Suvestinė redakcija nuo 2009-02-27
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2009, Nr. 12-502, i. k. 10911NKISAK0000T1-2
NARKOTIKŲ KONTROLĖS DEPARTAMENTO
PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS DIREKTORIAUS
ĮSAKYMAS
DĖL ASMENŲ, PRIKLAUSOMŲ NUO PSICHOAKTYVIŲJŲ MEDŽIAGŲ, PSICHOLOGINĖS IR SOCIALINĖS REABILITACIJOS PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO 2009 METAIS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2009 m. sausio 12 d. Nr. T1-2
Vilnius
Vadovaudamasi Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. lapkričio 27 d. nutarimu Nr. 1478 (Žin., 2003, Nr. 113-5070; 2008, Nr. 134-5205), 13.6 punktu
1. Tvirtinu Asmenų, priklausomų nuo psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės ir socialinės reabilitacijos projektų atrankos konkurso 2009 metais nuostatus (pridedama).
2. Skelbiu Asmenų, priklausomų nuo psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės ir socialinės reabilitacijos projektų atrankos 2009 metų konkursą.
3. Pavedu įsakymo vykdymo kontrolę Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus pavaduotojui Ernestui Jasaičiui.
PATVIRTINTA
Narkotikų kontrolės departamento prie
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2009 m. sausio 12 d.
įsakymu Nr. T1-2
ASMENŲ, PRIKLAUSOMŲ NUO PSICHOAKTYVIŲJŲ MEDŽIAGŲ, PSICHOLOGINĖS IR SOCIALINĖS REABILITACIJOS PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO 2009 METAIS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Asmenų, priklausomų nuo psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės ir socialinės reabilitacijos projektų (toliau – Projektai) atrankos konkurso 2009 metais (toliau – Konkurso) nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Projektams teikiamus prioritetus, Projektų pateikimą Konkursui, Konkurso Projektų vertinimą ir atranką, lėšų skyrimą atrinktiems Projektams įgyvendinti, atsiskaitymą už Projekto įgyvendinimą ir gautų lėšų panaudojimą.
2. Konkurso tikslas – atrinkti ir finansuoti Projektus, kuriais bus siekiama suteikti ilgalaikės socialinės ir psichologinės reabilitacijos ir reintegracijos paslaugas asmenims, priklausomiems nuo psichoaktyviųjų medžiagų.
3. Nuostatuose vartojamos sąvokos atitinka sąvokas, apibrėžtas Psichologinės ir socialinės reabilitacijos paslaugų kainos nustatymo metodikos (toliau – Metodikos), patvirtintos Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Departamento) direktoriaus 2005 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. 1.2-56 (Žin., 2005, Nr. 114-4183), 4 punkte.
II. PROJEKTAMS TEIKIAMI PRIORITETAI IR REIKALAVIMAI
4. Teikiami prioritetai Projektams, kurie:
4.1. skirti asmenų, priklausomų nuo narkotinių ir psichotropinių medžiagų, ilgalaikei socialinei ir psichologinei reabilitacijai;
5. Valstybės lėšos neskiriamos Projektams:
5.1. jeigu Projekto teikėjas, Departamento žiniomis, nustatyta tvarka neatsiskaitė ar atsiskaitė pavėluotai už ankstesniais metais iš valstybės ir (ar) savivaldybės biudžeto lėšų finansuotus projektus arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal paskirtį;
5.3. jeigu Projekto teikėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;
5.4. jeigu Projekto teikėjas Projekto paraiškoje arba kituose dokumentuose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;
III. PROJEKTŲ PATEIKIMAS KONKURSUI
6. Konkurse gali dalyvauti viešieji juridiniai asmenys, nesiekiantys naudos sau ir kurių tikslas yra tenkinti viešuosius interesus, išskyrus valstybės ar savivaldybių institucijų įsteigtus viešuosius juridinius asmenis (toliau – Projekto teikėjai):
6.1. teikiantys asmenims, priklausomiems nuo psichoaktyviųjų medžiagų, socialinės ir psichologinės reabilitacijos paslaugas, kurios iš dalies finansuojamos arba visiškai nefinansuojamos iš valstybės ir (ar) savivaldybės biudžeto lėšų;
6.2. atitinka reikalavimus, numatytus Reikalavimuose psichologinės bei socialinės reabilitacijos įstaigoms, teikiančioms paslaugas asmenims, turintiems priklausomybę nuo psichoaktyvių medžiagų, patvirtintuose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2003 m. vasario 11 d. įsakymu Nr. A1-25 (Žin., 2003, Nr. 17-759);
6.4. atitinka Socialinės globos normų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. A1-46 (Žin., 2007, Nr. 24-931), 6 priedo nuostatas.
6.5. UŽSAKOVAS, atsižvelgdamas į valstybės biudžeto vykdymą, pasilieka teisę Projekto vykdymo eigoje keisti Projektui skiriamų lėšų sumą.
Papildyta punktu:
Nr. T1-20, 2009-02-23, Žin., 2009, Nr. 22-895 (2009-02-26), i. k. 10911NKISAK000T1-20
7. Konkursui teikiamo Projekto dokumentai:
8. Nuostatų 7 punkte numatyti dokumentai užklijuotame ir antspauduotame voke (toliau – Vokas), ant kurio turi būti užrašyta „Asmenų, priklausomų nuo psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės ir socialinės reabilitacijos projektų 2009 metų atrankos konkursui“, pateikiami Departamentui (Šv. Stepono g. 27, LT-03210 Vilnius) iki 2009 m. vasario 6 d. (įskaitytinai). Jeigu dokumentai Konkursui teikiami registruotu paštu, ant Voko turi būti pašto žyma, įrodanti, kad Vokas išsiųstas iki 2009 m. vasario 6 d. (įskaitytinai). Vokai, išsiųsti po 2009 m. vasario 6 d., neatplėšiami ir bus grąžinami registruotu paštu adresatui.
9. Konkursui teikiama Projekto paraiška (1 originalas ir 2 kopijos) turi būti užpildyta ir pasirašyta Projekto teikėjo vadovo ir Projekto vadovo bei patvirtinta Projekto teikėjo antspaudu.
10. Nuostatų 7 punkte numatytų Konkursui teikiamų dokumentų kopijos turi turėti kopijos tikrumo žymą, kaip numatyta Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2001 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. 19 (Žin., 2001, Nr. 30-1009; 2006, Nr. 60-2169).
IV. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS, PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA
13. Komisija savo darbe vadovaujasi Nuostatais, Komisijos darbo reglamentu, patvirtintu Departamento direktoriaus įsakymu, kitais Departamento direktoriaus įsakymais, taip pat kitais teisės aktais, valstybės biudžeto lėšų efektyvaus ir taupaus naudojimo bei veiklos skaidrumo principais.
14. Komisija atrenka Projektus, tinkamus finansuoti, ir teikia siūlymą Departamento direktoriui. Komisijos siūlymas Departamento direktoriui yra rekomendacinio pobūdžio.
15. Departamento direktorius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas priima sprendimą dėl skiriamų lėšų Projektams įgyvendinti ir įformina jį įsakymu bei skelbia Departamento interneto svetainėje (www.nkd.lt).
V. LĖŠŲ SKYRIMAS KONKURSĄ LAIMĖJUSIEMS PROJEKTAMS ĮGYVENDINTI, PROJEKTŲ VYKDYMAS IR KONTROLĖ
18. Departamentas ir kiekvienas Konkursą laimėjęs Projekto teikėjas (toliau – Projekto vykdytojas) pasirašo Projekto finansavimo ir įgyvendinimo sutartį (toliau – Sutartis) (2 priedas).
19. Projektams įgyvendinti bus skiriamos valstybės biudžeto lėšos pagal numatomų patirti išlaidų rūšis, nurodytas Metodikos 23 punkte.
20. Projekto vykdytojas, prieš pasirašydamas Sutartį, pateikia pasirašytą, patikslintą, atsižvelgiant į Departamento skiriamas Projektui įgyvendinti lėšas, Projekto įgyvendinimo 2009 metų veiklos planą ir pasirašytą sąmatą pagal formą BFP-1, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2005 m. lapkričio 18 d. įsakymu Nr. 1K-347 (Žin., 2005, Nr. 138-4996) (toliau – Sąmata). Projekto įgyvendinimo 2009 metų veiklos planas ir Sąmata yra neatsiejama Sutarties dalis.
21. Pasirašius Sutartį, Projektų vykdytojams lėšos pervedamos:
22. Projektui įgyvendinti skirtos lėšos turi būti naudojamos pagal Sąmatą nurodytai veiklai. Esant būtinybei, Sąmata koreguojama tik raštiškai suderinus su Departamentu.
23. Projekto vadovo ir asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą, darbui apmokėti gali būti skiriama ne daugiau kaip 15 proc. Projektui skiriamų lėšų.
24. Projektui įgyvendinti Departamento skirtos valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos:
24.1. veikloms, kurios finansuojamos iš valstybės biudžeto ir (ar) savivaldybės biudžeto lėšų ir (ar) kitų lėšų (pvz., Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir pan.);
25. Projekto vykdytojai:
25.1. privalo Departamento skirtas valstybės biudžeto lėšas Projektui įgyvendinti naudoti teisėtai, racionaliai ir pagal paskirtį, Sutartyje numatytomis sąlygomis;
25.2. už Departamento skirtų valstybės biudžeto lėšų netinkamą panaudojimą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;
26. Projekto teikėjams ir vykdytojams Departamentas pagal kompetenciją teikia reikalingą pagalbą, susijusią su Projektu.
27. Departamentas kontroliuoja, ar Projekto vykdytojas laikosi Sutartyje, taip pat Nuostatuose numatytų įsipareigojimų, o esant būtinybei, turi teisę reikalauti papildomų dokumentų, susijusių su Projektų įgyvendinimu, atlikti Projekto įgyvendinimo ir Departamento skirtų valstybės biudžeto lėšų panaudojimo vertinimą ir, esant Sutarties nevykdymui ar netinkamam vykdymui, gali ateinančio ketvirčio Projektui įgyvendinti skiriamas lėšas sumažinti arba visai neskirti.
VI. ATSISKAITYMAS UŽ PROJEKTO ĮGYVENDINIMĄ IR GAUTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ
29. Projekto vykdytojai už Departamento skirtas valstybės biudžeto lėšas Projektui įgyvendinti atsiskaito Departamentui:
29.1. pateikdami iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 4 d. šiuos dokumentus:
29.1.1. Asmenų, priklausomų nuo psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės ir socialinės reabilitacijos projekto veiklos ataskaitą (ketvirtinę) pagal Nuostatų 5 priedą;
29.1.2. su Projekto įgyvendinimu susijusių buhalterinės apskaitos dokumentų, pateisinančių patirtas išlaidas, kopijas, kurios turi turėti kopijos tikrumo žymą, kaip numatyta Nuostatų 10 punkte;
29.2. pateikdami iki 2010 m. sausio 5 d. šiuos dokumentus:
29.2.3. Asmenų, priklausomų nuo psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės ir socialinės reabilitacijos projekto veiklos ataskaitą (metinę) pagal Nuostatų 6 priedą (teikiant šią ataskaitą, Asmenų, priklausomų nuo psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės ir socialinės reabilitacijos projekto veiklos ataskaita (ketvirtinė) pagal Nuostatų 5 priedą neteikiama).
31. Projektų vykdytojams, nepateikusiems ar laiku nepateikusiems praėjusio ketvirčio Nuostatų 29.1 punkte numatytų dokumentų, lėšos nebus pervedamos, o naujos mokėjimo paraiškos nebus svarstomos.
32. Projektų vykdytojai iki 2009 m. gruodžio 31 d. į valstybės biudžetą privalo grąžinti Projektui įgyvendinti Departamento skirtas valstybės biudžeto lėšas, jei:
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
33. Projekto vykdytojai privalo kaip galima greičiau raštu pranešti apie visas aplinkybes, kurios keičiasi Projekto įgyvendinimo metu ir turi įtakos Projekto įgyvendinimui (pvz., visus Projekto finansavimo šaltinius, pasikeitus Projekto vadovui ir pan.).
Asmenų, priklausomų nuo
psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės
ir socialinės reabilitacijos projektų
atrankos konkurso 2009 metais nuostatų
1 priedas
ASMENŲ, PRIKLAUSOMŲ NUO PSICHOAKTYVIŲJŲ MEDŽIAGŲ, PSICHOLOGINĖS IR SOCIALINĖS REABILITACIJOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2009 METAIS KONKURSO PROJEKTO PARAIŠKA
2009 m.................... d.
____________________________________
(miestas)
1. Bendra projekto teikėjo informacija:
1.1. Projekto teikėjo duomenys: |
||
Visas įstaigos, organizacijos pavadinimas |
Įsteigimo data |
|
|
|
|
Telefono Nr. |
Fakso Nr. |
|
|
|
|
Įstaigos, organizacijos kodas |
El. paštas |
|
|
|
|
Įstaigos, organizacijos adresas: |
||
|
||
Įstaigos, organizacijos atsiskaitomosios sąskaitos Nr. banke, banko pavadinimas ir kodas |
||
|
||
Projekto įgyvendinimo vietos adresas: |
||
|
||
1.2. Projekto vadovas ir finansininkas: |
|||||
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Darbovietė |
Pareigos darbovietėje |
Telefono ir fakso Nr. |
El. paštas |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
1.3. Projekto partneriai-juridiniai asmenys: |
||||||
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Kodas |
Adresas |
Telefono ir fakso Nr., el. paštas |
Bendradarbiavimo būdas (sutartis) |
Vaidmuo projekte |
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
1.4. Atsakingų vykdytojų duomenys: |
||||||
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Vaidmuo projekte |
Darbovietė |
Pareigos darbovietėje |
Telefono ir fakso Nr. |
El. paštas |
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
2. Bendra projekto informacija
2.1. Projekto bendri duomenys: |
2.1.1. Projekto pavadinimas: |
|
2.1.2. Trumpas projekto aprašymas (ne daugiau kaip 150 žodžių): |
|
2.1.3. Projekto tikslas: |
|
2.1.4. Projekto uždaviniai, veikla, planuojami rezultatai: |
||||||
|
|
|
||||
|
Eil. Nr. |
Projekto uždaviniai |
Veiklos |
Planuojama veiklos įgyvendinimo data |
Planuojami rezultatai (kokybiniai ir kiekybiniai) |
|
|
1. |
|
1.1. |
|
|
|
|
1.2. |
|
||||
|
2. |
|
2.1. |
|
|
|
|
2.2. |
|
2.2. Pagrindinė (-ės) teorija (-os) arba/ir modelis (-iai), naudojami projektui įgyvendinti: |
|
2.3. Teikiamos paslaugos ir jų intensyvumas: |
|||||
|
|
|
|
||
|
Eil. Nr. |
Paslaugos pavadinimas |
Paslaugos gavėjų skaičius |
Paslaugos trukmė ir jos dažnumas/intensyvumas |
|
|
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
2.4. Projekto įgyvendinimą lemiantys veiksniai: |
|
Palankūs |
Nepalankūs |
|
|
2.5. Tikslinė grupė, kuriai skirtas projektas, bei priemonės ir budai jai pasiekti: |
||
Tikslinė grupė |
Asmenų skaičius |
Priemonės ir budai pasiekti tikslinę (-es) grupę (-es) |
£ Suaugę asmenys |
|
£ |
£ Vaikai |
|
£ |
£ Suaugę asmenys ir vaikai |
|
£ |
3. Projekto įgyvendinimas
3.1. Bendra projekto vertė: |
3.2. Prašoma lėšų suma: |
3.3. Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga: |
|
|
|
3.2. Projekto veiklos planas (rekomenduojame informaciją pateikti tokia forma): |
|||||||||||||||
Projekto įgyvendinimo etapai |
Numatomos veiklos (pažymėkite +, kurį mėnesį vyks) |
Sausis |
Vasaris |
Kovas |
Balandis |
Gegužė |
Birželis |
Liepa |
Rugpjūtis |
Rugsėjis |
Spalis |
Lapkritis |
Gruodis |
Planuojamas asmenų, kuriems skirtas projektas, skaičius |
Planuojamos veiklos trukmė ir jos dažnumas/ intensyvumas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Projekto vertinimas:
4.1. Ar planuojate atlikti projekto efektyvumo vertinimą? |
£ Taip |
£ Ne |
4.2. Kokį planuojate pasirinkti vertinimo tipą? (pildoma tuo atveju, jei planuojama atlikti projekto vertinimą): |
£ Efekto (poveikio) vertinimas |
£ Pasiektų rezultatų vertinimas |
£Produkto (veiklos) vertinimas |
4.3. Vertinimo būdas/forma ir instrumentai (pildoma tuo atveju, jei planuojama atlikti projekto vertinimą) |
|||||||
|
Vertinimo būdas/forma |
Vertinimo instrumentai |
Vertinimo ištekliai |
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||
Anketa |
Testas |
Kita (detalizuokite) |
Žmogiškieji |
Finansiniai (tūkst. Lt) |
|
||
Vidinis vertinimas |
|
|
|
|
|
|
|
Išorinis vertinimas |
|
|
|
|
|
|
|
Abu vertinimo būdai |
|
|
|
|
|
|
|
Kita (detalizuokite) |
|
|
|
|
|
|
5. Finansavimas
5.1. Projekto išlaidos |
||||
Eil. Nr. |
Išlaidų paskirtis* |
Finansavimo šaltiniai |
Išlaidų suma, Lt |
Išlaidų pagrindimas |
1. |
Darbo užmokestis** |
Narkotikų kontrolės departamentas prie LRV |
|
|
Savivaldybė |
|
|
||
ES struktūriniai fondai |
|
|
||
Kiti finansavimo šaltiniai |
|
|
||
Iš viso straipsniui |
|
|
||
2. |
Socialinio draudimo įmokos |
Narkotikų kontrolės departamentas prie LRV |
|
|
Savivaldybė |
|
|
||
ES struktūriniai fondai |
|
|
||
Kiti finansavimo šaltiniai |
|
|
||
Iš viso straipsniui |
|
|
||
3. |
Mityba |
Narkotikų kontrolės departamentas prie LRV |
|
|
Savivaldybė |
|
|
||
ES struktūriniai fondai |
|
|
||
Kiti finansavimo šaltiniai |
|
|
||
Iš viso straipsniui |
|
|
||
4. |
Ir t. t. |
|
|
|
5. |
Ir t. t. |
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
* Pildoma pagal formą BFP-1, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2005 m. lapkričio 18 d. įsakymu Nr. 1K-347.
**Pagrindžiant darbo užmokestį, būtina nurodyti visus projekto darbuotojus, kuriems bus mokamas darbo užmokestis, jų darbo valandų arba darbo dienų skaičių, jų darbo valandos įkainį ar pareiginį atlyginimą.
5.2. Išlaidos darbo užmokesčiui: |
||
Eil. Nr. |
Pareigos |
Darbo užmokestis, Lt |
1. |
Projekto vadovas |
|
2. |
Projekto finansininkas |
|
|
Iš viso: |
|
|
Dalis nuo prašomos paramos sumos, proc.: |
|
6. Projekto teikėjo ištekliai
6.1. Projekto teikėjo disponuojami materialiniai ištekliai, planuojami panaudoti įgyvendinant projektą: |
||||
Eil. Nr. |
Turto pavadinimas |
Kiekis |
Nuosavybės forma |
Projekto veiklos, kurioms vykdyti bus panaudotas turtas |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
6.2. Projekto tęstinumas: |
|
Ar Projektas tęstinis: |
£ Taip £ Ne |
Jeigu taip, pagrįskite jo tęstinumą, esant galimybei palyginkite ankstesniais metais vykdytų projektų pasiektus rezultatus |
7. Paraiškos priedai
Prie paraiškos pridedami šie dokumentai (pažymėkite visus pridedamus dokumentus): |
Pridedamų dokumentų lapų skaičius |
£ Juridinio asmens registravimo pažymėjimo kopija |
|
£ Juridinio asmens steigimo dokumentų kopijos |
|
£ Institucijos, įstaigos, organizacijos administracijos darbuotojų ir specialistų (socialinio darbuotojo, socialinio darbuotojo padėjėjo, socialinio pedagogo, psichologo, darbo terapijos specialisto) pareigybių aprašymai |
|
£ Institucijos, įstaigos, organizacijos specialistų (socialinio darbuotojo, socialinio darbuotojo padėjėjo, socialinio pedagogo, psichologo, darbo terapijos specialisto) darbo sutarčių kopijos |
|
£ Institucijos, įstaigos, organizacijos specialistų (socialinio darbuotojo, socialinio darbuotojo padėjėjo, socialinio pedagogo, psichologo, darbo terapijos specialisto) diplomų / pažymėjimų kopijos |
|
£ Institucijos, įstaigos, organizacijos praėjusių vienerių metų finansinės atskaitomybės dokumentų kopijos |
|
£ Institucijos, įstaigos, organizacijos paskutinio ketvirčio Valstybinio socialinio draudimo ir sveikatos draudimo fondo lėšų finansinės ataskaitos kopija |
|
£ Jeigu buvo atliktas institucijos, įstaigos, organizacijos paskutinių finansinių metų auditas, auditoriaus išvadų kopijos |
|
£ Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos pažyma apie įstaigos atsiskaitymą su valstybės biudžetu |
|
£ Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos pažyma apie įstaigos atsiskaitymą su šiuo fondu |
|
£ Nekilnojamojo turto nuosavybę ar kitą teisėtą nekilnojamojo turto valdymo teisę patvirtinančių dokumentų, susijusių su įstaigos veikla, kopijos |
|
£ Visuomenės sveikatos centro išduoto leidimo, liudijančio įstaigos ar organizacijos įstatuose numatytų funkcijų įgyvendinimo atitiktį reikalavimams, kopija |
|
£ Institucijos, įstaigos, organizacijos vadovo patvirtintas teikiamų paslaugų sąrašas bendruomenės nariams |
|
£ Institucijos, įstaigos, organizacijos vadovo patvirtintos projekte taikomos programos |
|
£ Bendruomenės narių draudimo nuo nelaimingų atsitikimų sutarties kopija |
|
Iš viso lapų: |
|
|
|
Projekto teikėjas
__________________________ ___________ __________________
(Įstaigos, organizacijos vadovas) (parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
Projekto vadovas
__________________________ ___________ __________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
_________________
Asmenų, priklausomų nuo
psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės
ir socialinės reabilitacijos projektų
atrankos konkurso 2009 metais nuostatų
2 priedas
PROJEKTO FINANSAVIMO IR ĮGYVENDINIMO SUTARTIS
2009 m. ________________ d. Nr. ______
Vilnius
Narkotikų kontrolės departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – UŽSAKOVAS), atstovaujamas_________________________________________________________________________ , ir
___________________________________________________________________________
(projekto vykdytojo (institucijos, įstaigos, organizacijos) pavadinimas)
(toliau – VYKDYTOJAS), atstovaujama (-as)______________________________________ ,
(toliau kartu – šalys) sudarė šią sutartį:
1. SUTARTIES DALYKAS:
2. PROJEKTO ĮGYVENDINIMUI UŽSAKOVO SKIRIAMA BENDRA LĖŠŲ SUMA
___________________________________________________________________________
(lėšų suma nurodoma skaičiais ir žodžiais)
3. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI
3.1. UŽSAKOVAS įsipareigoja:
3.1.1. pervesti VYKDYTOJUI per 10 darbo dienų nuo šios sutarties pasirašymo dienos Projekto įgyvendinimui skirtas lėšas Asmenų, priklausomų nuo psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės ir socialinės reabilitacijos projektų atrankos konkurso 2009 metais nuostatų, patvirtintų Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2009 m. sausio 12 d. įsakymu Nr. T1-2 (toliau – Nuostatai), 21 punkte numatyta tvarka;
3.1.2. laiku (ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas) informuoti VYKDYTOJĄ apie Sutarties vykdymo pasikeitimus;
3.1.3. raštu pateikti VYKDYTOJUI pretenzijas dėl netinkamo Sutarties vykdymo ir nurodyti terminus, per kuriuos VYKDYTOJAS turi pašalinti Sutarties reikalavimų pažeidimus;
3.1.5. skelbti savo interneto svetainėje VYKDYTOJO pateiktą informaciją apie įstaigoje esančių laisvų vietų, skirtų asmenims, priklausomiems nuo psichoaktyviųjų medžiagų, skaičių, teikiamas paslaugų rūšis ir paslaugų įkainius;
3.2. VYKDYTOJAS įsipareigoja:
3.2.3. UŽSAKOVO skirtas lėšas naudoti tik Projekto įgyvendinimui ir tik pagal Projekto įgyvendinimo 2009 metų veiklos planą bei sąmatą (Sutarties priedai). Apskaita ir atskaitomybė tvarkoma Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;
3.2.4. nedelsiant raštu pranešti UŽSAKOVUI apie Projekto papildomą finansavimą iš kitų šaltinių bei visas gautas lėšas, skirtas reabilitacijos paslaugų teikimui, iš valstybės ar savivaldybių biudžetų;
3.2.5. tinkamai tvarkyti atskirą Projekto išlaidų buhalterinę apskaitą taip, kad buhalterinės apskaitos informacija būtų tinkama, objektyvi, išsami ir naudinga vidaus bei išorės vartotojams;
3.2.7. renginių programose, spausdintoje medžiagoje (pvz., spaudos straipsniuose ir pranešimuose, visose ataskaitose), rezultatų pristatymuose nurodyti, kad Projektas iš dalies arba visiškai finansuojamas iš Departamentui skirtų asignavimų;
3.2.8. informuoti raštu UŽSAKOVĄ apie numatomus organizuoti renginius, įgyvendinant Projektą, ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas;
3.2.10. gavus UŽSAKOVO sprendimą dėl Sutarties reikalavimų pažeidimų per UŽSAKOVO sprendime nustatytą terminą, įvykdyti UŽSAKOVO sprendime išvardytus reikalavimus;
3.2.11. kiekvieną mėnesį iki 7 d., Projekto įgyvendinimo laikotarpiu, teikti UŽSAKOVUI informaciją apie įstaigoje esančių laisvų vietų, skirtų asmenims, priklausomiems nuo psichoaktyviųjų medžiagų, skaičių, teikiamas paslaugų rūšis ir paslaugų įkainius, pagal Sutarties 3 priedą;
3.2.12. nuolat, Projekto įgyvendinimo laikotarpiu, teikti duomenis apie asmenis, kurie kreipėsi dėl reabilitacijos paslaugų gavimo bei apie suteiktas paslaugas šiems asmenims, naudojantis UŽSAKOVO Reabilitacijos paslaugų teikimo ir vertinimo informacine sistema, formoje pateikiami duomenys turi atitikti duomenis informacinėje sistemoje;
3.2.13. VYKDYTOJAS sutartyje su asmeniu, kuriam bus teikiamos Projekte numatytos psichologinės ir socialinės reabilitacijos paslaugos Projekto įgyvendinimo laikotarpiu, turi numatyti, kokios paslaugos yra finansuojamos iš UŽSAKOVO skirtų VYKDYTOJUI Projektui įgyvendinti lėšų, nurodant paslaugų pavadinimus ir sumas Lt.
4. VYKDYTOJO ATSISKAITYMO TVARKA
5. SUTARTIES PAKEITIMAS IR NUTRAUKIMAS
5.2. Sutartis keičiama ar papildoma šalims pasirašant papildomą susitarimą, kai keičiasi Projekto įgyvendinimo sąlygos, keičiasi Sutarties šalių rekvizitai ar yra kitų Sutartyje nenumatytų aplinkybių, turinčių įtakos Projekto įgyvendinimui. Atsiradus bent vienai išvardytų aplinkybių, VYKDYTOJAS privalo UŽSAKOVUI raštu pateikti prašymą pakeisti ar papildyti Sutartį per 5 darbo dienas.
5.3. UŽSAKOVAS turi teisę sustabdyti Sutarties vykdymą, jei VYKDYTOJAS netinkamai vykdo šios Sutarties reikalavimus.
5.4. UŽSAKOVAS turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, kai VYKDYTOJAS:
6. KITOS SĄLYGOS
6.1. UŽSAKOVAS turi teisę atlikti Projekto įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo teisingumo bei tikslingumo vertinimą, o VYKDYTOJAS įsipareigoja sudaryti sąlygas ir pateikti visą būtiną dokumentaciją vertinimui atlikti.
6.2. UŽSAKOVO atstovai turi teisę vykti į Projektų įgyvendinimo vietas vertinti Projektų įgyvendinimą. Tuo atveju surašomas Projekto patikrinimo vietoje aktas (Nuostatų 4 priedas).
6.3. UŽSAKOVAS turi teisę gauti kitų dokumentų, pateisinančių patirtas išlaidas, kopijas bei reikiamą informaciją apie Projekto vykdymo eigą.
7. GINČŲ SPRENDIMO TVARKA
8. SUTARTIES ĮSIGALIOJIMAS, GALIOJIMO SĄLYGOS IR PASIBAIGIMAS
8.1. Ši Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško bei tinkamo šalių įsipareigojimų įvykdymo.
9. SUTARTIES PRIEDAI
9.1. Sutarties priedai:
9.1.1. Sąmata pagal formą BFP-1, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2005 m. lapkričio 18 d. įsakymu Nr. 1K-347 (Žin., 2005, Nr. 138-4996) (toliau – Sąmata). Projekto įgyvendinimo 2009 metų veiklos planas ir Sąmata yra neatsiejama Sutarties dalis.
10. ŠALIŲ REKVIZITAI
UŽSAKOVAS: VYKDYTOJAS:
Narkotikų kontrolės departamentas
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
Šv. Stepono g. 27, LT-03210 Vilnius
Tel. (8 5) 266 8060
Faks. (8 5) 266 8095
A. s. LT55 7300 0100 8286 7815
AB bankas „Hansabankas“
Kodas 300001774
UŽSAKOVO ATSTOVAS: VYKDYTOJO ATSTOVAS:
direktorė
Audronė Astrauskienė
....................................... .......................................
A. V. A. V.
2009 m. d.
Projekto finansavimo ir įgyvendinimo
sutarties Nr. T15-
2 priedas
Projekto įgyvendinimo 2009 m. veiklos planas
_____________________________________________
(Įstaigos, organizacijos pavadinimas)
_______________
(data)
Projekto įgyvendinimo etapai |
Numatomos veiklos (pažymėkite +, kurį mėnesį vyks) |
Sausis |
Vasaris |
Kovas |
Balandis |
Gegužė |
Birželis |
Liepa |
Rugpjūtis |
Rugsėjis |
Spalis |
Lapkritis |
Gruodis |
Planuojamas asmenų, kuriems skirtas projektas, skaičius |
Planuojamos veiklos trukmė ir jos dažnumas/ intensyvumas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
___________________________ _____________ ___________________
(Įstaigos, organizacijos vadovas) (parašas) (vardas, pavardė)
Projekto vadovas _____________ ___________________
(parašas) (vardas, pavardė)
2009 m. d.
Projekto finansavimo ir įgyvendinimo
sutarties Nr. T15-
3 priedas
Informacijos apie įstaigoje, organizacijoje esančių laisvų vietų, skirtų asmenims, priklausomiems nuo psichoaktyviųjų medžiagų, skaičių, teikiamas paslaugų rūšis ir paslaugų įkainius pateikimo lentelė
(teikiama kiekvieną mėnesį iki 7 d.)
___________________________________
(Įstaigos, organizacijos pavadinimas)
___________________________________
(informacijos pateikimo data)
Vietų skaičius
|
|
Laisvų vietų skaičius
|
|
Teikiamos paslaugos (išvardinti): 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. ..........................
...........................
|
|
Kliento mokestis Lt per mėnesį |
|
___________________________ _____________ ___________________
(Įstaigos, organizacijos vadovas) (parašas) (vardas, pavardė)
Asmenų, priklausomų nuo
psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės
ir socialinės reabilitacijos projektų
atrankos konkurso 2009 metais nuostatų
3 priedas
___________________________________________
(Įstaigos, organizacijos kodas ir pavadinimas)
___________________________________________
(Projekto pavadinimas)
MOKĖJIMO PARAIŠKA
____________ Nr. __________
(data)
____________________________
(metai, ketvirtis)
Kodas |
|
|
|
|
|
Sąmatos straipsnių pavadinimas |
Prašoma suma |
2 |
|
|
|
|
|
IŠ VISO IŠLAIDŲ |
|
2 |
1 |
|
|
|
|
Darbo užmokestis ir socialinis draudimas |
|
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Darbo užmokestis pinigais |
|
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
Socialinio draudimo įmokos |
|
2 |
2 |
|
|
|
|
Prekių ir paslaugų naudojimas |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Mityba |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
Medikamentai (ir darbuotojų sveikatos tikrinimas) |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
Šildymas |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
Elektros energija |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
5 |
Ryšių paslaugos |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
6 |
transporto išlaikymas |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
7 |
Apranga ir patalynė |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
8 |
Spaudiniai |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
10 |
Kitos prekės |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
11 |
Komandiruotės (transporto, apgyvendinimo, ryšio ir kitos komandiruotės išlaidos) |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
12 |
Miestų ir gyvenviečių viešasis ūkis |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
13 |
Vandentiekis ir kanalizacija |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
16 |
Kvalifikacijos kėlimas |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
17 |
Apmokėjimas samdomiems ekspertams, konsultantams ir komisinių išlaidos |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
30 |
Kitos paslaugos |
|
Įstaigos, organizacijos
vadovas __________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Vyr. finansininkas __________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Asmenų, priklausomų nuo
psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės
ir socialinės reabilitacijos projektų
atrankos konkurso 2009 metais nuostatų
4 priedas
ASMENŲ, PRIKLAUSOMŲ NUO PSICHOAKTYVIŲJŲ MEDŽIAGŲ, PSICHOLOGINĖS IR SOCIALINĖS REABILITACIJOS PROJEKTO PATIKRINIMO VIETOJE AKTAS NR. ____
__________________________
(data)
______________________________________________________
(vieta)
1. Projekto vykdytojo (įstaigos, organizacijos) pavadinimas, kodas: |
|
|
2. Projekto pavadinimas: |
|
|
3. Projekto patikrinimo teisinis pagrindas ir tikslas: |
|
|
4. Patikrinimo metu nustatyti pažeidimai: |
|
|
5. Papildoma informacija: |
|
|
6. Išvados ir pasiūlymai: |
|
7. Tikrinęs (-usieji) Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbuotojas (-ai): |
|||
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos |
Parašas |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
5. |
|
|
|
8. Patikrinime dalyvavęs (-ę) projekto teikėjo atstovas (-ai), projekto vadovas, vykdytojas (-ai): |
|||
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos |
Parašas |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
5. |
|
|
|
9. Pridedami papildomi dokumentai: |
|
Eil. Nr. |
Dokumento pavadinimas |
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
5. |
|
10. Surašyti patikrinimo vietoje akto egzemplioriai (nurodyti skaičių) |
|
11. Patikrinimo vietoje aktą surašęs Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbuotojas: |
||
Vardas, pavardė |
Pareigos |
Parašas |
|
|
|
Asmenų, priklausomų nuo psicho
aktyviųjų medžiagų, psichologinės ir
socialinės reabilitacijos projektų
atrankos konkurso 2009 metais nuostatų
5 priedas
___________________________________________________________
(Įstaigos, organizacijos, pateikusios informaciją, pavadinimas, kodas)
___________________________________________________________
(adresas, telefonas, faksas)
Narkotikų kontrolės departamentui
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
Adresas: Šv. Stepono g. 27, Vilnius
Tel. (8 5) 266 8060
Faks. (8 5) 266 8095
El. p. nkd@nkd.lt
ASMENŲ, PRIKLAUSOMŲ NUO PSICHOAKTYVIŲJŲ MEDŽIAGŲ, PSICHOLOGINĖS IR SOCIALINĖS REABILITACIJOS PROJEKTO VEIKLOS ATASKAITA (KETVIRTINĖ)
2009 m. ................... d.
____________________________________
(miestas)
I. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ, VADOVĄ, PARTNERĮ (-IUS), VYKDYTOJUS
1.1. Projekto pavadinimas (nurodykite pilną projekto pavadinimą): |
|
1.2. Projekto vadovas (nurodykite projekto vadovo vardą, pavardę, darbovietės adresą, telefoną, faksą el. paštą): |
|
1.3. Projekto partneriai – juridiniai asmenys: |
||||
|
|
|||
|
Eil. Nr. |
Įstaigos, organizacijos pavadinimas |
Įstaigos, organizacijos tipas (nurodykite juridinio asmens teisinį statusą) |
Vaidmuo projekte (nurodykite, už kokių veiksmų įgyvendinimą buvo atsakingas partneris) |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
1.4. Projekto vykdytojai (įtraukti į projekto vykdymą) – fiziniai asmenys: |
|||||||
|
|
||||||
|
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Specialybė (nurodykite) |
Vaidmuo projekte (nurodykite skaičiais) |
Darbo valandų skaičius per savaitę, įgyvendinant projektą |
|
|
Projekto vykdytojas, savanoriškai įgyvendinantis projektą |
Projekto vykdytojas, samdomas projektui įgyvendinti |
|
|||||
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
II. PROJEKTO VEIKLOS
2.1. Veiklos (paslaugos): |
2.1.1. Socialinė psichologinė reabilitacija: |
£ Psichologinės pagalbos paslaugos £ Socialinės paslaugos £ Adaptacijos paslaugos £ Motyvacijos paslaugos £ Užimtumo/darbo terapijos paslaugos £ Profesinio konsultavimo ir profesinio mokymo paslaugos / įdarbinimo paslaugos £ Laikino apgyvendinimo paslaugos £ Šeimos nariams teikiama pagalba £ Kita (detalizuokite) ______________________________________________ |
2.1.2. Kitos paslaugos: |
£ Infekcinių susirgimų prevencija ir konsultavimas £ Testavimas (dėl infekcinių susirgimų nustatymo) £ Testavimas (dėl psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo nustatymo) £ Pagalba asmenims, vartojantiems narkotines ir psichotropines medžiagas laisvės atėmimo vietose £ Kita (detalizuokite) __________________________________________ |
2.2. Trumpas projekto veiklų aprašymas (kokios veiklos įvykdytos, kokios neįvykdytos, kokios |
|
2.3. Veiklų intensyvumas: |
||||
Eil. Nr. |
Veikla (paslauga, renginys) (išvardinkite visas projekto veiklas, kurios buvo vykdomos siekiant įgyvendinti projekto uždavinius) |
Tikslinės grupės asmenų skaičius |
Veiklos trukmė (minutės/valandos) |
Dažnumas/ intensyvumas (kiek kartų per savaitę/mėnesį/ketvirtį buvo vykdoma tam tikra veikla) |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
III. PROJEKTO TIKSLINĖS GRUPĖS
3.1. Projekto tikslinė (-ės) grupė (-ės): |
£ Priklausomi nuo psichoaktyviųjų medžiagų asmenys (kai nustatyta diagnozė) (nurodykite skaičių) ____________________________________________________ Iš jų: vaikai iki 18 m. (nurodykite skaičių) _______________ asmenys, kuriems teismo sprendimu paskirtas įpareigojimas gydytis (nurodykite skaičių) _____________ tautinių mažumų asmenys (nurodykite skaičių) _____________ |
£ Kita (detalizuokite) _____________________________________________________ |
3.2. Projekto tikslinės grupės detalizavimas (pildoma atskirai ilgalaikės reabilitacijos įstaigai bei adaptacijos įstaigai, nurodant asmenų skaičių) |
||||||||
|
|
|||||||
|
Eil. Nr. |
Asmenys, priklausomi nuo psichoaktyviųjų medžiagų |
Iš viso |
Iš jų |
|
|||
suaugusiųjų |
iki 18 metų |
|
||||||
moterų |
vyrų |
moterų |
vyrų |
|
||||
|
1. |
Asmenų skaičius ketvirčio pradžioje |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Atvykusių asmenų skaičius per atsiskaitomąjį ketvirtį |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Išvykusių asmenų skaičius per atsiskaitomąjį ketvirtį |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Asmenų skaičius ketvirčio pabaigoje |
|
|
|
|
|
|
3.3. Ilgalaikės psichologinės ir socialinės reabilitacijos/adaptacijos rezultatai (pildoma atskirai ilgalaikės reabilitacijos įstaigai ir adaptacijos įstaigai nurodant asmenų skaičių) |
|||||||
|
|||||||
|
Eil. Nr. |
Asmenys, priklausomi nuo psichoaktyviųjų medžiagų |
Iš viso |
Iš jų |
|||
|
suaugusiųjų |
iki 18 metų |
|||||
|
moterų |
vyrų |
moterų |
vyrų |
|||
|
1. |
Baigusių visą psichologinės ir socialinės reabilitacijos/adaptacijos programą asmenų skaičius per atsiskaitomąjį ketvirtį |
|
|
|
|
|
|
2. |
Neužbaigusių visos psichologinės ir socialinės reabilitacijos/adaptacijos programos asmenų skaičius per atsiskaitomąjį ketvirtį Iš jų: – išvyko savo noru; – išsiųstas už įstaigos vidaus tvarkos taisyklių pažeidimus; – išsiųstas į asmens sveikatos priežiūros įstaigą; – kita (nurodykite) |
|
|
|
|
|
3.4. Kurių iš žemiau išvardintų psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo gydymui/reabilitacijai skirtas jūsų projektas? (pažymėkite visus tinkamus atsakymus): |
£ Visų psichoaktyviųjų medžiagų |
£ Alkoholio |
£ Tabako |
£ Kanapių |
£ Kokaino ir jo darinių |
£ Opioidų |
£ Ekstazi |
£ Amfetaminų |
£ Kita (detalizuokite) _______________________________________ |
IV. BIUDŽETAS
4.1. Projekto metinis biudžetas: |
£ ________________ tūkst. Lt |
4.2. Lėšos, skirtos projekto veiklų įgyvendinimui (už atsiskaitomąjį ketvirtį): |
||||||||
|
|
|
||||||
|
Eil. Nr. |
Išlaidos |
Finansavimo šaltiniai ir lėšų suma, Lt |
|
||||
NKD* |
Savivaldybė |
Europos struktūriniai fondai |
Kiti šaltiniai (išvardinkite šaltinius ir nurodykite lėšų sumas) |
Iš viso |
|
|||
|
1. |
Darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Mityba |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Medikamentai |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Komunalinės paslaugos (elektra, vanduo, dujos, šildymas, kanalizacija) |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Ryšių paslaugos |
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Transporto išlaikymas |
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Apranga ir patalynė |
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Spaudiniai |
|
|
|
|
|
|
|
9. |
Kitos prekės (nurodykite) |
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Komandiruotės (kelionės, gyvenamojo ploto nuomos ir kt. komandiruotės išlaidos) |
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Kvalifikacijos kėlimas |
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Samdomų ekspertų, konsultantų ir komisinių išlaidų apmokėjimas (įskaitant apmokėjimą už projekto efektyvumo vertinimo paslaugas) |
|
|
|
|
|
|
|
13. |
Kitos paslaugos (nurodykite) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
* Narkotikų kontrolės departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės.
43. Projekto finansavimo šaltiniai (už atsiskaitomąjį ketvirtį): |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
Eil. Nr. |
Finansavimo šaltiniai |
Suma (tūkst. Lt) |
Procentais |
|
|
1. |
Savivaldybė |
|
|
|
|
2. |
Valstybė |
|
|
|
|
3. |
Europos struktūriniai fondai |
|
|
|
|
4. |
Kita (detalizuokite) |
|
|
|
4.4. Papildoma informacija: |
|
__________________ _____________ __________________
Projekto vadovas (parašas) (vardas ir pavardė)
__________________ _____________ __________________
Įstaigos, organizacijos vadovas (parašas) (vardas ir pavardė)
A.V.
Asmenų, priklausomų nuo
psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės
ir socialinės reabilitacijos projektų
atrankos konkurso 2009 metais nuostatų
6 priedas
________________________________________________________________
(Įstaigos, organizacijos, pateikusios informaciją, pavadinimas, kodas)
________________________________________________________________
(adresas, telefonas, faksas)
Narkotikų kontrolės departamentui prie
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
Adresas: Šv. Stepono g. 27, Vilnius
Tel. (8 5) 266 8060
Faks. (8 5) 266 8095
El. p. nkd@nkd.lt
ASMENŲ, PRIKLAUSOMŲ NUO PSICHOAKTYVIŲJŲ MEDŽIAGŲ, PSICHOLOGINĖS IR SOCIALINĖS REABILITACIJOS PROJEKTO VEIKLOS ATASKAITA (METINĖ)
2009 m.................... d.
_______________________________
(miestas)
I. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ, PROJEKTO VYKDYTOJĄ, VADOVĄ PARTNERĮ (-IUS)
1.1. Projekto pavadinimas (nurodykite pilną projekto pavadinimą): |
|
|
1.2. Projekto įgyvendinimo trukmė (nurodykite projekto įgyvendinimo pradžios ir pabaigos metus, mėnesį ir dieną): |
Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga: nuo _____/___/____ iki _____/___/____
|
1.3. Projekto įgyvendinimo vietovė: |
||||
|
|
|
||
|
Eil. Nr. |
Vietovė |
Vietovės pavadinimas (-ai) (nurodykite apskrities (-čių) ar savivaldybės (-ių) pavadinimus) |
|
|
1. |
Apskritis (-ys) |
|
|
|
2. |
Savivaldybė (-ės) |
|
|
|
3. |
Kita (detalizuokite) _______ |
|
|
1.4. Projekto vykdytojas (nurodykite projekto vykdytojo pilną pavadinimą, adresą, telefoną, faksą, el. paštą): |
|
|
1.5. Projekto vadovas (nurodykite projekto vadovo vardą pavardę, darbovietės adresą telefoną, faksą, el. paštą): |
|
1.6. Projekto partneriai – juridiniai asmenys: |
|||||
|
|
|
|
||
|
Eil. Nr. |
Institucijos pavadinimas |
Įstaigos, organizacijos tipas (nurodykite juridinio asmens teisinį statusą) |
Vaidmuo projekte (nurodykite, už kokią veiksmą įgyvendinimą buvo atsakingas partneris) |
|
|
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
1.7. Projekto vykdytojai (įtraukti į projekto vykdymą) – fiziniai asmenys: |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|||
|
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Specialybė (nurodykite) |
Vaidmuo projekte (nurodykite skaičiais) |
Darbo valandų skaičius per savaitę, įgyvendinant projektą |
|
||
|
Projekto vykdytojas, savanoriškai įgyvendinantis projektą |
Projekto vykdytojas, samdomas projektui įgyvendinti |
|
|||||
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
II. PROJEKTO TIKSLAI, UŽDAVINIAI, VEIKLOS
2.1. Projekto uždaviniai: |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Eil. Nr. |
Projekto uždaviniai (nurodykite projekto uždavinius) |
Uždavinių vertinimo kriterijai |
Planuoti kiekybiniai ir kokybiniai rezultatai |
Pasiekti rezultatai (kiekybiniai ir kokybiniai) |
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
2.2. Pagrindinis modelis (-iai) ir teorija (-os), kuriuo(-iais) yra grįstas Jūsų projekto įgyvendinimas (pažymėkite kryželiu tinkantį (-čius) atsakymus ir trumpai aprašykite pagrindines prielaidas arba logiškai pagrįskite, kodėl būtent tokios, o ne kitokios Jūsų pasirinktos priemonės buvo naudotos siekiant užsibrėžtą projekto tikslų; jeigu nė vieno (-os) aukščiau išvardintų modelių ar teorijų netaikėte, tada trumpai aprašykite pagrindines prielaidas arba logiškai pagrįskite, kodėl būtent tokios, o ne kitokios Jūsų pasirinktos priemonės buvo naudotos siekiant užsibrėžtų projekto tikslų ir |
£ „DAYTOP“ programa __________________________________________________ £ Minesotos programa____________________________________________________ £ 12 žingsnių programa___________________________________________________ £ „Teen Challenge programa“ ______________________________________________ £ Kita (detalizuokite) _____________________________________________________
|
2.3. Veiklos: |
2.3.1. Socialinė psichologinė reabilitacija: |
£ Psichologinės pagalbos paslaugos £ Socialinės paslaugos £ Adaptacijos paslaugos £ Motyvacijos paslaugos £ Užimtumo/darbo terapijos paslaugos £ Profesinio konsultavimo ir profesinio mokymo paslaugos/įdarbinimo paslaugos £ Laikino apgyvendinimo paslaugos £ Šeimos nariams teikiama pagalba £ Kita (detalizuokite) |
2.3.2. Kitos paslaugos: |
£ Infekcinių ligų prevencija ir konsultavimas £ Testavimas (dėl infekcinių susirgimų nustatymo) £ Testavimas (dėl psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo nustatymo) £ Pagalba asmenims, vartojantiems psichoaktyviąsias medžiagas laisvės atėmimo vietose £ Kita (detalizuokite)
|
2.4. Veiklų intensyvumas: |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Eil. Nr. |
Veikla (paslauga, renginys) (išvardinkite visas projekto veiklas, kurios buvo vykdomos siekiant įgyvendinti projekto uždavinius) |
Tikslinės grupės skaičius |
Veiklos trukmė (minutės/valandos) |
Dažnumas/ intensyvumas (kiek kartų per savaitę/mėnesį/ ketvirtį buvo vykdoma tam tikra veikla) |
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
III. PROJEKTO TIKSLINĖS GRUPĖS
3.1. Projekto tikslinė (-ės) grupė (-ės): |
£ Priklausomi nuo psichoaktyviųjų medžiagų asmenys (kai nustatyta diagnozė) (nurodykite skaičių) Iš jų: vaikai iki 18 m. asmenys, kuriems teismo sprendimu paskirtas įpareigojimas gydytis (nurodykite skaičių) _______________ tautinių mažumų asmenys (nurodykite skaičių) _____________ |
£ Kita (detalizuokite) ___________________________________________ |
3.2. Projekto tikslinės grupės detalizavimas |
||||||||
|
|
|
|
|
||||
|
Eil. Nr. |
Asmenys, priklausomi nuo psichoaktyviųjų medžiagų |
Iš viso |
Iš jų |
|
|||
|
suaugusiųjų |
iki 18 metų |
|
|||||
|
moterų |
vyrų |
moterų |
vyrų |
|
|||
|
1. |
Asmenų skaičius projekto įgyvendinimo pradžioje |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Atvykusių asmenų skaičius per 2009 metus nuo projekto vykdymo pradžios |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Išvykusių asmenų skaičius per 2009 metus nuo projekto vykdymo pradžios |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Asmenų skaičius 2009-12-31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3. Ilgalaikės psichologinės ir socialinės reabilitacijos/adaptacijos rezultatai |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|||
|
Eil. Nr. |
Priklausomi nuo psichoaktyviųjų medžiagų asmenys |
Iš viso |
Iš jų |
|
|||
|
suaugusiųjų |
iki 18 metų |
|
|||||
|
moterų |
vyrų |
moterų |
vyrų |
|
|||
|
1. |
Baigusių visą psichologinės ir socialinės reabilitacijos/adaptacijos programą asmenų skaičius per projekto vykdymo laikotarpį 2009 m. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Neužbaigusių visos psichologinės ir socialinės reabilitacijos/adaptacijos programos asmenų skaičius per projekto vykdymo laikotarpį 2009 m. |
|
|
|
|
|
|
3.4. Tarpinė grupė (asmenys), per kurią pasiekiama tikslinė grupė: |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Eil. Nr. |
Tikslinė grupė |
Tarpinė grupė (nurodykite, pvz., sveikatos priežiūros specialistai, mokytojai, socialiniai darbuotojai, policijos pareigūnai ir pan.) |
Tarpinės grupės asmenų skaičius |
Priemonės ir būdai pasiekti tikslinę grupę |
|
|
1. |
Asmenys, priklausomi nuo psichoaktyviųjų medžiagų |
|
|
|
|
|
2. |
Kita (detalizuokite) |
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
3.5. Kurių iš žemiau išvardintų psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo gydymui/ reabilitacijai skirtas jūsų projektas? (pažymėkite visus tinkamus atsakymus): |
£ Visų psichoaktyviųjų medžiagų £ Alkoholio £ Tabako £ Kanapių £ Kokaino ir jo darinių £ Opioidų £ Ekstazi £ Amfetaminų £ Kita (nurodykite) |
IV. PROJEKTO VERTINIMAS
4.1. Ar buvo vertinamas projekto efektyvumas? |
£ Taip (nuo _____/___/____/ iki _____/___/____/) £ Ne £ Planuojama atlikti projekto vertinimą (kada _____/___/____) £ Kita _________________________________________________
|
4.2. Vertinimo tipas: |
£ Proceso (projekto eigos vertinimas) vertinimas1 £ Rezultatų vertinimas2 £ Poveikio (efekto) vertinimas3
|
__________________
1 Parodo vykdytų veiklų priimtinumą projekto dalyviams, jų kokybę bei intensyvumą (t. y. ar veiklos vykdytos taip, kaip ir buvo planuota, ar pasiekta tikslinė grupė). Proceso vertinimas atliekamas po reabilitacijos priemonių įgyvendinimo. Proceso vertinimo metu surenkama tiesiogiai su veiklų įgyvendinimu susijusi informacija, kuri parodo, kaip tobulinti veiklas ateityje.
2 Parodo reabilitacijos priemonių poveikį pasirinktai projekto tikslinei grupei. Parodo, ar reabilitacijos priemonės padėjo pasiekti projekto uždavinius, ar verta/galima ateityje vykdyti tam tikras pasirinktas reabilitacijos priemones, ar atitinkamai keisti/atsisakyti jų vykdymo. Turi būti pateiktas vertintų dalyvių skaičius, aprašyta vertinimo trukmė, metodai ir naudoti instrumentai. Rezultatų kokybės lygį sąlygoja teisingas rezultatų vertinimo suplanavimas.
3 Parodo, kokį papildomą poveikį (iš anksto nenumatytą) turėjo projekto įgyvendinimas sprendžiant iškeltą problemą, kuri buvo aprašyta situacijos analizėje.
4.3. Vertinimo būdas/forma: |
£ Vidinis vertinimas (nurodykite asmens ar institucijos, atlikusios vertinimą, pavadinimą, kontaktus) _______________________________________________________________ |
£ Išorinis vertinimas (nurodykite asmens ar institucijos, atlikusios vertinimą, pavadinimą, kontaktus) _______________________________________________________________ |
£ Abu vertinimo būdai (nurodykite asmens ar institucijos, atlikusios vertinimą, pavadinimą, kontaktus) _______________________________________________________________ |
4.4. Vertinimo kriterijai, rezultatai |
|||||
|
4.4.1. Proceso (projekto eigos) vertinimas: |
|
|||
|
Projekto veiklos/ priemonės |
Proceso vertinimo kriterijai (kiekybiniai ar/ir kokybiniai rodikliai, padėsiantys išmatuoti priemonių įgyvendinimą) |
Pasiekti rezultatai |
|
|
|
1 veikla/priemonė |
|
|
|
|
|
2. veikla/priemonė |
|
|
|
|
|
3. veikla/priemonė |
|
|
|
|
|
4.4.2. Pasiektų rezultatų vertinimas: |
|
|||
|
Projekto uždaviniai |
Rezultatų vertinimo kriterijai (kiekybiniai ar/ir kokybiniai rodikliai, padėsiantys išmatuoti uždavinių įgyvendinimą) |
Pasiekti rezultatai |
|
|
|
1 uždavinys |
|
|
|
|
|
2 uždavinys |
|
|
|
|
|
3 uždavinys |
|
|
|
|
|
4.4.3. Poveikio (efekto) vertinimas: |
|
|||
|
Projekto tikslas |
Poveikio vertinimo kriterijai (kiekybiniai ar/ir kokybiniai rodikliai, padėsiantys išmatuoti uždavinių įgyvendinimą) |
Pasiekti rezultatai |
|
|
|
1 tikslas |
|
|
|
|
4.5. Kiti rezultatai (aprašykite kitus iš anksto nenumatytus, bet pasiektus rezultatus): |
|
|
|
|
|
4.6. Vertinimo instrumentai (formali diskusija, anketa, testas, žmogiškieji ir finansiniai ištekliai, kurių pagalba buvo atliktas vertinimas): |
|
|
|
4.7. Duomenų šaltiniai, kuriais remtasi atliekant vertinimą (moksliniai tyrimai ar tam tikrų institucijų pateikti duomenys, kita): |
|
|
V. BIUDŽETAS
5.1. Projekto metinis biudžetas: |
£ _________________ tūkst. Lt
|
5.2. Lėšos, skirtos projekto veiklų įgyvendinimui: |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eil. Nr. |
Išlaidos |
Finansavimo šaltiniai ir lėšų suma, Lt |
|
||||
NKD* |
Savivaldybė |
Europos struktūriniai fondai |
Kiti šaltiniai (išvardinkite šaltinius ir nurodykite lėšų sumas) |
Iš viso |
|
|||
|
1. |
Darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Mityba |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Medikamentai |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Komunalinės paslaugos (elektra, vanduo, dujos, šildymas, kanalizacija) |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Ryšių paslaugos |
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Transporto išlaikymas |
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Apranga ir patalynė |
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Spaudiniai |
|
|
|
|
|
|
|
9. |
Kitos prekės (nurodykite) |
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Komandiruotės (kelionės, gyvenamojo ploto nuomos ir kt. komandiruotės išlaidos) |
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Kvalifikacijos kėlimas |
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Samdomų ekspertų, konsultantų ir komisinių išlaidų apmokėjimas (įskaitant apmokėjimą už projekto efektyvumo vertinimo paslaugas) |
|
|
|
|
|
|
|
13. |
Kitos paslaugos (nurodykite) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
5.3. Projekto finansavimo šaltiniai: |
|||||
|
|
|
|||
|
Eil. Nr. |
Finansavimo šaltiniai |
Suma (tūkst. Lt) |
Procentais |
|
|
1. |
Savivaldybės biudžetas |
|
|
|
|
2. |
Valstybės biudžetas |
|
|
|
|
3. |
Europos struktūriniai fondai |
|
|
|
|
4. |
Kita (nurodykite) |
|
|
|
VI. SANTRAUKA4
___________________
4 Santrauka yra viena svarbiausių ataskaitos dalių, kurioje turėtų būti pateiktas trumpas (ne daugiau kaip 5–10 sakinių) projekto aprašymas, t. y. aprašytos tikslinės grupės, projekto tikslai, veiklos ir pasiekti rezultatai.
6.1. Trumpas projekto aprašymas: |
|
|
6.2. Informacijos sklaida: |
|
|
6.3. Papildoma informacija: |
|
_________________________ ____________ _____________________
Projekto vadovas (parašas) (vardas ir pavardė)
_________________________ ____________ _____________________
Įstaigos, organizacijos vadovas (parašas) (vardas ir pavardė)
A.V.
Asmenų, priklausomų nuo
psichoaktyviųjų medžiagų psichologinės
ir socialinės reabilitacijos projektų
atrankos konkurso 2009 metų nuostatų
7 priedas
___________________________________________________
(Įstaigos, organizacijos pavadinimas)
___________________________________________________
(Projekto pavadinimas)
___________________________________________________
(Registracijos kodas ir buveinės adresas)
BIUDŽETO IŠLAIDŲ SĄMATOS ĮVYKDYMO 2009 M. ................. D.
ATASKAITA
Nr. _______
(litais)
Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas |
Išlaidų pavadinimas |
Eil. Nr. |
Asignavimų planas metams, įskaitant patikslinimus |
Asignavimų planas ataskaitiniam laikotarpiui, įskaitant patikslinimus |
Gauti asignavimai kartu su įskaitytu specialiųjų programų lėšų likučiu |
Faktinės išlaidos |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|||||
2 |
|
|
|
|
|
IŠLAIDOS (2+9) |
1 |
|
|
|
|
2 |
1 |
|
|
|
|
Darbo užmokestis ir socialinis draudimas (4+6) |
|
|
|
|
|
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Darbo užmokestis pinigais |
3 |
|
|
|
|
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
Socialinio draudimo įmokos (7) |
4 |
|
|
|
|
2 |
2 |
|
|
|
|
Prekių ir paslaugų naudojimas (10+....+29) |
5 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Mityba |
6 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
Medikamentai (ir darbuotojų sveikatos tikrinimas) |
7 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
Šildymas |
8 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
Elektros energija |
9 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
5 |
Ryšių paslaugos |
10 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
6 |
Transporto išlaikymas |
11 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
7 |
Apranga ir patalynė |
12 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
8 |
Spaudiniai |
13 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
10 |
Kitos prekės |
14 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
11 |
Komandiruotės (transporto. apgyvendinimo, ryšio ir kitos komandiruotės išlaidos) |
15 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
12 |
Miestų ir gyvenviečių viešasis ūkis |
16 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
13 |
Vandentiekis ir kanalizacija |
17 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
16 |
Kvalifikacijos kėlimas |
18 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
17 |
Apmokėjimas samdomiems ekspertams, konsultantams ir komisinių išlaidos |
19 |
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
30 |
Kitos paslaugos |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO ASIGNAVIMŲ |
21 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Įstaigos, organizacijos vadovas ____________ ___________________
Vyr. finansininkas ____________ ___________________
Pakeitimai:
1.
Narkotikų kontrolės departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Įsakymas
Nr. T1-20, 2009-02-23, Žin., 2009, Nr. 22-895 (2009-02-26), i. k. 10911NKISAK000T1-20
Dėl Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2009 m. sausio 12 d. įsakymo Nr. T1-2 "Dėl Asmenų, priklausomų nuo psichoaktyviųjų medžiagų, psichologinės ir socialinės reabilitacijos projektų atrankos konkurso 2009 metais nuostatų patvirtinimo" papildymo