Suvestinė redakcija nuo 2015-04-01 iki 2016-12-31
Sprendimas paskelbtas: TAR 2013-11-28, i. k. 2013-03305
KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS VIETINĖS RINKLIAVOS UŽ KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ SURINKIMĄ IŠ ATLIEKŲ TURĖTOJŲ IR ATLIEKŲ TVARKYMĄ NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2013 m. lapkričio 28 d. Nr. TS-278
Kupiškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu ir 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos rinkliavų įstatymo (Žin., 2000, Nr. 52-1484) 11 straipsnio 1 dalies 8 punktu, 12 ir 13 straipsniais, Atliekų tvarkymo įstatymo (Žin., 1998, Nr. 61-1726; 2002, Nr. 72-3016; 2012, Nr. 50-2445) 25 ir 30 straipsniu Kupiškio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Kupiškio rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą nuostatus (pridedama).
3. Pripažinti netekusiais galios Kupiškio rajono savivaldybės tarybos sprendimus:
3.1. 2009 m. gegužės 28 d. sprendimą Nr. TS-147 „Dėl Kupiškio rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš gyventojų ir atliekų tvarkymą nuostatų patvirtinimo“;
4. Paskelbti apie priimtą sprendimą vietinėje spaudoje, o visą sprendimą – Savivaldybės interneto svetainėje.
PATVIRTINTA
Kupiškio rajono savivaldybės tarybos
2013 m. lapkričio 28 d. sprendimu Nr. TS-278
KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS VIETINĖS RINKLIAVOS UŽ KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ SURINKIMĄ IŠ ATLIEKŲ TURĖTOJŲ IR ATLIEKŲ TVARKYMĄ NUOSTATAI
I. Bendrosios nuostatos
1. Vietinė rinkliava už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą (toliau – vietinė rinkliava) – tai Kupiškio rajono savivaldybės tarybos sprendimu nustatyta privaloma įmoka už komunalinių atliekų surinkimą ir atliekų tvarkymą, galiojanti Savivaldybės teritorijoje, kurią kiekvienas atliekų turėtojas privalo sumokėti Kupiškio rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą nuostatuose (toliau – Nuostatai) nustatyta tvarka.
2. Pagrindinės sąvokos:
2.1. komunalinės atliekos – buitinės (buityje susidarančios) atliekos, institucijų ir kitokios prigimties atliekos, kurios savo pobūdžiu ir sudėtimi yra panašios į buitines atliekas;
2.2. komunalinių atliekų tvarkymas – atliekų surinkimo, vežimo, naudojimo ir šalinimo veikla, įskaitant tokios veiklos priežiūrą bei atliekų šalinimo įrenginių priežiūrą po jų uždarymo;
2.3. komunalinių atliekų turėtojas – asmuo (fizinis asmuo ar Lietuvos Respublikoje įregistruotas juridinis asmuo, juridinio asmens filialas, atstovybė ar Lietuvos Respublikoje įsteigtas valstybėse narėse įsteigto juridinio asmens filialas ar atstovybė, išskyrus daugiabučių gyvenamųjų namų bendrijas), kuris turi komunalinių atliekų arba kurio veiklos metu susidaro komunalinių atliekų;
2.4. vietinės rinkliavos mokėtojai – komunalinių atliekų turėtojai, privalantys mokėti vietinę rinkliavą;
II. VIETINĖS RINKLIAVOS DYDŽIAI
3. Vietinės rinkliavos dydis:
3.1. vienam gyventojui – 60 (šešiasdešimt) litų /17 eurų per metus:
3.2. juridiniams asmenims, įregistravusiems nekilnojamąjį turtą, ir fiziniams asmenims, įregistravusiems komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą, litais už 100 kv. m. nekilnojamojo turto plotą (1 priedas), bet ne mažiau kaip 120 (vieną šimtą dvidešimt) litų /35 eurai per metus;
3.3. juridiniams asmenims, neįregistravusiems nekilnojamojo turto Kupiškio rajone įmonės veiklai pagal įmonės buveinės adresą, nustatyti 120 (vieno šimto dvidešimties) litų /35 eurų metinį rinkliavos mokestį;
3.4. garažų, esančių garažų bendrijose, ir kitų (išskyrus garažus individualių namų valdose) garažų savininkams ir sodų, esančių sodų bendrijose, savininkams – 12 (dvylika) litų/3,5 euro per metus.
