Suvestinė redakcija nuo 2008-07-09 iki 2009-05-26

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2006-05-19, i. k. 2006-00327

 

hERBAS_bmp

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL SKYRIAUS VEIKLOS NUOSTATŲ, PAREIGYBIŲ APRAŠYMŲ IR PAREIGINIŲ NUOSTATŲ

 

2006 m. gegužės 19 d. Nr. V35-265

Druskininkai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 3, 4, 15, 17, 20, 21, 29, 31, 37, 38 straipsnių ir šeštojo skirsnio pakeitimo įstatymo 8 straipsniu, Vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 5 dalies 3 punktu, Valstybės tarnybos įstatymo 8 straipsnio 3 dalimi, Darbo kodekso 232 straipsniu, atsižvelgdama į Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų pareigybių vertinimo komisijos nutarimą (2006 m. gegužės 17 d. posėdžio protokolą Nr. 41) ir 2006 m. gegužės 17 d. pažymą Nr. 39 bei savivaldybės administracijos direktoriaus 2006 m. balandžio 19 d. įsakymo Nr. V35-200 „Dėl reikalų, susijusių su žemės nuomos mokesčio administravimu, perdavimo“ 3 punkto 3.2. papunktį ir Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjos Dovilės Ciūnienės 2006 m. gegužės 17 d. teikimą:

1.         T v i r t i n u pridedamus:

1.1.      Savivaldybės administracijos struktūrinio padalinio – Finansų ir ekonomikos skyriaus veiklos nuostatus;

1.2.      Savivaldybės administracijos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareiginius nuostatus:

1.2.1.   Dokumentų ir informacijos skyriaus specialisto;

1.2.2.   Dokumentų ir informacijos skyriaus specialisto;

1.2.3.   Dokumentų ir informacijos skyriaus viešųjų ryšių specialisto – nuo 2006 m. gegužės 22 d.;

1.2.4. Neteko galios nuo 2008-07-09

Punkto naikinimas:

Nr. V35-521, 2008-07-08, paskelbta TAR 2008-07-08, i. k. 2008-00737

 

1.3.      Savivaldybės administracijos karjeros valstybės tarnautojų pareigybių aprašymus:

1.3.1.   Ūkio skyriaus vyresniojo specialisto;

1.3.2.   Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyriausiojo specialisto.

2.         P r i p a ž į s t u netekusiais galios:

2.1.      Savivaldybės administracijos struktūrinio padalinio – Finansų ir ekonomikos skyriaus nuostatus, patvirtintus mero 2002 m. sausio 24 d. potvarkio Nr. 43 „Dėl Administracijos padalinių nuostatų tvirtinimo“ 2 punktu;

2.2.      Savivaldybės administracijos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareiginius nuostatus:

2.2.1.   nuo 2006 m. gegužės 22 d. – Dokumentų ir informacijos skyriaus viešųjų ryšių specialisto, patvirtintus savivaldybės administracijos direktoriaus 2006 m. sausio 5 d. įsakymo Nr. V35-2 „Dėl Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyresniojo specialisto pareigybės aprašymo ir Dokumentų ir informacijos skyriaus viešųjų ryšių specialisto pareiginių nuostatų tvirtinimo“ 2 punktu;

2.2.2.   Finansų ir ekonomikos skyriaus vyresniojo specialisto, patvirtintus savivaldybės administracijos direktoriaus 2005 m. gruodžio 6 d. įsakymo Nr. V35-862 „Dėl Savivaldybės administracijos karjeros valstybės tarnautojų pareigybių aprašymų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareiginių nuostatų“ 1 punkto 1.2.2 papunkčiu.

2.3.      Savivaldybės administracijos karjeros valstybės tarnautojų pareigybių aprašymus:

2.3.1.   Ūkio skyriaus vyresniojo specialisto, patvirtintą savivaldybės administracijos direktoriaus 2005 m. balandžio 1 d. įsakymo Nr. V35-210 „Dėl Architektūros ir urbanistikos bei Ūkio skyrių karjeros valstybės tarnautojų pareigybių aprašymų“ 1 punkto 1.4 papunkčiu.

2.3.2.   Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyriausiojo specialisto, patvirtintą savivaldybės administracijos direktoriaus 2006 m. sausio 13 d. įsakymo Nr. P36-7 „Dėl Savivaldybės administracijos karjeros valstybės tarnautojų pareigybių, pareigybių aprašymų ir pareigybių sąrašo tvirtinimo, karjeros valstybės tarnautojų perkėlimo į aukštesnes pareigas bei kvalifikacinių klasių suteikimo“ 1 punkto 1.3.8.5 papunkčiu.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorė                                                          Aldona Vičiulienė


 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2006 m. gegužės 19 d. įsakymu Nr.V35-265

 

FINANSŲ IR EKONOMIKOS SKYRIAUS VEIKLOS NUOSTATAI

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.         Finansų ir ekonomikos skyrius yra Savivaldybės administracijos struktūrinis padalinys, kuris sprendžia jo kompetencijai priskirtus klausimus, vykdo kitas įstatymuose, kituose teisės aktuose, Savivaldybės tarybos veiklos reglamente, Savivaldybės administracijos veiklos nuostatuose numatytas funkcijas.

2.         Finansų ir ekonomikos skyriaus pagrindinis tikslas – formuoti bei įgyvendinti savivaldybės biudžeto bei finansų politiką.

3.         Skyrius vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Finansų ministerijos nurodymais, Savivaldybės tvarkomaisiais, organizaciniais ir informaciniais dokumentais.

4.         Skyrius turi antspaudą, kuriame yra Savivaldybės herbas ir įrašas: „Druskininkų savivaldybės administracijos finansų ir ekonomikos skyrius“.

5.         Finansų ir ekonomikos skyrius steigiamas, reorganizuojamas, likviduojamas Savivaldybės tarybos sprendimu.

6.         Finansų ir ekonomikos skyriaus pareigybes tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.

7.         Skyriaus valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, į pareigas skiria ir iš jų atleidžia savivaldybės administracijos direktorius Valstybės tarnybos įstatymo ir Darbo kodekso nustatyta tvarka.

8.         Skyriui vadovauja, jo darbą organizuoja ir už jo veiklą atsako Finansų ir ekonomikos skyriaus vedėjas. Vedėjas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.

9.         Finansų ir ekonomikos skyriaus valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, keliamus reikalavimus, funkcijas, teises ir atsakomybę nustato pareigybių aprašymai, pareiginiai nuostatai ir šie veiklos nuostatai.

10.       Finansų ir ekonomikos skyriaus valstybės tarnautojai negali būti Tarybos, kurią jie aptarnauja, nariai. Skyriaus valstybės tarnautojas, apsisprendęs būti Tarybos nariu, praranda valstybės tarnautojo statusą.

 

IIPAGRINDINIAI SKYRIAUS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

11.       Pagrindiniai skyriaus uždaviniai yra:

11.1.    atsižvelgiant į asignavimus ir patvirtintas veiklos programas, rengti savivaldybės biudžeto projektą;

11.2.    rengti savivaldybės biudžeto įvykdymo ataskaitas;

11.3.    rengti valstybės ir savivaldybės turto ataskaitas;

11.4.    vadovaujantis patvirtintu biudžetu bei įmonių, įstaigų ir organizacijų teikiamomis paraiškomis, finansuoti savivaldybei pavaldžių įmonių, įstaigų ir organizacijų veiklą;

11.5.    apskaityti Savivaldybės biudžeto, skolintas bei programų lėšas;

11.6.    kontroliuoti savivaldybės biudžeto lėšų naudojimą;

11.7.    teikti pasiūlymus dėl papildomų savivaldybės biudžeto lėšų bei kitų išteklių skirstymo;

11.8.    skaičiuoti, tvarkyti ir apskaityti nuomos mokestį už valstybinę žemę ir valstybinio vidaus vandenų fondo vandens telkinius;

12.       Skyrius, spręsdamas jam pavestus uždavinius:

12.1.    organizuoja ateinančių metų biudžeto projekto rengimą, surenka biudžetinių įstaigų veiklos programas bei paraiškas, įvertina jų ekonominį pagrįstumą ir parengia biudžeto lėšų poreikio projektą;

12.2.    organizuoja biudžeto lėšų poreikio projekto svarstymą kartu su įstaigų vadovais, vyr. finansininkais ir tarybos nariais;

12.3.    vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintais Savivaldybės biudžeto kontroliniais skaičiais ir Savivaldybės tarybos narių pasiūlymais, sudaro ateinančių metų biudžeto projektą;

12.4.    vadovaujantis Savivaldybės finansų kontrolės taisyklėmis, atlieka savivaldybės finansų kontrolę;

12.5.    organizuoja biudžetinių įstaigų veiklos ir patvirtintų programų finansavimą pagal Savivaldybės tarybos patvirtintas sąmatas;

12.6.    renka informaciją apie biudžetinių organizacijų lėšų poreikį ir rengia pasiūlymus, kaip racionaliai paskirstyti biudžeto lėšas;

12.7.    kontroliuoja, renka ir teikia informaciją Savivaldybės institucijoms apie Savivaldybės įstaigų biudžeto išlaidų panaudojimą, nukrypimus, teikia pasiūlymus, kaip racionaliau panaudoti lėšas;

12.8.    esant biudžeto išlaidų nukrypimams, inicijuoja įstaigų finansinės veiklos auditą;

12.9.    vykdo biudžeto kasos funkcijas;

12.10rengia informaciją apie biudžetinės sąskaitos įplaukas bei išlaidas ir teikia ją savivaldybės administracijos direktoriui;

12.11tikrina ir analizuoja, ar laiku į Savivaldybės biudžetą patenka pajamos ir kaip vykdomos biudžeto išlaidos; palaiko ryšius su Valstybine mokesčių inspekcija;

12.12rengia ir pateikia atitinkamoms institucijoms Savivaldybės biudžeto įvykdymo suvestinę atskaitomybę, valstybės ir savivaldybės turto ataskaitas;

12.13dalyvauja rengiant Savivaldybės strateginės plėtros bei veiklos planus;

12.14dalyvauja rengiant investicinių programų projektus;

12.15dalyvauja rengiant paraiškas Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti;

12.16dalyvauja įgyvendinamų projektų priežiūros komitetų, koordinavimo grupių ar komisijų veikloje;

12.17teikia pasiūlymus dėl papildomų Savivaldybės biudžeto lėšų bei kitų išteklių panaudojimo ir rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių bei savivaldybės administracijos direktoriaus projektus;

12.18rengia pasiūlymus apie vietinių rinkliavų rinkimą ir šių rinkliavų rinkimo nuostatus bei taisykles, derina jas su Finansų ministerija ir teikia Savivaldybės tarybai tvirtinti;

12.19kontroliuoja vietinių rinkliavų rinkimą;

12.20rengia pasiūlymus steigti, reorganizuoti ir likviduoti iš Savivaldybės biudžeto lėšų išlaikomas įstaigas, įmones ir organizacijas;

12.21vadovaujantis galiojančiais Savivaldybės tarybos sprendimais, teikia pasiūlymus Tarybai dėl mokestinių lengvatų įmonėms suteikimo;

12.22rengia Savivaldybės tarybos, mero, savivaldybės administracijos direktoriaus tvarkomųjų, organizacinių ir informacinių dokumentų projektus finansų ir ekonomikos klausimais;

12.23rengia Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoja sutarčių įgyvendinimą, teikia Savivaldybės vadovams ataskaitas apie sutarčių vykdymą;

12.24renka dokumentus ir rengia tvarkomųjų, organizacinių ir informacinių dokumentų projektus dėl prekybos alkoholio bei tabako gaminiais, pirotechnikos gaminiais;

12.25organizuoja licencijų verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais išdavimą, rengia licencijavimo tvarkas;

12.26kartu su Architektūros ir urbanistikos skyrium ruošia pasiūlymus dėl sezoninės prekybos organizavimo Savivaldybės teritorijoje. Organizuoja leidimų išdavimą, rengia tvarkomųjų, organizacinių ir informacinių dokumentų projektus šiais klausimais;

12.27analizuoja bei teikia pasiūlymus dėl kreditų gavimo;

12.28nagrinėja ir ruošia atsakymus gyventojams jų pateiktais, su skyriaus funkcijomis susijusiais klausimais;

12.29organizuoja ir moko savivaldybės biudžetinių įstaigų finansininkus biudžeto planavimo ir išlaidų analizės;

12.30analizuoja biudžetinių įstaigų specialiųjų programų sąmatas ir teikia pasiūlymus dėl jų panaudojimo;

12.31teikia informaciją Valstybinei konkurencijos ir vartotojų teisių gynimo tarnybai apie suteiktą valstybės pagalbą savivaldybės įmonėms;

12.32pasibaigus ketvirčiui teikia informaciją Tarybai apie biudžeto pajamų plano vykdymą;

12.33saugo asmens duomenis, gaunamus pagal Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudarytas sutartis ir pagal šias sutartis teikiamus.

 

IIISKYRIAUS TEISĖS IR PAREIGOS

 

13.       Finansų ir ekonomikos skyrius, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius, turi teisę:

13.1.    gauti iš įmonių, įstaigų ir organizacijų, Savivaldybės administracijos padalinių duomenis, išvadas, pasiūlymus ir kitą informaciją, kurios reikia Tarybos, mero, mero pavaduotojo, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo ir skyriaus darbui;

13.2.    padidėjus darbo krūviui bei skiriant papildomas užduotis ir funkcijas, kreiptis dėl personalo skaičiaus didinimo;

13.3.    Finansų ir ekonomikos skyrius turi ir kitas įstatymų, Tarybos veiklos reglamento ir Savivaldybės administracijos nuostatų suteiktas teises.

14.       Finansų ir ekonomikos skyriaus pareigos:

14.1.    kokybiškai ir laiku atlikti pavestas užduotis pagal skyriaus veiklos nuostatuose nustatytą kompetenciją;

14.2.    laikytis tarnybinės ir darbo drausmės, tarnybinės etikos bei Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių reikalavimų;

14.3.    laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, kitų teisės aktų, Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento, šių veiklos nuostatų reikalavimų;

14.4.    laiku informuoti spaudoje, suderinus su viešųjų ryšių specialistu, apie Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus bei jų pasikeitimus skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;

14.5.    nesinaudoti valstybės ar Savivaldybės nuosavybe ne tarnybinei veiklai; nesinaudoti ir neleisti naudotis tarnybine ar su tarnyba susijusia informacija kitaip, negu nustato įstatymai ir kiti teisės aktai; būti lojaliems ir paslaugiems visuomenei ir savo vadovybei.

 

IVSKYRIAUS ATSAKOMYBĖ

 

15.       Finansų ir ekonomikos skyriaus valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, tiesiogiai ir asmeniškai atsako už:

15.1.    Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų vykdymą;

15.2.    Tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento, skyriaus nuostatų vykdymą;

15.3.    Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų ir žodinių nurodymų skyriaus kompetencijos ribose vykdymą;

15.4.    rengiamų dokumentų teisėtumą ir parengimą laiku;

15.5.    skyriaus funkcijų atlikimą laiku, kokybiškai ir pagal paskirtį;

15.6.    asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;

15.7.    Savivaldybės turto, darbo priemonių, lėšų tausojimą ir priežiūrą bei naudojimą tik tarnybos tikslais.

 

VBAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

16.        Visais kitais šiuose nuostatuose neaptartais skyriaus veiklos klausimais vadovaujamasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Savivaldybės institucijų bei kitais teisės aktais.


 

PATVIRTINTA

Savivaldybės administracijos direktoriaus

2006 m. gegužės 19 d. įsakymu Nr. V35-265

 

DOKUMENTŲ IR INFORMACIJOS SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGINIAI NUOSTATAI

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.         Dokumentų ir informacijos skyriaus specialisto (toliau specialistas) pareigybė įsteigta administruoti Savivaldybės interneto svetainę, joje skelbiamą informaciją, ją keisti bei papildyti.

2.         Specialistas yra Savivaldybės administracijos darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš Savivaldybės biudžeto.

3.         Specialistą priima į darbą ir iš jo atleidžia savivaldybės administracijos direktorius įstatymų nustatyta tvarka. Specialisto pareiginius nuostatus tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.

4.         Specialistas yra pavaldus Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjui ir savivaldybės administracijos direktoriui.

5.         Specialistui keliami reikalavimai:

5.1.      aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas;

5.2.      labai geri anglų kalbos įgūdžiai;

5.3.      sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles;

5.4.      mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;

5.5.      savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;

5.6.      komunikabilumas.

6.         Specialistas savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, Tarybos sprendimais, mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatais ir šiais pareiginiais nuostatais.

 

IIUŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

7.         Administruoti Savivaldybės interneto svetainę:

7.1.      koordinuoti visos Interneto svetainės informaciją;

7.2.      papildyti ir keisti Savivaldybės interneto svetainės skyriuose skelbiamą informaciją;

7.3.      viešųjų ryšių specialisto parengtą medžiagą operatyviai patalpinti į atitinkamus svetainės skyrius ir poskyrius;

7.4.      svarbiausią su Savivaldybės veikla susijusią informaciją išversti į anglų bei kitas kalbas ir pateikti interneto svetainėje;

7.5.      surinkti informaciją iš Savivaldybės tarybos, jos komitetų, savivaldybės mero, mero pavaduotojo, mero patarėjų, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Savivaldybės administracijos struktūrinių ir struktūrinių teritorinių padalinių, į padalinius neįeinančių viešojo administravimo valstybės tarnautojų, Savivaldybei pavaldžių įstaigų bei Savivaldybės kontroliuojamų įmonių ir ją talpinti atitinkamuose Interneto svetainės skyriuose.

8.         Interneto svetainėje nuolat teikti, redaguoti ir plėtoti savivaldybės gyventojams ir verslo subjektams aktualias elektronines paslaugas (atmintinės, prašymų ir kt. formos, kita informacija).

9.         Gyventojams, kreipiantis į Savivaldybę elektroniniu paštu ar šioje interneto svetainėje (skyrelis DUK), atsakyti į klausimus arba suderinus su konkrečios srities specialistais išsiųsti atsakymus.

10.       Aktualiausias su Savivaldybės veikla susijusias naujienas talpinti interneto svetainėje www.savivaldybes.lt

11.       Delegacijų, svečių priėmimo metu demonstruoti pristatymus informacinių technologijų priemonėmis.

12.       Kaupti svarbiausius Savivaldybės įvykius atspindinčią vaizdinę medžiagą ir jos pagrindu tvarkyti Savivaldybės tarybos ir Administracijos metraštį.

13.       Padėti organizuoti į Savivaldybę atvykusių svečių priėmimus; padėti pasiruošti į Savivaldybę atvykstančių svečių bei delegacijų priėmimams bei aptarnauti svečius.

14.       Dalyvauti komisijų, darbo grupių veikloje.

15.       Analizuoti užsienio valstybių ir kitų Lietuvos Respublikos savivaldybių patirtį administruojant Interneto svetainę.

16.       Vykdyti mero ir savivaldybės administracijos direktoriaus priimamųjų, piliečius aptarnaujančio („langelio“) ir viešųjų ryšių specialistų funkcijas jų atostogų, tarnybinių komandiruočių, ligos metu ir kitais atvejais, kai jie negali eiti pareigų.

17.       Laiku atlikti Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimus, vykdyti jų nurodymus.

 

IIITEISĖS

 

18.       Specialistas turi teisę:

18.1.    gauti įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytą darbo užmokestį;

18.2.    į Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytas atostogas;

18.3.    gauti darbui reikalingą informaciją iš kitų Savivaldybės administracijos padalinių ir Savivaldybės teritorijoje esančių įmoni bei įstaigų;

18.4.    kelti savo kvalifikaciją, dalyvauti mokymo renginiuose;

18.5.    valstybinio socialinio draudimo pensiją ir kitas įstatymais nustatytas socialines garantijas;

18.6.    teikti pasiūlymus pavestų funkcijų vykdymo ir kitais klausimais;

18.7.    į tinkamas darbo ir poilsio sąlygas.

 

IVATSAKOMYBĖ

 

19.       Specialistas tiesiogiai ir asmeniškai atsako už:

19.1.    Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisės aktų, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių, Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų ir šiuose pareiginiuose nuostatuose numatytų funkcijų vykdymą;

19.2.    Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, skyriaus vedėjo, savivaldybės vadovų nurodymų ir pavestų užduočių vykdymą laiku;

19.3.    rengiamos informacijos ir dokumentų teisėtumą, teisingumą, jų parengimą laiku;

19.4.    už Interneto svetainės administravimą, joje skelbiamos ilgalaikės informacijos keitimą bei visos Interneto svetainės informacijos koordinavimą;

19.5.    darbo drausmės laikymąsi;

19.6.    Savivaldybės turto, darbo priemonių tausojimą ir priežiūrą bei naudojimą tik darbo tikslais.

 

VATSKAITOMYBĖ

 

20.       Specialistas atskaitingas savivaldybės administracijos direktoriui.


 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2006 m. gegužės 19 d. įsakymu Nr. V35-265

 

DOKUMENTŲ IR INFORMACIJOS SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGINIAI NUOSTATAI

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.         Dokumentų ir informacijos skyriaus specialisto (toliau – specialistas) pareigybė įsteigta kaupti ir analizuoti informaciją kultūros plėtros Savivaldybės teritorijoje klausimais; organizuoti kultūros programų, finansuojamų Savivaldybės biudžeto lėšomis, atrankos konkursus; dalyvauti rengiant ir įgyvendinant valstybines, regionines ir savivaldybės kultūros programas; bendradarbiauti su Savivaldybės teritorijoje veikiančiomis kultūros srities įstaigomis, viešąja biblioteka ir jos filialais, nevyriausybinėmis kultūros srities ir kūrybinėmis organizacijomis; rengti ir teikti Savivaldybės institucijoms pagal jų įgaliojimus kultūros įstaigų biudžeto projektą, biudžeto vykdymo atskaitomybę; teikti pasiūlymus dėl kultūros programų ir projektų finansavimo; rūpintis profesionalaus meno sklaida, etninės kultūros plėtra Savivaldybės teritorijoje; teikti informaciją Dokumentų ir informacijos skyriaus viešųjų ryšių specialistui kultūros klausimais.

2.         Specialistas yra Savivaldybės administracijos darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš Savivaldybės biudžeto.

3.         Specialistą priima į pareigas ir iš jų atleidžia savivaldybės administracijos direktorius įstatymų nustatyta tvarka. Specialisto pareiginius nuostatus tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.

4.         Specialistas yra pavaldus Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjui ir savivaldybės administracijos direktoriui.

5.         Specialistui keliami reikalavimai:

5.1.      aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas;

5.2.      mokėti užsienio kalbą (anglų arba kitas);

5.3.      sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles;

5.5.      mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;

5.6.      savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;

5.7.      komunikabilumas.

6.         Specialistas savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, Tarybos sprendimais, mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatais ir šiais pareiginiais nuostatais.

 

IIUŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

7.         Kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją kultūros plėtros Savivaldybės teritorijoje klausimais.

8.         Padėti organizuoti kultūros programų, finansuojamų Savivaldybės biudžeto lėšomis, atrankos konkursus.

9.         Dalyvauti rengiant ir įgyvendinant valstybines, regionines ir savivaldybės kultūros srities programas ir projektus.

10.       Teikti informaciją Savivaldybės teritorijoje veikiančioms kultūros srities įstaigoms, viešajai bibliotekai ir jos filialams, nevyriausybinėms kultūros srities ir kūrybinėms organizacijoms.

11.       Teikti pasiūlymus dėl kultūros programų ir projektų finansavimo.

12.       Teikti pasiūlymus pagal kompetenciją biudžeto projekto, biudžeto vykdymo atskaitomybės klausimais.

13.       Rūpintis profesionalaus meno sklaida, etninės kultūros plėtra Savivaldybės teritorijoje. Rūpintis Savivaldybės kultūros iniciatyvų sklaida Lietuvoje ir užsienyje.

14.       Teikti informaciją kultūros klausimais Dokumentų ir informacijos skyriaus viešųjų ryšių specialistui bei specialistui, atsakingam už Savivaldybės interneto svetainės administravimą.

15.       Padėti rengti Savivaldybėje organizuojamus kultūros srities dalykinius susitikimus, kitus renginius ir juose dalyvauti.

16.       Remti jaunimo kultūrinės veiklos iniciatyvas.

17.       Analizuoti užsienio valstybių ir Lietuvos savivaldybių patirtį, sprendžiant kultūros srities problemas.

18.       Organizuoti visuomenės apklausas, tyrimus kultūros klausimais.

19.       Teikti įstatymų nustatyta tvarka statistinę informaciją.

20.       Tvarkyti dokumentus savo kompetencijos klausimais ir perduoti juos į archyvą.

21.       Dalyvauti komisijų, darbo grupių veikloje.

22.       Laiku atlikti kitus mero, mero pavaduotojo, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, skyriaus vedėjo pavedimus, vykdyti nurodymus.

 

IIITEISĖS

 

23.       Specialistas turi teisę:

23.1.    gauti įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytą darbo užmokestį;

23.2.    į Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytas atostogas;

23.3.    gauti darbui reikalingą informaciją iš kitų Savivaldybės administracijos padalinių, į padalinius neįeinančių viešojo administravimo valstybės tarnautojų ir Savivaldybės teritorijoje esančių įmonių bei įstaigų;

23.4.    kelti savo kvalifikaciją, dalyvauti mokymo renginiuose;

23.5.    į valstybinio socialinio draudimo pensiją ir kitas įstatymais nustatytas socialines garantijas;

23.6.    teikti pasiūlymus pavestų funkcijų vykdymo ir kitais klausimais;

23.7.    į tinkamas darbo ir poilsio sąlygas.

 

IVATSAKOMYBĖ

 

24.       Specialistas tiesiogiai ir asmeniškai atsako už:

24.1.    Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisės aktų, Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių, Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų ir šiuose pareiginiuose nuostatuose numatytų funkcijų vykdymą;

24.2.    Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, savivaldybės vadovų, skyriaus vedėjo nurodymų ir pavestų užduočių įvykdymą laiku;

24.3.    rengiamos informacijos ir dokumentų teisėtumą, teisingumą, jų parengimą laiku;

24.4.    darbo drausmės laikymąsi;

24.5.    Savivaldybės turto, darbo priemonių tausojimą ir priežiūrą bei naudojimą tik darbo tikslais.

 

VATSKAITOMYBĖ

 

25.       Specialistas atskaitingas skyriaus vedėjui, savivaldybės administracijos direktoriui, mero pavaduotojui ir merui.


 

PATVIRTINTA

Savivaldybės administracijos direktoriaus

2006 m. gegužės 19 d. įsakymu Nr. V35-265

 

DOKUMENTŲ IR INFORMACIJOS SKYRIAUS VIEŠŲJŲ RYŠIŲ SPECIALISTO PAREIGINIAI NUOSTATAI

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.         Dokumentų ir informacijos skyriaus viešųjų ryšių specialisto (toliau – specialistas) pareigybė įsteigta teikti informaciją apie Savivaldybės darbą žiniasklaidos priemonėms, organizuoti visuomenės apklausas, spaudos konferencijas, kurti Savivaldybės įvaizdį.

2.         Specialistas yra Savivaldybės administracijos darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš Savivaldybės biudžeto.

3.         Specialistą priima į pareigas ir iš jų atleidžia savivaldybės administracijos direktorius įstatymų nustatyta tvarka. Specialisto pareiginius nuostatus tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.

4.         Specialistas yra pavaldus Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjui ir savivaldybės administracijos direktoriui.

5.         Specialistui keliami reikalavimai:

5.1.      aukštasis universitetinis žurnalistikos, komunikacijos arba ryšių su visuomene išsilavinimas;

5.2.      mokėti užsienio kalbą (anglų arba kitas);

5.3.      sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles;

5.4.      sugebėti kurti viešųjų ryšių ir įvaizdžio gerinimo programas;

5.5.      mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;

5.6.      savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;

5.7.      komunikabilumas.

6.         Specialistas savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, Tarybos sprendimais, mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatais ir šiais pareiginiais nuostatais.

 

IIUŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

7.         Rengti ir pateikti spaudai oficialius pranešimus, informacinio pobūdžio pranešimus, sveikinimus, padėkas.

8.         Operatyviai teikti žiniasklaidai informaciją apie Savivaldybės tarybos, jos komitetų, frakcijų, savivaldybės mero, mero pavaduotojo, mero patarėjų, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo iniciatyvas ir jų įgyvendinimą, Savivaldybės administracijos struktūrinių ir struktūrinių teritorinių padalinių, Savivaldybei pavaldžių įstaigų bei Savivaldybės kontroliuojamų įmonių darbą, priimtus sprendimus, svarstomus aktualius klausimus, renginius, teikiamas paslaugas.

9.         Aprūpinti į Savivaldybę besikreipiančius žiniasklaidos atstovus dokumentais, būtinais jų darbui.

10.       Kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti žiniasklaidoje skelbtą informaciją apie Savivaldybės veiklą, prireikus nukreipti ją atitinkamiems Savivaldybės administracijos padaliniams.

11.       Fiksuoti žiniasklaidoje pateiktą klaidingą informaciją, susijusią su Savivaldybės veikla, apie tai informuoti savivaldybės merą, mero pavaduotoją, mero patarėjus, savivaldybės administracijos direktorių, atitinkamų Savivaldybės administracijos struktūrinių ir struktūrinių teritorinių padalinių vadovus. Rengti ir per žiniasklaidos priemones platinti pareiškimus, aiškinimus, paneigiančius klaidingą informaciją.

12.       Kurti viešųjų ryšių programas Savivaldybės įvaizdžiui gerinti.

13.       Rengti ir derinti Savivaldybės leidinių ar užsakomų straipsnių projektus su leidyklomis, žiniasklaida.

14.       Pateikti svarbiausią su Savivaldybės veikla susijusią informaciją, skelbtiną Savivaldybės interneto svetainėje, Dokumentų ir informacijos skyriaus specialistui, atsakingam už svetainės administravimą.

15.       Rengti ir atnaujinti medžiagą, skelbiamą Savivaldybės informacinėje lentoje.

16.       Pateikti duomenis apie biudžeto lėšų poreikį, reikalingą žiniasklaidai, leidybai.

17.       Rengti pagal kompetenciją Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, teikti ataskaitas apie jų vykdymą.

18.       Organizuoti visuomenės apklausas jai aktualiais klausimais; apibendrinti apklausų duomenis ir pateikti juos Savivaldybės tarybai, merui, mero pavaduotojui, Savivaldybės administracijai ir žiniasklaidai.

19.       Stichinių nelaimių ir ekstremalių situacijų atvejais koordinuoti Savivaldybės institucijų ir Savivaldybės administracijos padalinių turimą informaciją ir operatyviai teikti ją visuomenei.

20.       Organizuoti spaudos konferencijas, parengti joms reikalingą informacinę medžiagą.

21.       Vykdyti mero ir savivaldybės administracijos direktoriaus priimamųjų, piliečius aptarnaujančio („langelio“) specialistų funkcijas jų atostogų, tarnybinių komandiruočių, ligos metu ir kitais atvejais, kai jie negali eiti pareigų.

22.       Atlikti kitus mero, mero pavaduotojo, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, skyriaus vedėjo pavedimus.

 

IIITEISĖS

 

23.       Specialistas turi teisę:

23.1.    gauti įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytą darbo užmokestį;

23.2.    į Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytas atostogas;

23.3.    gauti darbui reikalingą informaciją iš kitų Savivaldybės administracijos padalinių ir Savivaldybės teritorijoje esančių įmonių bei įstaigų;

23.4.    kelti savo kvalifikaciją, dalyvauti mokymo renginiuose;

23.5.    į valstybinio socialinio draudimo pensiją ir kitas įstatymais nustatytas socialines garantijas;

23.6.    teikti pasiūlymus pavestų funkcijų vykdymo ir kitais klausimais;

23.7.    į tinkamas darbo ir poilsio sąlygas.

 

IVATSAKOMYBĖ

 

24.       Specialistas tiesiogiai ir asmeniškai atsako už:

24.1.    Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisės aktų, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių, Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų ir šiuose pareiginiuose nuostatuose numatytų funkcijų vykdymą;

24.2.    Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, skyriaus vedėjo, savivaldybės vadovų nurodymų ir pavestų užduočių vykdymą laiku;

24.3.    rengiamos informacijos ir dokumentų teisėtumą, teisingumą, jų parengimą laiku;

24.4.    darbo drausmės laikymąsi;

24.5.    Savivaldybės turto, darbo priemonių tausojimą ir priežiūrą bei naudojimą tik darbo tikslais.

 

VATSKAITOMYBĖ

 

25.       Specialistas atskaitingas savivaldybės administracijos direktoriui, mero pavaduotojui ir merui.

Patvirtinta. Neteko galios nuo 2008-07-09

Priedo naikinimas:

Nr. V35-521, 2008-07-08, paskelbta TAR 2008-07-08, i. k. 2008-00737

 


PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2006 m. gegužės 19 d. įsakymu Nr.V35-265

 

ŪKIO SKYRIAUS VYRESNIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

 

IPAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

 

1.        Ūkio skyriaus vyresnysis specialistas yra karjeros valstybės tarnautojas.

2.        Pareigybės lygis – A.

3.        Pareigybės kategorija – 7.

 

IITIKSLAS

 

4.        Ūkio skyriaus vyresniojo specialisto pareigybė reikalinga:

4.1.     vykdyti valstybines (perduotas savivaldybėms) funkcijas žemės ūkio, melioracijos srityje:

4.1.1susijusias su valstybei nuosavybės teise priklausančių ir Savivaldybei patikėjimo teise perduotų valdyti ir naudoti melioracijos statinių naudojimu ir apsauga, finansavimu naudojant ES struktūrinių fondų lėšas žemės ūkio vandentvarkos srityje ir teikiant finansinę paramą nuosavybės teise, nuomos, panaudos ar kitais pagrindais valdomos melioruotos žemės savininkams melioracijos statinių statybai, rekonstravimui ir remontui;

4.1.2susijusias su melioracijos darbų organizavimu, valdymu, projektavimu, ekspertize, melioruotos žemės ir statinių apskaita, jų technine būkle ir naudojimo priežiūra, melioracijos finansavimu vykdant melioracijos darbus, dirvų kalkinimo organizavimu;

4.1.3tvarkyti Žemės ūkio ir kaimo valdų registrą Savivaldybėje;

4.1.4nustatyti kanopinių žvėrių žemės ūkiui padarytą žalą;

4.1.5vykdyti traktorių, traktorių priekabų, kelių tiesimo mašinų, savaeigių važiuoklių registravimą, išregistravimą ir techninę priežiūrą;

4.2.     vykdyti kitas įstatymų perduotas funkcijas žemės ūkio srityje.

 

IIISPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI

 

5.        Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, žemės ūkio, melioracijos, kaimo plėtros priemonių įgyvendinimo klausimus.

6.        Melioracijos srities aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas.

7.        Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.

8.        Sugebėti reaguoti į valstybės ir Savivaldybės institucijų suformuotos politikos pokyčius ir operatyviai priimti sprendimus.

9.        Mokėti savo veikloje taikyti strateginio planavimo principus ir metodus.

10.      Savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.

11.      Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles.

12.      Mokėti dirbti kompiuteriu.

13.      Mokėti užsienio kalbą.

14.      Sugebėti atstovauti skyriui Savivaldybės ir kitose institucijose.

15.      Laikytis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 15 straipsnio reikalavimų.

16.      Laikytis Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklių reikalavimų.

17.      Būti pareigingam, darbščiam, kūrybiškam, iniciatyviam, aktyviam, geranoriškam, nuoširdžiam, gebėti bendrauti.

18.      Nesinaudoti valstybės ar Savivaldybės nuosavybe ne tarnybinei veiklai; nesinaudoti ir neleisti naudotis tarnybine ar su tarnyba susijusia informacija kitaip, negu nustato įstatymai ir kiti teisės aktai; būti lojaliam ir paslaugiam visuomenei ir savo vadovybei, kolegoms ir pavaldiniams; laikytis kitų valstybės tarnautojų veiklos etikos principų, nustatytų Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 3 straipsnyje ir Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklėse.

 

IVŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS

 

19.       Padėti formuoti ir įgyvendinti Savivaldybės žemės ūkio politiką.

20.       Laiku įgyvendinti teisės aktus ir valstybės bei Savivaldybės institucijų ir Savivaldybės administracijos sprendimus viešojo administravimo srityje.

21.       Užtikrinti Savivaldybės plėtros strateginio plano įgyvendinimą. Savo veikloje taikyti strateginio planavimo principus ir metodus.

22.       Vykdyti Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Ūkio skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus.

23.       Rengti melioracijos darbų ir priemonių perspektyvinius bei einamųjų metų planus, investicijų projektus ir teikti Savivaldybės tarybai tvirtinti; organizuoti melioracijos darbų ir statinių projektų techninės-sąmatinės dokumentacijos ekspertizę, o gavus išvadas priimti atliktus projektavimo darbus ir teikti tvirtinti Savivaldybėje nustatyta tvarka.

24.       Sudaryti melioracijos darbų, statinių statybos, remonto ir eksploatacijos darbų vykdymo tikslinius sąrašus; Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka ruošti medžiagą melioracijos darbų, statinių statybos, remonto ir eksploatacijos darbų vykdytojams atrinkti. Ruošti sutartis su vykdytojais melioracijos darbams statinių statybos, remonto ir eksploatacijos darbams atlikti. Rengti užduotis statinių renovacijai ir statybai naudojant ES struktūrinių fondų lėšas.

25.       Kiekvieną mėnesį kontroliuoti įvykdytų darbų apimtis bei kokybę, atliktus darbus priimti nustatytos formos aktais. Organizuoti melioracijos darbų ir statinių techninę ir projekto vykdymo priežiūrą, užbaigtų objektų priėmimą; atlikti melioracijos statinių apskaitą, sudaryti melioracijos statinių kadastrą, stebėti melioruotosios žemės būklės pasikeitimus, teikti pasiūlymus Savivaldybės administracijai dėl melioracijos statinių rekonstravimo, remonto arba nurašymo.

26.       Saugoti ir tvarkyti melioracijos statinių apskaitą ir įvykdytų melioracijos projektų archyvinę medžiagą; nustatyti technines sąlygas projektuojant melioruotose žemėse kelius, geležinkelius, požemines komunikacijas, dujotiekius, elektros tiekimo, ryšių linijas, tiltus, vandens pralaidas ir kitus įrenginius, o taip pat kitus statinius. Derinti kitų žinybų projektinę dokumentaciją, kontroliuoti jų vykdomus darbus, turinčius įtakos vandens režimui melioruotoje ir nemelioruotoje žemės ūkio paskirties žemėje.

27.       Išduoti melioruotos žemės savininkams ar kitiems naudotojams statinių techninius dokumentus, žemėlapius, eksploatacijos taisykles ir privalomas sąlygas. Konsultuoti statinių priežiūros klausimais, padėti kurti melioruotos žemės naudotojų bendrijas statinių eksploatavimui. Kontroliuoti kitų žinybų vykdomus darbus susijusius su statiniais.

28.       Pagal kompetenciją kontroliuoti, kaip laikomasi Specialiųjų žemės ir miško naudojimo sąlygų ir Paviršinio vandens telkinių apsaugos zonų ir pakrančių apsaugos juostų nustatymo taisyklių,. Kontroliuoti, kaip juridiniai ir fiziniai asmenys prižiūri ir saugo jiems nuosavybės teise, nuomos, panaudos ar kitais pagrindais valdomoje melioruotoje žemėje esančius valstybei nuosavybės teise priklausančius ir savivaldybei patikėjimo teise perduotus naudoti statinius. Tikrinti išduotų statinių naudojimo sąlygų vykdymą, teikti technines konsultacijas.

29.       Rinkti, kaupti, sisteminti ir analizuoti duomenis nusausintos žemės būklės, statinių remonto, priežiūros ir rekonstravimo klausimais. Rūpintis statinių apsauga, apie daromus pažeidimus informuoti statinių valstybinę priežiūrą vykdančias valstybės institucijas. Sisteminti informaciją apie statinių būklę Savivaldybės teritorijoje ir teikti Savivaldybės tarybai siūlymus dėl jų, kaip valstybinio turto, naudojimo. Ruošti ir teikti ataskaitas žemės ūkio ministerijai susijusias su melioracija ir žemės ūkio technika.

30.       Dalyvauti svarstant gyvenviečių, kelių tiesimo bei rekonstravimo, žemėtvarkos, bei kitokių žemės ūkio paskirties žemėje statybų objektų projektus ir schemas. Derinti projektus, detaliuosius planus žemės ūkio paskirties žemėje; pagal kompetenciją tvarkyti valstybinės finansinės paramos teikimą melioracijos statinių statybai, rekonstravimui, remontui, priežiūrai ir rūgščių dirvožemių kalkinimui.

31.       Atlikti melioracijos statinių ir melioruotos žemės būklės patikrinimus po pavasario ir rudens potvynių, įvertinti statinių techninę būklę, numatyti neatidėliotinas priemones statinių geram funkcionavimui užtikrinti; dalyvauti išduodant leidimus statiniams ir melioracijos darbams vykdyti. Informuoti ūkio veiklos subjektus apie melioracijos įrenginių eksploatavimo, hidrotechnikos įrenginių ir įtaisų naudojimo, vandens apsaugos taisyklių reikalavimus ir nustatytos vandens išteklių naudojimo tvarką.

32.       Pagal kompetenciją nagrinėti gaunamus fizinių ir juridinių asmenų skundus (prašymus) bei pasiūlymus susijusius su melioracijos darbų organizavimu, statinių statyba, rekonstravimu, remontu, naudojimu bei priežiūra.

33.       Nagrinėti ir vertinti miško įveisimo galimybes melioruotoje žemėje bei teikti pasiūlymus dėl sprendimų, kuriuose numatomos miško apsodinimo galimybės, priėmimo.

34.       Konsultuoti žemės ūkio subjektus apie galimybę gauti paramą iš valstybės ar Europos Sąjungos struktūrinių fondų. Tvarkyti Žemės ūkio ir kaimo valdų registrą Savivaldybėje.

35.       Vertinti medžiojamųjų gyvūnų padarytą žalą žemės bei miško savininkams ir teikti siūlymus dėl leidimo naudoti medžiojamųjų gyvūnų išteklius sustabdymo. Nagrinėti miško sklypų, kuriuose medžioklė nėra uždrausta, savininkų, valdytojų ir naudotojų prašymus dėl lėšų žalos prevencijos priemonėms, kuriomis jie siekia išvengti medžiojamųjų gyvūnų daromos žalos miškui.

36.       Nustatyti žemdirbių tęstinio profesinio mokymo poreikį bei organizuoti seminarus žemės ūkio klausimais.

37.       Vykdyti traktorių, traktorių priekabų, kelių tiesimo mašinų ir kitų savaeigių važiuoklių įregistravimą, išregistravimą ir techninę priežiūrą. Tvarkyti žemės ūkio technikos apskaitą.

38.       Koordinuoti žemės ūkio klausimus, susijusius su pieno kvotomis, tiesioginėmis išmokomis už gyvulius ir pasėlius Viečiūnų seniūnijoje bei teikti dokumentus dėl tolimesnio administravimo.

39.       Teikti duomenis viešųjų pirkimų komisijai apie Savivaldybės teritorijoje numatomus vykdyti žemės ūkio ir melioracijos objektų statybos darbus.

40.       Teikti pasiūlymus bendrais Savivaldybės administracijos veiklos ir skyriaus veiklos klausimais.

41.       Dalyvauti komisijų, darbo grupių veikloje.

42.       Padėti rengti savivaldybės organizuojamus renginius ir juose dalyvauti. Dalyvauti visuomeninėje veikloje.

43.       Bendradarbiauti su apskrities viršininko administracijos įgaliotais atlikti valstybinę statinių priežiūrą tarnautojais, žemdirbių savivaldos padaliniais ir kaimo bendruomenėmis žemės ūkio srityje.

44.       Pagal kompetenciją rengti ir dalyvauti rengiant Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus.

45.       Rengti pagal kompetenciją Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, koordinuoti jų vykdymą, teikti Savivaldybės administracijai ataskaitas apie jų vykdymą.

46.       Saugoti asmens duomenis, gaunamus pagal Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudarytas sutartis iš institucijų bei įstaigų ir joms teikiamus, ne ilgiau, nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai.

47.       Nedelsiant patikrinti asmens duomenis; nustačius, kad jie yra neteisingi, neišsamūs ar netikslūs, sustabdyti tokių duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus saugojimą.

48.       Nedelsiant sunaikinti neteisėtai ir nesąžiningai sukauptus asmens duomenis ar sustabdyti tokių duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus saugojimą.

49.       Sunaikinti asmens duomenis, kai jie nebereikalingi jų tvarkymo tikslams, išskyrus tuos duomenis, kurie įstatymų numatytais atvejais turi būti perduoti tretiesiems asmenims ar valstybiniams archyvams.

50.       Saugoti asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai.

51.       Pateikti Savivaldybės archyvui pagal bylų nomenklatūrą sutvarkytus vykdomų funkcijų srities dokumentus.

52.       Laiku atlikti mero, mero pavaduotojo, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Ūkio skyriaus vedėjo pavedimus bei nurodymus.

 

VŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO TEISĖS

 

53.       Ūkio skyriaus vyresnysis specialistas turi teisę:

53.1.    inicijuoti Savivaldybės tarybos, mero, savivaldybės administracijos direktoriaus priimamų teisės aktų ir kitų dokumentų projektų, susijusių su melioracijos darbų ir statinių priežiūra, rengimą;

53.2.    gauti iš Savivaldybės administracijos, seniūnijų, savivaldybės kontroliuojamų įmonių, įstaigų ir organizacijų pasiūlymus, informaciją bei dokumentus savo kompetencijos klausimais;

53.3.    teikti pasiūlymus savivaldybės administracijos direktoriui dėl žemės ūkio bei melioracijos darbų ir statinių priežiūros bei naudojimo tobulinimo. Informuoti piliečius apie veiklą žemės ūkio srityje;

53.4.    nuosavybės teise, nuomos, panaudos ar kitais pagrindais valdomos melioruotos žemės ir statinių naudotojams Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka duoti privalomus nurodymus melioracijos darbų, statinių priežiūros ir naudojimo klausimais;

53.5.    nustatyta tvarka kreiptis į Administracinę komisiją prie Savivaldybės tarybos dėl melioracijos įrenginių eksploatavimo taisyklių pažeidimų;

53.6.    sustabdyti melioracijos darbus ir statinių priežiūros vykdymą, jeigu tai daroma nesilaikant nustatytų reglamentų, normų bei projekto;

53.7.    savo kompetencijos klausimais duoti nurodymus statinių naudotojams, melioracijos darbų ir statinių statybos, rekonstravimo bei remonto darbų vykdytojams, techniniams prižiūrėtojams ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims;

53.8.    gauti įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytą darbo užmokestį;

53.9.    į mokymą Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka valstybės ir Savivaldybės biudžetų lėšomis;

53.10į Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytas atostogas;

53.11į tarnybinės veiklos vertinimą;

53.12į karjerą valstybės tarnyboje pagal turimą kvalifikaciją;

53.13į valstybinio socialinio draudimo pensiją ir kitas Valstybės tarnybos įstatymo nustatytas socialines garantijas;

53.14būti profesinių sąjungų, organizacijų ar susivienijimų nariu, taip pat politinių partijų ar organizacijų nariu, ne tarnybos (darbo) laiku dalyvauti politinėje veikloje;

53.15teikti pasiūlymus skyriui pavestų funkcijų vykdymo ir kitais klausimais.

 

VIATSAKOMYBĖ

 

54.       Ūkio skyriaus vyresnysis specialistas tiesiogiai ir asmeniškai atsako už:

54.1.    Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų vykdymą;

54.2.    Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir skyriaus veiklos nuostatų vykdymą;

54.3.    Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų vykdymą;

54.4.    skyriaus vedėjo, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimų atlikimą laiku ir nurodymų įvykdymą;

54.5.    pareigybės aprašyme numatytų funkcijų vykdymą laiku;

54.6.    rengiamų dokumentų teisėtumą, teisingumą, parengimą laiku;

54.7.    asmens duomenų apsaugą;

54.8.    Savivaldybės turto, darbo priemonių tausojimą ir jų naudojimą tik tarnybos tikslais;

54.9.    už pareigybės aprašyme įvardytų funkcijų nevykdymą ar netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

VIIPAVALDUMAS IR ATSKAITOMYBĖ

 

55.       Ūkio skyriaus vyresnysis specialistas yra pavaldus skyriaus vedėjui bei savivaldybės administracijos direktoriui ir atskaitingas merui.


 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2006 m. gegužės 19 d. įsakymu Nr.V35-265

 

 

ARCHITEKTŪROS IR URBANISTIKOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

 

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

 

1.         Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyriausiasis specialistas yra karjeros valstybės tarnautojas.

2.         Pareigybės lygis – A.

3.         Pareigybės kategorija – 9.

 

IITIKSLAS

 

4.         Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga užtikrinti Savivaldybės geografinės informacinės sistemos (GIS) plėtotę, duomenų bazių kaupimą, organizuoti bei vykdyti geodezinės, topografinės medžiagos atnaujinimą, kaupimą ir apsaugą.

 

IIISPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI

 

5.         Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, Lietuvos Respublikos teritorijų planavimą.

6.         Aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas.

7.         Laikytis Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklių reikalavimų.

8.         Nesinaudoti valstybės ar Savivaldybės nuosavybe ne tarnybinei veiklai; nesinaudoti ir neleisti naudotis tarnybine ar su tarnyba susijusia informacija kitaip, negu nustato įstatymai ir kiti teisės aktai; būti lojaliam ir paslaugiam visuomenei ir savo vadovybei, kolegoms ir pavaldiniams; laikytis kitų valstybės tarnautojų veiklos etikos principų, nustatytų Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 3 straipsnyje ir Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklėse.

9.         Mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminiu požiūriu vertinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus.

10.       Sugebėti reaguoti į valstybės ir Savivaldybės institucijų suformuotos politikos pokyčius ir operatyviai priimti sprendimus.

11.       Savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.

12.       Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo ir įforminimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, teisės aktų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu.

13.       Laikytis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 15 straipsnio reikalavimų.

14.       Būti pareigingam, darbščiam, kūrybiškam, gebėti bendrauti.

15.       Mokėti užsienio kalbą.

16.       Sugebėti atstovauti skyriui Savivaldybės ir kitose institucijose.

 

IVŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS

 

17.       Laiku įgyvendinti teisės aktus ir valstybės bei Savivaldybės institucijų ir Savivaldybės administracijos sprendimus viešojo administravimo srityje.

18.       Padėti formuoti ir įgyvendinti Savivaldybės infrastruktūros tvarkymo ir ekonominės plėtros politiką.

19.       Dalyvauti įgyvendinant Savivaldybės plėtros strateginį planą.

20.       Vykdyti Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Architektūros ir urbanistikos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus.

21.       Rengti Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų ir raštų projektus.

22.       Kurti ir atnaujinti geografinių informacinių sistemų duomenų bazes.

23.       Tvarkyti Druskininkų miesto bei savivaldybės georeferencinių duomenų bazes (M1:500, M 1:10000).

24.       Spręsti topografinės medžiagos atnaujinimo (M 1:500 – 1:5000), naudojimo klausimus.

25.       Spręsti geodezinių tinklų sutankinimo ir geodezinių ženklų apsaugos savivaldybės teritorijoje klausimus bei kontroliuoti, kad statybos ir kasinėjimo darbų metu būtų išsaugoti geodeziniai ženklai ir matomumas tarp jų.

26.       Tikrinti geodezinio pagrindo punktų būklę bei vykdyti geodezinių ženklų aspkaitą.

27.       Tikrinti ir derinti topografinius planus, geodezines išpildomąsias nuotraukas ir atlikti pakeitimus duomenų bazėje.

28.       Tikrinti ir kaupti parengtus žemės sklypų kadastrinių matavimų planus.

29.       Teikti geodezinę ir topografinę medžiagą juridiniams asmenims, vykdantiems geodezinius, topografinius ir kartografinius darbus Druskininkų savivaldybės teritorijoje, bei topografinius planus fiziniams asmenims, įstatymų nustatyta tvarka.

30.       Atlikti turimos topografinės medžiagos patikslinimo ir derinimo darbus Savivaldybės reikmėms ir įtraukti juos į duomenų bazę.

31.       Rengti grafinę dokumentaciją, reikalingą Architektūros ir urbanistikos bei kitų Savivaldybės padalinių valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis.

32.       Vykdyti topografinės, kartografinės veiklos savivaldybės teritorijoje priežiūrą ir apskaitą.

33.       Rengti miesto bei Savivaldybės teminius žemėlapius, planus bei schemas, rengti medžiagą investiciniams bei miesto tvarkymo projektams.

34.       Rengti Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių, susijusių su geografinėmis informacinėmis sistemomis bei geodeziniais, topografinių darbais, projektus, kontroliuoti jų įgyvendinimą, teikti išvadas ir ataskaitas, informuoti Savivaldybės vadovus apie sutarčių vykdymą.

35.       Bendradarbiauti su kitomis įstaigomis, keičiantis informacija, susijusia su duomenų bazėmis.

36.       Tvarkyti savivaldybės gatvių registrą.

37.       Tvarkyti teritorijų planavimo duomenų banką.

38.       Teikti Dokumentų ir informacijos skyriaus specialistui, atsakingam už Savivaldybės interneto svetainės administravimą, informaciją, skelbtiną interneto svetainės skyriuje „Architektūra. Urbanistika“.

39.       Dalyvauti rengiant paraiškas Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti.

40.       Dalyvauti komisijų, darbo grupių veikloje.

41.       Analizuoti užsienio valstybių ir kitų Lietuvos savivaldybių patirtį, sprendžiant kurorto raidos ir plėtros problemas.

42.       Skyriaus veikloje taikyti strateginio planavimo principus ir metodus.

43.       Vykdyti Dokumentų skyriaus vyriausiojo specialisto funkcijas jo atostogų, ligos, tarnybinių komandiruočių metu ir kitais atvejais, kai jis negali eiti pareigų.

44.       Laiku atlikti kitus skyriaus vedėjo-vyriausiojo architekto, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimus, įvykdyti nurodymus.

45.       Padėti rengti Savivaldybės organizuojamus renginius ir juose dalyvauti.

46.       Dalyvauti visuomeninėje veikloje.

 

VŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO TEISĖS

 

47.       Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyriausiasis specialistas turi teisę:

47.1.    gauti Savivaldybės teritorijoje esančių įmonių, įstaigų ir organizacijų bei Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, informaciją, reikalingą vyriausiojo specialisto funkcijoms vykdyti;

47.2.    į karjerą valstybės tarnyboje pagal turimą kvalifikaciją;

47.3.    gauti įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytą darbo užmokestį;

47.4.    į mokymą Valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka už valstybės ir Savivaldybės biudžetų lėšas;

47.5.    į Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytas atostogas;

47.6.    į valstybinio socialinio draudimo pensiją ir kitas Valstybės tarnybos įstatymo nustatytas socialines garantijas;

47.7.    būti profesinių sąjungų, organizacijų ar susivienijimų nariu, taip pat politinių partijų ar organizacijų nariu, ne tarnybos (darbo) laiku dalyvauti politinėje veikloje;

47.8.    streikuoti;

47.9.    teikti pasiūlymus skyriui pavestų funkcijų vykdymo ir kitais klausimais.

48.       Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyriausiasis specialistas turi ir kitų įstatymais ir kitais teisės aktais suteiktų teisių.

 

VIATSAKOMYBĖ

 

49.       Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyriausiasis specialistas tiesiogiai ir asmeniškai atsako už:

49.1.    Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų vykdymą;

49.2.    Tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių, skyriaus veiklos nuostatų vykdymą;

49.3.    Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų vykdymą;

49.4.    skyriaus vedėjo-vyriausiojo architekto ir savivaldybės administracijos direktoriaus

49.5.    pavedimų atlikimą, nurodymų vykdymą;

49.6.    rengiamų dokumentų teisėtumą, teisingumą, parengimą laiku;

49.7.    pareigybės aprašyme nurodytų funkcijų vykdymą.

49.8.    Savivaldybės turto, darbo priemonių tausojimą ir jų naudojimą tik tarnybos tikslais.

 

VIIPAVALDUMAS IR ATSKAITOMYBĖ

 

50.       Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyriausiasis specialistas yra pavaldus skyriaus vedėjui-vyriausiajam architektui bei savivaldybės administracijos direktoriui ir atskaitingas merui.

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Druskininkų savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. V35-521, 2008-07-08, paskelbta TAR 2008-07-08, i. k. 2008-00737

Dėl pareigybių aprašymų ir pareiginių nuostatų