Suvestinė redakcija nuo 2020-12-19 iki 2022-03-23

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2019-03-22, i. k. 2019-04499

 

 

Užimtumo tarnybos

prie Lietuvos respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo IR INFORMACIJOS APIE PAŽEIDIMUS TEIKIMO tvarkos aprašo PATVIRTINIMO

 

2019 m. kovo 22 d. Nr. V-140

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos Reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) bei Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatomis, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo trečiuoju skirsniu, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo, Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymo, Vidinių informacijos apie pažeidimus teikimo kanalų įdiegimo ir jų funkcionavimo užtikrinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. lapkričio 14 d.  nutarimu Nr. 1133 „Dėl Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymo įgyvendinimo“ (toliau – Informacijos apie pažeidimus teikimo kanalų tvarkos aprašas), Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“, nuostatomis ir siekdama užtikrinti, kad asmenų prašymai ir skundai būtų nagrinėjami, atsakymai į juos būtų rengiami ir pateikiami vadovaujantis šiais teisės aktais, nepraleidžiant juose nurodytų terminų bei būtų užtikrintas tinkamas Pranešėjų apsaugos įstatymo ir Informacijos apie pažeidimus teikimo kanalų tvarkos aprašo nuostatų įgyvendinimas:

1. Tvirtinu Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir informacijos apie pažeidimus teikimo tvarkos aprašą (toliau – Aprašas) (pridedama).

2. Įpareigoju Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) administracijos padalinių vadovus supažindinti jų vadovaujamo administracijos padalinio esamus ir naujai priimamus valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, su šio įsakymo 1 punktu patvirtintu Aprašu ir užtikrinti, kad būtų laikomasi Aprašo nuostatų.

3. P a v e d u Finansų, teisės ir pirkimų departamento Teisės skyriui organizuoti šio įsakymo paskelbimą Teisės aktų registre ir paskelbti jį Užimtumo tarnybos interneto svetainėje.

4. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2013 m. gegužės 15 d. įsakymą Nr. V-242 „Dėl Asmenų prašymų, pranešimų ir skundų nagrinėjimo Lietuvos darbo biržoje prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos taisyklių patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

5. Šio įsakymo kontrolę vykdo Užimtumo tarnybos direktorius.

 

 

 

Direktorė                                                                                                                       Ligita Valalytė

 

 

PATVIRTINTA

Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

direktoriaus 2019 m. kovo 22 d. įsakymu Nr. V-140

 

 

ASMENŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR INFORMACIJOS APIE PAŽEIDIMUS TEIKIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir informacijos apie pažeidimus teikimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) gaunamų prašymų ir skundų nagrinėjimo tvarką bei informacijos apie pažeidimus teikimo ir nagrinėjimo tvarką.

2. Aprašas parengtas vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos Reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymo, Vidinių informacijos apie pažeidimus teikimo kanalų įdiegimo ir jų funkcionavimo užtikrinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. lapkričio 14 d. nutarimu Nr. 1133 „Dėl Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymo įgyvendinimo“ (toliau – Informacijos apie pažeidimus teikimo kanalų tvarkos aprašas), Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Prašymų ir skundų nagrinėjimo taisyklės), nuostatomis.

3. Apraše vartojamos sąvokos:

3.1. darbuotojas – Užimtumo tarnybos valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį;

3.2. informacija apie pažeidimą – vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu arba kompetentingai institucijai tiesiogiai, arba viešai asmens teikiama informacija apie šio Aprašo 3.5 papunktyje nustatytus požymius atitinkantį pažeidimą;

3.3. kompetentingas subjektas – Užimtumo tarnybos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija, kuri administruoja vidinius informacijos apie pažeidimus teikimo kanalus, nagrinėja jais gautą informaciją apie pažeidimus, užtikrina asmens, pateikusio informaciją apie pažeidimus, konfidencialumą;

3.4. nagrinėjimas – veikla, apimanti prašymo ar (ir) skundo esmės nustatymą, atsakymo parengimą ir pateikimą asmeniui;

3.5. pažeidimas – Užimtumo tarnyboje galbūt rengiama, daroma ar padaryta nusikalstama veika, administracinis nusižengimas, tarnybinis nusižengimas ar darbo pareigų pažeidimas, taip pat šiurkštus privalomų profesinės etikos normų pažeidimas ar kitas grėsmę viešajam interesui keliantis arba jį pažeidžiantis teisės pažeidimas, apie kuriuos pranešėjas sužino iš savo turimų ar turėtų tarnybos, darbo santykių arba sutartinių santykių su Užimtumo tarnyba;

3.6. vidinis informacijos apie pažeidimus teikimo kanalas – Užimtumo tarnyboje nustatyta tvarka sukurta ir taikoma informacijos apie pažeidimus šioje įstaigoje teikimo, tyrimo ir asmens informavimo procedūra;

3.7. kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka Aprašo 2 punkte nurodytuose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS

 

4. Užimtumo tarnyboje gauti prašymai ir skundai, išskyrus tuos, kuriuos nagrinėja Užimtumo tarnybos Kokybės vadybos ir kontrolės skyrius, nagrinėjami Užimtumo tarnybos Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Konsultavimo telefonu skyriuje (toliau – Konsultavimo telefonu skyrius).

5. Prašymai, susiję su konkretaus Užimtumo tarnybos administracijos padalinio kompetencija, gali būti perduodami nagrinėti šiam administracijos padaliniui.

6. Užimtumo tarnybos Kokybės vadybos ir kontrolės skyrius nagrinėja:

6.1. skundus:

6.1.1. kuriuose pateikiama informacija, susijusi su korupcijos apraiškomis Užimtumo tarnybos administracijos padalinių veikloje;

6.1.2. dėl Konsultavimo telefonu skyriaus veiksmų ar neveikimo, įskaitant skundus, susijusius su Konsultavimo telefonu skyriaus priimtais sprendimais nagrinėjant prašymus ir skundus;

6.1.3. gautus elektroniniu paštu pasitikejimolinija@uzt.lt ir anoniminėje pasitikėjimo linijoje skambinant telefono numeriu 1883;

Papildyta papunkčiu:

Nr. V-55, 2020-02-21, paskelbta TAR 2020-02-24, i. k. 2020-03906

 

6.2. prašymus, kuriais teisėsaugos institucijos, teismai ir kitos institucijos bei įstaigos prašo pateikti informaciją, dokumentus, kurie gali būti susiję su Užimtumo tarnybos administracijos padalinių, darbuotojų neteisėtais veiksmais ar neveikimu ir kurie reikalingi jų funkcijoms vykdyti.

7. Užimtumo tarnybos administracijos padaliniams, nagrinėjantiems prašymus ir skundus, kiti administracijos padaliniai turi teikti visą informaciją, dokumentus ar jų kopijas (toliau kartu bendrai vadinama – dokumentai) ir kitokią pagalbą, reikalingą prašymams ir skundams tinkamai išnagrinėti.

8. Užimtumo tarnybos administracijos padalinys, pagal kompetenciją, nurodytą Aprašo 4 – 6 punktuose, nagrinėjantis prašymus ir skundus, gavęs prašymą ar skundą, laikydamasis teisės aktuose nustatytų terminų:

8.1. nedelsiant, bet ne vėliau kaip iki kitos darbo dienos pabaigos, atlieka prašyme ar skunde pateiktos informacijos ir (ar) nurodytų aplinkybių analizę ir nustato jo esmę. Nustatęs, kad skundas ar prašymas turi būti perduotas kitam Užimtumo tarnybos administracijos padaliniui nagrinėti pagal kompetenciją, nedelsiant jį perduoda atitinkamam administracijos padaliniui;

8.2. ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo prašymo ar skundo gavimo dienos nustato prašymui ar skundui reikalingos išnagrinėti ir atsakymui į jį pateikti informacijos ir (ar) dokumentų poreikį bei surenka juos. Jeigu reikalinga informacija ir (ar) dokumentai, kurių neturi Užimtumo tarnybos administracijos padalinys, nagrinėjantis prašymą ar skundą, jis dėl tokios informacijos ir (ar) dokumentų pateikimo kreipiasi į:

8.2.1. kitą Užimtumo tarnybos administracijos padalinį, kuris turi reikalingą informaciją ir (ar) dokumentus. Informacija ir (ar) dokumentai pateikiami per suderintą su Užimtumo tarnybos administracijos padaliniu, kuris prašo informacijos ir (ar) dokumentų, arba jo nurodytą terminą, ne ilgesnį kaip 7 darbo dienos. Šis terminas gali būti pratęstas atsižvelgiant į prašomos informacijos ir (ar) dokumentų apimtį ar kitas aplinkybes, dėl kurių neįmanoma pateikti informacijos ir (ar) dokumentų per nurodytą terminą, tačiau bendras informacijos ir (ar) dokumentų pateikimo terminas negali būti ilgesnis kaip 12 darbo dienų;

8.2.2. kitą instituciją ar įstaigą, kuri turi reikalingą informaciją ir (ar) dokumentus, vadovaujantis Viešojo administravimo įstatymo penktojo skirsnio nuostatomis.

8.3. parengia atsakymą į asmens prašymą ar skundą;

8.4. pateikia arba užtikrina atsakymo į prašymą ar skundą pateikimą asmeniui.

9. Užimtumo tarnybos administracijos padaliniai, teikdami informaciją, dokumentus ar kitokią pagalbą prašymus ir skundus nagrinėjantiems administracijos padaliniams, turi atsižvelgti ne tik į šio administracijos padalinio prašymo pateikti informaciją, dokumentus ar suteikti kitokią pagalbą, turinį, bet ir į asmens prašyme ir skunde esančią informaciją ir pateikti visą reikalingą informaciją, dokumentus ar suteikti kitokią pagalbą, reikalingą tinkamai išnagrinėti prašymą ar skundą.

10. Atsakymai asmenims turi būti suderinti laikantis Dokumentų pasirašymo ir derinimo tvarkos aprašo, kurį tvirtina Užimtumo tarnybos direktorius, reikalavimų.

11. Atsakymas į prašymą ar skundą turi būti aiškus ir argumentuotas, turi būti nurodytos visos prašymo ar skundo nagrinėjimui įtakos turėjusios aplinkybės ir konkrečios teisės aktų nuostatos, kuriomis buvo vadovaujamasi vertinant prašymo ar skundo turinį. Atsakyme į skundą ar prašymą, kurį atsisakoma tenkinti, privalo būti nurodyta apskundimo tvarka (Aprašo 1 priedas).

Punkto pakeitimai:

Nr. V-497, 2020-12-18, paskelbta TAR 2020-12-18, i. k. 2020-27850

 

12. Jeigu specialūs teisės aktai nenumato kitaip, kai asmuo kreipiasi dėl asmens duomenų teikimo ar kitos paslaugos ar informacijos, kuri pagal savo esmę gali būti suteikta tik nustatytos tapatybės asmeniui, turi būti patvirtinta jo asmens tapatybė, kuri priklausomai nuo kreipimosi būdo, gali būti patvirtinta taip:

12.1. kai prašymas teikiamas tiesiogiai atvykus į Užimtumo tarnybą:

12.1.1. prašymą teikiant žodžiu, pateikiant galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą ar asmens tapatybės kortelę);

12.1.2. prašymą teikiant raštu, prašymas turi būti pasirašytas prašymą teikiančio asmens parašu;

12.2. kai prašymas siunčiamas paštu, prašymas turi būti pasirašytas prašymą teikiančio asmens parašu;

12.3. kai prašymas teikiamas elektroninių ryšių priemonėmis, prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu;

12.4. kai prašymas teikiamas telefonu, asmens duomenų teikimo sąlygas ir tvarką nustato Klientų aptarnavimo telefonu tvarkos aprašas, kurį tvirtina Užimtumo tarnybos direktorius.

13. Kai į Užimtumo tarnybą su prašymu ar skundu atstovaujamo asmens vardu kreipiasi asmens atstovas, turi būti laikomasi Prašymų ir skundų nagrinėjimo taisyklių 17 punkte nustatytų reikalavimų.

14. Kiti veiksmai, susiję su prašymų ir skundų priėmimu ir nagrinėjimu, atsakymų į juos pateikimu, jų perdavimu nagrinėti pagal kompetenciją kitoms institucijoms ar įstaigoms, kurie neaptarti Apraše, atliekami vadovaujantis Viešojo administravimo įstatymo, Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo, Prašymų ir skundų nagrinėjimo taisyklių nuostatomis, laikantis šiuose teisės aktuose nustatytų terminų.

 

III SKYRIUS

INFORMACIJOS APIE PAŽEIDIMUS TEIKIMAS, PRIĖMIMAS, REGISTRAVIMAS IR NAGRINĖJIMAS

 

15. Užimtumo tarnyboje informacija apie pažeidimą teikiama vienu iš šių būdų:

15.1. tiesiogiai kompetentingam subjektui;

15.2. elektroninio pašto adresu pranesk@uzt.lt.

16. Informacija apie pažeidimą, Užimtumo tarnyboje gauta kitu būdu (pavyzdžiui, paštu ar kt.), nei nurodyta šio Aprašo 15 punkte, neregistruojama ir, laikantis konfidencialumo, nedelsiant (ne vėliau kaip tą pačią darbo dieną) persiunčiama šio Aprašo 15.2 papunktyje nurodytu elektroninio pašto adresu.

Jeigu Užimtumo tarnyboje gauta informacija apie pažeidimą yra užfiksuota materialaus pavidalo objekte (popieriaus lape (-uose), elektroninėje laikmenoje ir pan.), toks objektas taip pat privalo būti perduotas kompetentingam subjektui.

17. Aprašo 16 punkto pirmojoje pastraipoje nustatyta tvarka informaciją apie pažeidimą persiųsdamas darbuotojas elektroniniame laiške turi nurodyti ar Užimtumo tarnyboje gauta informacija apie pažeidimą užfiksuota materialaus pavidalo objekte ar ne. Jeigu informacija užfiksuota materialaus pavidalo objekte, darbuotojas turi šį objektą įdėti į voką, jį užklijuoti, ant voko nurodyti „Užimtumo tarnybos kompetentingam subjektui“ (toliau – Vokas) ir:

17.1. jeigu materialaus pavidalo objektas gautas Užimtumo tarnyboje, adresu Geležinio Vilko g. 3A, Vilnius, Voką perduoti kompetentingo subjekto funkcijas vykdantiems darbuotojams, nesant galimybės to padaryti, Voką perduoti Užimtumo tarnybos Dokumentų valdymo skyriaus specialistams, kurie Aprašo 15.2 papunktyje nurodytu elektroninio pašto adresu turi informuoti apie gautą Voką, elektroniniame laiške nurodant „Adresu Geležinio Vilko g. 3A, Vilnius, gauta informacija, skirta kompetentingam subjektui“ ir saugoti jį iki kol kompetentingo subjekto funkcijas vykdantys darbuotojai jį pasiims;

17.2. jeigu materialaus pavidalo objektas gautas Užimtumo tarnyboje kitu, nei nurodyta šio Aprašo 17.1 papunktyje, adresu, Voką išsiųsti šio Aprašo 17.1 papunktyje nurodytu adresu. Toliau atliekami veiksmai, numatyti šio Aprašo 17.1 papunktyje jame nustatyta tvarka.

18. Darbuotojas, vadovaudamasis šio Aprašo 16 punktu, perdavęs informaciją kompetentingam subjektui, ir gavęs iš jo patvirtinimą, kad informacija gauta, privalo nedelsiant (ne vėliau kaip tą pačią darbo dieną, kai gautas patvirtinimas) ištrinti šią informaciją.

Informaciją apie pažeidimą draudžiama atskleisti, kopijuoti, platinti ar kitaip ja disponuoti, išskyrus Aprašo 16 punkte nurodytus atvejus.

19. Šio Aprašo 17 punkte nurodytą Voką turi teisę atplėšti tik kompetentingo subjekto funkcijas vykdantys darbuotojai.

20. Informaciją apie pažeidimą Užimtumo tarnybos dokumentų valdymo sistemoje Doclogix esančioje atitinkamoje byloje užregistruoja kompetentingas subjektas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą darbo dieną po šios informacijos gavimo.

21. Darbuotojai, kurie pagal atliekamas funkcijas turi prieigą prie asmens, teikiančio informaciją apie pažeidimą, pateiktų duomenų arba gali sužinoti ją pateikusio asmens duomenis, yra supažindinami su atsakomybe už Pranešėjų apsaugos įstatyme ir (ar) kituose teisės aktuose nustatytų pranešėjų apsaugos reikalavimų pažeidimą, privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą (Aprašo 2 priedas) ir įsipareigoti neatskleisti tokios informacijos ar duomenų trečiosioms šalims.

22. Paslaugas teikiančios įmonės darbuotojai, kurie pagal atliekamas funkcijas turi prieigą prie asmens, Užimtumo tarnyboje teikiančio informaciją apie pažeidimą, pateiktų duomenų arba gali sužinoti ją pateikusio asmens duomenis, yra supažindinami su atsakomybe už Pranešėjų apsaugos įstatyme ir (ar) kituose teisės aktuose nustatytų pranešėjų apsaugos reikalavimų pažeidimą, pasirašo konfidencialumo pasižadėjimą (Aprašo 2 priedas) ir įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos ar duomenų trečiosioms šalims. Tais atvejais, kai atsisakoma pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą, paslaugas teikiančios įmonės, kurių darbuotojai pagal atliekamas funkcijas turi prieigą prie asmens, Užimtumo tarnyboje teikiančio informaciją apie pažeidimą, pateiktų duomenų arba gali sužinoti ją pateikusio asmens duomenis, oficialiu raštu yra informuojamos apie pranešėjų apsaugą Užimtumo tarnyboje ir atsakomybę už Pranešėjų apsaugos įstatyme ir (ar) kituose teisės aktuose nustatytų pranešėjų apsaugos reikalavimų pažeidimą.

23.  Darbuotojai, kuriems tapo žinomi asmens, pateikusio informaciją apie pažeidimą, asmens duomenys arba tokios informacijos turinys, privalo užtikrinti minėtos informacijos ir asmens duomenų konfidencialumą tiek darbo metu, tiek po jo, taip pat pasibaigus darbo, valstybės tarnybos santykiams su Užimtumo tarnyba.

24. Kompetentingas subjektas atlieka Informacijos apie pažeidimus teikimo kanalų tvarkos aprašo 10 punkte nurodytas funkcijas ir turi minėto aprašo 11 punkte nurodytas teises.

Kompetentingas subjektas taip pat analizuoja ir tiria informaciją, kuri Užimtumo tarnybai perduodama nagrinėti pagal kompetenciją pranešėjų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų pagrindu.

25. Informacijos apie pažeidimus nagrinėjimas Užimtumo tarnyboje vyksta atliekant Informacijos apie pažeidimus teikimo kanalų tvarkos aprašo 21 – 25 punktuose nurodytus veiksmus.

26. Teikiant informaciją apie pažeidimus ir atliekant kitus su ja susijusius veiksmus, turi būti laikomasi Pranešėjų apsaugos įstatymo ir Informacijos apie pažeidimus teikimo kanalų tvarkos aprašo reikalavimų.

Skyriaus pakeitimai:

Nr. V-497, 2020-12-18, paskelbta TAR 2020-12-18, i. k. 2020-27850

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

27. Darbuotojai, nagrinėjantys prašymus ir skundus, turi užtikrinti Bendrojo duomenų apsaugos reglamento ir Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi.

28. Dokumentai, informacija, susijusi su prašymų ir skundų nagrinėjimu, saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

29. Informacija ir duomenys (įskaitant asmens duomenis), gauti įgyvendinant pranešėjų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nuostatas, saugomi 3 metus.

Skyriaus pakeitimai:

Nr. V-497, 2020-12-18, paskelbta TAR 2020-12-18, i. k. 2020-27850

 

_________________

 

Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo

ir informacijos apie pažeidimus teikimo

tvarkos aprašo

1 priedas

 

APSKUNDIMO TVARKA

 

Atsakyme į skundą ar prašymą, kurį atsisakoma tenkinti, turi būti nurodyta apskundimo tvarka:

 

„Sprendimas Jūsų pasirinkimu gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatyme nustatyta tvarka _______________

administracinių ginčų komisijos pavadinimas

(_________________)* arba Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta

administracinių ginčų komisijos adresas

tvarka ____________________________ (______________________)** per vieną mėnesį nuo šio

teismo pavadinimas                                                    teismo adresas

sprendimo gavimo dienos.“

 

 

*Pasirenkama pagal poreikį:

1.   Lietuvos administracinių ginčų komisijai (Vilniaus g. 27, 01402 Vilnius) – jei skundžiamas Vilniaus KAD sprendimas arba sprendimas, pasirašytas Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus;

2.   Lietuvos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui (Laisvės al. 36, 44240 Kaunas) – jei skundžiamas Kauno KAD sprendimas;

3.   Lietuvos administracinių ginčų komisijos Klaipėdos apygardos skyriui (Manto g. 37, 92236 Klaipėda) – jei skundžiamas Klaipėdos KAD sprendimas;

4.   Lietuvos administracinių ginčų komisijos Šiaulių apygardos skyriui (Dvaro g. 81, 76299 Šiauliai) – jei skundžiamas Šiaulių KAD sprendimas;

5.   Lietuvos administracinių ginčų komisijos Panevėžio apygardos skyriui (Respublikos g. 62, 35158 Panevėžys) – jei skundžiamas Panevėžio KAD sprendimas.

 

 

**Pasirenkama pagal poreikį:

1.   Vilniaus apygardos administraciniam teismui (Žygimantų g. 2, 01102 Vilnius) – jei skundžiamas Vilniaus KAD sprendimas arba sprendimas, pasirašytas Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus;

2.   Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams (A. Mickevičiaus g. 8A, 44312 Kaunas) – jei skundžiamas Kauno KAD sprendimas;

3.   Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda) jei skundžiamas Klaipėdos KAD sprendimas;

4.   Regionų apygardos administracinio teismo Šiaulių rūmams (Dvaro g. 80, 76298 Šiauliai) – jei skundžiamas Šiaulių KAD sprendimas;

5.   Regionų apygardos administracinio teismo Panevėžio rūmams (Respublikos g. 62, 35158 Panevėžys) – jei skundžiamas Panevėžio KAD sprendimas.

 

______________________

 

Priedo pakeitimai:

Nr. V-497, 2020-12-18, paskelbta TAR 2020-12-18, i. k. 2020-27850

 

 

Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo

ir informacijos apie pažeidimus teikimo

tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)

 

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

_______________________________________________________________________

(asmens vardas ir pavardė, pareigos/ ryšys su Užimtumo tarnyba)

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

20__ m. ____________________ d.

Vilnius

 

1. Aš suprantu, kad, vykdydamas savo pareigas ar teikdamas paslaugas Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, turėsiu prieigą prie informacijos apie asmenis, kuriems, vadovaujantis Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymo nuostatomis taikomas reikalavimas užtikrinti konfidencialumą. Ši informacija Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais gali būti atskleista ar perduota tik įgaliotiems asmenims ar institucijoms.

2. Aš žinau, kad konfidencialią informaciją sudaro asmens, Pranešėjų apsaugos įstatymo nustatyta tvarka pateikusio informaciją apie pažeidimą, duomenys ir kita jį tiesiogiai ar netiesiogiai identifikuoti leidžianti informacija bei informacija apie pažeidimą.

3. Aš pasižadu užtikrinti konfidencialumą ir neatskleisti, neperduoti informacijos, kuriai pagal Pranešėjų apsaugos įstatymą taikomas reikalavimas užtikrinti konfidencialumą, nė vienam asmeniui, kuris nėra įgaliotas naudotis šia informacija, tiek įstaigos viduje, tiek už jos ribų. Taip pat pasižadu pranešti savo tiesioginiam vadovui apie bet kokią pastebėtą ar sužinotą situaciją, kuri gali kelti grėsmę tokios informacijos saugumui ir konfidencialumui užtikrinti.

4. Aš žinau, kad šis konfidencialumo pasižadėjimas galios visą mano darbo laiką Užimtumo tarnyboje ar visą paslaugų teikimo Užimtumo tarnybai laiką, taip pat man perėjus dirbti į kitas pareigas arba pasibaigus tarnybos, darbo ar sutartiniams santykiams ar nustojus teikti paslaugas Užimtumo tarnybai.

5. Aš esu susipažinęs su Pranešėjų apsaugos įstatyme ir kituose teisės aktuose nustatytais pranešėjų apsaugos reikalavimais.

6. Aš esu įspėtas, kad, pažeidus šį konfidencialumo pasižadėjimą, man gali būti taikoma atsakomybė už Pranešėjų apsaugos įstatyme ir (ar) kituose teisės aktuose nustatytų pranešėjų apsaugos reikalavimų pažeidimą.

 

 

__________________                                                                        ____________________

(parašas)                                                                                           (vardas ir pavardė)

_________________

 

Papildyta priedu:

Nr. V-497, 2020-12-18, paskelbta TAR 2020-12-18, i. k. 2020-27850

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-55, 2020-02-21, paskelbta TAR 2020-02-24, i. k. 2020-03906

Dėl Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. kovo 22 d. įsakymo Nr. V-140 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir informacijos apie pažeidimus teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-497, 2020-12-18, paskelbta TAR 2020-12-18, i. k. 2020-27850

Dėl Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. kovo 22 d. įsakymo Nr. V-140 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir informacijos apie pažeidimus teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo