Sprendimas netenka galios 2021-05-08:
Šiaulių miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-204, 2021-05-06, paskelbta TAR 2021-05-07, i. k. 2021-10091
Dėl Šiaulių miesto savivaldybės pelno nesiekiančių juridinių asmenų projektų ir (ar) programų finansavimo savivaldybės biudžeto lėšomis tvarkos aprašo patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2019-01-01 iki 2021-05-07
Sprendimas paskelbtas: TAR 2012-08-30, i. k. 2012-01892
Nauja redakcija nuo 2016-12-03:
Nr. T-403, 2016-12-01, paskelbta TAR 2016-12-02, i. k. 2016-28087
ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
Dėl KULTŪROS PROJEKTŲ FINASAVIMO KONKURSO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2012 m. rugpjūčio 30 d. Nr. T-223
Šiauliai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 13 punktu, Šiaulių miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
2. Nustatyti, kad šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Šiaulių miesto savivaldybės tarybos
2012 m. rugpjūčio 30 d. sprendimu Nr. T-223
(2018 m. gruodžio 6 d. Nr. T-433 redakcija)
KULTŪROS PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kultūros projektų finansavimo konkurso nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Kultūros projektų finansavimo konkurso (toliau – Konkursas) tikslus ir finansavimo principus, Kultūros projektų paraiškos (toliau – paraiška) pateikimo tvarką, paraiškos vertinimo tvarką, projekto dalinio finansavimo iš Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto (toliau – savivaldybės biudžetas) lėšų skyrimo, atsiskaitymo už jų panaudojimą tvarką, kontrolės, atsakomybės ir ginčų sprendimo tvarką.
2. Konkursą organizuoja Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto departamento Kultūros skyrius (toliau – Kultūros skyrius).
3. Lėšos Konkursui numatomos savivaldybės biudžeto Kultūros plėtros programoje (toliau – Programa), atsižvelgiant į patvirtintas Programos lėšas.
4. Paraiškas Konkursui gali teikti Šiaulių mieste registruoti ir kultūrinę veiklą vykdantys pelno nesiekiantys juridiniai asmenys (toliau – paraiškos teikėjas), išskyrus savivaldybės biudžetines įstaigas (nuostata netaikoma savivaldybės neformaliojo švietimo įstaigoms, veiklą vykdančioms muzikos, teatro, dailės, šokio srityse). Savivaldybės biudžetinės įstaigos gali būti projekto partnerės.
6. Nuostatuose vartojamos sąvokos:
6.1. ekspertas – specialių žinių, įgūdžių, kompetencijos ir darbo patirties jam pavedamose spręsti užduotyse turintis asmuo, teikiantis ekspertinį vertinimą;
6.3. paraiška – Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintos formos dokumentas, paraiškos teikėjo teikiamas Savivaldybės administracijai siekiant gauti finansavimą projektui įgyvendinti;
6.4. paraiškos teikėjas – paraišką teikiantis juridinis asmuo, siekiantis gauti finansavimą projektui įgyvendinti;
6.5. projektas – laike apibrėžta kryptingos veiklos priemonių visuma, kurios tikslas – suteikti kultūros paslaugą arba sukurti kultūros produktą, skirtą visuomenės kultūriniams, meniniams ir švietėjiškiems poreikiams, kūrybinėms iniciatyvoms įgyvendinti;
6.6. projekto dalyvis – fizinis ar juridinis asmuo, dalyvaujantis įgyvendinant projektą (žiūrovai, klausytojai, skaitytojai, paslaugų vartotojai ir pan. nėra laikomi projekto dalyviais);
6.7. projekto įgyvendinimo laikotarpis – laikotarpis, kurio pradžioje turi būti pradėtos, o pabaigoje baigtos visos projekto veiklos;
6.8. projekto sąmata – dokumentas, kuriame paraiškos teikėjas nurodo būsimų išlaidų sumą, būtiną projektui įgyvendinti, ir kuris teikiamas kartu su projekto paraiška (kaip jos sudėtinė dalis);
6.9. projekto vadovas – projekto vykdytojo įgaliotas fizinis asmuo, organizuojantis projekto įgyvendinimą;
6.10. projekto vykdytojas – juridinis asmuo, atsakingas už savivaldybės biudžeto lėšomis
finansuoto projekto įgyvendinimą, paraiškos teikėjas, pasirašęs sutartį su Savivaldybės administracija dėl projekto finansavimo;
6.11. projekto vykdytojo, partnerių (rėmėjų) indėlis (finansinis, dalykinis ir pan.) – tai lėšų suma ar lėšų suma įvertintas nepiniginis įnašas (savanoriškas darbas, kilnojamasis ar nekilnojamasis turtas, suteiktos patalpos, prekės ar paslaugos), kuriuo projekto vykdytojas, partneriai (rėmėjai) prisideda prie projekto įgyvendinimo;
6.12. projekto sąmatos straipsnis – sąmatos struktūrinė dalis, skirta joje nurodyto pobūdžio išlaidoms finansuoti;
6.13. sklaida – projekto veiklų, sukurtų kultūros produktų, paslaugų įgyvendinimas ir (ar) pristatymas kitoje (-ose) nei pagrindinė projekto įgyvendinimo vietovėje (-ėse) Lietuvoje ir (ar) užsienyje;
6.14. Sutartis – Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintos formos projekto įgyvendinimo finansavimo savivaldybės biudžeto lėšomis sutartis, sudaroma tarp Savivaldybės administracijos ir projekto vykdytojo;
6.15. viešinimas – visuomenės ar jos dalies informavimas apie projektą, jo tikslus, naudą, planuojamus ir (ar) pasiektus rezultatus, planuojamus sukurti ir (ar) sukurtus kultūros produktus, paslaugas;
6.16. kitos Nuostatuose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatyme, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. birželio 10 d. nutarime Nr. 564 „Dėl Minimalios ilgalaikio materialiojo turto vertės nustatymo ir ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) minimalių ir maksimalių ekonominių normatyvų viešojo sektoriaus subjektams sąrašo patvirtinimo“ ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose projektų finansavimą savivaldybės biudžeto lėšomis.
II SKYRIUS
KONKURSO TIKSLAS IR FINANSAVIMO PRINCIPAI
7. Konkurso tikslas – skatinti Šiaulių miesto kultūros ir meno įvairovę, sklaidą, prieinamumą įvairioms visuomenės grupėms.
8. Konkurso būdu lėšos skiriamos muzikos, teatro, šokio, vizualiojo meno, literatūros, etninės kultūros, kultūros paveldo srities ir tarpsritiniams (įvairias meno ar kultūros sritis jungiantys projektai ir jų sklaida) projektams iš dalies finansuoti.
9. Lėšos skiriamos projektui:
10. Projektų dalinio finansavimo dydis:
10.3. projektui įgyvendinti reikalinga lėšų dalis, kurios nepadengia savivaldybės biudžeto skirtos lėšos, turi sudaryti ne mažiau kaip 10 procentų viso projekto poreikio (veiklų išlaidų). Lėšų dalį, kurios nepadengia savivaldybės biudžeto lėšos, turi padengti paraiškos teikėjas savo arba rėmėjų (partnerių) indėliu (finansiniu ar nepiniginiu įnašu). Teikiant paraišką tinkami dokumentai, įrodantys tokį prisidėjimą, yra sutartis, preliminari sutartis, ketinimų protokolas ar raštas, laiškas. Parama, teikiama natūra prekėmis ir (arba) paslaugomis, išreiškiama pinigine verte (nepiniginio įnašo vertę teisės aktų nustatyta tvarka apskaičiuoja, nustato ir už jos teisingumą atsako paraiškos teikėjas). Visuose indėlį patvirtinančiuose dokumentuose turi būti nurodytas projekto pavadinimas, finansinio įsipareigojimo rūšis (parama lėšomis ar natūra), finansinio įsipareigojimo vertė eurais.
11. Paraiškos teikėjas praranda teisę dalyvauti Konkurse, jei, ankstesniais metais gavęs Savivaldybės finansavimą dėl projekto įgyvendinimo, neatsiskaitė už lėšų, gautų iš Savivaldybės, panaudojimą Sutartyje ar atitinkamo kito Savivaldybės organizuoto konkurso finansavimo nuostatuose nustatyta tvarka ir nuo pažeidimo pašalinimo ar panaikinimo nepraėjo 2 metai.
III SKYRIUS
PARAIŠKOS PATEIKIMO TVARKA
12. Informacija apie Konkurso einamųjų metų prioritetus ir kvietimą teikti paraiškas, apie paraiškų priėmimo laiką ir vietą, telefono numeris skelbiami Savivaldybės interneto svetainėje www.siauliai.lt.
13. Konkurso skelbime nurodoma: patvirtinti Konkurso einamųjų metų prioritetai, paraiškų vertinimo kriterijai, galimi paraiškų teikėjai, paraiškų priėmimo terminas ir vieta, kontaktinis asmuo, teikiantis konsultacijas paraiškos teikėjams su Konkursu susijusiais klausimais, telefono numeris, elektroninio pašto adresas ir laikas pasiteirauti, kita, Konkurso organizatoriaus nuomone, reikalinga, su Konkursu susijusi informacija.
14. Paraiška teikiama užpildant paraiškos formą, atsižvelgiant į Konkurso sąlygose numatytus paraiškų priėmimo terminus.
15. Paraiškoje turi būti nurodyta:
15.6. informacija apie projektą (projekto įgyvendinimo forma, vieta, įgyvendinimo terminai, trumpas aprašymas, tikslai ir uždaviniai, numatomi dalyviai, preliminarus renginių kalendorius);
16. Paraiška gali būti teikiama:
17. Siekiant užtikrinti paraiškų vertinimo skaidrumą ir paraiškos teikėjų lygiateisiškumą, paraiškų taisymas, tikslinimas, pildymas ar papildomas dokumentų teikimas paraiškos teikėjų iniciatyva po jų pateikimo yra negalimas, išskyrus pažymų ir kitų dokumentų, dėl kurių išdavimo buvo kreiptasi į kompetentingas institucijas ar kitas įstaigas ir kurių atsakymas nebuvo gautas teikiant paraišką, pridėjimą. Paraiškoje ir jos prieduose nurodyta informacija, projekto sąmata po paraiškos pateikimo netaisomos.
18. Kartu su paraiška pateikiama:
18.1. VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro elektroninio sertifikuoto išrašo kopija arba VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija;
18.2. paraiškos teikėjo įstatų (nuostatų) patvirtinta kopija (taikoma paraišką teikiant pirmą kartą arba pakeitus įstatus (nuostatus);
18.3. bendradarbiavimo sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijos, jei projektas vykdomas su partneriais;
18.4. jei teikiama paraiška literatūros leidybai, turi būti pateikiamas rankraštis ar kita leidybai parengta medžiagos forma;
19. Paraiška ir prie jos pridedami dokumentai turi būti tvarkingai parengti, puslapiai sunumeruoti vientisa tvarka, pasirašyta organizacijos vadovo, patvirtinta antspaudu (jei paraiškos teikėjas antspaudą privalo turėti).
20. Paraiška nesvarstoma, jei:
20.3. paraišką pateikė paraiškos teikėjas, kuris nepatenka į subjektų, turinčių teisę teikti paraišką, grupę;
20.4. paraiškos teikėjas per nustatytą terminą nuo prašymo paaiškinti, papildyti ar patikslinti pateiktą informaciją pateikimo dienos nepateikė paaiškinimų, papildymų ar patikslinimų;
21. Paraiškų teikėjas negali teikti paraiškos ir jam negali būti skiriamos lėšos, jei:
IV SKYRIUS
PARAIŠKOS VERTINIMO TVARKA
22. Pateiktų paraiškų vertinimą sudaro du etapai: administracinės atitikties vertinimas ir ekspertinis vertinimas.
23. Administracinės atitikties vertinimą atlieka Kultūros skyriaus atsakingas darbuotojas, vertindamas, ar paraiška pateikta laikantis Nuostatuose ir kvietime nustatytų administracinių reikalavimų.
24. Administracinės atitikties vertinimas turi būti atliktas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo kvietime nurodyto paraiškų pateikimo termino pabaigos. Terminas gali būti pratęstas iki 10 darbo dienų, apie tai informuojant Savivaldybės interneto svetainėje.
25. Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad paraiška pateikta nesilaikant Nuostatuose ir kvietime nustatytų administracinių reikalavimų, laikomasi Nuostatų 17 punkte nustatytos tvarkos ir, esant galimybei pašalinti trūkumus, Kultūros skyriaus darbuotojas paraiškoje nurodytu projekto paraiškos teikėjo elektroninio pašto adresu apie tai vieną kartą informuoja paraiškos teikėją, nustatydamas ne trumpesnį nei 3 darbo dienų terminą šiam trūkumui pašalinti.
26. Nustačius, kad paraiška neatitinka Nuostatuose ir kvietime nustatytų administracinių reikalavimų ir trūkumų negalima pašalinti, Ekspertų komisija priima sprendimą tokios paraiškos nesvarstyti. Kultūros skyriaus atsakingas darbuotojas per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu informuoja paraiškos teikėją apie priimtą sprendimą, nurodydamas paraiškos atmetimo priežastis ir šio sprendimo apskundimo tvarką.
27. Nustačius, kad paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo reikalavimus, ji teikiama vertinti ekspertams.
28. Kultūros ekspertų darbas organizuojamas atsižvelgiant į Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintus Ekspertų komisijos veiklos nuostatus.
29. Paraiškų ekspertinį vertinimą atlieka Ekspertų komisija, vadovaudamasi šiais vertinimo kriterijais ir jų balais:
29.1. projekto atitiktis prioritetams: vertinamas bent vienas paraiškos teikėjo nurodytas pasirinktas prioritetas, už kurio tikslingą ir argumentuotą pasirinkimą suteikiama nuo 0 iki 30 balų;
30. Pradėdami darbą, Ekspertų komisijos nariai privalo pasirašyti Nešališkumo deklaraciją (1 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (2 priedas).
31. Kultūros skyriaus atsakingas darbuotojas pateikia Ekspertų komisijos nariams paraiškas individualiam vertinimui elektroniniu būdu. Kartu su paraiškomis pateikiamas pildyti Ekspertinio vertinimo lapas.
32. Ekspertinio vertinimo lape nurodoma: paraiškos teikėjas, projekto pavadinimas, prašoma ir visa projektui įgyvendinti reikalinga lėšų suma, paraiškos vertinimo kriterijai, paraiškos vertinimo kriterijams skiriami balai ir jų suma, projektui įgyvendinti rekomenduojama skirti lėšų suma, žyma apie nusišalinimą nuo paraiškos vertinimo.
33. Ekspertų komisijos narys individualiai užpildo Ekspertinio vertinimo lapą ir per nustatytą terminą elektroniniu būdu pateikia jį Kultūros skyriaus atsakingam darbuotojui.
34. Kultūros skyriaus atsakingas darbuotojas, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nustatęs Ekspertų komisijos nario pateikto individualaus paraiškų vertinimo trūkumus (neįrašyti skiriami balai arba jie neatitinka teisės aktuose nustatytų reikšmių, pateikti duomenys nekorektiški ir pan.), šiuos trūkumus elektroniniu būdu nurodo Ekspertų komisijos nariui ir nustato terminą jiems pašalinti. Nepašalinus trūkumų per nustatytą terminą, Ekspertų komisijos nario įvertinimas dėl paraiškų, kurias vertinant nustatyti trūkumai, yra eliminuojamas, išskyrus atvejus, kai tokios paraiškos sudaro penktadalį ir daugiau jam pateiktų paraiškų, – tokiu atveju eliminuojami Ekspertų komisijos nario įvertinimai dėl visų paraiškų.
35. Ekspertų komisijos narys privalo nusišalinti nuo paraiškos vertinimo, jeigu su paraiškos teikėju yra susijęs giminystės ar svainystės ryšiais, yra paraiškos autoriaus steigėjas ar dalyvis, darbuotojas ar valdymo organo narys arba yra suinteresuotas vertinimo rezultatais. Jeigu Ekspertų komisijos narys nenusišalina nuo paraiškos vertinimo, teisę jį nušalinti turi Ekspertų komisijos pirmininkas. Į posėdžio protokolą įrašoma informacija apie galimą interesų konfliktą.
36. Tinkamai užpildytame individualaus Ekspertinio vertinimo lape nurodyti duomenys yra galutiniai ir nekeičiami.
37. Vieną paraišką turi vertinti ne mažiau kaip 8 ekspertai. Maksimalus balų skaičius, kurį projektui gali skirti vienas Ekspertų komisijos narys, – 100 balų. Ekspertų komisijos narių užpildyti Ekspertinio vertinimo lapai apibendrinami ir apskaičiuojami skirtų balų ir rekomenduojamų finansavimo sumų vidurkiai. Apibendrinti individualaus vertinimo rezultatai pateikiami svarstyti Ekspertų komisijos posėdyje.
38. Finansavimas gali būti skiriamas projektams, surinkusiems ne mažiau kaip 55 balus Ekspertų komisijos vertinimo vidurkio.
39. Ekspertų komisija posėdžio metu priima sprendimą dėl suvestinėje lentelėje nurodytų duomenų tvirtinimo arba jų keitimo ir surašo posėdžio protokolą, kuriame nurodo rekomenduojamus finansuoti projektus, rekomenduojamas skirti lėšas kiekvienam projektui vykdyti ir teikia išvadą Savivaldybės administracijos direktoriui.
40. Savivaldybės administracijos direktorius dėl lėšų skyrimo projektams priima sprendimą, kuris įforminamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl finansuojamų projektų sąrašo ir kiekvienam projektui skiriamų lėšų rengia Kultūros skyrius.
41. Jeigu projektui įgyvendinti skiriama mažesnė suma, nei nurodyta paraiškoje, paraiškos teikėjas turi teisę sumažinti projekto įgyvendinimo darbų mastą, tačiau neturi teisės keisti paraiškoje nurodytų tikslų ir veiklos turinio.
42. Informacija apie Konkurso rezultatus skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.siauliai.lt.
43. Ekspertų komisija, posėdžio metu nustačiusi, kad, įvertinus paraiškas, vertų finansuoti projektų yra mažiau, negu galima skirti lėšų suma, gali priimti vieną iš šių sprendimų:
V SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA
44. Savivaldybės administracija ir projekto vykdytojas sudaro Sutartį kultūros projektui įgyvendinti.
45. Lėšas projekto vykdytojui Savivaldybės administracija perveda pagal pasirašytą Sutartį, Programos sąmatą (forma B-1, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. sausio 14 d. įsakymu Nr. 1K-006 su pakeitimais) ir projekto sąmatą, kurios yra neatskiriamos Sutarties dalys, atsižvelgdama į Sutartyje nurodytus terminus ir sąlygas.
46. Projekto vykdytojas skirtas lėšas gali naudoti tik Sutartyje nurodytiems tikslams įgyvendinti ir tik pagal nurodytą tikslinį lėšų paskirstymą.
47. Lėšos gali būti skiriamos tik šioms projektui vykdyti reikalingoms išlaidų rūšims:
47.1. atlyginimo su mokesčiais išlaidoms (atlyginimams pagal autorines sutartis; pagal sutartis dėl atlikėjų teisių; pagal atlikėjo ir kitų atlygintinų paslaugų sutartis ir kt.);
47.2. paslaugų (patalpų, techninės įrangos nuomos, viešinimo, leidybos, apgyvendinimo, transporto nuomos, kelionių bilietų, kitų atlygintinų paslaugų) išlaidoms; maitinimo paslaugoms ne daugiau kaip 8 Eur 1 asmeniui per dieną;
47.3. prekių įsigijimo išlaidoms, tiesiogiai susijusioms su projekto įgyvendinama veikla, išskyrus ilgalaikį materialųjį turtą, maisto prekes ir gėrimus;
48. Visos kitos išlaidos, nepaminėtos Nuostatų 47 punkte, savivaldybės biudžeto lėšomis nefinansuojamos.
49. Išlaidos laikomos tinkamos finansuoti, jei lėšų gavėjas jas patyrė ir apmokėjo Savivaldybės administracijos direktoriui pasirašius įsakymą, patvirtinantį kultūros projektų finansavimą iš savivaldybės biudžeto lėšų iki Sutartyje numatyto projekto įvykdymo termino.
50. Norėdamas patikslinti projekto sąmatą, paraiškos teikėjas Kultūros skyriui pateikia pagrįstą prašymą tikslinti projekto sąmatą ir projekto sąmatos išlaidų grupių (eilučių) tikslinimo du egzempliorius. Jei patikslinta projekto sąmata yra suderinta su Kultūros skyriaus vedėju ir jeigu lėšų skirtumas viršija 30 Eur, paraiškos teikėjas ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki projekto įvykdymo termino pabaigos turi teisę perskirstyti Išlaidų sąmatoje nurodytas lėšas tarp nurodytų išlaidų grupių (eilučių).
51. Praleidus projekto sąmatos tikslinimo terminą ar kitaip pažeidus projekto sąmatos tikslinimo tvarką, sąmatos tikslinti negalima. Tokiu atveju išlaidos, viršijančios 30 Eur, pripažįstamos netinkamomis ir turi būti grąžintos į Savivaldybės administracijos sąskaitą iki einamųjų biudžetinių metų gruodžio 27 dienos arba priverstinai išieškotos teisės aktų nustatyta tvarka.
52. Projekto vykdytojas, kurio veikla yra daugiau kaip 50 procentų finansuojama iš valstybės, savivaldybių biudžetų lėšų, Europos Sąjungos lėšų, yra laikomas perkančiąja organizacija. Perkančioji organizacija, atlikdama pirkimus, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.
53. Projekto vykdytojas privalo:
53.1. projektą įgyvendinti iki Sutartyje numatytos dienos, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 27 dienos;
53.2. atsiskaityti Savivaldybės administracijai už gautas savivaldybės biudžeto lėšas ir veiklą, kuriai finansuoti skiriamos savivaldybės biudžeto lėšos, kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, o pasibaigus metams, Kultūros skyriui iki kitų metų sausio 5 dienos pateikti šias ataskaitas:
53.2.1. Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą (forma Nr. 2, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465, su pakeitimais), asignavimus nurodant eurais ir euro centais;
53.3. po projekto įvykdymo per 20 kalendorinių dienų pateikti Kultūros skyriui Kultūros projekto įvykdymo 20__ metais rezultatų ataskaitą (toliau – Rezultatų ataskaita). Prie Rezultatų ataskaitos pridėti turimą, su projekto įgyvendinimu susijusią medžiagą (pvz., renginio afišą, iš spaudos ar kokią kitą apie vykusį renginį turimą medžiagą);
53.4. raštu informuoti Kultūros skyrių apie projekte numatytų veiklų vykdymo nutraukimą ar sustabdymą. Gavęs tokį pranešimą, Kultūros skyrius sustabdo savivaldybės biudžeto lėšų projektui pervedimą. Paraiškos teikėjui pašalinus šiame punkte nurodytas priežastis, atnaujinus veiklos vykdymą ir apie tai pranešus Kultūros skyriui, atnaujinamas sustabdytas savivaldybės biudžeto lėšų pervedimas;
53.5. pasibaigus projektui, paraiškos teikėjas nepanaudotas projektui vykdyti skirtas lėšas per 5 darbo dienas, bet ne vėliau kaip iki einamųjų biudžetinių metų gruodžio 27 dienos turi grąžinti į Savivaldybės administracijos sąskaitą. Negrąžintos savivaldybės biudžeto lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka.
54. Paraiškos teikėjas neatlygintinai skiria Savivaldybės administracijai 5 leidinio egzempliorius (taikoma leidybiniams projektams).
VI SKYRIUS
KONTROLĖ, ATSAKOMYBĖ IR GINČŲ SPRENDIMO TVARKA
57. Projekto vykdytojas, pasirašęs Sutartį su Savivaldybės administracija, atsako už projekto įgyvendinimą ir tikslinį lėšų panaudojimą, atsiskaito Nuostatuose ir Sutartyje nustatyta tvarka.
58. Savivaldybės administracijai pareikalavus, projekto vykdytojas per nurodytą terminą pateikia visą prašomą informaciją, susijusią su projekto vykdymu ir (ar) lėšų, skirtų projektui, panaudojimu, įskaitant ir pirminius apskaitos dokumentus ar jų kopijas.
59. Savivaldybės administracija turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo teisingumo ir tikslingumo auditą.
60. Savivaldybės administracija nutraukia Sutartį su projekto vykdytoju ir skirtos lėšos grąžinamos Savivaldybės administracijai per jos nustatytą laikotarpį, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 27 d., kai:
60.1. Savivaldybės administracija nustato, kad paraiškos teikėjas skirtas savivaldybės biudžeto lėšas panaudojo ne pagal paskirtį;
60.2. Savivaldybės administracija nustato esminių Nuostatų, Sutarties ir (arba) galiojančių teisės aktų, turinčių esminės reikšmės Sutarčiai vykdyti, pažeidimų;
60.3. paaiškėja, kad paraiškoje buvo pateikta klaidinga ar melaginga informacija, paraiškos teikėjas įgyja likviduojamo juridinio asmens statusą po Sutarties sudarymo arba, sudarius Sutartį, įsiteisėja teismo sprendimas, kuriuo Savivaldybės administracijai priteisiamos neteisėtai (ne pagal paskirtį) panaudotos lėšos iš paraiškos teikėjo.
61. Negrąžintos savivaldybės biudžeto lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka. Paraiškos teikėjas praranda teisę teikti projektus ir gauti finansavimą iš visų Savivaldybės skelbiamų programų konkursų dvejus metus nuo teismo sprendimo, kuriuo Konkursą organizuojančiai įstaigai iš paraiškos teikėjo priteisiamos neteisėtai (ne pagal paskirtį) panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos, įsiteisėjimo dienos.
62. Projekto vykdytojas, pateikęs klaidingas žinias apie projekto vykdymą ar ne pagal paskirtį panaudojęs savivaldybės biudžeto lėšas, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
64. Teikdamas paraišką Konkursui, paraiškos teikėjas sutinka, kad paraiškoje pateikta su Konkursu susijusi informacija (išskyrus informaciją, kuri negali būti viešinama teisės aktų nustatyta tvarka) gali būti viešinama.
65. Informacija apie Konkurso finansuojamus ir nefinansuojamus projektus skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.
66. Informacija apie projekto renginius (pavadinimas, data, laikas, vieta) pateikiama Kultūros skyriaus atsakingam darbuotojui el. paštu ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki organizuojamo renginio pradžios.
67. Informacija apie finansuotų projektų vykdymą, t. y. trumpas projekto aprašymas, nuotraukos ar vaizdo medžiaga iš renginių ir kita aktuali informacija, susijusi su savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamo projekto vykdymu, skelbiama projektų vykdytojų interneto svetainėse ar socialinių tinklų paskyrose, o jei tokių nėra – Savivaldybės interneto svetainėje.
68. Projekto vykdytojas, gavęs dalinį finansavimą, įsipareigoja, suderinęs su Savivaldybės administracija, viešinti vykdomą projektą naudodamas Savivaldybės logotipus visuose su veikla susijusiuose dokumentuose ir leidiniuose, taip pat per renginius, nurodydamas finansavimo šaltinį – Savivaldybę. Visoje teikiamoje informacijoje ir leidiniuose, neatsižvelgiant į jų formą ir pateikimo būdą, turi būti nurodoma, kad Savivaldybė neatsako už toje medžiagoje pateiktos informacijos panaudojimą.
69. Konkursui įvykus, projektų paraiškos paraiškų teikėjams negrąžinamos. Projektų paraiškos ir Rezultatų ataskaitos saugomos Kultūros skyriuje trejus metus nuo jų gavimo dienos, finansinės ataskaitos – Apskaitos skyriuje teisės aktų nustatyta tvarka.
70. Kultūros skyriaus atsakingo darbuotojo paraiškų teikėjams el. paštu siunčiami klausimai ir prašymai, susiję su Konkursu ir projekto įgyvendinimu, laikomi oficialiais.
71. Savivaldybės administracija neprisiima atsakomybės, jei dėl paraiškoje nurodytų klaidingų ryšiams palaikyti duomenų (adreso, telefono, fakso numerio, elektroninio pašto adreso ir kt.) paraiškos teikėjo nepasiekia laiškai arba negalima susisiekti su jo atstovais.
72. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslingumą, gautų savivaldybės biudžeto lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako paraiškos teikėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
73. Kultūros projekto paraiškos, Paraiškos administracinės atitikties vertinimo, Paraiškų ekspertinio vertinimo lapo, Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo kultūros projektui įgyvendinti sutarties, Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo kultūros projektui įgyvendinti išlaidų sąmatos, Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo kultūros projektui įgyvendinti ketvirčio ataskaitos, Kultūros projekto įvykdymo 20__ metų rezultatų ataskaitos formos tvirtinamos Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
Priedo pakeitimai:
Nr. T-433, 2018-12-06, paskelbta TAR 2018-12-07, i. k. 2018-20085
Šiaulių miesto savivaldybės tarybos
2012 m. rugpjūčio 30 d. sprendimo Nr. T-223
(2018 m. gruodžio 6 d. Nr. T-433 redakcija)
1 priedas
NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA
______________
(data)
_____________
(vieta)
Aš, ______________________________________________________________________,
(eksperto vardas ir pavardė)
_______________________________________________________________________________,
(darbovietės ir pareigų pavadinimas)
būdamas (-a) Šiaulių miesto kultūros ekspertų komisijos (toliau – Komisija) nariu (-e), pasižadu:
1. Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-asi) įstatymų viršenybės principais, atlikti savo pareigas.
2. Raštu arba žodžiu informuoti Komisijos pirmininką ir Komisijos narius, kurie kartu dalyvauja kultūros projektų paraiškų (toliau – projektų paraiškos) svarstymo procedūroje, apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje projektų paraiškų svarstymo procedūroje, jei paaiškėtų, kad:
2.1. projekto paraišką yra pateikę asmenys, iš kurių aš ar asmenys, susiję su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, gautų bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;
3. Savo ar asmenų, susijusių su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią sužinosiu dalyvaudamas (-a) projektų paraiškų svarstymo procedūroje, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
Žinau, kad kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei, galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje projektų svarstymo procedūroje.
Man išaiškinta, kad asmenys, susiję su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, yra: tėvai, įtėviai, broliai, seserys ir jų vaikai, seneliai, sutuoktiniai, vaikai, įvaikiai, jų sutuoktiniai ir jų vaikai, taip pat sutuoktinių tėvai, broliai, seserys ir jų vaikai.
__________________ __________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Papildyta priedu:
Nr. T-433, 2018-12-06, paskelbta TAR 2018-12-07, i. k. 2018-20085
Šiaulių miesto savivaldybės tarybos
2012 m. rugpjūčio 30 d. sprendimo Nr. T-223
(2018 m. gruodžio 6 d. Nr. T-433 redakcija)
2 priedas
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
_____________
(data)
_____________
(vieta)
Aš, ______________________________________________________________________,
(eksperto vardas ir pavardė)
_______________________________________________________________________________,
(darbovietės ir pareigų pavadinimas)
būdamas (-a) Šiaulių miesto kultūros ekspertų komisijos (toliau – Komisija) narys (-ė):
1. Pasižadu:
1.1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma;
2. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:
3. Esu perspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu viešai atsistatydinti iš Komisijos nario pareigų.
______________ _____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Papildyta priedu:
Nr. T-433, 2018-12-06, paskelbta TAR 2018-12-07, i. k. 2018-20085
Pakeitimai:
1.
Šiaulių miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-321, 2015-11-26, paskelbta TAR 2015-11-27, i. k. 2015-18894
Dėl Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2012 m. rugpjūčio 30 d. sprendimo Nr. T-223 „Dėl Kultūros projektų finansavimo konkurso nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Šiaulių miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-403, 2016-12-01, paskelbta TAR 2016-12-02, i. k. 2016-28087
Dėl Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2012 m. rugpjūčio 30 d. sprendimo Nr. T-223 „Dėl Kultūros projektų finansavimo konkurso nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo
3.
Šiaulių miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-433, 2018-12-06, paskelbta TAR 2018-12-07, i. k. 2018-20085
Dėl Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2012 m. rugpjūčio 30 d. sprendimo Nr. T-223 „Dėl Kultūros projektų finansavimo konkurso nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo