Suvestinė redakcija nuo 2024-08-15
Potvarkis paskelbtas: TAR 2024-01-03, i. k. 2024-00063
ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS MERAS
POTVARKIS
DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS SPORTO PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO NUOSTATŲ IR SPORTO PLĖTROS PROGRAMOS LĖŠŲ APSKAIČIAVIMO METODIKOS PATVIRTINIMO
2024 m. sausio 3 d. Nr. M-3
Šiauliai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 3 straipsnio 3 ir 10 dalimis, 27 straipsnio 2 dalies 3 punktu ir įgyvendindamas Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2021 m. gegužės 6 d. sprendimą Nr. T-204 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės pelno nesiekiančių juridinių asmenų projektų ir (ar) programų finansavimo savivaldybės biudžeto lėšomis tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Tvirtinu pridedamus:
2. L a i k a u netekusiu galios Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. vasario 11 d. įsakymą Nr. A-227 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų finansavimo konkurso nuostatų ir sporto plėtros programos lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ su visais papildymais ir pakeitimais.
PATVIRTINTA
Šiaulių miesto savivaldybės mero
2024 m. sausio 3 d. potvarkiu Nr. M-3
ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS SPORTO PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų finansavimo konkurso nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų (toliau – projektas) finansavimo konkurso (toliau – Konkursas) tikslus ir finansavimo principus, projekto paraiškos (toliau – paraiška) pateikimo ir vertinimo tvarką, projekto dalinio finansavimo iš Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto (toliau – savivaldybės biudžetas) lėšų skyrimo, naudojimo ir atsiskaitymo už jų panaudojimą tvarką, kontrolės, atsakomybės ir ginčų sprendimo tvarką.
2. Konkursą organizuoja Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Sporto skyrius (toliau – Sporto skyrius).
4. Konkurse gali dalyvauti pareiškėjai, kurie atitinka visus šiuos reikalavimus:
4.1. yra Šiaulių miesto savivaldybės teritorijoje (toliau – Šiaulių mieste) sporto veiklą vykdantys pelno nesiekiantys juridiniai asmenys, kurių paskirtis – sporto ir/ar fizinio aktyvumo veikla;
4.3. inicijuoja miesto gyventojų fizinio aktyvumo veiklas ir (ar) skatina sportininkus siekti aukštų sportinių rezultatų;
4.4. jų plėtojamos sporto šakos federacija yra pripažinusi Pasaulinio antidopingo kodeksą, išskyrus 8.4 papunktyje nurodytas veiklas vykdančius pareiškėjus;
6. Nuostatuose vartojamos sąvokos:
6.1. paraiška – Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) mero potvarkiu patvirtintos formos dokumentas, paraiškos teikėjo teikiamas Savivaldybės administracijai siekiant gauti finansavimą projektui įgyvendinti;
6.2. paraiškos teikėjas – paraišką teikiantis juridinis asmuo, siekiantis gauti finansavimą projektui įgyvendinti;
6.3. projektas – vienerius, dvejus ar trejus metus kryptingai plėtojama veiklos priemonių visuma, kurios tikslas – suteikti sporto paslaugą, skatinančią gyventojų fizinį aktyvumą, skirtą visuomenės poreikiams tenkinti, ir plėtoti sportininkų rengimo sistemą;
6.4. projekto sąmata – dokumentas, kuriame paraiškos teikėjas nurodo būsimų išlaidų sumą, būtiną projektui įgyvendinti, ir kuris teikiamas kartu su paraiška (kaip jos sudėtinė dalis);
6.5. projekto vykdytojas – juridinis asmuo, atsakingas už savivaldybės biudžeto lėšomis finansuoto projekto įgyvendinimą, paraiškos teikėjas, pasirašęs sutartį su Savivaldybės administracija dėl projekto finansavimo;
6.6. projekto vykdytojo, partnerių (rėmėjų) indėlis (finansinis, dalykinis ir pan.) – tai lėšų suma ar lėšų suma įvertintas nepiniginis įnašas (savanoriškas darbas, kilnojamasis ar nekilnojamasis turtas, suteiktos patalpos, prekės ar paslaugos), kuriuo projekto vykdytojas, partneriai (rėmėjai) prisideda prie projekto įgyvendinimo;
6.7. Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis – Savivaldybės mero potvarkiu patvirtintos formos savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sporto projektui įgyvendinti sutartis (toliau – Sutartis), sudaroma tarp Savivaldybės administracijos ir projekto vykdytojo;
6.8. Sporto ekspertų komisija – kolegialus organas, sudarytas Savivaldybės mero potvarkiu, veikianti vadovaudamasi Komisijos veiklos nuostatais, patvirtintais Savivaldybės mero potvarkiu;
6.9. Konkurso administratorius – Sporto skyriaus vedėjo paskirtas už konkurso vykdymą atsakingas darbuotojas;
II SKYRIUS
KONKURSO TIKSLAS IR FINANSAVIMO PRINCIPAI
7. Konkurso tikslas – skatinti Šiaulių miesto sporto įvairovę, gyventojų fizinį aktyvumą, prieinamumą įvairioms visuomenės grupėms, plėtoti aukšto meistriškumo sportininkų rengimo sistemą, užtikrinti dalinį finansavimą projektams iš savivaldybės biudžeto lėšų ir prisidėti prie teigiamo miesto įvaizdžio kūrimo, garsinimo ir reprezentavimo.
8. Konkurso būdu lėšos skiriamos iš dalies finansuoti projektus, kuriais numatoma įgyvendinti šias priemones:
8.1. vykdyti miesto, apskrities, šalies ir tarptautinius sporto renginius, pasirengti ir dalyvauti šalies ir tarptautinėms varžyboms (Baltijos, Europos ir pasaulio čempionato varžyboms, kompleksiniams renginiams ir kt.);
8.2. pasirengti ir dalyvauti Lietuvos čempionato ir sporto šakų federacijų taurės, Baltijos lygos ir taurės, Europos taurės ir kitose oficialiose varžybose (žaidimų komandų jaunimo ir suaugusiųjų amžiaus grupės);
9. Vienam projektui iš savivaldybės biudžeto skiriama ne mažiau kaip 1 000 Eur (vienas tūkstantis eurų).
10. Projektui, kuriuo numatyta įgyvendinti 8 punkte nurodytas priemones, reikalinga lėšų dalis, kurios nepadengia iš savivaldybės biudžeto skirtos lėšos, turi sudaryti ne mažiau kaip 30 procentų viso projekto lėšų, o asmenų su negalia projektui ne mažiau kaip 10 procentų viso projekto lėšų. Lėšų dalį, kurios nepadengia savivaldybės biudžeto lėšos, turi padengti projekto vykdytojas savo arba rėmėjų (partnerių) indėliu (finansiniu ar nepiniginiu įnašu). Teikiant paraišką tinkami dokumentai, įrodantys tokį prisidėjimą, yra sutartis, preliminari sutartis, ketinimų protokolas ar raštas, laiškas. Prisidėjimas ir (ar) indėlis, teikiamas natūra prekėmis ir (arba) paslaugomis, išreiškiamas pinigine verte (nepiniginio įnašo vertę teisės aktų nustatyta tvarka apskaičiuoja, nustato ir už jos teisingumą atsako paraiškos teikėjas). Visuose indėlį patvirtinančiuose dokumentuose turi būti nurodytas projekto pavadinimas, finansinio įsipareigojimo rūšis (parama lėšomis ar natūra), finansinio įsipareigojimo vertė eurais.
Punkto pakeitimai:
Nr. M-1023, 2024-08-14, paskelbta TAR 2024-08-14, i. k. 2024-14508
III SKYRIUS
PARAIŠKOS PATEIKIMO TVARKA
11. Kiekvienais metais kvietimas teikti Konkursui paraiškas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.siauliai.lt (toliau – Savivaldybės interneto svetainė), papildomai gali būti skelbiama ir kitose visuomenės informavimo priemonėse. Kvietime nurodoma:
12. Nustatytos formos paraiška (1 priedas) pateikiama Sporto skyriui, atsižvelgiant į Konkurso sąlygose numatytus paraiškų priėmimo terminus.
13. Paraiška su priedais teikiama lietuvių kalba vienu iš šių būdų:
14. Kartu su paraiška pateikiama:
14.1. VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro elektroninio sertifikuoto išrašo kopija arba VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija (taikoma paraišką teikiant pirmą kartą);
14.2. paraiškos teikėjo įstatų (nuostatų) patvirtinta kopija (taikoma paraišką teikiant pirmą kartą arba pakeitus įstatus (nuostatus);
14.3. bendradarbiavimo sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijos, jei projektas vykdomas su partneriais;
14.5. paraiškos teikėjo sporto pasiekimų ir planuojamų varžybų / renginių suvestinė varžybų / renginių suvestinė (2 priedas);
15. Paraiška ir kartu su paraiška teikiami dokumentai turi būti:
15.4. dokumentų užsienio kalba vertimai patvirtinti vertėjo arba paraiškos teikėjo vadovo ar jo įgalioto asmens;
16. Paraiška turi būti pateikta ir užregistruota iki Konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos. Po nustatyto termino pateiktos projekto paraiškos neregistruojamos ir nevertinamos. Konkurso administratorius apie pavėluotai pateiktą ir nevertintiną paraišką paraiškos teikėją raštu arba el. paštu informuoja per 5 (penkias) darbo dienas nuo paraiškos pateikimo Konkursui dienos.
17. Siekiant užtikrinti paraiškų vertinimo skaidrumą ir paraiškos teikėjų lygiateisiškumą, paraiškų taisymas, tikslinimas, pildymas ar papildomas dokumentų teikimas paraiškos teikėjų iniciatyva po jų pateikimo yra negalimas. Paraiškoje ir jos prieduose nurodyta informacija ir projekto sąmata po paraiškos pateikimo netaisomos, išskyrus aritmetinį klaidų taisymą.
18. Pareiškėjas vienai Nuostatų 8 punkte nurodytai priemonei gali teikti tik vieną paraišką. Pareiškėjas negali vykdyti daugiau nei vienos Nuostatų 8 punkte numatytos priemonės vienu metu. Kiekvienais biudžetiniais metais skelbiamo kvietimo teikti Konkurso paraiškas metu nauji pareiškėjai, atitinkantys visus Nuostatų 19 - 20 punktuose nurodytus reikalavimus, gali teikti paraiškas.
19. Paraiška nesvarstoma, jei:
19.3. paraišką pateikė paraiškos teikėjas, kuris nepatenka į subjektų, turinčių teisę teikti paraišką, grupę, nurodytą Nuostatų 4 punkte;
19.4. paraiškos teikėjas per nustatytą terminą nuo prašymo paaiškinti, papildyti ar patikslinti pateiktą informaciją pateikimo dienos nepateikė paaiškinimų, papildymų;
19.5. paraišką teikia organizacija, kurios plėtojamos sporto šakos federacija yra nepripažinusi Pasaulinio antidopingo kodekso, išskyrus Nuostatų 8.4 papunktyje nurodytą fizinio aktyvumo veiklų vykdymą;
20. Juridinis asmuo praranda teisę dalyvauti Konkurse ir teikti Paraišką, jeigu yra bent viena iš šių aplinkybių:
20.4. juridinis asmuo, ankstesniais metais naudodamas savivaldybės biudžeto lėšas projektui vykdyti, buvo neįvykdęs sutarties ar netinkamai ją įvykdęs ir tai buvo esminis (kaip nurodyta sutartyje) sutarties pažeidimas, ir nuo pažeidimo pašalinimo ar panaikinimo nepraėjo 2 (dveji) metai;
20.5. juridinis asmuo teisės aktų nustatyta tvarka nėra pateikęs finansinių ataskaitų rinkinio, veiklos ataskaitos VĮ Registrų centrui ir savo interneto svetainėje (jeigu ją turi) viešai neskelbia informacijos apie įgyvendinamus ar įgyvendintus projektus;
20.6. tam pačiam juridinio asmens projektui lėšos per kalendorinius metus skirtos iš kitų savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų konkursų;
20.7. iš juridinio asmens Savivaldybės administracijai buvo priteistos neteisėtai (ne pagal paskirtį) panaudotos projektui vykdyti gautos savivaldybės biudžeto lėšos ir nepraėjo 2 (dveji) metai nuo teismo sprendimo įsiteisėjimo dienos;
21. Esant bent vienai Nuostatų 19 ir 20 punktuose nurodytoms aplinkybėms, gauta Paraiška yra nevertinama. Taip pat nevertinama ir gauta Paraiška, jei ji pateikta juridinio asmens, nepatenkančio į subjektų, turinčių teisę teikti Paraišką, grupę arba Paraiškoje arba jos prieduose Paraiškos teikėjas pateikė klaidinančią ar melagingą informaciją. Konkurso administratorius apie nevertintiną Paraišką Paraiškos teikėją informuoja Nuostatų 16 punkte nustatyta tvarka.
24. Pareiškėjas, teikdamas paraišką, rodo, kad yra susipažinęs su Nuostatais ir griežtai jų laikysis ir sutinka, kad su paraiška susijusi informacija gali būti skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.
IV SKYRIUS
PARAIŠKOS VERTINIMO TVARKA
26. Pasibaigus paraiškų teikimo terminui, paraiškų vertinimas vykdomas taikant dviejų pakopų vertinimą: paraiškos administracinės atitikties vertinimą ir kokybinį vertinimą.
27. Paraiškos administracinės atitikties vertinimą, užpildant Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų finansavimo konkurso paraiškos administracinės atitikties vertinimo formą (3 priedas), atlieka Konkurso administratorius ir įvertina, ar:
27.5. paraiškos teikėjas yra atsiskaitęs už ankstesniais kalendoriniais metais iš savivaldybės biudžeto konkurso būdu gautas lėšas ir (arba) gautas lėšas panaudojo tikslingai;
28. Jeigu su paraiška nepateikti visi Konkurso skelbime nurodyti privalomi pateikti dokumentai arba paraiška pateikta nesilaikant Konkurso nuostatuose nustatytų administracinių reikalavimų ir yra galimybė pašalinti trūkumus, Konkurso administratorius paraiškoje nurodytu paraiškos teikėjo elektroninio pašto adresu apie tai vieną kartą informuoja paraiškos teikėją, nustatydamas ne ilgesnį nei 3 darbo dienų terminą šiam trūkumui pašalinti. Paraiškos, neatitinkančios Konkurso nuostatuose nustatytų formalių (administracinės atitikties) reikalavimų, atmetamos ir neteikiamos kokybiniam vertinimui.
29. Nustačius, kad paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo reikalavimus, ji teikiama kokybiniam vertinimui Sporto ekspertų komisijai (toliau – Ekspertų komisija).
30. Ekspertų komisijos darbas organizuojamas vadovaujantis Savivaldybės mero potvarkiu patvirtintu Ekspertų komisijos darbo reglamentu.
31. Pradėdami darbą, Ekspertų komisijos nariai privalo pasirašyti Nešališkumo deklaraciją (4 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (5 priedas).
32. Ekspertų komisijos narys privalo nusišalinti nuo visų paraiškų vertinimo, jeigu minėtas narys yra Paraiškos teikėjo vadovas, dalyvis, darbuotojas arba dalyvauja įgyvendinant kitą projektą, arba susijęs giminystės ar svainystės ryšiais, arba yra suinteresuotas vertinimo rezultatais. Jeigu Ekspertų komisijos narys nenusišalina nuo paraiškų vertinimo, teisę jį nušalinti turi Ekspertų komisijos pirmininkas. Į posėdžio protokolą įrašoma informacija apie galimą interesų konfliktą.
33. Vieną paraišką turi įvertinti ne mažiau kaip 2 Ekspertų komisijos nariai, užpildydami Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų finansavimo konkurso paraiškos kokybinio vertinimo formą (6 priedas). Jeigu paraišką vertino du Ekspertų komisijos nariai ir vienas iš Ekspertų komisijos narių nusprendė skirti finansavimą, o kitas – neskirti, tokiu atveju Ekspertų komisijos pirmininkas paskiria trečiąjį komisijos narį paraiškai įvertinti.
34. Maksimalus balų skaičius, kurį paraiškai gali skirti vienas Ekspertų komisijos narys – 100. Ekspertų komisijos narių paraiškų vertinimo rezultatai apibendrinami ir apskaičiuojami skirtų balų ir siūlomų skirti lėšų vidurkiai.
35. Galimybę būti finansuojami turi projektai, kurie kokybiniame vertinime surinko 60 ir daugiau Ekspertų komisijos vertinimo balų, o projektai, surinkę mažiau kaip 60 balų, yra nefinansuojami.
36. Jei pateikti projektai pagal turinį ir prioritetą yra įvertinami vienodai (surenka tiek pat balų), pirmenybė teikiama projektui, kuriam įgyvendinti prašoma mažesnė finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų dalis.
37. Atlikus kokybinį vertinimą, pirmaisiais projekto įgyvendinimo metais Ekspertų komisija posėdžio metu priima sprendimą dėl siūlomo finansuoti Projekto vykdytojo projekto ir rekomenduojamų skirti lėšų, kurios apskaičiuojamos vadovaujantis Sporto projektams skiriamų Sporto plėtros programos lėšų apskaičiavimo metodika (toliau – Metodika) bei šį protokolinį sprendimą teikia Šiaulių miesto savivaldybės sporto tarybai (toliau – Sporto taryba). Paskesniais projekto įgyvendinimo metais Ekspertų komisija teikia siūlymą Savivaldybės merui dėl rekomenduojamų skirti lėšų, kurios apskaičiuojamos vadovaujantis Metodika.
38. Pirmaisiais projekto įgyvendinimo metais Savivaldybės meras, atitinkamai, atsižvelgdamas į Ekspertų komisijos siūlymą bei Sporto tarybos rekomendacijas dėl siūlomo finansuoti Projekto vykdytojo ir rekomenduojamų skirti lėšų projektui įgyvendinti, priima sprendimą, kuris įforminamas Savivaldybės mero potvarkiu. Savivaldybės mero potvarkio projektą rengia Konkurso organizatorius. Savivaldybės merui, išleidus potvarkį dėl projektų finansavimo, patvirtintos formos sutartį (7 priedas) Savivaldybės administracijos vardu pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius ir juridinis asmuo, kuriam skiriamos lėšos projektui įgyvendinti.
39. Paskesniais projekto įgyvendinimo metais sudaroma sutartis tarp Savivaldybės administracijos ir Projekto vykdytojo. Projekto vykdytojas, paraiškoje nurodytu elektroniniu paštu informuotas apie kvietimą pasirašyti naują sutartį, privalo per 10 darbo dienų nuo pranešimo gavimo dienos Konkurso administratoriui pateikti:
39.3. paraiškos teikėjo sporto pasiekimų ir planuojamų varžybų / renginių suvestinė varžybų / renginių suvestinė (2 priedas);
39.4. dokumentus, įrodančius projektui įgyvendinti reikalingą lėšų dalį, kurios nepadengia savivaldybės biudžeto skirtos lėšos. Tinkami dokumentai yra sutartis, pavedimas ar kiti finansiniai dokumentai įrodantys ne mažesnį nei 30 procentų, o asmenų su negalia projektui ne mažesnį kaip 10 procentų, prisidėjimą nuo viso projekto lėšų. Jei Projekto vykdytojas nepateikia rašytinio patvirtinimo ar nebeatitinka Nuostatų 20 punkte nurodytų reikalavimų, laikoma, kad Projekto vykdytojas prarado teisę kitais metais gauti projekto finansavimą iš savivaldybės biudžeto lėšų ir su juo sutartis nepasirašoma.
Papunkčio pakeitimai:
Nr. M-1023, 2024-08-14, paskelbta TAR 2024-08-14, i. k. 2024-14508
40. Antrais ar trečiais projekto įgyvendinimo metais Projekto vykdytojui pagal Metodiką apskaičiuotos lėšos mažinamos tokia dalimi, kokia Projekto vykdytojas neužtikrino Nuostatų 10 punkte numatytų reikalavimų vykdymo praėjusias metais.
41. Jeigu projektui įgyvendinti skiriama mažesnė suma, nei nurodyta paraiškoje, paraiškos teikėjas turi teisę sumažinti Programos projekto įgyvendinimo veiklų mastą, tačiau neturi teisės nevykdyti pagal Metodiką įvertintų veiklų.
42. Savivaldybės meras Ekspertų komisijos siūlymu gali dalį Konkurso projektui numatytų lėšų nepaskirti dalyvavimui oficialiuose tarptautiniuose sporto renginiuose, kurių pareiškėjas negalėjo numatyti paraiškos teikimo momentu. Minėta dalis lėšų gali būti paskirta tik gavus oficialų pranešimą apie dalyvavimą renginyje.
43. Savivaldybės meras Ekspertų komisijos siūlymu turi teisę perskirstyti kitiems projektams Programos lėšas, kurios buvo skirtos atrinktiems projektams įgyvendinti, tačiau nebuvo išmokėtos, nes per Nuostatų 50 punkte nustatytą terminą su Projekto vykdytoju nebuvo sudaryta sutartis, taip pat kurios buvo Projektų vykdytojų sutaupytos ar nepanaudotos dėl kitų priežasčių ir grąžintos į sutartyje nurodytą sąskaitą.
44. Projekto vykdytojams neįsisavinus / grąžinus Programos projektui skirtas lėšas ar Savivaldybės tarybai paskyrus papildomą finansavimą iš Savivaldybės biudžeto Sporto plėtros programos priemonei bei Sporto skyriui gavus prašymą dėl papildomų lėšų poreikio, Sporto skyrius gali teikti siūlymą Ekspertų komisijai dėl projekto lėšų perskirstymo. Savivaldybės meras, atitinkamai, atsižvelgdamas į Ekspertų komisijos siūlymą priima sprendimą, kuris įforminamas Savivaldybės mero potvarkiu.
46. Projektų vykdytojas, pasirašęs sutartį su Savivaldybės administracija, atsako už projekto įgyvendinimą bei tikslinį lėšų panaudojimą ir atsiskaito Nuostatuose ir sutartyje nustatyta tvarka.
47. Savivaldybės mero potvarkis dėl projektų finansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo ir Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
48. Sporto skyriui gavus prašymą ir Ekspertų komisijai pritarus, sutartis su Projekto vykdytoju, kuris vykdo trejų metų Projektą, gali būti pasirašyta, jei jo vieno mėnesio veiklų sąmata neviršija 1/12 dalies lėšų, numatytų praėjusių metų savivaldybės biudžete priemonei, iš kurios finansuojamas Projektas.
V SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMO, NAUDOJIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA
49. Savivaldybės administracija ir projekto vykdytojas, kuriam yra skirtos lėšos, sudaro sutartį. Kartu su sutartimi projekto vykdytojas privalo pateikti užpildytą projekto sąmatą (forma B-1, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2018 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. 1K-206 (su pakeitimais) ir Savivaldybės mero potvarkiu patvirtintą Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sporto projektui įgyvendinti detaliąją išlaidų sąmatą (toliau – Išlaidų sąmata).
50. Sutartis turi būti pasirašoma ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai informuojama apie sprendimą skirti lėšų.
51. Sutartis gali būti pasirašoma vienu iš šių būdų:
52. Lėšas, skirtas projektui vykdyti, Savivaldybės administracijos Apskaitos skyrius (toliau – Apskaitos skyrius) perveda į projekto vykdytojo tam tikslui atidarytą biudžetinių lėšų sąskaitą pagal Sporto skyriaus pateiktą raštą.
53. Tinkamos projekto išlaidos:
53.1. tiesiogiai susijusios su projekte numatytomis veiklomis ir (ar) priemonėmis ir būtinos projektui vykdyti, pagrįstos projekto įgyvendinimo eiga ir projekto įgyvendinimo veiklų planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu;
53.2. patirtos nuo einamųjų metų pradžios iki sutarties sudarymo momento ir įtrauktos į išlaidų sąmatą;
54. Projekto vykdytojas projektui skirtas savivaldybės biudžeto lėšas gali naudoti tik sutartyje nurodytiems tikslams įgyvendinti ir tik pagal patvirtintą Išlaidų sąmatą.
55. Projekto vykdytojas, naudodamas savivaldybės biudžeto lėšas visoms išlaidoms apmokėti, atsiskaitymus turi vykdyti negrynaisiais pinigais.
56. Projekto vykdytojas turi laikytis teisės aktuose nustatytų piniginių kompensacijų dydžių bei mokėjimo tvarkos ir užtikrinti finansinių atsiskaitymo dokumentų teisėtumą.
57. Jeigu skirtumas tarp Išlaidų sąmatoje patvirtintų išlaidų ir panaudotų lėšų viršija 100 eurų, projekto vykdytojas privalo teikti Sporto skyriui prašymą dėl Išlaidų sąmatos straipsnių tikslinimo ne vėliau kaip prieš 5 dienas iki pateikdamas Ketvirčio ataskaitą.
58. Su Sporto skyriumi suderintos pirmo – trečio ketvirčių lėšų panaudojimo ataskaitos Apskaitos skyriui turi būti teikiamos kas ketvirtį, bet ne vėliau kaip iki kito ketvirčio pirmojo mėnesio 5 dienos, o ketvirto ketvirčio – iki gruodžio 27 d. pagal patvirtintas ataskaitų formas:
58.1. Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą (forma Nr. 2, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 (su pakeitimais));
58.2. Savivaldybės mero potvarkiu patvirtintą Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo Programos projektui įgyvendinti ketvirčio ataskaitą (toliau – Ketvirčio ataskaita);
58.3. Šiaulių miesto savivaldybei pavaldžios įstaigos, kurių buhalterinė apskaita yra tvarkoma centralizuotai Šiaulių apskaitos centre, vietoje savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo ataskaitos teikia FVAIS „Biudžetas VS“ suformuotą apskaitos registrą / ataskaitą, kurioje būtų nurodytas išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnis, mokėjimo data ir numeris, prekių / paslaugų teikėjo pavadinimas, išlaidas pateisinančio dokumento pavadinimas, Nr., data bei išlaidų suma (Eur).
59. Nuostatų 58 punkte nurodytos ataskaitų formos gali būti teikiamos vienu iš šių būdų:
60. Nepateikus Ketvirčio ataskaitos, projekto vykdytojui lėšos kito ketvirčio priemonėms įgyvendinti nepervedamos.
61. Projekto vykdytojas Savivaldybės administracijos reikalavimu privalo pateikti visą prašomą informaciją, susijusią su projekto vykdymu ir (ar) lėšų, skirtų projektui, panaudojimu, įskaitant pirminius apskaitos dokumentus ar jų kopijas ir prisidėjimą įrodančius dokumentus.
62. Įgyvendinus projektą, nepanaudotos lėšos ar Išlaidų sąmatoje nenumatytos išlaidos projektui įgyvendinti turi būti grąžintos į sutartyje nurodytą sąskaitą ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 27 d.
63. Kasmet, ne vėliau kaip iki gruodžio 27 d., Sporto skyriui teikiama užpildyta, projekto vykdytojo vadovo pasirašyta ir Savivaldybės mero potvarkiu patvirtinta Sporto projekto įgyvendinimo ataskaita (toliau – Įgyvendinimo ataskaita). Kartu su Įgyvendinimo ataskaita turi būti pateikta Sporto klubo, įmonės, įstaigos veiklos ataskaita (forma Nr. SKI-1, institucijų patvirtinta tvarka).
VI SKYRIUS
KONTROLĖ, ATSAKOMYBĖ IR GINČŲ SPRENDIMO TVARKA
65. Projekto vykdytojas, pasirašęs sutartį su Savivaldybės administracija, visiškai atsako už projekto įgyvendinimą bei tikslinį lėšų panaudojimą ir atsiskaito Nuostatuose ir sutartyje nustatyta tvarka.
66. Projekto vykdytojas, gavęs dalinį finansavimą projektui įgyvendinti, įsipareigoja pagal Savivaldybės mero nustatytą tvarką viešinti vykdomą projektą ir reprezentuoti Savivaldybę.
67. Sporto skyrius turi teisę kontroliuoti, ar projekto vykdytojas įgyvendina paraiškoje nurodytas veiklas, renginius ar kitas priemones (lankytis projekte numatytų priemonių įgyvendinimo vietose, gauti papildomą informaciją, susijusią su projekto veiklų įgyvendinimu ir kt.).
68. Savivaldybės administracija nutraukia sutartį su projekto vykdytoju ir skirtos lėšos grąžinamos Savivaldybės administracijai į sutartyje nurodytą sąskaitą per 5 (penkias) darbo dienas, kai:
68.1. Savivaldybės administracija nustato, kad paraiškos teikėjas skirtas savivaldybės biudžeto lėšas naudoja ne pagal paskirtį;
68.2. Savivaldybės administracija nustato esminių Nuostatų, sutarties ir (arba) galiojančių teisės aktų, turinčių esminės reikšmės sutarčiai vykdyti, pažeidimų;
68.3. paaiškėja, kad paraiškoje buvo pateikta klaidinga ar melaginga informacija, paraiškos teikėjas įgyja likviduojamo juridinio asmens statusą po sutarties sudarymo arba, sudarius sutartį, įsiteisėja teismo sprendimas, kuriuo Savivaldybės administracijai priteisiamos neteisėtai (ne pagal paskirtį) panaudotos lėšos iš paraiškos teikėjo;
69. Projekto vykdytojas skirtas projektui lėšas gali naudoti tik sutartyje nurodytiems tikslams įgyvendinti ir tik pagal nurodytą tikslinį lėšų paskirstymą.
70. Už sutartyje numatytų veiklų įgyvendinimą, projektui skirtų lėšų tikslinį panaudojimą, projekto vykdytojo, partnerių (rėmėjų) indėlį ir sutartyje ir (ar) paraiškoje nurodytų planuojamų veiklos vertinimo rodiklių pasiekimą atsako lėšas gavęs juridinis asmuo.
71. Nepanaudotas lėšas Projekto vykdytojas Savivaldybės administracijai privalo grąžinti per 5 (penkias) darbo dienas į Savivaldybės atsiskaitomąją sąskaitą, kuri nurodyta sutartyje.
72. Negrąžintos projektui įgyvendinti skirtos savivaldybės biudžeto lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
73. Projekto vykdytojas, pateikęs klaidingas žinias apie projekto vykdymą ar ne pagal paskirtį panaudojęs savivaldybės biudžeto lėšas, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
75. Teikdamas paraišką Konkursui, paraiškos teikėjas sutinka, kad paraiškoje pateikta su Konkursu susijusi informacija (išskyrus informaciją, kuri negali būti viešinama teisės aktų nustatyta tvarka) gali būti viešinama.
76. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių dokumentų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, nustatančiais asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą, nuostatomis. Viešai skelbiama informacija pateikiama laikantis BDAR nuostatų.
78. Konkurso administratoriaus paraiškų teikėjams el. paštu siunčiami klausimai ir prašymai, susiję su Konkursu ir projekto įgyvendinimu, laikomi oficialiais.
79. Savivaldybės administracija neprisiima atsakomybės, jei dėl paraiškoje nurodytų klaidingų ryšiams palaikyti duomenų (adreso, telefono, elektroninio pašto adreso ir kt.) paraiškos teikėjo nepasiekia laiškai arba negalima susisiekti su jo atstovais.
80. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslingumą, gautų savivaldybės biudžeto lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako paraiškos teikėjas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Šiaulių miesto savivaldybės mero
2024 m. sausio 3 d. potvarkiu Nr. M-3
(Šiaulių miesto savivaldybės mero
2024 m. rugpjūčio 24 d. potvarkio
Nr. M-1023 redakcija)
SPORTO PROJEKTAMS SKIRIAMŲ SPORTO PLĖTROS PROGRAMOS LĖŠŲ APSKAIČIAVIMO METODIKA
I SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ SPORTO RENGINIAMS (MIESTO, APSKRITIES, ŠALIES IR TARPTAUTINIAMS) IR FIZINIO AKTYVUMO VEIKLOMS ŠIAULIŲ MIESTE VYKDYTI APSKAIČIAVIMO TVARKA
1. Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Šiaulių miesto) sporto organizacijai, vykdančiai sporto renginius Šiaulių miesto teritorijoje, skiriamų Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto (toliau – savivaldybės biudžetas) lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x R, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 500 eurų*;
R – koeficientas, taikomas atsižvelgiant į vykdomų renginių trukmę ir renginio reikšmingumą:
R1 – koeficientas 2 – sporto organizacijos vykdomiems tarptautiniams ar kartu su šalies sporto federacijomis vykdomiems Šiaulių miesto gyventojams skirtiems renginiams;
R2 – koeficientas 3 – Šiaulių miesto gyventojams skirtiems renginiams, kurių trukmė 2–4 mėn. ir varžybos (renginiai) vyks kas savaitę arba kurių trukmė 8 mėn. ar ilgiau ir varžybos (renginiai) vyks ne rečiau kaip kartą per mėnesį;
R3 – koeficientas 5 – Šiaulių miesto gyventojams skirtiems renginiams, kurių trukmė 4 mėn. ar ilgiau ir varžybos (renginiai) vyks kas savaitę;
R4 – koeficientas 6 – kartu su šalies sporto federacijomis vykdomiems techninių sporto šakų renginiams;
R5 – koeficientas 8 – kartu su tarptautinėmis ir šalies sporto federacijomis vykdomiems pasaulio, Europos čempionatams, taurės etapams ar pasaulinės sporto šakų federacijos kalendoriaus varžyboms.
2. Šiaulių miesto sporto organizacijai, vykdančiai Perspektyviausių sportininkų suaugusiųjų ir jaunimo sportininkų sąrašo, patvirtinto Savivaldybės mero potvarkiu sportininkams mokomąsias treniruočių stovyklas Šiaulių miesto teritorijoje, dalyvaujančiai aukšto meistriškumo mokomosiose treniruočių stovyklose Lietuvoje ir užsienio šalyse, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x R x K, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 500 eurų*;
R – koeficientas, taikomas atsižvelgiant į vykdomų arba dalyvaujamų treniruočių stovyklų reikšmingumą;
K – koeficientas taikomas atsižvelgiant į vykdomų arba dalyvaujamų treniruočių stovyklų trukmę:
R1 – koeficientas 2 – sporto organizacijos vykdomoms vietinės reikšmės mokomosioms treniruočių stovykloms arba sporto organizacijų sportininkų išvykstamosioms mokomosioms treniruočių stovykloms Lietuvoje;
R2 – koeficientas 3 – sporto organizacijos vykdomoms tarptautinėms mokomosioms treniruočių stovykloms, kuriose dalyvauja 2–3 šalių sportininkai arba sporto organizacijų sportininkų išvykstamosioms tarptautinėms mokomosioms treniruočių stovykloms užsienio šalyse, kuriose dalyvauja 2–3 šalių sportininkai;
R2 – koeficientas 4 – sporto organizacijos vykdomoms tarptautinėms mokomosioms treniruočių stovykloms, kuriose dalyvauja daugiau kaip 4 šalių sportininkai arba sporto organizacijų sportininkų išvykstamosioms tarptautinėms mokomosioms treniruočių stovykloms užsienio šalyse, kuriose daugiau kaip 4 šalių sportininkai.
K1 – koeficientas 1 - stovyklos trukmė 3–5 d.;
K2 – koeficientas 2 - stovyklos trukmė 6–10 d.;
K3 – koeficientas 3 - stovyklos trukmė 11–15 d. ir ilgiau.
3. Šiaulių miesto sporto organizacijai, reguliariai vykdančiai fizinio aktyvumo užsiėmimus Šiaulių miesto teritorijoje, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x R, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 500 eurų*;
R – koeficientas, taikomas atsižvelgiant į vykdomų užsiėmimų trukmę:
R1 – koeficientas 1, jei Šiaulių miesto gyventojams skirti fizinio aktyvumo užsiėmimai, vykdomi reguliariai 4–6 mėn. ar ilgiau ir ne rečiau kaip 1 kartą per mėnesį;
R2 – koeficientas 2, jei Šiaulių miesto gyventojams skirti fizinio aktyvumo užsiėmimai, vykdomi reguliariai 2–6 mėn. ar ilgiau ir ne rečiau kaip 1 kartą per savaitę;
R3 – koeficientas 3, jei Šiaulių miesto gyventojams skirti fizinio aktyvumo užsiėmimai, vykdomi reguliariai 2–6 mėn. ar ilgiau ir ne rečiau kaip 2 kartus per savaitę;
R4– koeficientas 4, jei Šiaulių miesto gyventojams skirti fizinio aktyvumo užsiėmimai, vykdomi reguliariai 6 mėn. ar ilgiau ir ne rečiau kaip 1 kartą per savaitę;
R5 – koeficientas 5, jei Šiaulių miesto gyventojams skirti fizinio aktyvumo užsiėmimai, vykdomi reguliariai 6 mėn. ar ilgiau ir ne rečiau kaip 2 kartus per savaitę;
R6 – koeficientas 6, jei Šiaulių miesto gyventojams skirti fizinio aktyvumo užsiėmimai, vykdomi Šiaulių miesto baseinuose reguliariai 6 mėn. ar ilgiau ir ne rečiau kaip 2 kartus per savaitę;
R7 – koeficientas 10 – įvairaus amžiaus grupių gyventojams: ikimokyklinių įstaigų, pradinių ir pagrindinių mokyklų mokiniams, sveikatingumo grupėms, senjorams ir kt. – skirtiems renginiams, kurių trukmė 9–12 mėn. ir kurių bus surengta ne mažiau nei 10 per metus.
Pastaba. Bendru Sporto ekspertų komisijos sprendimu apskaičiuotos lėšos gali būti didinamos ar mažinamos iki 50 proc.
* – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
II SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ PASIRENGTI IR DALYVAUTI TARPTAUTINĖSE VARŽYBOSE, APSKAIČIAVIMO TVARKA
4. Šiaulių miesto sporto organizacijai, rengiančiai perspektyviausių sportininkų suaugusiųjų ir jaunimo sąrašų sportininkus skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x K x S, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 400 eurų*;
K – meistriškumo koeficientas:
K1 – koeficientas 5, jei sportininkas yra perspektyviausių sportininkų suaugusiųjų sąraše, patvirtintame Savivaldybės mero potvarkiu;
K2 – koeficientas 3, jei sportininkas yra perspektyviausių sportininkų jaunimo sąraše, patvirtintame Savivaldybės mero potvarkiu;
S – atitinkamos rinktinės sąraše esančių sportininkų skaičius:
S1 – perspektyviausių sportininkų suaugusiųjų skaičius, patvirtintas Savivaldybės mero potvarkiu;
S2 – perspektyviausių sportininkų jaunimo skaičius, patvirtintas Savivaldybės mero potvarkiu.
Pastaba. Sporto ekspertų komisijos bendru sutarimu apskaičiuotos lėšos gali būti didinamos ar mažinamos iki 50 proc.
* – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
III SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ PASIRENGTI IR DALYVAUTI ŠALIES VARŽYBOSE*, APSKAIČIAVIMO TVARKA
5. Šiaulių miesto sporto organizacijai, rengiančiai olimpinių / paralimpinių sporto šakų šalies suaugusiųjų, jaunimo, jaunių rinktinės narius, nesančius perspektyviausių sportininkų suaugusiųjų ir jaunimo sąrašuose, patvirtintuose Savivaldybės mero potvarkiu ir praeitais metais atstovavusius šalies rinktinei pasaulio ir Europos čempionate (pirmenybėse), žaidynėse, taurės varžybose, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x K x S, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 400 eurų**;
K – koeficientas taikomas atsižvelgiant į varžybų lygį, kuriose dalyvavo sportininkas:
K1 – koeficientas 1, jei sportininkas dalyvavo aukščiausiosios lygos (diviziono) varžybose;
K2 – koeficientas 0,5, jei sportininkas dalyvavo žemesnės lygos (diviziono) varžybose;
S – atitinkamos rinktinės sudėtyje dalyvavusių sportininkų skaičius.
6. Šiaulių miesto sporto organizacijai, rengiančiai olimpinių / neolimpinių sporto šakų suaugusiųjų, jaunimo, jaunių ir jaunučių amžiaus grupių sportininkus, praeitais metais dalyvavusius šalies čempionate (pirmenybėse), žaidynėse, taurės varžybose, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x K x S x P, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 100 eurų**;
K – koeficientas taikomas atsižvelgiant į varžybų lygį, kuriose dalyvavo sportininkai:
K1 – koeficientas 1, jei sportininkai dalyvavo suaugusiųjų, jaunimo, jaunių, jaunučių amžiaus pirmenybėse / čempionatuose;
K2 – koeficientas 0,75, jei sportininkai dalyvavo jaunimo, jaunių ir jaunučių amžiaus varžybose;
K3 – koeficientas 0,5, jei sportininkai dalyvavo jaunių ir jaunučių amžiaus varžybose;
S – sportininkų skaičius;
P – sporto šakos svarbos koeficientas:
P1 – koeficientas 1, jei olimpinė / paralimpinė sporto šaka (rungtis);
P2 - koeficientas 0,5, jei neolimpinė / neparalimpinė sporto šaka (rungtis).
7. Šiaulių miesto sporto organizacijai, rengiančiai olimpinių / paralimpinių sporto šakų šalies jaunimo, jaunių ir jaunučių amžiaus grupių žaidimų sporto komandas, dalyvaujančias atitinkamos sporto šakos federacijos organizuojamose varžybose, pirmenybėse ir čempionatuose***, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x K x G, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 10 000** eurų;
K – koeficientas taikomas atsižvelgiant į varžybų lygį, kuriose dalyvauja žaidimų komanda:
K1 – koeficientas 1, jei komanda dalyvauja jaunimo, jaunių ir jaunučių amžiaus varžybose;
K2 – koeficientas 0,75, jei komanda dalyvauja jaunių ir jaunučių amžiaus varžybose;
K3 – koeficientas 0,5, jei komanda dalyvauja jaunučių amžiaus varžybose;
G – žaidimų grupių skaičius, kai vieną grupę sudaro ne mažiau kaip 15 sportininkų, koeficientas:
G1 – koeficientas 1, jei treniruojamos 3 pilnos grupės ir daugiau;
G2 – koeficientas 0,75, jei treniruojamos 2 pilnos grupės;
G3 – koeficientas 0,5, jei treniruojama 1 pilna grupė.
8. Asmenų su negalia projektams, kuriuos vykdančių organizacijų nariams yra reikalinga lydinčiojo asmens pagalba finansavimas gali būti skiriamas Sporto ekspertų komisijos siūlymu pagal vykdančios organizacijos pateiktą sąmatą.
Pastaba. Sporto ekspertų komisijos bendru sutarimu apskaičiuotos lėšos gali būti didinamos ar mažinamos iki 50 proc.
* – išskyrus žaidimų sporto komandas.
** – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
*** – finansavimas skiriamas organizacijai tik tada, jei jos pagrindinė veikla nefinansuojama iš Savivaldybės biudžeto ir / ar kitomis Šiaulių miesto savivaldybės finansavimo priemonėmis.
IV SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ MOKYMO PLAUKTI PROGRAMAI VYKDYTI,
APSKAIČIAVIMO TVARKA
9. Šiaulių miesto sporto organizacijai, turinčiai baseiną ar turinčiai pasirašytą baseino nuomos sutartį, ir fizinio aktyvumo ir (ar) sporto specialistus, atitinkančius treneriams keliamus kvalifikacinius reikalavimus, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x S, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 35,0 eurai*;
S – užsiėmimus lankysiančių vaikų, dalyvaujančių mokymo plaukti programoje, skaičius.
* – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
V SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ ŠIAULIŲ MIESTO SPORTO ORGANIZACIJŲ ŽAIDIMŲ KOMANDAI, DALYVAUJANČIAI LIETUVOS ČEMPIONATO IR / AR TAURĖS VARŽYBOSE (SUAUGUSIEJI), PASIRENGTI IR DALYVAUTI ŠALIES IR BALTIJOS ŠALIŲ VARŽYBOSE, APSKAIČIAVIMO TVARKA
10. Sporto organizacijai, rengiančiai sportininkus, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis už praeitų metų sporto pasiekimus šalies varžybose apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x R x K x S x T, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 1350 eurų*;
R – iškovotos vietos oficialiose šalies varžybose koeficientas:
R1 – koeficientas 3, jei šalies varžybose iškovota 1 vieta;
R2 – koeficientas 2, jei šalies varžybose iškovota 2 vieta;
R3 – koeficientas 1,5, jei šalies varžybose iškovota 3 vieta;
R4 – koeficientas 1,3, jei šalies varžybose užimta 4 vieta;
R5 – koeficientas 1,0, jei šalies varžybose užimta 5 ir žemesnė vieta;
K – sporto šakos svarbos koeficientas:
K1 – koeficientas 1, jei olimpinė / paralimpinė rungtis;
K2 – koeficientas 0,5, jei neolimpinė / neparalimpinė rungtis;
S – varžovų skaičiaus koeficientas:
S1 – koeficientas 0,5, jei yra 4 ir mažiau varžovų komandų;
S2 – koeficientas 1, jei yra 5–8 varžovų komandos;
S3 – koeficientas 1,5, jei yra 9 ir daugiau varžovų komandų;
T – varžybų svarbos koeficientas:
T – koeficientas 0,5, jei komanda dalyvavo žemesnio lygio čempionate.
11. Sporto organizacijai, rengiančiai sportininkus, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis už praeitų metų sporto pasiekimus Baltijos šalių varžybose apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x R x K x S x T, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 1350 eurų*;
R – iškovotos vietos oficialiose Baltijos šalių varžybose koeficientas:
R1 – koeficientas 2, jei Baltijos čempionate (pirmenybėse) iškovota 1 vieta;
R2 – koeficientas 1,5, jei Baltijos čempionate (pirmenybėse) iškovota 2 vieta;
R3 – koeficientas 1,2, jei Baltijos čempionate (pirmenybėse) iškovota 3 vieta;
R4 – koeficientas 1,1, jei Baltijos čempionate (pirmenybėse) užimta 4 vieta;
R5 – koeficientas 1,0, jei Baltijos čempionate (pirmenybėse) užimta 5 ir žemesnė vieta;
K – sporto šakos svarbos koeficientas:
K1 – koeficientas 1, jei olimpinė / paralimpinė sporto šaka (rungtis);
K2 – koeficientas 0,5, jei neolimpinė / neparalimpinė sporto šaka (rungtis);
S – varžovų skaičiaus koeficientas:
S1 – koeficientas 0,5, jei yra 4 ir mažiau varžovų komandų;
S2 – koeficientas 1, jei yra 5–6 varžovų komandos;
S3 – koeficientas 1,5, jei yra 7 ir daugiau varžovų komandų;
T – varžybų svarbos koeficientas:
T – koeficientas 0,5, jei komanda dalyvavo žemesnio lygio čempionate.
12. Sporto organizacijai, dalyvausiančiai šalies ir Baltijos šalių oficialiose varžybose, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis dalyvavimo išlaidoms apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x K x S x T x Z x V x I, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 1350 eurų*;
K – sporto šakos svarbos koeficientas:
K1 – koeficientas 2, jei olimpinė / paralimpinė sporto šaka (rungtis);
K2 – koeficientas 1, jei neolimpinė / neparalimpinė sporto šaka (rungtis);
S – varžovų skaičiaus koeficientas:
S1 – koeficientas 0,5, jei yra 4 ir mažiau varžovų komandų;
S2 – koeficientas 1, jei yra 5–8 varžovų komandos;
S3 – koeficientas 1,5, jei skaičius 9 ir daugiau varžovų komandų.
Varžybų svarbos koeficientai:
T – koeficientas 0,5, jei komanda dalyvaus žemesnio lygio čempionate;
Z – koeficientas 1,5, jei sporto šaka yra valstybės strateginių sporto šakų sąraše;
V – koeficientas 1,3, jei komanda dalyvauja Baltijos šalių varžybose;
I – intensyvumo koeficientas 2,0, jei varžybos vyksta turais (ne mažiau 20 turų).
* – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
VI SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ ŠIAULIŲ MIESTO SPORTO ORGANIZACIJŲ ŽAIDIMŲ KOMANDAI (SUAUGUSIEJI) PASIRENGTI IR DALYVAUTI EUROPOS TAURĖS VARŽYBOSE, APSKAIČIAVIMO TVARKA
13. Sporto organizacijai, rengiančiai sportininkus, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis už praeitų metų sporto pasiekimus apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x R x K x S, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 1500 eurų*;
R – iškovotos vietos oficialiose Europos taurės varžybose koeficientas:
R1 – koeficientas 3, jei Europos taurės varžybose iškovota 1–4 vieta;
R2 – koeficientas 2, jei Europos taurės varžybose iškovota 5–8 vieta;
R3 – koeficientas 1,5, jei Europos taurės varžybose iškovota 9–12 vieta;
R4 – koeficientas 1, jei Europos taurės varžybose iškovota 13 ir žemesnė vieta;
K – sporto šakos svarbos koeficientas:
K1 – koeficientas 1, jei olimpinė / paralimpinė sporto šaka (rungtis);
K2 – koeficientas 0,5, jei neolimpinė / neparalimpinė sporto šaka (rungtis);
S – varžovų skaičiaus koeficientas:
S1 – koeficientas 0,5, jei yra 4 ir mažiau varžovų komandų;
S2 – koeficientas 1, jei yra 5–8 varžovų komandos;
S3 – koeficientas 1,2, jei yra 9 ir daugiau varžovų komandų.
14. Sporto organizacijai, dalyvausiančiai tarptautinės sporto šakos Europos taurės varžybose, skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis dalyvavimo išlaidoms oficialiose varžybose apskaičiuojamas pagal formulę:
L = B x K x S x T x Z x I, kai:
L – sporto organizacijai kalendoriniams metams skiriamų savivaldybės biudžeto lėšų kiekis;
B – bazinis dydis = 1500 eurų*;
K – sporto šakos svarbos koeficientas:
K1 – koeficientas 2, jei Europos taurės olimpinė / paralimpinė sporto šaka (rungtis);
K2 – koeficientas 1, jei Europos taurės neolimpinė / neparalimpinė sporto šaka (rungtis);
S – varžovų skaičiaus koeficientas:
S1 – koeficientas 0,5, jei yra 4 ir mažiau varžovų komandų;
S2 – koeficientas 1, jei yra 5–8 varžovų komandos;
S3 – koeficientas 1,2, jei yra 9 ir daugiau varžovų komandų.
Varžybų svarbos koeficientas:
T – koeficientas 0,5, jei komanda dalyvavo žemesnio lygio čempionate;
Z – koeficientas 1,5, jei sporto šaka yra valstybės strateginių sporto šakų sąraše;
I – intensyvumo koeficientas 1,5, jei varžybos vyksta turais (ne mažiau nei 3 išvykos).
* – bazinis dydis keičiamas, jei savivaldybės biudžete šiai priemonei lėšų skiriama daugiau ar mažiau.
15. Sporto ekspertų komisijos sprendimu gali būti skiriamos papildomos lėšos Šiaulių miesto sporto organizacijai, kurioje naudojamas skaitmeninio treniruočių proceso valdymo ir lankomumo apskaitos modulis (tvarkaraštis, mokėjimų administravimas, sportininkų lankomumo žymėjimas, testavimas, statistinės ataskaitos ir kitos įstaigos treniruočių proceso valdymo funkcijos). Lėšos gali būti skiriamos minėtos sistemos palaikymui.
16. Sporto ekspertų komisijos sprendimu papildomos lėšos gali būti skiriamos Šiaulių miesto sporto organizacijai, kuri vykdo treniruočių procesą ar fizinio aktyvumo užsiėmimus plaukimo baseinuose (pateikus sutartis su Šiaulių miesto plaukimo organizacijomis). Sporto organizacijai, kurios kultivuojamos sporto šakos viena iš rungčių yra plaukimas gali būti skiriama ne daugiau nei 70 proc. baseino nuomai nurodytų išlaidų. Sporto organizacijai, kuri vykdo fizinio aktyvumo veiklas plakimo baseinuose plaukimas gali būti skiriama ne daugiau nei 30 proc. baseino nuomai nurodytų išlaidų.
17. Sporto šakos federacijos / lygos, organizuojančios nacionalinio lygmens varžybas, nuostatuose, esant numatytam reikalavimui dėl minimalaus biudžeto užtikrinimo, Sporto ekspertų komisijos sprendimu žaidimų komandai, Sporto plėtros programos lėšos gali būti skiriamos pagal federacijos / lygos reikalavimą.
VII SKYRIUS
LĖŠŲ, SKIRIAMŲ ŠIAULIŲ MIESTO SPORTO ORGANIZACIJŲ ŽAIDIMŲ KOMANDOS (SUAUGUSIEJI) TRENERIŲ DARBO UŽMOKESČIUI,
APSKAIČIAVIMO TVARKA
18. Trenerio bazinis darbo užmokestis apskaičiuojamas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymu, vidutinį koeficientą (be trenerio kvalifikacinės kategorijos) padauginus iš 12 mėn.
19. Darbo užmokesčiui apskaičiuotų lėšų dalis (ne daugiau kaip 10 proc.) gali būti skiriama kitoms projekto išlaidoms.
20. Klubui, turinčiam dublerių (antrąją) komandą, dalyvaujančiai Lietuvos čempionato ir / ar taurės varžybose (suaugusieji), apskaičiuotas bazinis trenerio darbo užmokesčio dydis (vidutinis koeficientas (be trenerio kvalifikacinės kategorijos) padaugintas iš 12 mėn.) didinamas taikant koeficientą 1,5.
Pastabos:
1. Sporto ekspertų komisija, atsižvelgdama į einamaisiais metais Šiaulių miesto sporto tarybos siūlomas Sporto plėtros programos projektų prioritetines finansavimo kryptis, savo sprendimu gali didinti paraiškų teikėjams apskaičiuotas lėšas, bet ne daugiau nei 70 proc. sąmatoje nurodytų išlaidų.
2. Sporto ekspertų komisijos sprendimu gali būti padidinamas finansavimas sporto organizacijoms, kurių sportininkai yra perspektyviausių sportininkų suaugusiųjų ir jaunimo sąrašuose ir Lietuvos aukščiausio diviziono žaidėjai ir studijuoja ar planuoja einamaisiais metais studijuoti Vilniaus universiteto Šiaulių akademijoje arba Šiaulių valstybinėje kolegijoje.
Priedų pakeitimai:
1_1__MP_nuost_1_pried_projekt_paraisk, keistas pagal M-1023
Priedo pakeitimai:
Nr. M-1023, 2024-08-14, paskelbta TAR 2024-08-14, i. k. 2024-14508
1_6_MP_nuost_6_pried_kokyb_vert, keistas pagal M-1023
Priedo pakeitimai:
Nr. M-1023, 2024-08-14, paskelbta TAR 2024-08-14, i. k. 2024-14508
Pakeitimai:
1.
Šiaulių miesto savivaldybės administracija, Potvarkis
Nr. M-1023, 2024-08-14, paskelbta TAR 2024-08-14, i. k. 2024-14508
Dėl Šiaulių miesto savivaldybės mero 2024 m. sausio 3 d. potvarkio Nr. M-3 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų finansavimo konkurso nuostatų ir sporto plėtros programos lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo