Suvestinė redakcija nuo 2013-11-08 iki 2014-10-13
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2013, Nr. 33-1608, i. k. 1132230ISAK00A1-128
LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL Įstaigų ir organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas krizinėse situacijose esantiems tėvams, auginantiems vaikus, projektų atrankos konkurso organizavimo 2013–2018 metais nuostatų patvirtinimo Ir ĮSTAIGŲ IR ORGANIZACIJŲ, TEIKIANČIŲ KOMPLEKSINES PASLAUGAS KRIZINĖSE SITUACIJOSE ESANTIEMS TĖVAMS, AUGINANTIEMS VAIKUS, PROJEKTŲ ATRANKOS 2013–2018 METAIS vertinimo komisijos SUDARYMO
2013 m. kovo 26 d. Nr. A1-128
Vilnius
Vykdydama Vaiko gerovės 2013–2018 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. A1-547 (Žin., 2012, Nr. 140-7208), įgyvendinimo priemonių plano 1.3 punktą:
1. Tvirtinu Įstaigų ir organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas krizinėse situacijose esantiems tėvams, auginantiems vaikus, projektų atrankos konkurso organizavimo 2013–2018 metais nuostatus (pridedama).
2. Sudarau šios sudėties Įstaigų ir organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas krizinėse situacijose esantiems tėvams, auginantiems vaikus, projektų atrankos 2013–2018 metais vertinimo komisiją (toliau – komisija):
Daina Urbonaitienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento direktoriaus pavaduotoja (komisijos pirmininkė);
Vilma Matulionienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Vaikų skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos sekretorė);
Evelina Firaitė – Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos vyriausioji specialistė;
Daiva Junevičienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Šeimos politikos skyriaus vyriausioji specialistė;
Dovilė Orliukaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Vaikų skyriaus vyriausioji specialistė;
Aldona Šlajutė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento Socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;
Giedrė Vitienė – socialinės apsaugos ir darbo ministro patarėja.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir
darbo ministro 2013 m. kovo 26 d. įsakymu
Nr. A1-128
Įstaigų ir Organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas krizinėse situacijose esantiems tėvams, auginantiems vaikus, projektų atrankos KONKURSO ORGANIZAVIMO 2013–2018 METAIS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Įstaigų ir organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas krizinėse situacijose esantiems tėvams, auginantiems vaikus, projektų (toliau – projektai) atrankos konkurso 2013–2018 metais nuostatai (toliau – nuostatai) nustato pareiškėjams teikiamus prioritetus, reikalavimus projektams, jų vertinimo ir atrankos tvarką, projektų finansavimo bei atsiskaitymo už gautų lėšų panaudojimo tvarką ir kaip turi būti organizuojamas projektų atrankos vertinimo komisijos (toliau – komisija) darbas.
2. Projektų atrankos konkursą (toliau – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – ministerija). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos interneto puslapyje www.socmin.lt ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.
3. Šio konkurso tikslas – atrinkti prioritetus labiausiai atitinkančius projektus, kuriuos įgyvendinant, savivaldybės administracijos Vaiko teisių apsaugos skyriaus ar socialinės paramos skyriaus nukreipimu, teikiamos kompleksinės paslaugos krizinėje situacijoje esantiems tėvams, auginantiems vaikus, ugdant tėvų socialinius ir pozityvios tėvystės įgūdžius.
4. Konkurse gali dalyvauti valstybės bei savivaldybių institucijos ir įstaigos, nevyriausybinės organizacijos, dirbančios su šeimomis ir vaikais krizinėse situacijose ir teikiančios kompleksines socialines paslaugas (toliau – paraiškos teikėjas).
II. PROJEKTŲ ATRANKOS PRIORITETAI
6. Prioritetai teikiami paraiškų teikėjams, kurie:
6.1. teikia ir numato teikti kompleksines paslaugas krizinėse situacijose esantiems tėvams, auginantiems vaikus, kuriems būtina įdiegti pozityvios tėvystės įgūdžius, ir skirti dėmesio ankstyvųjų šeimos krizių prevencijai;
6.2. turi ne mažesnį kaip dvejų metų darbo patirtį su esančiais socialinėje rizikoje tėvais, auginančiais vaikus, kuriems būtina ugdyti jų pozityvios tėvystės ir socialinius įgūdžius bei kartu teikti socialines, psichologines, teisines ir kt. paslaugas;
III. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS
7. Teikiant projektus turi būti pateikta ši informacija:
IV. PARAIŠKŲ TEIKIMAS
8. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi užpildant paraišką pagal pridedamą formą (1 priedas). Paraiškos teikėjo nuožiūra gali būti teikiama ir kita informacija, susijusi su būsima projektine veikla. Esant neaiškumams, paraiškas vertinsianti komisija raštu ar el. paštu per 5 kalendorines dienas nuo prašymo gavimo gali prašyti paraiškos teikėją patikslinti ar paaiškinti pateiktą informaciją.
9. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti paraiškos teikėjo vardu, bei patvirtinta pareiškėjo antspaudu, jei tokį antspaudą jis privalo turėti.
10. Paraiškos teikėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:
10.1. paraiškos teikėjo steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijas, patvirtintas paraiškos teikėjo antspaudu, jei tokį antspaudą jis privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti paraiškos teikėjo vardu, parašu;
10.3. paraiškos teikėjo vadovo ir asmens, atsakingo už paraiškos teikėjo buhalterinę apskaitą, bei darbuotojų, teikiančių kompleksines paslaugas, gyvenimo aprašymus, kuriuose pateikiama darbo patirtis, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų kopijas;
10.4. savivaldybės, su kuria bendradarbiauja, administracijos Vaiko teisių apsaugos skyriaus rekomendaciją dėl projekto vykdymo;
10.5. bendradarbiavimą su savivaldybe ar kitomis įstaigomis ir organizacijomis, teikiančiomis pagalbą tėvams ir vaikams, patvirtinančių dokumentų patvirtintas kopijas (jei turi);
11. Paraiškos teikėjas konkursui gali pateikti tik vieną paraišką. Konkursui pasibaigus, paraiškos jo dalyviams negrąžinamos.
12. Paraiškos teikėjas privalo pateikti užantspauduotame voke 3 projekto egzempliorius ir tiek pat nuostatų 10 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių. Ant voko užrašyti „Įstaigų ir organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas krizinėse situacijose esantiems tėvams, auginantiems vaikus, projektų atrankos konkursui“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu arba pristatomi į ministeriją adresu: A. Vivulskio g. 11, Vilnius, 105 kab. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos (galioja išsiuntimo dienos pašto žymeklio data). Kiekviena paraiška ir kartu pateikti dokumentai privalo būti tvarkingai susegti, lapai sunumeruoti.
13. Paraiškos neteiktinos konkursui, kai:
13.1. paraiškos teikėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;
13.2. paraiškos teikėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
13.3. paraiškos teikėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinamą arba melagingą informaciją;
13.4. paraiškos teikėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų atrankos komisijos nariams;
13.6. asmuo, turintis teisę veikti paraiškos teikėjo vardu, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;
V. PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR PROJEKTŲ ATRANKA
15. Konkursui pateiktas paraiškas vertina komisija, sudaryta socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu.
16. Komisijos nariai per 20 darbo dienų nuo galutinės paraiškų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina paraiškas pagal vertinimo anketą (2 priedas). Atsižvelgdamas į paraiškų kiekį ir apimtį, komisijos primininkas paraiškų įvertinimo terminą gali pratęsti iki 15 darbo dienų.
17. Komisija finansuojamus projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus, išvesdama kiekvienos paraiškos vidutinį balą. Aukščiausias galimas paraiškos įvertinimas – 70 balų.
18. Konkurso laimėtojais pripažįstami paraiškos teikėjai, kurių paraiškos surinko 45 balus ir daugiau. Konkurso laimėtojams numatomas finansavimas. Nefinansuojami projektai, kurių paraiškos surinko mažiau negu 45 balus.
19. Komisija pasiūlymus dėl laimėjusių projektų įformina protokolu ir jį pateikia ministerijos kancleriui. Ministerijos kancleris per 5 darbo dienas nuo pasiūlymų gavimo priima sprendimą dėl projektų finansavimo ar nefinansavimo.
20. Komisijai priėmus sprendimą iš dalies finansuoti projektą, protokole užfiksuojama kokia apimtimi bus finansuojamos paraiškoje numatytos projekto veiklos ir (ar) kokios išlaidos pagal paraiškoje pateiktą detalią sąmatą nebus finansuojamos.
21. Nesudarius valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties (toliau – sutartis) per nuostatų 30 punkte nurodytą terminą ar paraiškos teikėjui atsisakius vykdyti projektą, komisija teikia ministerijos kancleriui pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo. Komisija kartu teikia ministerijos kancleriui pasiūlymus dėl nepanaudotų lėšų paskirstymo finansuojamiems projektams. Ministerijos kancleris per 5 darbo dienas nuo pasiūlymų gavimo priima sprendimą.
VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
23. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei šiais Nuostatais.
24. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.
25. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:
25.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;
26. Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.
27. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių komisijos narių 2/3 balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko, o jo nesant – jo įgalioto komisijos nario balsas.
28. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.
VII. SUTARČIŲ VYKDYMAS, PROJEKTŲ FINANSAVIMAS IR KONTROLĖ
30. Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – departamentas) ir paraiškų teikėjai, kuriems ministerijos kanclerio sprendimu yra skiriamos lėšos, sudaro sutartį. Sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 35 kalendorines dienas nuo ministerijos kanclerio priimto sprendimo dėl projekto finansavimo.
31. Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, pareiškėjas per 10 darbo dienų patikslina preliminarią išlaidų sąmatą, veiksmų planą, laukiamų rezultatų rodiklius (tėvams, auginantiems vaikus, esantiems krizinėje situacijoje, suteiktos kompleksinės paslaugos, skaičius) ir raštu pateikia departamentui. Paraiškos teikėjas privalo raštu patvirtinti, kad priimtas sprendimas skirti dalinį finansavimą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekto tikslus. Priešingu atveju sutartis nesudaroma (nepratęsiama), departamentas apie tai informuoja komisiją, o komisija teikia ministerijos kancleriui pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo.
32. Su atrinktų projektų teikėjais sutartys sudaromos metams su galimybe sutartį pratęsti nuostatų 34 punkte nustatyta tvarka, tačiau ne daugiau kaip 2 kartus. Sutartys galioja iki gruodžio 31 d.
33. Sutartis gali būti pratęsta ateinantiems metams tomis pačiomis sąlygomis, atsižvelgiant į konkrečiais metais projektams finansuoti skiriamas lėšas. Tuo tikslu projekto vykdytojas kasmet iki spalio 1 d. komisijai pateikia: finansavimo prašymą ateinantiems metams, patikslintą veiklos planą ir planuojamus rezultatus, patikslintą detalią sąmatą, bendradarbiavimą su savivaldybėmis patvirtinančių dokumentų kopijas (pateikti nereikia, jei ateinančiais metais galioja konkursui pateikti bendradarbiavimą patvirtinantys dokumentai), asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų nuostatų 13 punkte, pasikeitusių projekto vykdytojų CV. Komisija, ne ilgiau kaip per 30 dienų apsvarsčiusi prašymą ir pateiktus dokumentus, pateikia ministerijos kancleriui atitinkamą siūlymą. Ministerijos kancleris per 5 darbo dienas priima sprendimą dėl lėšų skyrimo. Paraiškos teikėjas, atsižvelgdamas į komisijos siūlymus, pagal ministerijos kanclerio priimtą sprendimą dėl lėšų skyrimo per 10 darbo dienų patikslina preliminarią išlaidų sąmatą, veiksmų planą, laukiamų rezultatų rodiklius ir raštu pateikia departamentui. Priimtas sprendimas gali būti apsvarstomas iš naujo atsižvelgiant į pasikeitusius atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymą ir susijusius teisės aktus, pagal kuriuos skiriami valstybės biudžeto asignavimai šiai veiklai vykdyti.
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-611, 2013-11-04, Žin., 2013, Nr. 115-5779 (2013-11-07), i. k. 1132230ISAK00A1-611
34. Tinkamomis finansuoti laikomos šios išlaidos:
34.1. administravimo išlaidos (projekto vadovo bei asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą, darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo mokesčius, arba paslaugos, susijusios su buhalterinės apskaitos vykdymu), kurios neturi viršyti 10 procentų pagal paraišką skiriamų lėšų;
34.2. darbuotojų, teikiančių kompleksines paslaugas, darbo užmokesčio, įskaitant socialinio draudimo mokesčius, ir psichologo, teisininko ar kito specialisto paslaugų, autorinių sutarčių pagrindu atliktų darbų (kūrinių), kurių reikia smurtą patyrusiam asmeniui, pirkimo išlaidos, kurios neturi viršyti 70 procentų visų pagal paraišką skiriamų lėšų;
34.4. kitų prekių (kanceliarinių, maisto ir ūkinių prekių, smulkaus inventoriaus) įsigijimo išlaidos;
35. Paraiškos teikėjas, kurio veikla yra daugiau kaip 50 proc. finansuojama iš valstybės, savivaldybių biudžetų lėšų, Europos Sąjungos lėšų, yra laikomas perkančiąja organizacija. Perkančioji organizacija, atlikdama pirkimus, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102).
36. Jei paraiškos teikėjas veikloms įgyvendinti sudaro darbo sutartis, darbo užmokestis mokamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ (Žin., 1993, Nr. 28-655).
37. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos įsiskolinimams padengti ar investiciniams projektams finansuoti, pastatų statybai, rekonstrukcijai, kapitaliniam bei eiliniam remontui, išperkamajai nuomai, ilgalaikiam turtui, kurio vertė didesnė kaip 1000 Lt, įsigyti, komandiruotėms į užsienį.
38. Paraiškos teikėjas gautas tikslines valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.
39. Paraiškos teikėjas privalo:
39.1. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito mėnesio 5 d., departamento Finansų skyriui pateikti biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą pagal departamento pateiktą formą;
39.2. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d., pateikti departamentui projekto veiklos ir finansinę ataskaitas pagal departamento pateiktas formas. Kartu su ketvirčių veiklos ir finansų ataskaitomis pateikti buhalterinės apskaitos dokumentų, patvirtinančių lėšų panaudojimą, suvestinę, nurodydamas lėšų gavėjo pavadinimą, apskaitos dokumento (sąskaitos faktūros, sutarties, žiniaraščio ir kt.) datą ir numerį, ūkinės operacijos turinį ir sumą;
39.3. biudžetiniams metams pasibaigus, iki kitų metų sausio 5 d., pateikti departamentui metinę projekto veiklos ataskaitą pagal departamento patvirtintą formą. Prie ataskaitos gali būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga;
39.4. jei projekto vykdytojas nepanaudojo lėšų, privalo grąžinti departamentui projekto veiklai įgyvendinti skirtas lėšas iki einamųjų metų gruodžio 15 d.;
39.5. ne pagal tikslinę paskirtį ar neteisėtai panaudotas projekto veiklai skirtas lėšas grąžinti departamentui ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo tokio panaudojimo paaiškėjimo;
40. Departamentas projekto vykdytojui teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.
41. Departamentas tikrina, ar finansavimą gavęs paraiškos teikėjas laikosi sutartyje nustatytų įsipareigojimų dėl veiklos finansavimo ir atsiskaitymo tvarkos, jei reikia, atlieka projekto įgyvendinimo ir skirtų tikslinių valstybės biudžeto lėšų panaudojimo vertinimą ir, esant pažeidimams, informuoja ministeriją.
42. Departamentas, atsiradus pagrįstų įtarimų, kad projekto teikėjas netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus, gali priimti sprendimą sustabdyti sutarties vykdymą iki to laiko, kol išnyks netinkamo įsipareigojimų vykdymo aplinkybės.
43. Departamentas nutraukia sutartį su paraiškos teikėju ir išieško skirtas lėšas, kai:
43.2. paraiškos teikėjas nepateikia departamentui nuostatų 39.2 punkte nurodytų ataskaitų arba per departamento nustatytą terminą nepašalina pateiktų ataskaitų trūkumų;
43.3. paaiškėja, kad nuostatų 10.6 punkte nurodytoje pažymoje buvo pateikta klaidinama ar neteisinga informacija;
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
45. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako paraiškos teikėjas (projekto vykdytojas) Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
46. Ministerija turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo teisingumo ir tikslingumo auditą.
47. Papildomai skirtas projektams finansuoti lėšas ar paraiškos teikėjo (-ų) nepanaudotas lėšas, paraiškos teikėjų atsisakytas lėšas (komisijos siūlymu) ministerijos kancleris gali skirti kitiems finansavimą gavusiems projektams. Sprendimas dėl lėšų skyrimo priimamas per 5 darbo dienas nuo komisijos siūlymų gavimo.
48. Ministerijos kanclerio sprendimas dėl projekto finansavimo ar nefinansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2655) nustatyta tvarka.
Įstaigų ir organizacijų, teikiančių
kompleksines paslaugas krizinėse situacijose
esantiems tėvams, auginantiems vaikus,
projektų atrankos konkurso organizavimo
2013–2018 metais nuostatų
1 priedas
(Paraiškos dėl dalyvavimo Įstaigų ir organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas krizinėse situacijose esantiems tėvams, auginantiems vaikus, projektų atrankos konkurse forma)
__________________________________________________________________________
(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos, institucijos pavadinimas)
__________________________________________________________________________
(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai
A. Vivulskio g. 11
LT-03610 Vilnius
PARAIŠKA
DĖL DALYVAVIMO Įstaigų ir organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas krizinėse situacijose esantiems tėvams, auginantiems vaikus, PROJEKTŲ atrankos KONKURSE
_______________
(data)
1. Duomenys apie projekto teikėją
Pavadinimas |
|
|
Teisinė forma |
|
|
Kodas ir įregistravimo Juridinių asmenų registre data |
|
|
Steigėjas (steigėjai) ar savininko teises ir pareigas įgyvenantis asmuo (asmenys) ir steigimo data |
|
|
Buveinė |
adresas |
|
tel. |
|
|
faks. |
|
|
el. paštas |
|
|
Banko rekvizitai |
banko pavadinimas |
|
banko kodas |
|
|
sąskaitos Nr. |
|
|
Duomenys apie projekto vadovą |
vardas, pavardė |
|
|
pareigos organizacijoje |
|
|
gyv. vieta |
|
|
tel. |
|
|
faks. |
|
|
el. paštas |
|
2. Projekto partneriai (jei tokie yra)
Nurodykite partnerius (valstybės ar savivaldybės įstaigas, policijos komisariatus, nevyriausybines organizacijas)
Glaustai apibrėžkite organizacijos (institucijos) vaidmenį projekte
Buveinės adresas
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)
3. Kompleksinių paslaugų krizinėse situacijose esantiems tėvams, auginantiems vaikus, poreikio veiklos teritorijoje įvertinimas. Statistika paremta problemos apžvalga pareiškėjo veiklos teritorijoje (ne daugiau kaip 1/2 lapo)
4. Savivaldybės, kuriose planuojama teikti kompleksines paslaugas (išvardinti)
5. 2013–2015 metų arba 2016–2018 metų veiksmų planas, aprašant veiksmų pobūdį
Veiksmų aprašymas
|
Laikotarpis |
Atsakingas vykdytojas |
Pastabos |
|
|
|
201 m. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
201 m. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
201 m. |
|
|
|
|
|
|
|
6. Paraiškos teikėjo (projekto vykdytojo) projektinių veiklų išlaidų sąmata ir pagrindimas:
6.1. Vidutinis vienam asmeniui numatomų suteikti paslaugų įkainis.
6.2. Užpildyta planuojamų išlaidų lentelė:
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis ir skaičiavimai |
Prašoma suma iš valstybės biudžeto (tūkst. litų) m. |
Prašoma suma iš valstybės biudžeto (tūkst. litų) m. |
Prašoma suma iš valstybės biudžeto (tūkst. litų) m. |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
7. Paraiškos teikėjo disponuojami ištekliai:
7.1. paraiškos teikėjo įgyvendinti projektai ir jų pasiekti rezultatai, materialinė bazė, gaunama finansinė parama;
7.2. paraiškos teikėjo turimos patalpos: valdo, naudoja, disponuoja nuosavybės ar patikėjimo teise, nuomos ar panaudos pagrindais;
7.3. pagrindiniai projekto vykdytojai, jų kvalifikacija, išsilavinimas, darbo patirtis, pareigos, įskaitant savanorišką veiklą;
7.4. veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai.
8. Laukiami rezultatai (tėvams, auginantiems vaikus, esant krizinėje situacijoje suteiktos kompleksinės paslaugos, skaičius )
9. Priedai:
9.1. paraiškos teikėjo steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų)) kopijos, patvirtintos paraiškos teikėjo antspaudu, jei tokį antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti paraiškos teikėjo vardu, parašu,____ lapų;
9.2. paraiškos teikėjo teisę naudotis nekilnojamuoju turtu patvirtinančių dokumentų kopijos (jei organizacija teikia socialines paslaugas),____ lapų;
9.3. paraiškos teikėjo vadovo ir asmens, atsakingo už buhalterinę apskaitą, bei konsultantų gyvenimo aprašymai, kuriuose pateikiama darbo patirtis, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų kopijos, _____ lapų;
9.4. asmens, turinčio teisę veikti paraiškos teikėjo vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų 13 punkte, ____ lapų.
Asmuo, turintis teisę veikti juridinio asmens vardu
___________ (pareigų pavadinimas) |
_________ (parašas) |
________________ (vardas ir pavardė) |
A.V.
_________________
Įstaigų ir organizacijų, teikiančių
kompleksines paslaugas krizinėse situacijose
esantiems tėvams, auginantiems vaikus,
projektų atrankos konkurso organizavimo
2013–2018 metais nuostatų
2 priedas
(Paraiškos vertinimo anketos forma)
Paraiškos teikėjo pavadinimas ________________________________________________
__________________________________________________________________________
Paraiškos sąlyginis numeris __________________________________________________
Eil. Nr. |
Dalykinio vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Įvertinu balais |
1. |
Problemos apžvalga |
10 |
|
|
- paremta statistika ir pagrįsta |
10 |
|||
- iš dalies paremta statistika ir nepilnai pagrįsta |
1–9 |
|||
- apžvalga neparemta statistika ir nepagrįsta |
0 |
|||
2. |
Ar paraiška atitinka projektų atrankos prioritetus |
20 |
|
|
- atitinka visus prioritetus |
20 |
|||
- atitinka bent vieną prioritetą |
10 |
|||
- neatitinka |
0 |
|||
3. |
Veiksmų planas |
10 |
|
|
- detalus |
8–10 |
|||
- nepilnai detalus |
5–7 |
|||
- nedetalus |
1–4 |
|||
4. |
Reikalingų lėšų apibūdinimas (pagrįstos asmenų skaičiumi, paslaugų kiekiu ir kaina) |
10 |
|
|
- pagrįstos ir gerai argumentuotos lėšos |
10 |
|||
- nepilnas reikalingų lėšų pagrįstumas |
2–9 |
|||
- menkas lėšų apibūdinimas ir pagrįstumas |
0–1 |
|||
5. |
Paraiškos teikėjo disponuojami ištekliai (paraiškos 7 punktas) |
10 |
|
|
- pakankami, turi patirties, užtikrinamas projekto tęstinumas |
8–10 |
|||
- iš dalies pakankami (trūksta patirties, nepilnai užtikrinamas projekto tęstinumas) |
1–7 |
|||
- nepakankami (nebus užtikrintas projekto įgyvendinimas, tęstinumas, trūksta patirties) |
0 |
|||
6. |
Darbuotojų darbo užmokestis ir specialistų, dirbančių pagal autorines bei paslaugų atlikimo sutartis, darbo apmokėjimas: |
10 |
|
|
- iki 70 procentų visų pagal nuostatus skirtų lėšų |
10 |
|||
- 71–80 procentų |
1–9 |
|||
- daugiau kaip 80 procentų |
0 |
|||
|
Bendra balų suma |
70 |
|
|
Komisijos nario komentarai
|
Komisijos nario išvada (visiškai finansuoti, iš dalies finansuoti, nefinansuoti)
|
Mažiau kaip 45 balus surinkusi paraiška nefinansuojama.
Komisijos narys |
_________ (parašas) |
________________ (vardas ir pavardė) |
_________________
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas
Nr. A1-611, 2013-11-04, Žin., 2013, Nr. 115-5779 (2013-11-07), i. k. 1132230ISAK00A1-611
Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2013 m. kovo 26 d. įsakymo Nr. A1-128 "Dėl Įstaigų ir organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas krizinėse situacijose esantiems tėvams, auginantiems vaikus, projektų atrankos konkurso organizavimo 2013–2018 metais nuostatų patvirtinimo ir Įstaigų ir organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas krizinėse situacijose esantiems tėvams, auginantiems vaikus, projektų atrankos 2013–2018 metais vertinimo komisijos sudarymo" pakeitimo