Suvestinė redakcija nuo 2024-06-18 iki 2024-06-30

 

Potvarkis paskelbtas: TAR 2023-05-18, i. k. 2023-09312

 

 

Paveikslėlis, kuriame yra tekstas  Automatiškai sugeneruotas aprašymas

ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS MERAS

 

POTVARKIS

DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS VALDOMŲ ĮMONIŲ VADOVŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO

 

2023 m. gegužės 18 d. Nr. M-271

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, 27 straipsnio 2 dalies 9 punktu, Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymo 20 straipsnio 2 dalimi ir 37 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. rugpjūčio 23 d. nutarimu Nr. 1341 „Dėl valstybės valdomų įmonių vadovų darbo užmokesčio:

1.     Tvirtinu Šiaulių miesto savivaldybės valdomų įmonių vadovų darbo apmokėjimo tvarkos aprašą (toliau – Aprašas) (pridedama).

2.     Pripažįstu netekusiu galios Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. birželio 23 d. įsakymą Nr. A-1163 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės valdomų įmonių vadovų darbo apmokėjimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

Šis potvarkis gali būti skundžiamas ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo jo įteikimo dienos paduodant skundą Lietuvos administracinių ginčų komisijos Šiaulių apygardos skyriui adresu: Dvaro g. 81, 76299 Šiauliai, arba Regionų apygardos administraciniam teismui bet kuriuose šio teismo rūmuose.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Artūras Visockas

 

 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės mero

2023 m. gegužės 18 d. potvarkiu Nr. M-271

(Šiaulių miesto savivaldybės mero

2023 m. gruodžio 20 d. potvarkio Nr. M-1294

redakcija)

 

 

ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS VALDOMŲ ĮMONIŲ VADOVŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) valdomų įmonių vadovų darbo apmokėjimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Šiaulių miesto savivaldybės įmonės (toliau – Savivaldybės įmonė) ir Savivaldybės valdomų akcinių bendrovių ir uždarųjų akcinių bendrovių, kuriose savivaldybei nuosavybės teise priklauso daugiau kaip 50 procentų balsų šių bendrovių visuotiniame akcininkų susirinkime (toliau – Bendrovė) (toliau visos kartu – Įmonė), vadovų darbo apmokėjimo tvarką.

2Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įmonių įstatymu, Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. rugpjūčio 23 d. nutarimu Nr. 1341 „Dėl valstybės valdomų įmonių vadovų darbo užmokesčio“, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Šiaulių miesto savivaldybės valdomų įmonių veiklos tikslų nustatymo ir jų vertinimo tvarkos aprašu, patvirtintu Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2018 m. gruodžio 6 d. sprendimu Nr. T-406 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės valdomų įmonių veiklos tikslų nustatymo ir jų vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su tolimesniais pakeitimais ir papildymais, ir kitais teisės aktais.

 

II SKYRIUS

VADOVŲ DARBO UŽMOKESČIO NUSTATYMO REIKALAVIMAI

 

3Įmonių vadovų darbo užmokestį sudaro pareiginė alga, kintamoji dalis ir premija:

3.1.    pareiginė alga nustatoma koeficientais, atsižvelgiant į Įmonės kategoriją (pagal priedą). Pareiginė alga apskaičiuojama, pareiginės algos koeficientą padauginus iš pareiginės algos (atlyginimo) bazinio dydžio, nustatyto Lietuvos Respublikos pareiginės algos (atlyginimo) bazinio dydžio nustatymo ir asignavimų darbo užmokesčiui perskaičiavimo įstatyme;

3.2.    kintamoji dalis priklauso nuo Įmonės praėjusių metų strateginiame veiklos plane numatytų tikslų, uždavinių ir priemonių įgyvendinimo rezultatų. Kintamoji dalis nustatoma ir išmokama vieną kartą pasibaigus finansiniams metams ir patvirtinus finansinių ataskaitų rinkinius, atsižvelgiant į pasiektus praėjusių metų strateginiame veiklos plane numatytų tikslų, uždavinių ir priemonių įgyvendinimo rezultatus. Kintamoji dalis negali viršyti 30 procentų Įmonės vadovui praėjusiais finansiniais metais išmokėtos pareiginės algos;

3.3.    Bendrovės valdyba (jeigu ji sudaroma) arba Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija (jeigu valdyba nesudaroma), o Savivaldybės įmonės atveju – Savivaldybės įmonės teises ir pareigas įgyvendinanti institucija, pasibaigus finansiniams metams ir patvirtinus finansinių ataskaitų rinkinius, už išskirtinį Įmonės vadovo indėlį, įgyvendinant Įmonės tikslus arba pasiektus išskirtinius rezultatus, Įmonės vadovui iš Įmonės pelno arba iš sutaupytų lėšų, skirtų darbo užmokesčiui, gali skirti premiją, kurios dydis neturi viršyti 4 jo pareiginės algos dydžių. Išskirtinis Įmonės vadovo indėlis įgyvendinant Įmonės tikslus arba pasiektas išskirtinis rezultatas suprantamas kaip reikšmingas poveikis Įmonės ekonomikai, jos veiklai, aplinkosauginiams sprendimams, klientams, Šiaulių miestui ir pan.; jis turi būti raštiškai pagrįstas (pagrindimas laisva forma);

3.4.    sprendimus dėl Įmonių vadovų pareiginės algos ir kintamosios dalies nustatymo priima Bendrovės valdyba (jeigu ji sudaroma) arba Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija (jeigu valdyba nesudaroma), o Savivaldybės įmonės atveju – Savivaldybės įmonės teises ir pareigas įgyvendinanti institucija.

4Nustatant Įmonės vadovo kintamąją dalį, vertinamos Įmonės įgyvendintos priemonės[1] pagal praėjusių metų strateginiame veiklos plane nustatytus vertinimo kriterijus:

4.1įgyvendinus ne mažiau kaip 60 proc. suplanuotų priemonių, nustatoma 20 proc. kintamoji dalis;

4.2įgyvendinus ne mažiau kaip 80 proc. suplanuotų priemonių, nustatoma 25 proc. kintamoji dalis;

4.3įgyvendinus ne mažiau kaip 100 proc. suplanuotų priemonių, nustatoma 30 proc. kintamoji dalis.

5Priemonė laikoma įgyvendinta, kai pasiekta priemonės vertinimo rodiklio faktinė reikšmė yra ne mažesnė kaip 90 proc. planuotos reikšmės.

6Jeigu priemonė (-ės) neįgyvendinta (-os ) dėl nuo Įmonės vadovo nepriklausančių priežasčių, kurių Įmonės vadovas negalėjo kontroliuoti, numatyti ar užkirsti joms kelio arba Lietuvos Respublikos Vyriausybė buvo paskelbusi valstybės lygio ekstremaliąją situaciją ir (ar) karantiną ir Įmonė dėl to negalėjo įgyvendinti priemonės (-ių), tokiu atveju ši (-ios) priemonė (-ės) yra eliminuojama (-os) ir nevertinama (-os).

7Pirmaisiais veiklos metais įsteigtos naujos Įmonės kategorija ir vadovo pareiginė alga nustatoma pagal prognozuojamą šio Aprašo priede nurodytą Įmonės dydį. Kintamoji dalis nustatoma, kaip numatyta Aprašo 3.2 papunktyje.

8.     Naujam Įmonės vadovui pradėjus eiti pareigas, pareiginė alga nustatoma vadovaujantis Aprašo 3.1 papunkčiu, kintamoji dalis – Aprašo 3.2 papunkčiu.

9.     Įmonės laikinajam vadovui pradėjus eiti Įmonės vadovo pareigas, pareiginė alga nustatoma vadovaujantis Aprašo 3.1 papunkčiu. Laikinajam Įmonės vadovui einant pareigas mažiau nei tris mėnesius, kintamoji dalis neskiriama ir nemokama. Laikinajam įmonės vadovui gali būti skiriama 10 procentų dydžio kintamoji dalis, kuri išmokama pabaigus eiti įmonės laikinojo vadovo pareigas už visą išdirbtą laikotarpį.

10.   Nutrūkus darbo santykiams, Įmonės vadovui yra išmokama kintamoji dalis, kuri įvertinama pagal pasiektus strateginiame veiklos plane numatytus tikslus, uždavinius ir įgyvendintas priemones iki darbo santykių pasibaigimo dienos.

11.   Už įmonės vadovo funkcijų laikiną atlikimą (ligos, kasmetinių ar tikslinių atostogų metu ir kt.) pavaduojančiam asmeniui nustatoma 30 procentų jo mėnesinės algos dydžio priemoka.

 

III SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

12.   Informacija apie Įmonės vadovo darbo užmokestį (įskaitant taikomą Įmonės atlygio politiką, jeigu ji patvirtinta, taip pat sudedamąsias darbo užmokesčio dalis) turi būti skelbiama viešai Įmonės interneto svetainėje.

13.   Aprašas gali būti keičiamas, pildomas, naikinamas ar sustabdomas jo galiojimas Savivaldybės vykdomosios institucijos sprendimu.

14.   Tai, kas nereglamentuota Apraše, sprendžiama taip, kaip numatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

___________________________________

 

Priedo pakeitimai:

Nr. M-1294, 2023-12-20, paskelbta TAR 2023-12-20, i. k. 2023-24568

 

 

Šiaulių miesto savivaldybės valdomų įmonių

vadovų darbo apmokėjimo tvarkos aprašo

priedas

 

 

ĮMONIŲ VADOVŲ PAREIGINĖS ALGOS DYDŽIŲ NUSTATYMAS

 

Įmonės pagal Lietuvos Respublikos įmonių atskaitomybės įstatyme nustatytus rodiklius skirstomos į tris kategorijas:

1.     I kategorija – didelės įmonės;

2.     II kategorija – vidutinės įmonės;

3.     III kategorija – mažos ir labai mažos įmonės.

Įmonių vadovų pareiginės algos dydžių kitimo ribos ir baziniai dydžiai, atsižvelgiant į Įmonių kategorijas, pateikti 1 lentelėje.

 

1 lentelė

Įmonių kategorijos

Koeficientai

(Lietuvos Respublikos pareiginės algos (atlyginimo) bazinio dydžio nustatymo ir asignavimų darbo užmokesčiui perskaičiavimo įstatyme nustatytais pareiginės algos (atlyginimo) baziniais dydžiais)

Bazinis dydis

Didelė

4,9–11

4,9

Vidutinė

2,5–5,3

2,5

Maža ir labai maža

1,9–4,3

1,9

 

Įmonių vadovų pareiginės algos koeficiento dydžio nustatymo žingsniai:

1.     Vadovaujantis Lietuvos Respublikos įmonių atskaitomybės įstatymo 4 straipsniu, nustatoma Įmonės kategorija.

2.     Atsižvelgiant į nustatytą Įmonės kategoriją:

2.1.    parenkamas atitinkamas bazinis dydis;

2.2.    suskaičiuojama vertinimo kriterijų suma balais pagal atitinkamą lentelę (2–4 lentelės).

 

Pareiginės algos koeficientas = Bazinis dydis + Surinktų balų suma

 

Pažymima, kad peržiūrėta pareiginė alga gali mažėti, išlikti pastovi arba didėti, priklausomai nuo įmonės kategorijos ir vertinamų kriterijų kitimo.

 

Nustatant Įmonės, kuri pagal įmonių kategoriją priskirta prie mažos ir labai mažos įmonės, vadovo pareiginę algą, vertinama 2 lentelėje po vieną 1–3 grupių kriterijų (pavyzdžiui, 1.1 arba 1.2), o 4 grupės (iš 4.1 – 4.2.) – tiek kriterijų, kiek Įmonės specialiųjų sąlygų jie atitinka. Sumuojama bendra balų suma, kuri pridedama prie bazinio dydžio.

 

2 lentelė

Eil. Nr.

Mažos ir labai mažos įmonės kriterijai

Balai

1.

Įmonės turto vertė:

1.1

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 4 mln. eurų ir daugiau.

0,6

1.2

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 3 mln. eurų, tačiau neviršijo 4 mln. eurų.

0,5

1.3

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 2 mln. eurų, tačiau neviršijo 3 mln. eurų.

0,4

1.4

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 1 mln. eurų, tačiau neviršijo 2 mln. eurų.

0,3

1.5

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 500 tūkst. eurų, tačiau neviršijo 1 mln. eurų.

0,2

1.6

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 350 tūkst. eurų, tačiau neviršijo 500 tūkst. eurų.

0,1

2.

Įmonės veiklos mastas:

2.1

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 8 mln. eurų ir daugiau.

1,1

2.2

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 7 mln. eurų, tačiau neviršijo 8 mln. eurų.

1

2.3

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 6 mln. eurų, tačiau neviršijo 7 mln. eurų.

0,9

2.4

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 5 mln. eurų, tačiau neviršijo 6 mln. eurų.

0,8

2.5

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 4 mln. eurų, tačiau neviršijo 5 mln. eurų.

0,7

2.6

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 3 mln. eurų, tačiau neviršijo 4 mln. eurų.

0,6

2.7

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 2 mln. eurų, tačiau neviršijo 3 mln. eurų.

0,5

2.8

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 1,5 mln. eurų, tačiau neviršijo 2 mln. eurų.

0,4

2.9

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 1 mln. eurų, tačiau neviršijo 1,5 mln. eurų.

0,3

2.10

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 700 tūkst. eurų, tačiau neviršijo 1 mln. eurų.

0,2

2.11

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 500 tūkst. eurų, tačiau neviršijo 700 tūkst. eurų.

0,1

3.

Įmonės žmogiškieji ištekliai:

3.1

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo 41 ir daugiau.

0,5

3.2

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo nuo 31 iki 40.

0,4

3.3

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo nuo 21 iki 30.

0,3

3.4

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo nuo 11 iki 20.

0,2

3.5

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo nuo 5 iki 10.

0,1

4.

Specialiosios sąlygos:

4.1

Įmonės, kurios laikomos strateginę reikšmę turinčios nacionaliniam saugumui

0,1

4.2

Įmonės, kurių paslaugų kainas reguliuoja Valstybinė energetikos reguliavimo taryba ir (arba) Šiaulių miesto savivaldybės taryba

0,1

 

Nustatant Įmonės, kuri pagal įmonių kategoriją priskirta prie vidutinės įmonės, vadovo pareiginę algą, vertinama 3 lentelėje po vieną 1–3 grupių kriterijų (pavyzdžiui, 1.1 arba 1.2), o 4 grupės (iš 4.1 – 4.2.) – tiek kriterijų, kiek Įmonės specialiųjų sąlygų jie atitinka. Sumuojama bendra balų suma, kuri pridedama prie bazinio dydžio.

 

3 lentelė

Eil. Nr.

Vidutinės įmonės kriterijai

Balai

1.

Įmonės turto vertė:

1.1

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 20 mln. eurų ir daugiau.

1

1.2

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 18 mln. eurų, tačiau neviršijo 20 mln. eurų.

0,9

1.3

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 16 mln. eurų, tačiau neviršijo 18 mln. eurų.

0,8

1.4

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 14 mln. eurų, tačiau neviršijo 16 mln. eurų.

0,7

1.5

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 12 mln. eurų, tačiau neviršijo 14 mln. eurų.

0,6

1.6

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 10 mln. eurų, tačiau neviršijo 12 mln. eurų.

0,5

1.7

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 8 mln. eurų, tačiau neviršijo 10 mln. eurų.

0,4

1.8

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 6 mln. eurų, tačiau neviršijo 8 mln. eurų.

0,3

1.9

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 4 mln. eurų, tačiau neviršijo 6 mln. eurų.

0,2

1.10

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 2 mln. eurų, tačiau neviršijo 4 mln. eurų.

0,1

2.

Įmonės veiklos mastas:

2.1

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 40 mln. eurų ir daugiau.

1

2.2

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 35 mln. eurų, tačiau neviršijo 40 mln. eurų.

0,9

2.3

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 30 mln. eurų, tačiau neviršijo 35 mln. eurų.

0,8

2.4

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 25 mln. eurų, tačiau neviršijo 30 mln. eurų.

0,7

2.5

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 20 mln. eurų, tačiau neviršijo 25 mln. eurų.

0,6

2.6

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 15 mln. eurų, tačiau neviršijo 20 mln. eurų.

0,5

2.7

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 10 mln. eurų, tačiau neviršijo 15 mln. eurų.

0,4

2.8

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 9 mln. eurų, tačiau neviršijo 10 mln. eurų.

0,3

2.9

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 8 mln. eurų, tačiau neviršijo 9 mln. eurų.

0,2

2.10

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 7 mln. eurų, tačiau neviršijo 8 mln. eurų.

0,1

3.

Įmonės žmogiškieji ištekliai:

3.1

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo 250 ir daugiau.

0,6

3.2

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo nuo 201 iki 250.

0,5

3.3

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo nuo 151 iki 200.

0,4

3.4

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo nuo 101 iki 150.

0,3

3.5

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo nuo 51 iki 100.

0,2

3.6

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo nuo 25 iki 50.

0,1

4.

Specialiosios sąlygos:

4.1

Įmonės, kurios laikomos strateginę reikšmę turinčios nacionaliniam saugumui

0,1

4.2

Įmonės, kurių paslaugų kainas reguliuoja Valstybinė energetikos reguliavimo taryba ir (arba) Šiaulių miesto savivaldybės taryba

0,1

 

Nustatant Įmonės, kuri pagal įmonių kategoriją priskirta prie didelės įmonės, vadovo pareiginę algą, vertinama 4 lentelėje po vieną 1–3 grupių kriterijų (pavyzdžiui, 1.1 arba 1.2), o 4 grupės (iš 4.1 – 4.2.) – tiek kriterijų, kiek Įmonės specialiųjų sąlygų jie atitinka. Sumuojama bendra balų suma, kuri pridedama prie bazinio dydžio.

 

4 lentelė

Eil. Nr.

Didelės įmonės kriterijai

Balai

1.

Įmonės turto vertė:

1.1

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 150 mln. eurų ir daugiau.

3,0

1.2

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 140 mln. eurų, tačiau neviršijo 150 mln. eurų.

2,8

1.3

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 130 mln. eurų, tačiau neviršijo 140 mln. eurų.

2,6

1.4

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 120 mln. eurų, tačiau neviršijo 130 mln. eurų.

2,4

1.5

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 110 mln. eurų, tačiau neviršijo 120 mln. eurų.

2,2

1.6

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 100 mln. eurų, tačiau neviršijo 110 mln. eurų.

2,0

1.7

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 90 mln. eurų, tačiau neviršijo 100 mln. eurų.

1,8

1.8

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 80 mln. eurų, tačiau neviršijo 90 mln. eurų.

1,6

1.9

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 70 mln. eurų, tačiau neviršijo 80 mln. eurų.

1,4

1.10

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 60 mln. eurų, tačiau neviršijo 70 mln. eurų.

1,2

1.11

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 50 mln. eurų, tačiau neviršijo 60 mln. eurų.

1,0

1.12

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 40 mln. eurų, tačiau neviršijo 50 mln. eurų.

0,8

1.13

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 30 mln. eurų, tačiau neviršijo 40 mln. eurų.

0,6

1.14

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 20 mln. eurų, tačiau neviršijo 30 mln. eurų.

0,4

1.15

Įmonės, kurios balanse nurodyto turto vertė siekė 10 mln. eurų, tačiau neviršijo 20 mln. eurų.

0,2

2.

Įmonės veiklos mastas:

2.1

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 80 mln. eurų ir daugiau.

2,0

2.2

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 75 mln. eurų, tačiau neviršijo 80 mln. eurų.

1,8

2.3

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 70 mln. eurų, tačiau neviršijo 75 mln. eurų.

1,6

2.4

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 65 mln. eurų, tačiau neviršijo 70 mln. eurų.

1,4

2.5

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 60 mln. eurų, tačiau neviršijo 65 mln. eurų.

1,2

2.6

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 55 mln. eurų, tačiau neviršijo 60 mln. eurų.

1,0

2.7

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 50 mln. eurų, tačiau neviršijo 55 mln. eurų.

0,8

2.8

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 45 mln. eurų, tačiau neviršijo 50 mln. eurų.

0,6

2.9

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 40 mln. eurų, tačiau neviršijo 45 mln. eurų.

0,4

2.10

Įmonės, kurios pardavimo grynosios pajamos per ataskaitinius finansinius metus siekė 35 mln. eurų, tačiau neviršijo 40 mln. eurų.

0,2

3.

Įmonės žmogiškieji ištekliai:

3.2

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo 401 ir daugiau.

0,9

3.3

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo nuo 351 iki 400.

0,7

3.4

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo nuo 301 iki 350.

0,5

3.5

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo nuo 251 iki 300.

0,3

3.6

Įmonės, kuriose vidutinis metinis darbuotojų skaičius pagal sąrašą per ataskaitinius finansinius metus buvo nuo 200 iki 250.

0,1

4.

Specialiosios sąlygos:

4.1

Įmonės, kurios laikomos strateginę reikšmę turinčios nacionaliniam saugumui

0,1

4.2

Įmonės, kurių paslaugų kainas reguliuoja Valstybinė energetikos reguliavimo taryba ir (arba) Šiaulių miesto savivaldybės taryba

0,1

 

 

____________________________

 

 

Priedo pakeitimai:

Nr. M-1294, 2023-12-20, paskelbta TAR 2023-12-20, i. k. 2023-24568

Nr. M-797, 2024-06-17, paskelbta TAR 2024-06-17, i. k. 2024-10965

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Šiaulių miesto savivaldybės administracija, Potvarkis

Nr. M-1294, 2023-12-20, paskelbta TAR 2023-12-20, i. k. 2023-24568

Dėl Šiaulių miesto savivaldybės mero 2023 m. gegužės 18 d. potvarkio Nr. M-271 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės valdomų įmonių vadovų darbo apmokėjimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Šiaulių miesto savivaldybės administracija, Potvarkis

Nr. M-797, 2024-06-17, paskelbta TAR 2024-06-17, i. k. 2024-10965

Dėl Šiaulių miesto savivaldybės mero 2023 m. gegužės 18 d. potvarkio Nr. M-271 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės valdomų įmonių vadovų darbo apmokėjimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ pakeitimo

 

 



[1] Priemonė – užsibrėžto uždavinio įgyvendinimo būdas (veiklų grupė), kuriam naudojami žmogiškieji, finansiniai ir materialiniai ištekliai.