Sprendimas netenka galios 2021-07-22:
Kėdainių rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. TS-151, 2021-07-16, paskelbta TAR 2021-07-21, i. k. 2021-16221
Dėl Kėdainių r. Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazijos nuostatų patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2014-09-01 iki 2021-07-21
Sprendimas paskelbtas: TAR 2014-04-28, i. k. 2014-04823
kėdainių rajono savivaldybėS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KĖDAINIŲ R. KRAKIŲ MIKALOJAUS KATKAUS GIMNAZIJOS NUOSTATŲ TVIRTINIMO
2014 m. balandžio 25 d. Nr. TS-84
Kėdainiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.47 straipsniu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 7 straipsnio 7 punktu, 16 straipsnio 3 dalies 9 punktu, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 1 punktu ir 6 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 43 straipsnio 3 ir 4 dalimis, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V-1164 „Dėl nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“ ir Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 14 d. sprendimu Nr. TS-11„Dėl Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2012 m. vasario 10 d. sprendimo Nr. TS-4 „Dėl Kėdainių rajono savivaldybės mokyklų tinklo pertvarkos 1012-2015 metų bendrojo plano patvirtinimo“ pakeitimo“ bei atsižvelgdama į Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazijos direktoriaus 2014 m. balandžio 25 d. raštą Nr. S-57 „Dėl Kėdainių r. Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazijos nuostatų patvirtinimo“, Kėdainių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
2. Įgalioti Kėdainių Kėdainių r. Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazijos direktorių Alaną Magylą pasirašyti nuostatus, pateikti juos Juridinių asmenų registro tvarkytojui ir atlikti kitus su šiuo pavedimu susijusius veiksmus.
3. Pripažinti netekusiu galios Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2013 m. liepos 5 d. sprendimą Nr. TS-200 „Dėl Kėdainių r. Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazijos nuostatų patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Kėdainių rajono savivaldybės tarybos
2014 m. balandžio 25 d. sprendimu Nr. TS-84
KĖDAINIŲ R. KRAKIŲ MIKALOJAUS KATKAUS
GIMNAZIJOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kėdainių r. Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazijos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Kėdainių r. Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazijos (toliau – Gimnazija) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, Gimnazijos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymo formas, veiklos teisinį pagrindą, veiklos sritį, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, Gimnazijos teises, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, Gimnazijos turtą ir lėšas, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, reorganizavimo, likvidavimo ar struktūros pertvarkymo tvarką.
2. Oficialusis mokyklos pavadinimas – Kėdainių r. Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazija, trumpasis pavadinimas – Krakių gimnazija. Gimnazija įregistruota Juridinių asmenų registre, kodas 191019634.
3. Gimnazijos istorija: Švietimo ministerijos 1940 m. rugsėjo 21 d. įsakymu B Nr. 96 Krakėse pradėjo veiklą valstybinė mišri progimnazija, kuri nuo 1945 m. vadinama vidurine mokykla. Lietuvos TSR švietimo ministro 1974 m. balandžio 17 d. įsakymu Nr. 79 Krakių vidurinei mokyklai suteiktas rašytojo etnografo Mikalojaus Katkaus vardas. Nuo 2007 m. birželio mėn. 7 d. mokyklos tipas – Gimnazija.
6. Savininkas – Kėdainių rajono savivaldybė (klasifikatoriaus kodas 111103885), adresas – J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai. Gimnazijos savininko teises ir pareigas įgyvendina Kėdainių rajono savivaldybės taryba.
9. Pagrindinė paskirtis – gimnazijos tipo gimnazija visų amžiaus tarpsnių vaikams.
Punkto pakeitimai:
Nr. TS-126, 2014-07-04, paskelbta TAR 2014-07-07, i. k. 2014-09880
11. Mokymosi formos – grupinio ir pavienio. Grupinio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas – kasdienis. Pavienio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas – savarankiškas, nuotolinis.
12. Gimnazija vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo ir neformaliojo švietimo programas.
13. Mokiniams išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai: pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas, pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas, vidurinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas, pažymėjimas, mokymosi pasiekimų pažymėjimas, pradinio išsilavinimo pažymėjimas, pagrindinio išsilavinimo pažymėjimas, brandos atestatas, brandos atestato priedas ir brandos atestato (diplomo) priedas. Mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai išduodami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
14. Gimnazija turi tris skyrius:
14.1. „Bitutės“ skyrius. Vykdomos švietimo programos–ikimokyklinis, priešmokyklinis, pradinis ugdymas.
14.2. Meironiškių skyrius. Vykdomos švietimo programos–ikimokyklinis, priešmokyklinis, pradinis ugdymas.
15. Gimnazija yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką. Gimnazija savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo ir mokslo ministro įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.
II. GIMNAZIJOS VEIKLOS SRITYS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS
17. Gimnazijos švietimo veiklos rūšys:
18. Kita ne švietimo veiklos rūšis – nuosavo arba nuomojamo nekilnojamojo turto nuoma ir eksploatavimas, vaikų poilsio stovyklų veikla, bibliotekų, archyvų ir socialinė veikla.
19. Gimnazijos veiklos tikslas – išugdyti dorą, išsilavinusį, kritiškai ir atsakingai mąstantį, gebantį žinias taikyti praktikoje, mokantį prisitaikyti prie besikeičiančios visuomenės, atvirą pasaulio vertybėms, bet išlaikantį tautinę, patriotinę savimonę Lietuvos pilietį.
20. Gimnazijos veiklos uždaviniai:
20.3. tenkinti mokinių pažinimo, ugdymo(si) ir saviraiškos poreikius. Ugdyti mokinio iniciatyvumą, savarankiškumą, atsakingumą;
21. Gimnazijos funkcijos:
21.1. konkretina, individualizuoja ir diferencijuoja ugdymo turinį, vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro tvirtinamomis Bendrosiomis programomis ir Bendraisiais ugdymo planais, atsižvelgdama į gimnazijos mokinių, mokytojų, tėvų, sociokultūrinės aplinkos poreikius ir interesus;
21.2. vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ugdymo programas ir akredituotą vidurinio ugdymo programą;
21.3. rengia ir užtikrina modulių ir pasirenkamųjų dalykų programų, papildančių ir tenkinančių mokinių saviraiškos poreikius, vykdymą;
21.4. rengia pritaikytas ir individualizuotas pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, neformaliojo vaikų švietimo programas;
21.5. vykdo pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimą ir brandos egzaminus švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
21.8. sudaro palankias sąlygas veikti mokinių ir jaunimo organizacijoms, skatinančioms mokinių dorinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą, socialinę brandą, padedančioms tenkinti saviugdos ir saviraiškos poreikius;
21.9. teikia informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę ir specialiąją pagalbą, vykdo profesinį informavimą, konsultavimą ir orientavimą, mokinių sveikatos priežiūrą ir vaikų minimalios priežiūros priemones;
21.10. atlieka mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių pirminį įvertinimą, teikia specialiąją pagalbą mokiniams švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
21.11. organizuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) pageidavimu jų mokamas papildomas paslaugas (būrelius, ekskursijas ir kita) teisės aktų nustatyta tvarka;
21.12. sudaro sąlygas mokytojams, kitiems ugdymo procese dalyvaujantiems asmenims ir aptarnaujančiam personalui profesiškai tobulėti bei teikia informacinę, ekspertinę, konsultacinę ir kvalifikacijos tobulinimo pagalbą;
21.13. užtikrina sveiką, saugią ugdymosi ir darbo aplinką, kuri užkerta kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams;
21.14. kuria ugdymo turinio reikalavimams įgyvendinti reikiamą materialinę bazę vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintais švietimo aprūpinimo standartais;
21.20. išduoda mokymosi pasiekimus įteisinančius dokumentus švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka:
III. GIMNAZIJOS TEISĖS IR PAREIGOS
22. Gimnazija, įgyvendindama jai pavestus tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:
22.3. Švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka vykdyti rajono savivaldybės, šalies ir tarptautinius švietimo projektus;
23. Gimnazija privalo:
23.1. užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškos ir žalingiems įpročiams aplinką;
IV. GIMNAZIJOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS
24. Gimnazijos veikla organizuojama pagal:
24.1. direktoriaus patvirtintą Gimnazijos strateginį planą, kuriam yra pritarusios Gimnazijos taryba ir savivaldybės vykdomoji institucija ar jos įgaliotas asmuo;
24.2. direktoriaus patvirtintą Gimnazijos metinį veiklos planą, kuriam yra pritarusi Gimnazijos taryba;
25. Gimnazijai vadovauja direktorius, skiriamas į pareigas atviro konkurso būdu ir atleidžiamas iš jų teisės aktų nustatyta tvarka.
26. Direktoriaus funkcijos organizuojant ir koordinuojant Gimnazijos veiklą:
26.1. suderinęs su Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriumi ar jo įgaliotu asmeniu, tvirtina Gimnazijos vidaus struktūrą, Gimnazijos mokytojų ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų ir aptarnaujančio personalo pareigybių sąrašą;
26.3. nustato Gimnazijos struktūrinių padalinių tikslus, uždavinius, funkcijas, Gimnazijos struktūrinių padalinių vadovų veiklos sritis;
26.4. tvirtina mokytojų ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų ir aptarnaujančio personalo pareigybių aprašymus, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima ir atleidžia mokytojus, kitus ugdymo procese dalyvaujančius asmenis ir aptarnaujantį personalą, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas;
26.6. priima mokinius Kėdainių rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, sudaro mokymo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka, siūlo mokytis kitoje mokykloje ir gali siūlyti mokinį perkelti į kitą mokyklą teisės aktų nustatyta tvarka;
26.7. pagal galimybes sudaro mokiniams, mokytojams, kitiems ugdymo procese dalyvaujantiems asmenims ir aptarnaujančiam personalui saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas visais su ugdymu(si) ir darbu susijusiais aspektais;
26.8. vadovauja Gimnazijos strateginio plano, Gimnazijos metinio veiklos plano, švietimo programų rengimui, juos tvirtina, vadovauja jų vykdymui;
26.9. organizuoja ir koordinuoja Gimnazijos veiklą pavestoms funkcijoms atlikti ir uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Gimnazijos veiklą, materialinius ir intelektinius išteklius;
26.10. ugdymo turinio formavimo ir ugdymo proceso organizavimo klausimais organizuoja mokytojų ir švietimo pagalbos mokiniui specialistų, kurių veikla susijusi su nagrinėjamu klausimu, pasitarimus;
26.12. sudaro teisės aktais nustatytas darbo grupes, komisijas, inicijuoja metodinių grupių ir metodinės tarybos sudarymą;
26.16. rūpinasi intelektiniais, materialiniais, finansiniais ir informaciniais ištekliais, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą;
26.17. rūpinasi mokytojų metodinės veiklos organizavimu, sudaro galimybes mokytojams ir kitiems ugdymo procese dalyvaujantiems asmenims atestuotis švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
26.18. sudaro sąlygas mokytojams ir kitiems ugdymo procese dalyvaujantiems asmenims ir aptarnaujančiam personalui tobulinti kvalifikaciją;
26.20. bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorinėmis sveikatos, policijos, socialinių paslaugų įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;
26.23. dalį savo funkcijų teisės aktų nustatyta tvarka gali pavesti atlikti direktoriaus pavaduotojams ugdymui;
27. Gimnazijos direktorius atsako už Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi Gimnazijoje, už demokratinį Gimnazijos valdymą, bendruomenės narių informavimą, tinkamą funkcijų atlikimą, nustatytų Gimnazijos tikslo ir uždavinių įgyvendinimą, Gimnazijos veiklos rezultatus, už gerą ir veiksmingą vaiko minimalios priežiūros priemonių įgyvendinimą.
28. Gimnazijoje sudaromos metodinės grupės ir metodinė taryba:
28.1. Metodinės grupės skirtos mokytojams ir pagalbos mokiniui specialistams pasirengti ugdyti mokinius: planuoti ir aptarti ugdymo turinį (programas, ugdymo(si) metodus, kontekstą, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdus, ugdymo(si) priemones ir patyrimą, kurį mokiniai sukaupia ugdymo(si) procese), pritaikyti jį mokinių individualioms reikmėms, nagrinėti praktinę veiklą, plėtoti mokytojų profesinės veiklos kompetencijas, suderintas su Gimnazijos strateginiais tikslais, ir kartu siekti mokytojų pažangos.
28.2. Metodines grupes sudaro vieno ar kelių ugdymo sričių mokytojai. Metodinei grupei vadovauja grupės narių išrinktas pirmininkas.
28.3. Metodinė taryba organizuoja ir koordinuoja metodinių grupių veiklą, nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, inicijuoja pedagoginių inovacijų diegimą Gimnazijoje, derina ilgalaikius dalykų planus, individualias programas, teikia siūlymų Gimnazijos administracijai Gimnazijos veiklos planavimo ir ugdymo(si) proceso organizavimo, kitais aktualiais ugdymo(si) klausimais.
V. GIMNAZIJOS SAVIVALDA
29. Gimnazijos taryba (toliau – Taryba) yra aukščiausia Gimnazijos savivaldos institucija. Taryba telkia Gimnazijos mokinių, pedagogų, tėvų (globėjų, rūpintojų) bendruomenę, vietos bendruomenę demokratiniam Gimnazijos valdymui, padeda spręsti Gimnazijos aktualius klausimus, direktoriui atstovauti teisėtiems Gimnazijos interesams.
30. Taryba sudaroma iš Gimnazijoje nedirbančių mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų), pedagogų, mokinių. Tarybos narių skaičių ir veiklos kadencijos trukmę reglamentuoja Gimnazijos tarybos nuostatai.
31. Į Tarybą lygiomis dalimis tėvus (globėjus, rūpintojus) renka Gimnazijos ir darželio tėvų komitetai, pedagogus – mokytojų taryba, mokinius – mokinių taryba.
32. Tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip du kartus per metus. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių balsų dauguma. Gimnazijos direktorius Tarybos posėdžiuose gali dalyvauti kviestinio nario teisėmis.
34. Tarybos kompetencija:
34.2. pritaria Gimnazijos strateginiam planui, metiniam veiklos planui, ugdymo planui, Gimnazijos darbo tvarkos taisyklėms, kitiems Gimnazijos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, teikiamiems Gimnazijos direktoriaus;
34.3. teikia siūlymų Gimnazijos direktoriui dėl Gimnazijos Nuostatų pakeitimo ar papildymo, Gimnazijos vidaus struktūros tobulinimo;
34.4. pasirenka Gimnazijos veiklos įsivertinimo sritis, atlikimo metodiką, analizuoja įsivertinimo rezultatus ir priima sprendimus dėl veiklos tobulinimo;
34.6. išklauso Gimnazijos direktoriaus parengtas metines Gimnazijos veiklos ataskaitas ir teikia siūlymų Gimnazijos direktoriui dėl Gimnazijos veiklos tobulinimo;
34.7. teikia siūlymų Kėdainių rajono savivaldybės tarybai dėl Gimnazijos materialinio aprūpinimo, veiklos tobulinimo;
34.8. svarsto mokytojų metodinės tarybos, mokinių ir tėvų (globėjų, rūpintojų) savivaldos institucijų ar Gimnazijos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymų Gimnazijos direktoriui;
34.9. teikia siūlymų dėl Gimnazijos darbo tobulinimo, saugių ugdymo(si) ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Gimnazijos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;
36. Gimnazijos taryba dirba pagal parengtą metinį veiklos planą ir už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito ją rinkusiems Gimnazijos bendruomenės nariams.
37. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Gimnazijos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo(si) klausimams spręsti. Ją sudaro Gimnazijos direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, visi Gimnazijoje ir jos skyriuose dirbantys pedagogai ir kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.
39. Mokytojų tarybos posėdžius šaukia Gimnazijos direktorius. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja du trečdaliai mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvavusių narių balsų dauguma.
40. Mokytojų taryba svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir Gimnazijos direktoriaus teikiamais klausimais.
Direkcijos taryba teikia siūlymų ugdymo(si) procesui tobulinti, pritaria mokinių savivaldos institucijų nuostatams, vertina jų ataskaitas ir veiklą, svarsto Gimnazijos veiklą reglamentuojančių dokumentų, ugdymo planų, programų projektus ir teikia siūlymų dėl jų įgyvendinimo.
41. Direkcijos taryba – Gimnazijos savivaldos institucija mokinių ugdymo organizavimo, saugumo užtikrinimo ir gimnazijos veiklos aktualiems klausimams spręsti.
41.1. Ją sudaro gimnazijos direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, direktoriaus pavaduotojas ūkiui ir bendriems reikalams, neformaliojo švietimo organizatorius.
41.2. Direkcijos taryba teikia siūlymų ugdymo(si) procesui tobulinti, pritaria mokinių savivaldos institucijų nuostatams, vertina jų ataskaitas ir veiklą, svarsto Gimnazijos veiklą reglamentuojančių dokumentų, ugdymo planų, programų projektus ir teikia siūlymų dėl jų įgyvendinimo.
42. Gimnazijoje nuolat veikia Gimnazijos mokinių savivaldos institucija – mokinių taryba (toliau – MT). Jos narių skaičių ir veiklos kadencijos trukmę nustato Gimnazijos direktorius. MT nariai yra klasių susirinkimų deleguoti atstovai. MT vadovauja savivaldos narių atviru balsavimu išrinktas prezidentas. MT inicijuoja ir padeda organizuoti Gimnazijos renginius, akcijas, vykdyti prevencines programas, teikia siūlymų dėl ugdymo(si) organizavimo, vaikų neformaliojo švietimo programų plėtros, socialinės veiklos, dalyvauja rengiant Gimnazijos veiklą reglamentuojančius dokumentus, svarsto Gimnazijos direktoriaus teikiamus klausimus, susitaria dėl veiklos organizavimo, deleguoja narius į Gimnazijos tarybą.
43. Gimnazijos tėvų (globėjų, rūpintojų) komitetas – tėvų (globėjų, rūpintojų) savivaldos institucija. Tėvų komitetą sudaro iš kiekvienos Gimnazijos klasės deleguoti tėvų (globėjų, rūpintojų) atstovai. Gimnazijos tėvų (globėjų, rūpintojų) komitetas padeda spręsti mokinių ugdymo(si) organizavimo, elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitus mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) aktualius klausimus, deleguoja narius į Gimnazijos tarybą.
44. „Bitutės“ skyriaus tėvų komitetas – nuolat veikianti tėvų (globėjų, rūpintojų) savivaldos institucija, atstovaujanti „Bitutės“ skyrių lankančių vaikų ir jų tėvų interesus.
45. „Bitutės“ skyriaus tėvų komitetą sudaro grupių tėvų deleguoti atstovai, kurie išrenkami kiekvienų mokslo metų pradžioje.
45.1. „Bitutės“ skyriaus tėvų komitetas teikia siūlymus dėl ugdymo organizavimo, vaikų neformaliojo švietimo plėtros, vaikų sveikatinimo klausimais;
46. Klasės taryba – nuolat veikianti klasės mokinių savivaldos institucija. Ją sudaro trys konkrečios klasės mokiniai, klasės seniūnas ir klasės auklėtojas. Klasės tarybai vadovauja klasės seniūnas. Klasės seniūną renka klasės mokinių susirinkimas. Klasės taryba svarsto mokinių ugdymo(si), elgesio ir kitus su klasės veikla susijusius klausimus.
47. Klasės mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) komitetas renkamas klasės tėvų (globėjų, rūpintojų) susirinkime. Klasės mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) komitetui vadovauja susirinkimo išrinktas pirmininkas. Klasės mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) komitetas aptaria su klasės auklėtoju mokinių lankomumo, elgesio ir pažangumo, saugumo, maitinimo, informacijos gavimo apie vaikus klausimus, padeda organizuoti klasės renginius, išvykas, kurti edukacinę aplinką, vykdyti profesinį informavimą, konsultavimą ir orientavimą, teikia siūlymų Gimnazijos tėvų komitetui, Gimnazijos tarybai ir direktoriui.
VI. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA
IR ATESTACIJA
48. Mokytojai, kiti ugdymo procese dalyvaujantys asmenys ir aptarnaujantis personalas į Gimnaziją priimami ir atleidžiami iš jos Lietuvos Respublikos darbo kodekso, Švietimo ir mokslo ministro ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
49. Mokytojams, kitiems ugdymo procese dalyvaujantiems asmenims ir aptarnaujančiam personalui už darbą mokama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
VII. GIMNAZIJOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA,
FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR GIMNAZIJOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA
51. Gimnazija valdo patikėjimo teise rajono savivaldybės tarybos perduotą turtą, naudoja ir disponuoja juo pagal įstatymus Kėdainių rajono savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.
52. Gimnazijos lėšų šaltiniai:
52.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų rajono savivaldybės biudžetui skirtos lėšos;
52.5. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos, savanoriški įnašai, aukojamos lėšos ir materialinės vertybės;
54. Gimnazija buhalterinę apskaitą organizuoja ir finansinę atskaitomybę tvarko teisės aktų nustatyta tvarka.
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
59. Gimnazijos tinklalapyje skelbiama informacija apie Gimnazijos vykdomas švietimo programas, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, pedagogų kvalifikaciją, laisvas darbo vietas, Gimnazijos bendruomenės pasiekimus, tradicijas, renginius ir kita su švietimu susijusi informacija.
60. Nuostatai keičiami ir/ar papildomi Kėdainių rajono savivaldybės tarybos, Gimnazijos tarybos ar Gimnazijos direktoriaus iniciatyva.
Pakeitimai:
1.
Kėdainių rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. TS-126, 2014-07-04, paskelbta TAR 2014-07-07, i. k. 2014-09880
Dėl Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2014 m. balandžio 25 d. sprendimo Nr. TS-84 „Dėl Kėdainių r. Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazijos nuostatų tvirtinimo“ pakeitimo