Suvestinė redakcija nuo 2024-01-01
Sprendimas paskelbtas: TAR 2020-02-27, i. k. 2020-04228
Pasvalio rajono savivaldybės taryba
Sprendimas
Dėl pasvalio rajono savivaldybės smulkaus verslo rėmimo programos nuostatų patvirtinimo
2020 m. vasario 26 d. Nr. T1-32
Pasvalys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 38 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi ir atsižvelgdama į Pasvalio rajono savivaldybės Smulkaus verslo rėmimo programos komisijos 2019 m. gruodžio 19 d. protokolą Nr. TV-5, Pasvalio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
2. Pripažinti netekusiu galios Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2018 m. vasario 14 d. sprendimą Nr. T1-17 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės Smulkaus verslo rėmimo programos nuostatų patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais).
Sprendimas per vieną mėnesį gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose šio teismo rūmuose, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Pasvalio rajono savivaldybės tarybos
2020 m. vasario 26 d. sprendimu Nr. T1-32
Pasvalio rajono savivaldybės smulkaus verslo rėmimo programos nuostatai
I skyrius
Bendrosios nuostatos
1. Pasvalio rajono savivaldybės Smulkaus verslo rėmimo programos nuostatai (toliau – Nuostatai) apibrėžia Pasvalio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) Smulkaus verslo rėmimo programos (toliau – Programa) administravimą, lėšų naudojimo tvarką, apskaitą ir kontrolę.
2. Nuostatai parengti vadovaujantis Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymu (toliau – Įstatymas), Savivaldybės 2024–2030 metų strateginiu plėtros planu.
Punkto pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
3. Savivaldybės taryba lėšas Programai numato tvirtindama metinį Savivaldybės biudžetą pagal Savivaldybės strateginį veiklos planą.
Punkto pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
4. Pagrindinės Nuostatuose vartojamos sąvokos:
4.2. verslininkas – fizinis asmuo, kuris įstatymų nustatyta tvarka verčiasi ūkine komercine veikla (įskaitant tą, kuria verčiamasi įregistravus individualią veiklą pagal pažymą ar įsigijus verslo liudijimą ne trumpesniam kaip 12 mėnesių laikotarpiui);
4.3. ūkininkas – fizinis asmuo, kuris vienas ar su partneriais verčiasi žemės ūkio veikla ir (ar) miškininkyste, ir kurio ūkis yra įregistruotas Ūkininkų ūkių registre;
4.4. verslo subjektas – labai maža ar maža įmonė, atitinkančios Įstatymo 3 straipsnyje nustatytas sąlygas, verslininkas, smulkaus ir (arba) vidutinio verslo įmones vienijanti asociacija, ūkininkas;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
5. Ūkininkai gali būti remiami tik pagal Nuostatų 32.3 punkte nustatytą paramos formą; smulkaus ir (arba) vidutinio verslo įmones vienijančios asociacijos gali būti remiamos tik pagal Nuostatų 32.8 punkte nustatytą paramos formą.
Punkto pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
II skyrius
Programos paskirtis
6. Programos tikslai: remti verslą, skatinti gyventojų verslumą ir jų darbinę veiklą, gerinti verslo aplinką, pritraukti investicijas į Pasvalio rajoną.
7. Programos prioritetas – savarankiško užimtumo siekiančių fizinių ir juridinių asmenų skatinimas kurti ir plėtoti smulkųjį verslą gamybos ir paslaugų srityse.
8. Programos uždaviniai:
8.2. sudaryti kuo palankesnes sąlygas plėtoti smulkųjį verslą kuriant naujas darbo vietas bei siekiant išlaikyti esamas;
III skyrius
Programos remiamos veiklos sritys
13. Programa remia visų sričių smulkų verslą, išskyrus šias veiklas:
13.3. didmeninė ir mažmeninė prekyba, išskyrus mažmeninę prekybą savos gamybos produktais (išskyrus alkoholinius gėrimus, tabako gaminius);
IV skyrius
komisijos darbo organizavimas
14. Programos komisija (toliau – Komisija) yra kolegialus organas, sudarytas Savivaldybės tarybos, priimantis sprendimus Programos administravimo klausimais.
16. Komisijos darbas grindžiamas objektyviu verslo subjektų paraiškų vertinimu, lygiateisiškumo, nediskriminavimo, nesavanaudiškumo, teisingumo, nešališkumo, viešumo, skaidrumo principais.
17. Komisija, atlikdama jai pavestas funkcijas:
17.1. vertina verslo subjektų pateiktas paraiškas bei su jomis susijusius dokumentus Nuostatų nustatyta tvarka;
17.2. priima rekomendacinius sprendimus ir teikia pasiūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui arba Savivaldybės tarybai dėl lėšų skyrimo;
17.4. rengia sąmatas ir lėšų panaudojimo ataskaitas. Sąmatas ir lėšų panaudojimo ataskaitas Komisijos teikimu tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius;
17.5. teikia pasiūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui nutraukti sutartis su paramos gavėjais;
17.6. teikia pasiūlymus Savivaldybės tarybai dėl verslo subjektų atleidimo nuo nekilnojamojo turto mokesčių;
18. Komisija, vykdydama savo funkcijas, rengia posėdžius, pasitarimus. Pagrindinė Komisijos veiklos forma yra posėdžiai, kuriems vadovauja Komisijos pirmininkas. Savivaldybės taryba Komisijos pirmininką mero teikimu skiria iš Savivaldybės tarybos narių.
19. Posėdis laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė narių. Komisijos nariai sprendimą svarstomu klausimu (išskyrus verslo idėjų projektų paraiškų vertinimą) priima atviru balsavimu posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas. Jei Komisijos pirmininkas posėdyje nedalyvauja, o balsai pasiskirsto po lygiai, laikoma, kad sprendimas nepriimtas.
20. Komisijos posėdžius organizuoja Komisijos pirmininkas arba pirmininko raštu įgaliotas kitas Komisijos narys, jei Komisijos pirmininkas dėl pateisinamų ir svarbių priežasčių negali dalyvauti Komisijos posėdyje. Komisijos pirmininkas įgaliodamas kitą Komisijos narį apibrėžia įgaliojimų apimtį (atliekamas funkcijas), terminą ir pan.
21. Komisijos posėdžių metu daromas garso ir vaizdo įrašas, kuris laikomas posėdžių protokolu. Posėdžio įrašas turi būti nenutrūkstamas, išskyrus tuos atvejus, kai posėdis vyksta su pertraukomis. Jei posėdžio įrašas buvo nutrūkęs dėl techninių priežasčių, tai turi būti nurodomas šis įvykis ir jo priežastis.
Punkto pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
211. Komisijos posėdžių garso ir vaizdo įrašai daromi, saugomi, skelbiami, transliacijos vykdomos mutatis mutandis, taikant Pasvalio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Savivaldybės tarybos 2023 m. kovo 29 d. sprendimu Nr. T1-54 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais) 145, 146, 147, 149, 150, 151 ir 152 punktuose nustatytas taisykles.
Papildyta punktu:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
22. Komisijos pirmininkas:
22.1. organizuoja Komisijos veiklą, šaukia posėdžius, sudaro darbotvarkes, teikia Komisijos nariams posėdžio medžiagą, vadovauja Komisijos posėdžiams;
22.4. pasirašo Komisijos posėdžių informacines pažymas, sprendimus ir kitus dokumentus;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
23. Komisijos sekretoriaus pareigas atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas Savivaldybės administracijos darbuotojas. Šios funkcijos įrašomos į darbuotojo pareigybės aprašymą. Komisijos sekretorius nėra Komisijos narys.
24. Komisijos sekretorius:
24.2. rašo Komisijos posėdžių informacines pažymas ir jas pasirašo;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
24.4. siunčia pranešimus pareiškėjams dėl trūkstamų dokumentų pateikimo bei informaciją apie Komisijos priimtus sprendimus;
25. Komisijos narys, atlikdamas jam pavestas funkcijas, turi teisę:
25.3. prašyti, kad pareiškėjai patikslintų duomenis apie planuojamus vykdyti projektus, planuojamas įgyvendinti verslo idėjas;
25.4. dalyvauti rengiant ir svarstant Komisijos posėdžių klausimus, balsuoti dėl svarstomų klausimų;
25.6. siūlyti atidėti paraiškų vertinimą kitam posėdžiui. Posėdžio laikas nustatomas Komisijos narių bendru sutarimu.
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
26. Komisijos narys privalo dalyvauti Komisijos posėdžiuose. Jei Komisijos narys negali atvykti į Komisijos posėdį, jis apie tai turi iš anksto pranešti Komisijos sekretoriui, nurodydamas nedalyvavimo priežastį.
27. Dėl svarbių priežasčių negalintis dalyvauti posėdyje Komisijos narys, iš anksto susipažinęs su svarstytinais klausimais ir dokumentais, gali raštu ar elektroniniu paštu pateikti savo nuomonę „už“ ar „prieš“ dėl kiekvieno svarstomo klausimo. Nedalyvaujančio Komisijos nario nuomonė turi būti paskelbta Komisijos posėdyje. Toks pranešimas yra įskaitomas į posėdžio kvorumą ir balsavimo rezultatus.
Punkto pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
28. Komisijos narys negali balsuoti dėl svarstomo klausimo, jeigu yra galimas viešųjų ar privačių interesų konfliktas. Paaiškėjus tokioms aplinkybėms, jis privalo apie tai informuoti posėdžio dalyvius ir pareikšti apie nusišalinimą ir, jeigu Komisija nusišalinimą priima, jokia forma nedalyvauti toliau svarstant šį klausimą. Apie nusišalinimą posėdžio metu galima pareikšti žodžiu arba apie tai raštu informuoti Komisijos pirmininką. Teisės aktų nustatyta tvarka nusišalinimas gali būti nepriimamas.
Punkto pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
29. Apie rengiamą Komisijos posėdį ir numatomą posėdžio darbotvarkę visi Komisijos nariai informuojami telefonu ir elektroniniu paštu iki jo likus ne vėliau kaip dviem darbo dienoms (prireikus posėdžio darbotvarkę galima patikslinti ir apie tai pranešti iki posėdžio pradžios). Su posėdyje numatomų svarstyti klausimų dokumentais Komisijos nariai gali susipažinti iš anksto Savivaldybės administracijoje.
V skyrius
finansinės paramos formos ir dydžiai
31. Programos finansavimas teikiamas kompensavimo principu (išskyrus Nuostatų 32.8 ir 32.9 punktuose nurodytas paramos formas), kada kompensuojama dalis verslo subjekto jau patirtų išlaidų be pridėtinės vertės mokesčio (PVM). Nuostata dėl PVM nekompensavimo taikoma tik PVM mokėtojams.
32. Lėšos verslo subjektams teikiamos:
32.1. įmonės įregistravimo ir su įmonės steigimu susijusių išlaidų kompensavimui. Išlaidas sudaro mokestis notarui už steigimo dokumentų ir įstatymų reikalavimų atitikties patvirtinimą bei patvirtinimą, kad juridinį asmenį įregistruoti galima, atlyginimas VĮ Registrų centrui už juridinio asmens laikino pavadinimo įtraukimą į registrą ir juridinio asmens įregistravimą, apmokėjimas už suteiktas steigimo dokumentų rengimo paslaugas. Kompensuojant padengiama iki 100 proc. (bet ne daugiau kaip 100 eurų) išlaidų. Įmonė turi būti įregistruota ne anksčiau kaip prieš 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo dienos, o kompensavimas pagal šią paramos formą skiriamas ne daugiau kaip vienai to paties steigėjo einamaisiais metais įsteigtai įmonei;
32.2. palūkanų už banko kreditus padengimui. Finansavimas skiriamas daliai palūkanų už banko kreditus, suteiktus projektams įgyvendinti ar veiklai plėsti, padengti (iki 50 proc., bet ne daugiau kaip 500 eurų). Kredito sutartis turi būti galiojanti arba pasibaigusi ne anksčiau kaip prieš 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo dienos. Palūkanos kompensuojamos už einamuosius metus pagal pateiktą pažymą apie kredito gavėjo sumokėtas palūkanas ir taikytas palūkanų normas;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T1-105, 2022-05-25, paskelbta TAR 2022-05-25, i. k. 2022-10904
32.3. dalyvavimo parodose, mugėse išlaidų kompensavimui. Jei parodose ar mugėse pristatomi verslo subjekto sukurti gaminiai ar teikiamos paslaugos, kompensuojama iki 50 proc. (bet ne daugiau kaip 3 000 eurų parodoms Lietuvoje ir ne daugiau kaip 5 000 eurų parodoms užsienio valstybėse) išlaidų. Dalyvavimo parodose išlaidas sudaro: registracijos mokestis, parodos ploto nuoma, stendų dizainas ir įranga, papildoma stendų įranga ir paslaugos, reklamos paslaugos (reklaminiai spaudiniai, įrašai kataloge), muitinės tarpininko paslaugos ir krovos darbai, parodos eksponatų draudimas, transporto išlaidos. Paramos forma taikoma, kai pateikiami dokumentai, pagrindžiantys ne anksčiau kaip prieš 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo dienos patirtas išlaidas;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T1-105, 2022-05-25, paskelbta TAR 2022-05-25, i. k. 2022-10904
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
32.4. negyvenamųjų patalpų nuomos išlaidų kompensavimui. Jeigu nuomojamos patalpos skirtos veiklai vykdyti, kompensuojama iki 50 proc. (bet ne daugiau kaip 500 eurų) išlaidų; pradedantiesiems verslo subjektams, kurie veiklą vykdo ne ilgiau kaip 12 mėnesių, kompensuojama iki 50 proc. (bet ne daugiau kaip 2 000 eurų) išlaidų. Finansavimo forma taikoma verslo subjektams, jei nuomojamos patalpos yra Savivaldybės teritorijoje ir yra priskirtos negyvenamųjų pastatų grupei bei nuomos sutartis įregistruota VĮ Registrų centre;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T1-105, 2022-05-25, paskelbta TAR 2022-05-25, i. k. 2022-10904
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
32.5. interneto svetainių sukūrimo ir rinkodaros priemonių formavimo išlaidų kompensavimui. Interneto svetainių kūrimo išlaidas sudaro mokesčiai už atliktus svetainės kūrimo darbus, interneto svetainės adreso sukūrimą ir palaikymą metams, svetainės įkėlimą į serverį. Rinkodaros priemonių formavimo išlaidos apima daugkartinio naudojimo rinkodaros priemonių, tokių kaip reklaminių stendų, iškabų, audiovizualinių priemonių gamybos išlaidas arba įmonės prekės ženklo, įmonės stiliaus sukūrimo ir rinkodaros priemonių įgyvendinimo (eterio laiko, reklamos žiniasklaidos priemonėse, reklamos lauko ekranuose) išlaidas. Kompensuojant padengiama iki 50 proc. (bet ne daugiau kaip 500 eurų) išlaidų; interneto svetainių-elektroninių parduotuvių sukūrimui padengiama iki 50 proc. (bet ne daugiau kaip 2 000 eurų) išlaidų;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T1-105, 2022-05-25, paskelbta TAR 2022-05-25, i. k. 2022-10904
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
32.6. verslo planų, investicinių projektų parengimo išlaidų kompensavimui. Finansavimas skirtas verslo planų, investicinių projektų ir paraiškų finansinei paramai iš ES ir kitų fondų gauti parengimo išlaidų daliniam padengimui. Finansuojama iki 50 proc. (bet ne daugiau kaip 1 000 eurų) išlaidų. Paramos forma taikoma jeigu ES ar kitų fondų paramoje nėra numatyta bendrųjų išlaidų finansavimo, paraiškos administracinis vertinimas yra teigiamas bei gautas finansavimas iš ES ar kitų fondų. Verslo planas ir (ar) investicinis projektas turi būti įgyvendinamas Savivaldybės teritorijoje. Paramos forma taikoma kai pateikiami dokumentai, pagrindžiantys ne anksčiau kaip prieš 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo dienos patirtas išlaidas;
32.7. naujų darbo vietų įkūrimo išlaidų, patirtų darbo vietos funkcionavimui užtikrinti, būtinoms tiesioginėms darbo priemonėms, įrangai pirkti, kompensavimui. Dėl šių išlaidų kompensavimo gali kreiptis verslo subjektai, kurie ne anksčiau kaip prieš 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo dienos įkūrė bent vieną naują darbo vietą ir joje įdarbino darbuotoją pilnu etatu. Vienai įkurtai darbo vietai gali būti skiriama iki 50 proc., bet ne daugiau kaip 1 000 eurų dalinė kompensacija (išlaikant įkurtą darbo vietą ir nemažinant darbuotojų skaičiaus ne mažiau kaip dvejus metus). Dviem įkurtoms darbo vietoms gali būti skiriama ne daugiau kaip 2 000 eurų dalinė kompensacija (išlaikant įkurtas darbo vietas ir nemažinant darbuotojų skaičiaus ne mažiau kaip dvejus metus). Trims (ir daugiau) įkurtoms darbo vietoms gali būti skiriama ne daugiau kaip 3 000 eurų dalinė kompensacija (išlaikant įkurtas darbo vietas ir nemažinant darbuotojų skaičiaus ne mažiau kaip dvejus metus). Darbo priemonių išlaidos susijusios su darbo vietos sąlygų pagerinimu nėra kompensuojamos. Kompensavimas pagal šią paramos formą gali būti taikomas ir ketinantiems įsteigti darbo vietas dar nepatirtoms išlaidoms kompensuoti – šiuo atveju išlaidos turi būti faktiškai patirtos ir apmokėtos iki einamųjų metų gruodžio 20 dienos.
32.8. projektų, gerinančių Savivaldybės verslo aplinką, finansavimui. Paramos forma taikoma dalinai kompensuoti Savivaldybės verslo aplinkos gerinimo, regioninio bendradarbiavimo skatinimo, užsienio verslo misijų, karjeros galimybių Pasvalio rajono įmonėse pristatymo projektus. Kompensuojant skiriama iki 50 proc. projekto vertės, bet ne daugiau kaip 4 000 eurų. Parama taikoma pateikus projekto santrauką arba kai pateikiami dokumentai, pagrindžiantys ne anksčiau kaip prieš 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo dienos patirtas išlaidas.
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
33. Vienu metu galima taikyti ne daugiau kaip tris Nuostatų 32.1–32.8 punktuose numatytas paramos formas tam pačiam pareiškėjui, o bendras finansavimo iš Programos lėšų dydis negali viršyti 10 000 eurų vienam pareiškėjui.
Punkto pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
331. Visos paramos formos yra taikomos, jei tos pačios išlaidos nebuvo kompensuotos kitų subjektų finansinėmis paramos priemonėmis.
Papildyta punktu:
Nr. T1-105, 2022-05-25, paskelbta TAR 2022-05-25, i. k. 2022-10904
34. Verslo subjektas rėmimo lėšas pagal tą pačią paramos priemonę gali gauti tik vieną kartą per 2 metų veiklos laikotarpį. Pagal Nuostatų 32.8 punkte numatytą paramos priemonę Verslo subjektas lėšas gali gauti kasmet, bet tik vieną kartą per vienerius metus.
Punkto pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
VI skyrius
programos lėšų teikimo sąlygos, paraiškų teikimo tvarka
35. Verslo subjektai privalo atitikti šiuos reikalavimus:
35.1. įmonės registracijos vieta, jei pareiškėjas yra fizinis asmuo – deklaruota gyvenamoji vieta ir plėtojamas verslas yra Pasvalio rajono savivaldybės teritorijoje. Teikiant paraišką dėl Nuostatų 32.4 punkte nurodytos paramos formos verslo subjektams nėra taikomas reikalavimas, jog įmonės registracijos vieta arba jei pareiškėjas fizinis asmuo – deklaruota gyvenamoji vieta yra Pasvalio rajono savivaldybės teritorijoje;
35.4. neturi įsiskolinimų valstybės, savivaldybės biudžetams, fondams ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;
35.5. pareiškėjas nėra valstybės ar savivaldybės įmonė, arba įmonė, kurioje valstybei ar savivaldybei priklauso daugiau kaip ½ įstatinio kapitalo ar balsavimo teisių;
36. Paraiškos dėl finansavimo pagal Nuostatų 32.1–32.8 punktus priimamos nuolat bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų spalio 31 dienos. Informacija apie paraiškų priėmimą skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt skiltyje „Verslininkams“, Savivaldybės administracijos „Facebook“ paskyroje. Informacija gali būti skelbiama Savivaldybės informaciniuose stenduose, vietinėje spaudoje ir kt.
37. Verslo subjektai, teikdami paraiškas dėl finansavimo pagal Nuostatų 32.1–32.8 punktus Savivaldybės administracijai pateikia šiuos dokumentus:
37.2. išlaidas patvirtinančių dokumentų (pvz., sąskaitos faktūros, banko pavedimų išrašai, sutartis su paslaugų teikėju ir apmokėjimo pagal šią sutartį dokumentai, darbų perdavimo–priėmimo aktai, kiti apmokėjimą pagrindžiantys dokumentai) kopijas (Nuostatų 32.1–32.7 punktuose nustatytais atvejais);
37.3. kredito sutarties kopiją ir pažymą apie kredito gavėjo sumokėtas palūkanas ir taikytas palūkanų normas (Nuostatų 32.2 punkte nustatytu atveju);
37.4. patalpų nuomos sutarties ir Nekilnojamojo turto registro išrašo kopijas (Nuostatų 32.4 punkte nustatytu atveju);
37.6. norintys gauti finansinę paramą naujų darbo vietų įkūrimo išlaidų kompensavimui (Nuostatų 32.7 punkte nustatytu atveju), prie paraiškos turi pateikti šiuos dokumentus:
37.6.2. ilgalaikio materialaus turto apskaitos kortelių ar kitų dokumentų, pagrindžiančių, kad įsigytas materialus turtas yra ilgalaikis, kopijas;
37.6.5. darbo priemonių / įrangos (naujos ir / ar naudotos) įsigijimo dokumentų (pvz., sąskaitos faktūros, banko pavedimų išrašai, kiti apmokėjimą pagrindžiantys dokumentai) kopijas;
37.6.6. įsteigtoje darbo vietoje numatytų pareigų bei darbo priemonių / įrangos panaudojimo aprašymas;
38. Visų prie paraiškos pateikiamų dokumentų kopijos turi būti patvirtintos įmonės vadovo parašu. Jei kopijas tvirtina jo įgaliotas asmuo, būtina pateikti įgaliojimą.
39. Už dokumentų, suteikiančių teisę gauti paramą, ir kitų pateiktų duomenų teisingumą atsako pareiškėjas.
40. Paramos gavėjas, pateikęs klaidingą informaciją ir (ar) duomenis, būtinus Programos finansavimui gauti, arba piktybiškai pažeidęs sutarties sąlygas ar (ir) prisiimtus įsipareigojimus, privalo grąžinti gautas lėšas. Atsisakius grąžinti gautas lėšas, lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
VII skyrius
paraiškų vertinimas
41. Verslo subjektų pateiktos paraiškos vertinamos dviem etapais:
41.1. administracinės atitikties vertinimas (paraiška tinkamai užpildyta, pateikti visi privalomi dokumentai);
42. Komisijos sekretorius įvertina paraiškos administracinę atitiktį. Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad paraiška netinkamai, nevisiškai užpildyta, trūksta papildomos informacijos, nepateikti privalomi dokumentai, pareiškėjas raštu (elektroninėmis priemonėmis (jei pareiškėjas yra nurodęs savo elektroninio pašto adresą) informuojamas apie galimybę patikslinti informaciją bei pateikti trūkstamus dokumentus per 5 darbo dienas nuo raštiško pranešimo. Jei per nustatytą terminą trūkumai nepašalinami, Komisijos sekretorius teikia siūlymą Komisijai paraiškos toliau nevertinti.
43. Komisijos sekretorius, atlikęs administracinės atitikties vertinimą ir nustatęs, kad paraiška tinkamai užpildyta, pateikti privalomi dokumentai, teikia paraišką vertinti Komisijai, kuri Komisijos posėdžio metu atlieka tinkamumo finansuoti vertinimą.
44. Pirmenybė gauti finansavimą teikiama verslo subjektams, atsižvelgiant į šiuos kriterijus:
44.2. sukuriamų naujų darbo vietų skaičius, ypač jei pareiškėjas steigia naujas aukštos kvalifikacijos reikalaujančias darbo vietas;
44.3. paraišką finansavimui gauti pateikusio fizinio asmens arba juridinio asmens steigėjo amžius – 18–29 metai;
45. Komisija, atsižvelgdama į balsavimų rezultatus, teikia Savivaldybės administracijos direktoriui arba Savivaldybės tarybai siūlymą finansuoti paraiškas.
46. Komisija, įvertinusi paraiškas ir nustačiusi, jog tinkamų finansuoti paraiškų bendra vertė yra didesnė nei skirtas finansavimas Savivaldybės biudžete, siūlo Savivaldybės administracijos direktoriui arba Savivaldybės tarybai finansuoti paraiškas, kurios atitinka Nuostatų 44 punkte nustatytus kriterijus.
47. Sprendimą dėl lėšų skyrimo iki 2 000 eurų priima Savivaldybės administracijos direktorius, o sprendimą dėl lėšų skyrimo daugiau kaip 2 000 eurų priima Savivaldybės taryba.
Punkto pakeitimai:
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
48. Verslo subjektai informuojami raštu (elektroninėmis priemonėmis (jei pareiškėjas yra nurodęs savo elektroninio pašto adresą) apie priimtą sprendimą dėl lėšų skyrimo per 5 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo arba Savivaldybės tarybos sprendimo priėmimo dienos.
49. Kai lėšos skiriamos pagal Nuostatų 32.1–32.6 punktuose nurodytas paramos formas, sutartis su paramos gavėju nėra pasirašoma.
50. Priėmus sprendimą skirti lėšas pagal Nuostatų 32.7 punktą tarp Savivaldybės ir paramos gavėjo pasirašoma Nuostatų 2 priede nustatyta lėšų panaudojimo sutartis. Priėmus sprendimą skirti lėšas pagal Nuostatų 32.8 punktą tarp Savivaldybės ir paramos gavėjo pasirašoma Nuostatų 3 priede nustatyta lėšų panaudojimo sutartis. Savivaldybės vardu sutartis pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius.
51. Kvietimas pasirašyti lėšų panaudojimo sutartį galioja vieną mėnesį nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo arba Savivaldybės tarybos sprendimo, kuriuo yra skiriamos lėšos paramos gavėjui, priėmimo dienos.
VIII skyrius
Atskaitomybė ir priežiūra
53. Verslo subjektai, pasirašę lėšų naudojimo sutartį, sutinka su visais sutartyje numatytais reikalavimais.
54. Komisija tikrina, ar verslo subjektai tinkamai vykdo savo įsipareigojimus, numatytus sutartyje, atlieka verslo subjektų įsipareigojimų monitoringą.
55. Savivaldybės administracija vadovaudamasi Komisijos sprendimu įspėja verslo subjektą apie nevykdomus lėšų naudojimo sutarties įsipareigojimus:
55.1. Savivaldybės administracija, įspėdama verslo subjektą pirmą kartą, Komisijos sprendimu suteikia ne ilgesnį kaip 2 mėnesių terminą sutartyje numatytiems įsipareigojimams įvykdyti. Gavusi argumentuotą paaiškinimą dėl nenumatytų susiklosčiusių aplinkybių, Komisija papildomai gali suteikti ne ilgesnį kaip 1 mėnesio terminą įsipareigojimams įvykdyti;
55.2. Savivaldybės administracija, įspėdama verslo subjektą antrą kartą, Komisijos sprendimu suteikia ne ilgesnį kaip 2 savaičių terminą sutartyje numatytiems įsipareigojimams įvykdyti. Gavusi argumentuotą paaiškinimą dėl nenumatytų susiklosčiusių aplinkybių, Komisija papildomai gali suteikti ne ilgesnį kaip 2 savaičių terminą įsipareigojimams įvykdyti;
56. Paramos darbo vietai steigti gavėjas, panaikinęs įsteigtą darbo vietą, Savivaldybės administracijai turi grąžinti: visas lėšas – kai darbo vieta panaikinama per pirmųjų 12 mėnesių laikotarpį nuo jos įsteigimo (pritaikymo) dienos, 75 procentus lėšų – kai darbo vieta panaikinama per laikotarpį nuo 13 iki 24 mėnesių nuo jos įsteigimo (pritaikymo) dienos;
57. Paramos gavėjas per 24 mėnesių laikotarpį nuo darbo vietos įsteigimo (pritaikymo) dienos be Savivaldybės administracijos sutikimo neturi teisės:
57.1. parduoti, įkeisti, išnuomoti ar kitaip perleisti ilgalaikį materialųjį turtą, kurį įsigijo Programos lėšomis steigdamas (pritaikydamas) darbo vietas;
57.2. išvežti už Lietuvos Respublikos teritorijos ribų ilgalaikį materialųjį turtą, kurį įsigijo steigdamas (pritaikydamas) darbo vietas, išskyrus atvejus, susijusius su ilgalaikio materialiojo turto panaudojimu įsteigtos darbo vietos veiklai vykdyti;
IX skyrius
Baigiamosios nuostatos
Pasvalio rajono savivaldybės Smulkaus verslo
rėmimo programos nuostatų
1 priedas
(Paraiškos skirti finansinę paramą forma)
|
(Įmonės pavadinimas, kodas arba fizinio asmens vardas, pavardė)
Pasvalio rajono savivaldybės Smulkaus
verslo rėmimo programos komisijai
PARAIŠKA
DĖL LĖŠŲ SKYRIMO IŠ PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS SMULKAUS VERSLO RĖMIMO PROGRAMOS
________________________
(data)
Prašau suteikti finansinę paramą iš Smulkaus verslo (toliau – SVV) rėmimo programos (toliau – Programa) lėšų. Prašoma (-os) paramos forma (-os) (pažymėkite formą (-as):
□ |
Įmonės įregistravimo išlaidų kompensavimas; |
□ |
Palūkanų už banko kreditus dalinis padengimas; |
□ |
Dalyvavimo parodose, mugėse išlaidų dalinis kompensavimas; |
□ |
Negyvenamųjų patalpų nuomos išlaidų dalinis kompensavimas; |
□ |
Įmonės interneto svetainės kūrimo, rinkodaros priemonių formavimo išlaidų dalinis kompensavimas; |
□ |
Verslo planų, investicinių projektų parengimo išlaidų dalinis kompensavimas; |
□ |
Naujų darbo vietų įkūrimo išlaidų dalinis kompensavimas; |
□ |
Pasvalio rajono savivaldybės verslo aplinkos gerinimo projekto dalinis finansavimas. |
Pareiškėjo duomenys:
Įmonės pavadinimas (fizinio asmens vardas, pavardė) |
|
|
|
||
Įmonės buveinės adresas (fizinio asmens deklaruota gyvenamoji vieta) |
|
|
|
||
Įmonės kodas |
|
|
|
||
Įmonės vadovo vardas, pavardė |
|
|
|
||
Telefono numeris (-iai) |
|
|
|
||
Elektroninio pašto adresas (-ai) |
|
|
|
||
Banko pavadinimas, sąskaitos Nr. |
|
|
|
||
Įmonės įsteigimo data |
|
|
|
||
Įmonės metinės pajamos, Eur |
|
|
|
||
Įmonės balanse nurodyto turto vertė, Eur |
|
|
|
||
Pagrindinė pareiškėjo vykdoma veikla (nurodykite veiklos rūšį pagal EVRK) |
|
|
|
||
Pagrindinės veiklos vykdymo vieta |
|
|
|
||
Įmonės darbuotojų skaičius paraiškos teikimo dieną |
|
|
|
|
|
Pareiškėjo amžius paraiškos pateikimo dieną |
|
|
|
|
|
Nurodykite, pagal kokią Programos paramos formą prašoma lėšų, trumpai aprašykite, kodėl prašoma tokios paramos ir kaip tai siejasi su vykdoma veikla:
|
||
Pvz., UAB „XXX“ prašo dalinai kompensuoti išlaidas, patirtas nuomojant negyvenamąsias patalpas. Įmonės veikla - viešasis maitinimas. Įmonė įsikūrusi prieš metus, jos veiklai būtinos patalpos. Patalpos nuomojamos adresu ... |
||
Pareiškėjo atitikimas Nuostatuose nustatytiems kriterijams, pagal kuriuos teikiama finansavimo pirmenybė (pažymėkite tinkamą (-us):
1. Veikla vykdoma pirmaisiais ar antraisiais veiklos metais: |
Taip □ |
Ne □ |
2. Kuriamos naujos darbo vietos: |
Taip □ |
Ne □ |
3. Pareiškėjo amžius 18–29 metai: |
Taip □ |
Ne □ |
4. Pagrindinė veiklos sritis yra paslaugos arba gamyba: |
Taip □ |
Ne □ |
5. Plėtojamas naujas, netradicinis verslas: |
Taip □ |
Ne □ |
6. Versle diegiamos inovacijos: |
Taip □ |
Ne □
|
7. Įdarbinami gyventojai, deklaravę gyvenamąją vietą Pasvalio rajone: |
Taip □ |
Ne □ |
Ar įmonė anksčiau naudojosi Pasvalio rajono savivaldybės SVV rėmimo lėšomis?
Jei taip, nurodykite datą, paramos formą:
|
Taip □ |
Ne □ |
|
|
|||
|
|||
Ar esate atsiskaitęs su Valstybine mokesčių inspekcija? |
Taip □ |
Ne □ |
|
Ar esate atsiskaitęs su Valstybiniu socialinio draudimo fondu? |
Taip □ |
Ne □ |
|
Ar esate skolingas valstybės ir (ar) savivaldybės biudžetams? |
Taip □ |
Ne □ |
|
Bendra patirtų išlaidų suma (be PVM), Eur |
|
|
|
Prašoma SVV rėmimo lėšų suma, Eur |
|
Išlaidų sąmata:
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Suma (be PVM), Eur |
Pvz. 1. |
Reklaminio stendo gamyba |
300,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BENDRA SUMA: |
|
PRIDEDAMA (pažymėkite pridedamus dokumentus):
1. Patirtų išlaidų patvirtinančių dokumentų ir tų patirtų išlaidų apmokėjimą patvirtinančių dokumentų kopijos |
□ |
2. Kredito sutarties kopija ir pažyma apie kredito gavėjo sumokėtas palūkanas |
□ |
3. Patalpų nuomos sutarties ir Registro centro išrašo kopijos |
□ |
4. ES ar kito fondo paramos teikimo sutarties kopija |
□ |
5. Dokumentai reikalingi naujų darbo vietų kūrimo išlaidų kompensavimui: |
|
5.1. Darbo sutarčių kopijos (jei darbuotojai jau įdarbinti) |
□ |
5.2. Ilgalaikio materialaus turto apskaitos kortelių ar kitų dokumentų, pagrindžiančių, kad įsigytas turtas yra ilgalaikis kopijos (jei turtas įsigytas) |
□ |
5.3. Ilgalaikio materialaus turto draudimo dokumentai (jei turtas įsigytas) |
□ |
5.4. Steigiamoje darbo vietoje numatytų pareigų bei darbo priemonių / įrangos panaudojimo aprašymas |
□ |
5.5. Trys skirtingi tiekėjų komerciniai pasiūlymai darbo priemonėms / įrangai įsigyti (jei turtas dar neįsigytas) |
□ |
6. Projekto santrauka |
□ |
7. Kiti dokumentai, pagrindžiantys lėšų poreikį (nurodykite dokumentus): |
□ |
□ |
Su Programos rėmimo lėšų gavimo sąlygomis, teikimo tvarka ir iš to atsirandančiais įsipareigojimais esu susipažinęs (-usi).
|
□ |
Tvirtinu, kad visi šioje paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikti duomenys yra teisingi. Įsipareigoju leisti Pasvalio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu, jos manymu, tai yra būtina.
|
Paraiškos užpildymo data: |
____________ m. ______________________ mėn. ________ d. |
|
|
|
|
|
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
A. V.
Informuojame, kad Jūsų asmens duomenų valdytojas yra Pasvalio rajono savivaldybės administracija, juridinio asmens kodas 188753657, adresas: Vytauto Didžiojo a. 1, LT-39143 Pasvalys, tel. (8 451) 54 101, el. p. rastine@pasvalys.lt. Savivaldybės administracijos duomenų apsaugos pareigūno kontaktai: tel. (8 451) 54 101, el. p. dokumentai@pasvalys.lt.
Duomenys tvarkomi siekiant išnagrinėti Jūsų paraišką, atliekant veiksmus prieš sudarant sutartį, kurios šalis esate Jūs bei vykdant sutarties įsipareigojimus. Tvarkymo pagrindas – tvarkyti duomenis būtina, kad būtų įvykdyta duomenų valdytojui taikoma teisinė prievolė, taip pat siekiant atlikti užduotį, vykdomą viešojo intereso labui arba vykdant duomenų valdytojui pavestas viešosios valdžios funkcijas. Taip pat tvarkyti duomenis būtina siekiant įvykdyti sutartinius įsipareigojimus. Jūsų duomenys Savivaldybės administracijoje bus saugomi teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimo terminus, nustatyta tvarka ir terminais. Jūsų duomenys bus teikiami Pasvalio rajono savivaldybės Smulkaus verslo rėmimo programos komisijos nariams, taip pat duomenys gali būti teikiami institucijoms bei asmenims, turintiems teisę gauti šią informaciją teisės aktų nustatyta tvarka arba siekiant įvykdyti sutartį, pavyzdžiui, bankams. Jeigu Jūs nepateiksite savo asmens duomenų, negalėsime išnagrinėti Jūsų paraiškos, įvykdyti teisės aktuose numatytų pareigų ar sutarties.
Jūs turite teisę kreiptis su prašymu susipažinti su savo asmens duomenimis, ištaisyti, papildyti ar ištrinti juos, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu ar pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai. Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą galite rasti Pasvalio rajono savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt.
Pasvalio rajono savivaldybės Smulkaus verslo
rėmimo programos nuostatų
2 priedas
LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS
20.... m. .......................... d. Nr. .............
Pasvalys
Pasvalio rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybė), atstovaujama Savivaldybės administracijos direktoriaus .................................., veikiančio pagal Savivaldybės administracijos nuostatus ir .................................. (toliau – Verslo subjektas), atstovaujama ......................................, veikiančio pagal .................................. nuostatus (įstatus), toliau kartu vadinamos šalimis, o kiekviena atskirai Savivaldybė ir Verslo subjektas, sudarė šią lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis).
I. SUTARTIES OBJEKTAS
1. Savivaldybė, vadovaudamasi ................................................................... įsipareigoja skirti lėšas
(Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas arba Savivaldybės tarybos sprendimas)
naujos (-ų) darbo vietos (-ų) steigimo išlaidų kompensavimui iš Pasvalio rajono savivaldybės Smulkaus verslo rėmimo programos (toliau – Programa).
II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI IR TEISĖS
3. Savivaldybė įsipareigoja:
3.1. finansuoti šios Sutarties 1 punkte nurodytą priemonę jai skiriant ..................... Eur. pagal pridedamą sąmatą.
3.2. pervesti Verslo subjektui lėšas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos į Verslo subjekto nurodytą sąskaitą;
3.3. pastebėjus nukrypimų nuo šios Sutarties sąlygų arba kitokių trūkumų, raštu pranešti apie juos Verslo subjektui per 5 darbo dienas;
4. Savivaldybė turi teisę:
4.1. reikalauti, kad Verslo subjektas pateiktų Savivaldybei duomenis, susijusius su Sutarties vykdymu;
5. Verslo subjektas įsipareigoja:
5.1. šios Sutarties 1 punkte nurodytą priemonę įgyvendinti iki ....................... . Priemonė turi būti įgyvendinta, išlaidos faktiškai patirtos ir apmokėtos iki einamųjų metų gruodžio 20 d. Visi su priemonės įgyvendinimu susijusias išlaidas pateisinantys ir išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai turi būti išrašyti iki šios datos;
5.2. naudoti lėšas, skirtas naujai įsteigtos darbo vietos įrangos įsigijimo įgyvendinimui, ekonomiškai, tinkamai ir tik pagal jų tikslinę paskirtį, nurodytą Sutarties 2 punkte;
5.3. į įsteigtas (pritaikytas) darbo vietas įdarbinti asmenis, atitinkančius aprašyme nurodytus kvalifikacinius reikalavimus, pasirašant su jais neterminuotas darbo sutartis ir nustatant darbo laiką, nurodytą aprašyme. Pasikeitę kvalifikaciniai reikalavimai darbuotojui, dirbančiam įsteigtoje darbo vietoje, gali būti tikslinami Verslo subjekto ir Savivaldybės susitarimu;
5.4. išlaikyti ............... darbo vietą (-as) ir įsteigtos (-ų) darbo vietos (-ų) nepanaikinti 24 mėnesius nuo darbo vietos (-ų) įsteigimo (pritaikymo) dienos;
5.6. savo jėgomis ir lėšomis pašalinti dėl savo kaltės padarytus trūkumus, pažeidžiančius šios Sutarties sąlygas;
5.7. raštu pranešti Savivaldybei, kad negali įvykdyti priemonės arba, kad priemonės vykdymą tęsti netikslinga;
5.9. įgyvendinus priemonę, 2 metus kasmet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų pasibaigus kalendoriniams metams Savivaldybei teikti įsigyto turto draudimą įrodančius dokumentus ir pažymą apie darbuotojų skaičių įmonėje;
5.10. panaikinus įsteigtą darbo vietą, Savivaldybei grąžinti: visas lėšas, kai darbo vieta panaikinama per pirmųjų 12 mėnesių laikotarpį nuo jos įsteigimo (pritaikymo), 75 procentų lėšų, kai darbo vieta panaikinama per laikotarpį nuo 13 iki 24 mėnesių nuo jos įsteigimo (pritaikymo);
5.12. Verslo subjektas per 24 mėnesių laikotarpį nuo darbo vietos įsteigimo (pritaikymo) dienos be Savivaldybės sutikimo neturi teisės:
5.12.2. išvežti už Lietuvos Respublikos teritorijos ribų ilgalaikio materialiojo turto, kurį įsigijo steigdamas (pritaikydamas) darbo vietas, išskyrus atvejus susijusius su ilgalaikio materialiojo turto panaudojimu įsteigtos darbo vietos veiklai vykdyti;
III. DARBO VIETŲ STEIGIMO FINANSAVIMAS IR ATSISKAITYMAS UŽ PERVESTAS LĖŠAS
6. Verslo subjekto patirtos išlaidos vykdant šios Sutarties 1 punkte nurodytą priemonę apmokamos išlaidų kompensavimo būdu.
7. Išlaidos kompensuojamos pateikus šiuos dokumentus:
7.3. dokumentą, patvirtinantį įsigyto turto priskyrimą ilgalaikiam materialiajam turtui (ilgalaikio turto apskaitos kortelę);
7.4. dokumentus, įrodančius, kad įsigytas ilgalaikis materialusis turtas yra apdraustas maksimalios turto atkuriamosios vertės draudimu nuo visų galimų rizikos atvejų;
7.6. steigiamoje (įsteigtoje) darbo vietoje numatytų vykdyti pareigų aprašymą bei darbo priemonių / įrangos panaudojimą;
7.7. dokumentus (darbo sutartis ir kt. dokumentus), įrodančius, kad įsteigtoje (pritaikytoje) darbo vietoje įdarbinti asmenys. Į įsteigtas (pritaikytas) darbo vietas turi būti įdarbinti asmenys, atitinkantys aprašyme nustatytus kvalifikacinius reikalavimus. Pasikeitę kvalifikaciniai reikalavimai darbuotojui, dirbančiam įsteigtoje darbo vietoje, gali būti tikslinami Verslo subjekto ir Savivaldybės raštišku susitarimu.
8. Visos išlaidos turi būti patvirtintos apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatyme (su visais aktualiais pakeitimais) ir kituose galiojančiuose teisės aktuose nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus, ar lygiavertės įrodomosios vertės dokumentais ir turi būti užtikrinamas šių dokumentų atsekamumas. Numeracija.
IV. SUTARTIES GALIOJIMO TERMINAS IR NUTRAUKIMAS
11. Sutartis gali būti pakeista arba papildyta tik šalims susitarus, įforminus tai papildomu raštišku susitarimu, kuris yra neatsiejama Sutarties dalis.
12. Sutartis gali būti nutraukta:
V. KITOS SUTARTIES SĄLYGOS
13. Nė viena Sutarties šalis nėra laikoma pažeidusi Sutartį arba nevykdanti savo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m liepos 15 d. nutarimą Nr. 840 „Dėl Atleidimo nuo atsakomybės, esant nenugalimoms jėgoms (force majeure) aplinkybėms taisyklių patvirtinimo“.
14. Sutartyje neaptartos sąlygos sprendžiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
15. Ginčai dėl šios Sutarties sprendžiami derybų būdu, o nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
VI. ŠALIŲ REKVIZITAI
SAVIVALDYBĖ
Pasvalio rajono savivaldybės administracija Vytauto Didžiojo a. 1, LT-39143 Pasvalys Įmonės kodas 188753657 A. s. Nr. LT327300010082432020 AB „Swedbank“ Banko kodas 73000 Tel. (8 451) 54 101 El. p. rastine@pasvalys.lt
[Pareigos] [Vardas, pavardė, parašas]
|
verslo subjektas
[Juridinio asmens pavadinimas / fizinio asmens vardas, pavardė] [Adresas] [Kodas] [Sąskaitos numeris] [Banko rekvizitai] [Telefono numeris] [El. pašto adresas]
[Pareigos] [Vardas, pavardė, parašas] |
A. V. |
A. V. |
Pasvalio rajono savivaldybės Smulkaus verslo
rėmimo programos nuostatų
3 priedas
LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS
20.... m. .......................... d. Nr. .............
Pasvalys
Pasvalio rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybė), atstovaujama Savivaldybės administracijos direktoriaus .................................., veikiančio pagal Savivaldybės administracijos nuostatus ir .................................. (toliau – Verslo subjektas), atstovaujama ......................................, veikiančio pagal .................................. nuostatus (įstatus), toliau kartu vadinamos šalimis, o kiekviena atskirai Savivaldybė ir Verslo subjektas, sudarė šią lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis).
I. SUTARTIES OBJEKTAS
1. Šios Sutarties dalykas yra .................................................. (toliau – Projektas) dalinis finansavimas.
(Projekto pavadinimas)
2. Savivaldybė, vadovaudamasi ................................................................... įsipareigoja skirti lėšų
(Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas arba Savivaldybės tarybos sprendimas)
Pasvalio rajono savivaldybės verslo aplinkos gerinimo projekto daliniam finansavimui iš Pasvalio rajono savivaldybės Smulkaus verslo rėmimo programos (toliau – Programa).
II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI IR TEISĖS
3. Savivaldybė įsipareigoja:
3.1. finansuoti šios Sutarties 1 punkte nurodytą Projektą ir skirti šiam tikslui, atsižvelgiant į pateiktą paraišką ir Savivaldybės administracijos direktoriaus ............................... įsakymą Nr. ....... arba Savivaldybės tarybos ............................... sprendimą Nr. ....... , ................. Eur (......................................);
(suma žodžiais)
3.2. ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos lėšas pervesti į Verslo subjekto sąskaitą Nr. .............................................................................., esančią ............................................................................., .....................................................................
(banko pavadinimas) (banko kodas)
3.3. pastebėjus nukrypimų nuo šios Sutarties sąlygų arba kitokių trūkumų, pranešti apie juos Verslo subjektui per 5 darbo dienas;
4. Savivaldybė turi teisę:
4.1. reikalauti, kad Verslo subjektas pateiktų Savivaldybei duomenis, susijusius su Sutarties vykdymu;
5. Verslo subjektas įsipareigoja:
5.1. projektą .................................................................... vykdyti pagal pateiktą paraišką gauti lėšas
(Projekto pavadinimas)
Savivaldybės verslo aplinkos gerinimo projekto daliniam finansavimui.
5.4. einamųjų metų gruodžio mėnesį Savivaldybei pateikti ataskaitą (Nuostatų 4 priedas), aprašant tarpinius rezultatus, o nuo paramos skyrimo praėjus 12 mėnesių pateikti Savivaldybei ataskaitą (Nuostatų 4 priedas), aprašant galutinius rezultatus;
5.5. iš Programos skirtas lėšas naudoti tik pagal paskirtį, o esant galimybei skleisti informaciją apie dalinį finansavimą iš Savivaldybės;
5.7. savo jėgomis ir lėšomis pašalinti dėl savo kaltės padarytus trūkumus, pažeidžiančius šios Sutarties sąlygas;
5.8. raštu pranešti Savivaldybei, kad negali įvykdyti Projekto arba, kad Projekto vykdymą tęsti netikslinga;
III. PAPILDOMOS SUTARTIES SĄLYGOS
6. Už įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą šios Sutarties šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
7. Jeigu viena iš šalių dėl nenumatytų priežasčių negali įvykdyti kurio nors šios Sutarties punkto, nedelsdama raštu kreipiasi į kitą šalį dėl Sutarties papildymo, pakeitimo ar nutraukimo.
8. Sutarties papildymai, pakeitimai arba Sutarties nutraukimas galioja tik raštu sutikus abiem šalims.
9. Ginčai dėl šios Sutarties vykdymo sprendžiami šalių susitarimu, o nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
10. Sutartį nutraukus dėl Verslo subjekto kaltės, Verslo subjektas privalo per 20 darbo dienų grąžinti Savivaldybei visą Projektui įgyvendinti iš Savivaldybės gautą lėšų sumą.
11. Sutartį nutraukus dėl Savivaldybės kaltės, Savivaldybė pagal Verslo subjekto pateiktus atsiskaitymo dokumentus apmoka sąmatoje numatytas Projekto įgyvendinimo išlaidas, padarytas iki Sutarties nutraukimo dienos, neviršijant šios Sutarties 3.1 punkte numatytos sumos.
12. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja, iki šalys visiškai įvykdys savo įsipareigojimus.
IV. ŠALIŲ REKVIZITAI
SAVIVALDYBĖ
Pasvalio rajono savivaldybės administracija Vytauto Didžiojo a. 1, LT-39143 Pasvalys Įmonės kodas 188753657 A. s. Nr. LT327300010082432020 AB „Swedbank“ Banko kodas 73000 Tel. (8 451) 54 101 El. p. rastine@pasvalys.lt
[Pareigos] [Vardas, pavardė, parašas]
|
VERSLO SUBJEKTAS
[Juridinio asmens pavadinimas / fizinio asmens vardas, pavardė] [Adresas] [Kodas] [Sąskaitos numeris] [Banko rekvizitai] [Telefono numeris] [El. pašto adresas]
[Pareigos] [Vardas, pavardė, parašas] |
A. V. |
A. V. |
Pasvalio rajono savivaldybės Smulkaus verslo
rėmimo programos nuostatų
4 priedas
LĖŠŲ NAUDOJIMO ATASKAITA
20.....m. ................................. d. Nr. ...........
Pasvalys
Investicijų ir verslo rėmimo programa |
Pasvalio rajono savivaldybės Smulkaus verslo rėmimo programa |
kodas |
07 |
Lėšų paskirtis (paramos kryptis) (Įrašyti Programos paramos formą, pagal kurią skiriama parama)
|
|
Projekto pavadinimas: |
|
Rezultatų aprašymas: (svarbiausi veiklos rezultatai) |
Duomenys apie lėšų panaudojimą |
|||
Išlaidų pavadinimas |
Suma (EUR) |
Išlaidas pateisinančio dokumento (sąskaitos-faktūros) data, pavadinimas ir Nr. |
|
Skirta |
Panaudota |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos išlaidų sumos atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus ir Biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą, parengtą pagal formą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 (Lietuvos Respublikos finansų ministro 2019 m. gruodžio 30 d. įsakymo Nr. 1K-405 redakcija).
Institucijos vadovas |
|
|
|
|
|
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
A.V.
Vyriausiasis finansininkas |
|
|
|
|
|
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Ataskaitą užpildęs asmuo __________________________________________________________
(vardas, pavardė, tel., el. paštas)
Pakeitimai:
1.
Pasvalio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T1-105, 2022-05-25, paskelbta TAR 2022-05-25, i. k. 2022-10904
Dėl Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2020 m. vasario 26 d. sprendimo Nr. T1-32 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės smulkaus verslo rėmimo programos nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Pasvalio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T1-324, 2023-11-29, paskelbta TAR 2023-11-30, i. k. 2023-23101
Dėl Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2020 m. vasario 26 d. sprendimo Nr. T1-32 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės smulkaus verslo rėmimo programos nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo