Suvestinė redakcija nuo 2017-01-01

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2013-11-28, i. k. 2013-03305

 

Herbas.wmf

KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS VIETINĖS RINKLIAVOS UŽ KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ SURINKIMĄ IŠ ATLIEKŲ TURĖTOJŲ IR ATLIEKŲ TVARKYMĄ NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2013 m. lapkričio 28 d. Nr. TS-278

Kupiškis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu ir 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos rinkliavų įstatymo (Žin., 2000, Nr. 52-1484) 11 straipsnio 1 dalies 8 punktu, 12 ir 13 straipsniais, Atliekų tvarkymo įstatymo (Žin., 1998, Nr. 61-1726; 2002, Nr. 72-3016; 2012, Nr. 50-2445) 25 ir 30 straipsniu Kupiškio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Neteko galios nuo 2017-01-01

Punkto naikinimas:

Nr. TS-259, 2016-09-08, paskelbta TAR 2016-09-12, i. k. 2016-23528

 

2. Neteko galios nuo 2017-01-01

Punkto naikinimas:

Nr. TS-259, 2016-09-08, paskelbta TAR 2016-09-12, i. k. 2016-23528

 

3. Pripažinti netekusiais galios Kupiškio rajono savivaldybės tarybos sprendimus:

3.1. 2009 m. gegužės 28 d. sprendimą Nr. TS-147 „Dėl Kupiškio rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš gyventojų ir atliekų tvarkymą nuostatų patvirtinimo“;

3.2. 2009 m. spalio 29 d. sprendimą Nr. TS-274 „Dėl Kupiškio rajono savivaldybės tarybos 2009 m. gegužės 28 d. sprendimo Nr. TS-147 „Dėl Kupiškio rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš gyventojų ir atliekų tvarkymą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo“.

4. Neteko galios nuo 2017-01-01

Punkto naikinimas:

Nr. TS-259, 2016-09-08, paskelbta TAR 2016-09-12, i. k. 2016-23528

 

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir terminais.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Jonas Jarutis

Patvirtinta. Neteko galios nuo 2017-01-01

Priedo naikinimas:

Nr. TS-259, 2016-09-08, paskelbta TAR 2016-09-12, i. k. 2016-23528

 

 


Kupiškio rajono savivaldybės vietinės

rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą

iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą nuostatų

1 priedas

 

VIETINĖS RINKLIAVOS DYDŽIO KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ TURĖTOJAMS IR VIETINĖS RINKLIAVOS MOKĖTOJAMS LENTELĖ

 

Eil.

Nr.

Nekilnojamojo turto paskirtis

Paskirties apibūdinimas

Vietinės rinkliavos dydžio parametras

Rinkliavos dydis,

Lt/Eur mėn./100 kv. m

1.

Administracinės ir specialiosios paskirties pastatai

Pastatai, skirti administraciniams tikslams  (valstybės ir savivaldybės įstaigos, bankai, policijos, priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos, biurai, kontoros ir kiti įstaigų ir organizacijų administraciniai pastatai)

kv. m

13,00/3,8

2.

Gamybos ir pramonės paskirties pastatai

Pastatai, skirti gamybai         (siuvimo įmonės, mechaninės ir stalių dirbtuvės, produkcijos perdirbimo įmonės ir kt.)

iki 2000

kv. m

 

16,00/4,6

3.

Garažų paskirties pastatai (juridinių asmenų)

Įmonių, įstaigų ir organizacijų garažai , skirti transporto priemonių saugojimui

kv. m

5,00/1,4

4.

Gyvenamosios paskirties pastatai

Gyvenamųjų pastatų dalis, naudojama individualiai ir kitai veiklai vykdyti

kv. m

17,00/4,9

5.

Mokslo, kultūros, sporto ir poilsio paskirties pastatai

Pastatai, skirti švietimo ir mokslo reikmėms, kultūros ir sporto reikmėms bei viešiems pramoginiams  renginiams (bendrojo lavinimo, menų ir profesinės mokyklos, vaikų darželiai, kultūros namai, klubai, bibliotekos, muziejai, sporto salės ir kt.)

kv. m

5,00/1,4

6.

Sveikatos priežiūros paskirties pastatai

Pastatai, skirti sveikatos priežiūrai (poliklinika, ligoninė, medicinos punktai, ambulatorijos, stomatologijos kab. ir kt.)

kv. m

12,00/3,5

7.

Paslaugų paskirties pastatai

Pastatai,  skirti paslaugoms teikti    (grožio salonai, pirtys, autoservisai, laidojimo namai ir kt.)

kv. m

20,00/5,8

8.

Prekybos paskirties pastatai

Pastatai, skirti didmeninei ir mažmeninei prekybai             (parduotuvės, vaistinės, turgavietės, degalinės ir kt.)

kv. m

35,00/10

9.

Viešbučių paskirties pastatai

Pastatai, skirti trumpalaikiam apgyvendinimui

kv. m

25,00/7,2

10.

Viešojo maitinimo paskirties pastatai

Pastatai, skirti žmonėms maitinti (valgyklos, kavinės, barai ir kt.)

kv. m

40,00/12

11.

Transporto ir sandėliavimo  paskirties pastatai

Pastatai, skirti ką nors laikyti ir transportuoti (saugyklos, bendro naudojimo sandėliai ir kiti pastatai, skirti produkcijos laikymui)

kv. m

1,00/0,3

12.

Kitos paskirties pastatai

Pastatai, skirti pagalbinio ūkio veiklai vykdyti                (akumuliatorinės, sargybos postai, boilerinės ir kt.)

ir žemės ūkio paskirties pastatai

 

 

iki 2000

kv. m

 

 

1,00/0,3

13.

Turgavietės

Žemės sklypas Lauko g. 3, Kupiškis (0,6257 ha)

ha

200,00

Lt/mėn./ha 58 Eur mėn./ha

14.

Neteko galios nuo 2015-04-01

 

 

 

 

 

Priedo pakeitimai:

Nr. TS-270, 2014-10-30, paskelbta TAR 2014-11-06, i. k. 2014-16041

Nr. TS-332, 2014-12-18, paskelbta TAR 2014-12-22, i. k. 2014-20350

 


Kupiškio rajono savivaldybės vietinės

rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą

iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą nuostatų

2 priedas

 

 

________________________________________________________________________________

(Atliekų turėtojas: įmonės pavadinimas / Vardas ir pavardė, įmonės kodas, adresas, telefonas)

 

 

 

ŪKINEI VEIKLAI ..........................METAIS NENAUDOJAMŲ

PATALPŲ

DEKLARACIJA

 

_________________________

(Dokumento sudarymo data)

 

_________________________

(Sudarymo vieta)

 

 

 

Eil. Nr.

Nekilnojamojo turto adresas

Unikalus nekilnojamojo turto Nr.

Nenaudojamas plotas

(kv. m.)

Pastabos

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PATVIRTINU, kad deklaracijoje pateikta informacija yra teisinga ir atitinka faktines aplinkybes

 

 

__________________________________________           A. V.

(pareigos, vardas ir pavardė, parašas)

 

 

 

 

SUDERINTA

 

__________________________________

(pareigos, vardas ir pavardė, parašas, data )                          A. V.

 

 

 


 

KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBAI RENGIAMO SPRENDIMO

PROJEKTODĖL KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS VIETINĖS RINKLIAVOS UŽ

KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ SURINKIMĄ IŠ ATLIEKŲ TURĖTOJŲ IR ATLIEKŲ

TVARKYMĄ NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“

 

ANTIKORUPCINIS VERTINIMAS

 

Eil.

Nr.

Teisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai

Vertinimas balais

Vertinimas balais

 

PAPRASTUMAS

 

 

1.

 

Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais Savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ?

 

Ne (0)

 

 

NUOSEKLUMAS

 

 

2.

Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis Savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams?

 

Ne (0)

 

 

STRUKTŪRA

 

 

3.

Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į

atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas,

preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo

taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.?

 

Ne (0)

4.

Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus?

Taip (1)

Ne (0)

5.

Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą?

 

Ne (0)

6.

Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų?

 

Ne (0)

7.

Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus?

 

Ne (0)

8.

Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai?

 

Ne (0)

9.

Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą?

 

Ne (0)

10.

Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai?

 

Ne (0)

 

 

 

ĮGYVENDINAMUMAS

 

 

11.

Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas?

 

Ne (0)

12.

Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas?

 

Ne (0)

13.

0,08

 

_____________________________

 


 

KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBAI RENGIAMO SPRENDIMO

PROJEKTODĖL KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS VIETINĖS RINKLIAVOS UŽ

KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ SURINKIMĄ IŠ ATLIEKŲ TURĖTOJŲ IR ATLIEKŲ

TVARKYMĄ NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“

 

ANTIKORUPCINIS VERTINIMAS

 

Eil. Nr.

Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai

Vertinimas balais

Vertinimas balais

 

NAUDINGUMAS

 

 

1.

Ar teisės aktas sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti?

 

Ne (0)

2.

Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)?

 

Ne (0)

3.

Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams?

 

Ne (0)

4.

Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)?

 

Ne (0)

5.

Ar teisės aktas sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą?

 

Ne (0)

6.

Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas?

 

Ne (0)

7.

Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams?

 

Ne (0)

8.

Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus?

 

Ne (0)

9.

Ar teisės aktu mažinama tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė?

 

Ne (0)

10.

Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės?

 

Ne (0)

11.

Ar teisės aktas numato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas?

 

Ne (0)

12.

Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui?

 

Ne (0)

 

PRIEINAMUMAS

 

 

13.

Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje?

 

Ne (0)

14.

Ar teisės akte numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje?

 

Ne (0)

15.

Ar teisės aktas susijęs su asmeniniais interesais?

 

Ne (0)

16.

Ar teisės aktu nustatomas reguliavimas būtinas, ar dėl jo neatsiras galimybių pasipelnyti tarnybos sąskaita?

 

Ne (0)

17.

0,00

 

______________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Kupiškio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-270, 2014-10-30, paskelbta TAR 2014-11-06, i. k. 2014-16041

Dėl Kupiškio rajono savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. TS-278 „Dėl Kupiškio rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Kupiškio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-332, 2014-12-18, paskelbta TAR 2014-12-22, i. k. 2014-20350

Dėl Kupiškio rajono savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. TS-278 „Dėl Kupiškio rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Kupiškio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-259, 2016-09-08, paskelbta TAR 2016-09-12, i. k. 2016-23528

Dėl Kupiškio rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą nuostatų patvirtinimo