Suvestinė redakcija nuo 2020-03-03 iki 2023-01-18
Įsakymas paskelbtas: TAR 2018-04-26, i. k. 2018-06654
Antrojo operatyvinių tarnybų departamento
prie krašto apsaugos ministerijos
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL ANTROJO OPERATYVINIŲ TARNYBŲ DEPARTAMENTO PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ KOMISIJOS DARBO REGLAMENTO, PIRKIMŲ ORGANIZATORIAUS NUOSTATŲ IR KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMO FORMOS PATVIRTINIMO
2018 m. balandžio 18 d. Nr. V-90
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos žvalgybos įstatymo 31 straipsnio 6 dalies 1 ir 7 punktais, Viešųjų pirkimų įstatymo 19 straipsnio 1 dalimi, 21 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, įstatymo 10 straipsnio 1, 2 ir 8 dalimis, Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo, patvirtinto Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“, 16 punktu:
1. T v i r t i n u pridedamus:
1.1. Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos viešųjų pirkimų komisijos darbo reglamentą;
1.2. Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos pirkimų organizatoriaus nuostatus;
2. N u s t a t a u, kad:
2.1. mažos vertės pirkimo procedūras, reglamentuojamas Viešųjų pirkimų įstatymo, atlieka:
2.1.1. Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos (toliau – AOTD) direktoriaus įsakymu sudaryta viešųjų pirkimų komisija visais atvejais, išskyrus kai pirkimas pavedamas vykdyti pirkimų organizatoriui;
2.1.2. Pirkimų organizatoriai, nurodyti AOTD direktoriaus įsakymu patvirtintame pirkimų organizatorių sąraše, pagal jiems priskirtus pirkimo objektus, šiais atvejais:
2.1.2.1. numatoma pirkimo sutarties vertė yra mažesnė kaip 10 tūkst. Eur (be pridėtinės vertės mokesčio);
2.1.2.3. perkami muziejų eksponatai, archyvų ir bibliotekų dokumentai, prenumeruojami laikraščiai, žurnalai;
2.1.2.4. perkamos licencijos naudotis bibliotekiniais dokumentais ar duomenų (informacinėmis) bazėmis;
3. Į s a k a u AOTD padaliniui, atsakingam už dokumentų valdymą, paskelbti šį įsakymą Teisės aktų registre.
PATVIRTINTA
Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos direktoriaus
2018 m. balandžio 18 d.
įsakymu Nr. V-90
ANTROJO OPERATYVINIŲ TARNYBŲ DEPARTAMENTO
PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos viešųjų pirkimų komisijos darbo reglamentas (Reglamentas) nustato Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos (toliau – AOTD) viešųjų pirkimų komisijos (toliau – Komisija) darbo organizavimo tvarką, funkcijas, teises, pareigas ir atsakomybę.
2. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (toliau – VPĮ), Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, įstatymu (toliau – VPGSĮ), Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos mažos vertės viešųjų pirkimų, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, taisyklėmis (toliau – Taisyklės), Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašu, patvirtintu Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas), Reglamentu ir kitais pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais.
3. Komisija savo sprendimus priima laikydamasi VPĮ ir VPGSĮ nustatytų principų bei konfidencialumo reikalavimų. Priimdama sprendimus Komisija yra savarankiška.
5. Komisija vykdo tik raštiškas AOTD direktoriaus ar jo įgalioto asmens pirkimo užduotis. Komisija turi teisę atsisakyti vykdyti VPĮ, VPGSĮ ar kitiems teisės aktams prieštaraujančius pavedimus.
II SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
7. Komisijos pirmininkas, kiekvienas Komisijos narys, ekspertai gali dalyvauti Komisijos darbe tik pasirašę Nešališkumo deklaraciją, kurios tipinė forma patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 23 d. įsakymu Nr. 1S-93 „Dėl Nešališkumo deklaracijos tipinės formos patvirtinimo“, (toliau – Nešališkumo deklaracija) ir Konfidencialumo pasižadėjimą, kurio forma patvirtinta AOTD direktoriaus įsakymu.
8. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 3 Komisijos nariai: Komisijos pirmininkas ir ne mažiau kaip 2 Komisijos nariai. Šie Komisijos nariai (išskyrus komisijos pirmininką) gali būti ir ne AOTD darbuotojai.
9. Visi Komisijos nariai privalo dalyvauti Komisijos posėdžiuose. Komisijos narys, esantis tarnyboje, bet dėl svarbios priežasties negalintis dalyvauti posėdyje, privalo iš anksto apie tai pranešti Komisijos pirmininkui.
10. Komisijos posėdis yra laikomas teisėtu, o jo metu priimti sprendimai galiojančiais, jei posėdyje dalyvauja daugiau kaip pusė visų Komisijos narių. Jei komisija sudaryta iš 3 asmenų – kai posėdyje dalyvauja visi Komisijos nariai.
11. Komisijos posėdžiams vadovauja Komisijos pirmininkas, o jam nesant – kitas AOTD direktoriaus ar jo įgalioto asmens paskirtas Komisijos pirmininką pavaduojantis Komisijos narys (toliau – Komisijos pirmininko pavaduotojas).
12. Komisijos posėdžius Komisijos pirmininko pavedimu organizuoja, juos techniškai aptarnauja ir protokoluoja vienas iš Komisijos narių.
13. Vienas iš Komisijos narių Komisijos pirmininko pavedimu sudaro Komisijos posėdžio darbotvarkę ir ne vėliau kaip prieš vieną darbo dieną iki posėdžio pradžios, o ypatingos skubos atveju – ne vėliau kaip prieš vieną valandą iki posėdžio pradžios, supažindina Komisijos narius su darbotvarke ir (ar) parengtais sprendimų projektais. Pasiūlymus dėl Komisijos posėdžio darbotvarkės papildymo ir (ar) pakeitimo gali pateikti bet kuris Komisijos narys.
14. Komisijos posėdžio darbotvarkė dėl svarbių priežasčių gali būti keičiama Komisijos posėdžio metu, jei už tai balsuoja dauguma Komisijos posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių.
15. Balsavimo metu Komisijos nariai negali susilaikyti nuo sprendimo priėmimo, o turi aiškiai išreikšti savo poziciją svarstomu klausimu. Jei Komisijos narys negali priimti sprendimo dėl informacijos ar laiko stokos, jis turėtų prašyti nukelti Komisijos posėdžio datą ir kreiptis dėl papildomos informacijos ir paaiškinimų suteikimo į kitus Komisijos narius ar ekspertus.
16. Komisija sprendimus priima posėdžiuose paprasta balsų dauguma atviru vardiniu balsavimu. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas, o jei Komisijos pirmininkas posėdyje nedalyvauja – Komisijos pirmininko pavaduotojo balsas. Sprendimą, už kurį Komisijai siūloma balsuoti, teikia Komisijos pirmininkas, o jei Komisijos pirmininkas posėdyje nedalyvauja – Komisijos pirmininko pavaduotojas. Priimant sprendimus ekspertai nebalsuoja.
17. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo visi Komisijos posėdyje dalyvavę Komisijos nariai ir ekspertai. Protokole nurodomi Komisijos sprendimo motyvai, pateikiami paaiškinimai bei nurodoma, kaip balsavo kiekvienas Komisijos narys. Komisijos narys turi teisę kiekvienu svarstomu klausimu pareikšti atskirąją motyvuotą nuomonę, kuri, jeigu nesutampa su daugumos nuomone, įrašoma į Komisijos posėdžio protokolą. Jei Komisijos nariai atskiros nuomonės nepareiškia, tai nurodoma Komisijos posėdžio protokole.
III SKYRIUS
KOMISIJOS FUNKCIJOS
18. Komisija:
18.1. atsižvelgdama į pirkimo vertę ir kitas pirkimo užduotyje Komisijai nurodytas sąlygas parenka pirkimo būdą;
18.2. rengia pirkimo dokumentus, derina nustatyta tvarka ir teikia tvirtinti AOTD direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui;
18.3. VPĮ, VPGSĮ ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka skelbia apie pirkimus ir projekto konkursus, išankstinius informacinius skelbimus, skelbimus apie pirkimo ir projekto konkurso rezultatus, bei skelbimus dėl savanoriško ex ante skaidrumo, teikia pirkimo procedūrų ataskaitas;
18.4. išrenka tiekėjus ir rengia kvietimus pateikti paraiškas ir pasiūlymus tiekėjams, kai apie pirkimą neskelbiama;
18.5. nustato paraiškų ir pasiūlymų pateikimo terminus ir galutinius paraiškų ir pasiūlymų pateikimo terminus;
18.6. nustato tiekėjams keliamus kvalifikacinius reikalavimus, kvalifikacinės atrankos kriterijus ir sąlygas;
18.7. nustato pasiūlymų vertinimo tvarką, pasiūlymų vertinimo eiliškumą (pirkimo dokumentuose nurodoma kas bus vertinama pirmiausiai ar Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (mažos vertės pirkimams gali būti netaikoma) ar tiekėjų pasiūlymai), ekonominio naudingumo kriterijaus vartojamų parametrų svarbos koeficientus ir kitas pasiūlymų vertinimo sąlygas;
18.8. nustatyta tvarka teikia pirkimo dokumentus tiekėjams ir (ar) skelbia juos viešai, kai juose nėra įslaptintos informacijos. Su pirkimu susijusius įslaptintus dokumentus priima ir perduoda padalinys, atsakingas už dokumentų administravimą;
18.9. savo iniciatyva arba tiekėjui paprašius, aiškina (tikslina) pirkimo dokumentus (kvietimo pateikti pasiūlymą turinį) bei praneša apie tai tiekėjams, kuriems yra pateikti pirkimo dokumentai, ir (ar) paskelbia teisės aktų nustatyta tvarka;
18.10. esant reikalui, iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos rengia susitikimus su kiekvienu tiekėju atskirai ir juos protokoluoja;
18.11. vykdo vokų su pasiūlymais ar paraiškomis atplėšimo ir pradinio susipažinimo su Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis pateiktais pasiūlymais ar paraiškomis procedūrą (toliau – susipažinimas su pasiūlymais ar paraiškomis). Susipažinimo su paraiškomis ar pasiūlymais procedūros rezultatus įformina protokolu, kurio privalomuosius rekvizitus nustato Viešųjų pirkimų tarnyba;
18.12. tikrina ir vertina tiekėjų kvalifikaciją bei atlieka kandidatų kvalifikacinę atranką pagal tiekėjams pateiktuose pirkimo dokumentuose ar kvietimuose pateikti paraiškas ar pasiūlymus nustatytus kriterijus ir procedūras bei jų eiliškumą bei informuoja apie priimtus sprendimus teisės aktuose nustatyta tvarka ir terminais;
18.13. Taisyklėse nustatytais atvejais vykdo derybas su tiekėjais dėl pateiktų pasiūlymų turinio, protokoluoja jas;
18.14. nagrinėja, vertina paraiškas ir pasiūlymus, palygina pateiktus pasiūlymus, priima sprendimus ir praneša apie juos dalyviams ir kandidatams;
18.15. Neteko galios nuo 2019-02-12
Papunkčio naikinimas:
Nr. V-12, 2019-01-29, paskelbta TAR 2019-02-11, i. k. 2019-02081
18.16. nustato pasiūlymų eilę (jeigu ji nustatoma), priima sprendimą dėl laimėjusio pasiūlymo ir tikslų pirkimo sutarties sudarymo atidėjimo terminą (jeigu taikomas);
18.17. suinteresuotų dalyvių reikalavimu, VPĮ nustatyta tvarka, supažindina juos su laimėjusio dalyvio pasiūlymu, išskyrus informaciją, kurią dalyviai nurodė kaip konfidencialią;
18.18. VPĮ ir VPGSĮ nustatyta tvarka stabdo pirkimo procedūras ir nagrinėja tiekėjų rašytines pretenzijas, gautas iki pirkimo sutarties sudarymo;
18.19. išnagrinėjusi pretenziją, priima sprendimą ir apie jį praneša pretenziją pateikusiam tiekėjui, suinteresuotiems kandidatams ir suinteresuotiems dalyviams, taip pat juos informuoja apie anksčiau praneštų pirkimo procedūros terminų pasikeitimą;
18.20. atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, gavusi AOTD direktoriaus ar jo įgalioto asmens įpareigojimą ar pritarimą, VPGSĮ nustatytais atvejais – ir Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimą, nutraukia pirkimo procedūras;
18.21. parengia viešojo pirkimo sutarties projektą, jeigu jis nebuvo parengtas kaip pirkimo dokumentų sudėtinė dalis, derina nustatyta tvarka ir organizuoja jos pasirašymą;
18.23. VPĮ nustatyta tvarka ir terminais skelbia informaciją apie tiekėją, kuris pirkimo procedūrų metu nuslėpė informaciją ar pateikė melagingą informaciją;
18.24. kiekvieną atliekamo pirkimo procedūrą patvirtina šiais dokumentais: susirašinėjimo informacija, įskaitant skelbimą apie pirkimą (jei pirkimas yra skelbiamas), kitais pirkimo dokumentais, protokolais (kuriuose fiksuojami Komisijos sprendimai ar surašomi derybų ar susitikimų su tiekėjais atveju), sudaryta sutartimi ir CVP IS paskelbta informacija apie ją, o jei sutartis sudaryta žodžiu – sąskaita faktūra ar kitais buhalterinės apskaitos dokumentais;
IV SKYRIUS
KOMISIJOS TEISĖS IR PAREIGOS
19. Komisija, vykdydama jai nustatytas funkcijas ir pirkimo užduotis, turi tiesiogiai viešuosius pirkimus reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytas teises, o taip pat šias teises:
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
21. Komisija veikia nuo sprendimo ją sudaryti ir užduočių jai nustatymo iki sprendimo ją panaikinti priėmimo arba visų nustatytų užduočių įvykdymo.
23. Skelbimus, pirkimo procedūrų ataskaitas, tiekėjams teikiamus su pirkimo procedūromis susijusius dokumentus pasirašo Komisijos pirmininkas, o jam nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas.
24. Su atliktomis pirkimo procedūromis susiję pirkimo dokumentai saugomi teisės aktų nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos direktoriaus 2018 m. balandžio 18 d.
įsakymu Nr. V-90
ANTROJO OPERATYVINIŲ TARNYBŲ DEPARTAMENTO PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS PIRKIMŲ ORGANIZATORIAUS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos pirkimų organizatoriaus nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos (toliau – AOTD) pirkimų organizatoriaus (toliau – pirkimų organizatorius) funkcijas, teises, pareigas ir atsakomybę vykdant AOTD mažos vertės pirkimus.
2. Pirkimų organizatorius savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (toliau – VPĮ), Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, įstatymu (toliau – VPGSĮ), Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašu, patvirtintu Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas) ir Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos mažos vertės viešųjų pirkimų, atliekamų gynybos ir saugumo srityje taisyklėmis (toliau – Taisyklės), Nuostatais ir kitais mažos vertės pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais.
3. Pirkimų organizatorius savo sprendimus priima laikydamasis VPĮ ir VPGSĮ nustatytų principų bei konfidencialumo reikalavimų. Priimdamas sprendimus pirkimų organizatorius yra savarankiškas.
4. Pirkimų organizatorius vykdo tik raštiškas AOTD direktoriaus ar jo įgalioto asmens pirkimo užduotis. Raštiškos užduotys gali būti teikiamos rezoliucija ant tarnybinio pranešimo, pavedimu vidiniu elektroniniu paštu, įsakymu.
5. Pirkimų organizatorius veikia AOTD vardu pagal jam suteiktus įgaliojimus ir yra atskaitingas AOTD direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui.
6. Pirkimų organizatorius pirkimą gali pradėti tik pasirašęs Nešališkumo deklaraciją, kurios tipinė forma patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 23 d. įsakymu Nr. 1S-93 „Dėl Nešališkumo deklaracijos tipinės formos patvirtinimo“, (toliau – Nešališkumo deklaracija) ir Konfidencialumo pasižadėjimą, kurio forma patvirtinta AOTD direktoriaus įsakymu.
II SKYRIUS
PIRKIMŲ ORGANIZATORIAUS FUNKCIJOS
7. Pirkimų organizatorius:
7.1. vadovaudamasis Tvarkos aprašo II skyriaus nuostatomis ir atsižvelgdamas kitas pirkimo užduotyje nurodytas sąlygas, parenka pirkimo būdą, priima sprendimą dėl pirkimo atlikimo iš centrinės perkančiosios organizacijos arba per ją;
7.2. rengia raštu atliekamo pirkimo dokumentus, ir tuo atveju, kai atliekamas mažos vertės pirkimas, reglamentuojamas VPĮ, ir pirkimo sutarties vertė yra lygi arba viršija 10 000 eurų (be pridėtinės vertės mokesčio) arba atliekamas mažos vertės pirkimas, reglamentuojamas VPGSĮ, juos derina nustatyta tvarka ir teikia tvirtinti AOTD direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui;
7.4. išrenka tiekėjus ir rengia kvietimus pateikti paraiškas ir pasiūlymus tiekėjams, kai apie pirkimą neskelbiama;
7.5. nustato pasiūlymų ir paraiškų pateikimo terminus, galutinius paraiškų ir pasiūlymų pateikimo terminus;
7.7. nustato pasiūlymų vertinimo tvarką, eiliškumą, vertinimo kriterijus, ekonominio naudingumo kriterijaus vartojamų parametrų svarbos koeficientus ir kitas pasiūlymų vertinimo sąlygas;
7.8. nustatyta tvarka teikia pirkimo dokumentus tiekėjams ir (ar) skelbia juos viešai, kai juose nėra įslaptintos informacijos. Su pirkimu susijusius įslaptintus dokumentus priima ir perduoda padalinys, atsakingas už dokumentų administravimą;
7.9. savo iniciatyva arba tiekėjui paprašius, aiškina (tikslina) pirkimo dokumentus (kvietimo pateikti pasiūlymą turinį) bei praneša apie tai tiekėjams, kuriems yra pateikti pirkimo dokumentai, ir (ar) paskelbia teisės aktų nustatyta tvarka;
7.10. esant reikalui, iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos rengia susitikimus su kiekvienu tiekėju atskirai;
7.11. susipažįsta su Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis pateiktais pasiūlymais, susipažįstant su ne elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais – atplėšia vokus;
7.12. tikrina ir vertina tiekėjų kvalifikaciją bei atlieka kandidatų kvalifikacinę atranką pagal tiekėjams pateiktuose pirkimo dokumentuose ar kvietimuose pateikti paraiškas ar pasiūlymus nustatytus kriterijus ir procedūras ir teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais informuoja tiekėjus apie patikrinimo rezultatus;
7.13. Tvarkos apraše ir Taisyklėse nustatytais atvejais vykdo derybas su tiekėjais dėl pateiktų pasiūlymų turinio, protokoluoja jas;
7.14. nagrinėja, vertina ir palygina pateiktus pasiūlymus ir paraiškas, priima sprendimus ir praneša apie juos dalyviams;
7.15. Neteko galios nuo 2019-02-12
Papunkčio naikinimas:
Nr. V-12, 2019-01-29, paskelbta TAR 2019-02-11, i. k. 2019-02081
7.17. suinteresuotų dalyvių reikalavimu, VPĮ nustatyta tvarka, supažindina juos su laimėjusio dalyvio pasiūlymu, išskyrus informaciją, kurią dalyviai nurodė kaip konfidencialią;
7.18. VPĮ ir VPGSĮ nustatyta tvarka stabdo pirkimo procedūras ir nagrinėja tiekėjų rašytines pretenzijas, gautas iki pirkimo sutarties sudarymo;
7.19. išnagrinėjęs pretenziją, priima sprendimą ir apie jį praneša pretenziją pateikusiam tiekėjui, suinteresuotiems kandidatams ir suinteresuotiems dalyviams, taip pat juos informuoja apie anksčiau praneštų pirkimo procedūros terminų pasikeitimą;
7.20. gavęs AOTD direktoriaus ar jo įgalioto asmens įpareigojimą ar pritarimą, VPGSĮ nustatytais atvejais – ir Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimą, nutraukia pirkimo procedūras, jei atsirado aplinkybių, kurių negalima buvo numatyti prieš pradedant pirkimą;
7.21. parengia pirkimo sutarties projektą, jeigu jis nebuvo parengtas kaip pirkimo dokumentų sudėtinė dalis, derina nustatyta tvarka ir organizuoja jos pasirašymą;
7.22. vykdydamas mažos vertės pirkimą, reglamentuojamą VPĮ, raštu, pirkimų organizatorius pildo Tvarkos apraše nurodytus dokumentus bei užpildo ir suderina su AOTD direktoriumi ar jo įgaliotu asmeniu Tiekėjų atrankos pažymą (priedas). Žodžiu atlikto pirkimo procedūras patvirtina sutartis ir CVP IS paskelbta informacija apie ją, o jei sutartis sudaryta žodžiu – sąskaita faktūra arba kiti buhalterinės apskaitos dokumentai;
7.23. vykdydamas mažos vertės pirkimą, reglamentuojamą VPGSĮ, Taisyklėse nustatytais atvejais pildo ir su AOTD direktoriumi ar jo įgaliotu asmeniu suderina Tiekėjų atrankos pažymą;
III SKYRIUS
PIRKIMŲ ORGANIZATORIAUS TEISĖS IR PAREIGOS
8. Pirkimų organizatorius, vykdydamas jam nustatytas funkcijas ir pirkimo užduotis, turi tiesiogiai viešuosius pirkimus reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytas teises, o taip pat šias teises:
8.3. kviesti ekspertus konsultuoti klausimu, kuriam reikia specialių žinių, taip pat tiekėjų, dalyvių ar kandidatų pateiktiems paklausimams, pasiūlymams, paraiškoms, pretenzijoms nagrinėti. Ekspertai gali būti susipažindinami su informacija, susijusia su pirkimu, tik jiems pasirašius Nešališkumo deklaraciją ir Konfidencialumo pasižadėjimą;
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
10. Pirkimų organizatorius veikia pagal jam suteiktus įgaliojimus iki pirkimo pabaigos arba kol priimamas sprendimas nutraukti pirkimą.
12. Su atliktomis pirkimo procedūromis susiję pirkimo dokumentai saugomi teisės aktų nustatyta tvarka.
Antrojo operatyvinių tarnybų departamento
prie Krašto apsaugos ministerijos pirkimų
organizatoriaus nuostatų priedas
TIEKĖJŲ ATRANKOS PAŽYMA
20___ m. _____________________ Nr.
Vilnius
Pirkimo bylos numeris |
|
Pirkimo pavadinimas |
|
AOTD direktoriaus įsakymo arba tarnybinio pranešimo data, numeris, arba užduoties pirkti gavimo būdas (el. paštu ar rezoliucija), data (Įrašyti reikalingą) |
|
Pirkimų organizatorius |
|
Pirkimo objektas (prekės/paslaugos/darbai) (palikti reikalingą) |
|
Numatoma pirkimo sutarties kaina |
|
Sprendimo nevykdyti pirkimo, vadovaujantis CPO katalogu, priežastys, CPO katalogo tikrinimo data |
|
Eil. Nr. |
VEIKSMAI |
Data / Numeris |
PASTABOS, KOMENTARAI |
1. |
Pirkimų organizatoriaus Nešališkumo deklaracijos ir Konfidencialumo pasižadėjimo pasirašymo data |
|
|
2. |
Kviestinio asmens (eksperto) Nešališkumo deklaracijos ir Konfidencialumo pasižadėjimo pasirašymo data |
|
|
3. |
Pirkimo būdas ir jo pasirinkimo pagrindai |
_____ |
|
4. |
Pasirinkti tiekėjai |
_____ |
|
5. |
Parengti pirkimo dokumentai (įsakymo data, numeris) |
|
|
6. |
Pirkimo pradžios data |
|
|
7. |
Skelbimo / kvietimo data ir numeris |
|
|
8. |
Tiekėjų prašymų paaiškinti/ patikslinti pirkimo dokumentus ir atsakymų į juos data ir turinys |
|
|
9. |
Susipažinimo su pasiūlymais data, gauti pasiūlymai ir juose nurodyti vertinimo kriterijai |
|
|
10. |
Pasiūlymų nagrinėjimo procedūros, atitinkančios pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus, aprašymas |
______ |
|
11. |
Techninio vertinimo išvada, ar siūlomas pirkimo objektas atitinka pirkimo dokumentuose pateiktą pirkimo objekto aprašymą |
_____ |
|
12. |
Prašymų paaiškinti / patikslinti pasiūlymus ir atsakymų į juos data ir turinys |
|
|
13. |
Patikrinta, ar pasiūlyme nurodyta kaina ar sąnaudos nėra neįprastai mažos |
_____ |
|
14. |
Patikrinta, ar pasiūlyme nurodyta kaina nėra per didelė ir nepriimtina |
_____ |
|
15. |
Patikrinta, ar nėra kitų pasiūlymo neatitikimų pirkimo dokumentų reikalavimams |
_____ |
|
16. |
Sprendimo dėl pasiūlymo atmetimo data, pranešimo apie pasiūlymo atmetimą data ir atmetimo priežastys |
|
|
17. |
Derybų, jeigu vykdomos, aprašymas |
_____ |
|
18. |
Pasiūlymų eilė ir jos sudarymo data |
|
|
19. |
Pranešimo tiekėjams apie procedūros rezultatus data |
|
|
20. |
Pirkimo laimėtojas |
_____ |
|
21. |
Pretenzijos, jeigu gauta, gavimo data, sprendimo priėmimo data ir motyvai, tiekėjų informavimo data |
|
|
22. |
Pirkimo pabaigos data |
|
|
Pastaba. Tiekėjų atrankos pažyma gali būti papildoma reikalingais punktais (pvz. kvalifikacijos tikrinimo informacija, grįžimas į vertinimą ir pan.), atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose nustatytus ir kitus reikalavimus.
Pirkimų organizatoriaus pareigos |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
Pritariu |
|
Nepritariu |
Tikrinimo pastabos ir išvada*__________________________________________________ ___________________________________________________________________________
|
|
(asmens pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
(data) |
Priedo pakeitimai:
Nr. V-16, 2020-02-21, paskelbta TAR 2020-03-02, i. k. 2020-04470
PATVIRTINTA
Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos direktoriaus
2018 m. balandžio 18 d. įsakymu Nr. V-90
ANTRASIS OPERATYVINIŲ TARNYBŲ DEPARTAMENTAS
PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS
___________________________________________________________________________
(asmens vardas ir pavardė)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
20 m._____________________________ d. Nr.
______________________________
(vietovės pavadinimas)
Būdamas _______________________________________________________:
(viešajame pirkime ar pirkime atliekamų pareigų pavadinimas)
1. Pasižadu:
1.1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su pirkimu susijusią informaciją, kuri man taps žinoma, atliekant man pavestas pareigas (užduotis);
1.2. man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;
2. Man žinoma, kad su pirkimu susijusią informaciją, kurią viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų nuostatos numato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims, galėsiu teikti tik įpareigotas Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens. Konfidencialią informaciją galėsiu atskleisti tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais.
3. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:
3.1. informacija, kurios konfidencialumą nurodė tiekėjas ir jos atskleidimas nėra privalomas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
3.2. visa su pirkimu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų nuostatos nenumato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims;
Pakeitimai:
1.
Antrasis operatyvinių tarnybų departamentas prie Krašto apsaugos ministerijos, Įsakymas
Nr. V-12, 2019-01-29, paskelbta TAR 2019-02-11, i. k. 2019-02081
Dėl Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos direktoriaus 2018 m. balandžio 18 d. įsakymo Nr. V-90 „Dėl Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos viešųjų pirkimų komisijos darbo reglamento, pirkimų organizatoriaus nuostatų ir konfidencialumo pasižadėjimo formos patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Antrasis operatyvinių tarnybų departamentas prie Krašto apsaugos ministerijos, Įsakymas
Nr. V-16, 2020-02-21, paskelbta TAR 2020-03-02, i. k. 2020-04470
Dėl techninės klaidos ištaisymo Teisės aktų registre registruojant ir paskelbiant Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos direktoriaus 2018 m. balandžio 18 d. įsakymą Nr. V-90 „Dėl Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos viešųjų pirkimų komisijos darbo reglamento, pirkimų organizatoriaus nuostatų ir konfidencialumo pasižadėjimo formos patvirtinimo“