Suvestinė redakcija nuo 2006-03-30 iki 2009-04-14

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2006-02-01, i. k. 2006-00074

 

hERBAS_bmp

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS PADALINIŲ VEIKLOS NUOSTATŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PAREIGINIŲ NUOSTATŲ

 

2006 m. vasario 1 d. Nr. V35-44

Druskininkai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 5 dalies 3 punktu ir Darbo kodekso 232 straipsniu:

1.         T v i r t i n u:

1.1.      pridedamus Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių ir struktūrinių teritorinių padalinių – seniūnijų veiklos nuostatus:

1.1.1.   Architektūros ir urbanistikos skyriaus;

1.1.2.   Ūkio skyriaus;

1.1.3.   Leipalingio seniūnijos;

1.1.4.   Viečiūnų seniūnijos;

1.2.      pridedamus Savivaldybės administracijos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareiginius nuostatus:

1.2.1. Neteko galios nuo 2006-03-30

Punkto naikinimas:

Nr. V35-158, 2006-03-29, paskelbta TAR 2006-03-29, i. k. 2006-00193

 

1.2.2.   savivaldybės administracijos direktoriaus priimamojo specialisto.

2.         P r i p a ž į s t u netekusiais galios:

2.1.      Ūkio skyriaus veiklos nuostatus, patvirtintus savivaldybės administracijos direktoriaus 2004 m. lapkričio 5 d. įsakymo Nr. V35-825 „Dėl Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių veiklos nuostatų, karjeros valstybės tarnautojų pareigybių aprašymų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareiginių nuostatų tvirtinimo“ 1 punkto 1.1.3 papunkčiu;

2.2.      Savivaldybės administracijos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareiginius nuostatus:

2.2.1.   Administracijos ūkio priežiūros tarnybos vairuotojo, patvirtintus savivaldybės administratoriaus 2002 m. gruodžio 21 d. įsakymo Nr. 215 „Dėl Savivaldybės administracijos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių darbo užmokestį iš savivaldybės biudžeto, pareiginių nuostatų tvirtinimo“ 22 punktu;

2.2.2.   savivaldybės administracijos direktoriaus sekretoriaus, patvirtintus savivaldybės administracijos direktoriaus 2004 m. birželio 25 d. įsakymo Nr. V35-449 „Dėl Dokumentų ir informacijos skyriaus darbuotojų pareiginių nuostatų tvirtinimo ir pripažinimo netekusiais galios“ 1 punkto 1.3 papunkčiu.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorė                                                                   Aldona Vičiulienė


 

PATVIRTINTA

Savivaldybės administracijos direktoriaus

2006 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. V35-44

 

ŪKIO SKYRIAUS VEIKLOS NUOSTATAI

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Ūkio skyrius (toliau – skyrius) yra Druskininkų savivaldybės administracijos struktūrinis padalinys, koordinuojantis ir vykdantis Savivaldybės ūkio tvarkymą.

2.       Skyrius savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Administracijos nuostatais, Administracijos veiklos reglamentu, Tarybos sprendimais, mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, direktoriaus pavaduotojo nurodymais.

3.       Skyrius steigiamas, reorganizuojamas, likviduojamas Savivaldybės tarybos sprendimu.

4.       Skyriui vadovauja ir už jo veiklą atsako skyriaus vedėjas, kuris pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui. Skyriaus vedėją, skyriaus valstybės tarnautojus ir darbuotojus dirbančius pagal darbo sutartis skiria į pareigas ir atleidžia iš pareigų savivaldybės administracijos direktorius, įstatymų nustatyta tvarka.

5.       Skyrius turi savo antspaudą.

 

IIPAGRINDINĖS ŪKIO SKYRIAUS FUNKCIJOS

 

6.       Užtikrinti Savivaldybės strateginio plėtros plano įgyvendinimą.

7.       Organizuoti Savivaldybės teritorijoje tvarkymo ir priežiūros darbus. Įgyvendinti valstybės politiką miesto ūkio, infrastruktūros, žemės ūkio, melioracijos, kaimo plėtros srityse.

8.       Kontroliuoti ir koordinuoti Savivaldybės reguliavimo srities įmonių veiklą, užtikrinti jų veiklos finansinę-ekonominę analizę.

9.       Vykdyti statybos objektų, statomų arba remontuojamų Valstybės investicinių programų, Savivaldybės biudžeto, ES struktūrinių fondų bei kitomis lėšomis ir užtikrinti užsakovo, techninės priežiūros bei projekto vykdymo priežiūros organizavimą.

10.     Koordinuoti Savivaldybės teritorijoje esančių inžinerinių tinklų ir komunikacijų, užtikrinti Savivaldybės statinių naudojimo priežiūrą, remontą, prognozuoti plėtrą.

11.     Vykdyti iš Savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų atliekamų statybų bei rekonstrukcijų koordinavimą bei kontrolę.

12.     Koordinuoti energetinių išteklių skirstymą ir panaudojimą.

13.     Organizuoti komunalinių paslaugų teikimą gyventojams.

14.     Koordinuoti keleivių vežimo vietiniais maršrutais organizavimą, kontroliuoti keleivinio transporto maršrutus Savivaldybės teritorijoje, išduoti licencijų korteles, rengti dokumentus išduodant licencijas verstis automobilių transporto verslu.

15.     Užtikrinti žemės darbų leidimų išdavimą.

16.     Dalyvauti rengiant paraiškas Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti bei gautos paramos įgyvendinime.

17.     Rengti ir įgyvendinti darbo rinkos politikos priemones bei gyventojų užimtumo, viešųjų darbų programas.

18.     Nagrinėti gyventojų, įmonių, įstaigų ir organizacijų prašymus ūkio, buities ir kitais klausimais.

19.     Organizuoti Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų ir kitų raštų projektų rengimą skyriaus vykdomų funkcijų srityje.

20.     Organizuoti sanitarijos ir higienos taisyklių laikymosi kontrolę, užtikrinti švarą ir tvarką viešose vietose.

21.     Analizuoti savivaldybės kontroliuojamų įmonių teikiamų paslaugų kainų ir tarifų paskaičiavimus, skaičiuoti inžinerinės infrastruktūros mokestį.

22.     Įgyvendinti Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymą.

23.     Koordinuoti daugiabučių gyvenamųjų namų eksploatavimo paslaugų teikimą savivaldybės teritorijoje.

24.     Vykdyti valstybės garantijas nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų.

25.     Koordinuoti butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės administravimo nuostatus bei bendrojo naudojimo objektų nuolatinę techninę priežiūrą.

26.     Organizuoti specialiųjų programų rengimą ir vykdymą.

27.     Vykdyti Druskininkų savivaldybės Paslaugų ūkio viešųjų paslaugų teikimo administravimo funkcijas.

28.     Koordinuoti viešosios tvarkos ir gyventojų rimties užtikrinimą Savivaldybės teritorijoje.

29.     Koordinuoti šilumos ir geriamo vandens tiekimo bei nuotekų surinkimo ir valymo darbus.

30.     Dalyvauti komunalinių atliekų surinkimo ir valymo sistemų diegimo procese, koordinuoti sąvartyno eksploatavimo darbus.

31.     Koordinuoti vietinės reikšmės kelių ir gatvių priežiūrą ir remontą.

32.     Koordinuoti ritualinių paslaugų teikimą bei vykdyti kapinių priežiūrą.

33.     Koordinuoti saugaus eismo sąlygų organizavimą.

34.     Dalyvauti rengiant savivaldybės kapitalo investicijų bei biudžeto planų projektus

35.     Dalyvauti formuojant ir įgyvendinant regionų plėtros programas.

36.     Koordinuoti savivaldybės priešgaisrinės komandos darbą.

37.     Kompensacijų (šildymo išlaidų, išlaidų šaltam ir karštam vandeniui, lengvatinio keleivių pavežėjimo) paskaičiavimas.

38.     Rengti pagal kompetenciją Savivaldybės ir savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, teikti ataskaitas apie jų vykdymą.

39.     Rengti dokumentus Savivaldybės administracijos paslaugų, darbų ar prekių pirkimo konkursams.

40.     Dalyvauti komisijų ir darbo grupių veikloje.

41.     Organizuoti statinių, kurių statytojas (užsakovas) yra Savivaldybė, statybos leidimo įforminimą.

42.     Daugiabučių gyvenamųjų namų bendrijų savininkų rėmimo fondo administravimas.

43.     Kartu su Nacionaline vartotojų teisių apsaugos tarnyba koordinuoti bendrus veiksmus vykdant vartotojų informavimą ir konsultavimą.

44.     Rengti dokumentus dėl mažmeninės prekybos nefasuotais naftos produktais licencijavimo.

45.     Organizuoti agrarinės aplinkosaugos priemonių įgyvendinimą, skatinti ekologinį ūkininkavimą tausojančią žemdirbystę.

46.     Teisės aktų nustatyta tvarka įgyvendinti kaimo plėtros programas, finansuojamas iš valstybės biudžeto, taip pat rengti kaimo plėtros programų, finansuojamų iš savivaldybės biudžeto, projektus, savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka juos teikti tvirtinti savivaldybės tarybai bei organizuoja jų įgyvendinimą.

47.     Dalyvauti rengiant bei įgyvendinant ilgalaikes ir trumpalaikes savivaldybės tarybos patvirtintas infrastruktūros programas kaime.

48.     Atlikti iš valstybės biudžeto finansuojamų melioracijos darbų užsakovo funkcijas, rengti savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus dėl melioracijos ir hidrotechnikos įrengimų eksploatavimo bei dirvų kalkinimo organizavimo projektus ir savivaldybės tarybos veiklos reglamente nustatyta tvarka teikti juos tvirtinti.

49.     Rengti melioracijos, vietinių kaimo kelių ir tiltų bei kitų statinių projektavimo užduotis, organizuoti šiuose objektuose statybos - remonto darbus, šių darbų finansavimą, baigtų darbų priėmimą, jų techninę priežiūrą

50.     Organizuoti traktorių, traktorių priekabų, kelių tiesimo mašinų ir kitų savaeigių važiuoklių registraciją bei jų valstybinę techninę priežiūrą.

51.     Organizuoti skyriaus reguliavimo sferai priskirtų melioracijos ir hidrotechnikos įrenginių eksploatavimą, vykdyti užsakovo funkcijas, likviduojant kaimo infrastruktūros objektų avarijų pasekmes.

52.     Rengti savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus dėl kanopinių žvėrių žemės ūkiui padarytos žalos, dėl žemės ūkio produkcijos valstybinio supirkimo kvotų skirstymo, dėl komisijų medžiojamųjų gyvūnų padarytai žalai apskaičiuoti sudarymo, organizuoti šių komisijų darbą.

53.     Rengti informaciją apie valstybinių (perduotų savivaldybėms) funkcijų vykdymą žemės ūkio ir melioracijos srityse. Tvarkyti ūkininkų ūkių registrus.

54.     Teisės aktų nustatyta tvarka priimti ir kontroliuoti pasėlių deklaracijas.

55.     Rengti savivaldybės vardu teikiamas ataskaitas bei informaciją Žemės ūkio ministerijai ir Statistikos departamentui prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės.

56.     Konsultuoti žemės ūkio subjektus apie galimybę gauti paramą iš valstybės, E.S struktūrinių fondų. Esant būtinumui teikti pasiūlymus Nacionalinei mokėjimų agentūrai paramos teikimo klausimais.

57.     Bendradarbiauti su žemdirbių savivaldos organais, kaimo bendruomenėmis, kitais savivaldybės administracijos skyriais.

 

IIISKYRIAUS TEISĖS

 

58.     Biudžetiniais metais, ne vėliau kaip likus 10 dienų iki atitinkamo ketvirčio pabaigos, prašyti Savivaldybės administraciją pakeisti patvirtintų skyriaus veiklai biudžetų lėšų pagal ekonominę klasifikaciją, paskirtį.

59.     Keisti bendros asignavimų sumos ketvirtinį paskirstymą programai vykdyti, suderinus su Savivaldybės administracija (savivaldybės biudžeto asignavimų valdytoja).

60.     Sudarant programas ir programų išlaidų sąmatų projektus, teikti programų bei jų išlaidų sąmatų alternatyvas, savivaldybės administracijai.

61.     Teikti pasiūlymus dėl Savivaldybės ūkio, žemės ūkio tobulinimo ir vystymo.

62.     Dalyvauti svarstant ir aptariant Savivaldybės ūkio, kaimo plėtros perspektyvinius planus.

63.     Naudoti biudžeto pajamas sąmatose numatytoms išlaidoms finansuoti.

64.     Gauti iš kitų Savivaldybės administracijos padalinių, bei Savivaldybės įstaigų, organizacijų ir seniūnijų informaciją bei duomenis, reikalingus skyriaus darbui.

65.     Pagal įgaliojimus atstovauti Administracijai.

66.     Iškilusiems klausimams nagrinėti ir spręsti pasikviesti įmonių, įstaigų, organizacijų, kaimo bendrijų specialistus.

67.     Teikti nekonfidencialią informaciją kitiems Savivaldybės administracijos padaliniams, juridiniams ir fiziniams asmenims, žiniasklaidai.

 

IVATSAKOMYBĖ

 

68.     Už skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą atsakingas skyriaus vedėjas.

69.     Skyriaus valstybės tarnautojai ir darbuotojai atsakingi už:

69.1.  Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų bei kitų norminių teisės aktų vykdymą;

69.2.  Tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento ir šių veiklos nuostatų vykdymą;

69.3.  Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pavestų užduočių ir funkcijų vykdymą laiku;

69.4.  dokumentų parengimą laiku ir teisingai;

69.5.  tarnybinės ir darbo drausmės laikymąsi;

69.6.  programų vykdymą, išlaidų sąmatų sudarymą ir vykdymą, neviršijant patvirtintų asignavimų sumų, už paskirtų lėšų efektyvų, atitinkantį programoje nustatytus tikslus ir rezultatyvų naudojimą.


 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2006 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. V35-44

 

VIEČIŪNŲ SENIŪNIJOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Viečiūnų seniūnija (toliau – seniūnija) – tai Druskininkų savivaldybės administracijos struktūrinis teritorinis padalinys, veikiantis teritorijoje, kurios ribos nustatytos Druskininkų savivaldybės tarybos sprendimu.

2.       Seniūnijai vadovauja seniūnas. Jį konkurso būdu (palanki gyventojų nuomonė laikoma kandidato privalumu) į pareigas skiria ir iš jų atleidžia savivaldybės administracijos direktorius, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymu.

3.       Seniūnija turi savo blankus, antspaudą.

4.       Seniūnijoje iš gyvenamųjų vietovių bendruomenės atstovų gali būti sudaroma patariamoji visuomeniniais pagrindais dirbanti seniūnijos taryba. Jos nuostatus, parengtus pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintus pavyzdinius nuostatus, tvirtina meras.

5.       Seniūnija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Vietos savivaldos, Valstybės tarnybos ir kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Tarybos sprendimais, mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos nuostatais bei Savivaldybės administracijos veiklos reglamentu, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais bei šiais seniūnijos veiklos nuostatais.

6.       Seniūnijos veikla finansuojama iš Savivaldybės biudžeto.

 

IISENIŪNIJOS UŽDAVINIAI

 

7.       Užtikrinti viešųjų paslaugų teikimą seniūnijoje.

8.       Kontroliuoti Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų vykdymą seniūnijos teritorijoje.

9.       Išsiaiškinti gyvenamųjų vietovių bendruomenių poreikius, pastabas bei pasiūlymus ir teikti juos savivaldybės administracijos direktoriui, kitoms savivaldybės institucijoms.

 

IISENIŪNIJOS FUNKCIJOS

 

10.     Prireikus įvertinti atskirų šeimų (asmenų) gyvenimo sąlygas ir pateikti Savivaldybės administracijai siūlymus dėl socialinės paramos toms šeimoms (asmenims) reikalingumo bei paramos būdų.

11.     Tvarkyti namų ūkio knygas kaimo vietovėje.

12.     Rinkti ir savivaldybės administracijos direktoriui teikti duomenis, reikalingus mokyklinio amžiaus vaikų apskaitai.

13.     Rinkti ir savivaldybės administracijos direktoriui teikti duomenis apie šaukiamojo amžiaus jaunuolius, gyvenančius seniūnijos teritorijoje.

14.     Registruoti žemės, vandens telkinių, miško sklypų savininkų, valdytojų ir naudotojų pranešimus apie medžiojamųjų gyvūnų padarytą žalą ir teikti duomenis savivaldybės administracijos direktoriui.

15.     Dalyvauti rengiant ir įgyvendinant vaiko teisių apsaugos ir vaiko teisių pažeidimų prevencijos gerinimo priemones.

16.     Dalyvauti rengiant ir įgyvendinant kaimo plėtros programas.

17.     Dalyvauti organizuojant civilinę saugą.

18.     Dalyvauti rengiant ir įgyvendinant gyventojų užimtumo programas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje.

19.     Nustatyta tvarka dalyvauti rengiant gyventojų apklausas.

20.     Rinkti, neviršijant įgaliojimų, statistinius duomenis ir teikti juos Druskininkų statistikos skyriui.

21.     Padėti organizuoti Lietuvos Respublikos Prezidento, Lietuvos Respublikos Seimo ir Savivaldybės tarybos rinkimus bei referendumus.

22.     Dalyvauti kuriant ir įgyvendinant informacinės visuomenės plėtros programas.

23.     Organizuoti viešuosius darbus.

24.     Administruoti seniūnijai priskirtų viešųjų paslaugų teikimą.

25.     Išduoti seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams šeimos sudėtį, gyvenamąją vietą, socialinę ir kitokią faktinę padėtį patvirtinančias pažymas, išskyrus atvejus, kai pagal teisės aktus tai turi būti patvirtinta kitais dokumentais.

26.     Bendradarbiauti su seniūnijoje veikiančio Druskininkų savivaldybės Kultūros centro padalinio darbuotojais, jiems rengiant šventes, minėjimus, kultūros renginius.

27.     Organizuoti bendrojo naudojimo teritorijų, gatvių, šaligatvių valymą ir priežiūrą bei gatvių ir kitų viešųjų vietų apšvietimą.

28.     Organizuoti kapinių priežiūrą.

29.     Išduoti leidimus laidoti.

30.     Organizuoti želdinių priežiūrą.

31.     Organizuoti socialinės paramos teikimą.

32.     Organizuoti seniūnijai priskirtų teritorijų priežiūrą.

33.     Prireikus organizuoti viešųjų tualetų paslaugas.

34.     Rengti ir teikti Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų ir raštų projektus seniūnijos veiklos klausimais, kontroliuoti jų vykdymą.

35.     Rengti Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoti sutarčių įgyvendinimą ir teikti išvadas bei pasiūlymus dėl paslaugų, darbų atlikimo kokybės.

36.     Teikti savivaldybės administracijos direktoriui pasiūlymus dėl Savivaldybės administracijos padalinių ir Savivaldybės įstaigų veiklos seniūnijai priskirtoje teritorijoje tobulinimo, vietinės reikšmės kelių, gyvenviečių gatvių, šaligatvių ir aikščių tvarkymo, vietinio susisiekimo transporto organizavimo, Savivaldybei nuosavybės teise priklausančių pastatų ir statinių remonto, paminklų priežiūros, viešųjų paslaugų teikimo gyventojams organizavimo.

37.     Šaukti seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojų sueigas ir organizuoti gyventojų susitikimus su Savivaldybės ir valstybės institucijų pareigūnais.

38.     Konsultuoti gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovus ir teikti jiems informaciją apie Savivaldybės institucijų ir Savivaldybės administracijos bei valstybės institucijų veiklą savivaldybės teritorijoje.

39.     Apibendrinti gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovų pastabas bei pasiūlymus ir teikti juos Savivaldybės institucijoms bei savivaldybės administracijos direktoriui.

40.     Dalyvauti rengiant paraiškas PHARE programų ir Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti bei projektus, finansuojamus minėtų programų ir fondų lėšomis, dalyvauti priežiūros komitetų ir projektų koordinavimo grupių veikloje, įgyvendinant šiuos projektus.

41.     Rengti seniūnijos veiklos nuostatus bei pagal veiklos sritis – valstybės tarnautojų pareigybių aprašymus, darbuotojų pareiginius nuostatus.

42.     Rengti ir savivaldybės administracijos direktoriui teikti seniūnijos ateinančių metų biudžeto projektą.

43.     Organizuoti seniūnijos dokumentų tvarkymą ir perdavimą į archyvą.

44.     Analizuoti kitų Lietuvos savivaldybių bei užsienio valstybių patirtį, sprendžiant seniūnijų problemas.

45 Saugoti asmenų duomenis, gaunamus pagal Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudarytas sutartis iš institucijų bei įstaigų ir joms teikiamus, ne ilgiau, nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai.

46.     Teisės aktų nustatyta tvarka pateikti, padėti užpildyti, žemės ūkio subjektams prašymų registruoti ir atnaujinti žemės ūkio ir kaimo valdas Žemės ūkio ir kaimo verslo registre blankus, tiesioginių išmokų paraiškų formas, tiesioginėms išmokoms už žemės ūkio naudmenų ir pasėlių plotus ir pieno gamybos kvotoms gauti.

47.     Pateikti Ūkio skyriui žemės ūkio subjektų tvarkingai ir teisingai užpildytas paraiškas bei papildomus dokumentus, susijusius su parama, tiesioginėms išmokomis ir pieno kvotomis.

48.     Konsultuoti žemės ūkio subjektus apie galimybę gauti paramą iš valstybės, Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir kitais žemės ūkio klausimais. Esant būtinumui teikti pasiūlymus Ūkio skyriui paramos teikimo klausimais.

49.     Teikti informaciją apie seniūnijos veiklą seniūnijos tarybai.

 

IIITEISĖS

 

50.     Seniūnija turi teisę:

50.1.  atstovauti gyventojų interesams seniūnijoje, Savivaldybės institucijose ir Savivaldybės teritorijoje veikiančiose valstybės įstaigose;

50.2.  teikti informaciją gyventojams apie Savivaldybės institucijų, Savivaldybės administracijos ir jos padalinių, Alytaus apskrities viršininko administracijos bei Vyriausybės atstovo Alytaus apskrityje funkcijas, darbo laiką ir darbo tvarką;

49.3.  gauti iš Savivaldybės administracijos struktūrinių ir struktūrinių teritorinių padalinių, įmonių, įstaigų ir organizacijų informaciją, reikalingą darbui;

49.4.  reikalauti iš Savivaldybės policijos darbuotojų užtikrinti viešąją tvarką;

49.5.  nagrinėti Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso atitinkamuose straipsniuose numatytų administracinių teisės pažeidimų bylas ir skirti administracines nuobaudas;

49.6.  užmegzti ir palaikyti ryšius su labdaros bei nevyriausybinėmis organizacijomis

ir fondais.

50.     Seniūnas ar jo įgaliotas asmuo gali dalyvauti Savivaldybės institucijų posėdžiuose, kai svarstomi klausimai, susiję su seniūnijai priskirtos teritorijos bendruomenės gyvenimu.

 

IVATSAKOMYBĖ

 

51.     Seniūnijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai tiesiogiai ir asmeniškai atsako už:

51.1.  Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų bei kitų teisės aktų vykdymą;

51.2.  Tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento vykdymą;

51.3.  Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų ir nurodymų vykdymą;

51.4.  seniūnijos veiklos nuostatų, tarnautojų pareigybių aprašymų ir darbuotojų pareiginių nuostatų vykdymą;

51.5.  tarnybinės ir darbo drausmės laikymąsi;

51.6.  dokumentų pateikimą laiku pagal paskirtį;

51.7.  asmens duomenų apsaugą;

51.8.  Savivaldybės turto, darbo priemonių tausojimą ir priežiūrą.

 

VBAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

52.     Seniūnija gali būti pertvarkyta ar jos veikla pasibaigti Tarybos sprendimų, įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.


 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2006 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. V35-44

 

LEIPALINGIO SENIŪNIJOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Leipalingio seniūnija (toliau – seniūnija) – tai Druskininkų savivaldybės administracijos struktūrinis teritorinis padalinys, veikiantis teritorijoje, kurios ribos nustatytos Druskininkų savivaldybės tarybos sprendimu.

2.       Seniūnijai vadovauja seniūnas. Jį konkurso būdu (palanki gyventojų nuomonė laikoma kandidato privalumu) į pareigas skiria ir iš jų atleidžia savivaldybės administracijos direktorius, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymu.

3.       Seniūnija turi savo blankus, antspaudą.

4.       Seniūnijoje iš gyvenamųjų vietovių bendruomenės atstovų gali būti sudaroma patariamoji visuomeniniais pagrindais dirbanti seniūnijos taryba. Jos nuostatus, parengtus pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintus pavyzdinius nuostatus, tvirtina meras.

5.       Seniūnija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Vietos savivaldos, Valstybės tarnybos ir kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Tarybos sprendimais, mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos nuostatais bei Savivaldybės administracijos veiklos reglamentu, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais bei šiais seniūnijos veiklos nuostatais.

6.       Seniūnijos veikla finansuojama iš Savivaldybės biudžeto.

 

IISENIŪNIJOS UŽDAVINIAI

 

7.       Užtikrinti viešųjų paslaugų teikimą seniūnijoje.

8.       Kontroliuoti Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų vykdymą seniūnijos teritorijoje.

9.       Išsiaiškinti gyvenamųjų vietovių bendruomenių poreikius, pastabas bei Pasiūlymus ir teikti juos savivaldybės administracijos direktoriui , kitoms savivaldybės institucijoms.

 

IISENIŪNIJOS FUNKCIJOS

 

10.     Prireikus įvertinti atskirų šeimų (asmenų) gyvenimo sąlygas ir pateikti Savivaldybės administracijai siūlymus dėl socialinės paramos toms šeimoms (asmenims) reikalingumo bei paramos būdų.

11.     Tvarkyti namų ūkio knygas kaimo vietovėje.

12.     Rinkti ir savivaldybės administracijos direktoriui teikti duomenis, reikalingus mokyklinio amžiaus vaikų apskaitai.

13.     Rinkti ir savivaldybės administracijos direktoriui teikti duomenis apie šaukiamojo amžiaus jaunuolius, gyvenančius seniūnijos teritorijoje.

14.     Registruoti žemės, vandens telkinių, miško sklypų savininkų, valdytojų ir naudotojų pranešimus apie medžiojamųjų gyvūnų padarytą žalą ir teikti duomenis savivaldybės administracijos direktoriui.

15.     Dalyvauti rengiant ir įgyvendinant vaiko teisių apsaugos ir vaiko teisių pažeidimų prevencijos gerinimo priemones.

16.     Dalyvauti rengiant ir įgyvendinant kaimo plėtros programas.

17.     Dalyvauti organizuojant civilinę saugą.

18.     Dalyvauti rengiant ir įgyvendinant gyventojų užimtumo programas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje.

19.     Nustatyta tvarka dalyvauti rengiant gyventojų apklausas.

20.     Rinkti, neviršijant įgaliojimų, statistinius duomenis ir teikti juos Druskininkų statistikos skyriui.

21.     Padėti organizuoti Lietuvos Respublikos Prezidento, Lietuvos Respublikos Seimo ir Savivaldybės tarybos rinkimus bei referendumus.

22.     Dalyvauti kuriant ir įgyvendinant informacinės visuomenės plėtros programas.

23.     Organizuoti viešuosius darbus.

24.     Administruoti seniūnijai priskirtų viešųjų paslaugų teikimą.

25.     Išduoti seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams šeimos sudėtį, gyvenamąją vietą, socialinę ir kitokią faktinę padėtį patvirtinančias pažymas, išskyrus atvejus, kai pagal teisės aktus tai turi būti patvirtinta kitais dokumentais.

26.     Bendradarbiauti su seniūnijoje veikiančio Druskininkų savivaldybės Kultūros centro padalinio darbuotojais, jiems rengiant šventes, minėjimus, kultūros renginius.

27.     Organizuoti bendrojo naudojimo teritorijų, gatvių, šaligatvių valymą ir priežiūrą bei gatvių ir kitų viešųjų vietų apšvietimą.

28.     Organizuoti kapinių priežiūrą.

29.     Išduoti leidimus laidoti.

30.     Organizuoti želdinių priežiūrą.

31.     Organizuoti socialinės paramos teikimą.

32.     Organizuoti seniūnijai priskirtų teritorijų priežiūrą.

33.     Prireikus organizuoti viešųjų tualetų paslaugas.

34.     Rengti ir teikti Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų ir raštų projektus seniūnijos veiklos klausimais, kontroliuoti jų vykdymą.

35.     Rengti Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoti sutarčių įgyvendinimą ir teikti išvadas bei pasiūlymus dėl paslaugų, darbų atlikimo kokybės.

36.     Teikti savivaldybės administracijos direktoriui pasiūlymus dėl Savivaldybės administracijos padalinių ir Savivaldybės įstaigų veiklos seniūnijai priskirtoje teritorijoje tobulinimo, vietinės reikšmės kelių, gyvenviečių gatvių, šaligatvių ir aikščių tvarkymo, vietinio susisiekimo transporto organizavimo, Savivaldybei nuosavybės teise priklausančių pastatų ir statinių remonto, paminklų priežiūros, viešųjų paslaugų teikimo gyventojams organizavimo.

37.     Šaukti seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojų sueigas ir organizuoti gyventojų susitikimus su Savivaldybės ir valstybės institucijų pareigūnais.

38.     Konsultuoti gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovus ir teikti jiems informaciją apie Savivaldybės institucijų ir Savivaldybės administracijos bei valstybės institucijų veiklą savivaldybės teritorijoje.

39.     Apibendrinti gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovų pastabas bei pasiūlymus ir teikti juos Savivaldybės institucijoms bei savivaldybės administracijos direktoriui.

40.     Dalyvauti rengiant paraiškas PHARE programų ir Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti bei projektus, finansuojamus minėtų programų ir fondų lėšomis, dalyvauti priežiūros komitetų ir projektų koordinavimo grupių veikloje, įgyvendinant šiuos projektus.

41.     Rengti seniūnijos veiklos nuostatus bei pagal veiklos sritis-valstybės tarnautojų pareigybių aprašymus, darbuotojų pareiginius nuostatus.

42.     Rengti ir savivaldybės administracijos direktoriui teikti seniūnijos ateinančių metų biudžeto projektą.

43.     Organizuoti seniūnijos dokumentų tvarkymą ir perdavimą į archyvą.

44.     Analizuoti kitų Lietuvos savivaldybių bei užsienio valstybių patirtį, sprendžiant seniūnijų problemas.

45      Saugoti asmenų duomenis, gaunamus pagal Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudarytas sutartis iš institucijų bei įstaigų ir joms teikiamus, ne ilgiau, nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai.

46.     Teisės aktų nustatyta tvarka pateikti, padėti užpildyti, žemės ūkio subjektams prašymų registruoti ir atnaujinti žemės ūkio ir kaimo valdas Žemės ūkio ir kaimo verslo registre blankus, tiesioginių išmokų paraiškų formas, tiesioginėms išmokoms už žemės ūkio naudmenų ir pasėlių plotus ir pieno gamybos kvotoms gauti.

47.     Pateikti Ūkio skyriui žemės ūkio subjektų tvarkingai ir teisingai užpildytas paraiškas bei papildomus dokumentus, susijusius su parama, tiesioginėms išmokomis ir pieno kvotomis.

48.     Konsultuoti žemės ūkio subjektus apie galimybę gauti paramą iš valstybės, Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir kitais žemės ūkio klausimais. Esant būtinumui teikti pasiūlymus Ūkio skyriui paramos teikimo klausimais.

49.     Teikti informaciją apie seniūnijos veiklą seniūnijos tarybai.

 

IIITEISĖS

 

50.     Seniūnija turi teisę:

50.1.  atstovauti gyventojų interesams seniūnijoje, Savivaldybės institucijose ir Savivaldybės teritorijoje veikiančiose valstybės įstaigose;

50.2.  teikti informaciją gyventojams apie Savivaldybės institucijų, Savivaldybės administracijos ir jos padalinių, Alytaus apskrities viršininko administracijos bei Vyriausybės atstovo Alytaus apskrityje funkcijas, darbo laiką ir darbo tvarką;

49.3.  gauti iš Savivaldybės administracijos struktūrinių ir struktūrinių teritorinių padalinių, įmonių, įstaigų ir organizacijų informaciją, reikalingą darbui;

49.4.  reikalauti iš Savivaldybės policijos darbuotojų užtikrinti viešąją tvarką;

49.5.  nagrinėti Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso atitinkamuose straipsniuose numatytų administracinių teisės pažeidimų bylas ir skirti administracines nuobaudas;

49.6.  užmegzti ir palaikyti ryšius su labdaros bei nevyriausybinėmis organizacijomis ir fondais.

50.     Seniūnas ar jo įgaliotas asmuo gali dalyvauti Savivaldybės institucijų posėdžiuose, kai svarstomi klausimai, susiję su seniūnijai priskirtos teritorijos bendruomenės gyvenimu.

 

IVATSAKOMYBĖ

 

51.     Seniūnijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai tiesiogiai ir asmeniškai atsako už:

51.1.  Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų bei kitų teisės aktų vykdymą;

51.2.  Tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento vykdymą;

51.3.  Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų ir nurodymų vykdymą;

51.4.  seniūnijos veiklos nuostatų, tarnautojų pareigybių aprašymų ir darbuotojų pareiginių nuostatų vykdymą;

51.5.  tarnybinės ir darbo drausmės laikymąsi;

51.6.  dokumentų pateikimą laiku pagal paskirtį;

51.7.  asmens duomenų apsaugą;

51.8.  Savivaldybės turto, darbo priemonių tausojimą ir priežiūrą.

 

VBAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

52.     Seniūnija gali būti pertvarkyta ar jos veikla pasibaigti Tarybos sprendimų, įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.


 

PATVIRTINTA

Savivaldybės administracijos direktoriaus

2006 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. V35-44

 

SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS PRIIMAMOJO SPECIALISTO PAREIGINIAI NUOSTATAI

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Savivaldybės administracijos direktoriaus priimamojo specialistas (toliau – specialistas) yra Savivaldybės administracijos Dokumentų ir informacijos skyriaus darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš Savivaldybės biudžeto.

2.       Specialistas organizuoja Savivaldybės administracijos priimamojo darbą, vykdo savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pavedimus, registruoja Savivaldybės administracijos siunčiamąją korespondenciją, tvarko ir sistemina dokumentų bylas pagal sudarytą dokumentacijos planą, tikrina Savivaldybės vadovų ir savivaldybės administracijos direktoriaus ar direktoriaus pavaduotojo rezoliucijose nurodytų terminų laikymąsi, savivaldybės administracijos direktoriaus nurodymu organizuoja Savivaldybės administracijos padalinių vadovų ir į padalinius neįeinančių viešojo administravimo valstybės tarnautojų bei Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių vadovų pasitarimus.

3.       Specialistą priima į darbą ir iš jo atleidžia, tvirtina pareiginius nuostatus savivaldybės administracijos direktorius įstatymų nustatyta tvarka.

4.       Savo veikloje specialistas vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos veiklos reglamentu, Dokumentų ir informacijos skyriaus nuostatais bei šiais pareiginiais nuostatais.

 

IIKVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI, KELIAMI SPECIALISTUI, EINANČIAM ŠIAS PAREIGAS

 

5.       Aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsimokslinimas.

6.       Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus.

7.       Sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo darbą.

8.       Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gerai išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos bei Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių reikalavimus.

9.       Mokėti dirbti kompiuteriu.

10.     Būti pareigingam, darbščiam, geranoriškam, gebėti bendrauti.

11.     Nesinaudoti valstybės ar savivaldybės nuosavybe su darbu nesusijusiai veiklai; nesinaudoti ir neleisti naudotis tarnybine ar su tarnyba susijusia informacija kitaip negu nustato įstatymai ir kiti teisės aktai; būti lojaliam ir paslaugiam visuomenei, savo vadovybei ir kolegoms.

 

IIISAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS PRIIMAMOJO SPECIALISTO FUNKCIJOS

 

12.     Organizuoti savivaldybės administracijos direktoriui ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui reikalingos informacijos rengimą.

13.     Vykdyti savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pavedimus.

14.     Referuoti savivaldybės administracijos direktoriui ir direktoriaus pavaduotojui gautą korespondenciją.

15.     Skaitmeninėje dokumentų registravimo laikmenoje (programoje „Kontora“) užregistruotų gautų dokumentų kortelėse nurašyti Savivaldybės vadovų ir savivaldybės administracijos direktoriaus rezoliucijas, pažymėti kontroliuojamus dokumentus.

16.     Priminti Savivaldybės administracijos tarnautojams ir darbuotojams kontroliuojamų dokumentų ir kitų savivaldybės administracijos direktoriaus bei savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pavedimų vykdymo terminus, tikrinti, kad pavedimai būtų laiku įvykdyti.

17.     Kiekvieną dieną informuoti savivaldybės administracijos direktorių apie kontroliuojamų dokumentų ir kitų pavedimų vykdymą.

18.     Priimti savivaldybės administracijos direktoriui ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui teikiamus pasirašyti Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus dokumentus, patikrinti, ar jie atitinka Dokumentų tvarkymo ir apskaitos bei Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių reikalavimus, ar pridėti pirminiai dokumentai, į kuriuos atsakoma, bei kiti reikalingi dokumentai.

19.     Pagal reikalavimus parengtus dokumentus teikti pasirašyti savivaldybės administracijos direktoriui ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui.

20.     Pasirašytus raštus registruoti skaitmeninėje laikmenoje ir išsiųsti adresatams.

21.     Registruoti skaitmeninėje laikmenoje Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų lydraščius ir pagal pateiktus sąrašus išsiųsti juos adresatams.

22.     Teikti informaciją į priimamąjį telefonu besikreipiantiems aukštesnių institucijų, Savivaldybės įstaigų, kontroliuojamų bei kitų įmonių, organizacijų atstovams, operatyviai sujungti savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo telefonus su vidaus ir išorės abonentais.

23.     Sudaryti savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo kiekvienos dienos svarbiausių darbų, priėmimų, dalyvavimo posėdžiuose, pasitarimuose, renginiuose grafikus.

24.     Teikti Dokumentų ir informacijos skyriaus specialistui, aptarnaujančiam piliečius ir kitus asmenis, savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo kiekvienos darbo dienos darbo grafikus.

25.     Savivaldybės administracijos direktoriaus ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo nurodymu organizuoti Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų bei Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių vadovų pasitarimus, pranešti dalyviams jų laiką ir vietą.

26.     Sudaryti pageidaujančių kreiptis į savivaldybės administracijos direktorių ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoją Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių vadovų sąrašus, suderinus su savivaldybės administracijos direktorium ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju, paskirti besikreipiantiems pokalbio laiką.

27.     Sudaryti ir sisteminti savivaldybės administracijos direktoriui ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui pagal veiklos sritis gautų, siunčiamųjų ir tvarkomųjų dokumentų bylas.

28.     Kaupti ir sisteminti metodinę ir mokomąją medžiagą įstaigos vadovo sekretoriaus (referento) darbo klausimais, naudojantis įvairiais spaudos ir literatūros šaltiniais, seminarų ir mokymų medžiaga.

29.     Priimti gautas faksogramas ir išsiųsti faksu Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ar darbuotojų pateiktus dokumentus.

30.     Rūpintis, kad savivaldybės administracijos direktorius ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas turėtų reikalingas kanceliarines ir kitas priemones, kad patikimai veiktų jų naudojamos technikos priemonės, kad savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo darbo vietos būtų tvarkingos.

31.     Organizuoti pas savivaldybės administracijos direktorių ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoją atvykusių svečių priėmimus; padėti pasiruošti į Savivaldybę atvykstančių svečių bei delegacijų priėmimams, padėti aptarnauti svečius.

32.     Kalendoriniams metams pasibaigus sutvarkyti dokumentų bylas ir perduoti jas į archyvą.

 

IVTEISĖS

 

33.     Specialistas turi teisę:

33.1.  gauti iš Savivaldybės administracijos padalinių, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų bei kontroliuojamų įmonių informaciją, reikalingą savivaldybės administracijos direktoriui ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui.

33.2.  nepriimti iš Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų ne pagal Raštvedybos bei Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių reikalavimus įformintų dokumentų;

33.3.  tikrinti, ar laiku vykdomi savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo duoti pavedimai;

33.4.  teikti pasiūlymus pavestų funkcijų vykdymo ir kitais klausimais;

33.5.  į tinkamas darbo ir poilsio sąlygas;

33.6.  gauti Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytą darbo užmokestį;

33.7.  į Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytas atostogas;

33.8.  teisės aktų nustatyta tvarka kelti kvalifikaciją.

 

VATSAKOMYBĖ

 

34.     Specialistas atsako už:

34.1.  Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisės aktų vykdymą;

34.2.  Savivaldybės administracijos nuostatų bei veiklos reglamento, Dokumentų ir informacijos skyriaus nuostatų bei šiuose pareiginiuose nuostatuose nurodytų funkcijų vykdymą;

34.3.  Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų vykdymą;

34.4.  skyriaus vedėjo, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimų atlikimą laiku ir nurodymų įvykdymą;

34.5.  siunčiamos korespondencijos registravimo teisingumą ir išsiuntimą laiku nurodytiems adresatams;

34.6.  etišką pareigų atlikimą;

34.7.  tarnybinės paslapties išsaugojimą.

 

VIPAVALDUMAS IR ATSKAITOMYBĖ

 

35.     Specialistas yra pavaldus Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjui ir atskaitingas savivaldybės administracijos direktoriui.

Patvirtinta. Neteko galios nuo 2006-03-30

Priedo naikinimas:

Nr. V35-158, 2006-03-29, paskelbta TAR 2006-03-29, i. k. 2006-00193

 


 

PATVIRTINTA

Savivaldybės administracijos direktoriaus

2006 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. V35-44

 

ARCHITEKTŪROS IR URBANISTIKOS SKYRIAUS VEIKLOS NUOSTATAI

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Architektūros ir urbanistikos skyrius (toliau – skyrius) yra Savivaldybės administracijos struktūrinis padalinys, kuris sprendžia Savivaldybės teritorijų planavimo, žemės, socialinės ir gamybinės infrastruktūros objektų projektavimo ir statybos, nekilnojamųjų kultūros vertybių apsaugos, saugomų teritorijų, ekologijos, reklamos klausimus, vykdo Savivaldybės geoinformacinės sistemos plėtotę. Skyrius dalyvauja analizuojant teritorijos raidą, įgyvendinant Tarybos patvirtintas programas Savivaldybės teritorijoje, rengiant ilgalaikių ir trumpalaikių socialinių, kultūrinių, ūkinių, investicinių, ekologinių ir kitų programų projektus, organizuojant teritorijos tvarkymą.

2.       Skyrius savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Vietos savivaldos, Valstybės tarnybos, Viešojo administravimo, Teritorijų planavimo, Statybos, Žemės bei kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais norminiais teisės aktais, potvarkiais, Savivaldybės administracijos nuostatais, savivaldybės administracijos veiklos reglamentu, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais ir šiais veiklos nuostatais.

3.       Skyriaus veikla organizuojama vadovaujantis savivaldybės plėtros 2004–2013 m. strateginiu planu, Savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais.

4.       Skyrius turi antspaudą su savo pavadinimu. Skyriaus buveinės adresas: Vasario 16-osios g.7, LT-66118 Druskininkai.

 

IIUŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

5.       Skyriaus uždaviniai yra šie:

5.1.    Lietuvos Respublikos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimas, savivaldybės bendrojo, specialiojo ir detaliojo planavimo koordinavimas.

5.2.    Lietuvos Respublikos Statybos įstatymo ir normatyvinių statybos techninių dokumentų reikalavimų laikymosi užtikrinimas.

5.3.    Aplinkos kokybės gerinimas ir apsauga.

5.4.    Savivaldybės plėtros strateginių planų įgyvendinimas.

6.       Skyrius, vykdydamas jam pavestus uždavinius:

6.1.    dalyvauja rengiant Savivaldybės teritorijos ar jos dalių bendrąjį planą, detaliuosius planus, specialiojo planavimo dokumentus, finansuojamus iš Savivaldybės biudžeto, (t. y. vykdo užsakovo, projekto administratoriaus funkcijas);

6.2.    rengia paraiškas planavimo sąlygoms gauti institucijoms ir įmonėms pagal kompetenciją bei išduoda priklausančias Savivaldybės kompetencijai sąlygas teritorijų planavimo dokumentams rengti;

6.3.    derina teritorijų planavimo dokumentų sprendinius, atstovauja Savivaldybės patvirtintiems dokumentams kitų planavimo subjektų rengiamų ir Savivaldybės patvirtintų planavimo dokumentų sprendinių derinimo procese, pateikia tvirtinti teritorijų planavimo dokumentus Tarybai;

6.4.    rengia sutarčių projektus dėl detaliųjų planų organizatoriaus teisių perleidimo planų rengėjams bei teikia šias sutartis pasirašyti administracijos direktoriui.

6.5.    dalyvauja rengiant Savivaldybės teritorijos raidos analizę ir prognozes, programas ir projektus;

6.6.    organizuoja Savivaldybės rengiamų teritorijų planavimo dokumentų svarstymą su visuomene, dalyvauja kitų planavimo subjektų parengtų teritorijų planavimo dokumentų svarstymo su visuomene procese, apibendrina gyventojų skundus ir pasiūlymus dėl teritorijų planavimo dokumentų projektų ir statybos projektų, rengia medžiagą ir konsultuoja sprendžiant ginčus;

6.7.    konsultuoja ir informuoja fizinius bei juridinius asmenis apie teritorijų planavimo sąlygas ir procedūras, patvirtintus teritorijų planavimo dokumentus;

6.8.    tvarko teritorijų planavimo dokumentų registrą;

6.9.    tvarko teritorijų planavimo dokumentų archyvą;

6.10.  tvarko teritorijų planavimo duomenų banką;

6.11.  organizuoja teritorijų planavimo dokumentų platinimą ir leidybą, informacinių leidinių apie teritorijų planavimo dokumentų rengimo tvarką ir procedūras;

6.12.  teikia pasiūlymus dėl architektūros ir kraštovaizdžio formavimo principų ir realizavimo Savivaldybės teritorijoje;

6.13.  analizuoja inžinerinės infrastruktūros būklę ir plėtrą, dalyvauja rengiant specialiuosius planus susisiekimo ir inžinerinei infrastruktūrai plėtoti ir kontroliuoja jų įgyvendinimą;

6.14.  rengia pasiūlymus dėl sklypų dydžio ir ribų, parduodamų, išnuomojamų ar kitaip įgyjamų žemės sklypų specialiąsias naudojimo sąlygas, architektūrinius, urbanistinius apribojimus ir sąlygas, žemės servitutus, rengia pasiūlymus dėl savivaldybės ribų keitimo, derina Alytaus apskrities viršininko administracijos Druskininkų žemėtvarkos ir geodezijos tarnybos pateiktą dokumentaciją dėl sklypų dydžių ir ribų bei tikslinės žemės naudojimo paskirties keitimo;

6.15.  konsultuoja fizinius bei juridinius asmenis dėl tikslinės žemės naudojimo paskirties, jos pakeitimo galimybių ir tvarkos;

6.16.  rengia dokumentus žemės sklypams registruoti ir teikia juos Valstybės įmonei Registrų centrui;

6.17.  pateikia paraišką statinio projektavimo sąlygoms parengti institucijoms ir įmonėms pagal kompetenciją, jeigu reikia, siūlo jas pakeisti (siekiant rasti sprendimą, tenkinantį statytojo (užsakovo), trečiųjų asmenų, visuomenės, Savivaldybės ir valstybės interesus);

6.18.  rengia projektavimo sąlygas, priklausančias Savivaldybės kompetencijai, nustato statinio architektūros ir statybos sklypo tvarkymo urbanistinius reikalavimus statinio projektavimo sąlygų sąvade įstatymų nustatyta tvarka;

6.19.  tvirtina ir išduoda statytojui (užsakovui) statinio projektavimo sąlygų sąvadą;

6.20.  organizuoja Nuolatinės statybos komisijos darbą;

6.21.  vykdo leidimų statyti ir griauti registraciją, perduoda leidimų kopijas kartu su sklypo suvestinio inžinerinių tinklų bei kitų dokumentų kopijomis Apskrities viršininko administracijai ir Nekilnojamojo turto kadastro tvarkytojui;

6.22.  pagal kompetenciją derina statinio projektą;

6.23.  derina reklamos, mažųjų architektūros formų, inžinerinio teritorijos parengimo, želdynų tvarkymo projektus;

6.24.  pagal kompetenciją atlieka Lietuvos Respublikos Nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatyme numatytas nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos funkcijas.

6.25.  teikia pasiūlymus dėl Savivaldybės saugomų teritorijų ir kraštovaizdžio objektų steigimo ir tvarkymo;

6.26.  siūlo priemones ir apribojimus, užtikrinančius gamtos išteklių racionalų naudojimą, kraštovaizdžio ekologinę pusiausvyrą, gamtinio karkaso formavimą, gamtos ir kultūros paveldo vertybių išsaugojimą;

6.27.  organizuoja komisijos medžioklės plotų vienetams sudaryti bei jų riboms pakeisti darbą;

6.28.  kaupia ir apibendrina aplinkos būklės monitoringo Savivaldybėje medžiagą;

6.29.  planuoja ir padeda įgyvendinti Savivaldybės vandens gerinimo, valymo ir vandenviečių apsaugos priemones, organizuoja vandens telkinių Savivaldybėje priežiūrą;

6.30.  rengia aplinkos apsaugos ir gamtos išteklių naudojimo programas, planus ir kitas aplinkos apsaugos priemones, dalyvauja rengiant minėtų priemonių strategijas ir padeda jas įgyvendinti, tobulinti aplinkos apsaugos valdymą, formuoja Savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiąją programą;

6.31.  dalyvauja diegiant efektyvias atliekų tvarkymo sistemas, gerinant atliekų surinkimą, rūšiavimą, prižiūri, kaip atliekų turėtojai ir tvarkytojai laikosi atliekų tvarkymo reikalavimų;

6.32.  koordinuoja miesto ir kaimų gyvenamųjų vietovių želdynų tvarkymo darbus, rengia ir teikia tvirtinti želdinių apsaugos taisykles, dalyvauja įgyvendinant Savivaldybės želdinių apsaugos programą;

6.33.  koordinuoja ekologinį švietimą Savivaldybėje, rengia informaciją visuomenei apie ekologinę būklę, teikia informaciją gyventojams, juridiniams asmenims ir valstybinėms institucijoms aplinkos apsaugos, kraštotvarkos klausimais;

6.34.  organizuoja aplinkosauginių reikalavimų laikymosi kontrolę;

6.35.  kuria ir atnaujina geoinformacinių sistemų duomenų bazes (grafinę bei atributinę);

6.36.  tvarko Druskininkų miesto bei savivaldybės georeferencinių duomenų bazes M 1:10000 ir M 1:500;

6.37.  sprendžia geodezinės, topografinės medžiagos atnaujinimo (M1:500, M1:5000), naudojimo klausimus;

6.38.  vykdo pastovių geodezinių ženklų apskaitą ir kontrolę;

6.39.  atlieka kontrolinius statybos ir inžinerinės infrastruktūros objektų ašių nužymėjimus ir bendruosius topografinius - geodezinius darbus Savivaldybės reikmėms.

6.40.  rengia grafinę dokumentaciją, reikalingą Architektūros ir urbanistikos bei kitų Savivaldybės skyrių tarnautojams ir darbuotojams;

6.41.  vykdo geodezijos, topografijos ir kartografijos darbų priežiūrą ir apskaitą;

6.42.  rengia miesto bei Savivaldybės teminius žemėlapius, planus bei schemas, rengia medžiagą investiciniams bei miesto tvarkymo projektams;

6.43.  prižiūri Savivaldybės interneto svetainės skyrių „Architektūra. Urbanistika“.

6.44.  nagrinėja piliečių prašymus atkurti nuosavybės teises į gyvenamuosius namus, jų dalis, butus, ūkinės ir komercinės paskirties pastatus, rengia sprendimų projektus dėl nuosavybės teisės atkūrimo.

6.45.  Rengia paraiškas PHARE programų ar Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti, dalyvauja rengiant projektus, finansuojamus iš programų ar fondų lėšų, dalyvauja priežiūros komitetų ar projektų koordinavimo grupių veikloje, įgyvendinant minėtus projektus.

6.46.  Teikia Lietuvos Respublikos Aplinkos ministerijai informaciją apie teritorijų planavimo sąlygų, statinių projektavimo sąlygų sąvadų ir statybos leidimų išdavimą aplinkos ministerijos nustatyta tvarka.

6.47.  Rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų tvarkomųjų, organizacinių bei informacinių dokumentų projektus.

6.48.  Rengia Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoja sutarčių įgyvendinimą ir teikia išvadas bei siūlymus dėl paslaugų, darbų atlikimo kokybės.

6.49.  Skaičiuoja valstybinės žemės ir valstybinio vidaus vandenų fondo vandens telkinių nuomos mokesčius.

6.50.  Dalyvauja komisijų bei darbo grupių veikloje.

6.51.  Vykdo kitas įstatymų ir teisės aktų nustatytas funkcijas.

 

IIITEISĖS

 

7.       Architektūros ir urbanistikos skyrius, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius, turi teisę:

7.1.    gauti iš įmonių, įstaigų, organizacijų, seniūnijų, Savivaldybės administracijos padalinių informaciją (duomenis, išvadas, pasiūlymus ir kitą medžiagą), kurios reikia skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;

7.2.    pasitelkti reikalingus specialistus ir kitus asmenis pagal sutartis klausimams, kylantiems skyriaus darbe, tvarkomųjų dokumentų ir kitų dokumentų projektams rengti, taip pat piliečių ir kitų asmenų prašymams, pareiškimams ir skundams nagrinėti;

7.3.    dalyvauti Tarybos, jos komitetų, posėdžiuose, Savivaldybės administracijos, jos padalinių vadovų pasitarimuose, kuriuose svarstomi su skyriaus veikla susiję klausimai;

7.4.    atsisakyti vizuoti rengiamų tvarkomųjų dokumentų ir kitų dokumentų projektus, prieštaraujančius Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams;

7.5.    Savivaldybės teritorijoje nekliudomai apžiūrėti saugomų teritorijų objektus, statomus, griaunamus ir naudojamus statinius, nekilnojamąsias kultūros vertybes, gauti iš statinių savininkų bei naudotojų duomenis bei dokumentus šiuose nuostatuose numatytiems uždaviniams ir funkcijoms vykdyti;

7.6.    gauti iš Alytaus apskrities viršininko administracijos Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos tarnybos, Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos, Visuomenės sveikatos centro, Kultūros paveldo departamento ir kitų valstybės institucijų padalinių konsultacijas skyriaus veiklos klausimais ir naudotis jų metodine pagalba;

7.7.    gauti nemokamai informaciją apie inžinerinių tinklų būklę iš tinklus eksploatuojančių tarnybų;

7.8.    gauti informaciją iš Alytaus apskrities viršininko administracijos Druskininkų žemėtvarkos skyriaus žemės klausimais;

7.9.    dalyvauti valstybinėse statinių priėmimo naudoti komisijose ir atstovauti Savivaldybės interesams;

7.10.  informuoti visuomenę apie skyriaus darbą, apie ruošiamus teritorijų planavimo dokumentų ir statybų projektus.

8.       Skyrius turi ir kitas įstatymų ir kitų teisės aktų suteiktas teises.

 

IVDARBO ORGANIZAVIMAS

 

9.       Skyriui vadovauja skyriaus vedėjas-vyriausiasis architektas. Skyriaus valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, priima į pareigas ir iš jų atleidžia savivaldybės administracijos direktorius įstatymų nustatyta tvarka.

10.     Skyriaus valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymus bei skyriaus veiklos nuostatus tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.

11.     Skyriaus darbas organizuojamas vadovaujantis savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintu Savivaldybės administracijos veiklos reglamentu.

12.     Skyriaus vedėjas-vyriausiasis architektas pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui, kiti valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, pavaldūs skyriaus vedėjui-vyriausiajam architektui bei savivaldybės administracijos direktoriui.

 

VATSAKOMYBĖ

 

13.     Skyriaus valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, atsako už:

13.1.  Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų bei kitų teisės aktų vykdymą;

13.2.  Tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento vykdymą;

13.3.  Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų vykdymą laiku;

13.4.  mero, mero pavaduotojo, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo nurodymų vykdymą laiku;

13.5.  skyriaus veiklos nuostatų, pareigybių aprašymų, pareiginių nuostatų vykdymą;

13.6.  dokumentų pateikimą laiku pagal paskirtį;

13.7.  savivaldybės turto, darbo priemonių tausojimą ir priežiūrą.

14.     Už Architektūros ir urbanistikos skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą –atsakingas skyriaus vedėjas-vyriausiasis architektas.

 

VIBAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15.     Skyrius gali pasibaigti ar būti pertvarkytas Tarybos sprendimu įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Druskininkų savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. V35-158, 2006-03-29, paskelbta TAR 2006-03-29, i. k. 2006-00193

Dėl Administracijos ūkio priežiūros tarnybos vairuotojo pareiginių nuostatų