Suvestinė redakcija nuo 2015-01-01 iki 2015-12-31
Nutarimas paskelbtas: TAR 2014-02-06, i. k. 2014-01214
Lietuvos Respublikos Vyriausybė
nutarimas
Dėl PASIENIO KONTROLĖS PUNKTŲ PLĖTROS TARPINSTITUCINIO VEIKLOS PLANO PATVIRTINIMO IR LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2001 M. SPALIO 1 D. NUTARIMO NR. 1176 „DĖL PASIENIO KONTROLĖS PUNKTŲ PLĖTROS STRATEGIJOS PATVIRTINIMO“ IR JĮ KEITUSIŲ NUTARIMŲ PRIPAŽINIMO NETEKUSIAIS GALIOS
2014 m. sausio 29 d. Nr. 90
Vilnius
Įgyvendindama Nacionalinės susisiekimo plėtros 2014–2022 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. gruodžio 18 d. nutarimu Nr. 1253 „Dėl Nacionalinės susisiekimo plėtros 2014–2022 metų programos patvirtinimo“, 11.13.6 papunktį, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
2. Paskirti valstybės institucijas, atsakingas už:
2.1. kelių, geležinkelių valstybės sienos perėjimo punktų, oro uostų, jūros ir vidaus vandenų uostų pasienio kontrolės punktų poreikio (kiekio, dydžio ir dislokacijos vietų) nustatymą – Susisiekimo ministeriją;
2.2. kelių, geležinkelių, oro uostų, jūros ir vidaus vandenų uostų pasienio kontrolės punktų infrastruktūros, kuri skirta krovinių judėjimo kontrolei atlikti, reikalavimų nustatymą ir pasienio kontrolės punktų projektų derinimą – Muitinės departamentą prie Finansų ministerijos (toliau – Muitinės departamentas);
2.3. kelių, geležinkelių, oro uostų, jūros ir vidaus vandenų uostų pasienio kontrolės punktų infrastruktūros, kuri skirta fizinių asmenų kontrolei atlikti, radiacinės kontrolės infrastruktūros reikalavimų nustatymą ir pasienio kontrolės punktų projektų derinimą – Valstybės sienos apsaugos tarnybą prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – Valstybės sienos apsaugos tarnyba);
2.4. pasienio kontrolės punktų veterinarijos postų plėtrą – Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą;
2.5. pasienio kontrolės punktų fitosanitarijos postų plėtrą – Valstybinę augalininkystės tarnybą prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Valstybinė augalininkystės tarnyba);
3. Sudaryti šią Pasienio kontrolės punktų plėtros komisiją (toliau – Komisija):
susisiekimo viceministras (Komisijos pirmininkas);
Pasienio kontrolės punktų direkcijos direktorius (Komisijos pirmininko pavaduotojas);
vidaus reikalų viceministras arba Vidaus reikalų ministerijos kancleris;
finansų viceministras arba Finansų ministerijos kancleris;
užsienio reikalų viceministras arba Užsienio reikalų ministerijos kancleris;
žemės ūkio viceministras arba Žemės ūkio ministerijos kancleris;
sveikatos apsaugos viceministras arba Sveikatos apsaugos ministerijos kancleris;
Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktoriaus pavaduotojas;
Muitinės departamento generalinio direktoriaus pavaduotojas;
Valstybės sienos apsaugos tarnybos vado pavaduotojas-Štabo viršininkas;
Valstybinės augalininkystės tarnybos direktoriaus pavaduotojas.
4. Nustatyti, kad Komisija koordinuoja Pasienio kontrolės punktų plėtros tarpinstitucinio veiklos plano įgyvendinimą, teikia už jo įgyvendinimą atsakingoms valstybės institucijoms ir įstaigoms pasiūlymus, kaip jį tobulinti, svarsto pasienio kontrolės punktų statybos ir rekonstravimo investicinius projektus, koordinuoja lėšų naudojimą pasienio kontrolės punktams statyti ir rekonstruoti, inicijuoja derybas, svarsto derybinių pozicijų projektus deryboms su kaimyninių valstybių kompetentingomis institucijomis dėl Pasienio kontrolės punktų plėtros, taip pat tarptautinių susitarimų dėl pasienio kontrolės punktų plėtros projektus.
6. Pripažinti netekusiu galios Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. spalio 1 d. nutarimą Nr. 1176 „Dėl Pasienio kontrolės punktų plėtros strategijos patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2014 m. sausio 29 d. nutarimu Nr. 90
PASIENIO KONTROLĖS PUNKTŲ plėtros tarpinstitucinis VEIKLOS planas
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pasienio kontrolės punktų plėtros tarpinstitucinis veiklos planas (toliau – Planas) parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės sienos ir jos apsaugos įstatymu ir įgyvendinant Nacionalinės susisiekimo plėtros 2014–2022 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. gruodžio 18 d. nutarimu Nr. 1253 „Dėl Nacionalinės susisiekimo plėtros 2014–2022 metų programos patvirtinimo“, Pasienio kontrolės punktų veiklos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. vasario 2 d. nutarimu Nr. 126 „Dėl Pasienio kontrolės punktų veiklos taisyklių patvirtinimo“, Muitinės konvencijos dėl tarptautinio krovinių gabenimo su TIR knygelėmis (1975 m. TIR konvencija), Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Baltarusijos Respublikos Vyriausybės susitarimo dėl valstybės sienos perėjimo punktų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Rusijos Federacijos Vyriausybės susitarimo dėl Lietuvos Respublikos ir Rusijos Federacijos valstybės sienos perėjimo punktų ir Strateginio planavimo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 827 „Dėl Strateginio planavimo metodikos patvirtinimo“, nuostatas, taip pat atsižvelgiant į 1984 m. balandžio 10 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1262/84 dėl Tarptautinės prekių pasienio kontrolės derinimo konvencijos sudarymo (OL 2004 m. specialusis leidimas, 2 skyrius, 2 tomas, p. 6) ir Šengeno teisyno nuostatas dėl Europos Sąjungos išorinių sienų kontrolės užtikrinimo.
2. Plano paskirtis – nustatyti pasienio kontrolės punktų plėtros tikslus, uždavinius ir priemones jiems įgyvendinti, siekiant, kad pasienio kontrolės punktų infrastruktūra atitiktų Europos Sąjungos teisės aktų, Šengeno teisyno, tarptautinių sutarčių ir susitarimų, tarptautinio saugumo ir Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
3. Planas įgyvendinamas 2014–2020 metais. Planuojama, kad iki 2020 metų įgyvendinus Plane nustatytus tikslus ir uždavinius bus išplėtoti ir modernizuoti pasienio kontrolės punktai prie išorinių Europos Sąjungos sienų pagal Europos Sąjungos muitų teisės aktus, Šengeno teisyno ir tarptautinius saugumo reikalavimus. Taip pat bus sudarytos tinkamos sąlygos pasienio kontrolės punktuose dirbantiems pareigūnams atlikti patikrinimus, užtikrinant asmenų, transporto priemonių ir krovinių kontrolę, ir užkardyti nusikalstamas veikas, neteisėtą tarptautinę prekybą ir administracinės teisės pažeidimus.
4. Pasienio kontrolės punktai įsteigti valstybės sienos perėjimo punktuose, atviruose tarptautinei laivybai jūros, upių uostuose ir tarptautiniuose oro uostuose. Juose patikrinimą atliekančioms valstybės institucijoms ir įstaigoms (Valstybės sienos apsaugos tarnybai prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – Valstybės sienos apsaugos tarnyba), Lietuvos Respublikos muitinei, Valstybinei augalininkystės tarnybai prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Valstybinė augalininkystės tarnyba), Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai, visuomenės sveikatos centrams apskrityse, karinį krovinių vežimą kontroliuojančioms institucijoms ir įstaigoms) užtikrinamos sąlygos atlikti joms pavestas funkcijas, nustatytas Šengeno teisyno reikalavimų, Europos Sąjungos teisės aktų, Lietuvos Respublikos įstatymų, kitų teisės aktų.
5. Iki Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungoje pastatytus pasienio kontrolės punktus reikia modernizuoti, periodiškai kas 3–5 metus atnaujinti ir nuolat prižiūrėti atsižvelgiant į asmenų, transporto priemonių ir krovinių srautų per pasienio kontrolės punktus statistiką ir Nacionalinėje susisiekimo plėtros 2014–2022 metų programoje numatytas asmenų ir krovinių srautų kitimo tendencijas ir pokyčius.
6. Šiuo metu Lietuvoje prie išorinių Europos Sąjungos sienų įsteigti 37 pasienio kontrolės punktai: su Baltarusijos Respublika – 19 pasienio kontrolės punktų, iš jų 4 tarptautiniai automobilių kelių, 11 automobilių kelių vietinio susisiekimo (supaprastinti), 3 tarptautiniai geležinkelių ir vienas tarptautinis upių; su Rusijos Federacija (Kaliningrado sritis) – 10 pasienio kontrolės punktų, iš jų 5 tarptautiniai automobilių kelių (Ramoniškių pasienio kontrolės punktas veikia kaip vietinio susisiekimo (supaprastintas), 2 tarptautiniai geležinkelių ir 3 tarptautiniai upių. Įsteigti 4 tarptautiniai jūrų uostų pasienio kontrolės punktai ir 4 tarptautiniai oro uostų pasienio kontrolės punktai.
Lietuvos Respublikai įstojus į Europos Sąjungą ir prisijungus prie Šengeno erdvės, padidėjo pasienio kontrolės punktų infrastruktūros kokybės reikalavimai. Pasienio kontrolės punktų infrastruktūra turi atitikti patikrinimą atliekančių valstybės institucijų ir įstaigų veiklą reglamentuojančių teisės aktų, Europos Sąjungos muitų teisės aktų, Šengeno teisyno ir tarptautinius saugumo reikalavimus. Šiuo metu tik 19 pasienio kontrolės punktų teisinis statusas ir infrastruktūra prie išorinių Europos Sąjungos sienų atitinka Europos Sąjungos reikalavimus, todėl būtina užtikrinti sklandžią pasienio kontrolės punktų veiklą ir greitą asmenų, turinčių teisę laisvai judėti, ir tinkamą trečiųjų šalių piliečių kontrolę. Būtina sukurti naują ir pertvarkyti esamą pasienio kontrolės punktų infrastruktūrą.
Per Lietuvos pasienio kontrolės punktus prie išorinių Europos Sąjungos sienų 2012 metais iš viso važiavo 1,249 mln. krovininių automobilių (14,5 procento daugiau nei 2011 metais), 2,285 mln. lengvųjų automobilių (9 procentais mažiau nei 2011 metais). Išorinę Europos Sąjungos sieną per Lietuvos pasienio kontrolės punktus iš viso perėjo 7,317 mln. asmenų (7,8 procento daugiau nei 2011 metais). Transporto priemonių, kertančių valstybės sieną, nuolat daugėja. Tarptautiniuose automobilių kelių pasienio kontrolės punktuose dažnai viršijamas transporto priemonių projektinis pralaidumas, prie pasienio kontrolės punktų susidaro didelės transporto priemonių eilės. Dėl ilgų prastovų vežėjai patiria nuostolių, negali laiku atlikti įsipareigojimų užsakovams, laiku nepristatomos prekės.
Šiuo metu tik 2 tarptautiniuose automobilių kelių pasienio kontrolės punktuose iš 8 pėsčiųjų srautai atskirti nuo transporto priemonių srautų. Tai sunkina asmenų, kertančių valstybės sieną, kontrolę ir kelia didelį pavojų pėsčiųjų saugumui.
Tarptautinių automobilių kelių pasienio kontrolės punktų, esančių prie išorinių Europos Sąjungos sienų, projektinis pralaidumas (automobilių skaičius per parą) 2013 metais buvo 12 220 vienetų.
7. Siekiant sumažinti transporto priemonių prastovas prie pasienio kontrolės punktų su Baltarusijos Respublika, reikia didinti tarptautinių pasienio kontrolės punktų skaičių ir įrengti pasienio kontrolės punktų (Tverečiaus, Adutiškio ir Šumsko) infrastruktūrą. Tam reikės suderinti su Baltarusijos Respublika 1995 m. liepos 18 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Baltarusijos Respublikos Vyriausybės susitarimo dėl valstybės sienos perėjimo punktų pakeitimą, pasienio kontrolės punktų plėtros ir pasienio kontrolės punktų statuso pakeitimo į tarptautinį terminus.
8. Plano įgyvendinimą koordinuoja Susisiekimo ministerija. Įgyvendinant Planą dalyvauja Užsienio reikalų ministerija, Vidaus reikalų ministerija, Žemės ūkio ministerija, Sveikatos apsaugos ministerija, Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos, Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos, Valstybės sienos apsaugos tarnyba, Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, Valstybinė augalininkystės tarnyba ir visuomenės sveikatos centrai apskrityse.
9. Valstybės institucijos ir įstaigos, atsakingos už Plano įgyvendinimą, pagal kompetenciją, atsižvelgdamos į išorės ir vidaus pokyčius, teikia Pasienio kontrolės punktų plėtros komisijai pasiūlymus dėl Plano tobulinimo, konkrečių įgyvendinimo priemonių tikslinimo ir lėšų poreikio joms įgyvendinti iki einamųjų metų balandžio 15 dienos. Lėšų poreikį tikslinti atsižvelgiant į išorės ir vidaus pokyčius galima iki einamųjų metų rugpjūčio 2 dienos.
4
II SKYRIUS
PLANO TIKSLAI, UŽDAVINIAI, PRIEMONĖS, ASIGNAVIMAI IR ĮGYVENDINANČIOS INSTITUCIJOS
Eil. Nr. |
Tikslo, uždavinio ir priemonės pavadinimas |
2015 metų asignavimai, eurais |
2016 metų asignavimai, eurais |
2017 metų asignavimai, eurais |
Įgyvendi-nančioji institucija |
|||||||||
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
|||||||||
išlaidoms |
turtui įsigyti |
išlaidoms |
turtui įsigyti |
išlaidoms |
turtui įsigyti |
|||||||||
iš viso |
iš jų darbo užmo-kesčiui |
iš viso |
iš jų darbo užmo-kesčiui |
iš viso |
iš jų darbo užmo-kesčiui |
|||||||||
1. |
Tikslas – užtikrinti esamų ir būsimų pasienio kontrolės punktų prie išorinių Europos Sąjungos sienų atitiktį Lietuvos Respublikos ratifikuotų tarptautinių sutarčių, Europos Sąjungos ir Šengeno teisyno reikalavimams |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. |
Uždavinys – plėtoti ir įrengti Europos Sąjungos teisės aktų, Šengeno teisyno, tarptautinių sutarčių ir susitarimų, Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus atitinkančią pasienio kontrolės punktų prie išorinių Europos Sąjungos sienų infrastruktūrą, atsižvelgiant į asmenų, transporto priemonių ir krovinių srautus, esamą kaimyninių valstybių pasienio punktų infrastruktūrą, jos plėtros planus ir terminus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.1. |
Priemonė – pasienio kontrolės punktų modernizavimas ir statyba |
2 651 761 |
|
|
2 651 761 |
4 562 673 |
|
|
4 562 673 |
4 611 040 |
|
|
4 611 040 |
Susisiekimo ministerija |
Įgyvendinant priemonę vykdomi šie projektai: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Medininkų (įgyvendinimo terminas – |
682 345 |
|
|
682 345 |
2 020 968 |
|
|
2 020 968 |
3 765 060 |
|
|
3 765 060 |
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
Pilies pasienio kontrolės punkto statyba (įgyvendinimo terminas – |
289 620 |
|
|
289 620 |
579 240 |
|
|
579 240 |
498 436 |
|
|
498 436 |
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
|
Stasylų (Šalčininkų) geležinkelio pasienio kontrolės punkto statyba (įgyvendinimo terminas – |
1 448 100 |
|
|
1 448 100 |
1 614 921 |
|
|
1 614 921 |
|
|
|
|
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
Krakūnų (įgyvendinimo terminas – |
|
|
|
|
57 924 |
|
|
57 924 |
57 924 |
|
|
57 924 |
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
Pasienio kontrolės punktų informacinių sistemų įrengimas (įgyvendinimo terminas – |
231 696 |
|
|
231 696 |
289 620 |
|
|
289 620 |
289 620 |
|
|
289 620 |
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
1.1.2. |
Priemonė – įrengti pasienio kontrolės punktų infrastruktūrą, atitinkančią tarptautinių pasienio kontrolės punktų reikalavimus |
3 479 205 |
|
|
3 479 205 |
86 886 |
|
|
86 886 |
318 582 |
|
|
318 582 |
Susisiekimo ministerija |
|
Įgyvendinant priemonę vykdomi šie projektai: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tverečiaus (įgyvendinimo terminas – |
3 479 205 |
|
|
3 479 205 |
86 886 |
|
|
86 886 |
318 582 |
|
|
318 582 |
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
1.2. |
Uždavinys – užtikrinti tinkamą ir greitą asmenų, transporto priemonių ir jomis vežamų krovinių, kertančių valstybės sieną, kontrolę |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2.1. |
Priemonė – užtikrinti, kad modernizuotuose ir naujuose pasienio kontrolės punktuose dirbtų pakankamai patikrinimus atliekančių institucijų pareigūnų |
360 287 |
360 287 |
266 450 |
|
360 287 |
360 287 |
266 450 |
|
360 287 |
360 287 |
266 450 |
|
Vidaus reikalų ministerija |
1 506 024 |
1 506 024 |
1 071 594 |
|
1 506 024 |
1 506 024 |
1 071 594 |
|
1 506 024 |
1 506 024 |
1 071 594 |
|
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
||
1.2.2. |
Priemonė – įdiegti muitinės deklaracijų pateikimo elektroniniu būdu taikant vieno langelio principą elektroninę paslaugą |
714 203 |
35 334 |
14 481 |
678 869 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Finansų ministerija |
1.2.3. |
Priemonė – aprūpinti pasienio kontrolės punktus radiacinei kontrolei vykdyti reikalingomis techninėmis priemonėmis ir įranga, užtikrinti jų techninę priežiūrą ir remontą |
13 323 |
13 323 |
|
|
13 323 |
13 323 |
|
|
13 323 |
13 323 |
|
|
Vidaus reikalų ministerija |
|
1. Iš viso Lietuvos Respublikos valstybės biudžetas, iš jo: |
8 010 600 |
1 879 634 |
1 338 044 |
6 130 966 |
6 529 193 |
1 879 634 |
1 338 044 |
4 649 559 |
6 809 256 |
1 879 634 |
1 338 044 |
4 929 622 |
|
1.1. bendrojo finansavimo lėšos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. tikslinės paskirties lėšos ir pajamų įmokos |
1 448 100 |
|
|
1 448 100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Kiti šaltiniai (Europos Sąjungos finansinė parama projektams įgyvendinti ir kitos teisėtai gautos lėšos) |
714 203 |
35 334 |
14 481 |
678 869 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso Planui finansuoti (1+2) |
8 724 803 |
1 914 968 |
1 352 525 |
6 809 835 |
6 529 193 |
1 879 634 |
1 338 044 |
4 649 559 |
6 809 256 |
1 879 634 |
1 338 044 |
4 929 622 |
|
Skyriaus pakeitimai:
Nr. 1385, 2014-12-10, paskelbta TAR 2014-12-12, i. k. 2014-19572
III SKYRIUS
PLANO VERTINIMO KRITERIJAI IR JŲ REIKŠMĖS
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijaus pavadinimas |
Vertinimo kriterijų reikšmės * |
Dalyvaujanti institucija |
||
2014 metų |
2015 metų |
2016 metų |
|||
1. |
Tikslas – užtikrinti esamų ir būsimų pasienio kontrolės punktų prie išorinių Europos Sąjungos sienų atitiktį Lietuvos Respublikos ratifikuotų tarptautinių sutarčių, Europos Sąjungos ir Šengeno teisyno reikalavimams |
|
|
|
|
|
Pasienio kontrolės punktų projektinis pralaidumas, automobilių skaičius per parą; dabartinė reikšmė (2013 metai) – 12 220 automobilių, siektina reikšmė (2020 metai) – 17 000 automobilių |
12 520 |
12 820 |
13 220 |
Susisiekimo ministerija |
1.1. |
Uždavinys – plėtoti ir įrengti Europos Sąjungos teisės aktų, Šengeno teisyno, tarptautinių sutarčių ir susitarimų, Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus atitinkančią pasienio kontrolės punktų infrastruktūrą prie išorinių Europos Sąjungos sienų, atsižvelgiant į asmenų, transporto priemonių ir krovinių srautus, esamą kaimyninių valstybių pasienio kontrolės punktų infrastruktūrą, jos plėtros planus ir terminus |
|
|
|
|
|
Sudarytos projektavimo ir statybos darbų rangos sutartys (vienetais) |
5 |
8 |
11 |
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
Modernizuota Medininkų, Kybartų pasienio kontrolės punktų infrastruktūra (procentais); siektina reikšmė (2020 metai) – 100. Įrengta Rambyno pasienio kontrolės punkto infrastruktūra (procentais); siektina reikšmė (2016 metai) – 100 |
2 |
20 |
35 |
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
Įrengta Stasylų (Šalčininkų) geležinkelio pasienio kontrolės punkto infrastruktūra (įrengtos vaizdo stebėjimo ir perimetro apsaugos sistemos, įrengta apsauginė tvora nuo pasienio kontrolės punkto iki valstybės sienos) (procentais); dabartinė reikšmė (2013 metai) – 70 |
75 |
85 |
100 |
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
Įrengta Pilies pasienio kontrolės punkto infrastruktūra (procentais); siektina reikšmė (2020 metai) – 100 |
5 |
10 |
15 |
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
Įrengta vietinio susisiekimo pasienio kontrolės punktų infrastruktūra (vienetais); siektina reikšmė (2018 metai) – 3 |
1 |
2 |
2 |
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
Įrengta Švendubrės upių pasienio kontrolės punkto infrastruktūra (procentais); siektina reikšmė (2014 metai) – 100 |
100 |
|
|
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
Įrengtos pasienio kontrolės punktų informacinės sistemos (procentais); siektina reikšmė (2017 metai) – 100 |
15 |
35 |
70 |
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
Įrengta pasienio kontrolės punktų infrastruktūra, atitinkanti tarptautinių pasienio kontrolės punktų reikalavimus (vienetais); siektina reikšmė (2020 metai) – 3 |
0 |
0 |
1 |
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
1.2. |
Uždavinys – užtikrinti pasienio kontrolės punkto prieigose tinkamą transporto priemonių kontrolę ir valdymą |
|
|
|
|
|
Įrengta Kybartų pasienio kontrolės punkte transporto priemonių aikštelės infrastruktūra (vienetais) |
1 |
|
|
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
Įrengta elektroninė transporto priemonių eilių reguliavimo sistema pasienio kontrolės punktuose (vienetais); dabartinė reikšmė (2013 metai) – 1, siektina reikšmė (2015 metai) – 5 |
4 |
5 |
|
Pasienio kontrolės punktų direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
1.3. |
Uždavinys – užtikrinti tinkamą ir greitą asmenų, transporto priemonių, kertančių valstybės sieną, ir jomis vežamų krovinių kontrolę |
|
|
|
|
|
Užtikrinta, kad pasienio kontrolės punktuose dirbtų pakankamai personalo (procentais) |
100 |
100 |
100 |
Valstybės sienos apsaugos tarnyba, Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
|
Sukurtos vieno langelio principu teikiamos muitinės deklaracijų pateikimo elektroninės paslaugos apimtis, palyginti su planuota apimtimi (procentais); dabartinė reikšmė (2013 metai) – 10, siektina reikšmė (2015 metai) – 100 |
50 |
100 |
|
Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos |
|
Pasienio kontrolės punktai, aprūpinti tinkama radiacinei kontrolei atlikti reikalinga įranga ir techninėmis priemonėmis (vienetais) |
8 |
9 |
10 |
Valstybės sienos apsaugos tarnyba |
* Vertinimo kriterijaus reikšmė – nuo 2013 metų kasmet pasiekiamų vertinimo kriterijų reikšmių suma.
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 1385, 2014-12-10, paskelbta TAR 2014-12-12, i. k. 2014-19572
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. sausio 29 d. nutarimo Nr. 90 „Dėl Pasienio kontrolės punktų plėtros tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. spalio 1 d. nutarimo Nr. 1176 „Dėl Pasienio kontrolės punktų plėtros strategijos patvirtinimo“ ir jį keitusių nutarimų pripažinimo netekusiais galios“ pakeitimo