Papildyta punktu:
Nr. TS-332, 2014-12-18, paskelbta TAR 2014-12-22, i. k. 2014-20350
Punkto pakeitimai:
Nr. TS-270, 2014-10-30, paskelbta TAR 2014-11-06, i. k. 2014-16041
4. Už vietinės rinkliavos mokėjimą laiku ir pateiktos informacijos, kuri reikalinga vietinei rinkliavai apskaičiuoti, teisingumą atsakingi rinkliavos mokėtojai.
III. VIETINĖS RINKLIAVOS ADMINISTRAVIMAS
6. Vietinę rinkliavą administruoja paslaugos teikėjas, vykdantis šias vietinės rinkliavos administravimo procedūras: vietinės rinkliavos mokėtojų registro (toliau – registras) tvarkymą, vietinės rinkliavos apskaičiavimą, vietinės rinkliavos surinkimo organizavimą ir apskaitą, vietinės rinkliavos mokėjimo kontrolę, atliekų turėtojų – vietinės rinkliavos mokėtojų švietimą.
7. Registrą sukuria paslaugos teikėjas iš Savivaldybės administracijos ir kitų subjektų gaudamas informaciją, reikalingą registrui ir vietinei rinkliavai administruoti.
8. Savivaldybės administracijos ar paslaugos teikėjo prašymu papildomus duomenis turi pateikti visi komunalinių atliekų turėtojai, jeigu šie duomenys būtini vietinės rinkliavos mokėtojų registravimui organizuoti ir tvarkyti.
IV. VIETINĖS RINKLIAVOS MOKĖJIMO TVARKA
10. Vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir atliekų tvarkymą apskaitą vykdo paslaugos teikėjas. Rinkliavos lėšoms surinkti atidaroma speciali sąskaita. Surinktos lėšos kiekvieną darbo dieną pervedamos į Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos sąskaitą.
Paslaugos teikėjas vietinę rinkliavą apskaičiuoja už einamąjį ketvirtį iki to ketvirčio pirmo mėnesio 25 d.
11. Nustatyto dydžio vietinė rinkliava mokama už einamąjį ketvirtį ne vėliau kaip iki to ketvirčio paskutinės dienos pervedant pinigus į nurodytą sąskaitą.
12. Vietinės rinkliavos mokėtojai gauna mokėjimo kvitą-pranešimą, kuriame privalomai nurodomas įmokos kodas (54057) ir laikotarpis, už kurį mokama vietinė rinkliava.
Vietinę rinkliavą galima sumokėti ir už metus, paslaugos teikėjui išdavus atitinkamą mokėjimo kvitą – pranešimą.
Vietinės rinkliavos mokėtojui, sumokėjusiam vietinę rinkliavą už visus metus, ji einamaisiais metais nebus perskaičiuojama, nors rinkliava ir bus patikslinta Savivaldybės tarybos sprendimu. Kitiems mokėtojams perskaičiuotos vietinės rinkliavos mokėjimo pranešimai siunčiami nustatyta tvarka pakartotinai.
13. Vietinės rinkliavos mokėtojai, pasikeitus Nuostatų 3.1, 3.2 ir 3.3 punktuose nurodytiems vietinės rinkliavos apskaičiavimo kriterijams, pateikia duomenis paslaugos teikėjui. Paslaugos teikėjas vietinę rinkliavą pagal naujai pateiktus duomenis pradeda skaičiuoti kitą ketvirtį po informacijos gavimo.
14. Savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos skyrius ir atitinkamos seniūnijos seniūnas paslaugos teikėjui iki einamojo ketvirčio pirmojo mėnesio 10 d. patikslina gyventojų sąrašus.
V. ATLEIDIMAS NUO VIETINĖS RINKLIAVOS. VIETINĖS RINKLIAVOS LENGVATOS
16. Vietinė rinkliava neskaičiuojama gyvenamųjų patalpų savininkams arba jų nuomininkams už laikinai negyvenusius patalpose asmenis, jeigu gyvenamųjų patalpų savininkai arba nuomininkai paslaugos teikėjui pateikia tai patvirtinančias pažymas:
16.1. atitinkamų institucijų, seniūnijų, Savivaldybės administracijos Ekonomikos ir turto valdymo skyriaus, kai:
16.1.1. asmenys gydosi stacionariose sveikatos priežiūros įstaigose, atlieka laisvės atėmimo bausmę, laikomi kardomojo kalinimo vietose ne trumpiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų;
16.1.3. asmenys yra išvykę mokytis į švietimo įstaigas (bendrojo lavinimo mokyklas, profesinio mokymo įstaigas, aukštesniąsias mokyklas (kolegijas), aukštąsias mokyklas);
16.2. seniūnijų, Savivaldybės administracijos Ekonomikos ir turto valdymo skyriaus, kai asmenys yra išvykę į užsienį – mokytis, stažuotis, dirbti, į komandiruotę, ekskursiją, taip pat įstatymų ir kitų teisės aktų numatytais atvejais – ne trumpiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų;
16.3. pažymos galioja 12 (dvylika) mėnesių nuo išdavimo datos. Pasibaigus pažymos galiojimo laikui ir atliekų turėtojui nepristačius kitos, paslaugų teikėjas vietinę rinkliavą pradeda skaičiuoti pagal pirminius registro duomenis;
17. Daugiavaikėms šeimoms (auginančioms 3 ir daugiau vaikų) vietinė rinkliava už trečią ir kiekvieną kitą vaiką neskaičiuojama iki 18 metų ir vyresnius, jeigu jie mokosi dieninėse bendrojo lavinimo mokyklose.
18. Vietinė rinkliava sumažinama 50 procentų:
19. Vietinė rinkliava neskaičiuojama juridiniams asmenims, įregistravusiems nekilnojamąjį turtą, fiziniams asmenims, įregistravusiems komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą, ir juridiniams asmenims, kurie vykdo komercinę veiklą Kupiškio rajone, tačiau neturi užregistruoto nekilnojamojo turto, jeigu:
19.1. laikinai nevykdo veiklos ir paslaugos teikėjui pateikia tai patvirtinančias pažymas iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos ar Valstybinės mokesčių inspekcijos galiojančias 12 mėnesių;
19.2. individualioje įmonėje dirba tik jos savininkas (nėra samdomų darbuotojų) ir veikla vykdoma ne biuro patalpose;
20. Išimtinais atvejais vietinė rinkliava neskaičiuojama:
20.1. fiziniams asmenims, kurie yra įsigiję 12 specialiųjų maišų per metus (vienas 100 l maišas vienam gyventojui per mėnesį);
20.2. fiziniams asmenims, kurie kas ketvirtį pateikia komunalinių atliekų tvarkytojui išrašytus čekius apie atliekų šalinimą į Panevėžio regiono sąvartyną;
VI. ATSAKOMYBĖ UŽ VIETINĖS RINKLIAVOS NEMOKĖJIMĄ
21. Atliekų turėtojas, vietinės rinkliavos nuostatuose nustatytu laiku nesumokantis vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir atliekų tvarkymą, pažeidžia Kupiškio rajono savivaldybės atliekų tvarkymo taisykles ir atsako pagal Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodeksą.
VII. VIETINĖS RINKLIAVOS MOKĖTOJŲ TEISĖS IR PAREIGOS
23. Vietinės rinkliavos mokėtojai turi teisę susipažinti su duomenimis apie juos, įregistruotus paslaugų teikėjo registre.
24. Komunalinių atliekų turėtojai ir vietinės rinkliavos mokėtojai, pateikę patvirtinančius dokumentus (išrašą iš Nekilnojamojo turto registro), turi teisę:
24.1. reikalauti iš paslaugų teikėjo pakeisti ar patikslinti duomenis registre, jei tokie duomenys yra neteisingi, netikslūs ar neišsamūs;
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
25. Už rinkliavą gautos pajamos apskaitomos Kupiškio rajono savivaldybės biudžeto straipsnyje „Vietinės rinkliavos“.
26. Paslaugos teikėjas kiekvienam mėnesiui pasibaigus informaciją apie rinkliavos rinkimą pateikia Kupiškio rajono savivaldybės administracijai administracijos direktoriaus nustatytais terminais ir tvarka.
27. Vietinės rinkliavos lėšos gali būti naudojamos tik Savivaldybės tarybos patvirtintai Specialiajai komunalinių atliekų tvarkymo programai įgyvendinti (Savivaldybės atliekų tvarkymo sistemos organizavimo, plėtojimo ir eksploatavimo išlaidoms, atliekų surinkimo ir transportavimo, šalinimo, infrastruktūros plėtimo bei kitoms su atliekų tvarkymu susijusioms išlaidoms).
28. Vietinė rinkliava, sumokėjus daugiau nei nustatyta Nuostatuose, raštišku mokėtojo prašymu užskaitoma kaip įmoka už būsimą atsiskaitymo laikotarpį arba jam grąžinama per 30 dienų nuo prašymo pateikimo datos. Permoką grąžina paslaugos teikėjas.
29. Prašymas dėl rinkliavos ar jos permokos grąžinimo paslaugos teikėjui turi būti pateiktas per vienerius kalendorinius metus nuo grąžinti prašomos rinkliavos sumokėjimo datos.
30. Vietinės rinkliavos rinkimą kontroliuoja Valstybinės mokesčių inspekcijos Kupiškio skyrius ir Kupiškio rajono savivaldybės kontrolierius.
„Kupiškio rajono savivaldybės vietinės
rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą
iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą nuostatų
1 priedas
VIETINĖS RINKLIAVOS DYDŽIO KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ TURĖTOJAMS IR VIETINĖS RINKLIAVOS MOKĖTOJAMS LENTELĖ
Eil. Nr. |
Nekilnojamojo turto paskirtis |
Paskirties apibūdinimas |
Vietinės rinkliavos dydžio parametras |
Rinkliavos dydis, Lt/Eur mėn./100 kv. m |
1. |
Administracinės ir specialiosios paskirties pastatai |
Pastatai, skirti administraciniams tikslams (valstybės ir savivaldybės įstaigos, bankai, policijos, priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos, biurai, kontoros ir kiti įstaigų ir organizacijų administraciniai pastatai) |
kv. m |
13,00/3,8 |
2. |
Gamybos ir pramonės paskirties pastatai |
Pastatai, skirti gamybai (siuvimo įmonės, mechaninės ir stalių dirbtuvės, produkcijos perdirbimo įmonės ir kt.) |
iki 2000 kv. m
|
16,00/4,6 |
3. |
Garažų paskirties pastatai (juridinių asmenų) |
Įmonių, įstaigų ir organizacijų garažai , skirti transporto priemonių saugojimui |
kv. m |
5,00/1,4 |
4. |
Gyvenamosios paskirties pastatai |
Gyvenamųjų pastatų dalis, naudojama individualiai ir kitai veiklai vykdyti |
kv. m |
17,00/4,9 |
5. |
Mokslo, kultūros, sporto ir poilsio paskirties pastatai |
Pastatai, skirti švietimo ir mokslo reikmėms, kultūros ir sporto reikmėms bei viešiems pramoginiams renginiams (bendrojo lavinimo, menų ir profesinės mokyklos, vaikų darželiai, kultūros namai, klubai, bibliotekos, muziejai, sporto salės ir kt.) |
kv. m |
5,00/1,4 |
6. |
Sveikatos priežiūros paskirties pastatai |
Pastatai, skirti sveikatos priežiūrai (poliklinika, ligoninė, medicinos punktai, ambulatorijos, stomatologijos kab. ir kt.) |
kv. m |
12,00/3,5 |
7. |
Paslaugų paskirties pastatai |
Pastatai, skirti paslaugoms teikti (grožio salonai, pirtys, autoservisai, laidojimo namai ir kt.) |
kv. m |
20,00/5,8 |
8. |
Prekybos paskirties pastatai |
Pastatai, skirti didmeninei ir mažmeninei prekybai (parduotuvės, vaistinės, turgavietės, degalinės ir kt.) |
kv. m |
35,00/10 |
9. |
Viešbučių paskirties pastatai |
Pastatai, skirti trumpalaikiam apgyvendinimui |
kv. m |
25,00/7,2 |
10. |
Viešojo maitinimo paskirties pastatai |
Pastatai, skirti žmonėms maitinti (valgyklos, kavinės, barai ir kt.) |
kv. m |
40,00/12 |
11. |
Transporto ir sandėliavimo paskirties pastatai |
Pastatai, skirti ką nors laikyti ir transportuoti (saugyklos, bendro naudojimo sandėliai ir kiti pastatai, skirti produkcijos laikymui) |
kv. m |
1,00/0,3 |
12. |
Kitos paskirties pastatai |
Pastatai, skirti pagalbinio ūkio veiklai vykdyti (akumuliatorinės, sargybos postai, boilerinės ir kt.) ir žemės ūkio paskirties pastatai |
iki 2000 kv. m |
1,00/0,3 |
13. |
Turgavietės |
Žemės sklypas Lauko g. 3, Kupiškis (0,6257 ha) |
ha |
200,00 Lt/mėn./ha 58 Eur mėn./ha |
14. |
Neteko galios nuo 2015-04-01 |
|
|
|
Priedo pakeitimai:
Nr. TS-270, 2014-10-30, paskelbta TAR 2014-11-06, i. k. 2014-16041
Nr. TS-332, 2014-12-18, paskelbta TAR 2014-12-22, i. k. 2014-20350
Kupiškio rajono savivaldybės vietinės
rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą
iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą nuostatų
2 priedas
________________________________________________________________________________
(Atliekų turėtojas: įmonės pavadinimas / Vardas ir pavardė, įmonės kodas, adresas, telefonas)
ŪKINEI VEIKLAI ..........................METAIS NENAUDOJAMŲ
PATALPŲ
DEKLARACIJA
_________________________
(Dokumento sudarymo data)
_________________________
(Sudarymo vieta)
Eil. Nr. |
Nekilnojamojo turto adresas |
Unikalus nekilnojamojo turto Nr. |
Nenaudojamas plotas (kv. m.) |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PATVIRTINU, kad deklaracijoje pateikta informacija yra teisinga ir atitinka faktines aplinkybes
__________________________________________ A. V.
(pareigos, vardas ir pavardė, parašas)
SUDERINTA
__________________________________
(pareigos, vardas ir pavardė, parašas, data ) A. V.
KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBAI RENGIAMO SPRENDIMO
PROJEKTO „DĖL KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS VIETINĖS RINKLIAVOS UŽ
KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ SURINKIMĄ IŠ ATLIEKŲ TURĖTOJŲ IR ATLIEKŲ
TVARKYMĄ NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“
ANTIKORUPCINIS VERTINIMAS
Eil. Nr. |
Teisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai |
Vertinimas balais |
Vertinimas balais |
|
PAPRASTUMAS |
|
|
1.
|
Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais Savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? |
|
Ne (0)
|
|
NUOSEKLUMAS |
|
|
2. |
Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis Savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? |
|
Ne (0)
|
|
STRUKTŪRA |
|
|
3. |
Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? |
|
Ne (0) |
4. |
Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? |
Taip (1) |
Ne (0) |
5. |
Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? |
|
Ne (0) |
6. |
Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? |
|
Ne (0) |
7. |
Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? |
|
Ne (0) |
8. |
Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? |
|
Ne (0) |
9. |
Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? |
|
Ne (0) |
10. |
Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? |
|
Ne (0)
|
|
ĮGYVENDINAMUMAS |
|
|
11. |
Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? |
|
Ne (0) |
12. |
Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? |
|
Ne (0) |
13. |
0,08 |
_____________________________
KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBAI RENGIAMO SPRENDIMO
PROJEKTO „DĖL KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS VIETINĖS RINKLIAVOS UŽ
KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ SURINKIMĄ IŠ ATLIEKŲ TURĖTOJŲ IR ATLIEKŲ
TVARKYMĄ NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“
ANTIKORUPCINIS VERTINIMAS
Eil. Nr. |
Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai |
Vertinimas balais |
Vertinimas balais |
|
NAUDINGUMAS |
|
|
1. |
Ar teisės aktas sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? |
|
Ne (0) |
2. |
Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? |
|
Ne (0) |
3. |
Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? |
|
Ne (0) |
4. |
Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? |
|
Ne (0) |
5. |
Ar teisės aktas sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? |
|
Ne (0) |
6. |
Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? |
|
Ne (0) |
7. |
Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? |
|
Ne (0) |
8. |
Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? |
|
Ne (0) |
9. |
Ar teisės aktu mažinama tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė? |
|
Ne (0) |
10. |
Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? |
|
Ne (0) |
11. |
Ar teisės aktas numato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? |
|
Ne (0) |
12. |
Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui? |
|
Ne (0) |
|
PRIEINAMUMAS |
|
|
13. |
Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
|
Ne (0) |
14. |
Ar teisės akte numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
|
Ne (0) |
15. |
Ar teisės aktas susijęs su asmeniniais interesais? |
|
Ne (0) |
16. |
Ar teisės aktu nustatomas reguliavimas būtinas, ar dėl jo neatsiras galimybių pasipelnyti tarnybos sąskaita? |
|
Ne (0) |
17. |
0,00 |
______________________
Pakeitimai:
1.
Kupiškio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. TS-270, 2014-10-30, paskelbta TAR 2014-11-06, i. k. 2014-16041
Dėl Kupiškio rajono savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. TS-278 „Dėl Kupiškio rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Kupiškio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. TS-332, 2014-12-18, paskelbta TAR 2014-12-22, i. k. 2014-20350
Dėl Kupiškio rajono savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. TS-278 „Dėl Kupiškio rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo