Suvestinė redakcija nuo 2007-05-06 iki 2009-09-14
Nutarimas paskelbtas: Žin. 2005, Nr. 75-2715, i. k. 1051100NUTA00000637
LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL VYRIAUSYBĖS ATSTOVŲ TARNYBŲ VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2005 m. birželio 14 d. Nr. 637
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos savivaldybių administracinės priežiūros įstatymo (Žin., 1998, Nr. 51-1392; 2004, Nr. 98-3626) 11 straipsniu, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
1. Patvirtinti pridedamus:
2. Nustatyti, kad šio nutarimo 1 punktu patvirtintų Vyriausybės atstovų tarnybų veiklos nuostatų 14 punktas įsigalioja nuo 2006 m. sausio 1 dienos.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637
VYRIAUSYBĖS ATSTOVO ALYTAUS APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vyriausybės atstovo Alytaus apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).
3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.
II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS
5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:
6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;
III. TARNYBOS TEISĖS
7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:
7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;
7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;
IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.
11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:
11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;
11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;
11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;
11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;
V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS
13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.
VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637
VYRIAUSYBĖS ATSTOVO KAUNO APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vyriausybės atstovo Kauno apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).
3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.
II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS
5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:
6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;
III. TARNYBOS TEISĖS
7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:
7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;
7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;
IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.
11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:
11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;
11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;
11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;
11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;
V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS
13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.
VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637
VYRIAUSYBĖS ATSTOVO KLAIPĖDOS APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vyriausybės atstovo Klaipėdos apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).
3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.
II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS
5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:
6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;
III. TARNYBOS TEISĖS
7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:
7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;
7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;
IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.
11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:
11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;
11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;
11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;
11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;
V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS
13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.
VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637
VYRIAUSYBĖS ATSTOVO MARIJAMPOLĖS APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vyriausybės atstovo Marijampolės apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).
3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.
II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS
5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:
6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;
III. TARNYBOS TEISĖS
7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:
7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;
7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;
IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.
11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:
11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;
11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;
11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;
11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;
V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS
13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.
VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637
VYRIAUSYBĖS ATSTOVO PANEVĖŽIO APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vyriausybės atstovo Panevėžio apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).
3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.
II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS
5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:
6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;
III. TARNYBOS TEISĖS
7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:
7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;
7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;
IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.
11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:
11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;
11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;
11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;
11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;
V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS
13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.
VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637
VYRIAUSYBĖS ATSTOVO ŠIAULIŲ APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vyriausybės atstovo Šiaulių apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).
3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.
II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS
5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:
6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;
III. TARNYBOS TEISĖS
7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:
7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;
7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;
IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.
11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:
11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;
11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;
11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;
11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;
V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS
13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.
VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637
VYRIAUSYBĖS ATSTOVO TAURAGĖS APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vyriausybės atstovo Tauragės apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).
3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.
II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS
5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:
6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;
III. TARNYBOS TEISĖS
7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:
7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;
7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;
IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.
11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:
11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;
11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;
11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;
11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;
V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS
13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.
VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637
VYRIAUSYBĖS ATSTOVO TELŠIŲ APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vyriausybės atstovo Telšių apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).
3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.
II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS
5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:
6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;
III. TARNYBOS TEISĖS
7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:
7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;
7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;
IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.
11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:
11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;
11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;
11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;
11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;
V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS
13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.
VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637
VYRIAUSYBĖS ATSTOVO UTENOS APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vyriausybės atstovo Utenos apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).
3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.
II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS
5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:
6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;
III. TARNYBOS TEISĖS
7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:
7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;
7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;
IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.
11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:
11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;
11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;
11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;
11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;
V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS
13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.
VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637
VYRIAUSYBĖS ATSTOVO VILNIAUS APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vyriausybės atstovo Vilniaus apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).
3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.
II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS
5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.
6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:
6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;
6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;
III. TARNYBOS TEISĖS
7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:
7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;
7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;
IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.
11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:
11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;
11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;
11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;
11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;
V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS
13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.
VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 273, 2006-03-20, Žin., 2006, Nr. 32-1130 (2006-03-23), i. k. 1061100NUTA00000273
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. birželio 14 d. nutarimo Nr. 637 "Dėl Vyriausybės atstovų tarnybų veiklos nuostatų patvirtinimo" pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 411, 2007-04-25, Žin., 2007, Nr. 49-1892 (2007-05-05), i. k. 1071100NUTA00000411
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. birželio 14 d. nutarimo Nr. 637 "Dėl Vyriausybės atstovų tarnybų veiklos nuostatų patvirtinimo" pakeitimo