Suvestinė redakcija nuo 2023-02-28 iki 2023-05-26

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2021-06-18, i. k. 2021-13909

 

 

SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS INDIVIDUALIŲ BUITINIŲ NUOTEKŲ  TVARKYMO SISTEMOS PROJEKTAVIMO IR ĮRENGINIŲ ĮSIGIJIMO DALINIO KOMPENSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2021 m. birželio 17 d. Nr. T9-130

Skuodas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 28 ir 30 punktais, 16 straipsnio 4 punktu, Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo 4 straipsnio 6 punktu, Skuodo rajono savivaldybės tarybos  2021 m. vasario 25 d. sprendimu Nr. T9-17 „Dėl Skuodo rajono savivaldybės 2021 metų biudžeto patvirtinimo“, Skuodo rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Pavirtinti Skuodo rajono savivaldybės individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos  projektavimo ir įrenginių įsigijimo dalinio kompensavimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės mero pavaduotoja,                                                                                  Daiva Budrienė

pavaduojanti merą


 

PATVIRTINTA

Skuodo rajono savivaldybės tarybos

2023 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. T9-30

 

SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS INDIVIDUALIŲ BUITINIŲ NUOTEKŲ TVARKYMO SISTEMOS PROJEKTAVIMO IR ĮRENGINIŲ ĮSIGIJIMO DALINIO KOMPENSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Skuodo rajono savivaldybės individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projektavimo ir įrenginių įsigijimo dalinio kompensavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje gyvenamąją vietą deklaravusių gyventojų (toliau – Pareiškėjas) paraiškų teikimo, vertinimo, lėšų skyrimo tvarką.

2.  Dalinė kompensacija skiriama tik individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projektavimui, mokesčiui už statybą leidžiantį dokumentą ir įrenginių (toliau – Įrenginių): buitinių nuotekų valymo įrenginių, nuotekų kaupimo rezervuarų, įsigijimui. Įrenginiams įsigyti darbai ir kitos paslaugos nekompensuojami.

3Įrenginiai turi būti įrengti Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje, turi atitikti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. gegužės 17 d. įsakymu Nr. D1-236 „Dėl Nuotekų tvarkymo reglamento patvirtinimo“ patvirtinto reglamento (toliau – Reglamento) reikalavimus, o nuotekų kaupimo rezervuarai turi būti įrengti vadovaujantis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2015 m. sausio 9 d. įsakymu Nr. D1-18 „Dėl Nuotekų kaupimo rezervuarų ir septikų įrengimo, eksploatavimo ir kontrolės tvarkos aprašo“ patvirtintu aprašu.

4.  Skuodo rajono savivaldybės taryba (toliau – Taryba) lėšas Įrenginių daliniam kompensavimui numato tvirtindama Skuodo rajono savivaldybės strateginio veiklos plano 6 programos „Infrastruktūros ir investicijų plėtros programa“ 6.1.3.6. priemonę „Vandentiekio ir nuotekų tinklų infrastruktūros tvarkymas“ bei konkrečių metų savivaldybės biudžetą.

5Aprašas taikomas tik buityje susidarančių nuotekų tvarkymui.

6.  Tinkamomis  kompensuoti paraiškos galės būti pripažintos tų Pareiškėjų, kurie:

6.1. Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymo numatyta tvarka savo gyvenamąją vietą yra deklaravę Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje;

6.2. neturi techninės galimybės prisijungti prie centralizuotų nuotekų tinklų ir tokie tinklai neplanuojami įrengti artimiausius 3 metus;

6.3. įsigiję ir įsirengę naujus, nenaudotus, Europos Sąjungos CE ženklinimą turinčius Įrenginius ne anksčiau kaip prieš 12 mėn. iki einamųjų metų kvietimo teikti paraiškas paskelbimo;

6.4. turi Pareiškėjo vardu Įrenginiams gautą statybą leidžiantį dokumentą, jei jis privalomas vadovaujantis statybos techniniu reglamentu STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą  leidžiantį  dokumentą padarinių šalinimas“;

6.5. turi Įrenginių Pareiškėjo vardu išrašytus pirkimo išlaidas pagrindžiančius ir apmokėjimą įrodančius dokumentus (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo pavedimas ar atitinkami įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai);

6.6. turi Įrenginių įrengimą pagrindžiančius dokumentus (atliktų darbų aktas, Įrenginių perdavimo naudoti aktas, Įrenginių paleidimo aktas);

6.7. turi UAB „Skuodo vandenys“ išduotą pažymą dėl Pareiškėjo techninių galimybių prisijungti prie centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų (esamų ar planuojamų nutiesti per artimiausius 3 metus);

6.8. įrenginius įrengę ir pajungę gyvenamosios paskirties pastatui ir (ar) jo priklausiniams Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje.

 

 

II SKYRIUS

PARAIŠKŲ TEIKIMAS, VERTINIMAS, LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO

UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA

 

7. Skuodo rajono savivaldybės administracija (toliau – Administracija) interneto svetainėje (http://www.skuodas.lt) kasmet, ne vėliau kaip iki balandžio 1 dienos, paskelbia kvietimą teikti paraiškas (1 priedas) Įrenginių įrengimo daliniam kompensavimui gauti. Kvietimas papildomai gali būti skelbiamas ir kituose leidiniuose, internete ar kitais būdais.

8. Paraiškas Pareiškėjai gali teikti iki einamųjų metų spalio 1 dienos Administracijai tiesiogiai arba paštu.

9. Paramos paraiška ir susiję dokumentai turi būti pildomi lietuvių kalba. Kita kalba užpildyta paramos paraiška ir susiję dokumentai nepriimami.

10. Paramos paraiška ir susiję dokumentai turi būti pateikti spausdintine forma (surinkti kompiuteriu) arba užpildyti ranka. Neaiškiai arba neįskaitomai ranka užpildytos paraiškos ir susiję dokumentai nepriimami.

11. Turi būti pateikiamas vienas originalus paraiškos egzempliorius ir susijusių dokumentų originalai arba kopijos. Kiekvienas paraiškos ir susijusių dokumentų lapas turi būti patvirtintas pareiškėjo parašu.

12. Su paraiška pateikiami dokumentai:

12.1. Pareiškėjo asmens dokumento kopija;

12.2. Pareiškėjo vardu išrašytos Įrenginių pirkimą ir apmokėjimą įrodančios dokumentų kopijos (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo pavedimas ar atitinkami įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai);

12.3. Pareiškėjo vardu išrašytų Įrenginių įrengimą pagrindžiančių dokumentų kopijos (atliktų darbų aktas, Įrenginių perdavimo naudoti aktas, Įrenginių paleidimo aktas);

12.4. Įrenginių eksploatacinių savybių deklaracija (Įrenginio sertifikato kopija). Įrenginių išvalomos ir į gamtinę aplinką išleidžiamos buitinės nuotekos negali viršyti Reglamente nurodytų užterštumo reikšmių;

12.5. UAB „Skuodo vandenys“ išduota pažyma dėl Pareiškėjo techninių galimybių prisijungti prie centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų (esamų ar planuojamų nutiesti per artimiausius 3 metus).

13. Pareiškėjai užtikrina, kad paraiškoje numatytos išlaidos nebuvo ir nėra finansuojamos iš kitų ES fondų ir kitų viešųjų lėšų.

14. Pateiktų paraiškų vertinimą sudaro 2 etapai:

14.1. administracinės atitikties vertinimas;

14.2. komisijos galutinis vertinimas ir siūlymo direktoriui rengimas.

15. Paraiškų administracinės atitikties vertinimą atlieka Administracijos direktoriaus įsakymu paskirtas Administracijos darbuotojas (toliau – Administracijos darbuotojas), kuris vertina Paraiškų tinkamumą gauti paramą pagal paraiškų pateikimo dieną Pareiškėjų pateiktus ir atitinkamais dokumentais pagrįstus duomenis, viešuosiuose registruose esančius duomenis, taip pat pagal dokumentus ir informaciją, gautą iš pareiškėjo po Administracijos darbuotojo paklausimo (-ų). Jei Pareiškėjų pateikti dokumentai / informacija skiriasi nuo viešuosiuose registruose esančių duomenų, Administracijos darbuotojas vadovaujasi registruose esančiais duomenimis.

16. Administracijos darbuotojas vykdydamas paraiškų administracinės atitikties vertinimą tikrina ir vertina Pareiškėjų pateiktas paraiškas ir dokumentus bei paraiškų ir Pareiškėjų atitiktį Aprašo 6, 8–12 punktams:

16.1. atsako už naudojamų dokumentų priežiūrą ir tvarkos užtikrinimą bei dokumentuose pateiktos informacijos konfidencialumą;

16.2. vertina dokumentus ir užpildo vertinimo klausimynus (2 priedas);

16.3. apskaičiuoja kompensacijos sumą;

16.4. teikia pareiškėjams informaciją apie apskaičiuotą kompensaciją;

16.5. atlieka kitas priskirtas funkcijas.

17. Užregistravus gautą paraišką, Administracijos darbuotojas per 20 darbo dienų  patikrina su paraiška gautų dokumentų tinkamumą, ir, nustatęs pateiktų dokumentų trūkumus, raštu informuoja Pareiškėjus. Pareiškėjai per 10 darbo dienų, tačiau ne vėliau kaip iki spalio 1 d., privalo pašalinti pateiktų dokumentų trūkumus.

18. Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad paraiška pateikta nesilaikant Apraše ir kvietime nustatytų administracinių reikalavimų, toliau tokia paraiška nevertinama.

19. Pasibaigus paraiškų priėmimo terminui ir Administracijos darbuotojui atlikus paraiškų administracinį vertinimą, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų,  paraiškas vertina Administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta 5 narių komisija (toliau – Komisija).

20. Administracijos darbuotojas, atlikęs  administracinės atitikties vertinimą, paraiškas ir užpildytus paraiškų vertinimo klausimynus (2 priedas) el. paštu pateikia Komisijos nariams ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio.

21. Komisijos posėdžius protokoluoja Komisijos pirmininko paskirtas posėdžio sekretorius. Komisijos posėdžio protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Posėdžių protokolai  saugomi Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

22. Komisijos posėdžiai yra teisėti, kai posėdyje dalyvauja daugiau kaip pusė visų Komisijos narių.

23. Komisija sprendimus priima posėdžiuose paprasta balsų dauguma, atviru vardiniu balsavimu, posėdžio eiga ir sprendimai įforminami protokolu.

24. Komisija, vertindama ar įvertinusi paraiškas, gali Pareiškėjų paprašyti papildomų dokumentų Įrenginių įrengimo daliniam kompensavimui gauti ir atlikti patikrą Įrenginių įrengimo vietoje.

25. Jeigu Apraše nurodytomis sąlygomis visų Pareiškėjų prašoma suma viršija tų metų biudžeto 6.1.3.6. „Vandentiekio ir nuotekų tinklų infrastruktūros tvarkymas“ priemonėje numatytą sumą, eiliškumas nustatomas pagal prašymų pirmumo kriterijus ir paraiškos registravimo datą Administracijos dokumentų valdymo sistemoje. Paraiškos, kurioms nepakanka numatytų skirti lėšų, įrašomos į rezervinį sąrašą ir perkeliamos į kitus metus. Kitų metų biudžete, numačius lėšas Įrenginių daliniam kompensavimui, į eilę įrašomi prašymai iš rezervinės prašymų eilės.

26. Komisija, įvertinusi paraiškas ir Administracijos darbuotojo atsiųstus klausimynus, per 5 darbo dienas Administracijos direktoriui teikia siūlymą (protokolo išrašą) dėl paraiškų tenkinimo / netenkinimo ar paraiškų įrašymo į rezervinį sąrašą. Atsižvelgiant į Komisijos pateiktą siūlymą (protokolo išrašą) dėl paraiškų tenkinimo, kompensacijos Pareiškėjams skiriamos Administracijos direktoriaus įsakymu. Priėmus įsakymą, lėšos per 20 darbo dienų pervedamos Pareiškėjui į paraiškoje nurodytą banko sąskaitą

27.  Prašymų pirmumo vertinimo kriterijai:

27.1. Įrenginiai įrengiami daugiabučiui gyvenamajam namui, įvertinant butų skaičių name;

27.2. Įrenginiai įrengiami buitinių nuotekų surinkimui iš 2 ir daugiau gyvenamųjų namų, įvertinant namuose deklaruotų gyventojų skaičių;

28. Apie sprendimą dėl kompensavimo skyrimo Pareiškėjai informuojami per 10 darbo dienų nuo Administracijos direktoriaus įsakymo įsigaliojimo.

29. Pareiškėjui raštu atsisakius Įrenginių dalinio kompensavimo, kompensavimas siūlomas kitam Pareiškėjui eilės tvarka.

30. Apie numatytas neskirti lėšas ir nurodant lėšų neskyrimo priežastį, Pareiškėjai informuojami per 20 darbo dienų po Komisijos pateikto siūlymo Administracijos direktoriui.

31. Už suprojektuotus ir įsigytus Įrenginius Pareiškėjams kompensuojama 50 proc. projektavimo, mokesčio už statybą leidžiantį dokumentą ir Įrenginių įsigijimo vertės, bet ne daugiau kaip 1 000 Eur. Už suprojektuotą ir įsigytą vieną bendrą Įrenginį daugiabutyje name ar 2 ir daugiau namų Pareiškėjams kompensuojama 50 proc. projektavimo, mokesčio už statybą leidžiantį dokumentą ir Įrenginių įsigijimo vertės, bet ne daugiau kaip 2 000 Eur.

32. Pareiškėjų, kurie yra PVM mokėtojai, PVM išlaidos nėra tinkamos kompensuoti.

33. Mokant už Įrenginį išperkamosios nuomos (lizingo) būdu, pateikiama išperkamosios nuomos (lizingo) sutartis. Po paskutinio sutartyje numatyto atsiskaitymo per 20 d. d. Pareiškėjas privalo pateikti pažymą, kad yra visiškai atsiskaitęs už Įrenginį. Per numatytą laikotarpį nepateikus minėtos pažymos, pareiškėjui suteiktos lėšos grąžinamos per 20 d. d.

34. Pareiškėjai, neteisingai pateikę dokumentus, nepateikę 33 punkte nurodytos pažymos ar nepagrįstai gavę lėšas, privalo jas grąžinti į Skuodo rajono savivaldybės biudžeto sąskaitą.

35. Įrenginiai turės būti tinkamai eksploatuojami mažiausiai 3 metus nuo kompensacijos gavimo dienos. Komisija turi teisę bet kuriuo metu atvažiuoti ir patikrinti, jeigu įrenginiai nebus tinkamai eksploatuojami, kompensacijos suma privalės būti grąžinta.

 

III SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

36. Tarybai nepatvirtinus finansavimo, Pareiškėjams dalinė kompensacija neskiriama.

37. Aprašo vykdymą kontroliuoja Administracijos direktoriaus paskirtas darbuotojas.

38. Aprašo lėšų panaudojimą kontroliuoja Skuodo rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba ir Administracijos Centralizuoto vidaus audito tarnyba.   

39. Pareiškėjai atsako už pateiktų duomenų ir dokumentų teisingumą.

40. Šis Aprašas gali būti keičiamas, papildomas ar pripažįstamas netekusiu galios Tarybos sprendimu.

______________________________

part_0a79c5b875874d63a077c55e0489d737_end


 

Skuodo rajono savivaldybės individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projektavimo ir įrenginių įsigijimo dalinio kompensavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Paraiškos forma)

 

PARAIŠKA

DĖL INDIVIDUALIŲ BUITINIŲ NUOTEKŲ TVARKYMO SISTEMOS

PROJEKTAVIMO IR ĮRENGINIŲ ĮSIGIJIMO DALINIO KOMPENSAVIMO

______________

(pateikimo data)

 

Skuodo rajono savivaldybės administracijai

 

Aš, __________________________________________________________________________

 

_____________________________________________________________________________

(vardas, pavardė, adresas, telefono Nr., el. pašto adresas)

 

20___ m. ______________  adresu:________________________________________________

esu įsirengęs individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginį   ___________________

____________________________________________________________________________

(įvardinti buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginį ir jo pavadinimą (buitiniai nuotekų valymo įrenginys, nuotekų kaupimo rezervuaras)

Prašoma kompensavimo suma _____________ Eur.

 

Prašau finansinę paramą pervesti į _________________________________________________

(banko pavadinimas)

 

sąskaitą Nr.___________________________________________________________________.

 

 

Statybos leidžiančio dokumento numeris ___________________________________________.

 

Pateikiu šiuos dokumentus, (pažymėti pasirinktą X):

 

Pareiškėjo asmens dokumento kopiją, _______________;

(lapų skaičius)

individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projektavimo Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimą ir apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo pavedimas ar atitinkami įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai) _______________________________________________________________;

(įrašyti dokumentus ir pateikti jų lapų skaičių)

 

mokesčio už individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių statybą leidžiantį dokumentą Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimą ir apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo pavedimas ar atitinkami įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai)  ________________________________________________________; (įrašyti dokumentus ir pateikti jų lapų skaičių)              

_______________                           

(Pareiškėjo parašas)

individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimą ir apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo pavedimas ar atitinkami įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai)  _______________________________________________________________;

(įrašyti dokumentus ir pateikti jų lapų skaičių)

 

individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių įrengimą pagrindžiančių dokumentų kopijas (atliktų darbų aktas, įrenginių perdavimo naudoti aktas, įrenginių paleidimo aktas) ____________;

(lapų skaičius)

 

individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių eksploatacinių savybių deklaraciją (įrenginio sertifikato kopiją), _______________;

(lapų skaičius)

 

UAB „Skuodo vandenys“ išduotą pažymą dėl Pareiškėjo techninių galimybių prisijungti prie centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų (esamų ar planuojamų nutiesti per artimiausius 3 metus) _______________.

(lapų skaičius)

 

Pirmumo vertinimo kriterijai:

 

Įrenginiai įrengiami daugiabučiui gyvenamajam namui, butų skaičius     _______________.

 

Įrenginiai įrengiami buitinių nuotekų surinkimui iš 2 ir daugiau gyvenamųjų namų, namuose deklaruotų gyventojų skaičius     _______________.

 

Kiti dokumentai _______________________________________________________________.

(įrašyti kitus dokumentus ir pateikti jų lapų skaičių)

Pareiškėjo pastabos ____________________________________________________________.

 

Informaciją apie paraiškos administravimo eigą pateikti (pažymėti pasirinktą X):

 

Paštu, adresu       ____________________________________________________________.

 

Elektroniniu paštu, adresu      __________________________________________________.

 

 

Pasirašydamas (-a) patvirtinu pateiktų duomenų teisingumą ir sutinku, kad mano duomenys, būtini kompensacijai gauti, būtų tikrinami valstybės informacinėse sistemose ir registruose, ir užtikrinu, kad paraiškoje numatytos išlaidos nebuvo ir nėra finansuojamos iš kitų ES fondų ir kitų viešųjų lėšų.

Pasirašydamas (-a) patvirtinu, kad esu susipažinęs su Skuodo rajono savivaldybės individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projektavimo ir įrenginių įsigijimo dalinio kompensavimo tvarkos aprašu.

 

 

 

Pareiškėjas                ______________                             ____________________________

(parašas)                                                                            (vardas, pavardė)

 

Esu informuotas (-a) ir sutinku, kad:

1. Mano asmens duomenys gali būti naudojami Skuodo rajono savivaldybės individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projektavimo ir įrenginių įsigijimo daliniam kompensavimui gauti administravimo tikslais. 

2. Mano asmens duomenys gali būti perduoti audito ir tyrimų institucijoms, siekiant apsaugoti Skuodo rajono savivaldybės administracijos finansinius interesus, Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka.

3. Esu informuotas (-a), kad vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (toliau – ADTAĮ) 23 straipsnyje įtvirtintomis asmens duomenų subjekto teisėmis ir ADTAĮ 25 straipsnyje nustatyta tvarka turiu teisę: 1) žinoti (būti informuotas) apie mano asmens duomenų tvarkymą; 2) susipažinti su savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi; 3) reikalauti  sunaikinti  mano asmens duomenis arba sustabdyti mano asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant ADTAĮ ir kitų asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų; 4) nesutikti, kad būtų tvarkomi mano asmens duomenys.

 

 

Pareiškėjas                ______________                         ____________________________

(parašas)                                                (vardas, pavardė)

_________________

part_d3f0bcb5166e421dbeb24f4af8c3bff8_end


 

 

Skuodo rajono savivaldybės individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projektavimo ir įrenginių įsigijimo dalinio kompensavimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Paraiškos vertinimo klausimyno forma)

Pildo Administracijos darbuotojas

 

SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

.............................................. SKYRIUS

 

PARAIŠKOS vertinimo klausimynAS

 

20__ m. ___________ __ d.

 

I. BENDRA INFORMACIJA

 

Paraiškos registracijos Nr. ir data ______________

 

Pareiškėjas  ______________

 

II. PATEIKTI DOKUMENTAI

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Atsakymas

(pažymėti X)

Pastabos

1.

Pareiškėjo (fizinio asmens) tapatybę patvirtinančio dokumento kopija

(Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad pareiškėjo tapatybę patvirtinančio dokumento kopija pateikta.

Pažymima „Ne“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad pareiškėjo tapatybę patvirtinančio dokumento kopija nepateikta.

Taip

Ne  

 

2.

Pareiškėjo vardu išrašytų individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projektavimo pirkimo išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijos

(Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas pateikė individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projektavimo Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimo išlaidas ir apmokėjimą  pagrindžiančių dokumentų kopijas.

Pažymima „Ne“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas nepateikė individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projektavimo Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimo išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijas).

Taip

Ne  

 

3.

Pareiškėjo vardu išrašytų mokesčio už individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos statybą leidžiantį dokumentą apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijos

(Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas pateikė mokesčio už individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių statybą leidžiantį dokumentą Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimo išlaidas ir apmokėjimą  pagrindžiančių dokumentų kopijas.

Pažymima „Ne“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas nepateikė mokesčio už individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių statybą leidžiantį dokumentą Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimo išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijas).

Taip

Ne  

 

4.

Pareiškėjo vardu išrašytų individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių pirkimo išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijos

(Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas pateikė individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimo išlaidas ir apmokėjimą  pagrindžiančių dokumentų kopijas.

Pažymima „Ne“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas nepateikė individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimo išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijas).

Taip

Ne  

 

5.

Individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių įrengimą pagrindžiančių dokumentų kopijos (atliktų darbų aktas, įrenginių perdavimo naudoti aktas, įrenginių paleidimo aktas).

(Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas pateikė individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių įrengimo pagrindžiančių dokumentų kopijas.

Pažymima „Ne“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas nepateikė individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių įrengimo pagrindžiančių dokumentų kopijas.

Taip

Ne  

 

6.

Individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių eksploatacinių savybių deklaracija (Įrenginio sertifikato kopija)

(Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių eksploatacinių savybių deklaracija (Įrenginio sertifikato kopija) pateikta.

Pažymima „Ne“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių eksploatacinių savybių deklaracija (Įrenginio sertifikato kopija) nepateikta).

Taip

Ne  

 

7.

UAB „Skuodo vandenys“ išduota pažyma dėl Pareiškėjo techninių galimybių prisijungti prie centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų (esamų ar planuojamų įrengti per artimiausius 3 metus).

(Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad UAB „Skuodo vandenys“ išduota pažyma dėl Pareiškėjo techninių galimybių prisijungti prie centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų (esamų ar planuojamų įrengti per artimiausius 3 metus) pateikta.

Pažymima „Ne“, jei  patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad UAB „Skuodo vandenys“ išduota pažyma dėl Pareiškėjo techninių galimybių prisijungti prie centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų (esamų ar planuojamų įrengti per artimiausius 3 metus) nepateikta.

Taip

Ne  

 

Kiti pateikti dokumentai

Dokumento pavadinimas (įrašyti)

Pastabos

 

 

 

III. TINKAMUMO KRITERIJAI

 

Eil. Nr.

Kriterijus

Atsakymas

(pažymėti X)

Pastabos

Pateiktų dokumentų ir Apraše numatytų reikalavimų tinkamumas

1.

Ar Pareiškėjo paraiška ir pridedami dokumentai užpildyti tinkamai (lietuvių kalba, įskaitomai)?

(Pažymima „Taip“, jei paraiška ir pridedami dokumentai užpildyti tinkamai (lietuvių kalba, įskaitomai).

Pažymima „Ne“, jei paraiška ar pridedami dokumentai užpildyti netinkamai (ne lietuvių kalba, neįskaitomai)).

Taip

Ne  

 

2.

Ar Pareiškėjo paraiška atitinka patvirtintą aktualią paraiškos formą (1 priedas)?

(Pažymima „Taip“, jei paraiška atitinka Aprašo 1 priede nustatytą formą.

Pažymima „Ne“, jei paraiška neatitinka Aprašo 1 priede nustatytos formos).

Taip

Ne  

 

3.

Ar Pareiškėjo paraiška pateikta iki einamųjų metų spalio 1 dienos (vadovautis Aprašo 8 punktu)?

(Pažymima „Taip“, jei Pareiškėjo paraiška pateikta iki einamųjų metų spalio 1 dienos.

Pažymima „Ne“, jei Pareiškėjo paraiška pateikta po einamųjų metų spalio 1 dienos).

Taip

Ne  

 

4.

Ar nustačius pateiktų dokumentų trūkumus, Pareiškėjas per 10 darbo dienų, tačiau ne vėliau kaip iki spalio 1 d., pašalino ir pateikė dokumentų trūkumus (vadovautis Aprašo 17 punktu)?

(Pažymima „Taip“, jei Pareiškėjas per 10 darbo dienų, tačiau ne vėliau kaip iki spalio 1 d., pašalino ir pateikė dokumentų trūkumus.

Pažymima „Ne“, jei Pareiškėjas per 10 darbo dienų, tačiau ne vėliau kaip iki spalio 1 d., nepašalino ir nepateikė dokumentų trūkumus.

Pažymima „Netaikoma“, jei Pareiškėjo pateiktai paraiškai ir su ja susijusiems dokumentams nebuvo nustatyti trūkumai).

Taip

Ne  

Netaikoma 

 

5.

Ar Pareiškėjas Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymo numatyta tvarka savo gyvenamąją vietą yra deklaravęs Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje?

(Pažymima „Taip“, jei Pareiškėjas yra deklaravęs gyvenamąją vietą Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje).

Pažymima „Ne“, jei Pareiškėjas nėra deklaravęs gyvenamąją vietą Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje).

Taip

Ne  

 

6.

Ar Pareiškėjas neturi techninės galimybės prisijungti prie centralizuotų nuotekų tinklų ir tokie tinklai neplanuojami įrengti artimiausius 3 metus?

(Pažymima „Taip“, jei neturi techninės galimybės prisijungti prie centralizuotų nuotekų tinklų ir tokie tinklai neplanuojami įrengti artimiausius 3 metus.

Pažymima „Ne“, jei turi techninės galimybės prisijungti prie centralizuotų nuotekų tinklų ir tokie tinklai neplanuojami įrengti artimiausius 3 metus).

Taip

Ne  

 

7.

Ar pateikti ir įrašyti visi paraiškos formoje išvardyti susiję dokumentai?

(Pažymima „Taip“, jei pateikti visi paraiškos formoje įrašyti ir išvardyti susiję dokumentai.

Pažymima „Ne“, jei pateikti ne visi paraiškos formoje įrašyti ir išvardyti susiję dokumentai).

Taip

Ne  

Iš dalies 

 

8.

Ar kiekvienas paraiškos ir susijusių dokumentų lapas yra patvirtintas Pareiškėjo parašu?

(Pažymima „Taip“, jei kiekvienas paraiškos ir susijusių dokumentų lapas yra patvirtintas Pareiškėjo (arba jo įgalioto asmens) parašu.

Pažymima „Ne“, jei ne kiekvienas paraiškos ir susijusių dokumentų lapas yra patvirtintas Pareiškėjo (arba jo įgalioto asmens) parašu).

Taip

Ne  

 

9.

Ar Pareiškėjas yra įsigijęs ir įsirengęs naujus, nenaudotus, Europos Sąjungos CE ženklinimą turinčius individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginius ne anksčiau kaip prieš 12 mėn. iki einamųjų metų kvietimo teikti paraiškas paskelbimo (vadovautis Aprašo 6.3. papunkčiu)?

(Pažymima „Taip“, jei Pareiškėjas yra įsigijęs ir įsirengęs naujus, nenaudotus, Europos Sąjungos CE ženklinimą turinčius individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginius  ne anksčiau kaip prieš 12 mėn. iki einamųjų metų kvietimo teikti paraiškas paskelbimo).

Pažymima „Ne“, jei Pareiškėjas nėra įsigijęs ir įsirengęs naujus, nenaudotus, Europos Sąjungos CE ženklinimą turinčius individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginius ne anksčiau kaip prieš 12 mėn. iki einamųjų metų kvietimo teikti paraiškas paskelbimo).

Taip

Ne  

 

10.

Ar Pareiškėjas turi Pareiškėjo vardu individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginiui gautą statybą leidžiantį dokumentą, jei jis privalomas vadovaujantis statybos techniniu reglamentu STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą  leidžiantį  dokumentą padarinių šalinimas“?

(Pažymima „Taip“, jei Pareiškėjas turi Pareiškėjo vardu individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginiui gautą statybą leidžiantį dokumentą, jei jis privalomas vadovaujantis statybos techniniu reglamentu STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą  leidžiantį  dokumentą padarinių šalinimas“.

Pažymima „Ne“, jei Pareiškėjas neturi Pareiškėjo vardu individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginiui gautą statybą leidžiantį dokumentą, jei jis privalomas vadovaujantis statybos techniniu reglamentu STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą  leidžiantį  dokumentą padarinių šalinimas“).

Taip

Ne  

Netaikoma 

 

11.

Ar Pareiškėjas nėra registruotas PVM mokėtoju?

(Pažymima „Taip“, jei Pareiškėjas nėra registruotas PVM mokėtoju.

Pažymima „Ne“, jei Pareiškėjas yra registruotas PVM mokėtoju).

Taip

Ne  

 

12.

Ar Įrenginiai įrengiami daugiabučiui gyvenamajam namui?

(Pažymima „Taip“, jei Įrenginiai įrengiami daugiabučiui gyvenamajam namui.

Pažymima „Ne“, jei Įrenginiai įrengiami ne daugiabučiui gyvenamajam namui).

Taip

Ne  

Butų skaičius:

13.

Ar Įrenginiai įrengiami nuotekų surinkimui iš 2 ir daugiau gyvenamųjų namų?

(Pažymima „Taip“, jei Įrenginiai įrengiami nuotekų surinkimui iš 2 ir daugiau gyvenamųjų namų.

Pažymima „Ne“, jei Įrenginiai įrengiami ne nuotekų surinkimui iš 2 ir daugiau gyvenamųjų namų).

Taip

Ne  

Dekl. gyventojų skaičius:

14.

Ar Įrenginiai įrengti ir pajungti gyvenamosios paskirties pastatui ir (ar) jo priklausiniams Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje?

(Pažymima „Taip“, jei Įrenginiai įrengti ir pajungti gyvenamosios paskirties pastatui ir (ar) jo priklausiniams Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje.

Pažymima „Ne“, jei įrenginiai nėra įrengti ir pajungti gyvenamosios paskirties pastatui ir (ar) jo priklausiniams) Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje.

Taip

Ne  

 

 

 

 

Pastabos.

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

Išvados. (netinkamą išbraukti)

Pareiškėjas ir pateikti duomenys atitinka / neatitinka Apraše nustatytus tinkamumo reikalavimus.

 

 

Preliminarus lėšų poreikis: ___________Eur.

(neviršijant Apraše nurodytos didžiausios išmokos sumos)

 

Vertinimas baigtas: ________-____________-_____

(data)

 

 

 

Atsakingas darbuotojas:   __________________          _______________________

(parašas)                                          (vardas, pavardė)

__________

part_581163c1482f46e3880bc9fdbd505575_end

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Skuodo rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T9-30, 2023-02-23, paskelbta TAR 2023-02-27, i. k. 2023-03495

Dėl Skuodo rajono savivaldybės tarybos 2021 m. birželio 17 d. sprendimo Nr. T9-130 „Dėl Skuodo rajono savivaldybės individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projektavimo ir įrenginių įsigijimo dalinio kompensavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo