Įsakymas netenka galios 2022-01-07:
Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas
Nr. V-532, 2021-12-29, paskelbta TAR 2022-01-06, i. k. 2022-00200
Dėl Klientams teikiamų paslaugų kokybės tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodikos patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2020-09-17 iki 2022-01-06
Įsakymas paskelbtas: TAR 2020-01-10, i. k. 2020-00344
užimtumo tarnybos
prie lietuvos respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
Dėl klientams teikiamų paslaugų KOKYBĖS tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodikos patvirtinimo
2020 m. sausio 9 d. Nr. V-5
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 121 straipsniu, Darbo rinkos stebėsenos sąlygų ir tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. A1-314 „Dėl Darbo rinkos stebėsenos sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, 28 punktu bei siekdama tobulinti klientams teikiamų paslaugų kokybės tyrimo, vertinimo ir sklaidos procesus bei užtikrinti klientams teikiamų paslaugų kokybę ir kokybišką grįžtamąjį ryšį:
1. Tvirtinu pridedamą Klientams teikiamų paslaugų kokybės tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodiką (toliau – Metodika).
2. Neteko galios nuo 2020-09-17
Punkto naikinimas:
Nr. V-353, 2020-09-07, paskelbta TAR 2020-09-16, i. k. 2020-19319
3. Įpareigoju Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) Kokybės vadybos ir kontrolės skyrių bei Užimtumo tarnybos Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyrių:
4. Pavedu Užimtumo tarnybos Finansų, teisės ir pirkimų departamento Teisės skyriui teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti šio įsakymo paskelbimą Teisės aktų registre ir Užimtumo tarnybos interneto svetainėje;
PATVIRTINTA
Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos
socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
direktoriaus 2020 m. sausio 9 d. įsakymu Nr. V-5
KLIENTAMS TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS TYRIMO, VERTINIMO IR SKLAIDOS METODIKA
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Klientams teikiamų paslaugų kokybės tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodika (toliau – Metodika) nustato Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) veiksmus organizuojant ir vykdant darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams (toliau – klientams) teikiamų paslaugų kokybės tyrimus (toliau – Tyrimai) bei atliekant šių Tyrimų rezultatų vertinimą ir sklaidą.
2. Metodika parengta vadovaujantis Darbo rinkos stebėsenos sąlygų ir tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. A1-314 „Dėl darbo rinkos stebėsenos sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, 2014 m. gegužės 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos sprendimu Nr. 573/2014/ES dėl valstybinių užimtumo tarnybų (VUT) bendradarbiavimo stiprinimo ir siekiant kokybiškai įgyvendinti lyginamosios analizės sistemą Užimtumo tarnyboje, vykdyti lyginamojo mokymosi veiklą bei įgyvendinti Nacionalinės jaunimo politikos 2011–2019 m. plėtros programos įgyvendinimo 2014–2016 m. veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2013 m. gruodžio 4 d. įsakymu Nr. A1-661 „Dėl Nacionalinės jaunimo politikos 2011–2019 metų plėtros programos įgyvendinimo 2014–2016 metų veiksmų plano patvirtinimo“, 5.2.6 priemonę „Įdiegti ir taikyti apklausų sistemą jaunimo (nekvalifikuotų, įgijusių nepaklausias darbo rinkoje profesijas jaunų asmenų ir absolventų) integravimo į darbo rinką galimybėms išsiaiškinti“.
3. Tyrimų tikslas – įvertinti klientų nuomonę apie Užimtumo tarnybos teikiamų darbo rinkos paslaugų ir aktyvios darbo rinkos politikos priemonių kokybę bei atsižvelgiant į Tyrimų rezultatus, siekti geriau patenkinti klientų lūkesčius, didinant teikiamų paslaugų efektyvumą ir įtraukiant klientus į esamų paslaugų kokybės tobulinimo ar naujų paslaugų kūrimo procesus.
II SKYRIUS
KLIENTAMS TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS TYRIMŲ VYKDYMAS
4. Už Metodikoje numatytų Tyrimų organizavimą ir jų duomenų vertinimą atsakingi:
4.1. Užimtumo tarnybos Kokybės vadybos ir kontrolės skyrius – už Metodikos 6.1 ir 6.2 papunkčiuose nurodytus Tyrimus;
5. Tyrimai gali būti atliekami:
5.1. elektroniniu būdu – vykdant internetines anketines apklausas: Metodikos 4 punkte nurodytų Užimtumo tarnybos administracijos padalinių darbuotojams el. paštu išsiunčiant tiesiogiai potencialiems respondentams nuorodas į elektronines Tyrimų anketų versijas (toliau – Elektroninės anketos) bei sudarant sąlygas Elektronines anketas pasiekti per viešosios interneto prieigos kompiuterius visuose Užimtumo tarnybos administracijos padaliniuose, vykdančiuose klientų aptarnavimo funkcijas.
6. Tyrimus sudaro šių anketų pildymas pagal Klientams teikiamų paslaugų kokybės vertinimo apklausų vykdymo planą (1 priedas) (toliau – Apklausų vykdymo planas):
6.1. Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybės vertinimas (darbo ieškantiems asmenims) (2 priedas) – naudojama įvertinti darbo ieškantiems asmenims teikiamų darbo rinkos paslaugų ir aktyvios darbo rinkos politikos priemonių kokybę, išsiaiškinti kurias paslaugas reikėtų tobulinti. Tikslinė grupė – Užimtumo tarnyboje registruoti darbo ieškantys asmenys.
6.2. Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybės vertinimas (darbdaviams) (3 priedas) – naudojama įvertinti darbdaviams teikiamų informavimo ir tarpininkavimo įdarbinant paslaugų ir aktyvios darbo rinkos politikos priemonių kokybę bei išsiaiškinti, kokių naujų paslaugų darbdaviai pageidauja ir kurias paslaugas reikėtų tobulinti. Tikslinė grupė – darbdaviai, kurie naudojasi Užimtumo tarnybos paslaugomis su Užimtumo tarnyba.
6.3. Jaunų asmenų, abiturientų ir absolventų integravimo į darbo rinką galimybių vertinimas (4 priedas) – naudojama siekiant išsiaiškinti jaunimo motyvaciją dirbti ar mokytis, įvertinti jų įsidarbinimo galimybes. Tikslinė grupė – abiturientai, absolventai, nekvalifikuoti, įgiję nepaklausias darbo rinkoje profesijas jauni asmenys iki 29 metų.
7. Tyrimams reikalingų apklausti respondentų minimali imtis yra nustatyta Metodikos 5 priede pateiktoje tyrimo imties dydžių lentelėje.
8. Siekiant didesnio Tyrimų rezultatų reprezentatyvumo ir sumažinti atrankos paklaidos tikimybę, Tyrimams respondentai parenkami vadovaujantis atsitiktinės sluoksninės (stratifikuotos) atrankos principu: darbo ieškančių asmenų (respondentų) struktūra – pagal lytį, amžių, išsilavinimą darbdavių struktūra – pagal įmonės dydį, ekonominės veiklos rūšį ir kitus reikšmingus kriterijus turi kiek įmanoma tiksliau atspindėti Užimtumo tarnybos administracijos padalinių, vykdančių klientų aptarnavimo funkcijas, klientų pasiskirstymą.
9. Prieš kiekvieno Tyrimo pradžią Metodikos 4 punkte nurodyti Užimtumo tarnybos administracijos padaliniai parengia Elektronines anketas ir patalpina jas internetinėje apklausų organizavimo ir vykdymo platformoje „Google Forms“ bei:
9.1. Tyrimą vykdant elektroniniu būdu, sudaro sąlygas Elektronines anketas pasiekti per viešosios interneto prieigos kompiuterius visuose Užimtumo tarnybos administracijos padaliniuose, vykdančiuose klientų aptarnavimo funkcijas;
9.2. Tyrimą vykdant telefonu, ne rečiau kaip kartą per mėnesį už Tyrimo organizavimą ir duomenų vertinimą atsakingų Užimtumo tarnybos administracijos padalinių darbuotojai Tyrimą vykdantiems Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Konsultavimo telefonu skyriaus darbuotojams pateikia per paskutinį mėnesį Užimtumo tarnybos paslaugomis pasinaudojusių ar aktyvios darbo rinkos politikos priemonėse dalyvavusių potencialių respondentų sąrašus su jų kontaktine informacija.
III SKYRIUS
KLIENTAMS TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS TYRIMŲ REZULTATŲ VERTINIMAS IR SKLAIDA
10. Atliktų Tyrimų rezultatų vertinimas vykdomas pagal Apklausų vykdymo planą. Jo metu:
10.2. lyginami Tyrimų rezultatai, gauti išanalizavus atskirų Užimtumo tarnybos administracijos padalinių, vykdančių klientų aptarnavimo funkcijas, klientų apklausų anketų duomenis, su šalies mastu gautais rezultatais;
11. Tyrimų rezultatų vertinimo išvados turi būti pateiktos Užimtumo tarnybos direktoriui bei Užimtumo tarnybos Kokybės vadybos ir kontrolės skyriui (jei jis nedalyvavo Tyrime) Apklausų vykdymo plane nurodytais terminais.
12. Tyrimų rezultatai sistemingai taikomi peržiūrint, tobulinant ar kuriant naujas paslaugas klientams.
13. Tyrimų rezultatų sklaidą vykdo Metodikos 4 punkte nurodyti Užimtumo tarnybos administracijos padaliniai, bendradarbiaudami su Užimtumo tarnybos Komunikacijos skyriumi.
14. Atliktų Tyrimų rezultatų sklaida vykdoma pagal Apklausų vykdymo planą. Ją sudaro:
14.1. Tyrimų rezultatų apibendrinimas ir paskelbimas Užimtumo tarnybos interneto svetainės skyriuje „Klientų apklausų rezultatai“;
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
15. Atsiradus poreikiui ištirti Užimtumo tarnybos veiklos sritis, kurių neapima Metodikos 6 punkte nurodyti Tyrimai, gali būti vykdomi pilotiniai Tyrimai.
Klientams teikiamų paslaugų kokybės
tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodikos
1 priedas
KLIENTAMS TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO APKLAUSŲ VYKDYMO PLANAS
Veiksmas |
Atsakingas administracijos padalinys |
Vykdymo terminas |
Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybės vertinimas (darbo ieškantiems asmenims) |
||
Parengti (atnaujinti) apklausos anketos formą |
Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas |
Sausio 31 d. |
Įvykdyti apklausą |
Vykdant elektroniniu būdu – Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas; Vykdant telefonu – Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Konsultavimo telefonu skyriaus (toliau – Konsultavimo telefonu skyrius) vedėjas |
Gegužės 31 d. |
Apibendrinti apklausos rezultatus |
Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas |
Birželio 30 d. |
Apklausos rezultatų bei pasiūlymų paslaugų tobulinimui pateikimas vadovybei |
Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas |
Birželio 30 d. |
Apklausos rezultatų sklaida |
Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas; Komunikacijos skyriaus vedėjas |
Liepos 31 d. |
Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybės vertinimas (darbdaviams) |
||
Parengti (atnaujinti) apklausos anketos formą |
Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas |
Birželio 30 d. |
Įvykdyti apklausą |
Vykdant elektroniniu būdu – Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas; Vykdant telefonu – Konsultavimo telefonu skyriaus vedėjas |
Spalio 31 d. |
Apibendrinti apklausos rezultatus |
Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas |
Lapkričio 30 d. |
Apklausos rezultatų bei pasiūlymų paslaugų tobulinimui pateikimas vadovybei |
Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas |
Lapkričio 30 d. |
Apklausos rezultatų sklaida |
Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas; Komunikacijos skyriaus vedėjas |
Gruodžio 31 d. |
Jaunų asmenų ir absolventų integravimo į darbo rinką galimybių vertinimas |
||
Parengti (atnaujinti) apklausos anketos formą |
Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus (toliau – Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyrius) vedėjas |
Birželio 30 d. |
Įvykdyti apklausą |
Vykdant elektroniniu būdu – Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjas; Vykdant telefonu – Konsultavimo telefonu skyriaus vedėjas |
Rugsėjo 30 d. |
Apibendrinti apklausos rezultatus |
Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjas |
Spalio 31 d. |
Apklausos rezultatų bei pasiūlymų paslaugų tobulinimui pateikimas vadovybei |
Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjas |
Spalio 31 d. |
Apklausos rezultatų sklaida |
Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjas; Komunikacijos skyriaus vedėjas |
Lapkričio 30 d. |
____________________________
Klientams teikiamų paslaugų kokybės
tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodikos
2 priedas
Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybės vertinimas (darbo ieškantiems asmenims)
Laba diena,
Užimtumo tarnybai labai svarbi Jūsų nuomonė apie Jums suteiktas paslaugas ir jų kokybę. Maloniai prašome atsakyti į keletą klausimų, kurie žymiai prisidės tobulinant Užimtumo tarnybos paslaugų kokybę. Anketos užpildymas užtruks apie 10-15 minučių.
Apklausa yra anoniminė, bus naudojami tik apibendrinti duomenys, siekiant tobulinti paslaugų teikimą.
Dėkojame už Jūsų reikšmingą indėlį gerinant Užimtumo tarnybos paslaugas!
1. Kokiomis Užimtumo tarnybos paslaugomis ir/ar priemonėmis naudojotės?
(pažymėkite visus tinkančius pasirinkimus)
Darbo ieškančio asmens atsakymas |
Informacija Užimtumo tarnybos valdomoje informacinėje sistemoje: |
Tarpininkavimo įdarbinant pasiūlymų įsidarbinti teikimas kvietimas dalyvauti darbuotojų atrankos renginiuose
Parama mokymuisi: profesinis mokymas įdarbinimas pagal pameistrystės darbo sutartį stažuotė neformaliojo švietimo ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų pripažinimas
Kelionės išlaidų kompensavimas
Remiamuoju įdarbinimu (darbo užmokesčio kompensavimas): įdarbinimas subsidijuojant darbo įgūdžių įgijimo rėmimas
Parama darbo vietoms steigti: darbo vietų steigimo subsidijavimas vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimas savarankiško užimtumo rėmimas
Elektroninėmis paslaugomis, interneto svetaine
Bendruoju konsultacijų tel. Nr. 1883
|
Tarpininkavimo įdarbinant pasiūlymų įsidarbinti teikimas kvietimas dalyvauti darbuotojų atrankos renginiuose
Parama mokymuisi: profesinis mokymas įdarbinimas pagal pameistrystės darbo sutartį stažuotė neformaliojo švietimo ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų pripažinimas
Kelionės išlaidų kompensavimas
Remiamuoju įdarbinimu (darbo užmokesčio kompensavimas): įdarbinimas subsidijuojant darbo įgūdžių įgijimo rėmimas
Parama darbo vietoms steigti: darbo vietų steigimo subsidijavimas vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimas savarankiško užimtumo rėmimas
Elektroninėmis paslaugomis
|
2. Kaip Jums patogiausia naudotis Užimtumo tarnybos paslaugomis?
(pažymėkite ne daugiau kaip 2 tinkančius pasirinkimus)
Tiesiogiai vizito metu
Bendruoju konsultacijų tel. Nr. 1883
Savo konsultanto tel. Nr.
El. paštu
Per Užimtumo tarnybos el. paslaugų paskirą
Kita ___________ (įrašykite)
3. Ar sutinkate su teiginiu: įdarbinimo konsultantas operatyviai informuoja apie atsiradusias Jums tinkamas laisvas darbo vietas?
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
4. Kaip vertinate bendrą Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybę?
Labai teigiamai
Teigiamai
Nei teigiamai nei neigiamai
Neigiamai
Labai neigiamai
5. Prašome įvertinti Jūsų pasitenkinimą Užimtumo tarnybos teikiamomis paslaugomis ir priemonėmis:
1 – labai nepatenkintas, 2 – nepatenkintas, 3 – nei patenkintas, nei nepatenkintas, 4 – patenkintas,
5 – labai patenkintas
5.1 Konsultanto darbas (su kuriuo dažniausiai konsultuojatės) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Pokalbio klimatas |
|
|
|
|
|
Noras išspręsti Jūsų problemą |
|
|
|
|
|
Pasiekiamumas |
|
|
|
|
|
Konsultanto kompetencija |
|
|
|
|
|
Konsultanto veikla ir išradingumas ieškant ir siūlant tinkamus sprendimus |
|
|
|
|
|
5.2 Paslaugų turinys |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Lankstus požiūris į problemą |
|
|
|
|
|
Identifikavimas ir reagavimas į individualius kliento poreikius |
|
|
|
|
|
Pasiūlyti priimtini ir tinkami problemų sprendimo būdai, patenkinti lūkesčiai |
|
|
|
|
|
5.3 Užimtumo tarnybos teikiamų darbo pasiūlymų tinkamumas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbo pasiūlymai atitiko mano įgytą kvalifikaciją ir/ar darbo patirtį |
|
|
|
|
|
Atitikimas darbdavio keliamiems reikalavimams |
|
|
|
|
|
Darbo pasiūlymai atitiko mano išsakytus pageidavimus darbui |
|
|
|
|
|
5.4 Paslaugų procesas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Greitas informacijos gavimas |
|
|
|
|
|
Aiški ir konkreti informacija |
|
|
|
|
|
Aiškūs ir konkretūs veiksmai |
|
|
|
|
|
Sklandus bendradarbiavimas |
|
|
|
|
|
6. Kaip vertinate aptarnavimo bendruoju konsultacijų tel. Nr. 1883 kokybę?
1 – labai nepatenkintas, 2 – nepatenkintas, 3 – nei patenkintas, nei nepatenkintas, 4 – patenkintas,
5 – labai patenkintas, N – nesinaudojau/nežinau
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
N |
Pasiekiamumas |
|
|
|
|
|
|
Konsultanto kompetencija |
|
|
|
|
|
|
Pateikta aiški ir konkreti informacija |
|
|
|
|
|
|
Atsakyta į visus man rūpimus klausimus |
|
|
|
|
|
|
7. Kaip vertinate Užimtumo tarnybos interneto svetainę?
1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku,
5 – visiškai sutinku, N – nesinaudojau/nežinau
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
N |
Aiški ir greitai randama informacija |
|
|
|
|
|
|
Nesudėtinga registravimosi Užimtumo tarnyboje procedūra |
|
|
|
|
|
|
Aiški interneto svetainės struktūra, patrauklus dizainas |
|
|
|
|
|
|
Veikia visos pateiktos nuorodos, dokumentų pildymo formos |
|
|
|
|
|
|
8. Kaip vertinate Užimtumo tarnybos siūlomas E. paslaugas?
1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku,
5 – visiškai sutinku, N – nesinaudojau/nežinau
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
N |
Elektroninės paslaugos naudingos |
|
|
|
|
|
|
Lengva naudotis, paprasta susirasti reikalingą informaciją |
|
|
|
|
|
|
Naudojantis e. paslaugomis galima susisiekti su specialistu |
|
|
|
|
|
|
9. Ar Jūsų apsilankymai pas Užimtumo tarnybos specialistą turėjo konkretų, apibrėžiamą tikslą?
Taip, gaunu tinkamo darbo pasiūlymus
Taip, gaunu pasiūlymus dėl finansavimo skyrimo (dalyvauti aktyvios darbo rinkos politikos priemonėse)
Tiesiog aptariame darbo paiešką
Ne, tik pasirašau apsilankymo kortelėse
Kita_______________________________________________________________
10. Ar sutinkate su teiginiu: Jums užtenka informacijos apie Užimtumo tarnybos teikiamas paslaugas ir galimybes Jums padėti?
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
11. Kas Jums patiko naudojantis Užimtumo tarnybos paslaugomis?
Įrašykite_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Ką siūlytumėte tobulinti Užimtumo tarnybos paslaugose?
Įrašykite_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Kuriame Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriuje lankėtės?
Įrašykite___________________________________________________________________________
16. Jūsų išsilavinimas:
Aukštasis universitetinis
Aukštasis neuniversitetinis
Vidurinis su profesine kvalifikacija
Vidurinis
Pagrindinis su profesine kvalifikacija
Pagrindinis
Pradinis su profesine kvalifikacija
Pradinis
Dėkojame už bendradarbiavimą ir Jūsų reikšmingą indėlį gerinant Užimtumo tarnybos paslaugas!
Klientams teikiamų paslaugų kokybės
tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodikos
3 priedas
Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybės vertinimas (darbdaviams)
Laba diena,
Užimtumo tarnybai labai svarbi Jūsų nuomonė apie Jums suteiktas paslaugas ir jų kokybę. Maloniai prašome atsakyti į keletą klausimų, kurie žymiai prisidės tobulinant Užimtumo tarnybos paslaugų kokybę. Anketos užpildymas užtruks apie 10-15 minučių.
Apklausa yra anoniminė, bus naudojami tik apibendrinti duomenys, siekiant tobulinti paslaugų teikimą.
Dėkojame už Jūsų reikšmingą indėlį gerinant Užimtumo tarnybos paslaugas!
1. Kokiomis Užimtumo tarnybos paslaugomis naudojotės? (pažymėkite visus tinkančius pasirinkimus)
Darbdavio atsakymas |
Informacija Užimtumo tarnybos valdomoje informacinėje sistemoje: |
Tarpininkavimo kandidatų paieškoje ir atrankoje: tinkamų kandidatų siūlymas darbuotojų atrankos renginių organizavimas
Remiamojo įdarbinimo (darbo užmokesčio kompensavimas) įdarbinimas subsidijuojant darbo įgūdžių įgijimo rėmimas
Kelionės išlaidų kompensavimo
Paramos darbo vietoms steigti darbo vietų steigimo subsidijavimas vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimas
Paramos mokymuisi: profesinis mokymas įdarbinimas pagal pameistrystės darbo sutartį stažuotė
|
Tarpininkavimo kandidatų paieškoje ir atrankoje: tinkamų kandidatų siūlymas darbuotojų atrankos renginių organizavimas
Remiamojo įdarbinimo (darbo užmokesčio kompensavimas) įdarbinimas subsidijuojant darbo įgūdžių įgijimo rėmimas
Kelionės išlaidų kompensavimo
Paramos darbo vietoms steigti darbo vietų steigimo subsidijavimas vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimas
Paramos mokymuisi: profesinis mokymas įdarbinimas pagal pameistrystės darbo sutartį stažuotė
|
2. Kaip pradėjote naudotis Užimtumo tarnybos paslaugomis?
Kreipėmės patys ieškodami galimybės bendradarbiauti
Užimtumo tarnybos specialistas mus surado ir pristatė teikiamas paslaugas
3. Kaip Jums patogiausia naudotis Užimtumo tarnybos paslaugomis?
(pažymėkite 2 tinkančius pasirinkimus)
Tiesiogiai vizito metu
Bendruoju konsultacijų tel. Nr. 1883
Savo paslaugų konsultanto tel. Nr.
El. paštu
Naudojantis Užimtumo tarnybos el. paslaugų paskyra
Kita ___________ (įrašykite)
4. Ar sutinkate su teiginiu: Užimtumo tarnybos specialistų pagalba Jums pavyko susirasti tinkamą darbuotoją?
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
5. Kaip vertinate bendrą Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybę?
Labai teigiamai
Teigiamai
Nei teigiamai nei neigiamai
Neigiamai
Labai neigiamai
6. Prašome įvertinti Jūsų pasitenkinimą Užimtumo tarnybos teikiamomis paslaugomis:
1 – Labai nepatenkintas, 2 – Nepatenkintas, 3 – Nei patenkintas, nei nepatenkintas, 4 – Patenkintas, 5 – Labai patenkintas
6.1 Konsultanto darbas (su kuriuo dažniausiai konsultuojatės) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Pokalbio klimatas |
|
|
|
|
|
|
Noras išspręsti Jūsų problemą |
|
|
|
|
|
|
Pasiekiamumas |
|
|
|
|
|
|
Konsultanto kompetencija |
|
|
|
|
|
|
Konsultanto veikla ir išradingumas ieškant ir siūlant tinkamus sprendimus |
|
|
|
|
|
|
6.2 Paslaugų turinys |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Lankstus požiūris į problemą |
|
|
|
|
|
|
Reagavimas į darbdavių poreikius |
|
|
|
|
|
|
Tinkamų kandidatų siūlymas |
|
|
|
|
|
|
6.3 Užimtumo tarnybos siūlomų kandidatų tinkamumas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Kvalifikacija ir (ar) kompetencija |
|
|
|
|
|
|
Įgyta patirtis |
|
|
|
|
|
|
Motyvacija |
|
|
|
|
|
|
Atitikimas laisvos darbo vietos reikalavimams |
|
|
|
|
|
|
6.4 Paslaugų procesas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Greitas informacijos gavimas |
|
|
|
|
|
|
Aiški ir konkreti informacija |
|
|
|
|
|
|
Aiškūs ir konkretūs veiksmai |
|
|
|
|
|
|
Sklandus bendradarbiavimas |
|
|
|
|
|
|
7. Kaip vertinate aptarnavimo bendruoju konsultacijų tel. Nr. 1883 kokybę?
1 – labai nepatenkintas, 2 – nepatenkintas, 3 – nei patenkintas, nei nepatenkintas, 4 – patenkintas,
5 – labai patenkintas, N – nesinaudojau/nežinau
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
N |
Pasiekiamumas |
|
|
|
|
|
|
Konsultanto kompetencija |
|
|
|
|
|
|
Pateikta aiški ir konkreti informacija |
|
|
|
|
|
|
Atsakyta į visus man rūpimus klausimus |
|
|
|
|
|
|
8. Kaip vertinate Užimtumo tarnybos interneto svetainę?
1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku,
5 – visiškai sutinku, N – nesinaudojau/nežinau
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
N |
Aiški ir greitai randama informacija |
|
|
|
|
|
|
Nesudėtinga registravimosi Užimtumo tarnyboje procedūra |
|
|
|
|
|
|
Aiški interneto svetainės struktūra, patrauklus dizainas |
|
|
|
|
|
|
Veikia visos pateiktos nuorodos, dokumentų pildymo formos |
|
|
|
|
|
|
9. Kaip vertinate Užimtumo tarnybos siūlomas E. paslaugas?
1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku,
5 – visiškai sutinku, N – nesinaudojau/nežinau
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
N |
Elektroninės paslaugos naudingos |
|
|
|
|
|
|
Lengva naudotis, paprasta susirasti reikalingą informaciją |
|
|
|
|
|
|
Naudojantis e. paslaugomis galima susisiekti su specialistu |
|
|
|
|
|
|
10. Ar sutinkate su teiginiu: Jums užtenka informacijos apie Užimtumo tarnybos teikiamas paslaugas?
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
11. Kas Jums patiko naudojantis Užimtumo tarnybos paslaugomis?
Įrašykite_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Ką siūlytumėte tobulinti Užimtumo tarnybos paslaugose?
Įrašykite_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Pažymėkite, kurios iš šiuo metu neteikiamų paslaugų/konsultacijų būtų aktualios Jūsų įmonei: (pažymėkite visus tinkančius pasirinkimus)
Reikiamų personalo kompetencijų identifikavimas
Reikalavimų kandidatams į laisvas darbo vietas nustatymas
Alternatyvios darbuotojų pritraukimo strategijos
Darbo ir šeimos balansas
Neįgalių darbuotojų įvedimas į darbuotojų kolektyvą
Kita ____________________________________________________________ (įrašykite)
14. Darbuotojų skaičius Jūsų įmonėje? (pažymėkite tik vieną pasirinkimą)
Iki 9
10-49
50-99
100 ir daugiau
15. Įmonės veiklos rūšis? (pažymėkite tik vieną pasirinkimą)
A Žemės ūkis, miškininkystė ir žuvininkystė
B Kasyba ir karjerų eksploatavimas
C Apdirbamoji gamyba
D Elektros, dujų, garo tiekimas ir oro kondicionavimas
E Vandens tiekimas, nuotekų valymas atliekų tvarkymas ir regeneravimas
F Statyba
G Didmeninė ir mažmeninė prekyba; variklinių transporto priemonių ir motociklų remontas
H Transportas ir saugojimas
I Apgyvendinimo ir maitinimo paslaugų teikimas
J Informacija ir ryšiai
K Finansinė ir draudimo veikla
L Nekilnojamojo turto operacijos
M Profesinė, mokslinė ir techninė veikla
N Administracinė ir aptarnavimo veikla
O Viešasis valdymas ir gynyba; privalomas socialinis draudimas
P Švietimas
Q Žmonių sveikatos priežiūra ir socialinis darbas
R Meninė, pramoginė ir poilsio organizavimo veikla
S Kita aptarnavimo veikla
T Namų ūkių, samdančių darbininkus, veikla
U Ekstrateritorinių organizacijų ir įstaigų veikla
Klientams teikiamų paslaugų
kokybės tyrimo, vertinimo ir
sklaidos metodikos
4 priedas
Jaunų asmenų, abiturientų ir absolventų integravimo į darbo rinką galimybių vertinimas
Maloniai kviečiame Jus dalyvauti apklausoje, kurios tikslas – išsiaiškinti ar sistemingai žmogus planuoja savo karjerą ir jo motyvaciją įsidarbinti. Analizuojami ir skelbiami bus tik apibendrinti duomenys. Atkreipiame dėmesį, jog kai kuriuose klausimuose galimi keli atsakymų variantai. Užimtumo tarnybai labai svarbi Jūsų nuomonė apie Jums suteiktas paslaugas ir jų kokybę.
1. Kokio pobūdžio darbo ieškote?
Nuolatinio
Laikino
Planuoju pradėti savo verslą
Nesvarbu kokio
2. Ar planuojate artimiausiu metu pradėti / tęsti studijas / mokslus?
Taip
Taip, derindamas (a) su darbu
Ne
3. Kokiais būdais (be registracijos Užimtumo tarnyboje) Jūs ieškojote darbo?
Pasirinkite Jums tinkamus atsakymų variantus. Prie atsakymo varianto „kita“ įrašomas kitas respondento atsakymo variantas.
Kreipiausi į privačią įdarbinimo tarnybą
Kreipiausi tiesiogiai į darbdavius
Ieškojau darbo per pažįstamus, giminaičius
Ieškojau skelbimų internete, spaudoje
Bandžiau pradėti savo verslą
Kitais būdais darbo neieškojau
Kita:
4. Ar esate dalyvavę papildomoje veikloje?
Pasirinkite Jums tinkamus atsakymų variantus. Prie atsakymo varianto „kita“ įrašomas kitas respondento atsakymo variantas.
Atlikau praktiką įmonėje, organizacijoje
Savanoriavau
Dalyvavau mobilumo, studijų mainų ar darbo programoje (Erasmus, Au Pair, Work & Travel USA, Europos savanorių tarnyba ir pan.)
Dalyvavau jaunimo organizacijų, mokinių/ studentų atstovybių veikloje
Nedalyvavau
Kita:
5. Kas Jums svarbiausia renkantis darbą?
Pasirinkite Jums tinkamus atsakymų variantus.
Darbo pobūdžio atitikimas įgytai specialybei/ profesijai
Saviraiškos, tobulėjimo galimybės
Karjeros, didesnio atlyginimo ateityje perspektyvos
Geras mikroklimatas (šilti santykiai su kolegomis, geras vadovas, teigiama bendra psichologinė atmosfera)
Lankstus darbo grafikas
Imčiausi bet kokio darbo, šiuo metu darbo sąlygos nėra svarbios
6. Kaip manote, kokios kliūtys Jums anksčiau trukdė įsidarbinti?
Pasirinkite ne daugiau 3 atsakymų.
Nepakankama darbo patirtis
Netenkino siūlomas darbo užmokestis
Darbdaviai nepasitiki jaunų žmonių sugebėjimais
Neradau darbo pagal įgytą specialybę/ kvalifikaciją
Darbo paieškos įgūdžių stoka
Neradau darbo arti namų
Nepavyko pradėti savo verslo
Neieškojau darbo
7. Prašome įsivertinti savo galimybes įsidarbinti:
Ribotos įsidarbinimo galimybės
Vidutinės įsidarbinimo galimybės
Didelės įsidarbinimo galimybės
8. Kokių pajamų tikitės (Neto)?
iki 500 Eur
501750 Eur
7511000 Eur
1001-1250 Eur
1251-1500 Eur
Daugiau nei 1500 Eur
9. Jūsų nuomone, kas labiausiai lemia jaunimo įsidarbinimą?
Pasirinkite ne daugiau 3 atsakymo variantų.
Įgyta kvalifikacija, profesinis pasirengimas
Darbo patirtis/ įgūdžiai
Tikslingas profesijos pasirinkimas
Šalies ar regiono ekonominė situacija
Galimybės įsidarbinti kitame mieste/ rajone
Asmeninės savybės, aktyvumas, motyvacija
Galimybė savanoriauti prieš renkantis profesiją
Pažintys, ryšiai
10. Jūsų nuomone, kurios informacijos išsamesnis pateikimas būtų reikalingas?
Profesinis orientavimas mokykloje
Informacija apie stažuotės galimybės
Informacija apie savanorystės galimybės
Informacija apie dalyvavimą Užimtumo tarnybos projektuose
Įsidarbinimo vasarą galimybės
11. Kuriame Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriuje lankėtės?
Įrašykite___________________________________________________________________________
15. Jūsų išsilavinimas:
Aukštasis universitetinis
Aukštasis neuniversitetinis
Vidurinis su profesine kvalifikacija
Vidurinis
Pagrindinis su profesine kvalifikacija
Pagrindinis
Pradinis su profesine kvalifikacija
Pradinis
Dėkojame už bendradarbiavimą ir Jūsų reikšmingą indėlį gerinant Užimtumo tarnybos paslaugas!
____________________
Klientams teikiamų paslaugų kokybės
tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodikos
5 priedas
TYRIMO IMTIES DYDŽIŲ LENTELĖ
Reikalingas apklausti respondentų skaičius, nustatytas remiantis imties dydžių nustatymo skaičiuokle (https://www.surveysystem.com/sscalc.htm) – 2500.
Imties dydžio nustatymo sąlygos: Tikimybė – 95 proc.; Paklaida – 2 proc.
Pasiskirstymas pagal Užimtumo tarnybos administracijos padalinius, vykdančius klientų aptarnavimo funkcijas – Neyman'o optimalus pasiskirstymas (angl. Neyman allocation).
Papildoma sąlyga: Minimalus respondentų skaičius viename Užimtumo tarnybos administracijos padalinyje, vykdančiame klientų aptarnavimo funkcijas – 35.
Užimtumo tarnybos struktūrinis padalinys, vykdantis klientų aptarnavimo funkcijas |
Respondentų skaičius |
Kauno klientų aptarnavimo departamentas |
647 |
Alytaus |
82 |
Druskininkų |
35 |
Lazdijų |
35 |
Varėnos |
35 |
Kauno miestas |
129 |
Kauno rajonas |
69 |
Prienų |
35 |
Jonavos |
44 |
Kaišiadorių |
35 |
Marijampolės |
75 |
Šakių |
35 |
Vilkaviškio |
38 |
Klaipėdos klientų aptarnavimo departamentas |
460 |
Klaipėdos miestas |
118 |
Klaipėdos rajonas |
35 |
Kretingos |
35 |
Palangos |
35 |
Skuodo |
35 |
Šilutės |
47 |
Šilalės |
35 |
Tauragės |
47 |
Jurbarko |
38 |
Plungės |
35 |
Panevėžio klientų aptarnavimo departamentas |
461 |
Panevėžio |
107 |
Biržų |
35 |
Kupiškio |
35 |
Pasvalio |
35 |
Rokiškio |
37 |
Anykščių |
35 |
Ignalinos |
35 |
Molėtų |
35 |
Utenos |
37 |
Visagino |
35 |
Zarasų |
35 |
Šiaulių klientų aptarnavimo departamentas |
454 |
Šiaulių |
101 |
Akmenės |
35 |
Joniškio |
35 |
Kelmės |
38 |
Pakruojo |
35 |
Radviliškio |
39 |
Mažeikių |
60 |
Telšių |
35 |
Kėdainių |
41 |
Raseinių |
35 |
Vilniaus klientų aptarnavimo departamentas |
478 |
Vilniaus miestas |
209 |
Vilniaus rajonas |
91 |
Trakų |
37 |
Šalčininkų |
35 |
Širvintų |
35 |
Švenčionių |
35 |
Ukmergės |
36 |
VISO: |
2500 |
Pakeitimai:
1.
Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas
Nr. V-353, 2020-09-07, paskelbta TAR 2020-09-16, i. k. 2020-19319
Dėl darbo rinkos stebėsenos vykdymo