Suvestinė redakcija nuo 2015-12-10 iki 2016-02-03
Sprendimas paskelbtas: TAR 2012-02-23, i. k. 2012-00384
KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL ASMENŲ PRIĖMIMO Į KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS KRITERIJŲ IR KLASIŲ KOMPLEKTAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2012 m. vasario 23 d. Nr. T-90
Kaunas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290; 2010, Nr. 25-1177, Nr. 81-4219, Nr. 84-4406, Nr. 86-4525, Nr. 145-7429; 2011, Nr. 52-2504, Nr. 72-3472) 6 straipsnio 5 punktu, 7 straipsnio 7 punktu ir 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2011, Nr. 38-1804) 29 straipsniu, Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 (Žin., 2011, Nr. 79-3869), Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo lavinimo, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019 (Žin., 2004, Nr. 103-3809; 2007, Nr. 136-5545; 2011, Nr. 33-1566, Nr. 96-4533), Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 (Žin., 2001, Nr. 57-2040; 2009, Nr. 158-7134), Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556 (Žin., 2005, Nr. 46-1526), ir atsižvelgdama į Kauno miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2012–2015 metų bendrąjį planą, patvirtintą Kauno miesto savivaldybės tarybos 2012 m. sausio 26 d. sprendimu Nr. T-18, Kauno miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Asmenų priėmimo į Kauno miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas kriterijų ir klasių komplektavimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Siūlyti viešųjų švietimo įstaigų, kurių dalininkė yra Kauno miesto savivaldybė, dalininkų susirinkimams nustatyti asmenų priėmimo į šias viešąsias įstaigas kriterijus ir klasių komplektavimo tvarką, atsižvelgiant į 1 punkte nurodytą aprašą.
3. Pripažinti netekusiu galios Kauno miesto savivaldybės tarybos 2009 m. balandžio9 d. sprendimą Nr. T-229 „Dėl Priėmimo mokytis Kauno miesto savivaldybės biudžetinėse bendrojo lavinimo mokyklose tvarkos aprašo patvirtinimo“.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso (Žin., 2002, Nr. 36-1340) ar Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Kauno miesto savivaldybės tarybos
2012 m. vasario 23 d.
sprendimu Nr. T-90
ASMENŲ PRIĖMIMO Į KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS KRITERIJŲ IR KLASIŲ KOMPLEKTAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šis aprašas nustato asmenų priėmimo į Kauno miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas – savivaldybės biudžetines įstaigas (toliau – mokykla) kriterijus ir klasių komplektavimo tvarką.
2. Kauno miesto savivaldybės taryba (toliau – Taryba), priskirdama mokykloms aptarnavimo teritorijas, nustatydama asmenų priėmimo į mokyklas tvarką, mokinių ir klasių skaičių, vadovaujasi Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2011, Nr. 38-1804) 29 straipsniu, Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 (Žin., 2011, Nr. 79-3869), Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo lavinimo, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019 (Žin., 2004, Nr. 103-3809; 2007, Nr. 136-5545; 2011, Nr. 33-1566, Nr. 96-4533), Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 (Žin., 2001, Nr. 57-2040; 2009, Nr. 158-7134), ir Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556 (Žin., 2005, Nr. 46-1526).
3. Kiekvienais kalendoriniais metais iki kovo 31 d. Taryba bendrojo ugdymo mokykloms (atskirai – jų skyriams, filialams, jei jie įregistruoti kitose gyvenamosiose vietovėse) nustato priėmimo laiką, mokinių ir klasių pagal vykdomas bendrojo ugdymo programas skaičių, priešmokyklinio ugdymo grupių ir vaikų skaičių kitiems mokslo metams ir iki rugsėjo 1 d. šiuos skaičius patikslina.
II. PRIĖMIMAs MOKYTIS
5. Asmenys į mokyklas mokytis pagal bendrojo ugdymo programas, švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka pritaikytas bendrojo ugdymo programas priimami vadovaujantis Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556 (Žin., 2005, Nr. 46-1526; 2012, Nr. 54-2684).
Punkto pakeitimai:
Nr. T-173, 2013-03-21, paskelbta TAR 2013-03-21, i. k. 2013-00977
6. Asmenų priėmimo mokytis į mokyklas-darželius, pradines mokyklas, progimnazijas, pagrindines mokyklas, vidurines mokyklas ir gimnazijas pagal priešmokyklinio ugdymo programą, pradinio ugdymo programą, pagrindinio ugdymo programos pirmąją ir antrąją dalis kriterijai:
6.1. mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo programą 6 (5) metų vaikams priimami:
6.1.1. į pradines mokyklas, progimnazijas, pagrindines ir vidurines mokyklas – vadovaujantis šiuo aprašu, pageidaujantieji mokytis toje mokykloje;
6.1.2. į mokyklas-darželius – vadovaujantis Centralizuoto vaikų prėmimo į Kauno miesto savivaldybės įsteigtų biudžetinių švietimo įstaigų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes tvarkos aprašu, patvirtintu Kauno miesto savivaldybės tarybos 2008 m. birželio 27 d. sprendimu Nr. T-331 (kartu su 2012 m. liepos 12 d. sprendimo T-412, 2013 m. vasario 28 d. sprendimo Nr. T-120 pakeitimais);
Punkto pakeitimai:
Nr. T-173, 2013-03-21, paskelbta TAR 2013-03-21, i. k. 2013-00977
6.2. jei yra laisvų vietų, tėvų (globėjų, rūpintojų) ir vaikų pageidavimu į bendrąją mokyklą gali būti priimti mokiniai, negyvenantys mokyklos aptarnavimo teritorijoje ar gyvenantys gretimoje savivaldybėje, pagal prašymo padavimo datą. Jei neįmanoma patenkinti visų prašymų, atsižvelgiama į turimus mokymosi pasiekimus ir (ar) mokyklos pateiktų specialiųjų ir bendrųjų gebėjimų užduočių atlikimo rezultatus. Specialiųjų ir bendrųjų gebėjimų užduotys turi būti iš anksto suderintos su Kauno miesto savivaldybės Švietimo padalinio specialistais;
Punkto pakeitimai:
Nr. T-681, 2015-12-08, paskelbta TAR 2015-12-09, i. k. 2015-19508
6.3. jei yra laisvų vietų, tėvų (globėjų, rūpintojų) ir vaikų pageidavimu į bendrąją mokyklą gali būti priimti mokiniai, negyvenantys mokyklos aptarnavimo teritorijoje ar gyvenantys gretimoje savivaldybėje, pagal prašymo padavimo datą. Jei neįmanoma patenkinti visų prašymų, atsižvelgiama į turimus mokymosi pasiekimus ir (ar) mokyklos pateiktų specialiųjų ir bendrųjų gebėjimų užduočių atlikimo rezultatus;
6.4. jei pradinis ugdymas ketinamas teikti vienais metais anksčiau, į pirmąją klasę priimami atsižvelgiant į individualią vaikų brandą ir pasirengimą mokyklai vadovaujantis Vaiko brandumo mokytis pagal priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas įvertinimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. spalio 29 d. įsakymu Nr. ISAK-2173 (Žin., 2005, Nr. 131-4747);
6.5. į bendrosios mokyklos klases, kuriose taikomi atskiri savitos pedagoginės sistemos (Valdorfo, M. Montessori, Š. Suzuki, tradicinės religinės bendruomenės ar bendrijos ar kita) elementai, mokiniai priimami laisvu savo pačių ir (ar) tėvų (globėjų, rūpintojų) apsisprendimu. Priimant į šias klases mokiniai, jų tėvai (globėjai, rūpintojai) supažindinami su pagrindiniais taikomais ugdymo principais, galimais ugdymo pasiekimų ir programų nesutapimais, jei lyginama su mokyklos kitų atitinkamų klasių bendrojo ugdymo programomis, kitomis tėvams (globėjams, rūpintojams) ir mokiniams svarbiomis ugdymo turinio ir proceso ypatybėmis;
6.6. asmenys, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, priimami į arčiausiai savo gyvenamosios vietos esančias savivaldybių bendrąsias mokyklas, vykdančias bendrojo ugdymo programas ir jas pritaikančias šiems mokiniams.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-173, 2013-03-21, paskelbta TAR 2013-03-21, i. k. 2013-00977
7. Asmenų priėmimo mokytis į gimnazijas pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį kriterijai:
7.1. mokytis į pirmą arba antrą gimnazijos klasę (9–10 klasę) pirmumo teise priimami mokiniai, toje mokykloje baigę pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį, ir toje mokykloje mokytis pageidaujantys asmenys, gyvenantys mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje;
7.2. tėvų (globėjų, rūpintojų) ir mokinių pageidavimu į pirmą arba antrą gimnazijos klasę gali būti priimti mokiniai, negyvenantys mokyklos aptarnavimo teritorijoje ar gyvenantys gretimoje savivaldybėje, pagal prašymo padavimo datą. Jei neįmanoma patenkinti visų prašymų, atsižvelgiama į turimus mokymosi pasiekimus ir (ar) mokyklos pateiktų specialiųjų ir bendrųjų gebėjimų užduočių atlikimo rezultatus.
8. Asmenų priėmimo mokytis į vidurines mokyklas ir gimnazijas pagal vidurinio ugdymo programą kriterijai:
8.1. mokytis pagal vidurinio ugdymo programą priimamas asmuo, turintis pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą;
8.2. mokytis pagal vidurinio ugdymo programą pirmumo teise priimami baigę pagrindinio ugdymo programą ir toje mokykloje mokytis pageidaujantys asmenys;
9. Asmenys, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, priimami į bendrųjų mokyklų specialiojo ugdymo skyrius, specialiąsias klases (grupes) pagal Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo lavinimo, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019 (Žin., 2004, Nr. 103-3809; 2011, Nr. 33-1566), 10.2 punkte nustatytus kriterijus.
10. Asmenys, dėl nepalankių aplinkos veiksnių turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, priimami į mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, jaunimo, sanatorijos, ligoninės, nepilnamečių tardymo izoliatoriaus ir pataisos įstaigos skyrius, klases pagal Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo lavinimo, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019 (Žin., 2004, Nr. 103-3809; 2011, Nr. 33-1566), 10.3.1, 10.3.3, 10.3.4, 10.3.5, 10.3.6, 10.3.9 ir 10.3.10 punktuose nustatytus kriterijus.
11. Asmuo, turintis didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių dėl intelekto sutrikimo, baigęs adaptuotą pagrindinio ugdymo programą, specialiąją pagrindinio ugdymo programą arba pagrindinio ugdymo individualizuotą programą, priimamas mokytis pagal socialinių įgūdžių ugdymo programą, pateikęs pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-173, 2013-03-21, paskelbta TAR 2013-03-21, i. k. 2013-00977
111. Į konservatoriją, menų mokyklą, dailės mokyklą, menų gimnaziją, dailės gimnaziją ar kitą mokyklą, vykdančią specializuoto ugdymo krypties programas, priimami gabūs muzikai, dailei, menui ar kitai mokyklos vykdomai specializuoto ugdymo krypties programai vaikai, išlaikę stojamuosius egzaminus.
Papildyta punktu:
Nr. T-56, 2015-02-12, paskelbta TAR 2015-02-13, i. k. 2015-02189
12. Prašymai priimti mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo programą, pradinio ugdymo programą, pagrindinio ugdymo programos pirmąją ir antrąją dalis ir vidurinio ugdymo programą registruojami nuo sausio 11 d. iki rugsėjo 1 dienos.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-681, 2015-12-08, paskelbta TAR 2015-12-09, i. k. 2015-19508
13. Asmuo, pageidaujantis pradėti mokytis, mokyklos direktoriui pateikia:
13.1. prašymą. Už vaiką iki 14 metų prašymą pateikia vienas iš tėvų (globėjų), nuo 14 iki 18 metų vaikas – pats, turėdamas vieno iš tėvų (rūpintojų) raštišką sutikimą;
Punkto pakeitimai:
Nr. T-681, 2015-12-08, paskelbta TAR 2015-12-09, i. k. 2015-19508
131. Prašymus registruoja direktoriaus įsakymu paskirtas asmuo.
Papildyta punktu:
Nr. T-681, 2015-12-08, paskelbta TAR 2015-12-09, i. k. 2015-19508
132. Prašymai registruojami prašymų priimti mokytis registre, kuriame nurodoma:
Papildyta punktu:
Nr. T-681, 2015-12-08, paskelbta TAR 2015-12-09, i. k. 2015-19508
133. Atsakingas asmuo, užregistravęs prašymą, ant jo užrašo prašymo registracijos eilės numerį, prašymo padavimo datą ir laiką ir pasirašo. Pareiškėjui atiduodama užregistruoto prašymo kopija.
Papildyta punktu:
Nr. T-681, 2015-12-08, paskelbta TAR 2015-12-09, i. k. 2015-19508
134. Jeigu prašymų yra pateikta daugiau, negu mokykla turi laisvų vietų, mokykla privalo priimti prašymą ir jį užregistruoti, kaip nurodyta šio aprašo 131–133 punktuose.
Papildyta punktu:
Nr. T-681, 2015-12-08, paskelbta TAR 2015-12-09, i. k. 2015-19508
14. Asmenys, baigę pradinio ar pagrindinio ugdymo programą, įgiję atitinkamą išsilavinimą ir pageidaujantys tęsti mokymąsi pagal aukštesnio lygmens ugdymo programą toje pačioje progimnazijoje, pagrindinėje mokykloje, vidurinėje mokykloje ar gimnazijoje, pateikia tik prašymą.
17. Mokinių priėmimo komisiją rekomenduojama sudaryti iš visų mokykloje veikiančių savivaldos institucijų atstovų.
18. Mokykla ne vėliau kaip prieš 15 dienų iki priėmimo pradžios savo interneto svetainėje ir kitose informacinėse laikmenose paskelbia informaciją dėl priėmimo pradėti mokytis, kurioje būtina nurodyti:
18.2. komplektuojamų grupių ir klasių skaičių pagal atitinkamas programas ir planuojamą priimti mokinių skaičių (ši informacija skelbiama tik Tarybai priėmus sprendimą);
18.5. laisvų vietų pagal programas ir atitinkamas klases skaičių (šią informaciją būtina nuolat atnaujinti);
19. Asmens priėmimas mokytis įforminamas mokymo sutartimi:
19.1. mokymo sutartys sudaromos tik tada, kai yra pateikti visi reikiami dokumentai ir visiškai sukomplektuotos klasės;
19.2. mokymo sutartis su kiekvienu naujai atvykusiu mokiniu ir tos mokyklos mokiniu, pradedančiu mokytis pagal aukštesnio lygmens ugdymo programą, sudaroma jo mokymosi pagal tą ugdymo programą laikotarpiui;
19.3. abu sutarties egzempliorius pasirašo mokyklos direktorius ir prašymo pateikėjas. Vienas sutarties egzempliorius įteikiamas prašymą pateikusiam asmeniui, sutarties kopija segama į asmens bylą;
19.5. nuo 14 iki 18 metų vaikas sutartį pasirašo tik turėdamas vieno iš tėvų (rūpintojų) raštišką sutikimą;
Punkto pakeitimai:
Nr. T-681, 2015-12-08, paskelbta TAR 2015-12-09, i. k. 2015-19508
20. Sudarius mokymo sutartį asmuo įrašomas į mokyklos abėcėlinę knygą, formuojama jo asmens byla, kurioje saugoma išsilavinimo pažymėjimo kopija. Originalas grąžinamas jo pateikėjui.
21. Mokinių paskirstymas į grupes, klases (srautus) įforminamas mokyklos direktoriaus įsakymu (-ais).
211. Klasės pradedamos komplektuoti pasibaigus atitinkamų klasių ugdymo procesui pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatytą ugdymo proceso pabaigos datą.
Papildyta punktu:
Nr. T-681, 2015-12-08, paskelbta TAR 2015-12-09, i. k. 2015-19508
III. KLASIŲ KOMPLEKTAVIMO TVARKA
22. Kiekvienais kalendoriniais metais iki kovo 31 d., vadovaudamasis priėmimą reglamentuojančiais teisės aktais, Tarybos patvirtintu mokyklų tinklo pertvarkos planu ir Mokinių registro sausio 1 d. duomenimis, Kauno miesto savivaldybės administracijos švietimo padalinys parengia ir suderina su mokyklomis klasių komplektų, priešmokyklinio ugdymo grupių ir vaikų skaičiaus projektą kitiems mokslo metams.
23. Jeigu mokykla nesutinka su klasių komplektų, priešmokyklinio ugdymo grupių ir vaikų skaičiaus projektu ir pageidauja komplektuoti daugiau atitinkamos programos klasių arba nesutinka mažinti ankstesniais metais sudarytų klasių skaičiaus, kuriose mokinių skaičiaus vidurkis mažesnis už nustatytąjį Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikoje, mokyklos direktorius raštu apie tai informuoja Savivaldybės administracijos švietimo padalinį. Rašte turi būti nurodyta:
23.1. priežastys, dėl ko reikia didinti sudaromų klasių skaičių arba negalima mažinti sudarytų ankstesniais metais klasių skaičiaus;
24. Atsižvelgdamas į mokyklos pateiktus duomenis Savivaldybės administracijos švietimo padalinys teikia mokykloms rekomendacijas dėl klasių komplektavimo.
26. Klasės, tam tikrais atvejais jungtinės klasės sudaromos taip, kad užtikrintų bendrųjų ugdymo programų ir bendrųjų ugdymo planų įgyvendinimą ir atitiktų klasių, jungtinių klasių bendrosiose bendrojo ugdymo mokyklose sudarymo mokslo metų pradžioje kriterijus, nurodytus Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 (Žin., 2011, Nr. 79-3869), 1 priede, ir klasių, jungtinių klasių bendrojo ugdymo mokyklose specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams sudarymo mokslo metų pradžioje kriterijus, nurodytus 2 priede. 1 ir 2 prieduose nustatytas didžiausias mokinių skaičius klasėje, jungtinėje klasėje per mokslo metus gali būti didinamas ne daugiau kaip dviem mokiniais.
27. Jungtinės klasės gali būti sudaromos tik jaunimo mokyklose, specialiojo ugdymo mokyklose (centruose, skyriuose), sanatorijos, ligoninės, nepilnamečių tardymo izoliatoriaus ir pataisos įstaigos skyriuose. Tam tikrais atvejais jungtinės klasės gali būti sudaromos pradinėse, pagrindinėse ir vidurinėse mokyklose.
28. Mokykloje klasės mokinių skaičiaus vidurkis pagal bendrojo ugdymo programas turi būti ne mažesnis už nustatytąjį Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 (Žin., 2001, Nr. 57-2040; 2009, Nr. 158-7134).
29. Jeigu Taryba pritaria ir skiria papildomai lėšų pagal Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodiką, mokinių atitinkamos programos klasėje skaičius gali būti mažesnis už nustatytąjį Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikoje.
30. Priėmus visus pagal pradinio ugdymo programą, pagrindinio ugdymo programos pirmąją ir antrąją dalis (pagal 6.2 ir 7.1 punktuose nurodytas sąlygas) pirmumo teisę turinčius mokinius, į laisvas vietas gali būti priimti kiti šioje mokykloje mokytis pageidaujantys mokiniai. Jei neįmanoma patenkinti visų prašymų, atsižvelgiama į 6.3 ir 7.2 punktuose nurodytas sąlygas.
31. Jei prašymų mokytis mokykloje skaičius pagal 6.2 ir 7.1 punkte nurodytas sąlygas yra didesnis už nustatytą mokinių ir klasių skaičių, neperkeliant mokinių mokytis į antrą pamainą ir nepažeidžiant higienos normų, sudaromų klasių skaičius mokykloje gali būti didinamas. Šiuo atveju mokykla iki birželio 1 d. pateikia Savivaldybės administracijos švietimo padaliniui prašymus pateikusių mokinių sąrašus. Papildomas klases galima komplektuoti tik Tarybai pritarus.
32. Jei mokykla iki birželio 20 d. nesurenka reikiamo mokinių skaičiaus ir nesudaro Tarybos nustatyto klasių skaičiaus, mokyklos direktorius:
32.1. iki birželio 25 d. raštu informuoja Savivaldybės administracijos švietimo padalinį dėl susidariusios situacijos, nurodydamas:
32.2. iki birželio 25 d. raštu informuoja pateikusius prašymus priimti mokytis mokykloje arba toje mokykloje besimokančius mokinius ir jų tėvus (globėjus), kad nebus galima patenkinti jų prašymų arba atitinkamų klasių skaičius bus mažinamas;
Punkto pakeitimai:
Nr. T-681, 2015-12-08, paskelbta TAR 2015-12-09, i. k. 2015-19508
33. Atsižvelgdamas į mokyklos pateiktus duomenis Savivaldybės administracijos švietimo padalinys teikia mokykloms rekomendacijas dėl klasių komplektų patikslinimo.
34. Neteko galios nuo 2015-12-10
Punkto naikinimas:
Nr. T-681, 2015-12-08, paskelbta TAR 2015-12-09, i. k. 2015-19508
35. Nuo rugpjūčio 1 d. papildomi klasių komplektai nesudaromi. Mokiniai priimami tik į laisvas vietas. Jei neįmanoma patenkinti visų prašymų, mokyklos direktorius siūlo mokiniams kreiptis į artimiausią tas pačias ugdymo programas vykdančią mokyklą.
36. Jei po rugpjūčio 1 d. atitinkamos ugdymo programos klasėse sumažėja mokinių tiek, kad negalima sukomplektuoti Tarybos nustatyto klasių skaičiaus, klasės komplektuojamos taip, kad mokinių skaičiaus vidurkis pagal bendrojo ugdymo programas būtų toks, koks nustatytas Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikoje. Priešingu atveju klasės netarifikuojamos.
37. Jei per mokslo metus į bendrojo ugdymo mokyklą atvyksta mokinys, gyvenantis tai mokyklai priskirtoje teritorijoje, ir joje nėra laisvų vietų, jis priimamas į klasę ar grupę vadovaujantis Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių 25.7 punktu arba jam siūloma kreiptis į artimiausią tą pačią programą vykdančią bendrojo ugdymo mokyklą.
38. Duomenys apie sukomplektuotas klases ir priimtus mokinius teisės aktų nustatyta tvarka fiksuojami duomenų bazėse.
39. Mokyklos direktorius yra tiesiogiai atsakingas už mokinių priėmimą, klasių komplektavimą teisės aktų nustatyta tvarka, teisingos informacijos ir tikslių duomenų pateikimą mokyklos savininkui ir kitiems subjektams.
Pakeitimai:
1.
Kauno miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-173, 2013-03-21, paskelbta TAR 2013-03-21, i. k. 2013-00977
Dėl Kauno miesto savivaldybės tarybos 2012 m. vasario 23 d. sprendimo Nr. T-90 „Dėl Asmenų priėmimo į Kauno miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas kriterijų ir klasių komplektavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Kauno miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-56, 2015-02-12, paskelbta TAR 2015-02-13, i. k. 2015-02189
Dėl Kauno miesto savivaldybės tarybos 2012 m. vasario 23 d. sprendimo Nr. T-90 „Dėl Asmenų priėmimo į Kauno miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas kriterijų ir klasių komplektavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
3.
Kauno miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-681, 2015-12-08, paskelbta TAR 2015-12-09, i. k. 2015-19508
Dėl Kauno miesto savivaldybės tarybos 2012 m. vasario 23 d. sprendimo Nr. T-90 „Dėl Asmenų priėmimo į Kauno miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas kriterijų ir klasių komplektavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo