Įsakymas netenka galios 2022-08-10:
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-400, 2022-08-09, paskelbta TAR 2022-08-09, i. k. 2022-16908
Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2015 m. gegužės 6 d. įsakymo Nr. 3-173(1.5 E) „Dėl Viešosios elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtros gairių patvirtinimo“ pripažinimo netekusiu galios
Suvestinė redakcija nuo 2020-05-15 iki 2022-08-09
Įsakymas paskelbtas: TAR 2015-05-06, i. k. 2015-06787
Nauja redakcija nuo 2017-03-21:
Nr. 3-125, 2017-03-20, paskelbta TAR 2017-03-20, i. k. 2017-04605
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
Dėl Viešosios elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtros gairių patvirtinimo
2015 m. gegužės 6 d. Nr. 3-173 (1.5 E)
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. vasario 1 d. nutarimo Nr. 87 „Dėl 2014 m. spalio 22 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2014/94/ES dėl alternatyviųjų degalų infrastruktūros diegimo įgyvendinimo“ 1.2.1 papunkčiu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012–2016 metų programos įgyvendinimo prioritetinių priemonių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. kovo 13 d. nutarimu Nr. 228 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012–2016 metų programos įgyvendinimo prioritetinių priemonių patvirtinimo“, 243 priemone, Nacionalinės susisiekimo plėtros 2014–2022 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. gruodžio 18 d. nutarimu Nr. 1253 „Dėl Nacionalinės susisiekimo plėtros 2014–2022 metų programos patvirtinimo“, 10.3 papunkčiu, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. spalio 13 d. nutarimu Nr. 1480 „Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 7.1 ir 8.1.6 papunkčiais,
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2015 m. gegužės 6 d. įsakymu Nr.3-173(1.5 E)
(Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro
2017 m. kovo 20 d. įsakymo Nr. 3-125
redakcija)
VIEŠOSIOS ELEKTROMOBILIŲ ĮKROVIMO INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS GAIRĖS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Viešosios elektromobilių infrastruktūros plėtros gairės (toliau – Gairės) parengtos įgyvendinant 2014 m. spalio 22 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2014/94/ES dėl alternatyviųjų degalų infrastruktūros diegimo (OL 2014 L 307, p. 1) 2 straipsnio 2, 3, 4, 5 ir 7 dalių, 4 straipsnio 9 ir 10 dalių, 7 straipsnio 7 dalies ir 11 straipsnio 2 dalies nuostatas, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. vasario 1 d. nutarimo Nr. 87 „Dėl 2014 m. spalio 22 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2014/94/ES dėl alternatyviųjų degalų infrastruktūros diegimo įgyvendinimo“ 1.2.1 papunktį, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012–2016 metų programos įgyvendinimo prioritetinių priemonių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. kovo 13 d. nutarimu Nr. 228 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012–2016 metų programos įgyvendinimo prioritetinių priemonių patvirtinimo“, 243 priemonę, vadovaujantis Nacionalinės susisiekimo plėtros 2014–2022 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. gruodžio 18 d. nutarimu Nr. 1253 „Dėl Nacionalinės susisiekimo plėtros 2014–2022 metų programos patvirtinimo“, 10.3 papunkčiu, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. spalio 13 d. nutarimu Nr. 1480 „Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 7.1 ir 8.1.6 papunkčiais, remiantis Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos, Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos ir Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos užsakymu atliktos Kompleksinės elektromobilių transporto plėtros galimybių studijos (toliau – Studija), paskelbtos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos interneto svetainėje adresu www.sumin.lt–Veikla–Veiklos sritys–Kita veikla–Plėtra ir inovacijos–Kompleksinė elektromobilių transporto plėtros galimybių studija, rekomendacijomis.
2. Gairių paskirtis – nustatyti viešosios elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtros tikslą ir laukiamus rezultatus, viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimo ir eksploatavimo reikalavimus ir rekomendacijas.
3. Gairės taikomos viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų operatoriams (juridiniams ir fiziniams asmenims), norintiems įrengti ir (ar) eksploatuoti viešąsias elektromobilių įkrovimo prieigas. Savivaldybėms siūloma, kuriant ir plėtojant viešąją elektromobilių įkrovimo infrastruktūrą savivaldybėse, vadovautis Gairėmis.
4. Gairėse vartojamos sąvokos:
4.1. Elektromobilis – motorinė transporto priemonė, kurioje sumontuota jėgos pavara, turinti bent vieną ne išorinį elektros energijos keitiklį su elektrine įkraunamąja energijos kaupimo sistema, kurią galima įkrauti iš išorės.
4.2. Elektromobilių didelės galios įkrovimo prieiga – elektromobilių įkrovimo prieiga, kurios elektrinė galia, perduodama elektromobiliui, yra didesnė kaip 22 kW.
4.3. Elektromobilių įkrovimo prieiga – elektromobilių įkrovimo sąsaja, per kurią galima vienu metu įkrauti vieną elektromobilį, arba įrenginys, kuriuo vienu metu galima sukeisti vieno elektromobilio akumuliatorių.
4.4. Elektromobilių įprastos galios įkrovimo prieiga – elektromobilių įkrovimo prieiga, kurios elektrinė galia, perduodama elektromobiliui, yra ne didesnė kaip 22 kW, išskyrus ne didesnės kaip 3,7 kW elektrinės galios įtaisus, kurie įrengti privačiuose namų ūkiuose arba kurių pirminė paskirtis nėra elektromobilių įkrovimas ir kurie nėra viešai prieinami.
4.5. Viešoji elektromobilių įkrovimo prieiga – viešai prieinama elektromobilių įkrovimo prieiga, kuria naudotojai gali naudotis vienodomis sąlygomis. Siekiant sudaryti galimybę naudotis prieigomis vienodomis sąlygomis gali būti taikomos tapatumo nustatymo, naudojimosi ir mokėjimo sąlygos.
II SKYRIUS
Viešosios elektromobilių ĮKROVIMO infrastruktūros plėtros TIKSLAs ir laukiami REZULTATAI
5. Viešosios elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtros tikslas – kuriant ir plėtojant viešai prieinamą elektromobilių įkrovimo prieigų tinklą Lietuvoje, skatinti naudotis elektromobiliais, siekiant sumažinti naftos produktų vartojimą transporto sektoriuje ir sušvelninti transporto poveikį aplinkai.
6. Viešosios elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtra prisidės prie Studijoje rekomenduojamo rodiklio pasiekimo, kad iki 2020 m. visi įregistruoti elektromobiliai Lietuvoje sudarytų 5 proc. visų per metus parduodamų naujų automobilių, o 2025 m. – 10 proc.
7. Siekiant viešosios elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtros tikslo, numatoma:
7.1. šalia kelių, priklausančių transeuropiniam transporto tinklui, ir šalia kitų valstybinės reikšmės kelių iki 2020 m. įrengti ne mažiau kaip 19 veikiančių viešųjų elektromobilių didelės galios įkrovimo prieigų, o iki 2022 m. – ne mažiau kaip 28 vnt.;
III SKYRIUS
VIEŠŲJŲ ELEKTROMOBILIŲ ĮKROVIMO PRIEIGŲ ĮRENGIMAS IR EKSPLOATAVIMAS
8. Sąveikumo tikslais elektromobiliams skirtose kintamosios srovės elektromobilių įprastos galios įkrovimo prieigose, išskyrus belaidžius arba induktyvius įrenginius, rekomenduojama įrengti kištukinius lizdus arba 2 tipo jungtis pagal Lietuvos standarto LST EN 62196-2:2012/A12:2014 „Transporto priemonių kištukai, kištukiniai lizdai, jungtys ir įvadai. Laidusis elektrinių transporto priemonių įkrovimas. 2 dalis. Kintamosios srovės reikmenų su kontaktiniais kištukais ir lizdais matmenų suderinamumo ir sukeičiamumo reikalavimai“ nustatytus reikalavimus (toliau – Lietuvos standartas LST EN 62196-2:2012/A12:2014). Siekiant užtikrinti 2 tipo jungčių suderinamumą, kištukiniuose lizduose gali būti įrengtos mechaninės užsklandos.
9. Sąveikumo tikslais elektromobiliams skirtose kintamosios srovės elektromobilių didelės galios įkrovimo prieigose, išskyrus belaidžius arba induktyvius įrenginius, rekomenduojama įrengti 2 tipo jungtis pagal Lietuvos standarto LST EN 62196-2:2012/A12:2014 nustatytus reikalavimus.
10. Sąveikumo tikslais elektromobiliams skirtose nuolatinės srovės elektromobilių didelės galios įkrovimo prieigose, išskyrus belaidžius arba induktyvius įrenginius, rekomenduojama įrengti kombinuotos kintamosios srovės / nuolatinės srovės „Combo 2“ sistemos jungtis pagal Lietuvos standarto LST EN 62196-3:2014 „Transporto priemonių kištukai, kištukiniai lizdai, jungtys ir įvadai. Laidusis elektrinių transporto priemonių įkrovimas. 3 dalis. Matmenų suderinamumo ir sukeičiamumo reikalavimai, keliami tikslinėms nuolatinės srovės, kombinuotoms kintamosios ir nuolatinės srovės kaištinėms bei kontaktinėms vamzdinėms transporto priemonių jungtims (IEC 62196-3:2014)“ nustatytus reikalavimus.
11. Siekiant, kad kuo daugiau elektromobilių galėtų naudotis viešąja elektromobilių įkrovimo infrastruktūra, siekiama, kad viešosios elektromobilių įkrovimo prieigos turėtų keletą įvairių standartų lizdinių išvadų arba transporto priemonės jungčių (2 (antro) tipo jungtis, „Combo 2“ sistemos jungtis, CHAdeMO / JEVS G105 jungtis), iš kurių bent vienas atitiktų Gairių 8–10 punktuose nustatytas technines specifikacijas.
12. Visose viešosiose elektromobilių įkrovimo prieigose turi būti sudaryta galimybė naudotojui įkrauti elektromobilį neturint sutarties su elektros tiekėju ar elektromobilių įkrovimo prieigos operatoriumi.
13. Rekomenduojama sudaryti sąlygas už elektromobilių įkrovimo paslaugas mokėti elektroniniu būdu (mobiliąja programa, mokėjimo kortele, SMS žinute ir pan.). Rekomenduojama šalia kiekvienos elektromobilių įkrovimo prieigos įrengti internetinę belaidžio ryšio technologiją (angl. WiFi), kurios aprėpties spindulys ne mažesnis kaip 50 metrų. Taip pat elektromobilių įkrovimo prieigos operatorius gali pasiūlyti papildomus mokėjimo už paslaugą būdus (pvz., grynieji pinigai ir pan.).
14. Elektromobilių įkrovimo prieigų operatorių nustatytos kainos viešosiose elektromobilių įkrovimo prieigose turi būti pagrįstos, lengvai ir aiškiai tarpusavyje palyginamos, skaidrios ir nediskriminacinės.
15. Elektromobilių įkrovimo prieigos operatorius teikia informaciją Lietuvos automobilių kelių direkcijai prie Susisiekimo ministerijos apie viešųjų įkrovimo prieigų vietą, prieinamumą tikruoju laiku, statistinius duomenis ir tikrojo laiko informaciją apie įkrovimą (kai tokių duomenų turima) pagal atvirą įkrovimo prieigų protokolą (angl. „Open Charge Point Protocol“ – atvirojo viešųjų ir privačių elektra varomų transporto priemonių infrastruktūros lyderių aljanso (OCA) pasaulinio konsorciumo, kuris skatina atvirus standartus, programą (http://www.openchargealliance.org) arba pagal su juo suderinamą kitą protokolą. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos užtikrina, kad surinkta informacija būtų prieinama visiems naudotojams viešai ir nediskriminaciniu pagrindu.
16. Elektromobilių įkrovimo infrastruktūrai ženklinti ir žymėti taikomi reikalavimai, nustatyti Kelių eismo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gruodžio 11 d. nutarimu Nr. 1950 „Dėl Kelių eismo taisyklių patvirtinimo“.
17. Visa viešoji elektromobilių įkrovimo infrastruktūra turi būti pritaikyta naudotis visų visuomenės grupių atstovams, vairuojantiems elektromobilį.
Papildyta punktu:
Nr. 3-319, 2020-05-14, paskelbta TAR 2020-05-14, i. k. 2020-10328
IV SKYRIUS
VIEŠŲJŲ ELEKTROMOBILIŲ ĮKROVIMO PRIEIGŲ ĮRENGIMAS ŠALIA VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ
18. Siekiant užtikrinti nepertraukiamą kelionę, viešosios elektromobilių didelės galios įkrovimo prieigos šalia valstybinės reikšmės kelių, priklausančių transeuropiniam transporto tinklui, įrengiamos pagal Gairių priede pateiktą Šalia valstybinės reikšmės kelių, priklausančių transeuropiniam transporto tinklui, numatomų įrengti viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų planą. Šalia kitų valstybinės reikšmės kelių viešąsias elektromobilių didelės galios įkrovimo prieigas rekomenduojama įrengti ne didesniu kaip 40–50 km atstumu.
Punkto numeracijos pakeitimas:
Nr. 3-319, 2020-05-14, paskelbta TAR 2020-05-14, i. k. 2020-10328
19. Rekomenduojama, prieš įrengiant viešąją elektromobilių įkrovimo infrastruktūrą Lietuvoje, viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų išdėstymą planuoti atsižvelgiant į kaimyninių valstybių elektromobilių įkrovimo tinklą, siekiant sudaryti galimybes svarbiausiais valstybinės reikšmės keliais, priklausančiais transeuropiniam transporto tinklui keliauti elektromobiliais.
Punkto numeracijos pakeitimas:
Nr. 3-319, 2020-05-14, paskelbta TAR 2020-05-14, i. k. 2020-10328
V SKYRIUS
viešųjų ELEKTROMOBILIŲ įkrovimo PRIEIGŲ įrengimas SAVIVALDYBĖSE
20. Savivaldybėms siūloma viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigas įrengti savivaldybėse šiais etapais:
Punkto numeracijos pakeitimas:
Nr. 3-319, 2020-05-14, paskelbta TAR 2020-05-14, i. k. 2020-10328
20.1. įrengti viešąsias elektromobilių įkrovimo prieigas prie didžiausių traukos objektų (oro uostų, didelių prekybos centrų, mokymo įstaigų, kino teatrų, viešbučių, degalinių ir kt.), privataus ir viešojo transporto jungties automobilių stovėjimo aikštelėse (angl. Park and Ride) ir miesto teritorijos bendrajame plane apibrėžtoje centrinėje miesto dalyje; centrinėje miesto dalyje automobilių stovėjimo aikštelėje, turinčioje ne mažiau kaip 10 stovėjimo vietų, rekomenduojama įrengti bent vieną viešąją elektromobilių įkrovimo prieigą; viešąsias elektromobilių įkrovimo prieigas rekomenduojama įrengti kuo arčiau pagrindinio įėjimo į pastatą; didėjant elektromobilių skaičiui, ne mažiau kaip 10 procentų visų centrinės miesto dalies automobilių stovėjimo vietų turėtų būti įrengtos viešosios elektromobilių įkrovimo prieigos ir išdėstytos ne didesniu kaip 300 metrų atstumu; savivaldybėms taip pat rekomenduojama jų automobilių stovėjimo aikštelėse ir (ar) automobiliams stovėti skirtose vietose įrengti bent po vieną viešąją elektromobilių įkrovimo prieigą;
20.2. įrengti viešąsias elektromobilių įkrovimo prieigas su centrine miesto dalimi besiribojančiose miesto dalyse, į kurias patenka mažieji prekybos centrai ir daugiabučių namų teritorijos; pirmiausia, rekomenduojama viešąsias elektromobilių įkrovimo prieigas įrengti prekybos centrų automobilių stovėjimo aikštelėse; rekomenduojama daugiabučių namų kiemų teritorijose arba kuo arčiau įėjimų į pastatus įrengti viešąsias elektromobilių įkrovimo prieigas, išdėstytas ne didesniu kaip 300 metrų atstumu;
20.3. įrengti viešąsias elektromobilių įkrovimo prieigas miesto teritorijos bendrajame plane apibrėžtose priemiestinėse miesto dalyse, į kurias patenka atskirų daugiabučių namų kvartalų, mažaaukštės statybos teritorijos, privataus ir viešojo transporto jungties automobilių stovėjimo aikštelės ir kitos teritorijos.
21. Rekomenduojama savivaldybėms, suderinus su Susisiekimo ministerija ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, parengti vietinės reikšmės viešuosiuose keliuose planuojamų įrengti viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų planus.
Punkto numeracijos pakeitimas:
Nr. 3-319, 2020-05-14, paskelbta TAR 2020-05-14, i. k. 2020-10328
22. Savivaldybėms, rengiančioms vietinės reikšmės viešuosiuose keliuose planuojamų įrengti viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų planus, rekomenduojama nurodyti, kiek, kur ir kokios galios elektromobilių įkrovimo prieigų planuojama įrengti, atsižvelgiant į konkrečios Lietuvos savivaldybės vietą, miesto centro ir gyvenamųjų rajonų išsidėstymą, gyventojų skaičių, vietinės reikšmės kelių ilgį, šalia miesto esančius arba miestą kertančius magistralinius kelius, elektromobilių įkrovimo infrastruktūros vientisumą ir kitus rodiklius.
Punkto numeracijos pakeitimas:
Nr. 3-319, 2020-05-14, paskelbta TAR 2020-05-14, i. k. 2020-10328
23. Elektromobilių didelės galios įkrovimo infrastruktūrą rekomenduojama planuoti degalinėse arba prie objektų, kur praleidžiama ne ilgiau kaip 1 val. (pvz., šalia maitinimo įstaigų ir pan.). Prie prekybos centrų, parkų, pramogų parkų ir pan. (kur praleidžiama ilgiau kaip 1 val.) siūloma įrengti elektromobilių įprastos galios įkrovimo infrastruktūrą.
Punkto numeracijos pakeitimas:
Nr. 3-319, 2020-05-14, paskelbta TAR 2020-05-14, i. k. 2020-10328
24. Savivaldybėms siūloma pagal galimybes taikyti įvairias elektromobilių ir jų infrastruktūros plėtros miestuose ir priemiesčių aglomeracijose, kuriose gyvena daugiau kaip 25 tūkst. gyventojų, skatinimo priemones (leidimas naudotis maršrutinio transporto juostomis, elektromobilių eismo riboto eismo zonose galimybė, vietinių rinkliavų lengvatos, žaliųjų pirkimų ir bandomųjų projektų skatinimas, lengvai randamos ir aiškios informacijos apie elektromobilių viešąsias įkrovimo prieigas pateikimas ir kt.).
Punkto numeracijos pakeitimas:
Nr. 3-319, 2020-05-14, paskelbta TAR 2020-05-14, i. k. 2020-10328
Priedo pakeitimai:
Nr. 3-125, 2017-03-20, paskelbta TAR 2017-03-20, i. k. 2017-04605
Viešosios elektromobilių įkrovimo
infrastruktūros plėtros rekomendacijų
priedas
ELEKTROMOBILIAMS SKIRTOS INFRASTRUKTŪROS ŽENKLINIMO IR ŽYMĖJIMO REKOMENDACIJOS
1. Maršrutiniam transportui skirtos eismo juostos, kuriomis leidžiama važiuoti ir elektromobiliais, žymimos raide „A“ ir elektromobilių simboliu:
2. Elektromobiliams ir kitoms elektros varikliais varomoms transporto priemonėms įkrauti skirtos stovėjimo vietos ženklinamos šiais kelio ženklais ir papildomomis lentelėmis:
- kelio ženklu „Stovėjimo ribotą laiką vieta“ ir papildoma lentele „Elektromobiliai“ (derinį rekomenduojama naudoti prie didelės galios elektromobilių įkrovimo prieigų):
- arba kelio ženklu „Stovėjimo vieta“ ir papildoma lentele „Elektromobiliai“:
3. Gali būti numatytos tam tikros elektromobilių eismo ribojimo išimtys, naudojant kelio ženklų ir papildomos lentelės „Išskyrus elektromobilius“ derinius:
4. Kelio ženklas „Elektromobilių įkrovimo vieta“ informuoja vairuotoją apie netoliese esančią vietą, skirtą elektromobiliams ir kitoms elektros varikliais varomoms transporto priemonėms įkrauti.
Priedo pakeitimai:
Nr. 3-125, 2017-03-20, paskelbta TAR 2017-03-20, i. k. 2017-04605
Viešosios elektromobilių įkrovimo
infrastruktūros plėtros gairių
priedas
Šalia valstybinės reikšmės kelių, priklausančių transeuropiniam transporto tinklui, numatomų įrengti viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų PLANAS
1. Šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 numatomų įrengti viešųjų elektromobilių didelės galios įkrovimo prieigų vietos:
Preliminarūs ruožai |
|||
Eil. Nr. |
Kelio Nr. |
Ruožo km |
|
nuo |
iki |
||
1. |
A1 |
30 |
50 |
2. |
A1 |
90 |
110 |
3. |
A1 |
140 |
160 |
4. |
A1 |
180 |
200 |
5. |
A1 |
230 |
250 |
6. |
A1 |
290 |
300 |
2. Šalia kelio „Via Baltica“ (valstybinės reikšmės magistraliniai keliai A5, A8, A17, A10) numatomų įrengti viešųjų elektromobilių didelės galios įkrovimo prieigų vietos:
Preliminarūs ruožai |
|||
Eil. Nr. |
Kelio Nr. |
Ruožo km |
|
nuo |
iki |
||
1. |
A5 |
80 |
100 |
2. |
A5 |
50 |
70 |
3. |
A8 |
40 |
60 |
4. |
A17 |
0 |
20 |
5. |
A10 |
10 |
30 |
6. |
A10 |
40 |
60 |
3. Šalia valstybinės reikšmės magistralinės kelių A2,A4, A6 A9, A11, A12, A14 ir A16 numatomų įrengti viešųjų elektromobilių didelės galios įkrovimo prieigų vietos:
Preliminarūs ruožai |
|||
Eil. Nr. |
Kelio Nr. |
Ruožo km |
|
nuo |
iki |
||
1. |
A2 |
70 |
90 |
2. |
A4 |
30 |
50 |
3. |
A4 |
100 |
130 |
4. |
A6 |
40 |
60 |
5. |
A6 |
150 |
170 |
6. |
A9 |
30 |
50 |
7. |
A11 |
5 |
25 |
8. |
A11 |
60 |
80 |
9. |
A11 |
120 |
140 |
10. |
A12 |
20 |
40 |
11. |
A12 |
90 |
110 |
12. |
A12 |
140 |
160 |
13. |
A14 |
40 |
60 |
14. |
A16 |
40 |
60 |
15. |
A16 |
80 |
100 |
Priedo pakeitimai:
Nr. 3-125, 2017-03-20, paskelbta TAR 2017-03-20, i. k. 2017-04605
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-125, 2017-03-20, paskelbta TAR 2017-03-20, i. k. 2017-04605
Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2015 m. gegužės 6 d. įsakymo Nr. 3-173 (1.5 E) „Dėl Viešosios elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtros rekomendacijų ir Šalia valstybinės reikšmės kelių numatomų įrengti viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų plano patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-319, 2020-05-14, paskelbta TAR 2020-05-14, i. k. 2020-10328
Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2015 m. gegužės 6 d. įsakymo Nr. 3-173(1.5 E) „Dėl Viešosios elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtros gairių patvirtinimo“ pakeitimo