Suvestinė redakcija nuo 2024-12-18

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2019-03-05, i. k. 2019-03617

 

 

 

VALSTYBINĖs DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJos

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2019 m. kovo 5 d. Nr. 1T-28(1.12.E)

Vilnius

 

 

T v i r t i n u  Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos darbo reglamentą (pridedama).

 

 

 

Direktorius                                                                                                      Raimondas Andrijauskas

 

PATVIRTINTA

Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos

direktoriaus 2019 m. kovo 5 d.

įsakymu Nr. 1T-28 (1.12.E)

(Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos

direktoriaus 2024 m. gruodžio 16 d.

įsakymo Nr. 1T-103 (1.12 E) redakcija)

 

 

VALSTYBINĖS DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos (toliau – Inspekcija) darbo organizavimo, vykdant jai pavestus uždavinius ir funkcijas, tvarką.

2.    Inspekcija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos tarptautinėmis sutartimis, Europos Sąjungos teisės aktais, Lietuvos Respublikos įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Lietuvos Respublikos Prezidento dekretais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, Inspekcijos nuostatais, Inspekcijos direktoriaus įsakymais, šiuo Reglamentu ir kitais teisės aktais.

3.    Inspekcijos veikla grindžiama Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo 8 straipsnio 2 dalyje įtvirtintais veiklos principais ir Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 3 straipsnyje įtvirtintais viešojo administravimo principais.

4.    Inspekcijos darbuotojams, atliekantiems su korupcijos prevencijos užtikrinimu susijusias funkcijas, Reglamento nuostatos taikomos tiek, kiek tai nepažeidžia Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo nuostatų, susijusių su veiklos ir organizaciniu nepriklausomumu.

5.    Inspekcija savo veiklą grindžia įstatymo viršenybės, objektyvumo, proporcingumo, nepiktnaudžiavimo valdžia, tarnybinio bendradarbiavimo ir kitais Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme nustatytais principais.

6.    Inspekcijos darbas organizuojamas remiantis Inspekcijos vadovybės ir valstybės tarnautojų bei darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, (toliau kartu – darbuotojai) bendradarbiavimo principu, kuris inter alia reiškia, kad Inspekcijos vadovybė turėtų stengtis kuo aiškiau išdėstyti savo veiklos ir kokybės prioritetus bei reikalavimus, o Inspekcijos darbuotojai, kilus neaiškumų dėl Inspekcijos vadovybės veiklos ar kokybės prioritetų ar reikalavimų, siekdami gerinti Inspekcijos darbo kokybę, privalo konsultuotis su kitais Inspekcijos darbuotojais, Inspekcijos padaliniais pagal kompetenciją, prireikus, su Inspekcijos direktoriumi ir (ar) jo pavaduotoju.

7.    Reglamente neaptarti klausimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

II SKYRIUS
INSPEKCIJOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS

 

8.    Inspekcijai vadovauja Inspekcijos direktorius, kuris yra valstybės tarnautojas – įstaigos vadovas. Inspekcijos direktorius prižiūri ir koordinuoja Inspekcijos padalinių veiklą, atsako už Inspekcijai pavestų funkcijų bei užduočių vykdymą ir darbo organizavimą.

9.    Inspekcijos direktorius yra atskaitingas Vyriausybei ir Lietuvos Respublikos teisingumo ministrui.

10Inspekcijos direktoriaus laikinai nesant, jo funkcijas atlieka Inspekcijos direktoriaus pavaduotojas, o jo nesant – Inspekcijos direktoriaus įsakymu paskirtas valstybės tarnautojas.

11.     Inspekcijos direktoriaus pavaduotojas kuruoja Inspekcijos direktoriaus priskirtų Inspekcijos struktūrinių padalinių veiklą ir yra tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Inspekcijos direktoriui.

12.     Lietuvos Respublikos Seime, Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijoje, Lietuvos Respublikos Vyriausybėje, ministerijose, kitose valstybės ar savivaldybės institucijose ir įstaigose, Europos Sąjungos, kitų valstybių institucijose bei tarptautinėse organizacijose, teismuose Inspekcijai atstovauja Inspekcijos direktorius, Inspekcijos direktoriaus pavaduotojas ar kiti Inspekcijos darbuotojai, pagal vykdomas veiklos sritis. Atstovavimo teismuose teisė nustatoma vadovaujantis atstovavimo institutui nustatytais reikalavimais, įtvirtintais procesą teisme reglamentuojančiuose teisės aktuose.

13Inspekcijos administracijos struktūrą, atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktuose nustatytus Inspekcijos veiklos tikslus, funkcijas ir užduotis, tvirtina Inspekcijos direktorius.

14.     Inspekcijos padaliniai pagal priskirtas veiklos sritis užtikrina Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktuose Inspekcijai pavestų funkcijų ir užduočių vykdymą, įgyvendina Inspekcijos strateginį veiklos planą ir metinį veiklos planą, užtikrina strateginio ir programavimo lygmens planavimo dokumentų įgyvendinimą Inspekcijoje.

15.     Inspekcijos struktūriniai padaliniai yra skyriai.

16.     Skyrių darbą organizuoja skyrių vedėjai. Inspekcijos padalinių vadovai yra asmeniškai atsakingi už padaliniams pavestų uždavinių įgyvendinimą ir funkcijų vykdymą, darbo organizavimą, taip pat direktoriaus ir jo pavaduotojo pavedimų vykdymą.

17.     Inspekcijos darbuotojai savo darbą organizuoja, atsižvelgdami į Inspekcijos ir skyriaus veiklos prioritetus, pareigybių aprašymus bei vadovaudamiesi Inspekcijos ir skyrių nuostatais.

18.     Už Inspekcijos padalinių nuostatų parengimą ir jų atnaujinimą atsakingi šių padalinių vadovai, jei direktorius nepaveda kitaip. Direktoriui tvirtinti teikiami padalinių nuostatai, taip pat valstybės tarnautojų ir darbuotojų pareigybių aprašymai turi būti suderinti su už personalą atsakingu Administravimo skyriaus darbuotoju.

19.     Prireikus darbuotojus jų komandiruočių, stažuočių, atostogų, laikinojo nedarbingumo metu ar kitais atvejais, pavaduoja darbuotojai, kuriems pavadavimo funkcija nustatyta pareigybių aprašymuose, arba direktoriaus pavedimu paskirti darbuotojai.

20.     Į pareigas priimamiems darbuotojams taikoma ne ilgesnė kaip 3 mėnesių trukmės adaptacijos programa, vadovaujantis direktoriaus įsakymu patvirtinto Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos darbuotojų adaptacijos aprašo nustatyta tvarka. Ši programa taip pat gali būti taikoma darbuotojams, grįžusiems iš atostogų vaikui prižiūrėti ar perkeltiems dirbti iš vieno skyriaus į kitą, bei kitiems darbuotojams, kuriems šios programos taikymo poreikį pasiūlė jų tiesioginis vadovas.

21.     Siekiant patikrinti, ar asmuo yra tinkamas eiti valstybės tarnautojo ar darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, pareigas ir ar pareigos tinka asmeniui, priimamiems darbuotojams gali būti nustatomas 3 mėn. išbandymo terminas. Tais atvejais, kai valstybės tarnautojas perkeliamas iš kitos įstaigos į valstybės tarnautojo pareigas tarnybinio kaitumo būdu ar laimėjus konkursą toje pačioje įstaigoje (Inspekcijoje) išbandymo terminas nenustatomas.

22.     Inspekcijos darbuotojai viešus ir privačius interesus deklaruoja, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymu ir Inspekcijos direktoriaus patvirtintu Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo laikymosi ir kontrolės užtikrinimo tvarkos aprašu.

23.     Inspekcijos veikla organizuojama vadovaujantis strateginiu veiklos planu ir metiniu veiklos planu, kuriuos tvirtina Inspekcijos direktorius. Strateginis ir metinis veiklos planai įgyvendinami ir jų įgyvendinimo stebėsena, rezultatų vertinimas ir atsiskaitymas už pasiektus rezultatus atliekami Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymo ir jį įgyvendinančių teisės aktų nustatyta tvarka.

24.       Inspekcijos strateginių ir metinių veiklos planų rengimą organizuoja ir koordinuoja Strateginio valdymo darbo grupė, kurios sudėtį įsakymu tvirtina Inspekcijos direktorius.

25.       Inspekcijos metinė veiklos ataskaita tvirtinama kasmet iki kovo 1 d.  ir skelbiama Inspekcijos interneto svetainėje.

26.       Inspekcijos direktorius asmenims (ne Inspekcijos darbuotojams) už aktyvų indėlį puoselėjant asmens duomenų apsaugos kultūrą gali skirti padėkas.

27.       Inspekcijos direktorius asmenis priima jiems iš anksto užsiregistravus į priėmimą vadovaujantis Inspekcijos direktoriaus patvirtintu Asmenų aptarnavimo Valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje tvarkos aprašu.

28.       Europos Sąjungos reikalai koordinuojami vadovaujantis Europos Sąjungos reikalų koordinavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 9 d. nutarimu Nr. 21 „Dėl Europos Sąjungos reikalų koordinavimo“, ir Inspekcijos direktoriaus patvirtintomis Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos vidaus tvarkos taisyklėmis.

29.       Paprastai Inspekcijos veiklos klausimai aptariami direktoriaus ar jo pavaduotojo kartą per savaitę organizuojamuose pasitarimuose. Šiuose pasitarimuose dalyvauja direktorius, direktoriaus pavaduotojas, Inspekcijos padalinių vadovai ir kiti į pasitarimus pakviesti asmenys. Esant poreikiui, gali būti organizuojami darbuotojų pasitarimai jiems pavestų užduočių vykdymo ir kitais veiklos klausimais.

30.       Kartą per savaitę Inspekcijos padalinio vadovas gali organizuoti padalinio darbuotojų pasitarimus, jiems pavestų uždavinių vykdymo klausimais.

31.       Inspekcijai pavestoms užduotims vykdyti gali būti sudaromos darbo grupės, komisijos. Darbo grupės, komisijos sudaromos direktoriaus įsakymu. Jei tai būtina, į darbo grupę ar komisiją gali būti įtraukti kitų organizacijų atstovai ir specialistai (suderinus su jų vadovais).

32.       Inspekcijos administracinės ir ūkinės veiklos rizikos valdymui yra sukurta vidaus kontrolės sistema, padedanti užtikrinti, kad Inspekcija pasiektų šiuos vidaus kontrolės tikslus: laikytųsi jos veiklai taikomų teisės aktų reikalavimų; saugotų turtą nuo sukčiavimo, iššvaistymo, pasisavinimo, neteisėto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo ar kitų neteisėtų veikų; veiklą vykdytų laikydamasi patikimo finansų valdymo principo; teiktų patikimą, aktualią, išsamią ir teisingą informaciją apie savo finansinę ir kitą veiklą. Inspekcijos vidaus kontrolės politiką nustato direktorius.

33.       Atleidžiamas Inspekcijos direktorius su pareigomis susijusius dokumentus ir kitą informaciją perduoda Inspekcijos direktoriaus pavaduotojui ar kitam įgaliotam darbuotojui. 

34.       Atleidžiamas direktoriaus pavaduotojas, Inspekcijos skyrių vedėjai ir darbuotojai su pareigomis susijusius dokumentus ir kitą informaciją perduoda Inspekcijos direktoriaus įsakymu patvirtintų vidaus tvarkos taisyklių nustatyta tvarka.

 

III SKYRIUS

DOKUMENTŲ VALDYMAS

 

35.       Inspekcijos dokumentų valdymą organizuoja, koordinuoja ir įgyvendina Administravimo skyrius, vadovaudamasis skyriaus nuostatais, Reglamentu, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu, Lietuvos vyriausiojo archyvaro tvirtinamomis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, Dokumentų valdymo tvarkos aprašu ir kitais teisės aktais, reguliuojančiais dokumentų valdymą.

36.       Įslaptinta informacija ir įslaptinti dokumentai administruojami vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. rugpjūčio 13 d. nutarimo Nr. 820 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo įgyvendinimo“ ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių įslaptintos informacijos administravimą, nustatyta tvarka.

37.       Inspekcijos dokumentams (išskyrus įslaptintus dokumentus) rengti ir valdyti naudojama Dokumentų valdymo bendroji informacinė sistema (toliau – DBSIS).

38.       Inspekcijoje gaunami dokumentai skirstomi į registruotinus ir neregistruotinus. Registruotini dokumentai registruojami DBSIS jų gavimo dieną. Registruojant dokumentus nurodoma jo data, numeris, siuntėjas, pavadinimas, dokumento registracijos data, registracijos numeris ir kita informacija. Inspekcijoje gavus automatiškai sugeneruotą pranešimą apie pateiktus dokumentus per informacines sistemas, DBSIS registruojamas šis pranešimas.

39.       DBSIS neregistruojami gauti sveikinimai, kvietimai, reklaminiai lankstinukai, privataus pobūdžio laiškai, kita korespondencija, nesusijusi su atsakomybe ir rizika, kylančia dėl dokumentų neįtraukimo į apskaitą (pvz., prašymai, pateikti elektroniniu paštu ir nepasirašyti elektroniniu parašu, į kuriuos, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Inspekcijos interesų, galima atsakyti nedelsiant, paklausimai, kuriais tik prašoma pateikti informaciją pagal savo kompetenciją, ar informacinio pobūdžio laiškai).

40.       Užsienio valstybių institucijų, įstaigų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dokumentai registruojami bendrąja tvarka, nurodyta šiame skyriuje.

41.       Elektroninių ryšių priemonėmis gauti dokumentai registruojami šiame skyriuje nustatyta tvarka. Jei vėliau gaunamas dokumento originalas, jis registruojamas ta pačia data ir numeriu, pažymint, kad tai yra pakartotinis dokumentas.

 

IV SKYRIUS

 

TEISĖKŪRA

 

42.       Teisės aktų projektai rengiami, derinami, šie teisės aktai priimami, registruojami, skelbiami ir įsigalioja vadovaujantis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamentu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1994 m. rugpjūčio 11 d. nutarimu Nr. 728 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento patvirtinimo“, (toliau – Vyriausybės darbo reglamentas), Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“, ir Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1R-298 „Dėl Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“.

43.       Jei yra poreikis parengti įstatymo, Vyriausybės nutarimo ar kito teisės akto pakeitimo, papildymo ar jo pripažinimo netekusiu galios projektą, Inspekcijos direktorius paveda parengti pasiūlymą dėl šio teisės akto projekto. Parengtas pasiūlymas dėl teisės akto projekto teikiamas Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijai.

44.       Teisės aktų projektus rengia darbuotojai pagal vykdomas veiklos sritis arba Inspekcijos direktoriaus sudarytos darbo grupės.

 

V SKYRIUS

RYŠIAI SU KITOMIS ĮSTAIGOMIS BEI UŽSIENIO VALSTYBIŲ INSTITUCIJOMIS IR TARPTAUTINĖMIS ORGANIZACIJOMIS

 

45.       Vykdydama savo funkcijas, Inspekcija bendradarbiauja su kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis, taip pat su Europos Sąjungos ir kitų užsienio valstybių atitinkamomis institucijomis ir įstaigomis bei tarptautinėmis organizacijomis.

46.       Valstybės biudžeto lėšos, skirtos Inspekcijos reprezentacinėms išlaidoms, naudojamos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimo Nr. 919 „Dėl reprezentacinių išlaidų“ nustatyta tvarka.

 

VI SKYRIUS

VISUOMENĖS INFORMAVIMAS IR INFORMACIJOS TEIKIMAS VISUOMENĖS INFORMAVIMO PRIEMONĖMS

 

47.       Informacija viešosios informacijos rengėjams ir (ar) skleidėjams, žurnalistams teikiama Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių informacijos teikimą, nustatyta tvarka.

48.       Su viešosios informacijos rengėjais ir (ar) skleidėjais, žurnalistais bendrauja ir viešąją informaciją apie Inspekcijos veiklą teikia direktorius arba direktoriaus pavedimu paskirtas darbuotojas.

49.       Visuomenės informavimo priemonių atstovai prašymus Inspekcijai gali pateikti elektroniniu paštu: ada@ada.lt. Prašyme turėtų būti nurodytas viešosios informacijos rengėjo ir (ar) skleidėjo, žurnalisto vardas ir pavardė, visuomenės informavimo priemonė, kuriai prašoma pateikti informaciją,  asmens duomenų tvarkymo tikslas ir (ar) teisinis pagrindas, jeigu prašoma pateikti asmens duomenis. Nenurodžius minėtų duomenų, prašoma informacija gali būti nepateikta arba pateikta ne visos prašomos apimties.

50.       Informacija apie Inspekcijos veiklą skelbiama Inspekcijos interneto svetainėje adresu: https://vdai.lrv.lt, vadovaujantis Visuomenės informavimo įstatymu, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymu,  Bendrųjų reikalavimų interneto svetainėms aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 18 d. nutarimu Nr. 480 „Dėl Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms ir mobiliosioms programoms aprašo patvirtinimo“, Inspekcijos direktoriaus patvirtintomis Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos vidaus tvarkos taisyklėmis ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais informacijos skelbimą.

51.       Inspekcijos darbuotojai gali rengti ir skaityti pranešimus tiesioginio vadovo pavedimu Inspekcijos veiklos klausimais konferencijose, seminaruose ir kituose renginiuose.

 

VII SKYRIUS

ASMENŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS IR ASMENŲ APTARNAVIMAS

 

52.       Asmenų prašymai ir skundai Inspekcijoje priimami ir nagrinėjami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo, Teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymo, Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“, (toliau – Prašymų ir skundų nagrinėjimo taisyklės) ir Inspekcijos direktoriaus nustatyta tvarka.

53.       Asmenų prašymus ir skundus Inspekcijoje priima Inspekcijos Administravimo skyriaus darbuotojai.

54.       Asmenų skundai dėl Reglamento (ES) 2016/679, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, Lietuvos Respublikos asmens duomenų, tvarkomų nusikalstamų veikų prevencijos, tyrimo, atskleidimo ar baudžiamojo persekiojimo už jas, bausmių vykdymo arba nacionalinio saugumo ar gynybos tikslais, teisinės apsaugos įstatymo, Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir kitų Inspekcijos veiklos sričiai priskiriamų teisės aktų galimų pažeidimų nagrinėjami šių teisės aktų ir Inspekcijos direktoriaus nustatyta tvarka.

55.       Informacija apie asmenų aptarnavimą skelbiama Inspekcijos interneto svetainėje. Darbuotojai pagal kompetenciją asmenis priima Inspekcijos darbo laiku.

 

VIII SKYRIUS

KONSULTACIJŲ TEIKIMAS

 

56.       Inspekcija konsultacijas dėl jos veiklos sričiai priskiriamų teisės aktų teikia raštu, telefonu ir atvykus į Inspekciją konsultuotis žodžiu.

57.       Inspekcijos darbuotojai konsultuoja viešai Inspekcijos interneto svetainėje nurodytomis savaitės dienomis ir valandomis.

58.       Konsultacijos teikiamos Reglamento 52 punkte nurodytų teisės aktų ir Inspekcijos direktoriaus įsakymu patvirtinto Konsultavimo Valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje tvarkos aprašo numatyta tvarka.

 

IX SKYRIUS
KOMANDIRUOTĖS

 

59.       Inspekcijos darbuotojai į komandiruotes ir stažuotes Lietuvos Respublikos teritorijoje bei užsienio valstybėse vyksta Komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose ir regionų plėtros tarybose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimu Nr. 526 „Dėl dienpinigių ir kitų komandiruočių išlaidų apmokėjimo“, Inspekcijos direktoriaus įsakymu patvirtinto komandiruočių tvarkos aprašo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

60.     Direktoriaus komandiruočių klausimai sprendžiami Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1994 m. rugpjūčio 11 d. nutarimu Nr. 728 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento ir ministrų, Vyriausybės įstaigų, įstaigų prie ministerijų ir kitų Vyriausybei pavaldžių ir atskaitingų viešojo administravimo subjektų norminių teisės aktų projektų rengimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

 

X SKYRIUS
DARBUOTOJŲ SKATINIMAS IR ATSAKOMYBĖ

 

61.     Inspekcijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai apdovanojami ir skatinami vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme, Darbo kodekse, Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos darbo apmokėjimo sistemos apraše, Vidaus tvarkos taisyklėse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose darbo santykius, nustatyta tvarka.

62.     Inspekcijos darbuotojams vienkartinės piniginės išmokos gali būti skiriamos vadovaujantis Vienkartinių piniginių išmokų valstybės tarnautojams skyrimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. liepos 19 d. nutarimu Nr. 1167 „Dėl vienkartinių piniginių išmokų valstybės tarnautojams ir biudžetinių įstaigų darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

63.     Inspekcijos valstybės tarnautojui už tarnybinius nusižengimus, darbuotojui, dirbančiam pagal darbo sutartį už darbo pareigų pažeidimus taikoma teisės aktuose nustatyta atsakomybė.

64.     Inspekcijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai yra asmeniškai atsakingi už jiems perduotą ir patikėtą turtą. Inspekcijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai už padarytą materialinę žalą atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

65.     Informacija apie darbuotojų paskatinimus, apdovanojimus bei tarnybines nuobaudas yra viešai skelbiama Inspekcijos internetinėje svetainėje adresu https://vdai.lrv.lt, teisės aktų numatyta tvarka.

 

XI SKYRIUS
ANTSPAUDO IR SPAUDŲ NAUDOJIMAS

 

66.     Inspekcija turi antspaudą su Lietuvos valstybės herbu. Inspekcijos antspaudą saugo ir už jo naudojimą atsako Inspekcijos direktorius.

67.     Inspekcijos antspaudas ir visi spaudai naudojami ir saugomi Antspaudų ir spaudų apyvartos kontrolės įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

 

XII SKYRIUS
ARCHYVO TVARKYMAS

 

68.     Inspekcijos archyvas, išskyrus įslaptintų dokumentų, tvarkomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

69.     Įslaptintų dokumentų archyvas tvarkomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymu, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu ir kitais teisės aktais.

 

XIII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

70.     Reglamentas privalomas visiems Inspekcijos darbuotojams.

71.     Reglamentas peržiūrimas ir, prireikus, keičiamas ne rečiau kaip kas 2 metus arba pasikeitus teisės aktams ar darbo organizavimo tvarkai.

 

_________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija, Įsakymas

Nr. 1T-100 (1.12.E), 2020-09-29, paskelbta TAR 2020-09-29, i. k. 2020-20274

Dėl Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos direktoriaus 2019 m. kovo 5 d. įsakymo Nr. 1T-28 (1.12.E) „Dėl Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija, Įsakymas

Nr. 1T-103 (1.12 E), 2024-12-16, paskelbta TAR 2024-12-17, i. k. 2024-22299

Dėl Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos direktoriaus 2019 m. kovo 5 d. įsakymo Nr. 1T-28 (1.12 E) „Dėl Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo