Suvestinė redakcija nuo 2023-09-14

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2016-02-12, i. k. 2016-02801

 

Nauja redakcija nuo 2022-12-07:

Nr. A1-822, 2022-12-06, paskelbta TAR 2022-12-06, i. k. 2022-24874

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ĮMONIŲ SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS 2016–2023 METŲ VEIKSMŲ PLANO PATVIRTINIMO

 

2016 m. vasario 12 d. Nr. A1-82

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. kovo 24 d. nutarimo Nr. 330 „Dėl ministrams pavedamų valdymo sričių“ 1.6.1 papunkčiu, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. liepos 17 d. nutarimu Nr. 892 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 8.1.4 papunkčiu, Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymo, Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatymo 4 straipsnio 3 ir 5 dalių, 7 straipsnio 1 ir 4 dalių ir Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 141 straipsnio 3 dalies įgyvendinimo“, 200 punktu:

1. T v i r t i n u  Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2023 metų veiksmų planą (pridedama).

2. P a v e d u šio įsakymo vykdymo kontrolę viceministrui pagal veiklos sritį.

3. S i ū l a u socialinių partnerių organizacijoms ir nevyriausybinėms organizacijoms dalyvauti įgyvendinant Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2023 metų veiksmų plano priemones.

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė                                                 Algimanta Pabedinskienė

 


 

Patvirtinta

Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministro

2016 m. vasario 12 d. įsakymu Nr. A1-82

 

ĮMONIŲ SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS 2016–2023 METŲ VEIKSMŲ PLANAS

 

Pakeistas priedo pavadinimas:

Nr. A1-200, 2021-03-09, paskelbta TAR 2021-03-10, i. k. 2021-04882

Nr. A1-844, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-25, i. k. 2021-24246

Nr. A1-822, 2022-12-06, paskelbta TAR 2022-12-06, i. k. 2022-24874

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2023 metų veiksmų plano (toliau – Veiksmų planas) paskirtis – sukurti funkcionalią socialinės atsakomybės sistemą, kuri skatintų įmones savo veikloje taikyti socialinės atsakomybės principus, o visuomenę – būti aktyvia šio proceso dalyve.

Punkto pakeitimai:

Nr. A1-200, 2021-03-09, paskelbta TAR 2021-03-10, i. k. 2021-04882

Nr. A1-844, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-25, i. k. 2021-24246

Nr. A1-822, 2022-12-06, paskelbta TAR 2022-12-06, i. k. 2022-24874

 

2. Veiksmų planas parengtas vadovaujantis Europos Sąjungos (toliau – ES) nuostatomis dėl įmonių socialinės atsakomybės skatinimo ir plėtros, atsižvelgiant į Valstybės pažangos strategiją „Lietuvos pažangos strategija „Lietuva 2030“, patvirtintą Lietuvos Respublikos Seimo 2012 m. gegužės 15 d. nutarimu Nr. XI-2015 „Dėl Valstybės pažangos strategijos „Lietuvos pažangos strategija „Lietuva 2030“ patvirtinimo“ (toliau – Valstybės pažangos strategija), Šešioliktosios Vyriausybės 2012–2016 metų programą, kuriai pritarta Lietuvos Respublikos Seimo 2012 m. gruodžio 13 d. nutarimu Nr. XII-51 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos“ (toliau – Šešioliktosios Vyriausybės 2012–2016 metų programa), Nacionalinę darnaus vystymosi strategiją, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. rugsėjo 11 d. nutarimu Nr. 1160 „Dėl Nacionalinės darnaus vystymosi strategijos patvirtinimo ir įgyvendinimo“ (toliau – Nacionalinė darnaus vystymosi strategija), ir Nacionalinės įmonių socialinės atsakomybės plėtros 2009–2013 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. sausio 12 d. nutarimu Nr. 53 „Dėl Nacionalinės įmonių socialinės atsakomybės plėtros 2009–2013 metų programos ir jos įgyvendinimo 2009–2011 metų priemonių plano patvirtinimo“ (toliau – Nacionalinė įmonių socialinės atsakomybės plėtros 2009–2013 metų programa), įgyvendinimo rezultatus.

3. Veiksmų plane vartojamos sąvokos:

3.1. Įmonių socialinė atsakomybė – įmonių atsakomybė už jų poveikį aplinkai ir visuomenei (įmonių politika ir praktika, kai jos, laikydamosi įstatymų, tarptautinių susitarimų ir sutartų elgsenos normų, į savo veiklos vidinius procesus ir išorinius santykius savanoriškai integruoja socialinius, aplinkosaugos ir skaidraus verslo principus). Įmonės kartu su visuomeniniais ir valstybinio sektoriaus partneriais ieško novatoriškų sisteminių socialinių, aplinkosaugos ir platesnių ekonominės gerovės problemų sprendimų.

3.2. Kitos Veiksmų plane vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos darbo kodekse, Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme, Lietuvos Respublikos asociacijų įstatyme, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme vartojamas sąvokas.

Punkto pakeitimai:

Nr. A1-200, 2021-03-09, paskelbta TAR 2021-03-10, i. k. 2021-04882

 

4. Veiksmų plano įgyvendinimas padės įmonėms savo veikloje taikyti socialinės atsakomybės principus, prisidėti prie darnaus vystymosi ir užtikrins Valstybės pažangos strategijos nurodyto tikslo – ugdyti verslo socialinę atsakomybę, tai suvokiant kaip šiuolaikinę verslo praktiką – įgyvendinimą.

 

II SKYRIUS

APLINKOS IR VIDAUS VEIKSNIŲ ANALIZĖ

 

5. Įmonių socialinė atsakomybė – svarbi pasaulinių ir ES diskusijų apie globalizaciją, konkurencingumą ir darnų vystymąsi dalis. 2011 m. spalio 25 d. Europos Komisijos komunikate Europos Parlamentui, Tarybai, Europos ekonomikos ir socialinių reikalų komitetui bei Regionų komitetui „Atnaujinta 2011–2014 m. ES įmonių socialinės atsakomybės strategija“ nurodoma, kad įmonėms siekiant tapti konkurencingesnėms vis svarbesnis tampa strateginis požiūris į įmonių socialinę atsakomybę. Prisiimdamos socialinę atsakomybę įmonės gali gerokai prisidėti siekiant Sutarties dėl ES veikimo tikslų, susijusių su darniu vystymusi ir labai konkurencinga socialinės rinkos ekonomika. Ši atsakomybė neatsiejama nuo galiojančių teisės aktų laikymosi ir socialinių partnerių kolektyvinių sutarčių. Kad galėtų visiškai prisiimti socialinę atsakomybę, įmonės, glaudžiai bendradarbiaudamos su suinteresuotais subjektais, turėtų būti įdiegusios aplinkosaugos, etinių, žmogaus teisių ir vartotojų aspektus į verslo veiklą ir pagrindinę strategiją.

2005 m. Jungtinių Tautų vystymo programos Lietuvoje atstovai pristatė Jungtinių Tautų „Pasaulinį susitarimą“ – didžiausią savanorišką socialinės atsakomybės iniciatyvą pasaulyje, kviečiančią vadovautis 10 universalių atsakingos veiklos principų žmogaus teisių, darbuotojų, aplinkosaugos ir antikorupcijos srityse. Iniciatyva siekia 2 pagrindinių tikslų: padėti įmonėms įdiegti „Pasaulinio susitarimo“ principus į įmonės verslo strategiją bei skatinti įvairių sektorių bendradarbiavimą ir partnerystę valstybėje ir už jos ribų, siekiant universalių darnių pasaulio plėtros tikslų, ir aktyviai dalyvauti sprendžiant socialines ir aplinkos apsaugos problemas, prisidėti prie visuomenės raidos ir ekonomikos augimo.

6. Šešioliktosios Vyriausybės 2012–2016 metų programos 8 punkte nustatyta, kad atsakingas verslas, įmonių socialinė atsakomybė – esminė darnios plėtros sąlyga.

7. Nacionalinėje darnaus vystymosi strategijoje įmonių socialinės atsakomybės didinimas priskirtas prie bendrųjų ekonomikos darnaus vystymosi uždavinių. Taikant Nacionalinės darnaus vystymosi strategijos įmonių ir socialinių partnerių dalyvavimo principą, stiprinamas socialinis dialogas, įmonių socialinė atsakomybė, privataus ir viešojo sektorių partnerystė, kad būtų užtikrintas darnus vartojimas ir gamyba.

8. Lietuvoje 2013 m. rugpjūčio 30 d. įkurta Lietuvos atsakingo verslo asociacija (toliau – LAVA), kuri tapo 2005–2013 metais Lietuvoje veikusio Nacionalinio atsakingo verslo įmonių tinklo tąsa. LAVA yra ir Jungtinių Tautų „Pasaulinio susitarimo“ kontaktinė atstovybė Lietuvoje. LAVA veiklos tikslai yra skatinti atsakingos veiklos principų plėtrą, rodyti sektiną pavyzdį kitoms Lietuvos įmonėms ir organizacijoms, formuoti atsakingos veiklos kriterijus, stiprinti atsakingos veiklos vertės suvokimą visuomenėje ir vertinimą tarp verslo, organizacijų ir valstybės bei akademinių institucijų, remti „Pasaulinio susitarimo“ principus, atstovauti šalies interesams dėl šios iniciatyvos, būti „Pasaulinio susitarimo“ kontaktine atstovybe Lietuvoje, koordinuoti rinkos tyrimus, organizuoti atvirus visuomenei seminarus, konferencijas, mokymus ir kitus renginius, analizuoti ir teikti visuomenei informaciją apie atsakingą veiklą ir jos skatinimą, gerosios praktikos pavyzdžius.

2012 metais įkurtas neformalus privačių darnaus vystymosi ir socialinės atsakomybės specialistų tinklas „CSR Network Lithuania“, siekiantis suvienyti specialistų žinias ir patirtį, skatinti privataus ir viešojo sektoriaus bei visuomenės socialinę ir aplinkosaugos atsakomybę.

9. Siekiant sudaryti būtinas sąlygas plėtoti įmonių socialinę atsakomybę ir skatinti įmones savo veikloje taikyti jos principus, buvo parengta Nacionalinė įmonių socialinės atsakomybės plėtros 2009–2013 metų programa, Nacionalinės įmonių socialinės atsakomybės plėtros 2009–2013 metų programos įgyvendinimo 2009–2011 metų priemonių planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. sausio 12 d. nutarimu Nr. 53 „Dėl Nacionalinės įmonių socialinės atsakomybės plėtros 2009–2013 metų programos ir jos įgyvendinimo 2009–2011 metų priemonių plano patvirtinimo“ (toliau – Nacionalinės įmonių socialinės atsakomybės plėtros 2009–2013 metų programos įgyvendinimo 2009–2011 metų priemonių planas), ir Nacionalinės įmonių socialinės atsakomybės plėtros 2009–2013 metų programos įgyvendinimo 2012–2013 metų priemonių planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. rugsėjo 5 d. nutarimu Nr. 1057 „Dėl Nacionalinės įmonių socialinės atsakomybės plėtros 2009–2013 metų programos įgyvendinimo 2012–2013 metų priemonių plano patvirtinimo“.

10. Valstybės institucijos, skatinančios įmonių socialinės atsakomybės procesą, yra Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija ir Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija. Įgyvendinant Nacionalinės įmonių socialinės 4 atsakomybės plėtros 2009–2013 metų programos įgyvendinimo 2009–2011 metų priemonių plano 1.2.1 papunktį, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. rugpjūčio 22 d. įsakymu Nr. A1-381 „Dėl Nacionalinės įmonių socialinės atsakomybės plėtros programos įgyvendinimo priežiūros komiteto sudarymo“ sudarytas Nacionalinės įmonių socialinės atsakomybės plėtros programos įgyvendinimo priežiūros komitetas (toliau – komitetas), kurio tikslas buvo tiesiogiai prižiūrėti, kaip vykdomos Nacionalinės įmonių socialinės atsakomybės plėtros 2009–2013 metų programos priemonės. Komitetas buvo sudarytas iš valstybės institucijų, profesinių sąjungų, darbdavių organizacijų ir Jungtinių Tautų vystymo programos Lietuvoje atstovų. Komitetas veikė iki 2013 metų pabaigos.

Punkto pakeitimai:

Nr. A1-200, 2021-03-09, paskelbta TAR 2021-03-10, i. k. 2021-04882

 

11. Nuo 2010 m. spalio 1 d. iki 2012 m. gruodžio 31 d. buvo įgyvendinamas Europos socialinio fondo (toliau – ESF) finansuojamas beveik 1,450 mln. eurų vertės projektas „VARTAI: socialinės ir aplinkosauginės verslo inovacijos“, skirtas įmonių socialinės atsakomybės plėtrai Lietuvoje skatinti. Projektą įgyvendino Jungtinių Tautų vystymo programos Lietuvoje atstovai kartu su Lietuvos verslo darbdavių konfederacija, profesine sąjunga „Solidarumas“ ir Nevyriausybinių organizacijų paramos ir informacijos centru. Vykdant šį projektą apmokyta 3,3 tūkst. asmenų; 73 įmonės parengė ir paskelbė savo įmonių socialinės atsakomybės ataskaitas; parengta 13 metodinių leidinių („Atsakingas verslas“, gairės į biržos prekybos sąrašą įtrauktoms įmonėms, įmonių socialinės atsakomybės gairės valstybės institucijoms ir valstybės įmonėms, įmonių socialinės atsakomybės sektorinės gairės ir kt.); surengti 393 renginiai (mokymai, gerosios patirties sklaidos renginiai, konferencijos, pristatymai); 65 įmonės prisijungė prie Jungtinių Tautų „Pasaulinio susitarimo“ iniciatyvos; parengta įmonių veiklos vertinimo indikatorių sistema; įgyvendintos 26 bendros verslo ir nevyriausybinių organizacijų iniciatyvos; surengti 3 Nacionalinio atsakingo verslo apdovanojimo konkursai. Vykdant šį projektą atlikti 2 tyrimai įmonių socialinės atsakomybės padėčiai šalies mastu 2008–2011 metų laikotarpiu įvertinti.

Atliktų tyrimų išvados parodė, kad Lietuvos įmonės dar nėra  aktyviai įsitraukusios į socialinės atsakomybės veiklą, todėl Lietuvos Respublikos Vyriausybė turėtų imtis atitinkamų veiksmų skatinti įmonių socialinę atsakomybę šalyje. Turi būti skatinama ir didelių, ir mažų įmonių socialinė atsakomybė, parengtas įmonių socialinę atsakomybę skatinančių veiksmų planas. Taip pat turi būti skatinama dalyvauti tarptautinėse konferencijose, siekiant gerosios praktikos sklaidos ir dalijimosi patirtimi bei atrasti naujas inovacijų sritis. Atliktuose tyrimuose konstatuota, kad aktyviausiai socialinės atsakomybės srityje veikia verslo konfederacijos, jungiančios šakines ir regionines asociacijas bei atskiras įmones, nes turi dideles socialinės atsakomybės sklaidos galimybes. Asociacijose paplitę garbės ir etikos kodeksai įvertinti kaip pirmieji žingsniai įmonių socialinės atsakomybės link, tačiau asociacijų socialinės atsakomybės sklaidos savo nariams galimybės dar nėra visapusiškai išnaudojamas. Konkretūs su įmonių socialine atsakomybe susiję projektai ar veiklos dar tik pradedami. Trūksta iniciatyvų organizuojant renginius. Tik dalis įmonių socialinės atsakomybės ataskaitas rengia jau daugelį metų. „Pasaulinio susitarimo“ narės socialinės atsakomybės ataskaitas teikia pagal 10 „Pasaulinio susitarimo“ principų. Kai kurios įmonės apima tik gana siaurą socialinės atsakomybės sritį, pavyzdžiui, aplinkosaugą.

Lietuvoje išleidžiamų įmonių socialinės atsakomybės metodinių priemonių skaičius nėra didelis. Konstatuota, kad įmonių socialinės atsakomybės tyrimų plėtrai skatinti reikalinga finansinė parama. Atsakingo vartojimo temomis organizuojami renginiai prisideda prie visuomenės švietimo. Lietuvoje pastebima darbo santykių vadybos sistemų plėtra. Šalyje itin sparčiai diegiamas ir sertifikuojamas Socialinės atskaitomybės standartas SA 8000, tačiau šis standartas nėra toks populiarus kaip Kokybės vadybos standartas ISO 9001 ar kiti. Dažniausiai tai lemia sertifikavimo išlaidos. 2008–2011 m. laikotarpiu fiksuojama Darbuotojų saugos ir sveikatos vadybos sistemos OHSAS 18001 standarto diegimo ir sertifikavimo plėtra. 2011 m. sertifikatą turėjo 419 įmonių, t. y. 11 proc. daugiau nei 2010 m. Siekiant darbo santykių vadybos sistemų plėtros būtina finansinė valstybės parama įmonėms diegimo ir sertifikavimo išlaidoms finansuoti.

Lietuvos statistikos departamento Gyventojų užimtumo statistinio tyrimo duomenimis, 2008–2010 m. laikotarpiu moterys sudarė apie 40 proc. visų vadovų, šis rodiklis yra vienas didžiausių ES. Nagrinėjant moterų skaičių Lietuvos Respublikos Seime, tiek šiuo metu, tiek ankstesnių kadencijų metu moterys sudarė nedidelę visų Lietuvos Respublikos Seimo narių dalį. Pagal šį rodiklį Lietuva atsilieka nuo ES vidurkio. Europos Parlamente Lietuvos moterys sudaro didesnę procentinę dalį negu Lietuvos Respublikos Seime. Moterų dalis iš viešai kotiruojamų įmonių aukščiausiųjų sprendimų priėmimo organų sąlyginai nėra didelė, tačiau Lietuvos rodiklis viršija ES vidurkį. To priežastis gali būti aukštesnis Lietuvos moterų išsilavinimas. 

Konstatuota, kad mažėja mirtinų nelaimingų atsitikimų darbe skaičius, tenkantis 100 tūkst. darbuotojų. 2008 m. šis rodiklis buvo 5,9, o nuo 2009 m. neviršijo 5 mirčių 100 tūkst. darbuotojų. 2011 m. šis rodiklis buvo 4,6. Mirtinų nelaimingų atsitikimų darbe skaičiaus mažėjimui įtakos galėjo turėti sparti darbuotojų saugos ir sveikatos vadybos sistemų diegimo plėtra. Būtina stiprinti darbų saugą transporto, statybos, apdirbamosios gamybos ir žemės ūkio įmonėse dėl didžiausio mirtinų nelaimingų atsitikimų skaičiaus šiuose sektoriuose. Įmonėse registruojamas vis mažesnis susirgimų profesinėmis ligomis skaičius. Finansinės institucijos (bankai, draudimo kompanijos) Lietuvoje sudaro galimybes investuoti socialiai atsakingai, tačiau dažnai investuotojai nėra informuojami apie tokią galimybę arba apie tai, kad investuoja į socialiai atsakingas įmones ar fondus. Švietimas galėtų paskatinti įmones aktyviau įgyvendinti socialinės atsakomybės principus ir prisidėti prie šalies socialinės pažangos.

2009–2011 metais priemonių įmonių socialinei atsakomybei skatinti įgyvendinimo rezultatai parodė, kad vis dar trūksta įmonių, ypač smulkiojo ir vidutinio verslo, supratimo apie įmonių socialinę atsakomybę, įmonių vykdomos iniciatyvos fragmentiškos, įmonių socialinės atsakomybės sąsaja su socialiniu dialogu silpna, socialinės atsakomybės principai neintegruoti į įmonių strateginius dokumentus. Verslo aplinkoje, ypač smulkiojo ir vidutinio, vyrauja nuomonė, kad įmonių socialinė atsakomybė – brangus procesas, neduodantis realios ekonominės naudos, įmonių socialinės atsakomybės plėtra regionuose neaktyvi, nepakankamai koordinuojami įmonių socialinės atsakomybės klausimai tarp valstybės institucijų, verslo organizacijų ir kitų suinteresuotų subjektų.

12. Lietuvoje neatliktas joks socialinės atsakomybės paplitimo masto, diegimo trukdžių, ateities perspektyvų ar panašus tyrimas, valstybės institucijų apklausa, todėl trūksta informacijos apie socialinės atsakomybės padėtį Lietuvos valstybinėse organizacijose ir pagrindines problemas, kurias reikia spręsti. Siekiant numatyti tolesnius efektyvius veiksmus didinant socialinę atsakomybę šalyje, pirmiausia svarbu nustatyti esamą socialinės atsakomybės padėtį šalies valstybės institucijose.

Labai svarbu suburti kompetentingų valstybės institucijų atstovų – socialinės atsakomybės specialistų, kurie savo ar kitose organizacijose galėtų patarti, kaip diegti socialinės atsakomybės principus, – ratą Lietuvoje, todėl būtina surengti tikslinius mokymus valstybės institucijų atstovams.

13. 2014 m. birželio mėn. priimtas Europos Komisijos komunikatas Europos Parlamentui, Tarybai, Europos ekonomikos ir socialinių reikalų komitetui ir Regionų komitetui dėl 2014–2020 m. ES darbuotojų saugos ir sveikatos strateginės programos. Šiame komunikate išdėstyti svarbiausi strateginiai tikslai ir įvairūs darbuotojų saugos ir sveikatos gerinimo veiksmai (4 dalis), pagrįsti nustatytomis neišspręstomis problemomis (2 dalis) ir pagrindiniais uždaviniais (3 dalis), pateikta veiksmų, bendradarbiavimo ir keitimosi gerąja patirtimi darbuotojų saugos ir sveikatos srityje 2014–2020 m. programa, kuri gali būti įgyvendinta tik aktyviai bendradarbiaujant nacionalinėms institucijoms ir socialiniams partneriams.

14. Šiuo metu Lietuvoje nėra aiškių kriterijų, pagal kuriuos būtų galima palyginti įmonių atsakingumą, todėl, siekiant užtikrinti įmonių socialinės atsakomybės rezultatų matavimą pagal objektyvius rodiklius ir įmonių socialinės atsakomybės duomenų prieinamumo gerinimą, vienas iš tikslų – sukurti Lietuvoje verslo tvarumo ir atsakingumo indeksą, kuris padėtų objektyviai matuoti pažangą įmonių socialinės atsakomybės srityje, ar panašią sistemą.

15. 2008–2015 metų laikotarpiu suorganizuoti 8 Nacionalinio atsakingo verslo apdovanojimo konkursai, kuriuose įmonėms buvo įteikti Nacionaliniai atsakingo verslo apdovanojimai pagal nominacijas „Metų darbovietė“, „Metų bendruomeniškiausia įmonė“, „Metų aplinkosaugos įmonė“ ir pagal tris kategorijas – labai mažų, mažų ar vidutinių įmonių, didelių įmonių, tarptautinių įmonių ar jų filialų, atstovybių, veikiančių Lietuvoje. Labiausiai pasižymėjusioms įmonėms įteiktas aukščiausias apdovanojimas – „Socialiai atsakinga įmonė“.

 

III SKYRIUS

VEIKSMŲ PLANO ĮGYVENDINIMAS IR FINANSAVIMAS

 

16. Veiksmų plano įgyvendinimą koordinuoja Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija.

17. Veiksmų plane nurodyti atsakingi vykdytojai pasibaigus kiekvienam kalendorinių metų ketvirčiui iki kito ketvirčio pirmojo mėnesio 15 d. teikia Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai informaciją, kaip vykdomas Veiksmų planas.

18. Veiksmų plano įgyvendinimo priemonės finansuojamos iš ESF, Lietuvos Respublikos valstybės biudžete institucijoms, atsakingoms už Veiksmų plano priemonių įgyvendinimą, patvirtintų bendrųjų asignavimų, tarptautinių organizacijų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka gautų lėšų.

 

IV SKYRIUS

VEIKSMŲ PLANO TIKSLAI, UŽDAVINIAI, PRIEMONĖS, ASIGNAVIMAI IR ATSAKINGI VYKDYTOJAI

 

 

Uždavinys

Priemonė

Įgyvendinimo terminas

Preliminarus lėšų poreikis,

tūkst. eurų

Atsakingi vykdytojai

2016 m.

2017 m.

2018 m.

2019 m.

2020 m.

2021 m.

2022 m.

2023 m.

1 tikslas – užtikrinti įmonių socialinės atsakomybės plėtros koordinavimą tarp valstybės institucijų ir socialinių partnerių

1.1. Įsteigti įmonių socialinės atsakomybės koordinavimo tarp valstybės institucijų ir socialinių partnerių platformą ir užtikrinti jos veikimą

1.1.1. Parengti socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymą dėl įmonių socialinės atsakomybės koordinavimo tarp valstybės institucijų ir socialinių partnerių platformos

2016 m.

II ketv.

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

1.1.2. Kasmet organizuoti Nacionalinį įmonių socialinės atsakomybės forumą įmonių socialinės atsakomybės plėtros tendencijoms ir problemoms aptarti ir pasiūlyti sprendimų dėl įmonių socialinės atsakomybės skatinimo

2016–2023 m.

 

9[1]

91

91

91

91

91

91

91

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

2 tikslas – sukurti įmonių socialinės atsakomybės motyvacijos skatinimo ir kompetencijos didinimo mechanizmą

2.1. Gerinti įmonių ir visuomenės supratimą apie įmonių socialinę atsakomybę, ypač daug dėmesio skiriant savivaldybėse veikiančioms įmonėms

2.1.1. Siekiant gerinti įmonių supratimą apie socialinę atsakomybę ir skatinti jų socialinę atsakomybę, taikyti socialinės atsakomybės principus savivaldybėse, organizuoti praktinius seminarus įmonių vadovams, darbuotojams, darbdavių ir darbuotojų atstovams

2018–2021 m.

ES[2]

ES2

 

ES2

 

ES2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos verslo konfederacija

2.1.2. Organizuoti tarptautines konferencijas įmonių socialinės atsakomybės ir atsakingo verslo tema

2021 m.

ES2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

asociacija „Investorsʼ Forum“, Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai

2.1.3. Atlikti įmonių socialinės atsakomybės idėjų paplitimo ir potencialo savivaldybėse analizę, vykdant įmonių vadovų ir darbuotojų apklausas (nustatyti gerąsias praktikas, viešinti analizės duomenis, gerąsias praktikas)

2018 m. III ketv.,

2022 m.

 

ES2

ES2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

2.1.4. Atlikti visuomenės nuomonės tyrimą įmonių socialinės atsakomybės, atsakingo verslo temomis, viešinti tyrimo duomenis

2018 m. IV ketv.,

2022 m.

 

ES2

ES2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

2.1.5. Sukurti veiksmingus įmonių socialinės atsakomybės viešinimo visuomenei produktus ir vykdyti įmonių socialinę atsakomybę skatinančias akcijas, informuoti apie įmonių socialinę atsakomybę, atsakingo verslo vaidmenį

2018–2023 m.

 

 

ES2

 

ES2

 

ES2

 

ES2

 

ES2

 

ES2

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos kurčiųjų draugija,

VšĮ „Žiedinė ekonomika“, Socialinės integracijos centras

2.1.6. Parengti ir atnaujinti metodinius leidinius įmonių socialinės atsakomybės tema, orientuotus į įmonių specifiką (sektorinės studijos, įmonių socialinės atsakomybės planai, interaktyvios priemonės, publikacijos, leidiniai (metodinės priemonės) pagal įmonių dydį, veiklos sritį, statusą ir pan.)

2020–2021 m.

ES2

ES2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

2.1.7. Konsultuoti įmones socialinės atsakomybės skatinimo klausimais, mokyti jas didinti atskaitingumą dėl socialinės atsakomybės, rengti įmonių socialinės atsakomybės ataskaitas

2018–2020 m.

ES2

 

ES2

 

ES2

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos verslo konfederacija

2.1.8. Sukurti informacinėmis technologijomis paremtus įrankius, skirtus darbuotojų saugos ir sveikatos bei darbo santykių sričių žinioms patikrinti

2019 m.,

2021 m.

 

 

 

 

ES2

 

 

 

 

 

 

 

ES2

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos Respublikos valstybinė darbo inspekcija prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

2.1.9. Parengti bendrąsias metodines priemones įmonių socialinės atsakomybės, darnios plėtros temomis ir organizuoti mokymus šiomis temomis įmonių atstovams

2018–2023 m.

ES2

ES2

ES2

ES2

ES2

ES2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos darbdavių konfederacija

2.1.10. Parengti metodines rekomendacijas dėl darbo užmokesčio sistemos kūrimo, bendradarbiaujant su darbuotojų atstovais, organizuoti mokymus Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos atstovams ir vykdyti visuomenės informavimą

2022 m.

 

 

 

 

 

 

 

 

ES2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

2.1.11. Sukurti darbuotojų gerovės didinimo įrankį, jį išbandyti, rengti konsultacijas organizacijose, organizuoti mokymus Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos atstovams ir vykdyti visuomenės informavimą

2021–2023 m.

ES2

ES2

ES2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai

2.1.12. Parengti verslo ir socialinio verslo bendradarbiavimo ir inovacijų skatinimo galimybių studiją, organizuoti renginius verslo ir socialinio verslo atstovams, vykdyti visuomenės informavimą

2021–2023 m.

ES2

ES2

ES2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Lietuvos darbdavių konfederacija

2.2. Sukurti tęstinio nevyriausybinių organizacijų ir verslo įmonių bendradarbiavimo sąlygas

 

2.2.1. Įgyvendinti daugiašalius bandomuosius įmonių socialinės atsakomybės projektus, įtraukiant įmones ir nevyriausybines 

organizacijas

2021–2023 m.

ES2

ES2

ES2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Lietuvos verslo konfederacija, asociacija „Investorsʼ Forum“, Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai, Šiaulių prekybos, pramonės ir amatų rūmai

3 tikslas – užtikrinti įmonių socialinės atsakomybės pažangos ir rezultatų stebėseną, tobulinti jų vertinimo priemones bei metodus įmonių ir šalies lygiu

3.1. Siekti, kad valstybės institucijos pripažintų socialiai atsakingai veikiančias įmones

3.1.1. Kasmet organizuoti Nacionalinio atsakingo verslo apdovanojimo konkursą, daugiau dėmesio skirti gerosios praktikos, susijusios su įmonių socialinės atsakomybės principų diegimu įmonėse, sklaidai

2016–2023 m.

 

141

141

141

141

141

141

141

141

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

3.2. Užtikrinti įmonių socialinės atsakomybės rezultatų vertinimą pagal objektyvius rodiklius ir įmonių socialinės atsakomybės duomenų prieinamumo gerinimą

3.2.1. Patikslinti Įmonių socialinės atsakomybės pažangos šalies lygmeniu vertinimo metodiką, atsižvelgiant į tarptautiniu lygiu pripažintas gaires ir standartus (Pasaulinė atskaitingumo iniciatyva ir kt.)

2018 m.

IV ketv.

ES2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos darbdavių konfederacija

 

3.2.2. Vykdyti įmonių socialinės atsakomybės pažangos stebėseną pagal Įmonių socialinės atsakomybės pažangos šalies lygmeniu vertinimo metodiką, įvertinus įmonių socialinės atsakomybės pažangą

2019–2021 m. laikotarpiu, ir viešinti stebėsenos rezultatus

2021–2022 m.

 

 

 

 

ES2

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

3.2.3. Sukurti verslo tvarumo ir atsakingumo indeksą Lietuvoje: parengti ir atnaujinti Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso apskaičiavimo metodiką ir įgyvendinti verslo tvarumo ir atsakingumo indekso apskaičiavimo pagal parengtą metodiką bandomąjį projektą įmonėse

2018–2023 m.

ES2

ES2

ES2

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos darbdavių konfederacija, asociacija „Investorsʼ Forum“

 

3.2.4. Sudaryti sąlygas verslo tvarumo ir atsakingumo indeksui funkcionuoti – modernizuoti informacinę sistemą verslo tvarumo ir atsakingumo indeksui apskaičiuoti ir vykdyti visuomenės informavimą

2023 m.

ES2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, asociacija „Investorsʼ Forum“

 

 

 

 

 

 

Finansavimas iš ES – 1 800 tūkst. eurų,

VB lėšos – 184 tūkst. eurų

23 VB

23 VB

195

ES2

23 VB

260

ES2

23 VB

315

ES2

23 VB

520 ES2

23 VB

170 ES2

23 VB

340[3] ES2

23 VB

 

 

Skyriaus pakeitimai:

Nr. A1-236, 2016-05-04, paskelbta TAR 2016-05-04, i. k. 2016-11254

Nr. A1-162, 2018-04-16, paskelbta TAR 2018-04-20, i. k. 2018-06283

Nr. A1-902, 2020-09-30, paskelbta TAR 2020-09-30, i. k. 2020-20342

Nr. A1-200, 2021-03-09, paskelbta TAR 2021-03-10, i. k. 2021-04882

Nr. A1-844, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-25, i. k. 2021-24246

Nr. A1-75, 2022-02-02, paskelbta TAR 2022-02-02, i. k. 2022-01807

Nr. A1-822, 2022-12-06, paskelbta TAR 2022-12-06, i. k. 2022-24874

Nr. A1-601, 2023-09-13, paskelbta TAR 2023-09-13, i. k. 2023-18065

 

V SKYRIUS

VEIKSMŲ PLANO VERTINIMO KRITERIJAI IR JŲ REIKŠMĖS

 

 

Tikslų ir uždavinių vertinimo kriterijai

Vertinimo kriterijų reikšmės

Atsakingi vykdytojai

2016 m.

2017 m.

2018 m.

2019 m.

2020 m.

2021 m.

2022 m.

2023 m.

1 tikslas – užtikrinti įmonių socialinės atsakomybės plėtros koordinavimą tarp valstybės institucijų ir socialinių partnerių

1.1 uždavinys – sukurti įmonių socialinės atsakomybės koordinavimo tarp valstybės institucijų ir socialinių partnerių platformą ir užtikrinti jos veikimą

P-1-1-1 Parengtas socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymas dėl įmonių socialinės atsakomybės koordinavimo tarp valstybės institucijų ir socialinių partnerių platformos

1

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

P-1-1-2 Suorganizuotų nacionalinių įmonių socialinės atsakomybės forumų skaičius

1

1

1

1

1

1

1

1

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

2 tikslas – sukurti įmonių motyvacijos taikyti socialinę atsakomybę ir kompetencijos šioje srityje didinimo mechanizmą

2.1 uždavinys – gerinti įmonių ir visuomenės supratimą apie įmonių socialinę atsakomybę, ypač daug dėmesio skiriant savivaldybėse veikiančioms įmonėms

P-2-1-1 Suorganizuotų renginių (seminarų, skirtų įmonių vadovams, darbuotojams, darbdavių ir darbuotojų atstovams, tarptautinių konferencijų socialinės atsakomybės ir atsakingo verslo temomis) skaičius

ne mažiau kaip

37

ne mažiau kaip

33

 

ne mažiau kaip

2

 

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos verslo konfederacija, asociacija „Investorsʼ Forum“, Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai

P-2-1-2 Asmenų, dalyvavusių renginiuose (seminaruose įmonių vadovams, darbuotojams, darbdavių ir darbuotojų atstovams, kitiems suinteresuotiems asmenims, tarptautinėse konferencijose įmonių socialinės atsakomybės ir atsakingo verslo temomis), skaičius

ne mažiau kaip

740

ne mažiau kaip

760

 

ne mažiau kaip

100

 

 

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos verslo konfederacija, asociacija „Investorsʼ Forum“, Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai

P-2-1-3 Siekiant nustatyti įmonių socialinės atsakomybės paplitimą ir jos plėtros savivaldybėse potencialą, atliktų apklausų, visuomenės nuomonės tyrimų įmonių socialinės atsakomybės, atsakingo verslo temomis skaičius

2

 

 

2

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

P-2-1-4 Pagerėjęs suvokimas apie įmonių socialinę atsakomybę, atsakingą verslą, šios atsakomybės naudą verslui ir visuomenei, palyginti su 2018 metais

 

 

 

20 proc.

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

P-2-1-5 Sukurtų vaizdo, garso socialinės atsakomybės viešinimo produktų įmonių socialinės atsakomybės ir atsakingo verslo temomis skaičius, surengtų įmonių socialinę atsakomybę skatinančių akcijų skaičius

ne mažiau kaip

1

ne mažiau kaip

28

ne mažiau kaip

8

ne mažiau kaip

11

 

ne mažiau kaip

5

ne mažiau kaip

2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos kurčiųjų draugija,

VšĮ „Žiedinė ekonomika“, Socialinės integracijos centras

P-2-1-6 Parengtų ir atnaujintų metodinių leidinių įmonių socialinės atsakomybės tema pagal įmonių specifiką (sektorinės studijos, socialinės atsakomybės planai, interaktyvios priemonės, publikacijos, leidiniai (metodinės priemonės) pagal įmonių dydį, veiklos sritį, statusą ir pan.) skaičius

 

 

ne mažiau kaip

1

ne mažiau kaip

1

 

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

P-2-1-7 Parengtų įmonių socialinės atsakomybės skatinimo strategijų ir įmonių socialinės atsakomybės ataskaitų, paremtų tarptautiniais įmonių socialinės atsakomybės standartais, skaičius

ne mažiau kaip

30

ne mažiau kaip

10

ne mažiau kaip

10

 

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos verslo konfederacija

P-2-1-8 Sukurtų informacinėmis technologijomis paremtų įrankių, skirtų darbuotojų saugos ir sveikatos bei darbo santykių sričių žinioms patikrinti, skaičius

 

 

 

2

 

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos Respublikos valstybinė darbo inspekcija prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

P-2-1-9 Parengtų bendrųjų metodinių priemonių įmonių socialinės atsakomybės ir darnios plėtros temomis skaičius

 

3

 

 

 

 

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos darbdavių konfederacija

P-2-1-10 Suorganizuotų mokymų įmonių atstovams įmonių socialinės atsakomybės ir darnios plėtros temomis skaičius

ne mažiau kaip

95

 

ne mažiau kaip

101

 

ne

mažiau kaip

43

ne

mažiau kaip

20

ne mažiau kaip

20

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos darbdavių konfederacija

P-2-1-11 Mokymuose, skirtuose įmonių atstovams, įmonių socialinės atsakomybės ir darnios plėtros temomis dalyvavusių asmenų skaičius

ne mažiau kaip

950

ne mažiau kaip

1 010

ne mažiau kaip

2 15

ne mažiau kaip

216

ne mažiau kaip

399

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Lietuvos darbdavių konfederacija

P-2-1-12 Parengtų metodinių rekomendacijų dėl darbo užmokesčio sistemos kūrimo, bendradarbiaujant su darbuotojų atstovais, skaičius

ne mažiau kaip

1

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

P-2-1-13 Mokymuose, skirtuose praktiniams metodinių rekomendacijų dėl darbo užmokesčio sistemos kūrimo, bendradarbiaujant su darbuotojų atstovais, taikymo aspektams aptarti, dalyvavusių Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos atstovų skaičius

ne mažiau kaip

30

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

P-2-1-14 Įgyvendintų parengtų metodinių rekomendacijų dėl darbo užmokesčio sistemos kūrimo, bendradarbiaujant su darbuotojų atstovais, viešinimo priemonių skaičius

ne mažiau kaip

2

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

P-2-1-15 Sukurtų darbuotojų gerovės didinimo įrankių skaičius

1

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai

P-2-1-16 Darbuotojų gerovės didinimo įrankio bandymų ir konsultacijų organizacijose skaičius

5

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai

P-2-1-17 Mokymuose, skirtuose darbuotojų gerovės didinimo įrankiui diegti įmonėse, įstaigose, organizacijose, dalyvavusių Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos atstovų skaičius

ne mažiau kaip 20

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai

P-2-1-18 Įgyvendintų priemonių darbuotojų gerovės didinimo įrankiui viešinti skaičius

ne mažiau kaip 9

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai

P-2-1-19 Parengtų verslo bendradarbiavimo ir inovacijų skatinimo galimybių studijų skaičius

1

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Lietuvos darbdavių konfederacija

P-2-1-20 Verslo ir socialinio verslo bendradarbiavimą skatinančių renginių verslo ir socialinio verslo atstovams skaičius

 

 

 

ne mažiau kaip 4

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Lietuvos darbdavių konfederacija

P-2-1-21 Verslo ir socialinio verslo bendradarbiavimą skatinančiuose renginiuose verslo ir socialinio verslo atstovams dalyvavusių asmenų skaičius

ne mažiau kaip 60

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Lietuvos darbdavių konfederacija

P-2-1-22 Įgyvendintų viešinimo priemonių parengtai verslo ir socialinio verslo bendradarbiavimo bei inovacijų skatinimo galimybių studijai viešinti skaičius

ne mažiau kaip 5

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Lietuvos darbdavių konfederacija

2.2 uždavinys – sukurti tęstinio nevyriausybinių organizacijų ir verslo įmonių bendradarbiavimo sąlygas

P-2-2-1 Įgyvendintų daugiašalių bandomųjų įmonių socialinės atsakomybės skatinimo projektų, įtraukus ir nevyriausybines organizacijas, skaičius

 

 

 

ne mažiau kaip

23

ne mažiau kaip

14

ne mažiau kaip 9

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos verslo  konfederacija, asociacija „Investorsʼ Forum“, Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai, Šiaulių prekybos, pramonės ir amatų rūmai

3 tikslas – užtikrinti įmonių socialinės atsakomybės pažangos ir rezultatų stebėseną, tobulinti jų vertinimo priemones bei metodus įmonių ir šalies lygiu

3.1 uždavinys – siekti, kad valstybės institucijos pripažintų socialiai atsakingai veikiančias įmones

P-3-1-1 Suorganizuotų Nacionalinio atsakingo verslo apdovanojimo konkursų skaičius

1

1

1

1

1

1

1

1

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

3.2 uždavinys – užtikrinti įmonių socialinės atsakomybės rezultatų vertinimą pagal objektyvius rodiklius ir įmonių socialinės atsakomybės duomenų prieinamumo gerinimą

P-3-2-1 Patikslintų įmonių socialinės atsakomybės pažangos šalies lygmeniu vertinimo metodikų skaičius

1

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos darbdavių konfederacija

P-3-2-2 Atliktų įmonių socialinės atsakomybės pažangos šalies mastu vertinimo analizių skaičius

 

 

 

 

1

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

P-3-2-3 Parengtų verslo tvarumo ir atsakingumo indekso apskaičiavimo metodikų skaičius

 

1

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos darbdavių konfederacija

P-3-2-4 Atnaujintų verslo tvarumo ir atsakingumo indekso apskaičiavimo metodikų skaičius

 

 

 

 

1

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, asociacija „Investorsʼ Forum“

 

P-3-2-5 Įmonių, kuriose įgyvendintas verslo tvarumo ir atsakingumo indekso apskaičiavimo pagal parengtą Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso skaičiavimo metodiką bandomasis projektas, skaičius

 

10

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,

Lietuvos darbdavių konfederacija

P-3-2-6 Modernizuotų informacinių sistemų verslo tvarumo ir atsakingumo indeksui apskaičiuoti skaičius

 

1

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija“

P-3-2-7 Įgyvendintų viešinimo priemonių verslo tvarumo ir atsakingumo indeksui viešinti skaičius

 

ne mažiau kaip 5

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, asociacija „Investorsʼ Forum“

 

Skyriaus pakeitimai:

Nr. A1-236, 2016-05-04, paskelbta TAR 2016-05-04, i. k. 2016-11254

Nr. A1-162, 2018-04-16, paskelbta TAR 2018-04-20, i. k. 2018-06283

Nr. A1-902, 2020-09-30, paskelbta TAR 2020-09-30, i. k. 2020-20342

Nr. A1-200, 2021-03-09, paskelbta TAR 2021-03-10, i. k. 2021-04882

Nr. A1-844, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-25, i. k. 2021-24246

Nr. A1-75, 2022-02-02, paskelbta TAR 2022-02-02, i. k. 2022-01807

Nr. A1-822, 2022-12-06, paskelbta TAR 2022-12-06, i. k. 2022-24874

Nr. A1-601, 2023-09-13, paskelbta TAR 2023-09-13, i. k. 2023-18065

 

_______________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-236, 2016-05-04, paskelbta TAR 2016-05-04, i. k. 2016-11254

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. vasario 12 d. įsakymo Nr. A1-82 „Dėl Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2020 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-162, 2018-04-16, paskelbta TAR 2018-04-20, i. k. 2018-06283

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. vasario 12 d. įsakymo Nr. A1-82 „Dėl Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2020 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-902, 2020-09-30, paskelbta TAR 2020-09-30, i. k. 2020-20342

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. vasario 12 d. įsakymo Nr. A1-82 „Dėl įmonių socialinės atsakomybės 2016–2020 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-200, 2021-03-09, paskelbta TAR 2021-03-10, i. k. 2021-04882

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. vasario 12 d. įsakymo Nr. A1-82 „Dėl Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2020 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-844, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-25, i. k. 2021-24246

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. vasario 12 d. įsakymo Nr. A1-82 „Dėl Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2021 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-75, 2022-02-02, paskelbta TAR 2022-02-02, i. k. 2022-01807

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. vasario 12 d. įsakymo Nr. A1-82 „Dėl Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2022 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

7.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-822, 2022-12-06, paskelbta TAR 2022-12-06, i. k. 2022-24874

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. vasario 12 d. įsakymo Nr. A1-82 „Dėl Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2022 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

8.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-601, 2023-09-13, paskelbta TAR 2023-09-13, i. k. 2023-18065

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. vasario 12 d. įsakymo Nr. A1-82 „Dėl Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2023 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_e6b7112e7a8c49f88ee5f1c131106079_end



[1] Priemonė finansuojama valstybės biudžeto (toliau – VB) lėšomis.

[2] Priemonė finansuojama Europos socialinio fondo lėšomis.

[3] 150 tūkst. eurų numatyta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos 2023–2025 metų strateginiame veiklos plane, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. sausio 24 d. įsakymu Nr. A1-32, likusią dalį numatyta skirti iš lėšų, sutaupytų įgyvendinant projektą Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“.