJŲ TARNYBA PRIVALO
11.2. Prieš įrengiant telefoną, būsimąjį abonentą supažindinti su šiomis taisyklėmis ir su juo sudaryti raštišką sutartį (įmonėms, įstaigoms ir organizacijoms LTK SU -1, fiziniams asmenims LTK SU – 2) dėl telekomunikacijų paslaugų teikimo.
11.4. Užtikrinti ryšio kokybę, atitinkančią Lietuvos Respublikoje galiojančius standartus ir normas.
11.5. Darbus, susijusius su telefono įvedimu, atlikti ne ilgiau kaip per 10 darbo dienų po apmokėjimo gavimo.
11.6. Teikti už nustatytą mokestį papildomas paslaugas, numatytas šiose taisyklėse bei kituose teisės aktuose, pakeičiančiuose ar papildančiuose šias taisykles.
11.7. Raštu pranešti apie telefono numerio keitimą (suporinant telefono abonentinę liniją, keičiant telefono stotį ar atliekant telefono tinklo rekonstrukciją) telefono abonentui ne vėliau kaip prieš 10 dienų. Jei keičiama daugiau kaip 20% telefono stoties numerių, apie tai skelbiama tik masinės informacijos priemonėse.
11.8. Pagal abonento paraišką šalinti telekomunikacijų tarnybai priklausančiose telefono stotyse ir linijose gedimus. Mieste gedimus šalinti: stočių – per vieną valandą; aparato, oro linijos, vidaus instaliacinės linijos, kabelio, jei nereikia atidaryti movos, – per 24 valandas; jeigu reikia atidaryti kabelio iki 200 porų movą – per dvi paras; kabelio iki 300 porų- per 3 paras; tarpstotinius jungiamojo ryšio kabelius – nedelsiant. Kaimo vietovėje visų rūšių telefono gedimų šalinimo laikas – 3 paros (neskaičiuojant švenčių ir poilsio dienų).
11.9. Įjungti telefonus, gavus apmokėjimą už kreditan suteiktas paslaugas, sumokėjus mokestį už telekomunikacijų paslaugų suteikimą kreditan, delspinigius, išlaidas, susijusias su telefono išjungimu, ir mokestį už įjungimą, mieste – per 8 valandas, o kaimo vietovėje – per 2 paras (neskaičiuojant švenčių ir poilsio dienų).
11.10. Telekomunikacijų tarnybose nurodyti priėmimo valandas. Telekomunikacijų tarnybų vadovai interesantus turi priimti (darbo metu ir po darbo) ne rečiau kaip du kartus per savaitę.
11.11. Išjungti abonento telefono liniją ne trumpesniam kaip 3 mėnesių laikotarpiui, jei abonentas reklamuoja, organizuoja ar teikia tarptautinių telefono pokalbių paslaugas arba balso telefonijos paslaugas „Call Back“ per tarptautinius kompiuterių tinklus bendruoju telefono tinklu.
Papildyta punktu:
Nr. 133, 1997-10-20, Žin., 1997, Nr. 96-2437 (1997-10-24), i. k. 0972170ISAK00000133
LTK SU – 1 (juridiniams asmenims)
TELEKOMUNIKACIJŲ PASLAUGŲ SUTARTIS Nr. _________________________ DATA _______________________ 1. PASLAUGOS TEIKĖJAS – TELEKOMUNIKACIJŲ TARNYBA Pavadinimas________________________________________________________________ Adresas___________________________________________________________________ Įgaliotas asmuo_____________________________________________________________ Bankas________________, atsisk. sąsk. _________________, kodas __________________ Banko adresas ______________________________________________________________
IR PASLAUGOS GAVĖJAS – ABONENTAS Pavadinimas _______________________________________________________________ Įmonės registracijos kodas ____________________________________________________ Adresas___________________________________________________________________ Įgaliotas asmuo _____________________________________________________________ Įgalioto asmens įgaliojimo Nr. _______data________, išdavimo vieta __________________ Telefono (fakso) įrengimo adresas ______________________________________________ Bankas_________________, atsisk. sąsk._________________, kodas _________________ Banko adresas ______________________________________________________________ Atsiskaitymo kodas __________________________________________________________
SUDARĖ ŠIĄ DVIŠALĘ SUTARTĮ DĖL NAUDOJIMOSI TELEFONU _________________, FAKSU ________________. (numeris) (telefono numeris) Telefonui (faksui), įrengtam nuo …………………………………..
2. PASIRINKTOS PAPILDOMOS PASLAUGOS
3. ABONENTAS ATSISKAITO UŽ TELEKOMUNIKACIJŲ PASLAUGAS
Išankstiniu apmokėjimu už visas telekomunikacijų paslaugas
Išankstiniu apmokėjimu tik abonentinį mokestį
Ryšių linijų aptarnavimo atsakomybės ribos_______________________________________
|
4. SUTARTIES GALIOJIMO IR NUTRAUKIMO SĄLYGOS IR TERMINAI
4.1. Sutartis įsigalioja nuo telekomunikacijų paslaugų suteikimo datos. 4.2. Sutartis gali būti nutraukta bet kurios šalies iniciatyva, prieš mėnesį įspėjus kitą šalį. 4.3. Sutartis gali būti nutraukta, jeigu viena iš šalių nevykdo savo sutartinių įsipareigojimų, Bendrojo telefono tinklo paslaugų teikimo taisyklių reikalavimų arba dėl kitų Lietuvos Respublikos įstatymuose ar kituose teisės aktuose numatytų priežasčių, vienai šaliai prieš mėnesį įspėjus kitą šalį, jei nėra nurodyta minėtuose dokumentuose kitaip. 4.4. Ginčai dėl šios sutarties nevykdymo arba netinkamo vykdymo sprendžiami šalių susitarimu, o nesutarus – Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka. 4.5. Šalys atleidžiamos nuo sutartinių įsipareigojimų vykdymo, jeigu nebegali jų vykdyti dėl gaivalinių nelaimių ar kitų sutartyje nenumatytų aplinkybių arba įstatymų bei kitų teisės aktų pasikeitimų. 4.6. Šios sutarties surašyti du egzemplioriai, vienas telekomunikacijų tarnybai ar jos filialui, kitas abonentui. Abu egzemplioriai turi vienodą juridinę galią.
5. TELEKOMUNIKACIJŲ TARNYBOS AR JOS FILIALO ĮSIPAREIGOJIMAI
Vykdyti Bendrojo telefono tinklo paslaugų teikimo taisyklių reikalavimus.
TELEKOMUNIKACIJŲ TARNYBOS AR JOS FILIALO ĮGALIOTO ASMENS PARAŠAS ...........……Data…….................…. A. V.
6. ABONENTO ĮSIPAREIGOJIMAI IR PARAŠAS
Vykdyti Bendrojo telefono tinklo paslaugų teikimo taisyklių reikalavimus.
Miestas……..……Data………Vardas, pavardė………………… Parašas…………….…. A. V.
Bendrojo telefono tinklo paslaugų teikimo taisyklių vieną egzempliorių gavau:
Data …………........…Vardas, pavardė ………..................…… Parašas ………………….……...
|
LTK SU – 2 (fiziniams asmenims)
TELEKOMUNIKACIJŲ PASLAUGŲ SUTARTIS Nr. _________________________ DATA ________________________ 1. PASLAUGOS TEIKĖJAS – TELEKOMUNIKACIJŲ TARNYBA Pavadinimas________________________________________________________________ Adresas___________________________________________________________________ Įgaliotas asmuo_____________________________________________________________ Bankas________________, atsisk. sąsk. _________________, kodas __________________ Banko adresas ______________________________________________________________
IR PASLAUGOS GAVĖJAS – ABONENTAS Pavadinimas _______________________________________________________________ Įmonės registracijos kodas ____________________________________________________ Adresas___________________________________________________________________ Įgaliotas asmuo _____________________________________________________________ Įgalioto asmens įgaliojimo Nr. _______data________, išdavimo vieta __________________ Telefono (fakso) įrengimo adresas ______________________________________________ Bankas_________________, atsisk. sąsk._________________, kodas _________________ Banko adresas ______________________________________________________________ Atsiskaitymo kodas __________________________________________________________
SUDARĖ ŠIĄ DVIŠALĘ SUTARTĮ DĖL NAUDOJIMOSI TELEFONU _________________, FAKSU ________________. (numeris) (telefono numeris) Telefonui (faksui), įrengtam nuo …………………………………..
2. PASIRINKTOS PAPILDOMOS PASLAUGOS
3. ABONENTAS ATSISKAITO UŽ TELEKOMUNIKACIJŲ PASLAUGAS
Išankstiniu apmokėjimu už visas telekomunikacijų paslaugas
Išankstiniu apmokėjimu tik abonentinį mokestį
Ryšių linijų aptarnavimo atsakomybės ribos_______________________________________
|
4. SUTARTIES GALIOJIMO IR NUTRAUKIMO SĄLYGOS IR TERMINAI
4.1. Sutartis įsigalioja nuo telekomunikacijų paslaugų suteikimo datos. 4.2. Sutartis gali būti nutraukta bet kurios šalies iniciatyva, prieš mėnesį įspėjus kitą šalį. 4.3. Sutartis gali būti nutraukta, jeigu viena iš šalių nevykdo savo sutartinių įsipareigojimų, Bendrojo telefono tinklo paslaugų teikimo taisyklių reikalavimų arba dėl kitų Lietuvos Respublikos įstatymuose ar kituose teisės aktuose numatytų priežasčių, vienai šaliai prieš mėnesį įspėjus kitą šalį, jei nėra nurodyta minėtuose dokumentuose kitaip. 4.4. Ginčai dėl šios sutarties nevykdymo arba netinkamo vykdymo sprendžiami šalių susitarimu, o nesutarus – Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka. 4.5. Šalys atleidžiamos nuo sutartinių įsipareigojimų vykdymo, jeigu nebegali jų vykdyti dėl gaivalinių nelaimių ar kitų sutartyje nenumatytų aplinkybių arba įstatymų bei kitų teisės aktų pasikeitimų. 4.6. Šios sutarties surašyti du egzemplioriai, vienas telekomunikacijų tarnybai ar jos filialui, kitas abonentui. Abu egzemplioriai turi vienodą juridinę galią.
5. TELEKOMUNIKACIJŲ TARNYBOS AR JOS FILIALO ĮSIPAREIGOJIMAI
Vykdyti Bendrojo telefono tinklo paslaugų teikimo taisyklių reikalavimus.
TELEKOMUNIKACIJŲ TARNYBOS AR JOS FILIALO ĮGALIOTO ASMENS PARAŠAS …....................…Data………........... A. V.
6. ABONENTO ĮSIPAREIGOJIMAI IR PARAŠAS
Vykdyti Bendrojo telefono tinklo paslaugų teikimo taisyklių reikalavimus.
Miestas……..……Data………Vardas, pavardė………………… Parašas…………….…. A. V.
Bendrojo telefono tinklo paslaugų teikimo taisyklių vieną egzempliorių gavau:
Data …………........…Vardas, pavardė ………..................…… Parašas …………………......
|
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos ryšių ir informatikos ministerija, Įsakymas
Nr. 133, 1997-10-20, Žin., 1997, Nr. 96-2437 (1997-10-24), i. k. 0972170ISAK00000133
Dėl telekomunikacijų paslaugų teikimo taisyklių dalies "Bendrojo telefono tinklo paslaugų teikimo taisyklės" papildymo