Sprendimas netenka galios 2014-07-02:
Jurbarko rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T2-176, 2014-06-26, paskelbta TAR 2014-07-01, i. k. 2014-09447
Dėl Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2011-12-23 iki 2014-07-01
Sprendimas paskelbtas: TAR 2010-02-25, i. k. 2010-00223
JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TEISĖS AKTŲ AR JŲ PROJEKTŲ
ANTIKORUPCINIO VERTINIMO TVARKOS PATVIRTINIMO
2010 m. vasario 25 d. Nr. T2-39
Jurbarkas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55 – 1049; 2008, Nr. 113 – 4290) 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo (Žin., 2002, Nr. 57-2297) 5 straipsnio 1 dalies 3 punktu, 8 straipsniu, 16 straipsnio 1 dalies 3 punktu, Sprendimų projektų poveikio vertinimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 276 (Žin., 2003, Nr. 23-975), ir atsižvelgdama į Jurbarko rajono savivaldybės korupcijos prevencijos programos įgyvendinimo 2009–2010 metų priemonių plano, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2009 m. balandžio 30 d. sprendimu Nr. T2-127, 2 priemonę, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a :
1. Patvirtinti Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio vertinimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Paskelbti informaciją apie šį sprendimą laikraštyje „Šviesa“, o visą sprendimą – savivaldybės interneto tinklalapyje www.jurbarkas.lt.
PATVIRTINTA
Jurbarko rajono savivaldybės tarybos
2010 m. vasario 25 d. sprendimu Nr. T2-39
JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TEISĖS AKTŲ AR JŲ
PROJEKTŲ ANTIKORUPCINIO VERTINIMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio vertinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimais bei administracijos direktoriaus įsakymais priimamų teisės aktų ar jų projektų (toliau – Teisės aktų ar jų projektų ) antikorupcinio vertinimo principus ir tvarką.
2. Teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio vertinimo tikslas – rengiant teisės aktų projektus ar įgyvendinant teisės aktus sumažinti korupcijos tikimybę.
3. Šio Aprašo tikslas – reglamentuoti savivaldybės institucijų leidžiamų teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio vertinimo procesą, kuriuo siekiama:
4. Apraše vartojamos sąvokos:
4.1. Korupcija – valstybės politiko, tarnautojo ar jam prilyginto asmens elgesys, neatitinkantis jam suteiktų įgaliojimų ar nustatyto elgesio standartų, ar tokio elgesio skatinimas siekiant naudos sau ar kitiems asmenims ir taip pakenkiant asmenų, valstybės ar savivaldybės interesams.
4.2. Korupcijos pasireiškimo rizika – tikimybė, kad dėl tam tikrų vidinių arba išorinių veiksnių savivaldybės veiklos tikslai nebus įgyvendinti arba bus įgyvendinti netinkamai ir dėl to atsiras galimybė patirti nuostolių.
4.3. Korupcijos pasireiškimo rizikos įvertinimas – teisės akto projekto priėmimo proceso etapas, kurio metu surenkama ir analizuojama informacija, jos pagrindu (šiame Apraše nustatytais požiūriais ir tvarka) įvertinamas rengiamo teisės akto projekto įgyvendinimo galimas teigiamas ir/ ar neigiamas ilgalaikis ir/ar trumpalaikis poveikis korupcijos pasireiškimo atžvilgiu.
4.4. Korupcijos pasireiškimo rizikos valdymas – rizikos valdymo proceso dalis, kurio metu nustatoma korupcijos pasireiškimo rizika ir priimami sprendimai dėl jos įtakos sumažinimo arba panaikinimo.
4.5. Kitos šiame Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme, Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme vartojamas sąvokas.
II. TEISĖS AKTŲ AR JŲ PROJEKTŲ ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATVEJAI
5. Teisės akto ar jo projekto antikorupcinis vertinimas atliekamas, jeigu jame numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su:
5.1. savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims;
5.2. savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims;
5.3. subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto;
5.6. konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu;
5.7. licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;
5.12. kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-399, 2011-12-22, paskelbta TAR 2011-12-22, i. k. 2011-02052
6. Teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio vertinimo būdai:
6.1. išankstinis vertinimas – šio Aprašo nustatyta tvarka teisės akto rengėjo atliekamas teisės akto projekto antikorupcinis vertinimas;
6.2. paskesnysis vertinimas – šio Aprašo nustatyta tvarka savivaldybės administracijos Centralizuoto vidaus audito skyriaus ar savivaldybės Antikorupcijos komisijos atliekamas įsigaliojusio teisės akto antikorupcinis vertinimas.
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-29, 2011-01-27, paskelbta TAR 2011-01-27, i. k. 2011-00057
7. Įsigaliojusio teisės akto antikorupcinį vertinimą gali atlikti Antikorupcijos komisija savivaldybės Tarybos pavedimu.
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-29, 2011-01-27, paskelbta TAR 2011-01-27, i. k. 2011-00057
III. TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ ANTIKORUPCINIS VERTINIMAS
8. Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo procesą sudaro 3 etapai:
8.1. tikrinimas, kurio metu teisės akto projekto rengėjas, vadovaudamasis šio Aprašo 5 punktu, atrenka vertintinus teisės aktų projektus;
8.2. analizė, kuria siekiama nustatyti korupcijos pasireiškimo riziką rengiamame teisės akte ir įvertinti ją balais,
9. Tikrinimo etapo metu patikrinama, ar teisės aktas yra susijęs su viena iš šio Aprašo 5 punkte nurodytų veiklos sričių, ir užpildomas Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (1 priedas). Jei nors į vieną klausimą atsakymas teigiamas, atliekami kiti antikorupcinio vertinimo etapai.
10. Analizės etapą sudaro:
10.1. formalus teisės akto projekto kokybės vertinimas, kuris padeda nustatyti, ar teisės akto projektas yra nuoseklus, nedviprasmiškas, aiškiai suprantamas ir pritaikomas. Nenuoseklūs, dviprasmiški, sunkiai suprantami ir pritaikomi teisės aktai gali sudaryti korupcijos pasireiškimo rizikos tikimybę. Kokybės teisės akto projekto vertinimas atliekamas užpildant Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimyną (2 priedas);
11. Atliekant išankstinį antikorupcinį teisės aktų projektų vertinimą, apskaičiuojama korupcijos pasireiškimo rizika konkrečiame teisės akto projekte. Atsakymų balų suma turi būti padalyta iš klausimyne esančių klausimų skaičiaus. Korupcijos pasireiškimo rizika turi būti įvertinta nuo 0 iki 1. Kuo įvertinimo balas yra arčiau 1, tuo korupcijos pasireiškimo rizikos lygis konkrečiame teisės akto projekte yra didesnis.
12. Jei konkrečiame teisės akto projekte nustatomas didelis (daugiau kaip 0,5 balo) korupcijos pasireiškimo lygis, teisės akto projekto rengėjas turi kiek galima sumažinti ar panaikinti priežastis, didinančias korupcijos pasireiškimo rizikos lygį, o jei to neįmanoma padaryti, turi tai įrašyti Antikorupcinio vertinimo išvadoje (4 priedas).
13. Išankstinį teisės aktų projektų antikorupcinį vertinimą atlikęs teisės akto projekto rengėjas pagal užpildytus teisės akto projekto antikorupcinio vertinimo klausimynus parengia Antikorupcinio vertinimo išvadą (4 priedas) dėl konkretaus teisės akto įtakos korupcijai. Prie išvados teisės akto projekto rengėjas privalo pridėti užpildytus klausimynus.
14. Teisės akto projekto rengėjas išvadoje turi pateikti informaciją apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir nurodyti priežastis, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis.
15. Išankstinis teisės akto projekto antikorupcinis vertinimas neatliekamas tik tada, kai teisės akto projektas yra ypač skubus ir juo siekiama išspręsti netikėtai susiklosčiusias krizines situacijas, arba siūlomas redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.
16. Savivaldybės administracijos Juridinis skyrius, derindamas teisės akto projektą ir nustatęs, kad teisės akto projektas turėjo būti vertintas Apraše nustatyta tvarka, tačiau nebuvo įvertintas, grąžina teisės akto projektą teisės akto rengėjui, kad šis būtų įvertintas pagal nustatytus reikalavimus. Jei teisės aktas neįvertintas Apraše nustatyta tvarka, jis negali būti teikiamas svarstyti ir tvirtinti savivaldybės institucijoms išskyrus Aprašo 15 punkte numatytą atvejį.
17. Savivaldybės administracijos Juridinis skyrius, vykdydamas išankstinio teisės akto projekto antikorupcinio vertinimo kontrolę, turi teisę:
17.1. grąžinti teisės akto rengėjui teisės akto projektą, kad šis būtų įvertintas pagal nustatytus reikalavimus;
IV. ĮSIGALIOJUSIŲ TEISĖS AKTŲ ANTIKORUPCINIS VERTINIMAS
18. Įsigaliojusio teisės akto antikorupcinį (paskesnįjį) vertinimą atlieka ir išvadą rengia savivaldybės administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius, vadovaudamasis šiuo Aprašu. Toks vertinimas atliekamas kilus rimtų abejonių, kad teisės aktas susijęs su didele korupcijos pasireiškimo rizika.
19. Teisės akto antikorupcinio paskesniojo vertinimo procesą sudaro 3 etapai:
19.2. analizė, kuria siekiama nustatyti korupcijos pasireiškimo riziką. Analizė atliekama pagal šio Aprašo 10 punkte nustatytą metodiką;
20. Įvertinęs teisės aktą ir nustatęs, kad korupcijos pasireiškimo rizika yra nuo 0,5 iki 1, savivaldybės administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius pateikia pasiūlymus dėl teisės akto keitimo ar naikinimo savivaldybės institucijoms pagal kompetenciją.
21. Neteko galios nuo 2011-01-28
Punkto naikinimas:
Nr. T2-29, 2011-01-27, paskelbta TAR 2011-01-27, i. k. 2011-00057
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
22. Už teisės akto ar jo projekto vertinimo antikorupciniu požiūriu kokybę atsako vertinimą atlikęs asmuo.
23. Teisės aktų antikorupcinio vertinimo kontrolę atlieka savivaldybės administracijos Juridinis skyrius.
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-29, 2011-01-27, paskelbta TAR 2011-01-27, i. k. 2011-00057
24. Neteko galios nuo 2011-01-28
Punkto naikinimas:
Nr. T2-29, 2011-01-27, paskelbta TAR 2011-01-27, i. k. 2011-00057
Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktų
ar jų projektų antikorupcinio vertinimo
tvarkos aprašo
1 priedas
TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*
Eil. Nr. |
Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su: |
Žymėti tik teigiamus atsakymus |
1 |
savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims |
|
2 |
savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims |
|
3 |
subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto |
|
4 |
Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu |
|
5 |
prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu |
|
6 |
konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu |
|
7 |
licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu; |
|
8 |
asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose; |
|
9 |
teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis |
|
10 |
paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu |
|
11 |
žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba |
|
12 |
kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą. |
|
* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė) (data)
Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktų
ar jų projektų antikorupcinio vertinimo
tvarkos aprašo
2 priedas
TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNAS
|
Teisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai
|
Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X) |
Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X) |
Vertinimas balais |
1
|
Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
2 |
Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
3 |
Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? |
Taip (0)
|
Ne (1)
|
|
4 |
Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? |
Taip (0)
|
Ne (1)
|
|
5 |
Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? |
Taip (0)
|
Ne (1)
|
|
6 |
Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
7 |
Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? |
Taip (0)
|
Ne (1)
|
|
8 |
Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
9 |
Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? |
Taip (1) |
Ne (0) |
|
10 |
Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
11 |
Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? |
Taip (0)
|
Ne (1)
|
|
12 |
Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
|
Iš viso balų |
x |
x |
|
Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)
Iš viso balų : 12 =
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė) (data)
Priedo pakeitimai:
Nr. T2-29, 2011-01-27, paskelbta TAR 2011-01-27, i. k. 2011-00057
Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktų
ar jų projektų antikorupcinio vertinimo
tvarkos aprašo
3 priedas
TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNAS
Eil. Nr. |
Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai
|
Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X) |
Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X) |
Vertinimas balais |
1 |
Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
2 |
Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
3 |
Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
4 |
Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
5 |
Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
6 |
Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? |
Taip (1) |
Ne (0) |
|
7 |
Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
8 |
Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
9 |
Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
10 |
Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
11 |
Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? |
Taip (0)
|
Ne (1)
|
|
12 |
Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? |
Taip (0)
|
Ne (1)
|
|
13 |
Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
Taip (1)
|
Ne (0)
|
|
|
Iš viso balų |
x |
x |
|
Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų : 13 =
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė) (data)
Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktų
ar jų projektų antikorupcinio vertinimo
tvarkos aprašo
4 priedas
ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA
1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr. |
|
2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis: |
2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) - |
|
2.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) - |
|
2.3. Iš viso - |
|
3. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. |
|
4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes. |
|
5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo. |
|
6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos. |
|
PRIDEDAMA:
3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė) (data)
Pakeitimai:
1.
Jurbarko rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T2-29, 2011-01-27, paskelbta TAR 2011-01-27, i. k. 2011-00057
Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. vasario 25 d. sprendimu Nr. T2-39 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio vertinimo tvarkos patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Jurbarko rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T2-399, 2011-12-22, paskelbta TAR 2011-12-22, i. k. 2011-02052
Dėl Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio vertinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. vasario 25 d. sprendimu Nr. T2-39, pakeitimo