Suvestinė redakcija nuo 2024-10-30

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10293

 

Pasvalio rajono savivaldybės taryba

 

Sprendimas

Dėl PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO SUDARYMO IR VYKDYMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2019 m. birželio 26 d. Nr. T1-140

Pasvalys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 36 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 8 straipsniu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“ (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. rugsėjo 29 d. nutarimo Nr. 1046 redakcija) (su visais aktualiais pakeitimais), Pasvalio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Patvirtinti Pasvalio rajono savivaldybės biudžeto sudarymo ir vykdymo taisykles (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2011 m. spalio 26 d. sprendimą Nr. T1-141 „ Dėl Pasvalio rajono savivaldybės biudžeto sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais).

Sprendimas per vieną mėnesį gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose šio teismo rūmuose, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                        Gintautas Gegužinskas

 

PATVIRTINTA

Pasvalio rajono savivaldybės tarybos

2024 m. spalio 29 d. sprendimu Nr. T1-353

 

PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO sudarymo ir vykdymo taisyklės

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Pasvalio rajono savivaldybės biudžeto sudarymo ir vykdymo taisyklės (toliau  – Taisyklės) nustato Pasvalio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) biudžeto rengimo, tvirtinimo, keitimo, vykdymo ir atskaitomybės procedūras, Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojų  (toliau - asignavimų valdytojai) teises ir pareigas.

2. Šiose Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme, Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme.

3. Savivaldybės biudžetui sudaryti ir biudžeto vykdymo atskaitomybei rengti naudojamos Lietuvos Respublikos finansų ministro (toliau – finansų ministras) patvirtintos formos, institucijų, atsakingų už valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų vykdymą, metodiniai nurodymai ir formos bei Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikacija.

4. Biudžeto sudarymo ir vykdymo teisinis pagrindas yra Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymas, Lietuvos Respublikos fiskalinės drausmės įstatymas, Lietuvos Respublikos fiskalinės sutarties įgyvendinimo konstitucinis įstatymas, Lietuvos Respublikos savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodikos įstatymas, Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymas, tam tikrų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymas, Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklės, Savivaldybės tarybos patvirtinti strateginiai plėtros ir trimečiai veiklos planai, kiti biudžeto pajamų gavimą ir programų finansavimą reglamentuojantys teisės aktai.

 

II SKYRIUS

SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO PROJEKTO RENGIMAS, TVIRTINIMAS IR KEITIMAS

 

5. Savivaldybės biudžeto projektas rengiamas vadovaujantis aukščiau šiose Taisyklėse nurodytais teisės aktais, asignavimų valdytojų parengtais programų sąmatų projektais bei šiomis Taisyklėmis.

6. Savivaldybės biudžeto projekto rengimą organizuoja Savivaldybės meras (toliau – Meras). Savivaldybės biudžetas sudaromas taikant strateginio planavimo ir biudžeto sudarymo pagal programas principus.

7. Meras kasmet nustato kitų metų Savivaldybės biudžeto projekto rengimo darbų atlikimo terminus. Kiekvienas Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojo vadovas sudaro savo vadovaujamos įstaigos programų sąmatų projektus, reikalingus Savivaldybės biudžeto projektui sudaryti pagal programų finansavimo šaltinius, funkcinės ir ekonominės klasifikacijos kodus, programas, priemones ir pateikia nustatytais terminais Savivaldybės administracijos skyriui, atsakingam už finansų valdymą (toliau –Skyrius).

8. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojų vadovai yra tiesiogiai atsakingi už teisingą programų sąmatų projektų sudarymą.    

9. Asignavimų valdytojai apskaičiuoja savo įstaigų programų vykdymo lėšų poreikį ir sudaro programų sąmatų projektus pagal finansavimo šaltinius, funkcinės ir ekonominės klasifikacijų straipsnius, programas ir priemones. Programų sąmatų projektai sudaromi pagal finansų ministro patvirtintas sutrumpintas formas ir Savivaldybės mero nustatytais terminais pateikiami Finansų skyriui. Asignavimų valdytojai planuoja lėšas  pagal kontingentą, nustatytus normatyvus, išlaidų normas, įkainius ir kitus rodiklius, susijusius su įstaigos veiklos pobūdžiu. Kartu su programų sąmatų projektais biudžetinės įstaigos, Savivaldybės administracijos padaliniai pateikia įstaigos etatų, tinklo ir kontingento rodiklius (mokinių, vaikų, klasių, etatų skaičius). Kiekvienas išlaidų straipsnis pagrindžiamas ekonominiais skaičiavimais.

10. Asignavimų valdytojų vadovai programų sąmatų projektus pateikia per dokumentų valdymo sistemą ir biudžeto apskaitos programą.

11. Skyrius gautus asignavimų valdytojų programų sąmatų projektus susistemina, patikrina, ar programų sąmatų projektuose pateikti skaičiavimai yra tikslūs, ar laikomasi taupumo režimo, ar numatyti asignavimai esamoms skoloms padengti ir rengia Savivaldybės biudžeto projektą.

12. Meras parengtą ir subalansuotą Savivaldybės biudžeto projektą teikia svarstyti Savivaldybės tarybai Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka. Savivaldybės taryba Savivaldybės biudžeto projektą svarsto atsižvelgdama į Mero pranešimus, Savivaldybės tarybos komitetų pasiūlymus ir išvadas.

13. Savivaldybės taryba tvirtina Savivaldybės biudžetą sprendimu, kuriame nurodoma:

13.1. vienų biudžetinių metų savivaldybės biudžeto rodikliai;

13.2. bendra vienų biudžetinių metų asignavimų suma ir jų paskirstymas savivaldybės administracijai ir (ar)savivaldybės administracijos struktūriniams padaliniams ar savivaldybės biudžetinėms įstaigoms programoms vykdyti.

13.3. planuojama metinė įsiskolinimų (mokėtinų sumų, išskyrus sumas paskoloms grąžinti) pokyčio suma;

13.4. Savivaldybės biudžeto rodikliai antriesiems ir tretiesiems biudžetiniams metams:

13.4.1. bendros antrųjų ir trečiųjų biudžetinių metų planuojamos pajamų sumos;

13.4.2. bendros antrųjų ir trečiųjų metų planuojamų asignavimų sumos;

13.4.3. kiti šioje dalyje nenurodyti rodikliai.

14. Sudarant Savivaldybės biudžetą, yra numatomas Savivaldybės mero rezervas, kuris turi būti ne mažesnis kaip 0,25 procento ir ne didesnis kaip 1 procentas patvirtintų Savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant valstybės biudžeto dotacijų savivaldybių biudžetams). Savivaldybės mero rezervas  gali būti didesnis kaip 1 procentas, kai yra paskelbta valstybės ir (arba) Savivaldybės lygio ekstremalioji situacija ir (arba) įvesta nepaprastoji padėtis. Savivaldybės mero rezervo lėšos naudojamos Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka.

15. Einamųjų metų Savivaldybės biudžetą Savivaldybės taryba biudžetą patvirtina Biudžeto sandaros įstatyme nustatytais terminais.

16. Patvirtinto Savivaldybės biudžeto duomenis  Skyrius per 30 darbo dienų  pateikia Finansų ministerijai finansų ministro nustatyta tvarka.

17. Jeigu Savivaldybės biudžetas laiku nepatvirtinamas, asignavimai metų pradžioje iki biudžeto patvirtinimo dienos kiekvieną mėnesį negali viršyti 1/12 praėjusių metų šio biudžeto asignavimų. Šiuo atveju kiekvieno asignavimų valdytojo asignavimai kiekvieną mėnesį negali viršyti 1/12 praėjusių metų atitinkamo biudžeto šiam asignavimų valdytojui skirtų lėšų ir skiriami tik tęstinei veiklai bei  įstatymuose nustatytiems įsipareigojimams finansuoti (išskyrus programų asignavimų dalį, kurią sudaro Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės  finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšos) bei įsiskolinimams dengti.

18. Savivaldybės tarybai patvirtinus Savivaldybės biudžetą, asignavimų valdytojų vadovai  ne vėliau kaip per 10 darbo dienų sudaro programų sąmatas pagal finansavimo šaltinius, programas, priemones, funkcinės ir ekonominės klasifikacijos straipsnius ir pateikia informacinėje sistemoje „FinNet“. Programų sąmatas pasirašo už planavimą atsakingas asmuo ir asignavimų valdytojo vadovas. Pasirašytas programų sąmatas tvirtina įstaigos vadovas. Patvirtintas sąmatų formas su įstaigų informaciją apie išlaidas asignavimų valdytojų darbo užmokesčiui pagal etatus per dokumentų valdymo sistemą  Skyriui.

19. Sudarydami Savivaldybės biudžeto programų sąmatas, asignavimų valdytojų vadovai turi užtikrinti, kad būtų numatyti asignavimai praėjusių metų įsiskolinimams padengti planuojamaisiais metais, neviršijant tiems metams skirtų Savivaldybės biudžeto asignavimų.

20. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojų vadovai atsako už teisingą programų sąmatų sudarymą ir lėšų naudojimą pagal patvirtintą programos sąmatą. Naudoti Savivaldybės biudžeto lėšas be patvirtintos programos sąmatos draudžiama. Už Taisyklių nesilaikymą skiriamos Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekse nustatytos administracinės nuobaudos.

21. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojų vadovai privalo:

21.1. organizuoti programų rengimą ir vykdymą;

21.2.paskirstyti asignavimus savo programoms vykdyti, taip pat juos paskirstyti biudžetinėms įstaigoms, kurių savininko teises pareigas įgyvendina Meras, išskyrus tas biudžetinės įstaigos savininko teises ir pareigas, kurios yra priskirtos Savivaldybės tarybos išimtinei ir paprastajai kompetencijai (jeigu savivaldybės tarybos paprastosios kompetencijos įgyvendinimo Savivaldybės taryba nėra perdavusi Merui), ir (ar) kitiems subjektams programoms vykdyti;

21.3. tvirtinti savo įstaigos programų sąmatas ir tvirtinti biudžetinių įstaigų, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Meras, išskyrus tas biudžetinės įstaigos savininko teises ir pareigas, kurios yra priskirtos Savivaldybės tarybos  išimtinei ir paprastajai kompetencijai (jeigu Savivaldybės tarybos paprastosios kompetencijos įgyvendinimo Savivaldybės taryba nėra perdavusi Merui) ir (ar) kitų subjektų, kuriems pagal 21.2 punktą jie yra paskirstę patvirtintus tam tikrų metų Savivaldybės biudžeto asignavimus, programų sąmatas. Programų sąmatos tvirtinamos pagal programas.

21.4. atlikti pirmųjų biudžetinių metų bendros asignavimų sumos ketvirtinį paskirstymą;

21.5. kontroliuoti savo įstaigos ir (ar) biudžetinių įstaigų kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Meras, išskyrus tas biudžetinės įstaigos savininko teises ir pareigas, kurios yra priskirtos Savivaldybės tarybos  išimtinei ir paprastajai kompetencijai (jeigu Savivaldybės tarybos paprastosios kompetencijos įgyvendinimo Savivaldybės taryba nėra perdavusi Merui) ir (ar) kitų subjektų, kuriems pagal 21.2 punktą jie yra paskirstę patvirtintus tam tikrų metų Savivaldybės biudžeto asignavimus, įsipareigojimų vykdymą;

21.6.programoms vykdyti skirtas lėšas naudoti  pagal jų paskirtį teisėtai, ekonomiškai, efektyviai ir rezultatyviai;

22. Skyrius, vadovaudamasis patvirtintu Savivaldybės biudžetu, programų sąmatomis, atsižvelgdamas į Finansų ministerijos paskelbtą pirmųjų biudžetinių metų ketvirčiais paskirstytą gyventojų pajamų mokesčio planą, sudaro pirmųjų biudžetinių metų ketvirčiais paskirstytą savivaldybės biudžeto pajamų ir programų finansavimo planą pagal Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojus, programas, finansavimo šaltinius ir išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnius. Šį planą tvirtina Meras.

23. Asignavimų valdytojų vadovai turi teisę biudžetiniais metais:

23.1. ne vėliau kaip likus 15 (penkiolika) kalendorinių  dienų iki atitinkamo ketvirčio pabaigos, pateikti  Skyriui prašymus keisti patvirtintų Savivaldybės biudžeto asignavimų pagal ekonominę ir funkcinę klasifikaciją (nekeičiant programos, priemonės) paskirtį, neviršydami patvirtintų tam tikrai programai bendrųjų asignavimų sumų, jeigu keičiama suma sudaro ne mažiau kaip 100 (šimtas) eurų;

23.2. vieną kartą per ketvirtį keisti bendros asignavimų sumos ketvirtinį paskirstymą;

23.3. asignavimus darbo užmokesčiui tikslinti ketvirtame ketvirtyje (išskyrus tuos atvejus, kai keičiasi teisės aktai ir (arba) asignavimų valdytojas  Skyriui raštu pagrindžia darbo užmokesčio fondo tikslinimo būtinumą). Asignavimus darbo užmokesčiui didinti tik iš sutaupytų asignavimų ir tik tais atvejais, kai toks padidinimas nelemia papildomo asignavimų poreikio kitais biudžetiniais metais.

24. Mero potvarkiais keičiamas ketvirtinis biudžeto pajamų ir asignavimų paskirstymas, nekeičiant bendrų Savivaldybės biudžeto asignavimo sumų pagal kiekvieną asignavimų valdytoją, programą ir lėšų šaltinį.

25. Mero potvarkių projektus dėl ketvirtinio biudžeto pajamų ir asignavimų paskirstymo keitimo rengia  Skyrius.

26. Biudžetinės įstaigos vadovas, prieš nustatydamas ir keisdamas biudžetinės įstaigos struktūrą ir darbuotojų pareigybių sąrašą, suderina su Meru,  Skyriaus vedėju ir atitinkamą sritį kuruojančiu Savivaldybės administracijos specialistu ar skyriaus vedėju.

27. Savivaldybės biudžetas Savivaldybės tarybos sprendimu keičiamas, kai:

27.1. pakeičiamas Pasvalio rajono savivaldybės strateginis veiklos planas;

27.2. Seimo įstatymais, Vyriausybės nutarimais, ministerijų įsakymais skiriamos papildomos lėšos ar keičiamos skirtų asignavimų sumos;

27.3 gaunamos Europos Sąjungos ir tarptautinės finansinės paramos ir kitos lėšos;

27.4. keičiasi asignavimų valdytojai;

27.5. paskirstomas biudžeto lėšų likutis;

27.6. paskirstomos gautos viršplaninės pajamos;

27.7. nevykdomas biudžeto pajamų planas ir būtina mažinti ar perskirstyti biudžeto asignavimus;

27.8. perskirstomos lėšos ugdymo reikmėms;

27.9. keičiasi asignavimų paskirstymas asignavimų valdytojams, programoms;

27.10. kitais atvejais, kai vykdomi priimti Savivaldybės tarybos sprendimai.

28. Asignavimų valdytojai prašymus Savivaldybės tarybai dėl asignavimų paskirties keitimo pagal programų finansavimo šaltinius, priemones, funkcinės ir ekonominės klasifikacijos kodus pateikia prieš 17 (septyniolika) darbo dienų iki planuojamo Savivaldybės tarybos posėdžio. Kartu su prašymu pateikiama Pažyma - pranešimas apie strateginio veiklos plano pakeitimus ir Pažyma - pranešimas apie biudžeto asignavimų pakeitimus.

29. Asignavimų valdytojai vadovaudamiesi priimtu Savivaldybės tarybos sprendimu dėl Savivaldybės biudžeto patikslinimo per 2 (dvi) darbo dienas pateikia Finansų skyriui papildomas (jeigu papildomai buvo skirta lėšų) programų sąmatas.

 

III SKYRIUS

SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO VYKDYMAS IR ASIGNAVIMŲ ADMINISTRAVIMAS

 

30. Savivaldybės biudžeto vykdymą organizuoja Meras.

31. Biudžeto pajamų ir išlaidų įvykdymo apskaitą tvarko, patvirtintų biudžete programų finansavimą ir jo kontrolę vykdo  Skyrius.

32. Savivaldybės biudžeto (iždo) mokėjimo operacijų vykdymą organizuoja  Skyrius per Lietuvos Respublikos finansų įstaigas. Pervedant asignavimus iš Savivaldybės iždo sąskaitos, mokėjimo nurodymus pasirašo  Skyriaus specialistas, o tvirtina  Skyriaus vedėjas (jo nesant – Savivaldybės administracijos direktorius).

33. Asignavimai iš Savivaldybės biudžeto išduodami tik toms išlaidoms, kurios numatytos asignavimų valdytojų vykdomų programų sąmatose, padengti. Finansavimas vykdomas vadovaujantis programų sąmatomis, pagal mokėjimo paraiškose nurodytas priemones.   

34. Skyrius asignavimų valdytojus finansuoja pagal asignavimų valdytojų  Skyriui pateiktas paraiškas per biudžeto apskaitos programą.

35. Paraiškos lėšoms gauti teikiamos pagal poreikį, bet ne vėliau kaip prieš 3 (tris) darbo dienas iki mokėjimo termino.

36. Skyrius gali nepriimti paraiškų arba laikinai sulaikyti paraiškų apmokėjimą, jei jos netinkamai įformintos arba padaryta klaidų, jei jos pateiktos nesilaikant nurodytų terminų, jei  prašoma lėšų suma viršija asignavimų valdytojų programos sąmatoje ketvirčiui planuotus asignavimus pagal programas, finansavimo šaltinius, priemones, funkcinės ir ekonominės klasifikacijos kodus.

37. Biudžeto asignavimai pagal pateiktas paraiškas pervedami ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jų pateikimo  Skyriui. Šis paraiškų apmokėjimo terminas netaikomas, kai nevykdomas patvirtintas Savivaldybės biudžeto pajamų planas ir gaunamų pajamų nepakanka visoms planuotoms tam laikotarpiui išlaidoms apmokėti. Gautas lėšas asignavimų valdytojai privalo naudoti tik toms reikmėms, kurios buvo nurodytos paraiškoje. 

38. Skyrius paskolas bankams grąžina ir paskolų aptarnavimo išlaidas (palūkanas) moka pagal paskolų sutartyse nustatytus terminus ir sąlygas. 

39. Savivaldybei gavus papildomų tikslinės paskirties dotacijų ar kitų lėšų iš valstybės biudžeto, Savivaldybės biudžetinės įstaigos ir Savivaldybės administracijos padaliniai (seniūnijos) gali būti finansuojamos viršijant patvirtintą programos sąmatą. Biudžeto tikslinimo metu papildomai gautos tikslinės paskirties dotacijos ar kitos lėšos iš valstybės biudžeto įtraukiamos į Savivaldybės biudžeto pajamų ir išlaidų planą.

40. Asignavimų valdytojai Europos Sąjungos finansinės paramos, kitos gaunamos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšas gali naudoti tik Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos gaunamos tarptautinės  finansinės paramos projektams ir programoms arba pagal atitinkamas sutartis nustatytiems projektams finansuoti.    

41. Jeigu nevykdomas Savivaldybės biudžeto pajamų planas, finansavimas asignavimų valdytojams vykdomas ir asignavimų valdytojai naudoja šias lėšas pagal šiuos prioritetus:

41.1. darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos;

41.2. socialinė parama (socialinės pašalpos, kompensacijos, kita socialinė parama);

41.3. paskolų grąžinimas ir palūkanų mokėjimas;

41.4. komunalinių ir ryšio paslaugų, transporto išlaikymo, mitybos išlaidos;

41.5. keleivių vežimo vietiniais susisiekimo maršrutais nuostolių kompensavimas;

41.6. kitos Savivaldybės biudžete numatytos išlaidos.        

42. Biudžetinių įstaigų išlaidos už kasmetines atostogas ar išeitinėms išmokoms išmokėti finansuojamos teisės aktų nustatyta tvarka, nesilaikant 41 punkte nustatyto eiliškumo. 

43. Taisyklių 41 punkto nuostatos netaikomos finansuojant programas iš biudžetinių įstaigų pajamų, gautų už teikiamas paslaugas, jeigu asignavimų valdytojai gautas pajamas pervedė į biudžeto sąskaitą, valstybės biudžeto gautų specialiųjų dotacijų ir kitų tikslinės paskirties lėšų.

44. Valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms vykdyti, specialios tikslinės dotacijos ugdymo reikmėms finansuoti, specialios tikslinės dotacijos savivaldybių mokykloms (klasėms arba grupėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės paramos lėšomis ir kitų tikslinių valstybės biudžeto lėšomis finansuojamų išlaidų finansavimas vykdomas tik gavus lėšas iš atitinkamų valstybės institucijų.

45. Skyrius gali apriboti, o prireikus – ir sustabdyti įstaigų finansavimą, jei paaiškėja, kad asignavimų valdytojai netinkamai naudoja lėšas, laiku nepateikia patvirtintų Savivaldybės biudžeto programų sąmatų ar skirtų lėšų naudojimo ataskaitų.

46. Metų pabaigoje likusios nepanaudotos tikslinės paskirties lėšos, nustatytos Savivaldybės  biudžetui priimant atitinkamų metų Lietuvos Respublikos Seimo valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymą, lėšos, kurios per metus buvo paskirtos Savivaldybės biudžetui pagal atskirus įstatymus ar Vyriausybės nutarimus  arba panaudotos ne pagal tikslinę paskirtį, grąžinamos į valstybės biudžetą iki sausio 10 dienos, jeigu atitinkamų metų Lietuvos Respublikos Seimo valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme nenustatyta kitaip. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai nepanaudotas biudžeto lėšas grąžina į Savivaldybės biudžeto sąskaitą ne vėliau kaip iki gruodžio 31 d.

47. Asignavimų valdytojas - Savivaldybės administracija skirdama lėšas nepavaldžiai biudžetinei įstaigai, kurios savininko teises ir pareigas įgyvendina kitas asignavimų valdytojas ir (arba) kuri yra atskaitinga kitam asignavimų valdytojui, ir (arba) kitam subjektui, kuris priklauso kitai viešojo sektoriaus subjektų grupei nei šis asignavimų valdytojas arba nepriskiriamas viešojo sektoriaus subjektams, pasirašo su jais biudžeto lėšų naudojimo sutartį (išskyrus atvejus, kai teisės aktai nustato  kitą biudžeto lėšų skyrimo tvarką). Biudžeto lėšų naudojimo sutartis gali būti sudaroma ne ilgesniam nei biudžeto/strateginio veiklos plano planavimo laikotarpiui. Biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nurodoma:

47.1. subjektui skiriamų Savivaldybės biudžeto lėšų suma ir asignavimų valdytojo programa, priemonė pagal kurias skiriamos lėšos;

47.2. Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo tikslinė paskirtis;

47.3. veiklos, kuriai finansuoti skiriamos lėšos, stebėsenos rodikliai (ne mažiau kaip vienas);

47.4. planuojamas detalus biudžeto lėšų, skiriamų subjektui, paskirstymas pagal išlaidų ekonominę klasifikaciją arba kitą principą, kurį taikant atskleidžiamas planuojamas subjekto lėšų panaudojimas, išskyrus tuos atvejus, kai vykdomi darbai arba teikiamos paslaugos pagal galiojančius įkainius ar tarifus;  

47.5. atsiskaitymo asignavimų valdytojui  už veiklą, kuriai finansuoti skiriamos Savivaldybės biudžeto lėšos, ir jos stebėsenos rodiklių įvykdymą tvarka;

47.6. atsiskaitymo asignavimų valdytojui tvarka už Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimą (nurodant išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnius) ir asignavimų valdytojui pareikalavus finansinės veiklos dokumentų, kuriais pagrindžiamas lėšų panaudojimas, sąrašo, kuriame pateikiami asignavimų valdytojo nustatyti duomenys, arba šių dokumentų kopijų pateikimo tvarka;

47.7. kad biudžetiniams metams arba sutartiniams įsipareigojimams, jeigu biudžeto lėšų naudojimo sutartis sudaroma ilgesniam nei vienų biudžetinių metų laikotarpiui, pasibaigus subjektų disponuojamose sąskaitose esančios biudžeto lėšos grąžinamos asignavimų valdytojui, skyrusiam Savivaldybės biudžeto lėšas;

47.8. jeigu Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis sudaroma ilgesniam nei vienų biudžetinių metų  laikotarpiui,- sąlyga, kad sutarties suma gali būti peržiūrėta ir keičiama, jeigu keičiasi atitinkamam Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojui patvirtintos biudžetinių metų Savivaldybės biudžeto asignavimų sumos;

47.9. prireikus kitos nuostatos, padedančios asignavimų valdytojui užtikrinti programų vykdymo ir paskirtų Savivaldybės biudžeto asignavimų naudojimo teisėtumą, ekonomiškumą, efektyvumą ir rezultatyvumą.

48. Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis nepasirašoma, kai iš Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojui patvirtintų asignavimų skiriamos:

48.1. Savivaldybės mero rezervo lėšos;

48.2. Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos gaunamos tarptautinės finansinės paramos lėšos, jeigu teisės aktuose nustatyta kitokia šių lėšų skyrimo tvarka;

48.3. lėšos kitokiais teisės aktuose numatytais atvejais ir kitokia biudžeto lėšų skyrimo tvarka (kai Savivaldybės tarybos sprendimais patvirtintos tvarkos nenumato sutarčių sudarymo reikalavimo).

 

IV SKYRIUS

SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO PAJAMOS, BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ PAJAMOS IR JŲ NAUDOJIMAS

 

49. Savivaldybės biudžeto pajams sudaro pagal įstatymus į savivaldybių biudžetus mokami mokesčiai, privalomi mokėjimai, rinkliavos, valstybės biudžeto dotacijos ir kitos pervedamos lėšos, biudžetinių įstaigų pajamos, pajamos iš Savivaldybės turto, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos įplaukos ir kitos įplaukos.

50. Savivaldybės biudžetui priskirtus mokesčius, kitas įmokas bei rinkliavas valstybinė mokesčių inspekcija perveda į Savivaldybės iždo sąskaitą.

51. Valstybinė mokesčių inspekcija, vadovaudamasi mokesčių ir kitų įmokų į biudžetus apyskaitos duomenimis, kiekvieną mėnesį teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais pateikia Merui pajamų vykdymo ataskaitą pagal pajamų rūšis. Meras per 2 darbo dienas nuo ataskaitinio mėnesio pabaigos pagal finansų ministro patvirtintą formą, pateikia Valstybinei mokesčių inspekcijai duomenis apie tiesiogiai į Savivaldybės iždo sąskaitą pervestas lėšas.

52. Nuomos mokestis už valstybinę žemę, valstybinio vidaus vandenų fondo vandens telkinius ir vietinės rinkliavos iš surenkamosios sąskaitos į Savivaldybės iždo sąskaitą pervedamas kiekvieno mėnesio paskutinę darbo dieną.

53. Savivaldybės Aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos pajamas Valstybinė mokesčių inspekcija perveda į atskirą Savivaldybės iždo tikslinę sąskaitą. Programos finansavimo pajamos ir išlaidos planuojamos Savivaldybės biudžete Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka.

54. Biudžetinių įstaigų pajamos – biudžetinių įstaigų gautos pajamos už trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo turto nuomą, teikiamas paslaugas ir kitos gautos pajamos, kurių panaudojimo tikslinė paskirtis nustatyta Lietuvos Respublikos įstatymuose arba Vyriausybės nutarimuose, kurios įmokamos į Savivaldybės biudžetą ir naudojamos vadovaujantis įstatymais arba Vyriausybės nutarimais, Savivaldybės tarybos sprendimais šių įstaigų vykdomoms programoms finansuoti.

55. Pajamas ir išlaidas už teikiamas paslaugas kartu su Savivaldybės biudžetu tvirtina Savivaldybės taryba.

56. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojų vadovai kasmet kartu su Savivaldybės biudžeto asignavimų projektu rengia ir teikia programų, vykdomų iš biudžetinių įstaigų pajamų, gautų už teikiamas paslaugas, sąmatų projektus ir pateikia  Skyriui. Sąmatų projektai sudaromi pagal programas, priemones, funkcinės ir ekonominės klasifikacijos kodus.

57. Biudžetinės įstaigos gautas pajamas už teikiamas paslaugas kaupia atskiroje sąskaitoje. Šioje sąskaitoje surinktas lėšas ne rečiau kaip du kartus per mėnesį arba vieną kartą per mėnesį, jei šios pajamos neviršija 100 (vienas šimtas) eurų per mėnesį, bet ne vėliau kaip priešpaskutinę mėnesio darbo dieną,  arba kai yra poreikis teikti mokėjimo paraišką programos, kuri finansuojama biudžetinių įstaigų pajamų, išlaidoms apmokėti, perveda į Savivaldybės biudžetą.

58. Biudžetinė įstaiga pervesdama pajamas, gautas už teikiamas paslaugas į Savivaldybės biudžetą pavedime turi nurodyti atitinkamą pajamų klasifikacijos kodą:

58.1.    1.4.2.1.1.1. – biudžetinių įstaigų pajamos už prekes ir paslaugas;

58.2.    1.4.2.1.2.1. – pajamos už ilgalaikio ir trumpalaikio materialiojo turto nuomą;

58.3.    1.4.2.1.4.1. – įmokos už išlaikymą švietimo, socialinės apsaugos ir kitose įstaigose. 

59. Biudžetinių įstaigų pajamos jų vykdomoms programoms finansuoti pervedamos pagal Finansų skyriui pateiktą paraišką, pagal programų kodus, priemones, funkcinę ir ekonominę klasifikaciją, neviršijant programos sąmatoje patvirtintų asignavimų ir įmokėtų į Savivaldybės biudžetą sumų.

60. Pasibaigus ataskaitiniam laikotarpiui, iki kito mėnesio 20 d., biudžetinės įstaigos pateikia  Skyriui ketvirtinę Savivaldybės biudžetinių įstaigų pajamų įmokų ataskaitą (forma S-7).                

61. Biudžetinių įstaigų pajamos pagal patvirtintas programų sąmatas naudojamos šių įstaigų išlaidoms, susijusioms su paslaugų teikimu dengti, taip pat pagrindinės veikloms išlaidoms – prekėms ir paslaugoms, įskaitant ir komunalines išlaidas, turtui įsigyti, darbo užmokesčiui ir su juo susijusiais mokesčiais mokėti.

62. Pajamos už negyvenamųjų patalpų nuomą  pirmiausia naudojamos turtui, iš kurio jos gautos, pagerinti, išlaikyti, komunalinėms paslaugoms, patalpų remonto, materialinės bazės ir įstaigų renginių organizavimo išlaidoms padengti.

63. Pajamos už gyvenamųjų patalpų nuomą naudojamos Savivaldybės socialinio būsto remontui bei jo atnaujinimui, patalpų administravimui ar laikinai neapgyvendintų patalpų išlaidoms padengti.

64. Gautos iš patalpų nuomininkų įmokos už trečiųjų asmenų suteiktas komunalines paslaugas (šildymą, elektros energiją, vandenį ir panašiai) naudojamos už šių asmenų suteiktas komunalines paslaugas apmokėti.

65. Biudžetinė įstaiga programų išlaidoms padengti pirmiausia turi naudoti asignavimus, gautus iš einamaisiais biudžetiniais metais įmokėtų į Savivaldybės biudžetą biudžetinės įstaigos pajamų, įskaitant ankstesniais metais nepanaudotus šių lėšų likučius ir viršplanines pajamas, išskyrus konkrečiam tikslui numatytas lėšas, kurių negali naudoti kitiems tikslams.

66. Pasibaigus biudžetiniams metams, biudžetinės įstaigos atskiroje sąskaitoje, kurioje kaupiamos gautos pajamos, gali likti lėšų likutis, į sąskaitą gautas per paskutinio metų mėnesio 5 (penkias) darbo dienas.

67. Pajamos, gautos už teikiamas paslaugas iš kitos biudžetinės įstaigos, priskiriamos kitoms biudžetinių įstaigų lėšoms ir apskaitomos kitų lėšų atskiroje sąskaitoje. Šios lėšos nepervedamos į Savivaldybės biudžetą ir naudojamos pagal atskirą įstaigos vadovo patvirtintą išlaidų sąmatą įstaigos funkcijoms vykdyti. 

 

V SKYRIUS

BIUDŽETO APYVARTINIŲ LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

68. Savivaldybės biudžeto apyvartinės lėšos (toliau – apyvartinės lėšos) sudaromos iš Savivaldybės biudžeto lėšų likučio, o kai jo nepakanka – iš Savivaldybės biudžeto pajamų.

69. Apyvartines lėšas sudaro:

69.1. nepaskirstytos asignavimų valdytojams praėjusiais biudžetiniais metais gautos viršplaninės pajamos;

69.2. pervestos į Savivaldybės iždo sąskaitą  ir nepanaudotos biudžetiniais metais biudžetinių įstaigų gautos pajamos.

69.3.nepanaudoti praėjusiais metais asignavimai ir gautos viršplaninės pajamos, kurių tikslinė paskirtis nustatyta Lietuvos Respublikos įstatymuose, Vyriausybės nutarimuose, savivaldybės tarybos sprendimuose it kituose teisės aktuose;

69.4. kiti Savivaldybės biudžeto lėšų likučiai, apskaityti Savivaldybės iždo sąskaitoje praėjusių biudžetinių metų gruodžio 31 d.

70. Savivaldybės biudžeto apyvartos lėšos naudojamos:

70.1. biudžetinių įstaigų į biudžetą įmokėtų, bet praėjusiais metais nepanaudotų lėšų likučiams grąžinti;

70.2. asignavimų valdytojų programoms finansuoti iš nepanaudotų asignavimų ir gautų viršplaninių pajamų likučių, kurių tikslinė paskirtis numatyta įstatymuose, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimuose ar Savivaldybės tarybos sprendimuose. Jos perkeliamos į kitus biudžetinius metus ir paliekamos asignavimų valdytojams;

70.3. einamųjų metų Savivaldybės biudžeto kasos operacijoms vykdyti, kai nepakanka biudžete patvirtintų prognozuojamų pajamų arba nevykdomas atitinkamo laikotarpio Savivaldybės biudžeto pajamų planas:

70.4. einamųjų metų Savivaldybės biudžeto lėšų stygiui dengti, kai nepakanka prognozuojamų pajamų;

70.5. trumpalaikiams įsipareigojimams (mokėtinoms sumoms), išskyrus ilgalaikius įsipareigojimus, susidariusiems praėjusių metų gruodžio 31 diena, padengti;

70.6. projektams, kurie finansuojami kompensavimo būdu, įgyvendinti;

70.7. investiciniams projektams;

70.8. paskoloms grąžinti ir palūkanoms mokėti.

 

VI SKYRIUS

BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ GAUNAMA PARAMA (PINIGINĖS LĖŠOS) PAGAL LIETUVOS RESPUBLIKOS LABDAROS IR PARAMOS ĮSTATYMĄ, BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ DEPOZITAI IR KITOS LĖŠOS

 

71. Biudžetinės įstaigos pagal Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymą gautą  paramą (pinigines lėšas) gali naudoti biudžetinių įstaigų uždaviniams įgyvendinti ir funkcijoms atlikti.

72. Gautos paramos apskaita tvarkoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymu ir ji naudojama pagal atskirą biudžetinės įstaigos vadovo patvirtintą išlaidų sąmatą. Sąmata turi būti suderinta su paramos tiekėju tuo atveju, kada sudaroma paramos teikimo sutartis, kurioje ši sąlyga numatyta.

73. Biudžetinių įstaigų depozitai – laikinai šių įstaigų saugomos ir dėl tam tikrų aplinkybių arba susitarimų turimos lėšos. Depozitinės lėšos laikomos atskiroje banko sąskaitoje ir, susidarius atitinkamoms aplinkybėms, grąžinamos asmenims arba organizacijoms (toliai- depozitoriai), kuriems jos priklauso.

74. Biudžetinės įstaigos depozitus saugo ribotą laiką:

74.1. lėšas, kurios turi būti grąžintos fiziniams asmenims, - 3 metus po šių lėšų grąžinimo sąlygose nurodyto termino;

74.2. lėšas, kurios turi būti grąžinamos biudžetinėms įstaigoms, - iki biudžetinių metų pabaigos;

74.3. lėšas, kurios turi būti grąžintos kitiems juridiniams asmenims, - metus po šių lėšų grąžinimo sąlygose nustatyto termino.

75. Depozitoriams nustatytu laiku neatsiėmus savo lėšų, biudžetinės įstaigos perveda jas į atitinkamą biudžetą per 10 darbo dienų pasibaigus saugojimo laikotarpiui.

76. Kitoms biudžetinių įstaigų lėšoms priskiriamos:

76.1. lėšos, gautos įvykus draudžiamajam įvykiui, kai draudimo išmokos gavėjas yra biudžetinė įstaiga;

76.2. pagal Labdaros ir paramos įstatymą gauta parama;

76.3. iš valstybės, tarptautinių ir užsienio organizacijų gautos kompensacijos, skirtos  ankstesniais biudžetiniais metais turėtoms dalyvavimo jų organizuojamuose renginiuose, programose, projektuose ir tyrimuose išlaidoms padengti;

76.4. biudžetinių įstaigų skelbiamų konkursų dalyvių mokesčiai;

76.5. netesybos;

76.6. lėšos, teisės aktų nustatyta tvarka gautos konkretiems gavėjams - fiziniams asmenims -išlaikyti (globos (rūpybos) išmokos, nustatytos Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatyme);

76.7. lėšos, gautos iš kitos biudžetinės įstaigos už šiai įstaigai teikiamas paslaugas;

76.8. palūkanos gautos už Taisyklių 73 punkte nurodytus depozitus;

76.9. kitos lėšos, gautos iš juridinių ir fizinių asmenų, taip pat tarptautinių ir užsienio organizacijų tam tikroms nenumatytoms biudžetinių įstaigų programų sąmatose išlaidoms padengti ir kurios nėra gautos kaip asignavimai.

77. Kitos biudžetinių įstaigų lėšos naudojamos pagal biudžetinės įstaigos vadovo patvirtintą išlaidų sąmatą įstaigos funkcijoms atlikti.

 

VII SKYRIUS

SAVIVALDYBĖS įsiskolinimų PADENGIMO TVARKA

 

78. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai:

78.1. iki metų pradžios atlieka mokėtinų ir gautinų sumų inventorizaciją;

78.2. sudarant programų sąmatų projektus, numato reikiamus asignavimus praėjusių metų mokėtinoms sumoms dengti neviršijant tiems metams skirtų asignavimų;

78.3. negali prisiimti įsipareigojimų ir sudaryti sutarčių darbams ir paslaugoms atlikti, kol nėra numatytas ir patvirtintas finansavimo šaltinis.

79. Jeigu Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai visiems per metus atsiradusiems įsiskolinimams įvykdyti neturi pakankamai lėšų, pirmiausia padengiami anksčiausiai atsiradę įsiskolinimai:

79.1. darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos;

79.2. socialinė parama (socialinės pašalpos, kompensacijos, kita socialinė parama);

79.3. paskolų grąžinimas ir palūkanų mokėjimas;

79.4. komunalinių ir ryšio paslaugų, transporto išlaikymo, mitybos išlaidos;

79.5. keleivių vežimo vietiniais susisiekimo maršrutais nuostolių kompensavimas;

79.6. kitos Savivaldybės biudžete numatytos išlaidos.        

80. Asignavimų valdytojai pasibaigus ataskaitiniam ketvirčiui iki kito mėnesio 20 d. pagal finansų ministro patvirtintas formas teikia Skyriui Mokėtinų sumų ataskaitą.  Skyrius Savivaldybės Mokėtinų sumų ataskaitą teikia Finansų ministerijai per Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinę sistemą (VSAKIS) per 50 dienų pasibaigus ataskaitiniam ketvirčiui.

 

VIII SKYRIUS

SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO VYKDYMO ir finansinių ataskaitų rinkiniai

 

81. Asignavimų valdytojai biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius rengia vadovaudamiesi Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymu ir Finansų ministerijos nustatytomis Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio sudarymo taisyklėmis.

82. Savivaldybės biudžeto įvykdymo ketvirtinių ir metinių ataskaitų rinkinius rengia  Skyrius, vadovaudamasis Savivaldybės biudžeto apskaitos duomenimis – į Savivaldybės biudžetą gautų pajamų ir Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojų panaudotų asignavimų bei asignavimų valdytojų pateiktais biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniais. Savivaldybės biudžeto vykdymo ir finansinių ataskaitų rinkinius pasirašo Meras ir už atskaitų parengimą atsakingas asmuo.

83. Asignavimų valdytojai sudaro biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius ir pasirašytus  Skyriui per dokumentų valdymo sistemą pateikia:

83.1. pasibaigus ataskaitiniam ketvirčiui iki kito mėnesio 12 dienos;

83.2. pasibaigus ataskaitiniams metams iki kito mėnesio 15 dienos.

84. Savivaldybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai rengiami pagal finansų ministro patvirtintas atskaitomybės formas ir taisykles.

85. Savivaldybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinį  Skyrius Finansų ministerijos nustatytais terminais bei nustatyta forma pateikia Finansų ministerijai.

86. Savivaldybės kontroliuojami viešojo sektoriaus subjektai (VSS):

86.1. finansinius ataskaitų rinkinius sudaro ir teikia  Skyriui vadovaujantis Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymu, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartais, Viešojo sektoriaus subjektų finansinių ataskaitų konsolidavimo tvarkos aprašu bei Viešojo sektoriaus subjektų finansinių ataskaitų konsolidavimo metodika;

86.2. metinių finansinių ataskaitų duomenis teikia į Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinę sistemą (toliau – VSAKIS), kurioje atlieka Lietuvos Respublikos finansų ministro patvirtintame atitinkamų metų konsolidavimo kalendoriuje nurodytus veiksmus pagal kalendoriuje nustatytus terminus;

86.3. per dokumentų valdymo sistemą teikia Skyriui tarpinių finansinių ataskaitų rinkinius ne vėliau kaip per 40 dienų pasibaigus tarpiniam ataskaitiniam laikotarpiui, metinius finansinių ataskaitų rinkinius – ne vėliau kaip iki kovo 1 d.

87. Savivaldybės metinį finansinių ataskaitų rinkinį parengia  Skyrius Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje Konsolidavimo kalendoriuje nustatytais terminais.

88. Savivaldybės metinį biudžeto vykdymo ir metinį finansinių ataskaitų rinkinius  Skyrius pateikia Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybai auditui atlikti Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme nustatytais terminais. 

89. Savivaldybės biudžeto vykdymo ir grupės finansinių ataskaitų rinkiniai skelbiami viešojo sektoriaus interneto svetainėse vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymo nustatyta tvarka.

 

IX SKYRIUS

KONTROLĖ IR VERTINIMAS

 

90. Savivaldybės biudžeto vykdymo, asignavimų valdytojų programų sąmatų, Savivaldybės biudžeto lėšų apskaitos ir konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinių auditą atlieka  Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba.

91. Biudžeto asignavimų valdytojų ir jiems pavaldžių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų programų vykdymą vertina Savivaldybės administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius, vadovaudamasis Vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymu ir kitais vidaus auditą reglamentuojančiais teisės aktais.

 

X SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

92. Taisyklėse nereglamentuoti atvejai tvarkomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

______________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Pasvalio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T1-84, 2022-04-27, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08725

Dėl Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2019 m. birželio 26 d. spendimo Nr. T1-140 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės biudžeto sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Pasvalio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T1-127, 2023-05-24, paskelbta TAR 2023-05-26, i. k. 2023-10060

Dėl Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2019 m. birželio 26 d. sprendimo Nr. T1-140 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės biudžeto sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Pasvalio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T1-353, 2024-10-29, paskelbta TAR 2024-10-29, i. k. 2024-18762

Dėl Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2019 m. birželio 26 d. sprendimo Nr. T1-140 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės biudžeto sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo