Suvestinė redakcija nuo 2012-02-10 iki 2012-03-24
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2011, Nr. 117-5517, i. k. 1112020ISAK0004-674
LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO
į s a k y m a s
DĖL VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO
2011 m. rugsėjo 23 d. Nr. 4-674
Vilnius
Vadovaudamasis Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 787 (Žin., 2008, Nr. 95-3720), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2009, Nr. 131-5682), 6, 8 ir 9 punktais, Nacionaline turizmo plėtros 2010–2013 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 29 d. nutarimu Nr. 944 (Žin., 2007, Nr. 97-3939; 2010, Nr. 88-4636), VP3-1.3-ŪM-04-V priemonės „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“ valstybės projektų planavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2011 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. 4-519 (Žin., 2011, Nr. 96-4534), 10 punktu:
1. T v i r t i n u Valstybės planuojamų turizmo projektų, siūlomų finansuoti pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 1 prioriteto „Vietinė ir urbanistinė plėtra, kultūros paveldo ir gamtos išsaugojimas bei pritaikymas turizmo plėtrai“ VP3-1.3-ŪM-04-V priemonę „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“, sąrašą Nr. 07 (toliau – sąrašas) (pridedama).
2. P a v e d u:
2.1. viešajai įstaigai Lietuvos verslo paramos agentūrai (toliau – LVPA) per 15 darbo dienų nuo šio įsakymo įsigaliojimo informuoti į sąrašą įtrauktus pareiškėjus, kad paraiškos dėl projektų finansavimo iš 2007–2013 metų Europos Sąjungos paramos lėšų turi būti pateiktos iki sąraše nustatytų paraiškų pateikimo LVPA terminų pabaigos;
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos ūkio ministro
2011 m. rugsėjo 23 d. įsakymu Nr. 4-674
VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ, SIŪLOMŲ FINANSUOTI PAGAL 2007–2013 M. SANGLAUDOS SKATINIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS 1 PRIORITETO „VIETINĖ IR URBANISTINĖ PLĖTRA, KULTŪROS PAVELDO IR GAMTOS IŠSAUGOJIMAS BEI PRITAIKYMAS TURIZMO PLĖTRAI“ VP3-1.3-ŪM-04-V PRIEMONĘ „TURIZMO INFORMACINIŲ PASLAUGŲ IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR TURIZMO RINKODAROS SKATINIMAS“, SĄRAŠAS NR. 07
Eil. Nr. |
Projekto pavadinimas |
Pareiškėjas |
Projekto aprašymas (pagrindinis tikslas, siektini rezultatai) |
Preliminari projekto vertė, (su pridėtinės vertės mokesčiu), Lt |
Projekto finansavimo šaltiniai, Lt |
Projekto terminai |
|||||
Preliminari Europos Sąjungos fondų lėšų suma (iki), Lt |
Preliminari bendrojo finansavimo (valstybės biudžeto) lėšų suma (iki), Lt |
Kiti finansavimo šaltiniai, Lt |
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia |
Preliminari projekto veiklų įgyvendinimo trukmė, mėn. |
Paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas (iki) |
||||||
1. |
Lietuvos turizmo įvaizdžio reklamos kampanija |
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos |
Tikslas – pristatyti Lietuvos turizmo produktus ir turizmo galimybes, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje. Siektini rezultatai: suorganizuoti 3 reklamos kampanijas 3 tikslinėse užsienio rinkose, skirtas formuoti Lietuvos turizmo įvaizdį ir didinti žinomumą. |
3 000 000 |
3 000 000 |
0 |
0 |
2012-02 |
18 |
2012-01-08 |
|
2. |
Konkurencingų Lietuvos turizmo produktų bei paslaugų pardavimo skatinimas užsienio rinkose |
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos |
Tikslas – pristatyti Lietuvos turizmo produktus ir turizmo galimybes, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje. Siektini rezultatai: 1. suorganizuoti pažintinius turus po Lietuvą užsienio turizmo žiniasklaidos atstovams, pristatant kiekvienai rinkai aktualiausius ir svarbiausius Lietuvos turizmo produktus, galimybes ir turizmo išteklius; 2. suorganizuoti renginį (verslo misiją) „Buy Lithuania“, pritraukiant į jį dalyvių: turizmo verslo atstovų (agentūrų, organizatorių, agentų), skatinančių atvykstamąjį turizmą į Lietuvą, Lietuvos turizmo užsienio atstovybių atstovų, kitų diplomatinių Lietuvos atstovybių atstovų, dalyvaujančių skatinant turizmą Lietuvoje; 3. viešinti savivaldybių organizuojamus renginius, skirtus turizmo sezoniškumui mažinti. |
2 750 000 |
2 750 000 |
0 |
0 |
2012-03 |
18 |
2012-02-15 |
|
3. |
Elektroninės rinkodaros vykdymas |
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos |
Tikslas – pristatyti Lietuvos turizmo produktus ir turizmo galimybes, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje. Siektini rezultatai: palaikyti ir naujomis funkcijomis papildyti interneto svetainę www.lithuania.travel, vykdyti komunikaciją socialiniuose tinkluose. |
450 000 |
450 000 |
0 |
0 |
2012-12 |
18 |
2012-12-16 |
|
|
|
|
Iš viso: |
6 200 000 |
6 200 000 |
0 |
0 |
|
|
|
Priedo pakeitimai:
Nr. 4-123, 2012-02-01, Žin., 2012, Nr. 18-810 (2012-02-09), i. k. 1122020ISAK0004-123
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos ūkio ministerija, Įsakymas
Nr. 4-123, 2012-02-01, Žin., 2012, Nr. 18-810 (2012-02-09), i. k. 1122020ISAK0004-123
Dėl Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2011 m. rugsėjo 23 d. įsakymo Nr. 4-674 "Dėl valstybės planuojamų turizmo projektų sąrašo patvirtinimo" pakeitimo