Sprendimas netenka galios 2019-11-30:

Plungės rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T1-283, 2019-11-28, paskelbta TAR 2019-11-29, i. k. 2019-19166

Dėl Centralizuoto vaikų priėmimo į Plungės rajono savivaldybės švietimo įstaigas, įgyvendinančias ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, tvarkos aprašo patvirtinimo

 

Suvestinė redakcija nuo 2019-06-29 iki 2019-11-29

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2018-12-27, i. k. 2018-21409

 

PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS
TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL CENTRALIZUOTO VAIKŲ PRIĖMIMO Į PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO ĮSTAIGAS, ĮGYVENDINANČIAS IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMAS, TVARKOS APRAŠO patvirtinimo

 

2018 m. gruodžio 20 d. Nr. T1-266

Plungė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 36 punktu, 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 29 straipsnio 6 dalimi, 58 straipsnio 1 dalies 3 punktu, Privalomo ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. balandžio 26 d. įsakymu Nr. V-735/A1-208 „Dėl Privalomo ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Rekomendacijų savivaldybėms dėl centralizuoto vaikų priėmimo į švietimo įstaigų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2003 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-918, 4 punktu, Plungės rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1.  Patvirtinti pridedamą Centralizuoto vaikų priėmimo į Plungės rajono savivaldybės švietimo įstaigas, įgyvendinančias ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, tvarkos aprašą.

2. Numatyti Plungės rajono savivaldybės 2019 metų biudžete lėšas programinei įrangai įsigyti elektroninei centralizuotai vaikų priėmimo į darželius sistemai įdiegti.

3. Pripažinti netekusiu galios Plungės rajono savivaldybės tarybos 2012 m. kovo 29 d. sprendimą Nr. T1-83 „Dėl Vaikų priėmimo į Plungės rajono savivaldybės ikimokyklinio ugdymo mokyklas tvarkos patvirtinimo“.

4. Nustatyti, kad šio sprendimo 1 ir 3 punktai įsigalioja 2019 m. balandžio 1 d.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Audrius Klišonis

 

PATVIRTINTA

Plungės rajono savivaldybės

tarybos 2018 m. gruodžio 20 d.

sprendimu Nr. T1-266

 

CENTRALIZUOTO VAIKŲ PRIĖMIMO Į PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO ĮSTAIGAS, ĮGYVENDINANČIAS IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMAS, TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Centralizuoto vaikų priėmimo į Plungės rajono savivaldybės švietimo įstaigas, įgyvendinančias ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas (toliau – įstaiga), tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų priėmimo į Plungės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) švietimo įstaigas sąlygas, būdus ir terminus, grupių komplektavimo ir Centralizuotos vaikų priėmimo sistemos (toliau – sistema) veikimo principus, sistemos valdytojo, administratoriaus, duomenų tvarkytojų, teikėjų ir gavėjų teises, pareigas ir atsakomybę.  

2Aprašo paskirtis – užtikrinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo prieinamumą, optimizuoti  priėmimo į ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes organizavimo tvarką.

3Šio Aprašo nuostatomis vadovaujasi Savivaldybės administracijos darbuotojai, Savivaldybės švietimo įstaigos, įgyvendinančios ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas (toliau – įstaigos), el. sistemą aptarnaujantys darbuotojai, vaikų tėvai (globėjai, rūpintojai) (toliau – tėvai).

4Apraše naudojami terminai:

4.1.    IS Vaikų registravimo ir priėmimo į Plungės rajono savivaldybės švietimo įstaigų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes informacinė sistema;

4.2.    IS valdytojas (toliau Valdytojas) – Plungės rajono savivaldybės administracijos direktorius;  

4.3.    IS administratorius (toliau  – Administratorius) Plungės rajono savivaldybės administracijos švietimo padalinio vadovas;

4.4.    IS tvarkytojas (toliau – Tvarkytojas) – Plungės rajono savivaldybės administracijos švietimo padalinio specialistas, atsakingas už vaikų registravimo ir priėmimo į švietimo įstaigas duomenų tvarkymą ir prašymų priėmimą, tvarkantis įstaigų, įgyvendinančių ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, vaikų, lankančių ir pageidaujančių lankyti šių įstaigų grupes, duomenų bazę;

4.5.    IS naudotojas (toliau – Naudotojas) – švietimo įstaigos darbuotojas, atsakingas už ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų įgyvendinimą, lankančių vaikų duomenų bazę, informacijos apie švietimo įstaigą ir joje teikiamas paslaugas pateikimą;

4.6.    IS vartotojai (toliau – Vartotojai) – tėvai ar globėjai, turintys teisę naudotis informacine sistema Savivaldybės interneto svetainėje www.plunge.lt.

5Aprašas reglamentuoja tėvų (globėjų) prašymų pateikimo, grupių sudarymo tvarką, IS struktūrą, Valdytojo, Administratoriaus, Tvarkytojo, Naudotojo (-ų), Vartotojų funkcijas ir atsakomybę.

6Informacija apie vaikų priėmimo į Plungės rajono savivaldybės švietimo įstaigų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes tvarką skelbiama Plungės rajono savivaldybės interneto svetainėje www.plunge.lt.

7Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, Švietimo įstatymo, kitų teisės aktų sąvokas.

 

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ DĖL VAIKŲ PRIĖMIMO PATEIKIMAS

 

8.    Vartotojai prašymus priimti vaikus į Plungės rajono savivaldybės švietimo įstaigų grupes pildo elektroniniu būdu sistemoje arba kreipiasi į Tvarkytoją ar į gyvenamosios vietos seniūniją dėl jo užpildymo. Tvarkytojas arba seniūno įgaliotas asmuo išspausdina prašymą ir pateikia Vartotojui pasirašyti dėl duomenų teisingumo. Tuo atveju, kai Vartotojas prašymą pildo seniūnijoje, seniūno  įgaliotas asmuo prašymą ir kitus reikalingus dokumentus perduoda Tvarkytojui per Dokumentų valdymo sistemą. Tvarkytojas duomenis perkelia į IS. 

9.    Elektroniniuose ar rašytiniuose prašymuose nurodoma:

9.1.    prašymą teikiančio tėvo (globėjo) vardas, pavardė, asmens kodas, deklaruotos gyvenamosios vietos adresas, faktinės gyvenamosios vietos adresas, kontaktinio telefono numeris, elektroninio pašto adresas;

9.2.    vaiko vardas, pavardė, asmens kodas, deklaruotos ir faktinės gyvenamosios vietos adresai;

9.3.    pageidaujamos lankyti švietimo įstaigos (ne daugiau kaip 2), išdėstant jas pirmumo tvarka;

9.4.    pageidaujama vaiko priėmimo į grupę data;

9.5.    duomenys apie pirmenybę priimant vaiką į Įstaigą;

9.6.    pageidaujamas pranešimo apie priėmimo į Įstaigą būdas (elektroniniu paštu, telefonu);

9.7.    kita informacija.

10. Už prašymuose pateiktų duomenų teisingumą atsako tėvai.

11.   Prie prašymo pridedami skenuoti dokumentai, į kuriuos atsižvelgiant gali būti teikiama pirmenybė.

12Prašymas neregistruojamas, jeigu jame pateikti neteisingi duomenys arba pateikti ne visi duomenys.

13Tėvų užpildytus elektroninius prašymus sistema patikrina ir užregistruoja automatiškai.

14Prašymai priimami ir registruojami sistemoje nuolat.

15Tėvai, prisijungę prie sistemos, Savivaldybės svetainėje gali patikrinti savo vaikų vietas laukiančiųjų eilėje einamaisiais kalendoriniais metais.

16Prašymai sistemoje galioja, kol vaikams bus suteikta ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo paslauga arba vaikai bus išregistruoti iš sistemos dėl išvykimo iš lankomų įstaigų tėvų pageidavimu. Negaliojantys prašymai iš sistemos naikinami.

 

III SKYRIUS

PRIĖMIMO ORGANIZAVIMAS, GRUPIŲ SUDARYMAS

 

17Plungės rajono savivaldybėje ikimokyklinį ir (ar) priešmokyklinį ugdymą vykdo lopšeliai-darželiai, darželiai-mokyklos, daugiafunkciai centrai, bendrojo ugdymo mokyklos.

18Priėmimą vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtinta komisija. Posėdžio protokolo kopijos išdalijamos visoms įstaigoms.

19. Vaikų ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo grupės formuojamos iš to paties arba skirtingo amžiaus vaikų, užtikrinant vaiko dienos ir ugdymo režimo fiziologinius ir amžiaus ypatumus bei higienos normose nustatytas vaiko ugdymo sąlygas. Grupių sąrašai sudaromi neviršijant higienos normose nustatytų reikalavimų pagal amžiaus grupes nurodyto vaikų skaičiaus:

19.1. lopšelio (1,5 - 3 metų) – ne daugiau kaip 15 vaikų (per mokslo metus –  iki 17 vaikų);

19.2mišriose grupėse (nuo 2 metų iki pradinio ugdymo pradžios) – ne daugiau kaip 16 vaikų (per mokslo metus – iki 18 vaikų);

19.3darželio (3 - 6 metų) – ne daugiau kaip 20 vaikų (per mokslo metus – iki 22 vaikų);

19.4. į bendrojo ugdymo grupes, neviršijant higienos normose nustatytų reikalavimų,  integruojami 2-3 vaikai, kurie ugdomi ne ilgiau kaip 4 valandas per dieną;

19.5. vienas sutrikusio, riboto intelekto, kurčias, neprigirdintis, aklas, silpnaregis, turintis judesio ir padėties, kompleksinių, emocijų, elgesio ir socialinės raidos ar žymių kalbos ar kitų komunikacijos sutrikimų vaikas, kurio specialiųjų ugdymosi poreikių sutrikimo grupė ir laipsnis nustatytas vadovaujantis teisės aktų reikalavimais, integruotai ugdomas ikimokyklinio ugdymo grupėje, prilyginamas dviem tos grupės, kurioje ugdomas, vaikams, todėl atitinkamai mažinamas nustatytas grupės vaikų skaičius.

Punkto pakeitimai:

Nr. T1-144, 2019-06-27, paskelbta TAR 2019-06-28, i. k. 2019-10539

 

20Plungės „Pasakos“ lopšelyje-darželyje specialiosios grupės formuojamos taip:

20.1turinčių vidutinį, žymų ir labai žymų intelekto sutrikimą – ne daugiau kaip 6 vaikai; aklųjų – ne daugiau kaip 6 vaikai; silpnaregių – ne daugiau kaip 10 vaikų; sutrikusios klausos – ne daugiau kaip 6 vaikai; turinčių žymių kalbos ar kitų komunikacijos sutrikimų – ne daugiau kaip 10 vaikų; turinčių judesio ir padėties sutrikimų  – ne daugiau kaip 8 vaikai; turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų ar kompleksinę negalią – ne daugiau kaip 6 vaikai; turinčių kompleksinę negalią (ir judesio bei padėties sutrikimų) – ne daugiau kaip 3 vaikai;

20.2mišrioje specialiojoje grupėje – ne daugiau kaip 10 vaikų. Vienas vaikas, turintis įvairiapusių raidos sutrikimų ar kompleksinę negalią, aklasis, ugdomas mišrioje specialiojoje grupėje, prilyginamas dviem šios grupės vaikams, o turintis kompleksinę negalią (ir judesio bei padėties sutrikimų) – trims grupės vaikams, todėl atitinkamai mažinamas grupės vaikų skaičius.

21Priešmokyklinio ugdymo grupėje ugdoma ne daugiau kaip 20 vaikų. Vienas sutrikusio, riboto intelekto, kurčias, neprigirdintis, aklas, silpnaregis, turintis judesio ir padėties, kompleksinių, emocijų, elgesio ir socialinės raidos ar žymių kalbos ar kitų komunikacijos sutrikimų vaikas, kurio specialiųjų ugdymosi poreikių sutrikimo grupė ir laipsnis nustatytas vadovaujantis teisės aktų reikalavimais, integruotai ugdomas priešmokyklinio ugdymo grupėje, prilyginamas dviem tos grupės, kurioje ugdomas, vaikams, todėl atitinkamai mažinamas nustatytas grupės vaikų skaičius.

22Priimamų vaikų į įstaigas nuo rugsėjo 1 d. sąrašus grupėse sudaro Tvarkytojas iki kiekvienų kalendorinių metų birželio 1 dienos. Jei yra laisvų vietų, šie sąrašai gali būti papildomi visus metus.

23Grupes savo įsakymu patvirtina įstaigos direktorius, gavęs iš Tvarkytojo priimamų vaikų sąrašus.

24Vietų skaičius grupėse nustatomas pagal Lietuvos higienos normas, reglamentuojančias ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų vykdymą.

25Vaikai priimami į ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo grupes pagal amžių tokia tvarka: du vaikai iš sąrašo - pagal prašymų padavimo datą ir laiką, du iš sąrašo - pagal pirmumo teisę suteikiančias priežastis.

26Pirmenybė priimant teikiama:

26.1priešmokyklinio amžiaus vaikams, kurie jau lanko įstaigą, vykdančią ikimokyklinę ir priešmokyklinę programas (pateikiamas tik rašytinis prašymas įstaigos direktoriui);

26.2našlaičiams, globojamiems ir (ar) įvaikintiems vaikams;

26.3vaikams, kurių brolis ar sesuo jau lanko (mokosi) toje pačioje įstaigoje;

26.4vaikams, kurių vienas iš tėvų (globėjų) dirba toje įstaigoje;

26.5vaikams, kurių vienas iš tėvų (globėjų) yra mokinys ar studentas ir mokosi mokymo įstaigos dieniniame skyriuje ar studijuoja nuolatinėse studijose;

26.6vaikams iš šeimų, auginančių tris ir daugiau mažamečių vaikų;

26.7vaikams, kurių tėvai (globėjai) arba vienas iš tėvų (globėjų) atlieka profesinę karo tarnybą ir yra keliami į naujas tarnybos vietas.

27Pirmumo teisę suteikiančios aplinkybės yra lygiavertės. Iškilus ginčams dėl pirmumo suteikimo priimant į ugdymo įstaigą, pirmenybė suteikiama atsižvelgiant į prašymo padavimo datą ir (arba) pirmumo kriterijų skaičių. 

28Vaikai, kuriems Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu skirtas privalomas ikimokyklinis ugdymas, priimami į grupes be eilės.

29Tėvai, gavę pranešimą apie vaiko priėmimą:

29.1 kreipiasi į nurodytą įstaigą iki birželio 15 dienos, patvirtina vaiko atvykimą ir pateikia reikiamus dokumentus;

29.2tėvai, negalintys atvykti į įstaigą iki birželio 15 dienos dėl pateisinamų priežasčių (ligos, išvykę), apie tai turi informuoti įstaigos vadovą raštu (elektroniniu paštu, trumpąja žinute) ir pranešti apie vaiko atvykimą ir dokumentų padavimo datą;

29.3 tėvams nepatvirtinus vaiko atvykimo ir nepateikus reikiamų dokumentų, vaikas netenka vietos Įstaigoje. Įstaigos duomenų bazės tvarkytojas išbraukia jį iš sąrašo ir apie laisvą vietą pranešama kitiems laukiantiems eilėje.

30Esant laisvų vietų, į Plungės rajono savivaldybės švietimo įstaigas einamaisiais mokslo metais priimami vaikai iš kitų savivaldybių.

31Vaiko priėmimas į grupę įforminamas direktoriaus įsakymu ir dvišale (vieno iš tėvų (globėjų) ir Įstaigos) ugdymo sutartimi, kurioje nurodomos sutarties šalys, ugdymo programa, šalių įsipareigojimai, sutarties terminas, nutraukimo pagrindai ir pasekmės. Ugdymo sutartis registruojama Dokumentų valdymo sistemoje.

32Visi priimti vaikai registruojami Mokinių registre.

33Sudarius sutartį, suformuojama vaiko asmens byla, kurioje saugoma ugdymo sutarties kopija. Vaikui išvykus iš Įstaigos, jo asmens byla lieka šioje Įstaigoje. Gavus Įstaigos, kurioje vaikas tęsia ugdymąsi, prašymą, Įstaigai išsiunčiamos prašomų dokumentų kopijos.

34.  Jei vaikas mėnesį dėl nepateisinamų priežasčių nelanko grupės, jis išbraukiamas iš grupės sąrašų, jo vieta neišsaugoma.

35.  Apie vaiką, išbrauktą iš grupės sąrašo, Įstaigos direktorius tą pačią dieną informuoja Tvarkytoją ar Administratorių el. paštu.

36.  Informacija apie laisvas vietas švietimo įstaigose skelbiama ir atnaujinama švietimo įstaigos internetinėje svetainėje ir pateikiama Tvarkytojui iki kiekvieno mėnesio 5 d.

37.  Švietimo santykiai prasideda nuo sutartyje nurodytos dienos.

 

IV SKYRIUS

IS STRUKTŪRA

 

38. Plungės rajono savivaldybėje įdiegta IS apie įstaigas, vykdančias ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas, ir vaikus, lankančius ir pageidaujančius lankyti šių įstaigų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes.

39. IS paskirtis – centralizuotai tvarkyti duomenis apie grupes ir jas lankančius ir pageidaujančius lankyti vaikus, siekiant optimaliai tenkinti tėvų (globėjų) poreikius ir teikti patikimą ir tikslią informaciją vietos bendruomenei.

40. IS struktūrą sudaro duomenų bazės, kuriose kaupiami duomenys apie įstaigas, vykdančias ikimokyklinį ir (ar) priešmokyklinį ugdymą, vietų skaičius grupėse, grupių modeliai pagal vaikų amžių, grupės darbo laiką, taikomos pedagoginės sistemos ar ugdymo metodikos, ugdymo programos, teikiamos papildomos paslaugos ir kita su ugdymo organizavimu susijusi informacija (sprendžia IS valdytojas), duomenys apie grupes lankančius vaikus, duomenys apie pageidaujančius grupes lankyti vaikus, duomenys, pateikti tėvų (globėjų) prašymuose.

41. Sistemos organizacinę struktūrą sudaro: sistemos valdytojas, administratorius, duomenų tvarkytojai, teikėjai ir gavėjai.

 

V SKYRIUS

DUOMENŲ TVARKYMAS IR NAUDOJIMAS

 

42. Sistemos valdytoja yra Savivaldybės administracija, kuri peržiūri sistemos tikslus, inicijuoja sistemos struktūros pakeitimą, parenka techninio aptarnavimo ir priežiūros vykdytojus, kontroliuoja jų ir sistemą tvarkančių Savivaldybės ar įstaigų darbuotojų veiklą, valdo duomenis, teikia informaciją duomenų gavėjams.

43. Sistemos administratorius yra Valdytojo parinktas fizinis ar juridinis asmuo, kuris suteikia prisijungimus prie sistemos atsakingiems asmenims, pagal poreikį panaikina jų teisę dirbti su sistema, užtikrina sistemos funkcionavimą pagal šiame Apraše numatytus principus, garantuoja duomenų saugumą, kaupia, atnaujina ir saugo duomenų bazių archyvą, organizuoja sistemos aptarnavimą ir atnaujinimą, konsultuoja duomenų tvarkytojus, tikrina duomenų tvarkytojų veiksmus, Valdytojui pareikalavus, informuoja Valdytoją ir tvarkytojus apie bet kokią įtartiną veiklą, įsilaužimus, neteisėtus duomenų pakeitimus, įvairius saugumo incidentus, aptiktus virusus.

44. Tvarkytojas atsako už pavestos IS duomenų apsaugą, duomenų patikimumą, kad elektroniniu būdu gauti tėvų (globėjų) tvarkomi duomenys atitiktų tėvų (globėjų) prašymuose pateiktus duomenis, priimamų vaikų į ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes sąrašų sudarymo iki kiekvienų kalendorinių metų birželio 1 d. kontrolės vykdymą, priežiūros vykdymą dėl informacijos apie laisvas vietas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupėse tikslumo užtikrinimo.

45Tvarkytojas suveda ir kontroliuoja įstaigų, vykdančių ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, bei tėvų (globėjų) prašymuose pateiktus duomenis, vykdo priežiūrą ir patikras įstaigose, organizuojančiose ikimokyklinį ir (ar) priešmokyklinį ugdymą.

46Tvarkytojas turi teisę gauti Aprašui įgyvendinti reikalingus duomenis iš įstaigų, vykdančių ikimokyklinį ir (ar) priešmokyklinį ugdymą, reikalauti, kad įstaigų IS Naudotojai ištaisytų klaidas ir papildytų pateiktus duomenis.

47Naudotojas teikia tėvams (globėjams) informaciją apie laisvas vietas grupėse ir priėmimo į jas sąlygas, teikia reikiamą informaciją Administratoriui, Tvarkytojui ir atsako už tikslios informacijos teikimą.

48. Vartotojai, pateikę prašymą priimti vaiką į grupę, turi teisę gauti duomenis apie įstaigas, teikiančias ikimokyklinį ir (ar) priešmokyklinį ugdymą (grupių skaičių ir struktūrą, esamas ir laisvas vietas grupėse, papildomai teikiamas paslaugas), duomenis apie vaiko (-ų) (globotinio (-ių) vietą eilėje ir kitą informaciją, patvirtinančią jo priėmimo į grupę galimybes, reikalauti ištaisyti ar pašalinti vaiko duomenis, duomenis apie šeimos socialinę padėtį.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

49Asmenys, susiję su duomenų, naudojamų šio Aprašo įgyvendinimui, tvarkymu atsako už duomenų saugumą įstatymų nustatyta tvarka.

50. Įstaigos vadovas vadovaujasi šiuo Aprašu ir atsako už grupių komplektavimą.

51.     Tvarkos vykdymo kontrolė pavedama Plungės rajono savivaldybės administracijos švietimo padaliniui.

52Centralizuoto vaikų priėmimo  į Plungės rajono savivaldybės švietimo įstaigas, įgyvendinančias ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, tvarkos aprašas skelbiamas Plungės rajono savivaldybės bei įstaigų interneto svetainėse.

__________________________________

 

Centralizuoto vaikų priėmimo į Plungės rajono

savivaldybės švietimo įstaigas, įgyvendinančias

ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas,

tvarkos aprašo

priedas

 

 

(Prašymo formos pavyzdys)

 

__________________________________________

(prašymą teikiančio tėvo (globėjo) vardas, pavardė, asmens kodas)

 

___________________________________________

(deklaruotos gyvenamosios vietos adresas)

 

___________________________________________

(faktinės gyvenamosios vietos adresas)

 

__________________________________________

(telefono numeris, elektroninio pašto adresas)

 

PRAŠYMAS PRIIMTI VAIKĄ Į PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO ĮSTAIGOS IKIMOKYKLINIO/PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO GRUPĘ

 

20____ m. ___________ d.

Plungė

 

Prašau priimti mano sūnų (dukrą) /globotinį (-ę) ________________________________________

 

_______________________________________________________________________________

(vaiko vardas, pavardė, asmens kodas, deklaruotos gyvenamosios vietos adresas, faktinės gyvenamosios vietos adresas)

 

nuo 20____ m. ________________________________d. į:

 

(I pasirinkimas)__________________________________________________________________

(įstaigos pavadinimas)

(II pasirinkimas)__________________________________________________________________

(įstaigos pavadinimas)

 

 

Pažymiu teiginius, kuriais vadovaujantis turėtų būti suteikiama pirmumo teisė priimant vaiką į įstaigą:

našlaitis, globojamas ir/ar įvaikintas vaikas;

vaikas, kurio brolis ar sesuo jau lanko tos pačios įstaigos grupę;

vaikas, kurio vienas iš tėvų dirba toje įstaigoje;

vaikas, kurio vienas iš tėvų (globėjų) yra mokinys ar studentas ir mokosi mokymo įstaigos dieniniame skyriuje ar studijuoja nuolatinėse studijose;

vaikas iš šeimos, auginančios tris ir daugiau mažamečių vaikų;

vaikas, kurio tėvai (globėjai) arba vienas iš tėvų (globėjų) atlieka profesinę karo tarnybą ir yra keliami į naujas tarnybos vietas.

 

Pridedami skenuoti dokumentai, įrodantys pirmumo teisę:

1. ______________________________________________________________________________

2. ______________________________________________________________________________

3. ______________________________________________________________________________

4. ______________________________________________________________________________

Patvirtinu, kad pateikti duomenys yra teisingi. Sutinku, kad šie duomenys būtų naudojami informacinėje sistemoje.

 

_____________________                                            ____________________________________

(parašas)                                                        vieno iš tėvų (globėjų) vardas, pavardė

 

Pastaba. Kiekvienas prašymo duomenų atnaujinimas prilygsta naujo prašymo pateikimui ir ankstesnio panaikinimui.

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Plungės rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T1-144, 2019-06-27, paskelbta TAR 2019-06-28, i. k. 2019-10539

Dėl Plungės rajono savivaldybės tarybos 2018 m. gruodžio 20 d. sprendimo Nr. T1-266 „Dėl Centralizuoto vaikų priėmimo į Plungės rajono savivaldybės švietimo įstaigas, įgyvendinančias ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo