Suvestinė redakcija nuo 2012-08-04

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2006-02-01, i. k. 2006-00074

 

hERBAS_bmp

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS PADALINIŲ VEIKLOS NUOSTATŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PAREIGINIŲ NUOSTATŲ

 

2006 m. vasario 1 d. Nr. V35-44

Druskininkai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 5 dalies 3 punktu ir Darbo kodekso 232 straipsniu:

1.         T v i r t i n u:

1.1.      pridedamus Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių ir struktūrinių teritorinių padalinių – seniūnijų veiklos nuostatus:

1.1.1. Neteko galios nuo 2012-08-04

Punkto naikinimas:

Nr. V35-589, 2012-08-03, paskelbta TAR 2012-08-03, i. k. 2012-01728

 

1.1.2.   Ūkio skyriaus;

1.1.3. Neteko galios nuo 2009-04-15

Punkto naikinimas:

Nr. V35-224, 2009-04-14, paskelbta TAR 2009-04-14, i. k. 2009-00474

 

1.1.4. Neteko galios nuo 2009-04-15

Punkto naikinimas:

Nr. V35-224, 2009-04-14, paskelbta TAR 2009-04-14, i. k. 2009-00474

 

1.2.      pridedamus Savivaldybės administracijos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareiginius nuostatus:

1.2.1. Neteko galios nuo 2006-03-30

Punkto naikinimas:

Nr. V35-158, 2006-03-29, paskelbta TAR 2006-03-29, i. k. 2006-00193

 

1.2.2.   savivaldybės administracijos direktoriaus priimamojo specialisto.

2.         P r i p a ž į s t u netekusiais galios:

2.1.      Ūkio skyriaus veiklos nuostatus, patvirtintus savivaldybės administracijos direktoriaus 2004 m. lapkričio 5 d. įsakymo Nr. V35-825 „Dėl Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių veiklos nuostatų, karjeros valstybės tarnautojų pareigybių aprašymų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareiginių nuostatų tvirtinimo“ 1 punkto 1.1.3 papunkčiu;

2.2.      Savivaldybės administracijos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareiginius nuostatus:

2.2.1.   Administracijos ūkio priežiūros tarnybos vairuotojo, patvirtintus savivaldybės administratoriaus 2002 m. gruodžio 21 d. įsakymo Nr. 215 „Dėl Savivaldybės administracijos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių darbo užmokestį iš savivaldybės biudžeto, pareiginių nuostatų tvirtinimo“ 22 punktu;

2.2.2.   savivaldybės administracijos direktoriaus sekretoriaus, patvirtintus savivaldybės administracijos direktoriaus 2004 m. birželio 25 d. įsakymo Nr. V35-449 „Dėl Dokumentų ir informacijos skyriaus darbuotojų pareiginių nuostatų tvirtinimo ir pripažinimo netekusiais galios“ 1 punkto 1.3 papunkčiu.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorė                                                                   Aldona Vičiulienė


 

PATVIRTINTA

Savivaldybės administracijos direktoriaus

2006 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. V35-44

 

ŪKIO SKYRIAUS VEIKLOS NUOSTATAI

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Ūkio skyrius (toliau – skyrius) yra Druskininkų savivaldybės administracijos struktūrinis padalinys, koordinuojantis ir vykdantis Savivaldybės ūkio tvarkymą.

2.       Skyrius savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Administracijos nuostatais, Administracijos veiklos reglamentu, Tarybos sprendimais, mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, direktoriaus pavaduotojo nurodymais.

3.       Skyrius steigiamas, reorganizuojamas, likviduojamas Savivaldybės tarybos sprendimu.

4.       Skyriui vadovauja ir už jo veiklą atsako skyriaus vedėjas, kuris pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui. Skyriaus vedėją, skyriaus valstybės tarnautojus ir darbuotojus dirbančius pagal darbo sutartis skiria į pareigas ir atleidžia iš pareigų savivaldybės administracijos direktorius, įstatymų nustatyta tvarka.

5.       Skyrius turi savo antspaudą.

 

IIPAGRINDINĖS ŪKIO SKYRIAUS FUNKCIJOS

 

6.       Užtikrinti Savivaldybės strateginio plėtros plano įgyvendinimą.

7.       Organizuoti Savivaldybės teritorijoje tvarkymo ir priežiūros darbus. Įgyvendinti valstybės politiką miesto ūkio, infrastruktūros, žemės ūkio, melioracijos, kaimo plėtros srityse.

8.       Kontroliuoti ir koordinuoti Savivaldybės reguliavimo srities įmonių veiklą, užtikrinti jų veiklos finansinę-ekonominę analizę.

9.       Vykdyti statybos objektų, statomų arba remontuojamų Valstybės investicinių programų, Savivaldybės biudžeto, ES struktūrinių fondų bei kitomis lėšomis ir užtikrinti užsakovo, techninės priežiūros bei projekto vykdymo priežiūros organizavimą.

10.     Koordinuoti Savivaldybės teritorijoje esančių inžinerinių tinklų ir komunikacijų, užtikrinti Savivaldybės statinių naudojimo priežiūrą, remontą, prognozuoti plėtrą.

11.     Vykdyti iš Savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų atliekamų statybų bei rekonstrukcijų koordinavimą bei kontrolę.

12.     Koordinuoti energetinių išteklių skirstymą ir panaudojimą.

13.     Organizuoti komunalinių paslaugų teikimą gyventojams.

14.     Koordinuoti keleivių vežimo vietiniais maršrutais organizavimą, kontroliuoti keleivinio transporto maršrutus Savivaldybės teritorijoje, išduoti licencijų korteles, rengti dokumentus išduodant licencijas verstis automobilių transporto verslu.

15.     Užtikrinti žemės darbų leidimų išdavimą.

16.     Dalyvauti rengiant paraiškas Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti bei gautos paramos įgyvendinime.

17.     Rengti ir įgyvendinti darbo rinkos politikos priemones bei gyventojų užimtumo, viešųjų darbų programas.

18.     Nagrinėti gyventojų, įmonių, įstaigų ir organizacijų prašymus ūkio, buities ir kitais klausimais.

19.     Organizuoti Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų ir kitų raštų projektų rengimą skyriaus vykdomų funkcijų srityje.

20.     Organizuoti sanitarijos ir higienos taisyklių laikymosi kontrolę, užtikrinti švarą ir tvarką viešose vietose.

21.     Analizuoti savivaldybės kontroliuojamų įmonių teikiamų paslaugų kainų ir tarifų paskaičiavimus, skaičiuoti inžinerinės infrastruktūros mokestį.

22.     Įgyvendinti Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymą.

23.     Koordinuoti daugiabučių gyvenamųjų namų eksploatavimo paslaugų teikimą savivaldybės teritorijoje.

24.     Vykdyti valstybės garantijas nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų.

25.     Koordinuoti butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės administravimo nuostatus bei bendrojo naudojimo objektų nuolatinę techninę priežiūrą.

26.     Organizuoti specialiųjų programų rengimą ir vykdymą.

27.     Vykdyti Druskininkų savivaldybės Paslaugų ūkio viešųjų paslaugų teikimo administravimo funkcijas.

28.     Koordinuoti viešosios tvarkos ir gyventojų rimties užtikrinimą Savivaldybės teritorijoje.

29.     Koordinuoti šilumos ir geriamo vandens tiekimo bei nuotekų surinkimo ir valymo darbus.

30.     Dalyvauti komunalinių atliekų surinkimo ir valymo sistemų diegimo procese, koordinuoti sąvartyno eksploatavimo darbus.

31.     Koordinuoti vietinės reikšmės kelių ir gatvių priežiūrą ir remontą.

32.     Koordinuoti ritualinių paslaugų teikimą bei vykdyti kapinių priežiūrą.

33.     Koordinuoti saugaus eismo sąlygų organizavimą.

34.     Dalyvauti rengiant savivaldybės kapitalo investicijų bei biudžeto planų projektus

35.     Dalyvauti formuojant ir įgyvendinant regionų plėtros programas.

36.     Koordinuoti savivaldybės priešgaisrinės komandos darbą.

37.     Kompensacijų (šildymo išlaidų, išlaidų šaltam ir karštam vandeniui, lengvatinio keleivių pavežėjimo) paskaičiavimas.

38.     Rengti pagal kompetenciją Savivaldybės ir savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, teikti ataskaitas apie jų vykdymą.

39.     Rengti dokumentus Savivaldybės administracijos paslaugų, darbų ar prekių pirkimo konkursams.

40.     Dalyvauti komisijų ir darbo grupių veikloje.

41.     Organizuoti statinių, kurių statytojas (užsakovas) yra Savivaldybė, statybos leidimo įforminimą.

42.     Daugiabučių gyvenamųjų namų bendrijų savininkų rėmimo fondo administravimas.

43.     Kartu su Nacionaline vartotojų teisių apsaugos tarnyba koordinuoti bendrus veiksmus vykdant vartotojų informavimą ir konsultavimą.

44.     Rengti dokumentus dėl mažmeninės prekybos nefasuotais naftos produktais licencijavimo.

45.     Organizuoti agrarinės aplinkosaugos priemonių įgyvendinimą, skatinti ekologinį ūkininkavimą tausojančią žemdirbystę.

46.     Teisės aktų nustatyta tvarka įgyvendinti kaimo plėtros programas, finansuojamas iš valstybės biudžeto, taip pat rengti kaimo plėtros programų, finansuojamų iš savivaldybės biudžeto, projektus, savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka juos teikti tvirtinti savivaldybės tarybai bei organizuoja jų įgyvendinimą.

47.     Dalyvauti rengiant bei įgyvendinant ilgalaikes ir trumpalaikes savivaldybės tarybos patvirtintas infrastruktūros programas kaime.

48.     Atlikti iš valstybės biudžeto finansuojamų melioracijos darbų užsakovo funkcijas, rengti savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus dėl melioracijos ir hidrotechnikos įrengimų eksploatavimo bei dirvų kalkinimo organizavimo projektus ir savivaldybės tarybos veiklos reglamente nustatyta tvarka teikti juos tvirtinti.

49.     Rengti melioracijos, vietinių kaimo kelių ir tiltų bei kitų statinių projektavimo užduotis, organizuoti šiuose objektuose statybos - remonto darbus, šių darbų finansavimą, baigtų darbų priėmimą, jų techninę priežiūrą

50.     Organizuoti traktorių, traktorių priekabų, kelių tiesimo mašinų ir kitų savaeigių važiuoklių registraciją bei jų valstybinę techninę priežiūrą.

51.     Organizuoti skyriaus reguliavimo sferai priskirtų melioracijos ir hidrotechnikos įrenginių eksploatavimą, vykdyti užsakovo funkcijas, likviduojant kaimo infrastruktūros objektų avarijų pasekmes.

52.     Rengti savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus dėl kanopinių žvėrių žemės ūkiui padarytos žalos, dėl žemės ūkio produkcijos valstybinio supirkimo kvotų skirstymo, dėl komisijų medžiojamųjų gyvūnų padarytai žalai apskaičiuoti sudarymo, organizuoti šių komisijų darbą.

53.     Rengti informaciją apie valstybinių (perduotų savivaldybėms) funkcijų vykdymą žemės ūkio ir melioracijos srityse. Tvarkyti ūkininkų ūkių registrus.

54.     Teisės aktų nustatyta tvarka priimti ir kontroliuoti pasėlių deklaracijas.

55.     Rengti savivaldybės vardu teikiamas ataskaitas bei informaciją Žemės ūkio ministerijai ir Statistikos departamentui prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės.

56.     Konsultuoti žemės ūkio subjektus apie galimybę gauti paramą iš valstybės, E.S struktūrinių fondų. Esant būtinumui teikti pasiūlymus Nacionalinei mokėjimų agentūrai paramos teikimo klausimais.

57.     Bendradarbiauti su žemdirbių savivaldos organais, kaimo bendruomenėmis, kitais savivaldybės administracijos skyriais.

 

IIISKYRIAUS TEISĖS

 

58.     Biudžetiniais metais, ne vėliau kaip likus 10 dienų iki atitinkamo ketvirčio pabaigos, prašyti Savivaldybės administraciją pakeisti patvirtintų skyriaus veiklai biudžetų lėšų pagal ekonominę klasifikaciją, paskirtį.

59.     Keisti bendros asignavimų sumos ketvirtinį paskirstymą programai vykdyti, suderinus su Savivaldybės administracija (savivaldybės biudžeto asignavimų valdytoja).

60.     Sudarant programas ir programų išlaidų sąmatų projektus, teikti programų bei jų išlaidų sąmatų alternatyvas, savivaldybės administracijai.

61.     Teikti pasiūlymus dėl Savivaldybės ūkio, žemės ūkio tobulinimo ir vystymo.

62.     Dalyvauti svarstant ir aptariant Savivaldybės ūkio, kaimo plėtros perspektyvinius planus.

63.     Naudoti biudžeto pajamas sąmatose numatytoms išlaidoms finansuoti.

64.     Gauti iš kitų Savivaldybės administracijos padalinių, bei Savivaldybės įstaigų, organizacijų ir seniūnijų informaciją bei duomenis, reikalingus skyriaus darbui.

65.     Pagal įgaliojimus atstovauti Administracijai.

66.     Iškilusiems klausimams nagrinėti ir spręsti pasikviesti įmonių, įstaigų, organizacijų, kaimo bendrijų specialistus.

67.     Teikti nekonfidencialią informaciją kitiems Savivaldybės administracijos padaliniams, juridiniams ir fiziniams asmenims, žiniasklaidai.

 

IVATSAKOMYBĖ

 

68.     Už skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą atsakingas skyriaus vedėjas.

69.     Skyriaus valstybės tarnautojai ir darbuotojai atsakingi už:

69.1.  Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų bei kitų norminių teisės aktų vykdymą;

69.2.  Tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos veiklos reglamento ir šių veiklos nuostatų vykdymą;

69.3.  Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pavestų užduočių ir funkcijų vykdymą laiku;

69.4.  dokumentų parengimą laiku ir teisingai;

69.5.  tarnybinės ir darbo drausmės laikymąsi;

69.6.  programų vykdymą, išlaidų sąmatų sudarymą ir vykdymą, neviršijant patvirtintų asignavimų sumų, už paskirtų lėšų efektyvų, atitinkantį programoje nustatytus tikslus ir rezultatyvų naudojimą.

Patvirtinta. Neteko galios nuo 2009-04-15

Priedo naikinimas:

Nr. V35-224, 2009-04-14, paskelbta TAR 2009-04-14, i. k. 2009-00474

 

Patvirtinta. Neteko galios nuo 2009-04-15

Priedo naikinimas:

Nr. V35-224, 2009-04-14, paskelbta TAR 2009-04-14, i. k. 2009-00474

 


 

PATVIRTINTA

Savivaldybės administracijos direktoriaus

2006 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. V35-44

 

SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS PRIIMAMOJO SPECIALISTO PAREIGINIAI NUOSTATAI

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Savivaldybės administracijos direktoriaus priimamojo specialistas (toliau – specialistas) yra Savivaldybės administracijos Dokumentų ir informacijos skyriaus darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš Savivaldybės biudžeto.

2.       Specialistas organizuoja Savivaldybės administracijos priimamojo darbą, vykdo savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pavedimus, registruoja Savivaldybės administracijos siunčiamąją korespondenciją, tvarko ir sistemina dokumentų bylas pagal sudarytą dokumentacijos planą, tikrina Savivaldybės vadovų ir savivaldybės administracijos direktoriaus ar direktoriaus pavaduotojo rezoliucijose nurodytų terminų laikymąsi, savivaldybės administracijos direktoriaus nurodymu organizuoja Savivaldybės administracijos padalinių vadovų ir į padalinius neįeinančių viešojo administravimo valstybės tarnautojų bei Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių vadovų pasitarimus.

3.       Specialistą priima į darbą ir iš jo atleidžia, tvirtina pareiginius nuostatus savivaldybės administracijos direktorius įstatymų nustatyta tvarka.

4.       Savo veikloje specialistas vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos veiklos reglamentu, Dokumentų ir informacijos skyriaus nuostatais bei šiais pareiginiais nuostatais.

 

IIKVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI, KELIAMI SPECIALISTUI, EINANČIAM ŠIAS PAREIGAS

 

5.       Aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsimokslinimas.

6.       Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus.

7.       Sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo darbą.

8.       Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gerai išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos bei Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių reikalavimus.

9.       Mokėti dirbti kompiuteriu.

10.     Būti pareigingam, darbščiam, geranoriškam, gebėti bendrauti.

11.     Nesinaudoti valstybės ar savivaldybės nuosavybe su darbu nesusijusiai veiklai; nesinaudoti ir neleisti naudotis tarnybine ar su tarnyba susijusia informacija kitaip negu nustato įstatymai ir kiti teisės aktai; būti lojaliam ir paslaugiam visuomenei, savo vadovybei ir kolegoms.

 

IIISAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS PRIIMAMOJO SPECIALISTO FUNKCIJOS

 

12.     Organizuoti savivaldybės administracijos direktoriui ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui reikalingos informacijos rengimą.

13.     Vykdyti savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pavedimus.

14.     Referuoti savivaldybės administracijos direktoriui ir direktoriaus pavaduotojui gautą korespondenciją.

15.     Skaitmeninėje dokumentų registravimo laikmenoje (programoje „Kontora“) užregistruotų gautų dokumentų kortelėse nurašyti Savivaldybės vadovų ir savivaldybės administracijos direktoriaus rezoliucijas, pažymėti kontroliuojamus dokumentus.

16.     Priminti Savivaldybės administracijos tarnautojams ir darbuotojams kontroliuojamų dokumentų ir kitų savivaldybės administracijos direktoriaus bei savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pavedimų vykdymo terminus, tikrinti, kad pavedimai būtų laiku įvykdyti.

17.     Kiekvieną dieną informuoti savivaldybės administracijos direktorių apie kontroliuojamų dokumentų ir kitų pavedimų vykdymą.

18.     Priimti savivaldybės administracijos direktoriui ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui teikiamus pasirašyti Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus dokumentus, patikrinti, ar jie atitinka Dokumentų tvarkymo ir apskaitos bei Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių reikalavimus, ar pridėti pirminiai dokumentai, į kuriuos atsakoma, bei kiti reikalingi dokumentai.

19.     Pagal reikalavimus parengtus dokumentus teikti pasirašyti savivaldybės administracijos direktoriui ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui.

20.     Pasirašytus raštus registruoti skaitmeninėje laikmenoje ir išsiųsti adresatams.

21.     Registruoti skaitmeninėje laikmenoje Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų lydraščius ir pagal pateiktus sąrašus išsiųsti juos adresatams.

22.     Teikti informaciją į priimamąjį telefonu besikreipiantiems aukštesnių institucijų, Savivaldybės įstaigų, kontroliuojamų bei kitų įmonių, organizacijų atstovams, operatyviai sujungti savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo telefonus su vidaus ir išorės abonentais.

23.     Sudaryti savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo kiekvienos dienos svarbiausių darbų, priėmimų, dalyvavimo posėdžiuose, pasitarimuose, renginiuose grafikus.

24.     Teikti Dokumentų ir informacijos skyriaus specialistui, aptarnaujančiam piliečius ir kitus asmenis, savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo kiekvienos darbo dienos darbo grafikus.

25.     Savivaldybės administracijos direktoriaus ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo nurodymu organizuoti Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų bei Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių vadovų pasitarimus, pranešti dalyviams jų laiką ir vietą.

26.     Sudaryti pageidaujančių kreiptis į savivaldybės administracijos direktorių ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoją Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių vadovų sąrašus, suderinus su savivaldybės administracijos direktorium ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju, paskirti besikreipiantiems pokalbio laiką.

27.     Sudaryti ir sisteminti savivaldybės administracijos direktoriui ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui pagal veiklos sritis gautų, siunčiamųjų ir tvarkomųjų dokumentų bylas.

28.     Kaupti ir sisteminti metodinę ir mokomąją medžiagą įstaigos vadovo sekretoriaus (referento) darbo klausimais, naudojantis įvairiais spaudos ir literatūros šaltiniais, seminarų ir mokymų medžiaga.

29.     Priimti gautas faksogramas ir išsiųsti faksu Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ar darbuotojų pateiktus dokumentus.

30.     Rūpintis, kad savivaldybės administracijos direktorius ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas turėtų reikalingas kanceliarines ir kitas priemones, kad patikimai veiktų jų naudojamos technikos priemonės, kad savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo darbo vietos būtų tvarkingos.

31.     Organizuoti pas savivaldybės administracijos direktorių ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoją atvykusių svečių priėmimus; padėti pasiruošti į Savivaldybę atvykstančių svečių bei delegacijų priėmimams, padėti aptarnauti svečius.

32.     Kalendoriniams metams pasibaigus sutvarkyti dokumentų bylas ir perduoti jas į archyvą.

 

IVTEISĖS

 

33.     Specialistas turi teisę:

33.1.  gauti iš Savivaldybės administracijos padalinių, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų bei kontroliuojamų įmonių informaciją, reikalingą savivaldybės administracijos direktoriui ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui.

33.2.  nepriimti iš Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų ne pagal Raštvedybos bei Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių reikalavimus įformintų dokumentų;

33.3.  tikrinti, ar laiku vykdomi savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo duoti pavedimai;

33.4.  teikti pasiūlymus pavestų funkcijų vykdymo ir kitais klausimais;

33.5.  į tinkamas darbo ir poilsio sąlygas;

33.6.  gauti Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytą darbo užmokestį;

33.7.  į Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytas atostogas;

33.8.  teisės aktų nustatyta tvarka kelti kvalifikaciją.

 

VATSAKOMYBĖ

 

34.     Specialistas atsako už:

34.1.  Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisės aktų vykdymą;

34.2.  Savivaldybės administracijos nuostatų bei veiklos reglamento, Dokumentų ir informacijos skyriaus nuostatų bei šiuose pareiginiuose nuostatuose nurodytų funkcijų vykdymą;

34.3.  Tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų vykdymą;

34.4.  skyriaus vedėjo, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimų atlikimą laiku ir nurodymų įvykdymą;

34.5.  siunčiamos korespondencijos registravimo teisingumą ir išsiuntimą laiku nurodytiems adresatams;

34.6.  etišką pareigų atlikimą;

34.7.  tarnybinės paslapties išsaugojimą.

 

VIPAVALDUMAS IR ATSKAITOMYBĖ

 

35.     Specialistas yra pavaldus Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjui ir atskaitingas savivaldybės administracijos direktoriui.

Patvirtinta. Neteko galios nuo 2006-03-30

Priedo naikinimas:

Nr. V35-158, 2006-03-29, paskelbta TAR 2006-03-29, i. k. 2006-00193

 

Patvirtinta. Neteko galios nuo 2012-08-04

Priedo naikinimas:

Nr. V35-589, 2012-08-03, paskelbta TAR 2012-08-03, i. k. 2012-01728

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Druskininkų savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. V35-158, 2006-03-29, paskelbta TAR 2006-03-29, i. k. 2006-00193

Dėl Administracijos ūkio priežiūros tarnybos vairuotojo pareiginių nuostatų

 

2.

Druskininkų savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. V35-224, 2009-04-14, paskelbta TAR 2009-04-14, i. k. 2009-00474

Dėl Leipalingio ir Viečiūnų seniūnijų veiklos nuostatų

 

3.

Druskininkų savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. V35-589, 2012-08-03, paskelbta TAR 2012-08-03, i. k. 2012-01728

Dėl Druskininkų savivaldybės administracijos padalinių veiklos nuostatų