Įsakymas netenka galios 2018-09-01:
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Įsakymas
Nr. V-101, 2018-02-05, paskelbta TAR 2018-02-05, i. k. 2018-01764
Dėl Pradinio ugdymo dienynų formų patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2015-09-01 iki 2018-08-31
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2011, Nr. 160-7610, i. k. 1112070ISAK00V-2505
LIETUVOS RESPUBLIKOS
ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL PRADINIO UDGYMO IR PAGRINDINIO UGDYMO DIENYNŲ FORMŲ PATVIRTINIMO
2011 m. gruodžio 21 d. Nr. V-2505
Vilnius
Vadovaudamasis Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556 (Žin., 2005, Nr. 46-1526; 2008, Nr. 75-2985), 36 punktu:
1. Tvirtinu pridedamas*:
1.3. Neteko galios nuo 2015-09-01
Punkto naikinimas:
Nr. V-1281, 2013-12-30, Žin. 2013, Nr. 139-7016 (2013-12-30), i. k. 2013-00046
2. Pavedu Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centrui (direktorius – Tautvydas Salys) organizuoti šio įsakymo 1 punkte nurodytų dienynų leidybą.
3. Pripažįstu netekusiais galios:
3.1. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. gruodžio 4 d. įsakymą Nr. ISAK-3328 „Dėl dienynų formų patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 146-5879);
3.2. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2009 m. gruodžio 8 d. įsakymo Nr. ISAK-2636 „Dėl dienynų formų patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 149-6676) 1.4 punktą.
4. Nustatau, kad mokykla, vykdanti pagrindinio ugdymo programą, 2012–2013 m. m. mokinių ugdymo apskaitą gali tvarkyti Pagrindinio ugdymo dienyne, išleistame pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2009 m. gruodžio 8 d. įsakymu Nr. ISAK-2636 patvirtintą formą arba pagal šiuo įsakymu patvirtintą Pagrindinio ugdymo dienyno formą.
6. Šio įsakymo 3.2 punktas įsigalioja 2013 m. rugsėjo 1 dieną.
Švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius
________________
* Dienynų formos skelbiamos „Valstybės žinių“ interneto tinklalapyje www.valstybes-zinios.lt.
Forma patvirtinta
Lietuvos Respublikos
švietimo ir mokslo ministro
2011 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. V-2505
PRADINIO UGDYMO DIENYNAS |
||
|
__________ (klasė) |
______________ (mokslo metai) |
___________________________________________________________________________
(mokyklos pavadinimas)
__________________________________________________________________________
PRADINIO UGDYMO
D I E N Y N A S
__________ klasė
__________ mokslo metai
Mokytoja (-as) _______________________________________________________________
(vardas ir pavardė)
___________________________________________________________________________
TURINYS
1. Paaiškinimai ........................................................................................................................... 5
2. Kalendoriai ............................................................................................................................. 7
3. Pamokų tvarkaraščiai.............................................................................................................. 8
4. Bendros žinios apie mokinius ................................................................................................. 9
5. Žinios apie mokinių sveikatą................................................................................................. 11
6. Mokyklos lankymas ............................................................................................................. 12
7. Žinios apie praleistas pamokas............................................................................................. 23
8. Savaitės mokymosi pasiekimai.............................................................................................. 24
9. Mokinių mokymosi pasiekimų suvestinė............................................................................... 66
10. Pastabos, siūlymai dėl Dienyno tvarkymo.......................................................................... 91
PAAIŠKINIMAI
1. Pradinio ugdymo dienynas (toliau – Dienynas) – dokumentas, skirtas mokyklos, vykdančios pradinio ugdymo programą, klasės mokinių ugdymo apskaitai tvarkyti, trumpalaikiam planavimui žymėti.
3. Dienyną sudaro šios dalys: informacinė, lankomumo, savaitės mokymosi pasiekimų, mokinių mokymosi pasiekimų suvestinės.
3. Informacinę Dienyno dalį sudaro „Pamokų tvarkaraščiai“, „Bendros žinios apie mokinius“, „Žinios apie mokinių sveikatą“:
4. Mokinių lankomumui žymėti skirta Dienyno dalis „Mokyklos lankymas“:
4.3. kiekvieno mokinio praleistos pamokos suskaičiuojamos, jų skaičius įrašomas tam skirtoje vietoje;
4.5. pamokos, neįvykusios dėl šalčio, epidemijos ir kitų teisės aktuose numatytų priežasčių, nėra žymimos kaip mokinio praleistos pamokos. Lentelės „Savaitės mokymosi pasiekimai“ skiltyje „Bendros pastabos“ nurodoma dėl minėtų priežasčių neįvykusių pamokų data ir priežastys;
5. Dienyno dalis „Savaitės mokymosi pasiekimai“ skirta trumpalaikiam klasės mokinių mokymosi pasiekimų planavimui žymėti:
5.2. savaitinis numatomų mokymosi pasiekimų planavimas atliekamas apžvelgiant praėjusios savaitės pasiektus/nepasiektus ugdymo tikslus, numatant ateinančiosios savaitės ugdymo tikslų visumą, išsikeliant konkrečius bendrųjų ir dalykinių kompetencijų ugdymo uždavinius, numatant siektinus mokinių mokymosi rezultatus;
5.3. dirbant tiek pamokiniu, tiek integruotu būdu numatoma savaitės integracinė tema, problema ar kitas ugdymo dalykų programas jungiantis elementas, kuris įrašomas į tam skirtą eilutę. Numatomi atskirų dalykų mokymosi pasiekimai įrašomi į lentelės atitinkamas eilutes;
5.4. „Savaitės mokymosi pasiekimų“ lentelėje planuojami ir mokymosi veiklų, skirtų pažintinei, kultūrinei, meninei, kūrybinei, socialinei ir kt., mokymosi pasiekimai;
5.5. užsienio kalbai skirta eilutė skirstoma į tiek dalių (galima perskirti horizontaliu ar vertikaliu brūkšniu), kiek užsienio kalbos mokytojų dirba su klase;
5.6. skiltyje „Pastabos“ rašomos mokytojui svarbios pastabos: ugdomosios veiklos pakeitimai, nepasiekti tikslai, jų priežastys, įvairūs nesklandumai ir kt.;
5.7. „Bendrosiose pastabose“ įrašoma klasės mokytojui ar kitiems mokytojams svarbi informacija; pavaduojančių ir kitų su klase dirbančių mokytojų pavardės; pamokų, ugdymo veiklų (taip pat ir kultūrinės, pažintinės, sportinės, socialinės ir kt.), vykusių ne mokykloje, vieta; neįvykusių pamokų data ir priežastys;
5.8. lentelėje „Vadovavimas klasei“ rašomos tą savaitę organizuojamų renginių, veiklų (švenčių, tėvų susirinkimų, individualių ar grupinių pokalbių, tiriamosios veiklos ir kt.) tikslai, datos. Lentelės „Pastabų“ skiltyje pažymimi mokytojui svarbūs su planuojama veikla susiję aspektai (veikloje dalyvaujantys asmenys, papildomos priemonės, vieta ir pan.).
6. Mokinių mokymosi pasiekimų apskaita:
6.1. formuojamojo ir diagnostinio (kontrolinių, atsiskaitomųjų darbų, testų ar pan.) vertinimo rezultatai Dienyne nefiksuojami;
6.2. ugdymo laikotarpio atskirų dalykų apibendrinti mokymosi pasiekimai žymimi Dienyno lentelėje „Mokinių mokymosi pasiekimų suvestinė“;
6.2.1. pusmečio ar trimestro pasiekimai, atsižvelgus į Pradinio ugdymo bendrojoje programoje aprašytus pasiekimų lygių požymius, apibendrinami lygmenimis (patenkinamas, pagrindinis, aukštesnysis) ir įrašomi į atitinkamam dalykui skirtą eilutę;
6.2.2. jei nepasiektas patenkinamas pasiekimų lygis, atitinkamo dalyko eilutėje įrašomas žodis „nepatenkinamas“;
6.3. jei mokslo metai skirstomi pusmečiais, brėžiama vertikali linija, skirianti pusmečių skiltis, jei trimestrais – brėžiamos dvi vertikalios linijos, skiriančios trimestrų skiltis;
6.4. skiltis „Pastabos dėl programos įgyvendinimo“ pildoma:
6.4.1. jei mokinys yra ugdomas pagal pradinio ugdymo individualizuotą programą, skiltyje įrašoma „Pradinio ugdymo individualizuota programa“;
6.4.2. jei mokiniui ugdymo laikotarpio pabaigoje buvo skirta papildomų darbų, skiltyje įrašomas pasiekimų lygis po papildomo ugdymo laikotarpio;
7. Klaidingas žodis, tekstas ar mokinių mokymosi pasiekimų įvertinimas perbraukiamas vienu brūkšniu, nurodoma taisiusio asmens vardas, pavardė, taisymo data ir pasirašoma.
8. Dienynas pildomas valstybine kalba. Dienyno dalis „Savaitės mokymosi pasiekimai“ gali būti pildomi ta kalba, kuria vykdomas ugdymo procesas.
9. Pasibaigus mokslo metams klasės mokytojas sutvarkytą Dienyną perduoda mokyklos vadovo pavaduotojui ugdymui ar skyriaus vedėjui.
KALENDORIAI
(spausdinami mokslo metų kalendoriai)
Pamokų tvarkaraštis
Klasė |
Pamokos |
Dienos
Pamokų laikas |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
VII |
|
|
|
|
|
|
Pamokų tvarkaraštis
Klasė |
Pamokos |
Dienos
Pamokų laikas |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
VII |
|
|
|
|
|
|
Bendros žinios
Eil. Nr. |
Mokinio vardas ir pavardė |
Gimimo data |
Namų adresas, kontaktinė informacija |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
11 |
|
|
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
20 |
|
|
|
21 |
|
|
|
22 |
|
|
|
23 |
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
apie mokinius
Eil. Nr. |
Tėvų (globėjų) vardai ir pavardės, kontaktinė informacija |
Kalba, kuria bendraujama šeimoje |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Žinios apie mokinių sveikatą
Eil. Nr. |
Fizinio ugdymo grupė |
Visuomenės sveikatos priežiūros specialisto(-ų) nurodymai ir rekomendacijos |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mokyklos lankymas
Mėnuo |
|
Praleista pamokų |
||||||||||||||||||||||||||||||
Diena
Eil. Nr. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dėl ligos |
dėl kitų priežasčių |
per mėnesį |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
Žinios apie praleistas pamokas
Eil. Nr. |
I trimestras (I pusmetis) |
II trimestras (II pusmetis) |
III trimestras |
Iš viso per metus |
||||
iš viso |
iš jų dėl ligos |
iš viso |
iš jų dėl ligos |
iš viso |
iš jų dėl ligos |
iš viso |
iš jų dėl ligos |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAVAITĖS MOKYMOSI PASIEKIMAI
Mėnuo, savaitės dienos ............................................................................................................. Integruojamoji tema/projektas.................................................................................................... |
||||
Dalykai |
Numatomi mokinių mokymosi pasiekimai |
Pastabos |
||
Dorinis ugdymas |
tikyba |
|
|
|
etika |
|
|
||
Gimtoji kalba (...) |
|
|
||
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
||
Užsienio kalba (...) |
|
|
||
Matematika |
|
|
||
Pasaulio pažinimas |
|
|
||
Dailė ir technologijos |
|
|
||
Muzika |
|
|
||
Kūno kultūra |
|
|
||
Šokis |
|
|
||
Bendrosios pastabos |
|
|
||
MOKINIŲ MOKYMOSI PASIEKIMŲ SUVESTINĖ
Eil. Nr. |
Dalykai |
Pirmas pusmetis* |
Antras pusmetis |
Pastabos dėl programos įgyvendinimo |
Mokyklos vadovo įsakymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar išsilavinimo pažymėjimo išdavimo data ir numeris |
||||||||
pirmas trimestras ** |
antras trimestras |
trečias trimestras |
|||||||||||
Mokinio vardas ir pavardė .............. |
|
|
|
|
|
|
|||||||
1 |
Dorinis ugdymas (......) |
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
Gimtoji kalba (......) |
|
|
|
|
|
|||||||
3 |
Lietuvių (valstybinė) kalba |
|
|
|
|
|
|||||||
4 |
Užsienio kalba (......) |
|
|
|
|
|
|||||||
5 |
Matematika |
|
|
|
|
|
|||||||
6 |
Pasaulio pažinimas |
|
|
|
|
|
|||||||
7 |
Dailė ir technologijos |
|
|
|
|
|
|||||||
8 |
Muzika |
|
|
|
|
|
|||||||
9 |
Kūno kultūra |
|
|
|
|
|
|||||||
10 |
Šokis |
|
|
|
|
|
|||||||
Mokinio vardas ir pavardė .............. |
|
|
|
|
|
|
||||||
1 |
Dorinis ugdymas (......) |
|
|
|
|
|
||||||
2 |
Gimtoji kalba (......) |
|
|
|
|
|
||||||
3 |
Lietuvių (valstybinė) kalba |
|
|
|
|
|
||||||
4 |
Užsienio kalba (......) |
|
|
|
|
|
||||||
5 |
Matematika |
|
|
|
|
|
||||||
6 |
Pasaulio pažinimas |
|
|
|
|
|
||||||
7 |
Dailė ir technologijos |
|
|
|
|
|
||||||
8 |
Muzika |
|
|
|
|
|
||||||
9 |
Kūno kultūra |
|
|
|
|
|
||||||
10 |
Šokis |
|
|
|
|
|
||||||
PASTABOS, SIŪLYMAI DĖL DIENYNO TVARKYMO
Data |
Pastabų ir siūlymų turinys |
Pastabas, siūlymus teikusio asmens pareigų pavadinimas, parašas, vardas ir pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pradinio ugdymo dienyno
1 priedas
SAVAITĖS MOKYMOSI PASIEKIMAI
(Planavimo pavyzdys 4 klasei)
Mėnuo, savaitės dienos ........ spalio 12–16 d.............. Integruojamoji tema: Gimtieji namai. Integracinės problemos: Kodėl man svarbi šeima, namai? Kodėl savi namai jaukiausi ir mieliausi? .............. |
||||
Dalykai |
Numatomi mokinių mokymosi pasiekimai |
Pastabos |
||
Dorinis ugdymas |
tikyba |
Supras pasakojimo esmę klausydamiesi ir aptardami Šventojo Rašto tekstą Šventoji šeima“, gebės palyginti prosenelių, senelių, tėvų gyvenimo būdą, perduotas tradicijas, tikėjimą. |
|
|
etika |
Gebės palyginti skirtingų šeimų gyvenimo būdą, tradicijas, rasti panašumus ir skirtumus. Dalyvaudami diskusijoje, gebės kelti klausimus, argumentuoti savo nuomonę. |
|
||
Gimtoji (lietuvių) kalba |
Gebės parinkti tinkamą literatūrą kūrybiniam darbui, sukurti pranešimą /pasakojimą apie kitose tautose/šalyse švenčiamas šeimos šventes, tradicijas. Gebės pagal iš anksto aptartą planą aptarti pranešimus, kelti su jais susijusius klausimus. Skaitydami B. Vilimaitės tekstą „Pasaulis nesugrius“, gebės išskirti pasakojimo esmę, temą ir pagrindinę mintį, aptarti veikėjus, veiksmo vietą, laiką. Gebės parašyti laišką Mama ar Tėčiui. |
|
||
Lietuvių (valstybinė) kalba |
|
|
||
Užsienio (anglų) kalba |
Panaudodami naujus išmoktus žodžius, posakius, gebės papasakoti apie savo šeimą, gyvenamąją aplinką. |
|
||
Matematika |
Kurdami šeimos šventės scenarijų, šventės vaišių valgiaraštį, įtvirtins trupmenų suvokimą ir taikymą. Konkrečiais pavyzdžiais paaiškins, kaip palyginti du natūraliuosius skaičius, dvi dešimtaines arba dvi paprastąsias trupmenas. |
|
||
Pasaulio pažinimas |
Dirbdami grupėse, išsiaiškins savo gyvenamosios vietovės istorinius faktus, asmenybes, gebės atskleisti savo šeimų/giminės ryšį su gyvenamąją vieta. Gebės vaizdžiai pristatyti projektus vieni kitiems; aptarti gyvenamųjų vietovių skirtumus ir panašumus. |
|
||
Dailė ir technologijos išmoks |
Kurdami savo šeimos/giminės herbą, gebės tinkamai pasirinkti technologines priemones ir jomis perteikti idėją. |
|
||
Muzika |
Gebės melodiniu instrumentu ritmiškai ir metodiškai pakartoti lietuvių dainos „Išėjo tėvelis į mišką“ melodiją. |
|
||
Kūno kultūra |
Pristatydami šeimoje žaidžiamą judriuosius žaidimus, gebės atpažinti žmogaus individualumo ir skirtingumo požymius. |
|
||
Šokis |
Analizuodami filmuotą medžiagą, gebės pastebėti ir apibūdinti, kaip šokis yra susijęs su šeimos, tautos tradicijomis. |
|
||
Bendrosios pastabos |
Spalio 14 d. – visos dienos ekskursija į Kraštotyros muziejų. |
|
||
VADOVAVIMAS KLASEI
Data |
Veiklos tikslai |
Pastabos |
2012 m. spalio mėn. |
Su klasės mokinių tėvais aptarti smurto prevencijos klausimus. Pristatyti mokykloje atliktos apklausos rezultatus. |
Į pasitarimą ketinama kviesti mokyklos psichologą. |
Pradinio ugdymo dienyno
2 priedas
MOKINIŲ MOKYMOSI PASIEKIMŲ SUVESTINĖ
Eil. Nr. |
Dalykai |
Pirmas pusmetis* |
Antras pusmetis |
Pastabos dėl programos įgyvendinimo |
Mokyklos vadovo įsakymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar išsilavinimo pažymėjimo išdavimo data ir numeris |
|||||||
pirmas trimestras** |
antras trimestras |
trečias trimestras |
||||||||||
Mokinio vardas ir pavardė ..............Vardas Pavardenis |
|
|
|
|
|
|
||||||
1 |
Dorinis ugdymas (...etika...) |
p.p. |
p.p |
|
|
|
||||||
2 |
Gimtoji kalba (lietuvių) |
patenkinamas |
patenkinamas |
|
|
|
||||||
3 |
Lietuvių (valstybinė) kalba |
|
|
|
|
|
||||||
4 |
Užsienio (anglų) kalba |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
|
||||||
5 |
Matematika |
nepatenkinamas |
nepatenkinamas |
|
|
|
||||||
6 |
Pasaulio pažinimas |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
|
||||||
7 |
Dailė ir technologijos |
aukštesnysis |
aukštesnysis |
|
|
|
||||||
8 |
Muzika |
aukštesnysis |
aukštesnysis |
|
|
|
||||||
9 |
Kūno kultūra |
aukštesnysis |
aukštesnysis |
|
|
|
||||||
10 |
Šokis |
aukštesnysis |
aukštesnysis |
|
|
|
||||||
Forma patvirtinta
Lietuvos Respublikos
švietimo ir mokslo ministro
2011 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. V-2505
PRADINIO UGDYMO DIENYNAS (jungtinėms klasėms)
|
||
|
__________ (klasė) |
______________ (mokslo metai) |
___________________________________________________________________________
(mokyklos pavadinimas)
__________________________________________________________________________
PRADINIO UGDYMO
D I E N Y N A S
(jungtinėms klasėms)
__________ klasė
__________ mokslo metai
Mokytoja (-as) _______________________________________________________________
(vardas ir pavardė)
___________________________________________________________________________
TURINYS
1. Paaiškinimai ........................................................................................................................... 5
2. Kalendoriai ............................................................................................................................. 7
3. Pamokų tvarkaraščiai.............................................................................................................. 8
4. Bendros žinios apie mokinius ............................................................................................... 11
5. Žinios apie mokinių sveikatą................................................................................................. 13
6. Mokyklos lankymas ............................................................................................................. 14
7. Žinios apie praleistas pamokas.............................................................................................. 25
8. Savaitės mokymosi pasiekimai.............................................................................................. 26
9. Mokinių mokymosi pasiekimų suvestinė............................................................................... 96
10. Pastabos, siūlymai dėl Dienyno tvarkymo........................................................................ 117
PAAIŠKINIMAI
1. Pradinio ugdymo dienynas (jungtinėms klasėms) (toliau – Dienynas) – dokumentas, skirtas mokyklos, vykdančios pradinio ugdymo programą, jungtinės klasės mokinių ugdymo apskaitai tvarkyti, trumpalaikiam planavimui žymėti.
3. Dienyną sudaro šios dalys: informacinė, lankomumo, savaitės mokymosi pasiekimų, mokinių mokymosi pasiekimų suvestinės.
3. Informacinę Dienyno dalį sudaro „Pamokų tvarkaraščiai“, „Bendros žinios apie mokinius“, „Žinios apie mokinių sveikatą“:
4. Mokinių lankomumui žymėti skirta Dienyno dalis „Mokyklos lankymas“:
4.3. kiekvieno mokinio praleistos pamokos suskaičiuojamos, jų skaičius įrašomas tam skirtoje vietoje;
4.5. pamokos, neįvykusios dėl šalčio, epidemijos ir kitų teisės aktuose numatytų priežasčių, nėra žymimos kaip mokinio praleistos pamokos. Lentelės „Savaitės mokymosi pasiekimai“ skiltyje „Bendros pastabos“ nurodoma dėl minėtų priežasčių neįvykusių pamokų data ir priežastys;
5. Dienyno dalis „Savaitės mokymosi pasiekimai“ skirta trumpalaikiam klasės mokinių mokymosi pasiekimų planavimui žymėti:
5.2. savaitinis numatomų mokymosi pasiekimų planavimas atliekamas apžvelgiant praeitos savaitės pasiektus/nepasiektus ugdymo tikslus, numatant ateinančiosios savaitės ugdymo tikslų visumą, išsikeliant konkrečius bendrųjų ir dalykinių kompetencijų ugdymo uždavinius, numatant siektinus mokinių mokymosi rezultatus;
5.3. dirbant tiek pamokiniu, tiek integruotu būdu numatoma savaitės integracinė tema, problema ar kitas ugdymo dalykų programas jungiantis elementas, kuris įrašomas į tam skirtą eilutę. Numatomi atskirų dalykų mokymosi pasiekimai įrašomi į lentelės atitinkamas eilutes;
5.4. „Savaitės mokymosi pasiekimų“ lentelėje planuojami ir mokymosi veiklų, skirtų pažintinei, kultūrinei, meninei, kūrybinei, socialinei ir kt., mokymosi pasiekimai;
5.5. užsienio kalbai skirta eilutė skirstoma į tiek dalių (galima perskirti horizontaliu ar vertikaliu brūkšniu), kiek užsienio kalbos mokytojų dirba su klase;
5.6. skiltyje „Pastabos“ rašomos mokytojui svarbios pastabos: ugdomosios veiklos pakeitimai, nepasiekti tikslai, jų priežastys, įvairūs nesklandumai ir kt.;
5.7. „Bendrosiose pastabose“ įrašoma mokytojui ar kitiems mokytojams svarbi informacija; pavaduojančių ir kitų su klase dirbančių mokytojų pavardės; pamokų, ugdymo veiklų (taip pat ir kultūrinės, pažintinės, sportinės, socialinės ir kt.), vykusių ne mokykloje, vieta; neįvykusių pamokų data ir priežastys;
5.8. lentelėje „Vadovavimas klasei“ rašomos tą savaitę organizuojamų renginių, veiklų (švenčių, tėvų susirinkimų, individualių ar grupinių pokalbių, tiriamosios veiklos ir kt.) tikslai, datos. Lentelės „Pastabų“ skiltyje pažymimi mokytojui svarbūs su planuojama veikla susiję aspektai (veikloje dalyvaujantys asmenys, papildomos priemonės, vieta ir pan.).
6. Mokinių mokymosi pasiekimų apskaita:
6.1. formuojamojo ir diagnostinio (kontrolinių, atsiskaitomųjų darbų, testų ar pan.) vertinimo rezultatai Dienyne nefiksuojami;
6.2. ugdymo laikotarpio atskirų dalykų apibendrinti mokymosi pasiekimai žymimi Dienyno lentelėje „Mokinių mokymosi pasiekimų suvestinė“;
6.2.1. pusmečio ar trimestro pasiekimai, atsižvelgus į Pradinio ugdymo bendrojoje programoje aprašytus pasiekimų lygių požymius, apibendrinami lygmenimis (patenkinamas, pagrindinis, aukštesnysis) ir įrašomi į atitinkamam dalykui skirtą eilutę;
6.2.2. jei nepasiektas patenkinamas pasiekimų lygis, atitinkamo dalyko eilutėje įrašomas žodis „nepatenkinamas“;
6.3. jei mokslo metai skirstomi pusmečiais, brėžiama vertikali linija, skirianti pusmečių skiltis, jei trimestrais – brėžiamos dvi vertikalios linijos, skiriančios trimestrų skiltis;
6.4. skiltis „Pastabos dėl programos įgyvendinimo“ pildoma:
6.4.1. jei mokinys ugdomas pagal pradinio ugdymo individualizuotą programą, skiltyje įrašoma atitinkama programa;
6.4.2. jei mokiniui ugdymo laikotarpio pabaigoje buvo skirta papildomų darbų, skiltyje įrašomas pasiekimų lygis po papildomo ugdymo laikotarpio;
7. Klaidingas žodis, tekstas ar mokinių mokymosi pasiekimų įvertinimas perbraukiamas vienu brūkšniu, nurodoma taisiusio asmens vardas, pavardė, taisymo data ir pasirašoma.
8. Dienynas pildomas valstybine kalba. Dienyno dalis „Savaitės mokymosi pasiekimai“ gali būti pildomi ta kalba, kuria vykdomas ugdymo procesas.
9. Pasibaigus mokslo metams klasės mokytojas sutvarkytą Dienyną perduoda mokyklos vadovo pavaduotojui ugdymui ar skyriaus vedėjui.
KALENDORIAI
(spausdinami mokslo metų kalendoriai)
Pamokų tvarkaraštis
Klasė |
Pamokos |
Dienos
Pamokų laikas |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
VII |
|
|
|
|
|
|
Pamokų tvarkaraštis
Klasė |
Pamokos |
Dienos
Pamokų laikas |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
VII |
|
|
|
|
|
|
Bendros žinios
Eil. Nr. |
Mokinio vardas ir pavardė |
Gimimo data |
Namų adresas, kontaktinė informacija |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
11 |
|
|
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
20 |
|
|
|
21 |
|
|
|
22 |
|
|
|
23 |
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
apie mokinius
Eil. Nr. |
Tėvų (globėjų) vardai ir pavardės, kontaktinė informacija |
Kalba, kuria bendraujama šeimoje |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Žinios apie mokinių sveikatą
Eil. Nr. |
Fizinio mokymosi grupė |
Visuomenės sveikatos priežiūros specialisto (-ų) nurodymai ir rekomendacijos |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mokyklos lankymas
Mėnuo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Praleista pamokų |
|
||
Diena
Eil. Nr. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dėl ligos |
dėl kitų priežasčių |
per mėnesį |
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|||||
Žinios apie praleistas pamokas
Eil. Nr. |
I trimestras (I pusmetis) |
II trimestras (II pusmetis) |
III trimestras |
Iš viso per metus |
||||
iš viso |
iš jų dėl ligos |
iš viso |
iš jų dėl ligos |
iš viso |
iš jų dėl ligos |
iš viso |
iš jų dėl ligos |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAVAITĖS MOKYMOSI PASIEKIMAI
Mėnuo, savaitės dienos ................. Integruojamoji tema/projektas ................. |
||||
Dalykai |
Numatomi mokinių mokymosi pasiekimai |
Pastabos |
||
Dorinis ugdymas |
Tikyba |
|
|
|
Etika |
|
|
||
Gimtoji kalba (...) |
|
|
||
Lietuvių (valstybinė) kalba |
|
|
||
Užsienio kalba (...) |
|
|
||
Matematika |
|
|
||
Pasaulio pažinimas |
|
|
||
Dailė ir technologijos |
|
|
||
Muzika |
|
|
||
Kūno kultūra |
|
|
||
Šokis |
|
|
||
Bendrosios pastabos |
|
|
||
MOKINIŲ MOKYMOSI PASIEKIMŲ SUVESTINĖ
Eil. Nr. |
Dalykai |
Pirmas pusmetis* |
Antras pusmetis |
Pastabos dėl programos įgyvendinimo |
Mokyklos vadovo įsakymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar išsilavinimo pažymėjimo išdavimo data ir numeris |
||||||||
pirmas trimestras ** |
antras trimestras |
trečias trimestras |
|||||||||||
Mokinio vardas ir pavardė ............ |
|
|
|
|
|
|
|||||||
1 |
Dorinis ugdymas (...) |
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
Gimtoji kalba (...) |
|
|
|
|
||||||||
3 |
Lietuvių (valstybinė) kalba |
|
|
|
|
||||||||
4 |
Užsienio kalba (...) |
|
|
|
|
||||||||
5 |
Matematika |
|
|
|
|
||||||||
6 |
Pasaulio pažinimas |
|
|
|
|
||||||||
7 |
Dailė ir technologijos |
|
|
|
|
||||||||
8 |
Muzika |
|
|
|
|
||||||||
9 |
Kūno kultūra |
|
|
|
|
||||||||
10 |
Šokis |
|
|
|
|
||||||||
Mokinio vardas ir pavardė ............ |
|
|
|
|
|
|
|||||||
1 |
Dorinis ugdymas (...) |
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
Gimtoji kalba (...) |
|
|
|
|
||||||||
3 |
Lietuvių (valstybinė) kalba |
|
|
|
|
||||||||
4 |
Užsienio kalba (...) |
|
|
|
|
||||||||
5 |
Matematika |
|
|
|
|
||||||||
6 |
Pasaulio pažinimas |
|
|
|
|
||||||||
7 |
Dailė ir technologijos |
|
|
|
|
||||||||
8 |
Muzika |
|
|
|
|
||||||||
9 |
Kūno kultūra |
|
|
|
|
||||||||
10 |
Šokis |
|
|
|
|
||||||||
Pradinio ugdymo dienyno
(jungtinėms klasėms)
1 priedas
SAVAITĖS MOKYMOSI PASIEKIMAI
(Planavimo pavyzdys 2 klasei)
Mėnuo, Mėnuo, savaitės dienos: spalio 12–16 d. Integracinė tema:– Gimtieji namai. Integracinės problemos: Kodėl man svarbi šeima, namai? Kodėl namai jaukiausi ir mieliausi? |
|||
Dalykai |
Numatomi mokinių mokymosi pasiekimai |
Pastabos |
|
Dorinis ugdymas |
tikyba |
Mokytojo padedami išsiaiškins/ suvoks šeimos tradicijų prasmę. Pagal iš anksto aptartą planą gebės papasakoti apie šeimos gyvenimo įvykius, tradicijas. |
|
etika |
Mokytojo padedami išsiaiškins/ suvoks šeimos tradicijų prasmę. Remdamiesi šeimos švenčių nuotraukomis, gebės papasakoti apie šeimoje puoselėjamas tradicijas. Pagal aptartus požymius palygins skirtingų šeimų tradicijų panašumus ir skirtumus. |
|
|
Gimtoji (lietuvių) kalba |
Gebės perskaityti mokytojo parinktus trumpus tekstus apie namus, šeimą ir išskirti pagrindinius veikėjus ir įvykius, suformuluoti su tekstu susijusius klausimus. Pagal iš anksto aptartą planą papasakos apie smagiausią šeimos šventę. Gebės parašyti trumpą sveikinimą Mamai ar Tėčiui. |
|
|
Lietuvių (valstybinė) kalba |
|
|
|
Užsienio (anglų) kalba |
Panaudodami naujus išmoktus žodžius ir posakius, gebės pasisveikinti ir trumpai pristatyti save, savo šeimos narius. |
|
|
Matematika |
Mokytojo padedami gebės rinkti/išskirti duomenis pagal vieną požymį, formuluoti klausimus apie artimą aplinką (šeimą, jos narius, draugus). |
|
|
Pasaulio pažinimas |
Žinos, suvoks giminės medžio prasmę. Gebės susieti šeimos narius pagal giminystės ryšius, sudarys savo giminės medį (vaikai-tėvai-seneliai). Nustatys artimiausių žmonių gyvenamąją kilmę (kaimas, miestas). |
|
|
Dailė ir technologijos |
Gebės pasirinkti ir tinkamai panaudoti technologines priemones (popierius, klijai, dažai ir pan.) sveikinimui sukurti. |
|
|
Muzika |
Grodami paprasčiausiais perkusiniais instrumentais ir dainuodami grupėje kartu, gebės pradėti ir užbaigti dainą „Išėjo tėvelis į mišką“, išlaikyti tempą. |
|
|
Kūno kultūra |
Pristatydami šeimoje žaidžiamus žaidimus, sugebės kontroliuoti kūno laikyseną stovint, sėdint, einant, bėgant. Palygins žaidimus pagal tai, kiek jie yra judrūs, įvairūs judesiais. |
|
|
Šokis |
Analizuodami filmuotą medžiagą, pastebės ir apibūdins judesio ar šokio raišką aplinkoje (nuotaiką, įvykį ir pan.). |
|
|
Bendrosios pastabos |
Spalio 14 d. – visos dienos ekskursija į kraštotyros muziejų. |
VADOVAVIMAS KLASEI
Data |
Veiklos tikslai |
Pastabos |
2012 m. spalio mėn. |
Tėvų susirinkime aptarti mokinių savarankiškumo ugdymo būdus. Išsirinkti tėvų komiteto narius. |
Tėvai kitam susitikimui pasiūlė aptarti mokinių savęs vertinimo temą. |
Pradinio ugdymo dienyno
(jungtinėms klasėms)
2 priedas
SAVAITĖS MOKYMOSI PASIEKIMAI
(Planavimo pavyzdys 4 klasei)
Mėnuo, Mėnuo, savaitės dienos: ...spalio 12–16 d. Integracinė tema:– Gimtieji namai. Integracinės problemos: Kodėl man svarbi šeima, namai? Kodėl namai jaukiausi ir mieliausi? |
|||
Dalykai |
Numatomi mokinių mokymosi pasiekimai |
Pastabos |
|
Dorinis ugdymas |
tikyba |
Supras pasakojimo esmę klausydamiesi ir aptardami Šventojo Rašto tekstą Šventoji šeima“, gebės palyginti prosenelių, senelių, tėvų gyvenimo būdą, perduotas tradicijas, tikėjimą. |
|
etika |
Gebės palyginti skirtingų šeimų gyvenimo būdą, tradicijas, rasti panašumų ir skirtumų. Dalyvaudami diskusijoje, kels klausimus, gebės argumentuoti savo nuomonę. |
|
|
Gimtoji (lietuvių) kalba |
Gebės parinkti tinkamos literatūros kūrybiniam darbui, sukurti pranešimą /pasakojimą apie kitose tautose/šalyse švenčiamas šeimos šventes, tradicijas. Gebės aptarti, pagal iš anksto aptartus kriterijus įvertinti pranešimus, kelti su jais susijusius klausimus. Skaitydami B. Vilimaitės tekstą „Pasaulis nesugrius“, supras pasakojimo esmę, išskirs temą ir pagrindinę mintį, veikėjus, veiksmo vietą, laiką. Gebės parašyti laišką Mamai ar Tėčiui. |
|
|
Lietuvių (valstybinė) kalba |
|
|
|
Užsienio (anglų ) kalba |
Panaudodami naujus išmoktus žodžius, posakius, pagal iš anksto aptartą planą gebės papasakoti apie savo šeimą, gyvenamąją aplinką, kelti klausimus. |
|
|
Matematika |
Mokytojo padedami, formuluos klausimus, apie artimą aplinką (šeimą, draugus), su kuriais rinks duomenis pagal vieną (kokybinį ar kiekybinį) požymį. Mokytojo padedami registruos požymių reikšmių dažnius. |
|
|
Pasaulio pažinimas |
Dirbdami grupėse, išsiaiškins savo gyvenamosios vietovės istorinius faktus, asmenybes. Gebės atskleisti savo šeimų/giminės ryšį su gyvenamąja vietove. Nustatys ir aptars gyvenamųjų vietovių skirtumus ir panašumus. Gebės pristatyti projektus vieni kitiems. |
|
|
Dailė ir technologijos |
Kurdami savo šeimos/giminės herbą, gebės tinkamai pasirinkti technologines priemones ir jomis perteikti idėją. |
|
|
Muzika |
Gebės melodiniu instrumentu ritmiškai ir metodiškai pakartoti lietuvių liaudies dainos „Išėjo tėvelis į mišką“ melodiją. |
|
|
Kūno kultūra |
Pristatydami šeimoje žaidžiamą judrųjį žaidimą, atpažins žmogaus individualumo ir skirtingumo požymius. |
|
|
Šokis |
Analizuodami filmuotą medžiagą, gebės pastebėti šokio sąsajas su šeimos, tautos tradicijomis. |
|
|
Bendrosios pastabos |
Spalio 14 d Spalio 14 d. – visos dienos ekskursija į kraštotyros muziejų. |
VADOVAVIMAS KLASEI
Data |
Veiklos tikslai |
Pastabos |
2012 m. spalio mėn. |
Tėvų susirinkime aptarti mokinių savarankiškumo ugdymo būdus. Išsirinkti tėvų komiteto narius. |
Tėvai kitam susitikimui pasiūlė aptarti mokinių savęs vertinimo temą. |
Pradinio ugdymo dienyno
(jungtinėms klasėms)
3 priedas
MOKINIŲ MOKYMOSI PASIEKIMŲ SUVESTINĖ
Eil. Nr. |
Dalykai |
Pirmas pusmetis * |
Antras pusmetis |
Pastabos dėl programos įgyvendinimo |
Mokyklos vadovo įsakymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar išsilavinimo pažymėjimo išdavimo data ir numeris |
||||||||
pirmas trimestras ** |
antras trimestras |
trečias trimestras |
|||||||||||
Mokinio vardas ir pavardė ....... Vardenis Pavardenis ..... |
|
|
|
|
|
|
|||||||
1 |
Dorinis ugdymas (...etika...) |
p.p. |
p.p. |
|
|
|
|||||||
2 |
Gimtoji kalba (lietuvių) |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
||||||||
3 |
Lietuvių (valstybinė) kalba |
|
|
|
|
||||||||
4 |
Užsienio kalba (anglų) |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
||||||||
5 |
Matematika |
nepatenkinamas |
nepatenkinamas |
|
|
||||||||
6 |
Pasaulio pažinimas |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
||||||||
7 |
Dailė ir technologijos |
aukštesnysis |
aukštesnysis |
|
|
||||||||
8 |
Muzika |
aukštesnysis |
aukštesnysis |
|
|
||||||||
9 |
Kūno kultūra |
aukštesnysis |
aukštesnysis |
|
|
||||||||
10 |
Šokis |
aukštesnysis |
aukštesnysis |
|
|
||||||||
Mokinio vardas ir pavardė ............ |
|
|
|
|
|
|
|||||||
1 |
Dorinis ugdymas (...) |
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
Gimtoji kalba (...) |
|
|
|
|
||||||||
3 |
Lietuvių (valstybinė) kalba |
|
|
|
|
||||||||
4 |
Užsienio kalba (...) |
|
|
|
|
||||||||
5 |
Matematika |
|
|
|
|
||||||||
6 |
Pasaulio pažinimas |
|
|
|
|
||||||||
7 |
Dailė ir technologijos |
|
|
|
|
||||||||
8 |
Muzika |
|
|
|
|
||||||||
9 |
Kūno kultūra |
|
|
|
|
||||||||
10 |
Šokis |
|
|
|
|
||||||||
* Jei mokslo metai skirstomi pusmečiais, brėžiama viena linija.
** Jei mokslo metai skirstomi trimestrais, brėžiamos dvi linijos.
Forma patvirtinta
Lietuvos Respublikos
švietimo ir mokslo ministro
2011 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. V-2505
PAGRINDINIO UGDYMO
DIENYNAS
Neteko galios nuo 2015-09-01
Formos pakeitimai:
Nr. V-1281, 2013-12-30, Žin., 2013, Nr. 139-7016 (2013-12-30), i. k. 2013-00046
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Įsakymas
Nr. V-1281, 2013-12-30, Žin., 2013, Nr. 139-7016 (2013-12-30), i. k. 2013-00046
Dėl dienynų formų patvirtinimo