Suvestinė redakcija nuo 2015-01-01 iki 2015-11-16
Sprendimas paskelbtas: TAR 2013-05-02, i. k. 2013-01510
JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PAGALBOS Į NAMUS PASLAUGŲ JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TEIKIMO IR MOKĖJIMO UŽ PASLAUGAS TVARKOS APRAŠO patvirtinimo
2013 m. gegužės 2 d. Nr. T-53
Joniškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 4 dalimi ir 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (Žin., 2006, Nr. 17-589; 2010, Nr. 53-2588), Mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 583 (Žin., 2006, Nr. 68-2510; 2010, Nr. 86-4549), Socialinių paslaugų katalogu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 (Žin., 2006, Nr. 43-1570; 2010, Nr. 83-4393), Joniškio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Pagalbos į namus paslaugų Joniškio rajono savivaldybėje teikimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusį galios Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2012 m. lapkričio 22 d. sprendimą Nr. T-213 „Dėl Pagalbos į namus paslaugų teikimo Joniškio rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Joniškio rajono savivaldybės tarybos
2013 m. gegužės 2 d. sprendimu Nr. T-53
PAGALBOS Į NAMUS PASLAUGŲ JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE
TEIKIMO IR MOKĖJIMO UŽ PASLAUGAS
TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pagalbos į namus paslaugų Joniškio rajono savivaldybėje teikimo ir mokėjimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Joniškio rajono savivaldybėje (toliau – savivaldybė) teikiamų pagalbos į namus paslaugų organizavimo, teikimo ir mokėjimo už jas sąlygas, socialinių paslaugų teikėjų ir gavėjų santykius.
2. Pagalbos į namus paslaugos – asmens namuose teikiamos paslaugos, padedančios asmeniui (šeimai) tvarkytis buityje ir dalyvauti visuomeniniame gyvenime.
3. Pagalbos į namus paslaugas (toliau – Paslaugos) savivaldybėje administruoja savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyrius (toliau – Skyrius), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais.
4. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme apibrėžtas sąvokas.
II. PASLAUGŲ GAVĖJAI IR TEIKĖJAI
6. Paslaugų gavėjais gali būti asmenys, kuriems pagal jų socialinių paslaugų poreikio vertinimą reikalingos paslaugos namuose.
7. Paslaugų gavėjais gali būti:
7.4. senyvo amžiaus asmenys ir neįgalūs asmenys, kurių vaikai neturi pragyvenimo šaltinio, gyvena kitoje vietovėje ar dėl objektyvių priežasčių negali padėti savo tėvams;
8. Paslaugų teikimo pirmumą turi vieniši, nepasiturintys (asmens pajamos neviršija valstybės remiamų pajamų dvigubo dydžio) asmenys, kuriems nustatytas didelių specialiųjų poreikių lygis ir specialusis nuolatinės slaugos poreikis.
9. Paslaugų gavėjo giminės ar nuomininkai, gyvenantys kartu su paslaugų gavėju, neturi teisės gauti pagalbos saviems poreikiams tenkinti.
11. Paslaugas teikia lankomosios priežiūros darbuotojai. Lankomosios priežiūros darbuotojais gali dirbti asmenys, turintys ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir išklausę socialinių padėjėjų įžanginius mokymus (40 ak. val.).
12. Vienam lankomosios priežiūros darbuotojui tenkantis darbo krūvis nustatomas atsižvelgiant į paslaugų gavėjams pripažintą savarankiškumo, specialiųjų poreikių lygį ir nustatytą paslaugos trukmę.
III. PASLAUGŲ TEIKIMO ORGANIZAVIMAS
14. Asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas (rūpintojas), pageidaujantys, kad būtų skirtos Paslaugos, kreipiasi į gyvenamosios vietos seniūniją ir pateikia:
14.1. užpildytą prašymą-paraišką gauti socialines paslaugas (formą SP-8, patvirtintą socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. A1-183 (Žin., 2005, Nr. 81-2986; 2006, Nr. 79-3126);
14.4. sveikatos priežiūros įstaigos pažymą (027/a forma) su išvadomis (išskyrus tuos atvejus kai asmuo yra nedarbingas (darbingumo lygis 0–25 %), jam nustatytas didelių specialiųjų poreikių lygis ar asmuo yra vyresnis nei 75 metų).
15. Prašyme-paraiškoje suteikti Paslaugas nurodomi asmens duomenys, jo (šeimos narių) veiklos pobūdis ir kita finansinėms galimybėms mokėti už socialines paslaugas įvertinti būtina informacija.
16. Seniūnijos atsakingas darbuotojas, gavęs asmens (globėjo, rūpintojo) raštišką prašymą ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prašymo gavimo dienos nustato asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį, o vertindamas asmens (šeimos) savarankiškumo lygį, nustato Paslaugos trukmę (1 priedas).
17. Asmens (šeimos) socialinės priežiūros paslaugų poreikis nustatomas vadovaujantis Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašu ir Senyvo amžiaus asmens bei suaugusio asmens su negalia socialinės globos poreikio nustatymo metodika, patvirtinta socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-94 (Žin., 2006, Nr. 43-1571; 2007, Nr. 32-1162), ir Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir socialinių paslaugų skyrimo Joniškio rajono savivaldybėje tvarkos aprašu, patvirtintu Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2006 m. rugpjūčio 10 d. sprendimu Nr. T-149 (2012 m. rugpjūčio 30 d. sprendimo Nr. T-149 redakcija).
18. Seniūnijos atsakingas darbuotojas asmens (šeimos) prašymą su visais nurodytais dokumentais pateikia Skyriaus atsakingam darbuotojui.
19. Jei Skyriaus atsakingam darbuotojui reikalinga papildoma informacija, susijusi su Paslaugos skyrimu, jis gali pareikalauti iš asmens ar seniūnijos specialisto papildomų dokumentų.
20. Skyriaus atsakingas darbuotojas, gavęs iš seniūnijos asmens (šeimos) prašymą-paraišką:
20.3. suveda duomenis apie socialinių paslaugų skyrimą į socialinės paramos informacinę sistemą (SPIS);
21. Paslaugos teikėjas informuoja asmenį apie paslaugų skyrimą ir per 5 kalendorines dienas pasirašo pagalbos į namus paslaugų teikimo sutartį su paslaugos gavėju. Sutarties formą tvirtina paslaugos teikėjas.
25. Paslaugos sudėtis konkrečiam asmeniui gali būti skirtinga atsižvelgiant į jo poreikius, bet turi susidėti ne mažiau kaip iš 3 paslaugų.
26. Paslaugos teikimo trukmė – nuo dviejų iki trijų valandų per dieną, nuo dviejų iki dešimties valandų per savaitę.
27. Jei asmeniui (šeimai) teikiamų Paslaugų trukmė ir dažnumas neatitinka asmens poreikių, paslaugų teikėjas informuoja Skyriaus atsakingą darbuotoją.
IV. MOKĖJIMAS UŽ PASLAUGAS
29. Asmens (šeimos) finansinės galimybės mokėti už socialines paslaugas ir mokesčio už socialines paslaugas dydis vertinamas vadovaujantis Mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 583 (Žin., 2006, Nr. 68-2510) ir šiuo Tvarkos aprašu.
30. Asmenys, pradėję gauti pagalbos į namus paslaugas iki 2006 m. liepos 1 d., už paslaugas moka pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. sausio 29 d. nutarimą Nr. 111 „Dėl Apmokėjimo už socialines paslaugas principų ir tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 1998, Nr. 12-278), išskyrus tuos atvejus, kai jiems nustatytas mokėjimo už pagalbą į namus dydis yra didesnis už nustatytąjį pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 583 patvirtintą Mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašą (Žin., 2006, Nr. 68-2510).
31. Informavimo, bendravimo, konsultavimo, tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugos visiems paslaugų gavėjams yra teikiamos nemokamai.
32. Paslaugų gavėjams, kurių pajamos vienam šeimos nariui yra iki 2 valstybės remiamų pajamų dydžio, visos Paslaugos teikiamos nemokamai.
33. Asmens (šeimos) finansines galimybes mokėti už suteiktas Paslaugas apskaičiuoja Skyriaus atsakingas darbuotojas.
35. Paslaugos gavėjo finansinės galimybės apskaičiuojamos atsižvelgiant į asmens (šeimos) pajamas, tenkančias vienam šeimos nariui:
36. Atskaičius nustatytą asmens (šeimos) mokesčio už Paslaugas dalį, asmens (vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui) mėnesio pajamos negali likti mažesnės už valstybės remiamų pajamų dvigubą dydį.
37. Paslaugos kainą apskaičiuoja paslaugos teikėjas ir duomenis apie socialinių paslaugų mokėjimą ir teikimą suveda į socialinės paramos informacinę sistemą (SPIS);
38. Paslaugos kaina apskaičiuojama individualiai kiekvienam paslaugos gavėjui, atsižvelgiant į suteiktų Paslaugų vertę, pajamas ir galimybę mokėti už socialines paslaugas.
39. Paslaugų vertė per mėnesį apskaičiuojama Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytą minimalų valandinį atlygį dauginant iš suteiktų Paslaugų asmeniui (šeimai) teikimo trukmės (valandų skaičiaus per mėnesį).
40. Už teikiamas Paslaugas moka tie paslaugų gavėjai, kurių pajamos vienam šeimos nariui yra:
41. Asmens (šeimos) ir savivaldybės administracijos tarpusavio teisės ir pareigos, susijusios su Paslaugos skyrimu ir mokėjimu asmeniui (šeimai) nustatomos nustatytos formos rašytine sutartimi (3 priedas).
42. Paslaugos gavėjas privalo pranešti Skyriui apie pajamų pokyčius per socialinių paslaugų gavimo laiką.
43. Pasikeitus mokėjimui už socialines paslaugas reglamentuojantiems teisės aktams ar asmens pajamoms, Skyrius nuo jų pasikeitimų dienos iš naujo įvertina asmens finansines galimybes. Perskaičiavus asmens finansines galimybes, asmuo už socialines paslaugas moka nuo to mėnesio, nuo kurio perskaičiuotos finansinės galimybės.
44. Asmens (šeimos) finansinės galimybės mokėti už socialines paslaugas peržiūrimos vieną kartą per metus.
45. Mokestis už gautas pagalbos į namus paslaugas turi būti sumokėtas paslaugos teikėjui, kuris surinktas lėšas iki kito mėnesio 25 d. perveda į savivaldybės administracijos sąskaitą.
46. Lėšos, gautos už pagalbos į namus paslaugas, įtraukiamos į apskaitą ir naudojamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais.
47. Klausimą dėl asmens visiško ar laikino atleidimo nuo mokesčio už Paslaugas svarsto Joniškio rajono savivaldybės socialinės paramos teikimo komisija, kuri įvertina aplinkybes (liga, sunki materialinė situacija, gaisras ir pan.), sunkinančias paslaugų gavėjo finansines galimybes mokėti už Paslaugas, ir teikia siūlymą administracijos direktoriui, kuris paslaugų gavėją nuo mokesčio už socialines paslaugas atleidžia ar mokestį sumažina.
V. PAGALBOS Į NAMUS PASLAUGŲ TEIKIMO NUTRAUKIMAS
48. Pagalbos į namus paslaugų teikimas nutraukiamas:
48.8. paaiškėjus, kad asmuo, besikreipiantis dėl socialinių paslaugų (vienas iš suaugusių šeimos narių, jo globėjas, rūpintojas), sąmoningai pateikė neteisingą informaciją socialinių paslaugų poreikiui nustatyti arba dirbtinai pablogino sąlygas, norėdamas gauti socialines paslaugas;
VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
50. Seniūnijos atsakingo darbuotojo asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio vertinimo išvadas, sprendimą dėl Paslaugų asmeniui skyrimo asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas, rūpintojas, kiti suinteresuoti asmenys gali apskųsti savivaldybės administracijos direktoriui. Šiais atvejais savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu turi būti sudaryta komisija, kuri pakartotinai nustatytų asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį. Komisija, nustačiusi, kad socialinis darbuotojas neteisingai įvertino asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį, pateikia išvadą savivaldybės administracijos direktoriui.
51. Paslaugos gavėjas dėl netinkamai teikiamų paslaugų pirmiausia kreipiasi į įstaigos, teikiančios socialines paslaugas vadovą, o situacijai nepasikeitus paslaugų teikėją gali apskųsti administracijos direktoriui.
52. Paslaugos teikėjas atsako už kokybišką pagalbos į namus paslaugų teikimą. Siekdama teikti efektyvias ir kokybiškas paslaugas bendradarbiauja su Skyriumi, sveikatos priežiūros įstaigomis.
Pagalbos į namus paslaugų Joniškio rajono
savivaldybėje teikimo ir mokėjimo tvarkos aprašo
1 priedas
ASMENS SAVARANKIŠKUMO VERTINIMAS IR PASLAUGOS TRUKMĖS NUSTATYMAS
3. Priežastys gauti socialinę priežiūrą (pagalbai į namus):
Negalia
Liga
Senatvė (amžius_______)
Kiekvienoje eilutėje parinkti tik vieną atsakymo variantą (1 balą, 0 balų ar -1 balą)
Savarankiškas |
Iš dalies savarankiškas |
Nesavarankiškas |
1. Asmens higienos priežiūra |
||
Pats gali rūpintis asmenine higiena: gali nusimaudyti; nusirengti, apsirengti; nueiti į tualetą
1 balas |
Iš esmės pats gali pasirūpinti asmenine higiena, bet negali nusimaudyti. Pats gali atlikti daugumą nusirengimo ir apsirengimo veiksmų 0 balų |
Pats gali pasirūpinti tik viršutinės kūno dalies higiena. Gali atlikti tik kai kuriuos nusirengimo ir apsirengimo veiksmus; gali nueiti į tualetą, bet po to negali apsirengti. - 1 balas |
|
2. Maisto gamyba |
|
Gali pasigaminti maistą ir pats pavalgyti.
1 balas |
Gali pasigaminti ir pasitiekti kai kuriuos valgius.
0 balų |
Gali valgyti tik tada, kai maistas patiektas, be to, reikia raginti valgyti. - 1 balas |
|
3. Judėjimas |
|
Gali laisvai judėti savo būste ir už jo ribų su pagalbinėmis priemonėmis.
1 balas |
Iš dalies gali pats įveikti trumpus atstumus su pagalbinėmis priemonėmis arba be jų. Negali lipti laiptais. 0 balų |
Gali sunkiai judėti vienas, nors ir su pagalbinėmis priemonėmis.
- 1 balas |
|
4. Namų ruoša |
|
Gali valyti, skalbti, pirkti, gali pasirūpinti, kad visa tai būtų atlikta. 1 balas |
Sunku pačiam atlikti namų ruošos darbus.
0 balų |
Mažai ką gali pasidaryti pats.
- 1 balas |
Gali pats susiplanuoti ir atlikti pasirinktus veiksmus.
1 balas |
Gali pats atlikti veiksmus, bet sunku pasirinkti ir apžvelgti visumą.
0 balų |
Gali dalyvauti pasirinktose užsiėmimuose arba jų etapuose, tačiau dėl fizinių ar psichinių galių trūkumo negali suvokti visumos. - 1 balas |
6. Socialiniai ryšiai |
||
Pats gali bendrauti su kitais. Nesijaučia vienišas; jaučiasi saugus. 1 balas |
Sunkiai pačiam sekasi užmegzti pageidaujamą kontaktą su kitais.
0 balų |
Savarankiškai negali bendrauti su kitais. Jaučiasi vienišas.
- 1 balas |
7. Psichinė būklė |
||
Psichinės funkcijos nesutrikusios. Priima ir įsisavina naują informaciją. Orientuojasi laike ir erdvėje.
1 balas |
Emociškai nestabilus, šiek tiek nervingas, pažeidžiamas, šiek tiek užmaršus. Suvokia savo padėtį, užmaršumą. Priima patarimus. Sutrinka, jei kasdieniniame gyvenime įvyksta permainų.
0 balų |
Užmaršus. Dingusi trumpalaikė atmintis. Nerealiai suvokia savo padėtį. Prarastas gyvenimo džiaugsmas. Jaučiasi nesaugiai. Iškreiptai suvokia tikrovę. Sunkiai skiria paros laiką.
- 1 balas |
Komunikacija – gali susikalbėti.
1 balas |
Komunikacija – sunkiai pats parenka kai kuriuos žodžius.
0 balų |
Komunikacija – vartoja nedaug žodžių, kalba trumpais sakiniais.
- 1 balas |
8. Jutimas (rega, klausa) |
||
Rega – gerai mato su akiniais arba be jų.
1 balas |
Rega – neprimato net su pagalbinėmis priemonėmis.
0 balų |
Rega – nemato, sunkiai orientuojasi naujoje aplinkoje.
- 1 balas |
Klausa – gerai girdi su klausos aparatu arba be jo.
1 balas |
Klausa – neprigirdi net su klausos aparatu.
0 balų |
Klausa – blogai girdi net su klausos aparatu. Sunkiai dalyvauja pokalbyje. - 1 balas |
4. Paslaugų teikimo trukmė, remiantis savarankiškumo vertinimo kriterijais ir kitomis aplinkybėmis, turinčiomis įtakos pagalbos apimties poreikiui:
Balai |
Pagalbos į namus paslaugų teikimo trukmė |
nuo 10 iki 4 |
iki 4 val. per savaitę |
nuo 3 iki -3 |
iki 7 val. per savaitę |
nuo - 4 iki -10 |
iki 10 val. per savaitę |
5. Rekomenduojama teikti pagalbos į namus paslaugas _________val. per savaitę (_________val. per mėnesį), paslaugų teikimo laiką išdėstyti atsižvelgiant į kliento poreikius.
Sutinku su anketoje atlikto vertinimo rezultatais:
_____________________________________________________________________________
(kliento vardas, pavardė, parašas)
Atsakingas darbuotojas________________ _______________________________________
(parašas) (pareigos, vardas, pavardė)
Atsakingas darbuotojas________________ _______________________________________
(parašas) (pareigos, vardas, pavardė)
___________________________
Pagalbos į namus paslaugų Joniškio rajono
savivaldybėje teikimo ir mokėjimo tvarkos aprašo
2 priedas
Pagalbos į namus paslaugų sąrašas
Eil. Nr. |
Paslaugos pavadinimas |
1. |
Informavimo, bendravimo, konsultavimo, tarpininkavimo ir atstovavimo |
2. |
Pagalba ruošiant maistą |
3. |
Maisto produktų, kasdienės paklausos prekių pirkimas ir pristatymas |
4. |
Pagalba buityje ir namų ruošoje: - kambarių tvarkymas - laiptinės valymas (jei gyvenama daugiabutyje) - langų valymas - indų plovimas |
5. |
Pagalba rūpinantis asmens higiena: - pagalba prausiantis - patalynės keitimas - pagalba šukuojantis, karpant nagus -pagalba keičiant patalynę |
6. |
Įvairių pavedimų paslaugos: - dokumentų, pažymų tvarkymas - mokesčių mokėjimas - vaistų išrašymas, pirkimas ir pristatymas |
7. |
Kuro atnešimas, krosnies užkūrimas (jei būstas neprijungtas prie miesto centrinio šildymo sistemų) |
8. |
Vandens atnešimas (jei būstas neprijungtas prie miesto vandentiekio sistemų) |
9. |
Įvairių buities darbų organizavimas (kuro pirkimas, sandėliavimo organizavimas ir kt.) |
10. |
Lydėjimas į įvairias įstaigas |
11. |
Lankymas ligoninėje |
12. |
Skalbimas: - rankomis (ne daugiau kaip 1 kg) - skalbimo mašina (ne daugiau kaip 5 kg) - skalbinių džiovimas |
13. |
Sniego ir lapų nuo tako į gyvenamąjį namą (malkinę) valymas |
Į paslaugos trukmę įskaitomas atvykimas pas paslaugos gavėją, laukimo eilėse, nuėjimo (į parduotuvę, vaistinę, sveikatos priežiūros įstaigą) ir grįžimo iš jų laikas.
Pagalbos į namus paslaugų Joniškio rajono savivaldybėje
teikimo ir mokėjimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Sutarties dėl finansinių galimybių vertinimo ir mokėjimo už socialines paslaugas forma)
SUTARTIS DĖL FINANSINIŲ GALIMYBIŲ IR MOKĖJIMO UŽ SOCIALINES PASLAUGAS
20__ m. ________________ d. Nr.
Joniškis
Joniškio rajono savivaldybės administracija (toliau – savivaldybė), atstovaujama Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus vedėjo________________________________, veikiančio pagal
(vardas, pavardė)
įgaliojimą, ir________________________________________________________________________
(Vardas, pavardė, asmens kodas, adresas)
(toliau – paslaugų gavėjas), sudarė šią finansinių galimybių ir mokėjimo už socialines paslaugas sutartį (toliau – sutartis):
I. SUTARTIES DALYKAS
Šia sutartimi savivaldybė įsipareigoja skirti socialines paslaugas ir apskaičiuoti finansines galimybes, o paslaugų gavėjas mokėti už socialines paslaugas sutartyje numatyta tvarka ir sąlygomis.
II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI
1. Savivaldybė įsipareigoja:
1.1. organizuoti pagalbos į namus paslaugų teikimą paslaugų gavėjui ____ val. per savaitę ir nustato jo finansines galimybes mokėti už paslaugas.
1.2. gavus informaciją apie asmens (šeimos) pajamų pokyčius per pagalbos į namus paslaugų gavimo laiką, finansines galimybes vertinti iš naujo ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo minėtos informacijos gavimo.
2. Paslaugų gavėjas įsipareigoja:
2.2. pateikti būtinus dokumentus ir kitą informaciją, reikalingą socialinių paslaugų poreikiui nustatyti ar socialinių paslaugų teikimo tęstinumui užtikrinti (apie save, šeimos narius, gaunamas pajamas ir t. t.), atsakyti už jos teisingumą;
III. ŠALIŲ TEISĖS
3. Savivaldybė turi teisę:
3.1. reikalauti, kad paslaugų gavėjas pateiktų būtinus dokumentus ir teisingą informaciją, reikalingą socialinių paslaugų poreikiui nustatyti ar paslaugų tęstinumui užtikrinti.
4. Paslaugų gavėjas turi teisę:
4.1. gauti teisingą, išsamią, tikslią ir aiškią informaciją apie socialines paslaugas, jų kainas, mokėjimo už jas tvarką;
4.2. prašyti pakeisti paslaugų teikimo sutartį atsižvelgiant į jo sveikatos būklę ir kitas svarbias priežastis;
VI. MOKĖJIMAS UŽ PASLAUGAS
6. Šalims pasirašius šią sutartį už socialines paslaugas, paslaugų gavėjas moka ____ procentų paslaugos kainos. Mokėjimas vykdomas iki kito mėnesio 20 d.
7. Paslaugų gavėjas, laiku nesumokėjęs už suteiktas paslaugas, paslaugų teikėjui moka 0,01 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
8. Jeigu paslaugos gavėjas teikiamomis paslaugomis naudojosi ne visą mėnesį, moka už faktiškai suteiktas paslaugas.
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
10. Sutartis, pasikeitus asmens (šeimos) finansinėms galimybėms mokėti už socialines paslaugas ar teisės aktams, reglamentuojantiems, mokėjimo už socialines paslaugas dydį, turi būti keičiama arba pildoma.
11. Už šios sutarties įsipareigojimų nevykdymą abi šalys atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Ginčai dėl šios sutarties vykdymo sprendžiami šalių susitarimu, o nepasiekus susitarimo – įstatymų nustatyta tvarka.
13. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško sutarties prievolių įvykdymo.
Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus vedėja Paslaugų gavėjas
____________________________________
____________________________________
(Parašas, vardas, pavardė) A.V. (Parašas, vardas pavardė)
Sutartis pakeista (papildyta) ___________________________________________________
(nurodyti, kurios pirminės šios sutarties sąlygos pakeistos,
________________________________________________________________________________
taip pat datą ir teisinį pagrindą)
________________________________________________________________________________
Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus vedėja (Parašas) (Vardas ir pavardė)
A. V.
Paslaugų gavėjas (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Sutartis pakeista (papildyta) ___________________________________________________
(nurodyti, kurios pirminės šios sutarties sąlygos pakeistos,
________________________________________________________________________________
taip pat datą ir teisinį pagrindą)
________________________________________________________________________________
Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus vedėja (Parašas) (Vardas ir pavardė)
A. V.
Paslaugų gavėjas (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Sutartis nutraukta ___________________________________________________________
(nurodyti datą ir teisinį pagrindą)
________________________________________________________________________________
Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus vedėja (Parašas) (Vardas ir pavardė)
A. V.
Paslaugų gavėjas (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Priedo pakeitimai:
Nr. T-147, 2014-10-02, paskelbta TAR 2014-10-07, i. k. 2014-13758
Pakeitimai:
1.
Joniškio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-147, 2014-10-02, paskelbta TAR 2014-10-07, i. k. 2014-13758
Dėl Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2013 m. gegužės 2 d. sprendimo Nr. T-53 „Dėl Pagalbos į namus paslaugų Joniškio rajono savivaldybėje teikimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo