Suvestinė redakcija nuo 2020-12-10 iki 2021-06-04
Įsakymas paskelbtas: TAR 2020-10-23, i. k. 2020-22051
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos
direktorius
įsakymas
DĖL pasvalio rajono savivaldybės administracijos darbo Organizavimo IR KLIENTŲ APTARNAVIMO karantino režimo laikotarpiu
2020 m. spalio 22 d. Nr. DV-695
Pasvalys
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ (su visais aktualiais pakeitimais), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. lapkričio 4 d. nutarimu Nr. 1226 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo:
Preambulės pakeitimai:
Nr. DV-757, 2020-11-06, paskelbta TAR 2020-11-06, i. k. 2020-23367
1. Nustatau karantino režimo laikotarpiu Pasvalio rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracija):
1.1. darbo organizavimo tvarką:
1.1.1. Administracijos darbuotojų darbas organizuojamas nuotoliniu būdu, išskyrus atvejus, kai atitinkamas funkcijas (darbą) būtina atlikti darbo vietoje. Kai funkcijos (darbas) atliekamos darbo vietoje, darbas organizuojamas valdant darbuotojų srautus, laikantis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo nustatytų reikalavimų;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. DV-847, 2020-12-09, paskelbta TAR 2020-12-09, i. k. 2020-26654
1.1.2. posėdžiai, susirinkimai, pasitarimai, kiti darbo susitikimai organizuojami nuotoliniu būdu, naudojant telekomunikacijos priemones. Jeigu tokie susitikimai organizuojami patalpoje, dalyvaujant darbuotojams, tai visi dalyvaujantys privalo dėvėti burną ir nosį dengiančias apsaugos priemones bei laikytis kitų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo nustatytų reikalavimų;
1.2. klientų aptarnavimo tvarką:
1.2.1. klientai aptarnaujami nuotoliniu būdu (informacinių, telekomunikacijos priemonių pagalba), išskyrus atvejus, kai paslaugos teikimas yra būtinas, neatidėliotinas ir neįmanomas nuotoliniu būdu;
1.2.2. klientas gali būti aptarnaujamas Administracijos patalpose tik esant įsakymo 1.2.1 punkte nustatytoms sąlygoms ir jam iš anksto užsiregistravus;
1.2.3. išankstinė registracija vykdoma telefonu arba elektroniniu paštu, nurodant apsilankymo datą, kliento vardą, pavardę, telefono numerį ir (ar) elektroninio pašto adresą. Išankstinę registraciją vykdo atitinkamą paslaugą teikiantis Administracijos darbuotojas;
1.2.4.paslaugas teikiantys Administracijos darbuotojai, užregistravę klientą paslaugai gauti, informaciją apie registraciją teikia:
1.2.4.1. Administracijos Bendrojo skyriaus specialistams, vykdantiems „vieno langelio“ funkcijas – kai klientų aptarnavimas vykdomas Administracijos struktūriniuose padaliniuose (skyriuose, tarnyboje);
1.2.4.2. atitinkamo Administracijos struktūrinio teritorinio padalinio (seniūnijos) specialistams, vykdantiems klientų aptarnavimo funkciją – kai klientų aptarnavimas vykdomas atitinkamame Administracijos struktūriniame teritoriniame padalinyje (seniūnijoje);
Papunkčio pakeitimai:
Nr. DV-757, 2020-11-06, paskelbta TAR 2020-11-06, i. k. 2020-23367
1.2.5. Administracijos Bendrojo skyriaus specialistai, vykdantys „vieno langelio“ funkcijas, ir Administracijos struktūrinių teritorinių padalinių (seniūnijų) specialistai, vykdantys klientų aptarnavimo funkciją, pildo Administracijoje aptarnaujamų asmenų registrą (forma pridedama), kuriame įrašoma įsakymo 1.2.3 punkte nurodyta informacija;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. DV-757, 2020-11-06, paskelbta TAR 2020-11-06, i. k. 2020-23367
1.2.6. užsiregistravę klientai į Administracijos patalpas įleidžiami po to, kai patikrinami jų registracijos duomenys ir ne anksčiau kaip 5 minutės iki paskirto kliento aptarnavimo laiko;
1.2.7. vienu metu vienas Administracijos darbuotojas gali aptarnauti tik vieną klientą ir tik laikydamasis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo nustatytų reikalavimų;
1.2.8. klientai, nesilaikantys Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo nustatytų reikalavimų, neaptarnaujami;
1.2.9. klientas, kuriam paslauga buvo suteikta Administracijos patalpose, prieš išvykdamas iš jų turi informuoti:
1.2.9.1. Administracijos Bendrojo skyriaus specialistus, vykdančius „vieno langelio“ funkcijas, apie savo išvykimą – kai klientų aptarnavimas vyko Administracijos struktūriniuose padaliniuose (skyriuose, tarnyboje);
1.2.9.2. atitinkamo Administracijos struktūrinio teritorinio padalinio (seniūnijos) specialistus, vykdančius klientų aptarnavimo funkciją – kai klientų aptarnavimas vyko atitinkamame Administracijos struktūriniame teritoriniame padalinyje (seniūnijoje);
Papunkčio pakeitimai:
Nr. DV-757, 2020-11-06, paskelbta TAR 2020-11-06, i. k. 2020-23367
1.2.10. informacija apie tai, kad klientui paslauga suteikta ir jis išvyko iš Administracijos pastato, pažymima Administracijoje aptarnaujamų asmenų registre;
2. Pavedu:
2.1. Administracijos Bendrajam skyriui:
2.1.1. įsakymą paskelbti Teisės aktų registre, Pasvalio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) interneto svetainėje, rajono laikraštyje „Darbas“;
2.1.2. su įsakymu supažindinti Administracijos struktūrinių padalinių (skyrių) ir struktūrinių teritorinių padalinių (seniūnijų) vadovus;
2.2. Administracijos struktūrinių padalinių (skyrių) vadovams su įsakymu supažindinti pavaldžius darbuotojus;
Įsakymas per vieną mėnesį gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose šio teismo rūmuose, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Forma patvirtinta
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2020 m. spalio 22 d. įsakymu Nr. DV-695
ADMINISTRACIJOJE APTARNAUJAMŲ ASMENŲ REGISTRAS
Eil. Nr. |
Kliento vardas, pavardė |
Kliento telefono numeris ir (ar) elektroninio pašto adresas |
Administracijos darbuotojas, aptarnaujantis klientą |
Kliento atvykimo data ir laikas |
Kliento išvykimas (pažymimas išvykimo faktas) |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
Pakeitimai:
1.
Pasvalio rajono savivaldybės administracija, Įsakymas
Nr. DV-757, 2020-11-06, paskelbta TAR 2020-11-06, i. k. 2020-23367
Dėl Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. spalio 22 d. įsakymo Nr. DV-695 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės administracijos darbo organizavimo ir klientų aptarnavimo karantino režimo laikotarpiu“ pakeitimo
2.
Pasvalio rajono savivaldybės administracija, Įsakymas
Nr. DV-847, 2020-12-09, paskelbta TAR 2020-12-09, i. k. 2020-26654
Dėl Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. spalio 22 d. įsakymo Nr. DV-695 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės administracijos darbo organizavimo ir klientų aptarnavimo karantino režimo laikotarpiu“ pakeitimo