Įsakymas netenka galios 2023-07-04:
Akmenės rajono savivaldybės administracija, Potvarkis
Nr. M-130, 2023-06-30, paskelbta TAR 2023-07-03, i. k. 2023-13458
Dėl Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2022-09-20 iki 2023-07-03
Įsakymas paskelbtas: TAR 2022-03-09, i. k. 2022-04600
AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAS
ĮSAKYMAS
DĖL ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2022 m. kovo 9 d. Nr. PAV-93
Naujoji Akmenė
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 punktu, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 6 dalimis, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu, Akmenės rajono savivaldybės tarybos 2019 m. gegužės 30 d. sprendimu Nr. T-141 „Dėl vykdomosios institucijos įgaliojimų suteikimo Akmenės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pareigybei“:
1. T v i r t i n u Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).
2. P a v e d u šio įsakymo vykdymo kontrolę Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vedėjai Rūtai Žiedienei.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Šiaulių rūmams Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Akmenės savivaldybės administracijos
direktoriaus pavaduotojo 2022 m. kovo 9 d.
įsakymu Nr. PAV-93
ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės organizavimą bei vykdymą Akmenės rajono savivaldybėje.
2. Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolę Akmenės rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybė) inicijuoja ir organizuoja Akmenės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius (toliau – Socialinės paramos skyrius).
3. Akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolė organizuojama ir vykdoma, vadovaujantis Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“, kitais teisės aktais bei šiuo Aprašu.
4. Šiame Apraše vartojamos sąvokos:
4.1. Socialinių paslaugų įstaiga (toliau – įstaiga) – tai socialines paslaugas teikiantis Lietuvos Respublikoje ar kitoje Europos Sąjungos valstybėje narėje arba kitoje Europos ekonominės erdvės valstybėje įsisteigęs juridinis asmuo ar kita organizacija, jų padalinys, atitinkantys Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme nustatytus reikalavimus;
5. Kitos šiame Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Socialinių paslaugų kataloge, 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir kituose teisės aktuose.
6. Socialinės priežiūros kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis bendradarbiavimo, profesinės etikos, teisingumo ir nešališkumo principais.
II SKYRIUS
SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS TIKSLAS
8. Socialinės priežiūros kokybės kontrolės tikslas – įvertinti, ar Savivaldybėje teikiama socialinė priežiūra atitinka teisės aktais nustatytus reikalavimus ir socialinės priežiūros gavėjų poreikius.
9. Socialinės priežiūros kokybė Savivaldybėje vertinama žemiau nurodytais lygmenimis:
10. Socialinės priežiūros kokybės vertinimas atliekamas anketinės apklausos, paslaugos vertinimo iš paslaugų gavėjo pusės, stebėjimo, atitikties norminiams teisės aktų reikalavimams vertinimo ir kitais metodais.
11. Socialinės priežiūros kokybės vertinimo procesas susideda iš šių priemonių:
11.1. vertinimų planavimas, pranešimų įstaigoms apie planuojamą atlikti vertinimą formavimas ir teikimas;
III SKYRIUS
SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS VYKDYMAS
PASLAUGŲ GAVĖJŲ LYGMENIU
12. Socialinės priežiūros kokybė paslaugų gavėjo lygmeniu vertinama, siekiant išsiaiškinti paslaugos gavėjo pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis lygį, jo nuomonę apie teikiamos socialinės priežiūros kokybę ir paslaugų išvystymo pakankamumą.
13. Socialinės priežiūros kokybės kontrolė paslaugų gavėjų lygmeniu atliekama anketinės apklausos metodu, apklausiant socialinės priežiūros paslaugų gavėjus. Apklausos dalyvis prašomas užpildyti Akredituotos socialinės priežiūros gavėjo (jo atstovo) apklausos anketos formą (Aprašo 1 priedas), ar (ir) Akredituotos socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugų gavėjo (jo atstovo) apklausos anketos formą (Aprašo 4 priedas).
Punkto pakeitimai:
Nr. PAV-270, 2022-09-13, paskelbta TAR 2022-09-19, i. k. 2022-19090
14. Respondentų imtis – ne mažiau kaip 10 procentų socialinės priežiūros gavėjų iš vienos įstaigos. Respondentai atrenkami atsitiktine tvarka.
15. Anketinę apklausą inicijuoja ir organizuoja Socialinės paramos skyrius, bendradarbiaudamas su Savivaldybės administracijos seniūnijomis (toliau – seniūnija) ir socialinės priežiūros paslaugų teikėjais. Anketines apklausas vykdo Socialinės paramos skyriaus valstybės tarnautojai ir (ar) darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis (toliau – Socialinės paramos skyriaus darbuotojas), ir (ar) seniūnijų socialinio darbo organizatoriai, socialiniai darbuotojai (toliau – seniūnijos socialinis darbuotojas), ir (ar) paslaugų teikėjo darbuotojai.
16. Apklausa gali būti atliekama socialinės priežiūros gavėjui anketą užpildant ir pateikiant apklausą vykdančiam darbuotojui. Minėtą anketą gali užpildyti darbuotojas pokalbio su socialinės priežiūros gavėju tiesioginio ar telefoninio pokalbio metu. Socialinės priežiūros gavėjas užpildytą anketą gali pateikti el. paštu, paštu ar kitu jam patogiu būdu.
IV SKYRIUS
SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS VYKDYMAS
PASLAUGŲ TEIKĖJO LYGMENIU
18. Paslaugų teikėjo lygmeniu Socialinės paramos skyrius vertina socialinę priežiūrą teikiančią įstaigą, atlikdamas jos planinius ir neplaninius patikrinimus. Socialinės paramos skyriaus vedėjas atlikti įstaigos planinį ar neplaninį vertinimą paveda ne mažiau kaip dviem Socialinės paramos skyriaus darbuotojams.
19. Planinių vertinimų tikslas – įvertinti įstaigos teikiamos socialinės priežiūros atitiktį norminiams reikalavimams, suteikti metodinę pagalbą dėl atitikties reikalavimų taikymo, pateikti išvadas ir rekomendacijas dėl tobulintinų sričių, priemonių paslaugų kokybei gerinti ir pan.
20. Planiniai vertinimai vykdomi pagal Akredituotą socialinę priežiūrą teikiančių įstaigų vertinimų planą (toliau – Planas), kurį iki einamųjų metų balandžio 1 d. sudaro Socialinės paramos skyrius darbuotojas, atsakingas už socialinės priežiūros kontrolę.
21. Planas sudaromas vieneriems metams, jį tvirtina Socialinės paramos skyriaus vedėjas. Planas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.akmene.lt ir išsiunčiamas socialinę priežiūrą teikiančioms įstaigoms.
22. Socialinės paramos skyriaus darbuotojas socialinę priežiūrą teikiančią įstaigą apie planuojamą planinį vertinimą informuoja raštu arba elektroniniu laišku likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki numatomo atlikti vertinimo pradžios. Rašte nurodoma data, kada bus pradėtas vertinimas, ir pateikiamas sąrašas dokumentų, kuriuos vertinama įstaiga privalės pateikti. Esant poreikiui, įstaigai gali būti pateikti ir kiti nurodymai, susiję su vertinimu.
23. Esant svarbioms priežastims įstaiga turi teisę Socialinės paramos skyriui teikti motyvuotą prašymą atidėti planinį vertinimą. Minėtą prašymą Socialinės paramos skyriui įstaiga pateikia raštu likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki numatomo atlikti vertinimo dienos.
24. Socialinės paramos skyriaus darbuotojas, atsakingas už akredituotos socialinės priežiūros kontrolę, išnagrinėja įstaigos pateiktą prašymą ir per 3 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos teikia pasiūlymą Socialinės paramos skyriaus vedėjui atidėti (neatidėti) planinį įstaigos vertinimą. Jeigu planinis vertinimas atidedamas, Socialinės paramos skyriaus darbuotojas tikslina Planą, numatoma kita įstaigos vertinimo data. Socialinės paramos skyriaus darbuotojas raštu arba elektroniniu laišku informuoja prašymą pateikusią įstaigą.
25. Įstaigos planinis vertinimas atliekamas pagal Planą, bet ne rečiau kaip vieną kartą per du metus. Pirmasis planinis įstaigos teikiamos socialinės priežiūros atitikties reikalavimams vertinimas atliekamas ne anksčiau kaip po 4 mėnesių po priimto sprendimo dėl teisės įstaigai teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo.
26. Socialinės paramos skyriaus darbuotojas, vertindamas įstaigos teikiamos socialinės priežiūros atitiktį norminiams reikalavimams, tikrina:
27. Planinis įstaigos teikiamos socialinės priežiūros kokybės vertinimas atliekamas Socialinės paramos skyriaus darbuotojui užpildant Akredituotos socialinės priežiūros kokybės planinio vertinimo aktą (Aprašo 2 priedas).
28. Socialinės paramos skyrius turi teisę iš anksto su įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį įstaigos vertinimą. Neplaninis vertinimas atliekamas šiais atvejais:
28.1. gavus kitos kompetentingos institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros atitikties reikalavimams vertinimą;
28.2. turint informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl įstaigos veiklos, kuri gali neatitikti akredituotai socialinei priežiūrai keliamų norminių atitikties reikalavimų;
28.3. siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti ankstesnio vertinimo metu nustatyti atitikties reikalavimų pažeidimai;
29. Neplaninis įstaigos teikiamos socialinės priežiūros kokybės vertinimas atliekamas Socialinės paramos skyriaus darbuotojui užpildant Akredituotos socialinės priežiūros kokybės neplaninio vertinimo aktą (Aprašo 3 priedas).
30. Socialinės paramos skyrius, atlikęs planinį ar neplaninį vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų parengia ir vertintai įstaigai elektroniniu paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą.
31. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodyti nustatyti trūkumai ir (ar) pažeidimai, pateiktos išvados ir rekomendacijos dėl tobulintinų sričių, pasiūlytos priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.
32. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per Socialinės paramos skyriaus darbuotojų, atlikusių vertinimą, nustatytą terminą pateikia informaciją Socialinės paramos skyriui apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi šalindama nustatytus trūkumus ir (ar) pažeidimus, vykdydama pateiktas rekomendacijas.
33. Socialinės paramos skyrius darbuotojai, vykdę vertinimą, patikrina, ar įstaiga pašalino nustatytus trūkumus ir (ar) pažeidimus, įvykdė rekomendacijas, ir apie tai pažymi vertinimo akte.
34. Socialinės paramos skyriaus darbuotojai, atlikę įstaigos planinį ar neplaninį vertinimą, ir nustatę trūkumus, teisės aktų pažeidimus ar neatitikimą teisės aktų reikalavimams, kurių įstaiga per nurodytą terminą nepašalina, turi teisę teikti pasiūlymą Socialinės paramos skyriaus vedėjui inicijuoti poveikio priemonių taikymą (sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, nutraukti įstaigos finansavimo sutartį ir kt.). Teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą įstaigai sustabdoma ar panaikinama Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo įsakymu.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
35. Socialinės paramos skyrius, atlikdamas įstaigų vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, Savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie įstaigos teikiamas paslaugas gavimo.
Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės
priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono
savivaldybėje tvarkos aprašas 1 priedas
ANKETA ĮSTAIGOS TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS GAVĖJUI (JO ATSTOVUI)
(Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo (jo atstovo) apklausos anketos forma)
1. Prašome įrašyti įstaigos, kurios teikiamomis socialinėmis paslaugomis naudojatės, pavadinimą:
_______________________________________________________________________________
2. Kiek metų naudojatės įstaigos teikiamomis socialinėmis paslaugomis
(prašome pažymėti x ):
□ iki 1 metų □ 1 - 2 metus □ 3 - 4 metus □ ilgiau kaip 4 metus
3. Pažymėkite socialines paslaugas, kurias Jums teikia įstaiga:
3.1. Bendrąsias socialines paslaugas:
Socialinės paslaugos pavadinimas |
Pažymėti teikiamas socialines paslaugas (pažymėti x ) |
Informavimas |
□ |
Konsultavimas |
□ |
Tarpininkavimas ir atstovavimas |
□ |
Sociokultūrinės paslaugos |
□ |
Aprūpinimas būtiniausiais drabužiais ir avalyne |
□ |
Maitinimo organizavimas |
□ |
Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas |
□ |
Atviras darbas su jaunimu |
□ |
Mobilusis darbas su jaunimu |
□ |
Darbas su jaunimu gatvėje |
□ |
Kitos bendrosios socialinės paslaugos (prašome nurodyti): |
|
|
|
|
|
|
|
3.2. Socialinės priežiūros paslaugas:
Socialinės paslaugos pavadinimas |
Pažymėti teikiamas socialines paslaugas (pažymėti x ) |
Pagalba į namus |
□ |
Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas |
□ |
Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose |
□ |
Laikinas apnakvindinimas |
□ |
Intensyvi krizių įveikimo pagalba |
□ |
Psichosocialinė pagalba |
□ |
Apgyvendinimas nakvynės namuose |
□ |
Laikinas atokvėpis, teikiant socialinę priežiūrą |
□ |
Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams ar besirengiantiems jais tapti |
□ |
Apgyvendinimas apsaugotame būste |
□ |
Palydėjimo paslauga jaunuoliams |
□ |
Kitos socialinės paslaugos (prašome nurodyti): |
|
|
|
|
|
|
|
4. Ar Jums pakanka įstaigos teikiamų socialinių paslaugų (prašome pažymėti x ):
□ taip □ iš dalies □ ne
5. Kokias papildomas paslaugas (kitą pagalbą) pageidautumėt gauti (prašome išvardyti): ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Prašome žemiau esančios lentelės kiekvienoje eilutėje pažymėti labiausiai Jūsų nuomonę atitinkantį atsakymą (prašome pažymėkite x)
Tenkina Jums teikiamų socialinių paslaugų dažnumas |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Tenkina Jums teikiamų socialinių paslaugų trukmė |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Jums pakanka informacijos apie įstaigos teikiamas socialines paslaugas |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Įstaigos darbuotojų Jums teikiamos socialinės paslaugos yra kokybiškos |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Socialines paslaugas Jums teikiantis darbuotojas geba bendrauti, išklauso pageidavimų, į juos reaguoja |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Socialines paslaugas Jums teikiantis darbuotojas laikosi konfidencialumo principo |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Mokėjimo už teikiamas socialines paslaugas sąlygos Jums aiškios, tenkina nustatymas mokėjimo už paslaugas dydis |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Teikiamos socialinės paslaugos atitinka lūkesčius ir patenkina poreikius |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Skundų pateikimo tvarka Jums yra aiški |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
7. Jūsų nuomonė apie įstaigos teikiamų socialinių paslaugų viešinimą:
Kokia būtų priimtiniausia informacijos apie įstaigos veiklą ir teikiamas paslaugas pateikimo forma (prašome pažymėkite x): |
|
· Seniūnijos socialinio darbuotojo suteikta informacija prašymo gauti socialines paslaugas pateikimo metu |
□ |
· Informacija įstaigos internetiniame puslapyje |
□ |
· Informacija įstaigos patalpose |
|
· Informacija Akmenės rajono savivaldybės internetiniame puslapyje |
□ |
· Informacinis lankstinukas |
□ |
Kita (prašome nurodyti):
|
8. Įvertinkite balais socialinių paslaugų poveikį Jūsų (Jūsų šeimos) gyvenimo kokybei:
(1 – žemiausias balas, 5 – aukščiausias balas):
Jūsų savijauta/gyvenimo kokybė iki socialinių paslaugų skyrimo |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų savijauta/gyvenimo kokybė gaunant socialines paslaugas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Kaip vertinate Jums teikiamų socialinių paslaugų kokybę |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9. Prašome pateikti pasiūlymus, ką, Jūsų nuomone, reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės?
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
*- socialinių paslaugų gavėjo atstovas anketą pildo socialines paslaugas gaunančio asmens vardu tuo atveju, kai paslaugų gavėjas to negali atlikti dėl amžiaus ar pan.
Anketa anoniminė.
Užpildytą anketą galite pateikti Jums patogiu būdu:
2. Išsiųsti paštu adresu: Akmenės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriui, L. Petravičiaus a. 2, LT – 85132 Naujoji Akmenė.
4. Pateikti Akmenės rajono savivaldybės administracijos Interesantų priimamajame „vieno langelio“ patalpose adresu: I aukšto fojė, L. Petravičiaus a. 2, Naujoji Akmenė.
Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašo 2 priedas
(Akredituotos socialinės priežiūros kokybės planinio vertinimo akto forma)
AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖ
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS PLANINIO VERTINIMO AKTAS
20___ m. _________________________ d. Nr.
|
|
(Įstaigos, teikiančios akredituotą socialinę priežiūrą, (toliau – įstaiga) pavadinimas, juridinio asmens kodas, adresas, tel. Nr., el .p. adresas )
Vertinamų socialinių paslaugų pavadinimas:
|
|
|
|
Vertinimą atlieka:________________________________________________________________________________________________________
(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)
_______________________________________________________________________________________________________________________
(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)
Vertinime dalyvauja, reikalingus dokumentus ir informaciją teikia vertinamos įstaigos vadovas ar jo įgaliotas atstovas:
_______________________________________________________________________________________________________________________
(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)
_______________________________________________________________________________________________________________________
(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijaus pavadinimas |
Vertinimo kriterijaus turinys (tikrinami dokumentai) |
Kriterijaus atitikimo atžyma (pažymėti x) |
Nustatytas pažeidimas ir nustatytas pažeidimo (trūkumo) pašalinimo terminas |
Atžyma apie įvykdymą |
Pastabos |
(pildoma, jeigu pažeidimų ir trūkumų nustatyta) |
||||||
1. |
Įstaigos teikiamos socialinės priežiūros organizavimo ir teikimo dokumentų paketo sudėtis ir turinys |
Įstaigos socialinės priežiūros organizavimo ir teikimo dokumentai: |
x |
x |
x |
x |
įstaigos metinis veiklos planas |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
įstaigos teikiamų paslaugų sąrašas |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų pareigybių aprašymai |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų darbo sutartys |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
darbų saugos instrukcijos |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
įstaigos vidaus tvarkos taisyklės |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
socialinės priežiūros organizavimo ir teikimo tvarkos aprašas (-ai) |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
socialinės priežiūros teikimo sutartys tarp įstaigos ir paslaugų gavėjų |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
paslaugų gavėjų bylos su visais teisės aktais nustatyta tvarka privalomais dokumentais socialinės priežiūros paslaugoms gauti |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo) |
□ taip □ ne |
|
|
|
||
kiti dokumentai (jei turi – išvardyti) |
x |
x |
x |
x |
||
|
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
|
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
|
□ pateikta □ nepateikta |
|||||
2. |
Atitiktis LR socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintiems Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, taikomiems įstaigos, teikiančios akredituotą socialinę priežiūrą, patalpoms (jei paslaugai teikti būtinos patalpos) |
Vertinama, jei paslaugai teikti būtinos patalpos
|
||||
Įstaigos dokumentai, įrodantys patalpų, kuriose teikiama akredituota socialinė priežiūra, atitiktį: |
x |
x |
x |
x |
||
priešgaisrinės saugos reikalavimams |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
darbo saugos reikalavimams |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
higienos reikalavimams
|
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
Patalpų, skirtų konkrečiai paslaugai teikti, atitiktis LR socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintiems Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
|
||
3. |
Atitiktis LR socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintiems Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, taikomiems įstaigos darbuotojų, teikiančių akredituotą socialinę priežiūrą, išsilavinimui |
socialiniai darbuotojai yra įgiję LR socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 6 dalyje nurodytą išsilavinimą |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
|
individualios priežiūros darbuotojai atitinka LR socialinių paslaugų įstatymo 19 straipsnio 61 dalyje nurodytus reikalavimus |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
|
||
kiti darbuotojai (atsižvelgiant į teikiamą socialinę paslaugą) turi įgiję atitinkamai profesijai reikalingą teisės aktuose nustatytą išsilavinimą |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
|
||
socialinės reabilitacijos paslaugas neįgaliesiems bendruomenėje teikiantys įvairių terapijų (užimtumo, meno ir pan.) specialistai yra įgiję atitinkamą išsilavinimą (kvalifikaciją) ir/arba turi ne mažesnę kaip 1 metų darbo su neįgaliaisiais patirtį |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
|
||
globos koordinatoriai – globos centro specialistai, yra įgiję socialinio darbo ir (ar) socialinės pedagogikos, ir (ar) psichologijos, ir (ar) šeimos edukologijos ir vaiko teisių apsaugos išsilavinimą, ir (ar) Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos atestuoti asmenys |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
|
||
įstaigos darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją |
□ taip □ iš dalies □ ne |
|
|
|
||
sudaryti socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų darbo grafikai |
□ taip □ iš dalies □ ne |
|
|
|
||
socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų darbo krūvis atitinka teisės aktais nustatytus reikalavimus |
□ taip □ iš dalies □ ne |
|
|
|
||
organizuojami socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų pasitarimai paslaugų organizavimo ir teikimo klausimais |
□ taip □ iš dalies □ ne |
|
|
|
||
organizuojama socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų apklausa, siekiant išsiaiškinti jų nuomonę apie darbo sąlygas, profesinę riziką ir kt. |
□ taip □ iš dalies □ ne |
|
|
|
Nustatyti trūkumai ir (ar) pažeidimai:
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Išvados ir rekomendacijos (priemonės paslaugų kokybei gerinti, tobulintinos sritys ir pan.):
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Nustatytų trūkumų ir (ar) pažeidimų pašalinimo ir rekomendacijų įgyvendinimo data: _____________________
Vertinimą atlikusio (-ių) darbuotojo (-ų) pareigos, vardas (-ai), pavardė (-ės), parašas (-ai): ___________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Vertinime dalyvavusio įstaigos vadovo (jo įgalioto asmens) pareigos, vardas, pavardė, parašas________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Informacija apie trūkumų ir (ar) pažeidimų pašalinimą ir rekomendacijų įgyvendinimą: _________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Priedo pakeitimai:
Nr. PAV-270, 2022-09-13, paskelbta TAR 2022-09-19, i. k. 2022-19090
Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės
priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono
savivaldybėje tvarkos aprašas 3 priedas
(Akredituotos socialinės priežiūros kokybės neplaninio vertinimo akto forma)
AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖ
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS NEPLANINIO VERTINIMO AKTAS
20___ m. _________________________ d. Nr.
|
|
(Įstaigos, teikiančios akredituotą socialinę priežiūrą, (toliau – įstaiga) pavadinimas, juridinio asmens kodas, adresas, tel. Nr., el .p. adresas )
Vertinimą tlieka:________________________________________________________________________________________________________
(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)
_______________________________________________________________________________________________________________________
(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)
Vertinime dalyvauja, reikalingus dokumentus ir informaciją teikia vertinamos įstaigos vadovas ar jo įgaliotas atstovas:
_______________________________________________________________________________________________________________________
(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)
_______________________________________________________________________________________________________________________
(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)
Vertinimo tikslas: _______________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
Tikrinti dokumentai, socialinės priežiūros teikimo sąlygos ir kt. : _________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
Nustatyti trūkumai ir (ar) pažeidimai:
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
Išvados ir rekomendacijos (priemonės paslaugų kokybei gerinti, tobulintinos sritys ir pan.):
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
Nustatytų trūkumų ir (ar) pažeidimų pašalinimo ir rekomendacijų įgyvendinimo data: _____________________
Vertinimą atlikusio (-ių) darbuotojo (-ų) pareigos, vardas (-ai), pavardė (-ės), parašas (-ai): _______________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
Vertinime dalyvavusio įstaigos vadovo (jo įgalioto asmens) pareigos, vardas, pavardė, parašas
_______________________________________________________________________________________________________________________
Informacija apie trūkumų ir (ar) pažeidimų pašalinimą ir rekomendacijų įgyvendinimą: _________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros
kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje
tvarkos aprašas 4 priedas
ANKETA ĮSTAIGOS TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS REABILITACIJOS NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PASLAUGŲ GAVĖJUI (JO ATSTOVUI)
(Akredituotos socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugų (toliau – socialinės paslaugos) gavėjo (jo atstovo) apklausos anketos forma)
1. Prašome įrašyti įstaigos, kurios teikiamomis socialinėmis paslaugomis naudojatės, pavadinimą:
_______________________________________________________________________________
2. Kiek metų naudojatės įstaigos teikiamomis socialinėmis paslaugomis
(prašome pažymėti x ):
□ iki 1 metų □ 1 - 2 metus □ 3 - 4 metus □ ilgiau kaip 4 metus
3. Pažymėkite socialines paslaugas, kurias Jums teikia įstaiga:
Socialinės paslaugos pavadinimas |
Pažymėti teikiamas socialines paslaugas (pažymėti x ) |
Pagrindinės socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos (prašome nurodyti): |
|
socialinių ir (ar) kasdienių savarankiško gyvenimo įgūdžių, gebėjimų ugdymas ir (ar) palaikymas, ir (ar) atkūrimas, |
□ |
mokymosi, užimtumo ir (ar) darbinių įgūdžių ugdymas, atkūrimas ir (ar) stiprinimas |
□ |
Papildomos socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos (prašome nurodyti): |
|
palydėjimas ir (ar) transporto organizavimas |
□ |
aktyvaus judėjimo ir sveikos gyvensenos įgūdžių ugdymas |
□ |
saviraiškos įgūdžių ir meninių gebėjimų lavinimas ir (ar) palaikymas |
□ |
individuali emocinė-psichologinė pagalba |
□ |
grupinė emocinė-psichologinė pagalba |
□ |
savitarpio paramos grupės |
□ |
Bendrosios socialinės paslaugos (prašome nurodyti): |
□ |
Informavimas |
□ |
Konsultavimas |
□ |
Tarpininkavimas ir atstovavimas |
□ |
Sociokultūrinės paslaugos |
□ |
Aprūpinimas būtiniausiais drabužiais ir avalyne |
□ |
Maitinimo organizavimas |
□ |
Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas |
□ |
Transporto organizavimas |
□ |
Kitos bendrosios socialinės paslaugos (prašome nurodyti): |
□ |
|
□ |
|
□ |
|
□ |
4. Ar Jums pakanka įstaigos teikiamų socialinių paslaugų (prašome pažymėti x ):
□ taip □ iš dalies □ ne
5. Kokias papildomas paslaugas (kitą pagalbą) pageidautumėt gauti (prašome išvardyti): ___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
6. Prašome žemiau esančios lentelės kiekvienoje eilutėje pažymėti labiausiai Jūsų nuomonę atitinkantį atsakymą (prašome pažymėkite x)
Tenkina Jums teikiamų socialinių paslaugų dažnumas |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Tenkina Jums teikiamų socialinių paslaugų trukmė |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Jums pakanka informacijos apie įstaigos teikiamas socialines paslaugas |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Įstaigos darbuotojų Jums teikiamos socialinės paslaugos yra kokybiškos |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Socialines paslaugas Jums teikiantis darbuotojas geba bendrauti, išklauso pageidavimų, į juos reaguoja |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Socialines paslaugas Jums teikiantis darbuotojas laikosi konfidencialumo principo |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Teikiamos socialinės paslaugos atitinka lūkesčius ir patenkina poreikius |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
7. Jūsų nuomonė apie įstaigos teikiamų socialinių paslaugų viešinimą:
Kokia būtų priimtiniausia informacijos apie įstaigos veiklą ir teikiamas paslaugas pateikimo forma (prašome pažymėkite x): |
|
· Seniūnijos socialinio darbuotojo suteikta informacija prašymo gauti socialines paslaugas pateikimo metu |
□ |
· Informacija įstaigos internetiniame puslapyje |
□ |
· Informacija įstaigos patalpose |
|
· Informacija Akmenės rajono savivaldybės internetiniame puslapyje |
□ |
· Informacinis lankstinukas |
□ |
Kita (prašome nurodyti):
|
8. Įvertinkite balais socialinių paslaugų poveikį Jūsų (Jūsų šeimos) gyvenimo kokybei:
(1 – žemiausias balas, 5 – aukščiausias balas):
Jūsų savijauta/gyvenimo kokybė iki socialinių paslaugų skyrimo |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų savijauta/gyvenimo kokybė gaunant socialines paslaugas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Kaip vertinate Jums teikiamų socialinių paslaugų kokybę |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9. Prašome pateikti pasiūlymus, ką, Jūsų nuomone, reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės?
.......................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
..............................................................................................................
*- socialinių paslaugų gavėjo atstovas anketą pildo socialines paslaugas gaunančio asmens vardu tuo atveju, kai paslaugų gavėjas to negali atlikti dėl amžiaus ar pan.
Anketa anoniminė.
Užpildytą anketą galite pateikti Jums patogiu būdu:
1. Atiduoti apklausą vykdančiam darbuotojui.
2. Išsiųsti paštu adresu: Akmenės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriui, L. Petravičiaus a. 2, LT – 85132 Naujoji Akmenė.
3. Pateikti el. p. socparama@akmene.lt .
4. Pateikti Akmenės rajono savivaldybės administracijos Interesantų priimamajame „vieno langelio“ patalpose adresu: I aukšto fojė, L. Petravičiaus a. 2, Naujoji Akmenė.
5. Pateikti gyvenamosios vietos seniūnijai ir pan.
Dėkojame, kad sutikote dalyvauti apklausoje. Jūsų pateikti atsakymai bus labai naudingi tobulinant socialinės priežiūros paslaugų kokybę Akmenės rajono savivaldybėje
Papildyta priedu:
Nr. PAV-270, 2022-09-13, paskelbta TAR 2022-09-19, i. k. 2022-19090
Pakeitimai:
1.
Akmenės rajono savivaldybės administracija, Įsakymas
Nr. PAV-270, 2022-09-13, paskelbta TAR 2022-09-19, i. k. 2022-19090
Dėl Akmenės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo 2022 m. kovo 9 d. įsakymo Nr. PAV-93 "Dėl Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo" pakeitimo