Suvestinė redakcija nuo 2017-10-02 iki 2019-09-22
Įsakymas paskelbtas: TAR 2017-03-28, i. k. 2017-04959
MUITINĖS DEPARTAMENTO
PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS
GENERALINIS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ PORTALO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2017 m. kovo 24 d. Nr. 1B-234
Vilnius
PATVIRTINTA
Muitinės departamento prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos generalinio direktoriaus
2017 m. kovo 24 d. įsakymu Nr.1B-234
ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ portalo TAISYKLĖS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Elektroninių paslaugų portalo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato prieigos prie Lietuvos Respublikos muitinės (toliau – muitinė) Elektroninių paslaugų portalo suteikimo sąlygas ir tvarką bei naudojimosi Elektroninių paslaugų portalu tvarką.
2. Taisyklėse vartojamos sąvokos ir santrumpos:
2.1. Asmuo – fizinis asmuo, juridinis asmuo ir bet kuris asmenų susivienijimas, kuris nėra juridinis asmuo, tačiau pagal Sąjungos arba nacionalinę teisę pripažįstamas galinčiu atlikti teisinius veiksmus.
2.2. Autentifikavimo priemonės – paslaugos gavėjo atstovo tapatybę patvirtinančios priemonės, kuriomis naudodamasis jis gali prisijungti prie muitinės informacinių sistemų ir pagal kurias vienareikšmiškai nustatoma jo tapatybė.
2.4. Elektroninių paslaugų portalas (OneLogin) – prieigos prie muitinės elektroninių paslaugų portalas, skirtas paslaugos gavėjų atstovų autentifikavimui ir atstovavimo muitinės informacinėse sistemose pasirinkimui.
2.5. EM-VARTAI – muitinės elektroninių paslaugų gavėjų ir jų atstovų tapatybės nustatymo (autentifikavimo), prieigos teisių suteikimo (autorizavimo), registravimo sistema.
2.6. EORI kodas – ekonominės veiklos vykdytojo registracijos ir identifikavimo kodas – Sąjungos muitų teritorijoje unikalus identifikavimo kodas, kurį muitinė suteikia ekonominės veiklos vykdytojui ar kitam asmeniui, įregistruodama jį muitinės reikmėms.
2.7. Integruota muitinės informacinė sistema (Integruota MIS) – Lietuvos Respublikos muitinei Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų nustatytoms funkcijoms atlikti reikalingą informaciją informacinių technologijų priemonėmis apdorojančių veiklos bei valdymo ir infrastruktūros informacinių posistemių, tarpusavyje susietų loginiais ryšiais ir besikeičiančių duomenimis, visuma.
2.8. Muitinės elektroninės paslaugos – nuotoliniu būdu, pasinaudojant įvairiais informacinių ir ryšių technologijų kanalais ir priemonėmis, Paslaugų gavėjui Elektroninių paslaugų portalo pagalba teikiamos muitinės įgyvendinamuose teisės aktuose apibrėžtos paslaugos.
2.9. Muitinės informacinės sistemos – Integruota MIS, registrai ir kitos informacinės sistemos, kuriomis naudojantis teikiamos muitinės elektroninės paslaugos.
2.11. Paslaugų gavėjo atstovas – fizinis asmuo, paslaugų gavėjo įgaliotas naudotis suteikta prieiga prie muitinės elektroninių paslaugų.
3. Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka 2013 m. spalio 9 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 952/2013, kuriuo nustatomas Sąjungos muitinės kodeksas (OL 2013 L 269, p. 1–101), 2015 m. liepos 28 d. Komisijos deleguotame reglamente (ES) 2015/2446, kuriuo Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 952/2013 papildomas išsamiomis taisyklėmis, kuriomis patikslinamos kai kurios Sąjungos muitinės kodekso nuostatos (OL 2015 L 343, p. 1–557), 2015 m. lapkričio 24 d. Komisijos įgyvendinimo reglamente (ES) 2015/2447, kuriuo nustatomos išsamios tam tikrų Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 952/2013, kuriuo nustatomas Sąjungos muitinės kodeksas, nuostatų įgyvendinimo taisyklės (OL 2015 L 343, p. 558–893), Lietuvos Respublikos muitinės įstatyme, Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme, Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatyme, Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatyme, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme, Lietuvos statistikos departamento generalinio direktoriaus ir Muitinės departamento generalinio direktoriaus 2014 m. spalio 30 d. įsakyme Nr. DĮ-251/1B-779 „Dėl Intrastato statistinių ataskaitų formų pildymo, pateikimo ir priėmimo taisyklių ir Intrastato statistinių ataskaitų išvežimas (UPS-01) ir įvežimas (UPS-02) formų patvirtinimo“ vartojamas sąvokas.
II SKYRIUS
Elektroninių paslaugų portalo APRAŠYMAS
6. Elektroninių paslaugų portalas skirtas paslaugos gavėjų atstovų autentifikavimui ir atstovavimo muitinės informacinėse sistemose pasirinkimui.
7. Paslaugų gavėjui muitinės elektroninės paslaugos teikiamos naudojantis Elektroninių paslaugų portalu, prie kurio jungiamasi adresu https://epp.lrmuitine.lt.
8. Elektroninių paslaugų portalo pagrindiniame puslapyje skelbiamas Muitinės informacinių sistemų sąrašas, iš kurio paslaugų gavėjas pasirenka, prie kurios Muitinės informacinės sistemos jis nori prisijungti ir gauti atitinkamas muitinės elektronines paslaugas.
9. Muitinės elektroninė paslauga pradedama teikti, kai paslaugų gavėjas pasirenka atitinkamą informacinę sistemą iš Muitinės informacinių sistemų sąrašo.
10. Elektroninių paslaugų portalo funkcionalumas suteikia:
10.3. paslaugų gavėjui galimybę atlikti paslaugų gavėjo atstovų tvarkymo veiksmus:
10.5. galimybę susieti EM-VARTAI užregistruotą paslaugų gavėjo atstovą su administratoriaus atstovaujamu paslaugų gavėju;
III SKYRIUS
prieigos prie elektroninių paslaugų portalo suteikimas
11. Asmuo, pageidaujantis gauti prieigą prie Elektroninių paslaugų portalo, turi pateikti muitinei prašymą dėl prieigos prie Elektroninių paslaugų portalo suteikimo (toliau – Prašymas). Prieiga prie Elektroninių paslaugų portalo suteikiama paslaugos gavėjo atstovui, jį užregistravus EM-VARTAI sistemoje pagal Prašyme nurodytus duomenis. Prašymą galima pateikti:
12. Jeigu asmuo pateikia Prašymą Taisyklių 11.1 papunktyje numatytu būdu:
12.2. jeigu elektroninį Prašymą pateikiantis fizinis asmuo atstovauja kitam asmeniui, tai tokio atstovavimo duomenys turi būti gaunami iš VIISP, fizinio asmens tapatybės patvirtinimo metu;
12.3. elektroninio Prašymo formoje nurodomi šie duomenys:
12.3.1. jeigu Prašymą teikia fizinis asmuo – fizinio asmens vardas, pavardė, asmens kodas, PVM mokėtojo kodas;
12.3.2. jeigu Prašymą teikiantis fizinis asmuo atstovauja kitam asmeniui:
12.3.6. sisteminių pranešimų gavimo būdas, kuriuo bus siunčiama su elektroninių paslaugų vykdymu susijusi informacija (pasirenkamas vienas iš būdų):
12.4. asmuo turi susipažinti su Taisyklėmis ir patvirtinti, kad suprato Taisyklių nuostatas ir sutinka jų laikytis. Asmens sutikimas (pažymint atitinkamame prašymo formos laukelyje) dėl Taisyklių nuostatų laikymosi turi tokią pačią juridinę galią kaip ir asmens parašu patvirtintas sutikimas;
12.5. jeigu Prašymas užpildytas nesilaikant Taisyklių 12.3 papunkčio reikalavimų, neįrašyti visi duomenys, Prašymas yra netenkinamas ir asmuo Prašymą turi pateikti pakartotinai;
13. Jeigu asmuo pateikia Prašymą Taisyklių 11.2 papunktyje numatytu būdu:
13.1. nurodomi šie duomenys:
13.1.1. asmens pavadinimas (juridinio asmens pavadinimas, PVM mokėtojo pavadinimas ar fizinio asmens vardas ir pavardė);
13.1.2. kodas (juridiniam asmeniui nurodomas juridinio asmens kodas, PVM mokėtojui nurodomas PVM mokėtojo kodas, fiziniam asmeniui nurodomas asmens kodas, muitų teisės aktų reguliuojamą veiklą vykdantiems asmenims nurodomas EORI kodas);
13.1.3. kontaktiniai duomenys: juridinio asmens ar PVM mokėtojo tikslus buveinės adresas, fizinio asmens nuolatinės gyvenamosios vietos adresas, pašto indeksas, telefono ir fakso numeriai, elektroninio pašto adresas;
13.1.4. asmens paskirto administratoriaus duomenys (vardas, pavardė, asmens kodas, kontaktiniai duomenys (telefono ir fakso numeriai, elektroninio pašto adresas), sertifikato unikalus numeris, muitinės tarpininko profesinės kvalifikacijos pažymėjimo numeris). Sertifikatas turi būti pateiktas su Prašymu kompiuterinėje laikmenoje arba atsiųstas elektroniniu paštu. Muitinės tarpininko profesinės kvalifikacijos pažymėjimas nurodomas, jei yra suteikta muitinės tarpininko profesinė kvalifikacija;
13.1.5. sisteminių pranešimų gavimo būdas, kuriuo bus siunčiama su elektroninių paslaugų vykdymu susijusi informacija (nurodomas vienas iš būdų):
13.2. pateikdamas Prašymą, asmuo patvirtina, kad susipažino ir sutinka su Taisyklėmis, įsipareigoja jomis vadovautis, sutinka, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi muitinės elektroninių paslaugų teikimo tikslais;
13.3. Prašymas turi būti pasirašytas asmens, kai jį teikia fizinis asmuo, juridinio asmens vadovo arba jo įgalioto asmens, kai Prašymą teikia juridinis asmuo. Tuo atveju, kai Prašymą pasirašo juridinio asmens vadovo įgaliotas asmuo, prie Prašymo turi būti pateikta Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka patvirtinto įgaliojimo kopija;
13.4. Prašymą priima ir registruoja Muitinės departamento ar kitos muitinės įstaigos atsakingas muitinės pareigūnas (toliau – atsakingas muitinės pareigūnas);
13.5. Prašymai išnagrinėjami per 2 darbo dienas nuo Prašymo įregistravimo dienos. Atsakingas muitinės pareigūnas patikrina, ar Prašymas pateiktas pagal Taisyklių reikalavimus;
13.6. jeigu Prašymas užpildytas teisingai, asmuo užregistruojamas EM-VARTAI ir tampa paslaugų gavėju. Prieiga prie Elektroninių paslaugų portalo suteikiama ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Prašymo įregistravimo dienos. Prašyme nurodytu elektroninio pašto adresu, asmuo informuojamas apie sukurtą prieigą;
13.7. jeigu asmens Prašyme pateikti duomenys neatitinka Taisyklių reikalavimų, asmuo Prašyme nurodytu elektroninio pašto adresu, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Prašymo registravimo dienos, informuojamas apie nustatytus trūkumus suteikiant jam 14 kalendorinių dienų terminą trūkumams pašalinti. Tik asmeniui pašalinus nurodytus trūkumus ir pateikus naują Prašymą, jam suteikiama prieiga prie Elektroninių paslaugų portalo;
13.8. Jeigu asmuo trūkumų nepašalina, Prašymas yra netenkinamas ir atsisakoma asmeniui suteikti prieigą prie Elektroninių paslaugų portalo. Prieš priimdamas sprendimą atsisakyti suteikti prieigą, Muitinės departamentas arba kita muitinės įstaiga raštu informuoja asmenį ir suteikia jam galimybę per 30 kalendorinių dienų nuo pranešimo gavimo dienos pareikšti savo nuomonę dėl numatomo priimti sprendimo. Sprendimas priimamas įvertinus asmens nuomonę arba pasibaigus nuomonei pareikšti nustatytam terminui.
14. Paslaugų gavėjui, prisijungusiam prie Elektroninių paslaugų portalo, suteikiamos teisės gauti Taisyklių 2 priede išvardytas paslaugas.
IV SKYRIUS
Paslaugų gavėjo atstovų tvarkymas
16. EM-VARTAI registruotam fiziniam asmeniui, kai jis yra paslaugos gavėjas, arba juridinio asmens vadovui, arba jo įgaliotam asmeniui, kai paslaugos gavėjas yra juridinis asmuo, suteikiamos administratoriaus teisės. Administratorius gali įgalioti kitą fizinį asmenį atstovauti paslaugos gavėjui, nustatyti, keisti ar panaikinti paslaugų gavėjo atstovų teises Taisyklėse numatyta tvarka.
20. Administratorius, registruodamas naujus paslaugų gavėjo atstovus, patvirtina jų tapatybės tikrumą.
21. Administratorius, naudodamasis muitinės suteiktomis priemonėmis, savo veiksmais gali:
21.1. tvarkyti paslaugų gavėjo atstovų prieigą prie muitinės elektroninių paslaugų, priskiriant paslaugų veiklos profilius (2 priedas);
21.3. susieti EM-VARTAI registruotą paslaugų gavėjo atstovą su administratoriaus atstovaujamu paslaugų gavėju;
22. Taisyklių 21.7 papunktyje numatytus veiksmus gali atlikti tik Taisyklių 16 punkte numatytas administratorius. Administratoriaus teisę įgavęs paslaugų gavėjo atstovas gali atlikti visus, Taisyklių 21 punkte išvardytus veiksmus, išskyrus Taisyklių 21.7 papunktyje numatytų teisių suteikimą.
23. Administratorius, registruodamas naują ar tvarkydamas užregistruoto paslaugų gavėjo atstovo duomenis, užtikrina, kad:
23.1. nurodomi paslaugų gavėjo atstovo duomenys (vardas, pavardė, asmens kodas, kontaktiniai duomenys) yra teisingi;
23.2. paslaugų gavėjo atstovo užregistruotas skaitmeninis sertifikatas yra tinkamas autentifikavimui ir (arba) pasirašymui;
24. Administratorius yra atsakingas už paslaugų gavėjo atstovui suteikiamas teises naudotis prieiga prie Elektroninių paslaugų portalo.
25. Jeigu administratorius muitinės suteiktomis priemonėmis negali atlikti Taisyklių 21 punkte nurodytų veiksmų, jis pateikia Muitinės departamentui rašytinį prašymą atitinkamiems paslaugų gavėjo atstovo (-ų) tvarkymo veiksmams atlikti, nurodydamas paslaugų gavėjo ir paslaugų gavėjo atstovo (-ų) identifikavimo duomenis.
26. Administratoriui pateikus Taisyklių 25 punkte nurodytą prašymą Muitinės departamentui dėl paslaugų gavėjo atstovo (-ų) tvarkymo, šie veiksmai atliekami ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo prašymo registravimo dienos
27. Pasikeitus Taisyklių 16 punkte nurodyto administratoriaus arba jo registruoto skaitmeninio sertifikato duomenims, paslaugų gavėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną, vadovaujantis Taisyklėmis, pateikti rašytinį Prašymą, kuriame turi nurodyti registruoto administratoriaus atnaujintus duomenis arba skaitmeninio sertifikato naujus duomenis. Duomenys EM-VARTAI atnaujinami ne vėliau kaip kitą darbo dieną nuo Prašymo registravimo dienos.
28. Jeigu paslaugų gavėjas nori pakeisti administratorių ir nurodyti naują, jis vadovaudamasis Taisyklių nustatyta tvarka, pateikia naują rašytinį Prašymą, kuriame nurodo naujo administratoriaus duomenis. Naujo administratoriaus duomenys EM-VARTAI registruojami ne vėliau kaip kitą darbo dieną nuo Prašymo registravimo dienos.
29. Jeigu paslaugų gavėjas turi atstovavimo muitinėje statusą, tuomet jo įgaliotas atstovas (atstovai), kuriam (kuriems) numatoma suteikti prieigą prie Elektroninių paslaugų portalo, turi turėti galiojantį muitinės tarpininko profesinės kvalifikacijos pažymėjimą.
30. Paslaugų gavėjo prašymu EM-VARTAI sistemoje paslaugų gavėjui panaikinamos visos prieigų prie muitinės elektroninių paslaugų teisės.
V SKYRIUS
PASLAUGŲ GAVĖJO IR JO ATSTOVO (-Ų) TEISĖS IR PAREIGOS
32. Naudodamasis Elektroninių paslaugų portalo teikiamomis elektroninėmis paslaugomis paslaugų gavėjas įsipareigoja:
32.2. užtikrinti naudojamų autentifikavimo ir pasirašymo priemonių saugumą ir slaptumą, neperduoti ir neatskleisti šių priemonių tretiesiems asmenims. Iškilus grėsmei, kad autentifikavimo priemones gali sužinoti tretieji asmenys arba jie tapo žinomi tretiesiems asmenims, paslaugų gavėjas nedelsdamas privalo apie tai informuoti Muitinės informacinių technologijų paslaugų centrą telefonu
(8 5) 236 2302 arba el. paštu helpdesk@lrmuitine.lt. Paslaugos, kurioms naudojamas skaitmeninis sertifikatas, blokuojamos, iki paslaugų gavėjas nesikreips raštu su prašymu dėl skaitmeninio sertifikato pakeitimo;
32.3. užtikrinti, kad kiekvienas paslaugų gavėjo atstovas, kuriam suteikta prieiga prie Elektroninių paslaugų portalo, naudotų jam priklausantį skaitmeninį sertifikatą;
32.4. nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną, vadovaujantis Taisyklėmis, pateikti rašytinį Prašymą apie paskirto administratoriaus pakeitimą ar registruoto administratoriaus skaitmeninio sertifikato pakeitimą arba atnaujinimą;
32.5. užtikrinti, kad registruojamų paslaugų gavėjo atstovų duomenys (vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys) būtų teisingi;
32.6. užtikrinti, kad pasikeitę paslaugų gavėjo atstovų duomenys ir skaitmeninis sertifikatas būtų atnaujinti nedelsiant, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną nuo jų pasikeitimo dienos;
32.7. užtikrinti, kad paslaugų gavėjo atstovo skaitmeninio sertifikato, kuris registruojamas muitinėje, galiojimo terminas būtų ne ilgesnis nei 24 mėn. nuo jo išdavimo dienos;
32.8. turėti tinkamas organizacines ir technines priemones, skirtas apsaugoti Muitinės informacinėse sistemose kaupiamus duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto duomenų tvarkymo;
33. Paslaugų gavėjo atstovai privalo:
35. Paslaugų gavėjo atstovas įsipareigoja niekam neperduoti ir neatskleisti autentifikavimo duomenų, užtikrinti jų slaptumą. Paslaugų gavėjas privalo nedelsdamas informuoti muitinę apie autentifikavimo duomenų neteisėtą pasisavinimą ar kitokį praradimą, atskleidimą tretiesiems asmenims.
36. Paslaugų gavėjas (jo atstovas) negali naudoti autentifikavimo duomenų, jeigu jie buvo prarasti ar atskleisti tretiesiems asmenims.
37. Paslaugų gavėjas, norėdamas naudotis muitinės elektroninėmis paslaugomis, turi turėti kompiuterinę, programinę ir (arba) kitą techninę įrangą, reikalingą naudotis atitinkamomis muitinės elektroninėmis paslaugomis. Paslaugų gavėjas yra atsakingas už paslaugų gavėjo atstovo naudojamos kompiuterinės, programinės, techninės ar kitos įrangos saugumą ir efektyvumą.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
38. Muitinė atsako už paslaugų gavėjo elektroniniu būdu pateiktų duomenų ir dokumentų saugumą ir saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka.
39. Muitinė neatsako už tai, kad dėl paslaugų gavėjo naudojamos taikomosios programinės įrangos ar telekomunikacijos tinklų ir kitų ne muitinės informacinių sistemų gedimų paslaugų gavėjas negalės prisijungti prie Elektroninių paslaugų portalo, arba dėl tokių gedimų bus prarasti ar iškraipyti elektroniniu būdu teikiami duomenys, dokumentai.
41. Muitinė turi teisę reikalauti pakeisti skaitmeninį sertifikatą į kitą, informavusi apie tai paslaugų gavėją raštu prieš 15 kalendorinių dienų.
42. Muitinė turi teisę laikinai sustabdyti Elektroninių paslaugų portalo paslaugų teikimą iškilus muitinės informacinių sistemų, kurias naudojant teikiamos muitinės elektroninės paslaugos, veikimo techninėms kliūtims, kilus duomenų saugumo grėsmei, dėl infrastruktūros pertvarkymo darbų, informuodama apie tai muitinės interneto svetainėje www.lrmuitine.lt;
43. Muitinės elektroninių paslaugų laikinas sustabdymas panaikinamas tada, kai nebelieka sustabdymo priežasčių.
44. Muitinė neatsako už paslaugų gavėjo nuostolius, patirtus dėl naudojimosi muitinės elektroninėmis paslaugomis sustabdymo (nutraukimo) ar sustabdymo (nutraukimo) panaikinimo, jeigu muitinė veikė laikydamasi Taisyklėse nustatytų sąlygų.
45. Muitinė turi teisę keisti muitinės teikiamų elektroninių paslaugų apimtį, turinį ir įgyvendinimo būdus. Skirtingų muitinės teikiamų elektroninių paslaugų apimtis, turinys ir įgyvendinimo būdai gali skirtis, priklausomai nuo muitinės informacinių sistemų, kuriomis teikiamos muitinės elektroninės paslaugos. Apie muitinės elektroninių paslaugų teikimo sąlygų pakeitimus ir papildymus asmuo informuojamas muitinės interneto svetainėje www.lrmuitine.lt.
Elektroninių paslaugų portalo taisyklių
1 priedas
PRAŠYMAS SUTEIKTI PRIEIGĄ PRIE ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ PORTALO
___________ Nr. ___________________
(data) (registracijos numeris)
______________________
(vieta)
Prašau suteikti prieigą prie Elektroninių paslaugų portalo.
_____________________________________________________________________________________
(juridinio asmens pavadinimas, pridėtinės vertės mokesčio mokėtojo pavadinimas, fizinio asmens vardas ir pavardė)
_____________________________________________________________________________________
(juridinio asmens kodas, pridėtinės vertės mokesčio mokėtojo kodas, fizinio asmens kodas,
ekonominės veiklos vykdytojo registracijos ir identifikavimo kodas)
_____________________________________________________________________________________
(buveinės adresas/gyvenamosios vietos adresas, pašto indeksas)
tel.________________________________,
faks._______________________________,
el. paštas___________________________________________________.
Informuojame, kad asmens administratoriaus teisės suteiktos šiam asmeniui:
Administratoriaus duomenys:_____________________________________________________________
(vardas, pavardė, fizinio asmens kodas)
_____________________________________________________________________________________
(telefono ir fakso numeriai, elektroninio pašto adresas)
Muitinės tarpininko profesinės kvalifikacijos pažymėjimo Nr. ___________________________________
(jeigu yra suteikta profesinė kvalifikacija)
Sertifikato unikalus numeris (SHA-1 algoritmas)______________________________________________
(PASTABA. Sertifikatas kartu su Prašymu turi būti pateikiamas kompiuterinėje laikmenoje arba atsiųstas elektroniniu paštu)
Būdas, kuriuo asmuo pageidauja gauti pranešimus (pažymėti):
Elektroniniu paštu ___________________________________________________________________
Žiniatinklio paslaugos aprašo adresas (URL)_______________________________________________
Su Elektroninių paslaugų portalo taisyklėmis esu susipažinęs ir su jomis sutinku.
_____________________________ _________________________________________________________
(prašymą užpildžiusio asmens pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
A. V.
Elektroninių paslaugų portalo taisyklių
2 priedas
MUITINĖS ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ IR VEIKLOS PROFILIŲ SUSIEJIMO LENTELĖ
Eil. nr. |
Paslauga |
Informacinė sistema |
Veiklos profilis |
Veiklos profilio aprašymas |
1. |
Intrastato ataskaitų priėmimas ir patvirtinimas |
Duomenų apie Lietuvos Respublikos prekybos srautus su Europos Sąjungos šalimis narėmis surinkimo ir apdorojimo sistema (IDAIS) |
INTRASTAT_PRIEVOLININKAS |
Intrastato ataskaitų teikimas ir valdymas, skirtas Intrastato prievolininkui |
INTRASTAT_TARPININKAS |
Intrastato ataskaitų teikimas ir valdymas, skirtas tarpininkui, kurį Intrastato prievolininkas įgaliojo jas teikti |
|||
2. |
Prašymų muitinės leidimams, išduodamiems Muitinės sprendimų valdymo sistemos priemonėmis, gauti teikimas ir valdymas |
Muitinės sprendimų valdymo sistema (MSVS) |
CUST_CONSULTATIVE |
Prašymų, skirtų leidimams gauti, valdymo duomenų peržiūra |
CUST_ADMINISTRATIVE |
Prašymų, skirtų leidimams gauti, ir su jais susijusių duomenų tvarkymas |
|||
CUST_EXECUTIVE |
Prašymų, skirtų leidimams gauti, pateikimas ir valdymas |
Priedo pakeitimai:
Nr. 1B-810, 2017-09-28, paskelbta TAR 2017-10-02, i. k. 2017-15428
Pakeitimai:
1.
Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Įsakymas
Nr. 1B-810, 2017-09-28, paskelbta TAR 2017-10-02, i. k. 2017-15428
Dėl Muitinės departamento prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos generalinio direktoriaus 2017 m. kovo 24 d. įsakymo Nr. 1B-234 „Dėl Elektroninių paslaugų portalo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo