Suvestinė redakcija nuo 2017-12-08 iki 2020-01-05

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2011, Nr. 136-6481, i. k. 111301IISAK001V-194

 

VALSTYBINĖS TERITORIJŲ PLANAVIMO IR STATYBOS INSPEKCIJOS

PRIE APLINKOS MINISTERIJOS VIRŠININKO

ĮSAKYMAS

 

DĖL ASMENŲ KONSULTAVIMO VALSTYBINĖJE TERITORIJŲ PLANAVIMO IR STATYBOS INSPEKCIJOJE PRIE APLINKOS MINISTERIJOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2011 m. lapkričio 10 d. Nr. 1V-194

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2003 m. liepos 9 d. įsakymu Nr. 349 (Žin., 2003, Nr. 76-3499; 2008, Nr. 63-2402; 2010, Nr. 54-2662), 14.14 punktu ir siekdama įgyvendinti Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975; 2010, Nr. 81-4228) 361 ir 363 straipsnių, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimo Nr. 511 „Dėl institucijų atliekamų priežiūros funkcijų optimizavimo“ (Žin., 2010, Nr. 53-2613; 2011, Nr. 92-4374) 7.4, 7.5 ir 7.6 punktų nuostatas ir užtikrinti tinkamą asmenų konsultavimą Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos (toliau – Inspekcija):

1. Tvirtinu Asmenų konsultavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisykles (toliau – Taisyklės) (pridedama).

2. Nustatau, kad:

2.1. Taisyklių 18, 19 punktai ir 32 punkto dalis, kurioje nustatyta Inspekcijos atsakomybė už konsultacijas fiksuotojo ryšio telefonais arba priėmimo metu, kai pokalbis įrašomas, įsigalioja nuo 2012 m. sausio 1 d.;

2.2. Taisyklių 21 ir 22 punktai, 32 punkto dalis, kurioje nustatyta Inspekcijos atsakomybė už konsultacijas žodžiu atliekant ūkio subjektų patikrinimus (kai informacija apie suteiktą konsultaciją įforminama raštu Inspekcijos viršininko nustatyta tvarka), įsigalioja Inspekcijos viršininkui ūkio subjektų veiklos priežiūros taisyklėse nustačius konsultacijų įforminimo tvarką.

3. Pavedu šio įsakymo vykdymo kontrolę Inspekcijos viršininko pavaduotojams, kuruojantiems administracijos padalinių veiklą.

 

 

 

Viršininkė                                                                                  Laura Nalivaikienė

 

PATVIRTINTA

Valstybinės teritorijų planavimo

ir statybos inspekcijos prie

Aplinkos ministerijos viršininko

2017 m. lapkričio 30 d. įsakymu Nr. 1V-160

 

 

ASMENŲ KONSULTAVIMO VALSTYBINĖJE TERITORIJŲ PLANAVIMO

IR STATYBOS INSPEKCIJOJE PRIE APLINKOS MINISTERIJOS

TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Asmenų konsultavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato konsultacijų rengimo, teikimo ir skelbimo tvarką, siekiant užtikrinti tinkamą ir vienodą teisės aktų nuostatų taikymo aiškinimą pagal teisės aktuose nustatytą Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos (toliau – Inspekcija) kompetenciją.

2.  Taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 363 straipsniu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimo Nr. 511 „Dėl institucijų atliekamų priežiūros funkcijų optimizavimo“ 7.4–7.6 papunkčiais, Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875, ir Asmenų prašymų, skundų, pranešimų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisyklėmis, patvirtintomis Inspekcijos viršininko 2014 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. 1V-5, (toliau – Asmenų aptarnavimo taisyklės).

3.  Asmenims Inspekcijoje teikiamos šios konsultacijos:

3.1. patvirtinta rašytinė konsultacija;

3.2. rašytinė konsultacija;

3.3. konsultacija žodžiu;

3.4. tiesioginė konsultacija internetu;

3.5. viešoji konsultacija;

3.6. konsultacija seminaro metu;

3.7. konsultacija socialiniame tinkle „Facebook“.

 

II SKYRIUS

SĄVOKOS

 

4.  Taisyklėse vartojamos sąvokos:

4.1. konsultacija – Inspekcijos teikiama administracinė paslauga – žodinis ar rašytinis atsakymas į asmens paklausime pateiktą (-us) klausimą (-us) teritorijų planavimo (toliau – TP) ir statybos valstybinę priežiūrą reglamentuojančių ir su jais susijusių teisės aktų nuostatų taikymo klausimais;

4.2. konsultacija socialiniame tinkle „Facebook“ – atsakymas į asmens klausimą, pateiktą socialiniame tinkle „Facebook“ (https://www.facebook.com/statybosinspekcija);

4.3. konsultacija žodžiu – Inspekcijos valstybės tarnautojo ar darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, atsakymas žodžiu į asmens klausimą (-us);

4.4. paklausimas – su asmens teisių ar teisėtų interesų pažeidimu nesusijęs (-ę) žodžiu ar raštu Inspekcijai pateiktas (-i) oficialus (-ūs) klausimas (-ai), prašymas suteikti konsultaciją;

4.5. patvirtinta rašytinė konsultacija – rašytinis Inspekcijos viršininko ar jo įgalioto asmens atsakymas į asmens paklausime pateiktą (-us) klausimą (-us);

4.6. rašytinė konsultacija – Inspekcijos Konsultavimo skyriaus (toliau – Konsultavimo skyrius) darbuotojų parengtas ir elektroniniu (toliau – el.) paštu išsiųstas atsakymas į asmens paklausime pateiktą (-us) klausimą (-us);

4.7. tiesioginė konsultacija internetu – Inspekcijos valstybės tarnautojo ar darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, atsakymai į asmens klausimą, kai asmens klausimas ir darbuotojo atsakymai pateikiami adresu http://vtpsi.lrv.lt/tiesioginė konsultacija internetu ir matomi realiuoju laiku kompiuterio ekrane;

4.8. teisės aktų sąrašas – Inspekcijos viršininko įsakymu patvirtintas teisės aktų sąrašas;

4.9. viešoji konsultacija – Inspekcijos viršininko ar jo įgalioto asmens pasirašyta ir viešai Inspekcijos interneto svetainėje paskelbta informacija.

 

III SKYRIUS

PATVIRTINTOS RAŠYTINĖS KONSULTACIJOS

 

5Patvirtintos rašytinės konsultacijos dėl teisės aktų nuostatų taikymo teikiamos atsakant į asmenų paklausimus, pateiktus Inspekcijai raštu ar el. paštu info@vtpsi.lt, pasirašytus teisinę galią turinčiu saugiu el. parašu, sukurtu saugia parašo kūrimo programine įranga, ir patvirtintu galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu, išduotu Lietuvos Respublikoje ar kitoje Europos Sąjungos valstybėje akredituoto juridinio asmens, taip pat pateiktus Inspekcijos interneto svetainės skyriaus „Konsultacijos“ poskyryje „Elektroninė paklausimo forma“ užpildžius nurodytą el. formą.

6 Rašytiniai anoniminiai paklausimai (asmeniui nenurodžius vardo, pavardės ir adreso), el. paštu info@vtpsi.lt pateikti el. parašu nepasirašyti paklausimai, taip pat paklausimai, pateikti Inspekcijos interneto svetainės skyriaus „Konsultacijos“ poskyryje „Elektroninė paklausimo forma“ neteisingai užpildžius el. formos langelius, pažymėtus simboliu *, nagrinėjami ir atsakymai į tokius paklausimus teikiami tik Inspekcijos viršininko ar jo įgalioto asmens sprendimu.

7 Inspekcijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, (toliau – darbuotojas) tarnybiniu el. paštu gavęs paklausimą, persiunčia jį šio padalinio darbuotojams, atsakingiems už dokumentų registravimą. Darbuotojas, kurio darbo vieta yra A. Vienuolio g. 8, Vilniuje, tokį paklausimą persiunčia el. paštu info@vtpsi.lt. Teritorinių padalinių darbuotojai, atsakingi už dokumentų registravimą, ir Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojas, atsakingas už el. pašto dėžutės info@vtpsi.lt administravimą, tokius dokumentus užregistruoja Inspekcijos viršininko nustatyta tvarka. Darbuotojo atsakymui į šį paklausimą konsultacijos statusas nesuteikiamas.

8Paklausime pateikti duomenys netikrinami, atsakymas rengiamas pagal pateiktus duomenis ir, esant poreikiui, duomenis, gautus iš informacinių sistemų ir registrų, prie kurių Inspekcijos darbuotojai turi prieigą. Konsultuojamiems asmenims jokia informacija, kuri laikoma asmens duomenimis, neteikiama. Asmeniui papildomai pateikus informacijos apie konkrečias faktines aplinkybes, nenurodytas paklausime, gali pasikeisti ir Inspekcijos konsultacijos turinys.

9.  Patvirtintos rašytinės konsultacijos projektą rengia Konsultavimo skyrius, jei reikia, kitiems Inspekcijos administracijos padaliniams pateikus nuomonę su jų kompetencija susijusiais klausimais.

10.  Patvirtintos rašytinės konsultacijos projektas vizuojamas ir pasirašomas Inspekcijos viršininko 2011 m. kovo 31 d. įsakymu Nr. 1V-56 patvirtintame Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos darbo reglamente (toliau – Darbo reglamentas) nustatyta tvarka.

11.  Patvirtintos rašytinės konsultacijos pateikiamos asmeniui tokiu būdu, kokiu gautas paklausimas, jei asmuo nepageidavo kitaip. El. paštu siunčiamas rašto nuskenuotas variantas.

12.  Patvirtintos rašytinės konsultacijos Taisyklių VII skyriuje nustatyta tvarka skelbiamos Inspekcijos interneto svetainėje kaip viešosios konsultacijos.

 

IV SKYRIUS

RAŠYTINĖS KONSULTACIJOS

 

13 Inspekcijos viršininko ar jo įgalioto asmens sprendimu rašytinės konsultacijos dėl teisės aktų nuostatų taikymo teikiamos tiesiogiai el. paštu, atsakant į paklausimus, pateiktus užpildžius Inspekcijos interneto svetainės skyriaus „Konsultacijos“ poskyryje „Elektroninė paklausimo forma“ nurodytą el. formą.

14Rengiant rašytines konsultacijas taikomos Taisyklių 8 punkto nuostatos.

15.  Rašytines konsultacijas rengia ir asmens nurodytu el. paštu teikia Konsultavimo skyriaus darbuotojai, atsakymų į paklausimus projektus suderinę su šio skyriaus vedėju ir, jei reikia, su kitais Inspekcijos administracijos padaliniais.

 

V SKYRIUS

KONSULTACIJOS ŽODŽIU

 

16.  Konsultacijos žodžiu teikiamos asmenims:

16.1Inspekcijos interneto svetainėje viešai paskelbtu konsultuoti skirtu fiksuotojo ryšio telefono numeriu (8 5) 207 3333, skambinant iš užsienio valstybės +370 5  207 3333;

16.2.  iš anksto užsiregistravusiems į konsultaciją Inspekcijos interneto svetainėje viešai paskelbtais išankstinės registracijos telefono numeriais arba internetu (interneto svetainėje pateikta nuoroda) pagal šioje svetainėje paskelbtus asmenų aptarnavimo Inspekcijos administracijos padaliniuose grafikus ir paskirtu laiku atvykusius į Inspekciją.

Neužsiregistravę asmenys darbuotojų priėmimo valandomis bus konsultuojami, jei tuo metu nebus konsultuojami iš anksto užsiregistravę asmenys;

16.3.  iš anksto susitarusiems dėl konsultacijos su darbuotoju, kuriam nenustatytos asmenų priėmimo valandos, ir atvykusiems į Inspekciją (dėl nenumatytų aplinkybių pasikeitus priėmimo laikui ar vietai, darbuotojas privalo apie tai įspėti asmenį iš anksto);

16.4.  Inspekcijai atliekant planinį ir neplaninį ūkio subjekto veiklos patikrinimą; taip pat ūkio subjektui paprašius patikrinti jo veiklą konsultavimo tikslais;

17.  Darbuotojas, teikiantis konsultacijas žodžiu, privalo:

17.1.  suskambus telefonui, pakelti ragelį (rekomenduojama iki trečiojo skambučio) ir prisistatyti;

17.2atidžiai išklausyti asmenį, prireikus paprašyti patikslinti paklausimo esmę;

17.3.  konsultaciją žodžiu (dėl teisės aktų, reglamentuojančių tam tikrą veiklos sritį, TP ir statybos procesų bei atskirų procedūrų, kuria teisės akto redakcija reikėtų vadovautis, nurodant, kur minėtus teisės aktus galima rasti, dėl teisės aktų reikalavimų, taikytinų paklausime išdėstytos situacijos atveju, ir pan.) teikti tik tuo atveju, kai į klausimą galima atsakyti tuoj pat, nepažeidžiant besikreipiančio asmens, kitų asmenų ar Inspekcijos interesų;

17.4.  trumpai ir suprantamai paaiškinti, ar Inspekcija kompetentinga spręsti asmeniui rūpimą klausimą, jei ne, – į kurią kitą kompetentingą instituciją asmuo galėtų kreiptis, pagal galimybę nurodyti tos institucijos adresą, telefono numerį, paaiškinti, kokius dokumentus ir kaip reikėtų pateikti, kad būtų atsakyta į paklausimą;

17.5.  aiškiai ir tiksliai užduoti papildomus klausimus, siekdamas išsiaiškinti atsakymui įtakos galinčias turėti aplinkybes ir detales;

17.6.  išsiaiškinti, su kokiu laikotarpiu galiojusiais teisės aktais susijęs paklausimo dalykas;

17.7.  stengtis iš karto atsakyti į klausimą, o jei išsamiam atsakymui parengti reikia daugiau laiko, paprašyti asmens telefono numerio ar el. pašto adreso ir nurodyti kito kontakto telefonu ar kita ryšio priemone laiką (dieną, dienos metą, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas) ar, asmeniui pageidaujant, suderinti kito susitikimo laiką (dieną, valandą, bet ne vėliau kaip po 7 darbo dienų);

17.8 jei atsakymui pateikti reikalinga dokumentų ir / ar tam tikru laikotarpiu galiojusių teisės aktų nuostatų taikymo analizė, paprašyti asmens pateikti paklausimą raštu (el. paštu), pridedant su juo susijusių dokumentų kopijas, ar pasiūlyti kreiptis į Inspekcijos administracijos teritorinį padalinį (jei pirmiausia kreiptasi į A. Vienuolio g. 8, Vilniuje, esančius Inspekcijos padalinius), kai reikalinga teritoriniame padalinyje turima informacija;

17.9.  kalbėti mandagiai ir ramiai, esant reikalui, paprašyti palaukti arba informuoti apie aplinkybes, nurodytas šių Taisyklių 21 ir 22 punktuose;

17.10.  paklausti, ar asmuo turi daugiau klausimų, ir, jei neturi, su juo atsisveikinti.

18.  Fiksuotojo ryšio telefonais asmenis konsultuoja Inspekcijos viršininko įsakymu paskirti I ir II lygio konsultantai. Visi pokalbiai įrašomi (apie tai automatiškai perspėja telefono atsakiklis).

19 Asmeniui paskambinus kitu, negu nurodyta šių Taisyklių 16.1 papunktyje, Inspekcijos fiksuotojo ryšio telefono numeriu, atsiliepęs darbuotojas privalo asmeniui pasiūlyti jo skambutį peradresuoti I lygio konsultantui; asmeniui atsisakius arba nesant galimybės to padaryti dėl techninių kliūčių, jam turi būti pasiūlyta kreiptis šių Taisyklių 16.1 papunktyje nurodytu fiksuotojo ryšio telefono numeriu arba klausimą pateikti vienu iš Taisyklių 5 punkte nurodytu būdu.

20Telefonu teikiama tik bendro pobūdžio konsultacija, nesietina su konkrečios situacijos nagrinėjimu.

21.  Tais atvejais, kai I lygio konsultantai, naudodamiesi Inspekcijos interneto svetainėje paskelbta informacija, negali atsakyti į klausimą arba asmens netenkina atsakymas į klausimą, asmuo informuojamas, kad jam pageidaujant skambutis bus peradresuotas II lygio konsultantui, o asmeniui atsisakius, pasiūloma klausimą pateikti vienu iš Taisyklių 5 punkte nurodytu būdu. Asmeniui sutikus, kad jo skambutis būtų peradresuojamas II lygio konsultantui, skambutis peradresuojamas tam šio lygio konsultantui, kurio veiklos sričiai priklauso klausimas.

22.  Asmeniui pateikus klausimą, į kurį norint atsakyti reikia būti susipažinus su konkrečia teritorija susijusiais teisės aktais (pvz., TP dokumentais, specialiosiomis žemės ir miško naudojimo sąlygomis ir pan.), jis informuojamas, kad jam pageidaujant skambutis bus peradresuotas toje teritorijoje, kurios reglamentavimas jį domina, esančio Inspekcijos teritorinio padalinio darbuotojui, tačiau jo atsakymas nebus laikomas konsultacija; asmeniui atsisakius arba nesant galimybės to padaryti dėl techninių kliūčių, nurodomas to darbuotojo telefono numeris arba pasiūloma klausimą pateikti vienu iš Taisyklių 5 punkte nurodytu būdu. Tais atvejais, kai yra poreikis peradresuoti skambutį Inspekcijos teritoriniam padaliniui, peradresuojama tam darbuotojui, kurio veikla susijusi su teritorija, kurios reglamentavimas domina asmenį.

23.  Asmeniui pageidaujant, Inspekcija sudaro sąlygas jam išklausyti telefonu vykusio pokalbio su juo įrašą. Asmuo dėl pageidavimo išklausyti pokalbio įrašą turi raštu kreiptis į Inspekciją ne vėliau negu per 6 mėnesius nuo pokalbio dienos, nurodydamas tikslią kreipimosi telefonu datą, laiką ir telefono numerį, iš kurio buvo skambinta. Pokalbio įrašo skaitmeninė kopija ir / ar šio įrašo tekstas gali būti pateikti tretiesiems asmenims Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais, kai tai būtina jų funkcijoms atlikti arba paklausėjui raštu sutikus ar paprašius.

24.  Asmenys, kurių gauta konsultacija telefonu netenkina arba kurie mano, kad buvo suteikta klaidinga informacija, gali raštu kreiptis į Inspekciją per 6 mėnesius nuo konsultacijos suteikimo. Rašte turi būti nurodyta tiksli kreipimosi telefonu data, laikas ir telefono numeris, iš kurio buvo skambinta, taip pat argumentai, kodėl netenkino konsultacija.

25Jeigu prieš konsultaciją priėmimo metu asmuo informuoja, kad pokalbis bus įrašomas, darbuotojas taip pat privalo, naudodamasis diktofonu, įrašyti pokalbį.

26.  Darbuotojas, konsultuodamas asmenį Inspekcijoje priėmimo metu, esant poreikiui, gali pasinaudoti duomenimis, gautais iš informacinių sistemų ir registrų, prie kurių turi prieigą. Konsultuojamiems asmenims jokia informacija, kuri laikoma asmens duomenimis, neteikiama.

27.  Konsultacijas teikiantys darbuotojai priima priėmimo metu asmenų pateiktus rašytinius paklausimus ir Inspekcijos viršininko nustatyta tvarka perduoda juos registruoti Inspekcijos dokumentų valdymo informacinėje sistemoje „Avilys“ (toliau – DVIS „Avilys“). Šie paklausimai nagrinėjami Darbo reglamento ir Taisyklių 8–11 punktuose nustatyta tvarka.

28Ūkio subjekto veiklos planinio ar neplaninio patikrinimo metu konsultacijas teikia darbuotojas, kuris atlieka tokį patikrinimą, o informaciją apie suteiktą konsultaciją įrašo į patikrinimo pažymą Inspekcijos viršininko nustatyta tvarka.

29.  Ūkio subjektas, norėdamas, kad jo veikla būtų patikrinta konsultavimo tikslais, pateikia rašytinį prašymą patikrinti veiklą konsultavimo tikslais Inspekcijos administracijos teritoriniam padaliniui, kurio aptarnaujamoje teritorijoje jis vykdo veiklą. Tokiais atvejais konsultuoti turi teisę  tas darbuotojas, kuriam pavesta pagal kompetenciją atlikti patikrinimą. Patikrinimas konsultavimo tikslais atliekamas ir įforminamas Inspekcijos viršininko nustatyta tvarka.

 

VI SKYRIUS

TIESIOGINĖS KONSULTACIJOS INTERNETU

 

30.  Tiesioginės konsultacijos internetu teikiamos Inspekcijos interneto svetainėje paspaudus aktyvią nuorodą (reklaminį langelį) „Tiesioginė konsultacija internetu“.

31.  Asmenims teikiamos šios tiesioginės konsultacijos internetu:

31.1.  dėl TP srityje taikomų teisės aktų aktualių redakcijų nuorodų;

31.2.  dėl statybos srityje taikomų teisės aktų aktualių redakcijų nuorodų.

32Asmuo, norėdamas gauti tiesioginę konsultaciją internetu, prisijungęs prie Inspekcijos interneto svetainės paspaudžia aktyviąją nuorodą (reklaminį langelį) „Tiesioginė konsultacija internetu“ ir pasirenka vieną iš siūlomų konsultacijų, nurodytų Taisyklių 31.1 ir 31.2 papunkčiuose.

33tiesioginę konsultaciją internetu teikia Inspekcijos viršininko įsakymu paskirti darbuotojai.

34.  Konsultavimo skyriaus darbuotojas, teikiantis tiesioginę konsultaciją internetu, privalo:

34.1.  bendrauti mandagiai, taisyklinga dalykine valstybine kalba, esant reikalui (pavyzdžiui, kol bus ieškoma teisės akto), paprašyti palaukti arba informuoti apie aplinkybes, nurodytas Taisyklių 34.4–34.7 papunkčiuose;

34.2atidžiai perskaityti pateiktą klausimą, prireikus paprašyti patikslinti klausimo esmę;

34.3.  konsultaciją suteikti, pateikdamas kompiuterio ekrane realiuoju laiku nuorodą į aktualią teisės akto redakciją;

34.4jei prašoma suteikti konsultaciją klausimu, kuris nėra priskirtas Inspekcijos kompetencijai, informuoti asmenį, kad jis turėtų kreiptis į kitą kompetentingą instituciją;

34.5.  jei prašoma išaiškinti teisės aktų reikalavimus, taikytinus paklausime išdėstytos situacijos metu, informuoti asmenį, kad jis turėtų kreiptis Inspekcijos viešai paskelbtu fiksuotojo telefono numeriu (8 5)  207 3333;

34.6.  jei konsultacijai suteikti reikalinga tam tikru laikotarpiu galiojusių teisės aktų nuostatų taikymo ar dokumentų, duomenų analizė, informuoti asmenį, kad jis turėtų pateikti paklausimą vienu iš Taisyklių 5 punkte nurodytu būdu;

34.7.  jeigu kreipiamasi kitu Inspekcijos kompetencijos klausimu, kuris neatitinka tiesioginės konsultacijos internetu paskirties, paaiškinti asmeniui galimybę kreiptis į Inspekciją kitu teisės aktuose numatytu būdu;

34.8.  paklausti, ar asmuo turi daugiau klausimų, ir, jei neturi, su juo atsisveikinti.

35.  Asmenys, kurių netenkina gauta tiesioginė konsultacija internetu arba kurie mano, kad buvo suteikta klaidinga informacija, gali raštu kreiptis į Inspekciją per 6 mėnesius nuo šios konsultacijos suteikimo. Rašte turi būti nurodyta tiksli kreipimosi data, laikas, pateiktas klausimas ir argumentai, kodėl netenkino konsultacija.

 

VII SKYRIUS

VIEŠŲJŲ KONSULTACIJŲ RENGIMAS IR SKELBIMAS

 

36Viešąsias konsultacijas rengia ir Inspekcijos interneto svetainėje skelbia Inspekcijos viršininko įsakymu paskirti Konsultavimo skyriaus darbuotojai.

37Viešosioms konsultacijoms priskiriama:

37.1.  visos patvirtintos rašytinės konsultacijos Taisyklių 1 priede pateiktomis temomis;

37.2.  teisės aktų sąrašas;

37.3.  konsultacijos, parengtos apibendrinus rašytines konsultacijas ir dažnai žodinių konsultacijų metu užduodamus klausimus, suderintos su Inspekcijos viršininku;

37.4.  kitų institucijų pagal Inspekcijos paklausimus pateikti paaiškinimai dėl teisės aktų nuostatų taikymo;

37.5.    kita informacija dėl teisės aktų nuostatų taikymo, suderinta su Inspekcijos viršininku.

38Taisyklių 37 punkte nurodytos (37.1 ir 37.3 papunkčiuose nurodytos – nuasmenintos) konsultacijos skelbiamos Inspekcijos interneto svetainės skyriaus „Konsultacijos“ poskyryje „Klausimai ir atsakymai“.

 

VIII SKYRIUS

TEISĖS AKTŲ SĄRAŠO IR JO PAKEITIMŲ RENGIMAS IR SKELBIMAS

 

39.  Teisės aktų sąraše nurodomi Inspekcijos veiklą reguliuojantys, jos įgaliojimus ir kompetenciją įtvirtinantys, atitinkamos priežiūros srities reikalavimus nustatantys ir susisteminti pagal atitinkamus kriterijus teisės aktai.

40Teisės aktų sąrašą ir jo pakeitimus rengia ir skelbia Inspekcijos viršininko įsakymu paskirtas Konsultavimo skyriaus darbuotojas, vadovaudamasis Teisės aktų, reguliuojančių ūkio subjektų priežiūrą atliekančių institucijų veiklą ir įtvirtinančių atitinkamų priežiūros sričių reikalavimus, sąrašo rengimo ir skelbimo rekomendacijose, patvirtintose Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2010 m. lapkričio 10 d. įsakymu Nr. 1R-247, nustatyta tvarka.

41Teisės aktų sąrašas ir jo pakeitimai skelbiami Inspekcijos interneto svetainės skyriuje „Teisinė informacija“ ir skyriuje „Ūkio subjektų priežiūra“.

 

IX SKYRIUS

KONSULTACIJOS SEMINARŲ METU

 

42.  Inspekcija pagal iš ūkio subjektų gautus prašymus rengia konsultacinius seminarus, kitų valstybės institucijų ar ūkio subjektų kvietimu dalyvauja jų organizuojamuose seminaruose (pasitarimuose) ir teikia konsultacijas Inspekcijos kompetencijos klausimais.

43Seminaro metu konsultacija teikiama tik su dėstoma tema susijusiais klausimais. Ji neteikiama tokiais klausimais, į kuriuos norint atsakyti reikia papildomos informacijos, išsiaiškinti tam tikras aplinkybes ir pan.

 

X SKYRIUS

KONSULTACIJOS SOCIALINIAME TINKLE „FACEBOOK“

 

44Konsultacijas socialiniame tinkle „Facebook“ teikia Inspekcijos atstovas viešiesiems ryšiams.

45.  Inspekcijos atstovas viešiesiems ryšiams, gavęs paklausėjo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje asmenine žinute klausimą, persiunčia jį el. paštu info@vtpsi.lt.

46.  Inspekcijos Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojas, atsakingas už el. pašto dėžutės info@vtpsi.lt administravimą, šią žinutę užregistruoja Inspekcijos viršininko nustatyta tvarka.

47.  Inspekcijos viršininko nustatyta tvarka paskirtas atsakingas vykdytojas rengia konsultacijos teksto projektą ir jį pateikia el. paštu Konsultavimo skyriaus vedėjui derinti.

48.  Suderintas su Konsultavimo skyriaus vedėju konsultacijos tekstas siunčiamas el. paštu Inspekcijos atstovui viešiesiems ryšiams.

49.  Inspekcijos atstovas viešiesiems ryšiams gautą konsultacijos tekstą siunčia asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“ paklausėjui, tokiu būdu suteikdamas konsultaciją.

50.  Konsultacija socialiniame tinkle „Facebook“ teikiama per 20 darbo dienų nuo jame gauto klausimo užregistravimo dienos.

 

XI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

51.  Inspekcija prisiima atsakomybę už konsultacijas, nurodytas Taisyklių 3.1–3.3 (konsultuojant fiksuotojo ryšio telefonu arba priėmimo metu, kai pokalbis įrašomas į diktofoną) ir 35 papunkčiuose, 3.5 papunktyje ir 28 ir 29 punktuose (kai informacija apie suteiktą konsultaciją įforminta raštu Inspekcijos viršininko nustatyta tvarka) nurodytais atvejais.

52.  Inspekcija neprisiima atsakomybės už konsultacijas, suteiktas tarnybinių mobiliojo ryšio telefonų numeriais, už konsultacijas žodžiu darbuotojų priėmimo metu, kai pokalbiai neįrašyti, konsultacijas seminarų metu, Taisyklių 28 ir 29 punktuose nurodytais atvejais (kai konsultacija neįforminta Inspekcijos viršininko nustatyta tvarka), esant aplinkybėms, nurodytoms Taisyklių 8 punkte (asmeniui papildomai pateikus informacijos apie konkrečias faktines aplinkybes, nenurodytas paklausime), taip pat kai į paklausimą, gautą el. paštu, atsako neįgalioti darbuotojai (Taisyklių 7 punkte nurodytas atvejis).

53.  Inspekcija prisiima atsakomybę už klaidingą konsultavimą, jeigu asmuo vadovaujasi Inspekcijos viršininko, jo įgalioto asmens patvirtinta rašytine arba kita Inspekcijos viešai paskelbta konsultacija, kuri vėlesne konsultacija, aukštesnio pagal pavaldumą viešojo administravimo subjekto konsultacija, kitu individualiu administraciniu aktu arba teismo sprendimu pripažįstama kaip neatitinkanti teisės aktų reikalavimų (klaidinga). Šiuo atveju asmeniui poveikio priemonės už netinkamą teisės aktų vykdymą, kurį lėmė klaidinga konsultacija, netaikomos, išskyrus Taisyklių 54 punkte nurodytus atvejus.

54.  Išlyga dėl klaidingos konsultacijos pasekmių netaikoma, jeigu yra bent viena iš šių sąlygų:

54.1.  po konsultacijos pateikimo buvo keičiamas teisinis reglamentavimas, dėl kurio buvo konsultuota;

54.2.  ūkio subjektas buvo informuotas, kad konsultacija klaidinga, ar kitu būdu turėjo realią galimybę gauti informacijos, kad konsultacija klaidinga, ir terminas nuo šios informacijos gavimo iki ūkio subjekto veiklos patikrinimo buvo pakankamas ūkio subjektui pažeidimams, kuriuos nulėmė klaidinga konsultacija, pašalinti;

54.3.  jeigu poveikio priemonės yra būtinos ir neišvengiamos siekiant užkirsti kelią žalai visuomenei ar kitų asmenų interesams arba aplinkai;

54.4.  jeigu įstatymuose vadovavimasis klaidinga konsultacija numatytas kaip ūkio subjekto atsakomybę lengvinanti aplinkybė skiriant ir (ar) taikant poveikio priemones.

55.  Prireikus paklausimai nagrinėjami ir juose pateikti klausimai sprendžiami bendradarbiaujant su kitomis valstybės institucijomis ir įstaigomis. Jeigu asmens paklausime pateiktas klausimas nesusijęs su Inspekcijos funkcijomis ir kompetencija, pasirašytas (asmeniui nurodžius vardą, pavardę ir adresą) rašytinis paklausimas ar el. paštu info@vtpsi.lt pateiktas el. parašu pasirašytas paklausimas Viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka persiunčiamas kompetentingai institucijai, apie tai informuojant asmenį.

56.  Patvirtinta rašytinė konsultacija parengiama per 20 darbo dienų nuo paklausimo gavimo Inspekcijoje.

57.  Asmens prašoma Inspekcijos turima informacija teikiama, taip pat asmenų skundai ar pranešimai apie darbuotojo veiksmais, neveikimu ar administraciniais sprendimais galbūt padarytą asmens teisių ar teisėtų interesų pažeidimą nagrinėjami Asmenų aptarnavimo taisyklių nustatyta tvarka.

58.  Taisyklių nustatyta tvarka paskelbtos viešosios konsultacijos ūkio subjektų atžvilgiu Inspekcijai yra privalomos. Darbuotojai, konsultuodami žodžiu, privalo nenukrypti nuo ankstesnių konsultacijų esant tapačioms aplinkybėms.

59.  Asmens kreipimasis dėl konsultacijos negali būti laikomas pagrindu Inspekcijai atlikti patikrinimą.

 

_________________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1V-160, 2017-11-30, paskelbta TAR 2017-12-07, i. k. 2017-19730

 

 

Asmenų konsultavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisyklių

1 priedas

 

KONSULTAVIMO TEMOS

 

I. Teritorijų planavimo (toliau – TP) valstybinę priežiūrą reglamentuojančių ir su jais susijusių teisės aktų nuostatų taikymas

1.  Bendrojo, specialiojo ir detaliojo TP sąlygų išdavimas, derinimo procedūros, poveikio aplinkai vertinimo procedūros, viešinimo procedūros.

2.  Skundų, prašymų ir ginčų nagrinėjimas.

3.  TP dokumentų tikrinimas, tvirtinimas ir registravimas.

II. Statybos valstybinę priežiūrą reglamentuojančių ir su jais susijusių teisės aktų nuostatų taikymas

4.  Statinių klasifikavimas.

5.  Bendrieji statinio rodikliai.

6.  Statinio statybos rūšys.

7.  Projektinių pasiūlymų rengimas ir viešinimas.

8.  Statinio projektavimas, projekto ekspertizė ir projekto vykdymo priežiūra.

9.  Esminiai statinio projekto sprendiniai.

10.  Prisijungimo sąlygos ir specialieji reikalavimai.

11.  Statybą leidžiantys dokumentai:

11.1.  leidimas statyti, rekonstruoti, atnaujinti (modernizuoti), griauti statinį;

11.2.  leidimas atlikti statinio kapitalinį, paprastąjį remontą, leidimas pakeisti statinio ar jo dalies paskirtį;

11.3.  žemės sklypų ar pastatų bendraturčių, gretimų sklypų valdytojų sutikimai.

12.  Atstumai nuo statinio iki sklypo ribų ir kitų statinių.

13.  Nesudėtingųjų statinių statyba.

14.  Statyba mėgėjų sodo teritorijoje.

15.  Statyba žemės ūkio paskirties žemėje.

16.  Statyba saugomoje teritorijoje.

17.  1–2 butų gyvenamųjų namų statyba, rekonstravimas ir remontas.

18.  Daugiabučių namų statyba, rekonstravimas ir remontas.

19.  Negyvenamųjų pastatų ir inžinerinių statinių statyba, rekonstravimas ir remontas.

20.  Statybos darbai:

20.1pranešimas apie statybos pradžią, rangovo (-ų) ir pagrindinių statybos sričių vadovų pasamdymą ar paskyrimą;

20.2.  statytojo (užsakovo), rangovo, techninio prižiūrėtojo veikla;

20.3.  statybos sustabdymas;

20.4pažyma apie statinio (-ių) statybą be nukrypimų nuo esminių statinio projekto sprendinių.

21.  Statybos užbaigimas.

22.  Pastato energinis naudingumas.

23.  Statinio garantinis terminas.

24.  Savavališka statyba ir jos padarinių šalinimas.

25.  Statyba pagal neteisėtai išduotus statybą leidžiančius dokumentus ir jos padarinių šalinimas.

26.  Statinio griovimas.

27.  Statinio naudojimas:

27.1.  pastato (patalpos) paskirties keitimas;

27.2.  naujo nekilnojamojo turto kadastro objekto formavimas;

27.3.  statinio ekspertizė, statinio avarija.

28.  Įvairūs klausimai, susiję su TP, statinių projektavimu, statyba, naudojimu ir visų šių veiklos sričių priežiūra.

III. Lietuvos Respublikos statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinės sistemos „Infostatyba“, Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų registro ir Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinės sistemos naudojimo klausimais

29.  Lietuvos Respublikos statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinė sistema „Infostatyba“ (IS „Infostatyba“).

30.  Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų registras (TPDR).

31.  Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinė sistema (TPDRIS).

 

________________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1V-37, 2016-04-12, paskelbta TAR 2016-04-12, i. k. 2016-08686

 

 

Asmenų konsultavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisyklių

2 priedas

 

 

KONSULTAVIMO PROCESO APRAŠAS

 

I SKYRIUS

PASKIRTIS IR TAIKYMO SRITIS

 

1.  Konsultavimo proceso aprašas (toliau – Aprašas) nustato konsultacijų rengimo, teikimo ir skelbimo proceso (toliau – procesas) tvarką Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos (toliai – Inspekcija), siekiant užtikrinti tinkamą ir vienodą teisės aktų nuostatų taikymo aiškinimą pagal teisės aktuose nustatytą Inspekcijos kompetenciją.

2.  Aprašas taikomas teikiant Taisyklėse nurodytas konsultacijas.

 

II SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

3.  Konsultavimo Inspekcijoje procedūros nustatytos Taisyklėse.

Kiti teisės aktai, kuriuose nustatyti proceso reikalavimai:

Inspekcijos viršininko 2015 m. balandžio 21 d. įsakymas Nr. 1V-81 „Dėl Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos darbuotojų suteiktų konsultacijų žodžiu vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo ir konsultacijų teikimo fiksuotais ryšio telefonais“     (toliau – 2015-04-21 įsakymas Nr. 1V-81);

Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimas Nr. 511 „Dėl institucijų atliekamos priežiūros funkcijų optimizavimo“;

Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas;

Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo ir statybos valstybinės priežiūros    įstatymas.

4.  Proceso sudėtinės dalys:

proceso pradžia – paklausimo (žodžiu, raštu) gavimas;

proceso pabaiga – konsultacijos suteikimas, paviešinimas internete;

proceso įvediniai – paklausimas (raštu, žodžiu, interneto paskyroje „Tiesioginė konsultacija internetu“, socialiniame tinkle „Facebook“), DVIS „Avilys“;

proceso išvediniai – konsultacijos gavimas (raštu, žodžiu, el. paštu, internetu paskyroje „Tiesioginė konsultacija internetu“, socialiniame tinkle „Facebook“);

rezultatų gavėjai – paklausėjas, darbuotojai, visuomenė.

 

III SKYRIUS

PROCESO SRAUTO DIAGRAMOS

 

I SKIRSNIS

SIMBOLIAI IR JŲ REIKŠMĖS

 

Simbolis

Pavadinimas

Simbolio reikšmė

Proceso veiksmas (etapas)

Proceso veiksmas (etapas), atliekamas proceso metu

Subprocesas – nuoroda į kitą procesą

Subprocesas – sudėtinė proceso veikla. Ji gali būti skaidoma į detalesnius lygmenis (atskirus procesus)

Proceso pradžia

Proceso pradžia

Tarpinis rezultatas

Proceso tarpiniai rezultatai Inspekcijos išorėje.

Proceso pabaiga

Proceso pabaiga

Sprendimo priėmimas (išsišakojimo taškas)

Sprendimo priėmimas, kuris lemia atliekamus vieną ar kelis veiksmus iš galimų proceso veiksmų. Gali būti atliekamas vienas arba visi galimi veiksmai.

Sprendimo priėmimas

Sprendimo priėmimas, kuris lemia tolesnius proceso veiksmus

Proceso sekos ryšys

Proceso sekos ryšys rodo, kokia tvarka atliekami proceso veiksmai (etapai)

„Plaukimo“ takelis

„Plaukimo“ takelis rodo proceso dalyvio atsakomybės ribas

Komentaras

Komentarai laikomi artefaktais, kurie neturi tiesioginio poveikio proceso sekos srautui, tačiau suteikia informacijos apie tai, ko reikia veiksmams atlikti (kas sukuriama juos atliekant ir pan.)

__________________

** TIC pastaba. Simbolius žr.

TAR, Identifikacinis Nr. 2014-16966 **

 

ANTRASIS SKIRSNIS

KONSULTAVIMO DIAGRAMA


TREČIASIS SKIRSNIS

KONSULTAVIMO ŽODŽIU DIAGRAMA

KONSULTAVIMAS ŽODŽIU (2014


 

KETVIRTASIS SKIRSNIS

KONSULTAVIMO RAŠTU DIAGRAMA

 

 

PENKTASIS SKIRSNIS

TIESIOGINIŲ KONSULTACIJŲ INTERNETU TEIKIMO DIAGRAMA

 

 

 

IV SKYRIUS

PROCESO DIAGRAMŲ APRAŠYMAS

 

PIRMASIS SKIRSNIS

KONSULTAVIMO DIAGRAMOS APRAŠYMAS

 

Diagramos punkto eil. Nr.

Proceso srauto diagramos etapas

Aprašymas

Atsakomybė

Susiję dokumentai, informacinės sistemos ar kitos nuorodos

Rezultatai

1.

Paklausimo gavimas

Žodžiu ar raštu Inspekcijai pateiktas (-i) oficialus (-ūs) klausimas (-ai), prašymas suteikti konsultaciją.

Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojai, Inspekcijos vadovybė, Inspekcijos darbuotojai, kurie teikia konsultacijas, kitų skyrių, teikiančių konsultantui nuomonę pagal jų (atitinkamų skyrių) kompetenciją, darbuotojai, kiti Inspekcijos darbuotojai

DVIS „Avilys“, pareigybių aprašymai, Darbo reglamentas, pareigybių aprašymai, Inspekcijos viršininko 2014 m. balandžio 25 d. įsakymas Nr. 67 „Dėl Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos gautų dokumentų perdavimo rezoliucijoms rašyti, rezoliucijų rašymo ir dokumentų pasirašymo tvarkos“, Taisyklės

Gauto paklausimo užregistravimas DVIS ‚Avilys“, rezoliucijų rašymas, užduoties per DVIS „Avilys“ skyrimas vykdytojui (konsultantui), gauto paklausimo telefonu ar žodžiu išklausymas

2.

Konsultacijos žodžiu suteikimas

Veiksmai ir eiga aprašyta Aprašo IV skyriaus antrajame skirsnyje)

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių ir          2015-04-21 įsakymo Nr. 1V-81  nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu

Pareigybių aprašymai, Darbo reglamentas, Taisyklės,        2015-04-21 įsakymas Nr. 1V-81

Konsultacijos žodžiu suteikimas

3.

Konsultacijos raštu suteikimas

Veiksmai ir eiga aprašyta Aprašo IV skyriaus trečiajame skirsnyje

Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojai, Inspekcijos vadovybė, Inspekcijos darbuotojai, kurie teikia konsultacijas, kitų skyrių, teikiančių konsultantui nuomonę pagal jų (atitinkamų skyrių) kompetenciją, darbuotojai, kiti Inspekcijos darbuotojai, tarnybinės pagalbos teikėjai (kitos institucijos)

Pareigybių aprašymai, Darbo reglamentas, Inspekcijos viršininko 2014 m. balandžio    25 d. įsakymas Nr. 67 „Dėl Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos gautų dokumentų perdavimo rezoliucijoms rašyti, rezoliucijų rašymo ir dokumentų pasirašymo tvarkos“, Taisyklės

Konsultacijos raštu suteikimas, paviešinimas internete

4.

Tiesioginės konsultacijos internetu suteikimas

Veiksmai ir eiga aprašyta Aprašo IV skyriaus ketvirtajame skirsnyje

Inspekcijos darbuotojai, kurie teikia konsultacijas ir Inspekcijos darbuotojai, teikiantys tarnybinę pagalbą konsultacijų teikėjams

Pareigybių aprašymai, Darbo reglamentas, Taisyklės,        2015-04-21 įsakymas Nr. 1V-81

Suteikta tiesioginė konsultacija internetu

5.

Konsultacijų žodžiu suteikimo kontrolė

Suteiktų konsultacijų žodžiu perklausa vykdoma vadovaujantis2015-04-21 įsakymu Nr. 1V-81

Konsultavimo skyriaus vedėjas ir Inspekcijos viršininko pavaduotojas, kuruojantis Konsultavimo skyrių

2015-04-21 įsakymas Nr. 1V-81

Išvados ir pasiūlymai

6.

Konsultacijų raštu suteikimo kontrolė

Skundo, pranešimo nagrinėjimas

Raštu suteiktos konsultacijos peržiūra, gavus skundą ar pranešimą dėl pateiktos konsultacijos

Inspekcijos darbuotojai

Asmenų aptarnavimo taisyklės

Atsakymas į asmens skundą, pranešimą dėl suteiktos konsultacijos raštu

7.

Tiesioginių konsultacijų internetu suteikimo kontrolė

Suteiktų tiesioginių konsultacijų internetu peržiūra vykdoma vadovaujantis            2015-04-21 įsakymu     Nr. 1V-81

Konsultavimo skyriaus vedėjas ir Inspekcijos viršininko pavaduotojas, kuruojantis Konsultavimo skyrių

2015-04-21 įsakymas Nr. 1V-81

Išvados ir pasiūlymai

 

 

ANTRASIS SKIRSNIS

KONSULTAVIMO ŽODŽIU TEIKIMO DIAGRAMOS APRAŠYMAS

 

Diagramos  punkto eil. Nr.

Proceso srauto diagramos etapas

Aprašymas

Atsakomybė

Susiję dokumentai, informacinės sistemos ar kitos nuorodos

Rezultatai

2.1

Paklausimo žodžiu gavimas

Asmenys žodžiu konsultuojami:

1. Inspekcijos interneto svetainėje viešai paskelbtu konsultuoti skirtu specialiuoju fiksuotojo ryšio telefono numeriu

(8 5) 207 3333;

2. iš anksto užsiregistravę į konsultaciją Inspekcijos interneto svetainėje viešai paskelbtais išankstinės registracijos telefono numeriais arba internetu (Inspekcijos interneto svetainėje pateikta nuoroda) pagal Inspekcijos interneto svetainėje paskelbtus asmenų aptarnavimo Inspekcijos administracijos padaliniuose grafikus ir paskirtu laiku atvykę į Inspekciją.

Neužsiregistravę asmenys Inspekcijos darbuotojų priėmimo valandomis bus konsultuojami, jei tuo metu nebus konsultuojami iš anksto į konsultaciją užsiregistravę asmenys;

3. iš anksto susitarus dėl konsultacijos su Inspekcijos darbuotoju, kuriam nenustatytos asmenų priėmimo valandos, ir atvykus į Inspekciją (dėl nenumatytų aplinkybių pasikeitus priėmimo laikui ar vietai, Inspekcijos darbuotojas privalo apie tai įspėti asmenį iš anksto);

4. Inspekcijai atliekant planinį ir neplaninį ūkio subjekto veiklos patikrinimą; taip pat ūkio subjektui paprašius patikrinti jo veiklą konsultavimo tikslais.

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių ir        2015-04-21 įsakymo       Nr. 1V-81 nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu

Pareigybių aprašymai, Darbo reglamentas, Taisyklės,

2015-04-21 įsakymas          Nr. 1V-81

Žodžiu Inspekcijai pateiktas oficialus klausimas, prašymas suteikti konsultaciją

2.2.

Paklausimo žodžiu išklausymas

1. atidžiai išklausomas asmuo, prireikus paprašoma patikslinti paklausimo esmę;

2. konsultacija žodžiu (dėl teisės aktų, reglamentuojančių tam tikrą veiklos sritį, TP ir statybos procesų bei atskirų procedūrų, kuria teisės akto redakcija reikėtų vadovautis, nurodant, kur minėtus teisės aktus galima rasti, dėl bendrųjų reikalavimų, taikytinų paklausime išdėstytos situacijos atveju, ir pan.) teikiama tik tuo atveju, kai į klausimą galima atsakyti tuoj pat, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Inspekcijos interesų;

3. trumpai ir suprantamai paaiškinama, ar Inspekcija kompetentinga spręsti asmeniui rūpimą klausimą, jei ne, – į kokią kitą instituciją asmuo galėtų kreiptis, pagal galimybę nurodomas tos institucijos adresas, telefono numeris, paaiškinama, kokius dokumentus ir kaip reikėtų pateikti, kad būtų atsakyta į paklausimą;

4. aiškiai ir tiksliai užduodami papildomi klausimai, siekiant išsiaiškinti atsakymui įtakos galinčias turėti aplinkybes ir detales;

5. išsiaiškinama, su kokiu laikotarpiu galiojusiais teisės aktais susijęs paklausimo dalykas.

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu

Pareigybių aprašymai, Darbo reglamentas, Taisyklės,    2015-04-21 įsakymas         Nr. 1V-81

Paklausimo žodžiu išklausymas

2.3.

Sprendimo priėmimas

Išsiaiškinus paklausimo esmę priimamas sprendimas, ar yra galimybė suteikti konsultaciją, ar ne.

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu

Teisės aktai, reikalingi konsultacijai suteikti, pateikti paklausėjo dokumentai

Priimtas sprendimas suteikti konsultaciją arba pateiktas pasiūlymas pateikti paklausimą raštu ar el. paštu; susitarimas dėl kito susitikimo

2.4.

Konsultacijos žodžiu suteikimas

Remiantis turima informacija ir konsultacijai suteikti reikalingais teisės aktais suteikiama konsultacija

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu

Teisės aktai, reikalingi konsultacijai suteikti

Suteikta konsultacija

2.5.

Pasiūlymas pateikti paklausimą raštu ar el. paštu, susitarimas dėl kito konsultavimo laiko

Jei išsamiam atsakymui parengti reikia daugiau laiko, paprašoma asmens telefono numerio ar el. pašto adreso ir nurodomas kito kontakto telefonu ar kita ryšio priemone laikas (diena, dienos metas, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas) ar, asmeniui pageidaujant, suderinamas kitas susitikimo laikas (diena, valanda, bet ne vėliau kaip po 7 darbo dienų);

Jei atsakymui pateikti reikalinga dokumentų ir / ar tam tikru laikotarpiu galiojusių teisės aktų nuostatų taikymo analizė, paprašoma asmens pateikti paklausimą raštu (el. paštu), pridedant su juo susijusių dokumentų kopijas, ar pasiūloma kreiptis į Inspekcijos administracijos teritorinį padalinį (jei kreiptasi į A. Vienuolio g. 8, Vilniuje, esančius Inspekcijos padalinius), kai reikalinga teritoriniame padalinyje turima informacija.

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu

Taisyklės

Pasiūlyta pateikti paklausimą raštu ar el. paštu, susitarta dėl kito konsultavimo laiko

2.6.

Paklausimo telefonu išklausymas

1. atidžiai išklausomas asmuo, prireikus paprašoma patikslinti paklausimo esmę;

2. konsultaciją žodžiu (dėl teisės aktų, reglamentuojančių tam tikrą veiklos sritį, TP ir statybos procesų bei atskirų procedūrų, kuria teisės akto redakcija reikėtų vadovautis, nurodant, kur minėtus teisės aktus galima rasti, dėl bendrųjų reikalavimų, taikytinų paklausime išdėstytos situacijos atveju, ir pan.) teikiama tik tuo atveju, kai į klausimą galima atsakyti tuoj pat, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Inspekcijos interesų;

3. trumpai ir suprantamai paaiškinama, ar Inspekcija yra kompetentinga spręsti asmeniui rūpimą klausimą, jei ne, – į kokią kitą kompetentingą instituciją asmuo galėtų kreiptis, pagal galimybę nurodomas tos institucijos adresas, telefono numeris, paaiškinama, kokius dokumentus ir kaip reikėtų pateikti, kad būtų atsakyta į paklausimą;

4. aiškiai ir tiksliai užduodami papildomi klausimai, siekiant išsiaiškinti atsakymui įtakos galinčias turėti aplinkybes ir detales;

5. išsiaiškinama, su kokiu laikotarpiu galiojusiais teisės aktais susijęs paklausimo dalykas.

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių ir        2015-04-21 įsakymo Nr. 1V-81 nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu (I lygio konsultantai)

Pareigybių aprašymai, Darbo reglamentas, Taisyklės,    2015-04-21 įsakymas Nr. 1V-81

Išklausytas paklausimas telefonu

2.7.

Sprendimo priėmimas

Išsiaiškinus paklausimo esmę priimamas sprendimas, ar yra galimybė suteikti konsultaciją telefonu, ar ne.

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių ir 2015-04-21 įsakymo Nr. 1V-81 nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu (I lygio konsultantai)

Teisės aktai, reikalingi konsultacijai suteikti, pateikti paklausėjo dokumentai

Priimtas sprendimas suteikti konsultaciją arba pateiktas pasiūlymas pateikti paklausimą raštu ar el. paštu; susitarimas dėl kito susitikimo, peradresuotas paklausimas II lygio konsultantui

2.8.

Konsultacijos telefonu suteikimas

Remiantis turima informacija ir  konsultacijai suteikti reikalingais teisės aktais suteikiama konsultacija

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių ir        2015-04-21 įsakymo       Nr. 1V-81 nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu (I lygio konsultantai)

Teisės aktai, reikalingi konsultacijai suteikti

Suteikta konsultacija.

Pažymėta suteiktos konsultacijos tema pagal Taisyklių 1 priede nurodytą sąrašą.

2.9.

Pasiūlymas pateikti paklausimą raštu ar el. paštu, susitarimas dėl kito konsultavimo laiko

Jei išsamiam atsakymui parengti reikia daugiau laiko, paprašoma asmens telefono numerio ar el. pašto adreso ir nurodomas kito kontakto telefonu ar kita ryšio priemone laikas (diena, dienos metas, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas) ar, asmeniui pageidaujant, suderinamas kitas susitikimo laikas (diena, valanda, bet ne vėliau kaip po 7 darbo dienų).

Jei atsakymui pateikti reikalinga dokumentų ir / ar tam tikru laikotarpiu galiojusių teisės aktų nuostatų taikymo analizė, paprašoma asmens pateikti paklausimą raštu (el. paštu), pridedant su juo susijusių dokumentų kopijas, ar pasiūloma kreiptis į Inspekcijos administracijos teritorinį padalinį (jei kreiptasi į A. Vienuolio g. 8, Vilniuje, esančius Inspekcijos padalinius), kai reikalinga teritoriniame padalinyje turima informacija

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių ir        2015-04-21 įsakymo       Nr. 1V-81 nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu (I lygio konsultantai)

Taisyklės

Pasiūlyta pateikti paklausimą raštu ar el. paštu, susitarta dėl kito konsultavimo laiko

2.10.

Paklausimo telefonu peradresavimas

Tais atvejais, kai I lygio konsultantai, naudodamiesi Inspekcijos interneto svetainėje paskelbta informacija, negali atsakyti į klausimą arba asmens netenkina atsakymas į klausimą, asmuo informuojamas, kad jam pageidaujant skambutis bus peradresuotas II lygio konsultantui, o asmeniui atsisakius, pasiūloma klausimą pateikti vienu iš šių Taisyklių 5 punkte nurodytu būdu. Asmeniui sutikus, kad jo skambutis būtų peradresuojamas II lygio konsultantui, skambutis peradresuojamas tam II lygio konsultantui, kurio veiklos sričiai priklauso klausimas.

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių ir 2015-04-21 įsakymo Nr. 1V-81 nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu (I lygio konsultantai)

Pareigybių aprašymai, Darbo reglamentas, Taisyklės,   2015-04-21 įsakymas          Nr. 1V-81

Peradresuotas paklausimas telefonu II lygio konsultantui

2.11.

Paklausimo telefonu išklausymas

1. atidžiai išklausomas asmuo, prireikus paprašoma patikslinti paklausimo esmę;

2. konsultacija žodžiu (dėl teisės aktų, reglamentuojančių tam tikrą veiklos sritį, TP ir statybos procesų bei atskirų procedūrų, kuria teisės akto redakcija reikėtų vadovautis, nurodant, kur minėtus teisės aktus galima rasti, dėl bendrųjų reikalavimų, taikytinų paklausime išdėstytos situacijos atveju, ir pan.) teikiama tik tuo atveju, kai į klausimą galima atsakyti tuoj pat, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Inspekcijos interesų;

3. trumpai ir suprantamai paaiškinama, ar Inspekcija kompetentinga spręsti asmeniui rūpimą klausimą, jei ne, – į kokią kitą kompetentingą instituciją asmuo galėtų kreiptis, pagal galimybę nurodomas tos institucijos adresas, telefono numeris, paaiškinama, kokius dokumentus ir kaip reikėtų pateikti, kad būtų atsakyta į paklausimą;

4. aiškiai ir tiksliai užduodami papildomi klausimai, siekiant išsiaiškinti atsakymui įtakos galinčias turėti aplinkybes ir detales;

5. išsiaiškinama, su kokiu laikotarpiu galiojusiais teisės aktais susijęs paklausimo dalykas.

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių ir 2015-04-21 įsakymo Nr. 1V-81 nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu (II lygio konsultantai)

Pareigybių aprašymai, Darbo reglamentas, Taisyklės,

2015-04-21 įsakymas

Nr. 1V-81

Išklausytas paklausimas telefonu

2.12.

Sprendimo priėmimas

Išsiaiškinus paklausimo esmę priimamas sprendimas, ar yra galimybė suteikti konsultaciją telefonu, ar ne.

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių ir        2015-04-21 įsakymo       Nr. 1V-81  nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu (II lygio konsultantai)

Teisės aktai, reikalingi sprendimui priimti, Taisyklės

Priimtas sprendimas suteikti konsultaciją arba pateiktas pasiūlymas pateikti paklausimą raštu ar el. paštu; susitarimas dėl kito susitikimo

2.13.

Konsultacijos telefonu suteikimas

Remiantis turima informacija ir konsultacijai suteikti reikalingais teisės aktais suteikiama konsultacija

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių ir        2015-04-21 įsakymo      Nr. 1V-81 nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu (II lygio konsultantai)

 

Suteikta konsultacija telefonu

2.14.

Pasiūlymas pateikti paklausimą raštu ar el. paštu, susitarimas dėl kito konsultavimo laiko

Jei išsamiam atsakymui parengti reikia daugiau laiko, paprašoma asmens telefono numerio ar el. pašto adreso ir nurodomas kitas kontakto telefonu ar kita ryšio priemone laikas (diena, dienos metas, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas) ar, asmeniui pageidaujant, suderinamas kitas susitikimo laikas (diena, valanda, bet ne vėliau kaip po 7 darbo dienų);

Jei atsakymui pateikti reikalinga dokumentų ir / ar tam tikru laikotarpiu galiojusių teisės aktų nuostatų taikymo analizė, paprašoma asmens pateikti paklausimą raštu (el. paštu), pridedant su juo susijusių dokumentų kopijas, ar pasiūloma kreiptis į Inspekcijos administracijos teritorinį padalinį (jei kreiptasi į A. Vienuolio g. 8, Vilniuje, esančius Inspekcijos padalinius), kai reikalinga teritoriniame padalinyje turima informacija.

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių ir        2015-04-21 įsakymo      Nr. 1V-81 nustatyta tvarka teikia konsultaciją žodžiu (II lygio konsultantai)

Taisyklės

Pasiūlyta pateikti paklausimą raštu ar el. paštu, susitarta dėl kito konsultavimo laiko

 

 

TREČIASIS SKIRSNIS

KONSULTAVIMO RAŠTU DIAGRAMOS APRAŠYMAS

 

Diagramos  punkto eil. Nr.

Proceso srauto diagramos etapas

Aprašymas

Atsakomybė

Susiję dokumentai, informacinės sistemos ar kitos nuorodos

Rezultatai

3.1.

Dokumentų ir įrašų valdymo procesas

Paklausimo gavimas raštu ar el. paštu info@vtpsi.lt

Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojai, Inspekcijos vadovybė, Konsultavimo skyriaus vedėjas, kitų skyrių, teikiančių konsultantui nuomonę pagal jų (atitinkamų skyrių) kompetenciją, vedėjai

DVIS „Avilys“, pareigybių aprašymai, Darbo reglamentas, Inspekcijos viršininko 2014 m. balandžio 25 d. įsakymas Nr. 67 „Dėl Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos gautų dokumentų perdavimo rezoliucijoms rašyti, rezoliucijų rašymo ir dokumentų pasirašymo tvarkos“, Taisyklės

Gauto paklausimo užregistravimas DVIS ‚Avilys“, įrašytos rezoliucijos, DVIS „Avilys“ paskirta užduotis vykdytojui (konsultantui), nuomonės teikėjui

3.2.

Užduoties gavimas

Užduoties gavimas per DVIS „Avilys“

Sprendimo vykdyti kitą etapą priėmimas

 

Gali būti: 1. Rašytinė konsultacija (Inspekcijos Konsultavimo skyriaus darbuotojų parengtas ir el. paštu išsiųstas atsakymas į asmens paklausime pateiktą (-us) klausimą (-us)),

2. Patvirtinta rašytinė konsultacija (rašytinis Inspekcijos viršininko ar jo įgalioto asmens atsakymas į asmens paklausime pateiktą (-us) klausimą

(-us)).

Konsultavimo skyriaus darbuotojai

Taisyklės

Vykdomas 3.3 arba 3.13 etapas

3.3.

Užduoties įvertinimas

Įvertinama, ar pateiktas paklausimas, susijęs / nesusijęs su Inspekcijos funkcijomis ir kompetencija

Konsultavimo skyriaus darbuotojai

Taisyklės, Viešojo administravimo įstatymas

Vykdomas 3.4 arba 3.6 etapas

3.4.

Rašto dėl paklausimo persiuntimo parengimas

Rašto dėl paklausimo persiuntimo parengimas

Konsultavimo skyriaus darbuotojai

Viešojo administravimo įstatymas

Parengtas raštas. Toliau vykdomas 3.5 etapas

3.5.

Dokumentų ir įrašų valdymo procesas

Parengto rašto vizavimas, pasirašymas, registravimas DVIS „Avilys“, išsiuntimas

Rašto rengėjas, Konsultavimo skyriaus vedėjas, Inspekcijos vadovybė, Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojai

Dokumentų ir įrašų valdymo procesas

Išsiųstas raštas

3.6.

Sprendimo dėl tarnybinės pagalbos iš kitų institucijų priėmimas

Sprendimo, ar reikia / nereikia pagalbos, priėmimas

Konsultavimo skyriaus darbuotojai

Teisės aktai, Darbo reglamentas, Teritorijų planavimo ir statybos valstybinės priežiūros įstatymas, kiti teisės aktai, nustatantys atitinkamų įstaigų kompetenciją

Priimtas sprendimas prašyti / neprašyti tarnybinės pagalbos. Toliau vykdomas 3.7 arba 3.10 etapas

3.7.

Rašto dėl tarnybinės pagalbos parengimas

Rašto dėl tarnybinės pagalbos parengimas

Konsultavimo skyriaus darbuotojai

Viešojo administravimo įstatymas

Parengtas raštas dėl tarnybinės pagalbos

3.8.

Dokumentų ir įrašų valdymo procesas

Parengto rašto vizavimas, pasirašymas,  registravimas DVIS „Avilys“, išsiuntimas, rašto iš tarnybinės pagalbos teikėjo gavimas

Rašto rengėjas, Konsultavimo skyriaus vedėjas, Inspekcijos vadovybė, Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojai

Dokumentų ir įrašų valdymo procesas

Išsiųstas raštas, gautas raštas

3.9.

Tarnybinės pagalbos gavimas ir įvertinimas

Gauto rašto įvertinimas, rengiant konsultaciją

Konsultavimo skyriaus darbuotojai

Gautas raštas, teisės aktai, reikalingi konsultacijai parengti

Priimamas sprendimas, kokias nuostatas pateiktos tarnybinės pagalbos naudoti rengiant konsultaciją

3.10.

Dokumento (patvirtintos rašytinės konsultacijos) parengimas

Dokumento (patvirtintos rašytinės konsultacijos) parengimas

Konsultavimo skyriaus darbuotojai

Teisės aktai, reikalingi konsultacijai parengti, raštas dėl tarnybinės pagalbos, tarnybinis pranešimas (nuomonės pateikimas)

Parengtas dokumentas (patvirtinta rašytinė konsultacija)

3.11.

Dokumentų ir įrašų valdymo procesas

Parengto rašto vizavimas, pasirašymas, registravimas DVIS „Avilys“, išsiuntimas, rašto iš tarnybinės pagalbos teikėjo gavimas

Rašto rengėjas, Konsultavimo skyriaus vedėjas, Inspekcijos vadovybė, Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojai

Dokumentų ir įrašų valdymo procesas

Išsiųstas dokumentas (patvirtinta rašytinė konsultacija)

3.12.

Patvirtintos rašytinės konsultacijos paviešinimas

Patvirtintos rašytinės konsultacijos paviešinamas

Konsultavimo skyriaus darbuotojas (konsultacijos viešintojas)

Darbo reglamentas, Taisyklės, pareigybės aprašymas

Patvirtinta rašytinė konsultacija paskelbta Inspekcijos interneto svetainėje, Inspekcijos darbuotojams išsiųstas el. laiškas

3.13.

Atsakymo (rašytinės konsultacijos) parengimas

Atsakymo (rašytinės konsultacijos) parengimas

Konsultavimo skyriaus darbuotojai

Pareigybių aprašymai, Taisyklės, teisės aktai, reikalingi atsakymui parengti, tarnybinis raštas (jei buvo teikta nuomonė)

Parengtas atsakymas (rašytinė konsultacija)

3.14.

Atsakymo (rašytinės konsultacijos) patvirtinimas

Parengto atsakymo (rašytinės konsultacijos)  suderinimas su Konsultavimo skyriaus vedėju

Konsultavimo skyriaus darbuotojai, skyriaus vedėjas

Pareigybių aprašymai, Taisyklės, teisės aktai, reikalingi atsakymui parengti, Darbo reglamentas

Patvirtintas atsakymas (rašytinė konsultacija)

3.15

Atsakymo (rašytinės konsultacijos) išsiuntimas el. paštu

Atsakymo (rašytinės konsultacijos) išsiuntimas paklausėjui jo nurodytu el. pašto adresu

Konsultavimo skyriaus darbuotojai

Pareigybių aprašymai, Taisyklės

Išsiųstas atsakymas (rašytinė konsultacija)

3.16

Dokumentų ir įrašų valdymo procesas

Užduoties pažymėjimas baigta DVIS „Avilys“

Konsultavimo skyriaus darbuotojai

Pareigybių aprašymai, Taisyklės, DVIS „Avilys“

Pažymėta baigta užduotis DVIS „Avilys“

3.17.

Užduoties pateikimas pagal kompetenciją nuomonę konsultacijos teikėjui

3.17, 3.18 ir 3.19 etapai vykdomi, jei skirta užduotis kitam skyriui pateikti nuomonę konsultacijos rengėjui.

DVIS „Avilys“ gaunama užduotis

Nuomonę teikiančio skyriaus darbuotojai

Pareigybių aprašymai, Taisyklės, DVIS „Avilys

Gauta užduotis

3.18.

Nuomonės parengimas ir pateikimas konsultacijos teikėjui

Tarnybinio rašto parengimas, suderinimas su Konsultavimo skyriaus vedėju ir teikimas konsultacijos teikėjui

Nuomonę teikiančio skyriaus darbuotojai, skyriaus vedėjas

Teisės aktai, reikalingi nuomonei pateikti, Taisyklės

Tarnybinis raštas

3.19.

Dokumentų ir įrašų valdymo procesas

Tarnybinio rašto per IS „Avilys“ pateikimas konsultacijos teikėjui, užduoties pažymėjimas baigta DVIS „Avilys“

Nuomonę teikiančio skyriaus darbuotojai

Dokumentų ir įrašų valdymo procesas

Pažymėta baigta užduotis DVIS „Avilys“

 

 

KETVIRTASIS SKIRSNIS

TIESIOGINIŲ KONSULTACIJŲ INTERNETU TEIKIMO DIAGRAMOS APRAŠYMAS

 

Diagramos  punkto eil. Nr.

Proceso srauto diagramos etapas

Aprašymas

Atsakomybė

Susiję dokumentai, informacinės sistemos ar kitos nuorodos

Rezultatai

4.1.

Paklausimo dėl tiesioginės konsultacijos internetu gavimas

Paklausimas gaunamas, kai paklausėjas, prisijungęs prie išorinės Inspekcijos interneto svetainės, pateikia jį per viešai paskelbtą aktyviąją nuorodą (reklaminį langelį) „Tiesioginė konsultacija internetu“.

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių nustatyta tvarka teikia tiesiogines konsultacijas internetu

Pareigybių aprašymai, Darbo reglamentas, Taisyklės

Gautas paklausimas

4.2

Paklausimo nagrinėjimas

Atidžiai perskaitomas pateiktas klausimas, prireikus paprašoma patikslinti klausimo esmę

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių nustatyta tvarka teikia tiesioginę konsultaciją internetu

Pareigybių aprašymai, Darbo reglamentas, Taisyklės

Išnagrinėtas

paklausimas

4.3.

Tiesioginės konsultacijos internetu suteikimas

Pagal pateikto paklausimo turinį ir teisės aktus suteikiama tiesioginė konsultacija internetu

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių nustatyta tvarka teikia tiesioginę konsultaciją internetu

Teisės aktai, reikalingi konsultacijai suteikti

Suteikta konsultacija

4.4.

Pasiūlymas kreiptis į kitą kompetentingą instituciją; kreiptis Inspekcijos viešai paskelbtu fiksuotojo ryšio telefono numeriu (8 5)  207 3333; pateikti paklausimą raštu (el. paštu); kreiptis į Inspekcijos administracijos teritorinį padalinį.

-   Jei prašoma suteikti konsultaciją dėl kitų sričių, nenurodytų Taisyklių 32 punkte, asmuo informuojamas, kad jis turėtų kreiptis į kitą kompetentingą instituciją;

-   jei prašoma išaiškinti teisės aktų reikalavimus, taikytinus paklausime išdėstytos situacijos metu, asmuo informuojamas, kad jis turėtų kreiptis Inspekcijos viešai paskelbtu fiksuotojo ryšio telefono numeriu (8 5)  207 3333;

-   jei konsultacijai suteikti reikalinga tam tikru laikotarpiu galiojusių teisės aktų nuostatų taikymo ar dokumentų analizė, asmuo informuojamas, kad jis turėtų pateikti paklausimą raštu (el. paštu);

-   jei prašoma pateikti Inspekcijos teritoriniame padalinyje turimą informaciją, asmuo informuojamas, kad jis turėtų kreiptis į Inspekcijos administracijos teritorinį padalinį.

Inspekcijos darbuotojai, kurie Taisyklių nustatyta tvarka teikia konsultaciją tiesiogiai internetu

Taisyklės

Pasiūlyta pateikti paklausimą kitai kompetentingai institucijai, Inspekcijai raštu ar el. paštu; pasiūlyta susitarti dėl  konsultacijos su teritoriniu padaliniu

 

V SKYRIUS

PROCESO DOKUMENTUOTA INFORMACIJA

 

Įrašo (dokumento) formos pavadinimas (jeigu yra)

Įrašo (dokumento) saugojimo vieta

Įrašo (dokumento) saugojimo trukmė

Rašytinė konsultacija – pasirašytas raštas

9.12 ir 9.12 (E) bylos

5 metai

Konsultacija žodžiu – diktofono įrašai ar telefono įrašai

Asmens duomenų tvarkymo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisyklių, patvirtintų Inspekcijos viršininko 2014 m. gruodžio 30 d. įsakymu           Nr. 1V-205, 2 priedo nustatyta tvarka.

6 mėnesiai

Tiesioginės konsultacijos internetu skaitmeninė internetinio pokalbio forma

Skaitmenine forma paskyros „Tiesioginė konsultacija internetu“ serveryje

6 mėnesiai

Konsultacija socialiniame tinkle „Facebook“.

Skaitmenine forma socialinio tinklo „Facebook“ serveryje

6 mėnesiai

 

________________________

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1V-101, 2012-06-14, Žin., 2012, Nr. 68-3522 (2012-06-19), i. k. 112301IISAK001V-101

Dėl Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos viršininko 2011 m. lapkričio 10 d. įsakymo Nr. 1V-194 "Dėl Asmenų konsultavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisyklių patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1V-173, 2013-11-07, Žin., 2013, Nr. 118-5970 (2013-11-16), i. k. 113301IISAK001V-173

Dėl Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos viršininko 2011 m. lapkričio 10 d. įsakymo Nr. 1V-194 "Dėl Asmenų konsultavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie aplinkos ministerijos taisyklių patvirtinimo" pakeitimo

 

3.

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1V-65, 2014-04-14, paskelbta TAR 2014-04-15, i. k. 2014-04472

Dėl Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos viršininko 2011 m. lapkričio 10 d. įsakymo Nr. 1V-194 „Dėl Asmenų konsultavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1V-166, 2014-11-07, paskelbta TAR 2014-11-17, i. k. 2014-16966

Dėl Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos viršininko 2011 m. lapkričio 10 d. įsakymo Nr. 1V-194 „Dėl Asmenų konsultavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1V-95, 2015-05-06, paskelbta TAR 2015-05-07, i. k. 2015-06890

Dėl Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos viršininko 2011 m. lapkričio 10 d. įsakymo Nr. 1V-194 „Dėl Asmenų konsultavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1V-193, 2015-11-24, paskelbta TAR 2015-11-25, i. k. 2015-18703

Dėl Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos viršininko 2011 m. lapkričio 10 d. įsakymo Nr. 1V-194 „Dėl asmenų konsultavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo

 

7.

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1V-37, 2016-04-12, paskelbta TAR 2016-04-12, i. k. 2016-08686

Dėl Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos viršininko 2011 m. lapkričio 10 d. įsakymo Nr. 1V-194 „Dėl asmenų konsultavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo

 

8.

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1V-160, 2017-11-30, paskelbta TAR 2017-12-07, i. k. 2017-19730

Dėl Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos viršininko 2011 m. lapkričio 10 d. įsakymo Nr. 1V-194 „Dėl Asmenų konsultavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo