Įsakymas netenka galios 2023-07-04:

Akmenės rajono savivaldybės administracija, Potvarkis

Nr. M-130, 2023-06-30, paskelbta TAR 2023-07-03, i. k. 2023-13458

Dėl Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo

 

Suvestinė redakcija nuo 2022-09-20 iki 2023-07-03

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2022-03-09, i. k. 2022-04600

 

 

r_NaujojiAkmene

 

AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

 

2022 m. kovo 9 d. Nr. PAV-93

Naujoji Akmenė

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 punktu, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 6 dalimis, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu, Akmenės rajono savivaldybės tarybos 2019 m. gegužės 30 d. sprendimu Nr. T-141 „Dėl vykdomosios institucijos įgaliojimų suteikimo Akmenės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pareigybei“:

1. T v i r t i n u Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).

2.  P a v e d u šio įsakymo vykdymo kontrolę Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vedėjai Rūtai Žiedienei.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Šiaulių rūmams Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

 

Administracijos direktoriaus pavaduotojas                                                              Artūras Pekauskas


 

PATVIRTINTA

Akmenės savivaldybės administracijos

direktoriaus pavaduotojo 2022 m. kovo 9 d.

įsakymu Nr. PAV-93

 

 

ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės organizavimą bei vykdymą Akmenės rajono savivaldybėje.

2. Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolę Akmenės rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybė) inicijuoja ir organizuoja Akmenės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius (toliau – Socialinės paramos skyrius).

3. Akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolė organizuojama ir vykdoma, vadovaujantis Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“, kitais teisės aktais bei šiuo Aprašu.

4. Šiame Apraše vartojamos sąvokos:

4.1. Socialinių paslaugų įstaiga (toliau – įstaiga) – tai socialines paslaugas teikiantis Lietuvos Respublikoje ar kitoje Europos Sąjungos valstybėje narėje arba kitoje Europos ekonominės erdvės valstybėje įsisteigęs juridinis asmuo ar kita organizacija, jų padalinys, atitinkantys Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme  nustatytus reikalavimus;

4.2. Paslaugos teikėjas –įstaiga, kuriai Akmenės rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybės administracija) yra suteikusi teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – socialinė priežiūra).

5. Kitos šiame Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Socialinių paslaugų kataloge, 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir kituose teisės aktuose.

6. Socialinės priežiūros kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis bendradarbiavimo, profesinės etikos, teisingumo ir nešališkumo principais.

7. Socialinės paramos skyrius apibendrintus socialinės priežiūros kokybės vertinimo duomenis už praėjusius kalendorinius metus pateikia Savivaldybės socialinių paslaugų plane.

 

II SKYRIUS

SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS TIKSLAS

 

8. Socialinės priežiūros kokybės kontrolės tikslas – įvertinti, ar Savivaldybėje teikiama  socialinė priežiūra atitinka teisės aktais nustatytus reikalavimus ir socialinės priežiūros gavėjų poreikius.

9. Socialinės priežiūros kokybė Savivaldybėje vertinama žemiau nurodytais lygmenimis:

9.1. paslaugų gavėjo lygmeniu;

9.2. paslaugų teikėjo (įstaigos) lygmeniu.

10. Socialinės priežiūros kokybės vertinimas atliekamas anketinės apklausos, paslaugos vertinimo iš paslaugų gavėjo pusės, stebėjimo, atitikties norminiams teisės aktų reikalavimams vertinimo ir kitais metodais.

11. Socialinės priežiūros kokybės vertinimo procesas susideda iš šių priemonių:

11.1. vertinimų planavimas, pranešimų įstaigoms apie planuojamą atlikti vertinimą formavimas ir teikimas;

11.2. informacijos surinkimas ir tikrinimas;

11.3. informacijos ir duomenų analizė, apibendrinimas ir vertinimo rezultatų pateikimas;

11.4. išvadų ir rekomendacijų parengimas bei jų įgyvendinimo stebėjimas;

11.5. metodinės pagalbos įstaigoms teikimas.

 

III SKYRIUS

SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS VYKDYMAS

PASLAUGŲ GAVĖJŲ LYGMENIU

 

12. Socialinės priežiūros kokybė paslaugų gavėjo lygmeniu vertinama, siekiant išsiaiškinti paslaugos gavėjo pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis lygį, jo nuomonę apie teikiamos socialinės priežiūros kokybę ir paslaugų išvystymo pakankamumą.

13. Socialinės priežiūros kokybės kontrolė paslaugų gavėjų lygmeniu atliekama anketinės apklausos metodu, apklausiant socialinės priežiūros paslaugų gavėjus. Apklausos dalyvis prašomas užpildyti Akredituotos socialinės priežiūros gavėjo (jo atstovo) apklausos anketos formą (Aprašo 1 priedas), ar (ir) Akredituotos socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugų gavėjo (jo atstovo) apklausos anketos formą (Aprašo 4 priedas).

Punkto pakeitimai:

Nr. PAV-270, 2022-09-13, paskelbta TAR 2022-09-19, i. k. 2022-19090

 

14. Respondentų imtis – ne mažiau kaip 10 procentų socialinės priežiūros gavėjų iš vienos įstaigos.  Respondentai atrenkami atsitiktine tvarka.

15. Anketinę apklausą inicijuoja ir organizuoja Socialinės paramos skyrius, bendradarbiaudamas su Savivaldybės administracijos seniūnijomis (toliau – seniūnija) ir socialinės priežiūros paslaugų teikėjais. Anketines apklausas vykdo Socialinės paramos skyriaus valstybės tarnautojai ir (ar) darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis (toliau – Socialinės paramos skyriaus darbuotojas), ir (ar) seniūnijų socialinio darbo organizatoriai, socialiniai darbuotojai (toliau – seniūnijos socialinis darbuotojas), ir (ar) paslaugų teikėjo darbuotojai.

16. Apklausa gali būti atliekama socialinės priežiūros gavėjui anketą užpildant ir pateikiant apklausą vykdančiam darbuotojui. Minėtą anketą gali užpildyti darbuotojas pokalbio su  socialinės priežiūros gavėju tiesioginio ar telefoninio pokalbio metu. Socialinės priežiūros gavėjas užpildytą anketą gali pateikti el. paštu, paštu ar kitu jam patogiu būdu.

17. Užpildytos anketos pateikiamos Socialinės paramos skyriui, kurio darbuotojai apdoroja ir apibendrina anketų duomenis, parengia apklausos rezultatų analizę, su kuria supažindina įstaigą, kurioje minėta apklausa atlikta.

 

IV SKYRIUS

SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS VYKDYMAS

PASLAUGŲ TEIKĖJO LYGMENIU

 

18. Paslaugų teikėjo lygmeniu Socialinės paramos skyrius vertina socialinę priežiūrą teikiančią įstaigą, atlikdamas jos planinius ir neplaninius patikrinimus. Socialinės paramos skyriaus vedėjas atlikti įstaigos planinį ar neplaninį vertinimą paveda ne mažiau kaip dviem Socialinės paramos skyriaus darbuotojams.

19. Planinių vertinimų tikslas – įvertinti įstaigos teikiamos socialinės priežiūros atitiktį norminiams reikalavimams, suteikti metodinę pagalbą dėl atitikties reikalavimų taikymo, pateikti išvadas ir rekomendacijas dėl tobulintinų sričių, priemonių paslaugų kokybei gerinti ir pan.

20. Planiniai vertinimai vykdomi pagal Akredituotą socialinę priežiūrą teikiančių įstaigų vertinimų planą (toliau – Planas), kurį  iki einamųjų metų balandžio 1 d. sudaro Socialinės paramos skyrius darbuotojas, atsakingas už  socialinės priežiūros kontrolę.

21. Planas sudaromas vieneriems metams, jį tvirtina Socialinės paramos skyriaus vedėjas. Planas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.akmene.lt ir išsiunčiamas socialinę priežiūrą  teikiančioms įstaigoms.

22. Socialinės paramos skyriaus darbuotojas socialinę priežiūrą teikiančią įstaigą apie planuojamą planinį vertinimą informuoja raštu arba elektroniniu laišku likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki numatomo atlikti vertinimo pradžios. Rašte nurodoma  data, kada bus pradėtas vertinimas, ir pateikiamas sąrašas dokumentų, kuriuos vertinama įstaiga privalės pateikti. Esant poreikiui, įstaigai gali būti pateikti ir kiti nurodymai, susiję su vertinimu.

23. Esant svarbioms priežastims įstaiga turi teisę Socialinės paramos skyriui teikti motyvuotą prašymą atidėti planinį vertinimą. Minėtą prašymą Socialinės paramos skyriui įstaiga pateikia raštu likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki numatomo atlikti vertinimo dienos.

24. Socialinės paramos skyriaus darbuotojas, atsakingas už akredituotos  socialinės priežiūros kontrolę, išnagrinėja įstaigos pateiktą prašymą ir per 3 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos teikia pasiūlymą Socialinės paramos skyriaus vedėjui atidėti (neatidėti) planinį įstaigos vertinimą. Jeigu planinis vertinimas atidedamas, Socialinės paramos skyriaus darbuotojas tikslina Planą, numatoma kita įstaigos vertinimo data. Socialinės paramos skyriaus darbuotojas raštu arba elektroniniu laišku informuoja prašymą pateikusią įstaigą.

25. Įstaigos planinis vertinimas atliekamas pagal Planą, bet ne rečiau kaip vieną kartą per du metus. Pirmasis planinis įstaigos teikiamos socialinės priežiūros atitikties reikalavimams vertinimas atliekamas  ne anksčiau kaip po 4 mėnesių po priimto sprendimo dėl teisės įstaigai teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo.

26. Socialinės paramos skyriaus darbuotojas, vertindamas įstaigos teikiamos  socialinės priežiūros atitiktį norminiams reikalavimams, tikrina:

26.1. ar Įstaiga turi  socialinės priežiūros organizavimo ir teikimo dokumentus;

26.2. ar Įstaigos teikiama akredituota socialinė priežiūra  atitinka teisės aktuose nustatytus reikalavimus personalo struktūrai, skaičiui, išsilavinimui ir patalpoms.

27. Planinis įstaigos teikiamos socialinės priežiūros kokybės vertinimas atliekamas Socialinės paramos skyriaus darbuotojui užpildant Akredituotos socialinės priežiūros kokybės planinio vertinimo aktą (Aprašo 2 priedas).

28. Socialinės paramos skyrius turi teisę iš anksto su įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį įstaigos vertinimą. Neplaninis vertinimas atliekamas šiais atvejais:

28.1. gavus kitos kompetentingos institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros atitikties reikalavimams vertinimą;

28.2. turint informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl įstaigos veiklos, kuri gali neatitikti akredituotai socialinei priežiūrai keliamų norminių atitikties reikalavimų;

28.3. siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti ankstesnio vertinimo metu nustatyti atitikties reikalavimų pažeidimai;

28.4. esant kitoms, Aprašo 28.1–28.3 papunkčiuose nenurodytoms, priežastims.

29. Neplaninis įstaigos teikiamos socialinės priežiūros kokybės vertinimas atliekamas Socialinės paramos skyriaus darbuotojui užpildant Akredituotos socialinės priežiūros kokybės neplaninio vertinimo aktą (Aprašo 3 priedas).

30. Socialinės paramos skyrius, atlikęs planinį ar neplaninį vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų parengia ir vertintai įstaigai elektroniniu paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą.

31. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodyti nustatyti trūkumai ir (ar) pažeidimai, pateiktos išvados ir rekomendacijos dėl tobulintinų sričių, pasiūlytos priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.

32. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per Socialinės paramos skyriaus darbuotojų, atlikusių vertinimą, nustatytą terminą pateikia informaciją Socialinės paramos skyriui apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi šalindama nustatytus trūkumus ir (ar) pažeidimus, vykdydama pateiktas rekomendacijas.

33. Socialinės paramos skyrius darbuotojai, vykdę vertinimą, patikrina, ar įstaiga pašalino nustatytus trūkumus ir (ar) pažeidimus,  įvykdė rekomendacijas, ir apie tai pažymi vertinimo akte.

34. Socialinės paramos skyriaus darbuotojai, atlikę įstaigos planinį ar neplaninį vertinimą, ir nustatę trūkumus, teisės aktų pažeidimus ar neatitikimą teisės aktų reikalavimams, kurių įstaiga per nurodytą terminą nepašalina, turi teisę teikti pasiūlymą Socialinės paramos skyriaus vedėjui inicijuoti poveikio priemonių taikymą (sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, nutraukti įstaigos finansavimo sutartį ir kt.). Teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą įstaigai sustabdoma ar panaikinama Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo įsakymu.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

35. Socialinės paramos skyrius, atlikdamas įstaigų vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, Savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie įstaigos teikiamas paslaugas gavimo.

36. Įstaigos atsako už vertinimo metu pateiktos informacijos teisingumą.

________________________

part_0bdbf7525cb447559559abb74b26e3e9_end


 

Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės

priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono

savivaldybėje tvarkos aprašas 1 priedas

 

 

ANKETA ĮSTAIGOS TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS GAVĖJUI (JO ATSTOVUI)

 

 

(Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo (jo atstovo) apklausos anketos forma)

 

 

1. Prašome įrašyti įstaigos, kurios teikiamomis socialinėmis paslaugomis naudojatės, pavadinimą:

_______________________________________________________________________________

 

 

2. Kiek metų naudojatės įstaigos teikiamomis socialinėmis paslaugomis

(prašome pažymėti x ):

iki 1 metų          1 - 2 metus          3 - 4 metus        ilgiau kaip 4 metus

 

 

3. Pažymėkite socialines paslaugas, kurias Jums teikia įstaiga:  

 

3.1. Bendrąsias socialines paslaugas:

Socialinės paslaugos pavadinimas

Pažymėti teikiamas socialines paslaugas (pažymėti x )

Informavimas

Konsultavimas

Tarpininkavimas ir atstovavimas

Sociokultūrinės paslaugos

Aprūpinimas būtiniausiais drabužiais ir avalyne

Maitinimo organizavimas

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas

Atviras darbas su jaunimu

Mobilusis darbas su jaunimu

Darbas su jaunimu gatvėje

Kitos bendrosios socialinės paslaugos (prašome nurodyti):

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2. Socialinės priežiūros paslaugas:

Socialinės paslaugos pavadinimas

Pažymėti teikiamas socialines paslaugas (pažymėti x )

Pagalba į namus

Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

Laikinas apnakvindinimas

Intensyvi krizių įveikimo pagalba

Psichosocialinė pagalba

Apgyvendinimas nakvynės namuose

Laikinas atokvėpis, teikiant socialinę priežiūrą

Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams ar besirengiantiems jais tapti

Apgyvendinimas apsaugotame būste

Palydėjimo paslauga jaunuoliams

Kitos socialinės paslaugos (prašome nurodyti):

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Ar Jums pakanka įstaigos teikiamų socialinių paslaugų (prašome pažymėti x ):

taip                                 iš dalies                          ne

 

5. Kokias papildomas paslaugas (kitą pagalbą) pageidautumėt gauti (prašome išvardyti): ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Prašome žemiau esančios lentelės kiekvienoje eilutėje pažymėti labiausiai Jūsų nuomonę atitinkantį  atsakymą (prašome pažymėkite  x)

 

Tenkina Jums teikiamų socialinių paslaugų dažnumas

taip

iš dalies

ne

Tenkina Jums teikiamų socialinių paslaugų trukmė

taip

iš dalies

ne

Jums pakanka informacijos apie įstaigos teikiamas socialines paslaugas

taip

iš dalies

ne

Įstaigos darbuotojų Jums teikiamos socialinės paslaugos yra kokybiškos

taip

iš dalies

ne

Socialines paslaugas Jums teikiantis darbuotojas geba bendrauti, išklauso pageidavimų, į juos reaguoja

taip

iš dalies

ne

Socialines paslaugas Jums  teikiantis darbuotojas laikosi konfidencialumo principo

taip

iš dalies

ne

Mokėjimo už teikiamas socialines paslaugas sąlygos Jums aiškios, tenkina nustatymas mokėjimo už paslaugas dydis

taip

iš dalies

ne

Teikiamos socialinės paslaugos atitinka lūkesčius ir patenkina poreikius

taip

iš dalies

ne

Skundų pateikimo tvarka Jums yra aiški

taip

iš dalies

ne

 

 

7. Jūsų nuomonė apie įstaigos teikiamų socialinių paslaugų viešinimą:

 

Kokia būtų  priimtiniausia informacijos apie įstaigos veiklą ir teikiamas paslaugas pateikimo forma (prašome pažymėkite  x):

·   Seniūnijos socialinio darbuotojo suteikta informacija prašymo gauti socialines paslaugas  pateikimo metu

·   Informacija įstaigos internetiniame puslapyje

·   Informacija įstaigos patalpose

 

·   Informacija Akmenės rajono savivaldybės internetiniame puslapyje

·   Informacinis lankstinukas

Kita (prašome nurodyti):

 

 

8. Įvertinkite balais socialinių paslaugų poveikį Jūsų (Jūsų šeimos) gyvenimo kokybei:

(1 – žemiausias balas, 5 – aukščiausias balas):

 

Jūsų savijauta/gyvenimo kokybė iki socialinių paslaugų skyrimo

1

2

3

4

5

Jūsų savijauta/gyvenimo kokybė gaunant socialines paslaugas

1

2

3

4

5

Kaip vertinate Jums teikiamų socialinių paslaugų kokybę

1

2

3

4

5

 

9. Prašome pateikti pasiūlymus, ką, Jūsų nuomone, reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės?

 

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

*- socialinių  paslaugų gavėjo atstovas anketą pildo socialines paslaugas gaunančio asmens vardu tuo atveju, kai paslaugų gavėjas to negali atlikti dėl amžiaus ar pan.

 

 

Anketa anoniminė.

Užpildytą anketą galite pateikti Jums patogiu būdu:

1. Atiduoti apklausą vykdančiam darbuotojui.

2. Išsiųsti paštu adresu: Akmenės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriui, L. Petravičiaus a. 2, LT – 85132 Naujoji Akmenė.

3. Pateikti el. p. socparama@akmene.lt .

4. Pateikti Akmenės rajono savivaldybės administracijos Interesantų priimamajame „vieno langelio“ patalpose adresu: I aukšto fojė, L. Petravičiaus a. 2, Naujoji Akmenė.

5. Pateikti  gyvenamosios vietos seniūnijai ir pan.

 

Dėkojame, kad sutikote dalyvauti apklausoje. Jūsų pateikti atsakymai bus labai naudingi tobulinant socialinės priežiūros paslaugų kokybę Akmenės rajono savivaldybėje.

 

 

part_7c51cd454f7a43879c538e2544924320_end


 

Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašo 2 priedas

 

(Akredituotos socialinės priežiūros kokybės planinio vertinimo akto forma)

 

AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖ

 

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS PLANINIO VERTINIMO AKTAS

 

20___  m.  _________________________ d.    Nr. 

 

 

 

 

(Įstaigos,  teikiančios akredituotą  socialinę priežiūrą, (toliau – įstaiga) pavadinimas, juridinio asmens kodas, adresas, tel. Nr.,  el .p. adresas )

 

Vertinamų socialinių paslaugų pavadinimas:

 

 

 

 

 

Vertinimą atlieka:________________________________________________________________________________________________________

(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)

_______________________________________________________________________________________________________________________

(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)

 

Vertinime dalyvauja, reikalingus dokumentus ir informaciją teikia vertinamos įstaigos vadovas ar jo įgaliotas atstovas:

_______________________________________________________________________________________________________________________

(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)

_______________________________________________________________________________________________________________________

(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijaus pavadinimas

Vertinimo kriterijaus

turinys

(tikrinami dokumentai)

Kriterijaus atitikimo

atžyma

(pažymėti x)

Nustatytas pažeidimas ir nustatytas pažeidimo (trūkumo) pašalinimo terminas

Atžyma apie įvykdymą

Pastabos

(pildoma, jeigu pažeidimų ir trūkumų nustatyta)

1.

Įstaigos teikiamos socialinės priežiūros organizavimo ir teikimo dokumentų paketo sudėtis ir turinys

Įstaigos socialinės priežiūros organizavimo ir teikimo  dokumentai:

x

x

x

x

įstaigos metinis veiklos planas

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

įstaigos teikiamų paslaugų sąrašas

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų pareigybių aprašymai

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų darbo sutartys

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

darbų saugos instrukcijos

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

įstaigos vidaus tvarkos taisyklės

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

socialinės priežiūros organizavimo ir teikimo tvarkos aprašas (-ai)

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

socialinės priežiūros teikimo sutartys tarp įstaigos ir paslaugų gavėjų

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

paslaugų gavėjų bylos su visais teisės aktais nustatyta tvarka privalomais dokumentais socialinės priežiūros paslaugoms gauti

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo)

□ taip

□ ne

 

 

 

kiti dokumentai (jei turi – išvardyti)

x

x

x

x

 

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

 

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

 

□ pateikta

□ nepateikta

2.

Atitiktis LR socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintiems Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, taikomiems įstaigos, teikiančios akredituotą socialinę priežiūrą, patalpoms (jei paslaugai teikti būtinos patalpos)

Vertinama, jei paslaugai teikti būtinos patalpos

 

Įstaigos dokumentai, įrodantys patalpų, kuriose teikiama akredituota socialinė priežiūra, atitiktį:

x

x

x

x

priešgaisrinės saugos

reikalavimams

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

darbo saugos reikalavimams

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

higienos reikalavimams

 

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

Patalpų, skirtų konkrečiai paslaugai teikti, atitiktis LR socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintiems Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

3.

Atitiktis LR socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintiems Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, taikomiems  įstaigos darbuotojų, teikiančių akredituotą socialinę priežiūrą, išsilavinimui

socialiniai darbuotojai yra įgiję LR socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 6 dalyje nurodytą išsilavinimą

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

 

individualios priežiūros darbuotojai atitinka LR socialinių paslaugų įstatymo 19 straipsnio 61 dalyje nurodytus reikalavimus

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

 

kiti darbuotojai (atsižvelgiant į teikiamą socialinę paslaugą) turi įgiję atitinkamai profesijai reikalingą teisės aktuose nustatytą išsilavinimą 

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

 

socialinės reabilitacijos paslaugas neįgaliesiems bendruomenėje teikiantys įvairių terapijų (užimtumo, meno ir pan.) specialistai yra įgiję atitinkamą išsilavinimą (kvalifikaciją) ir/arba turi ne mažesnę kaip 1 metų darbo su neįgaliaisiais patirtį

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

 

globos koordinatoriai – globos centro specialistai, yra įgiję socialinio darbo ir (ar) socialinės pedagogikos, ir (ar) psichologijos, ir (ar) šeimos edukologijos ir vaiko teisių apsaugos išsilavinimą, ir (ar) Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos atestuoti asmenys

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

 

įstaigos darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją

□ taip

□ iš dalies

□ ne

 

 

 

sudaryti socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų darbo grafikai

□ taip

□ iš dalies

□ ne

 

 

 

socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų darbo krūvis atitinka teisės aktais nustatytus reikalavimus

□ taip

□ iš dalies

□ ne

 

 

 

organizuojami socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų pasitarimai paslaugų organizavimo ir teikimo klausimais

□ taip

□ iš dalies

□ ne

 

 

 

organizuojama socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų apklausa, siekiant išsiaiškinti jų nuomonę apie darbo sąlygas, profesinę riziką ir kt.

□ taip

□ iš dalies

□ ne

 

 

 

 

Nustatyti trūkumai ir (ar) pažeidimai:

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

Išvados ir rekomendacijos (priemonės paslaugų kokybei gerinti, tobulintinos sritys ir pan.):

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

Nustatytų trūkumų ir (ar) pažeidimų pašalinimo ir rekomendacijų įgyvendinimo data: _____________________

 

Vertinimą atlikusio (-ių)  darbuotojo (-ų) pareigos, vardas (-ai), pavardė (-ės), parašas (-ai): ___________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

Vertinime dalyvavusio įstaigos vadovo (jo įgalioto asmens) pareigos, vardas, pavardė, parašas________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

Informacija apie trūkumų ir (ar) pažeidimų pašalinimą ir rekomendacijų įgyvendinimą: _________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Priedo pakeitimai:

Nr. PAV-270, 2022-09-13, paskelbta TAR 2022-09-19, i. k. 2022-19090

 

part_62aa71c8f45d46649852f0a0e7f13c90_end


 

Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės

priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono

savivaldybėje tvarkos aprašas 3 priedas

 

(Akredituotos socialinės priežiūros kokybės neplaninio vertinimo akto forma)

 

AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖ

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS NEPLANINIO VERTINIMO AKTAS

 

20___  m.  _________________________ d.    Nr. 

 

 

 

 

(Įstaigos,  teikiančios akredituotą  socialinę priežiūrą, (toliau – įstaiga) pavadinimas, juridinio asmens kodas, adresas, tel. Nr.,  el .p. adresas )

 

 

Vertinimą tlieka:________________________________________________________________________________________________________

(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)

_______________________________________________________________________________________________________________________

(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)

 

Vertinime dalyvauja, reikalingus dokumentus ir informaciją teikia vertinamos įstaigos vadovas ar jo įgaliotas atstovas:

_______________________________________________________________________________________________________________________

(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)

_______________________________________________________________________________________________________________________

(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)

Vertinimo tikslas: _______________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

Tikrinti dokumentai, socialinės priežiūros teikimo sąlygos ir kt. : _________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________

 

Nustatyti trūkumai ir (ar) pažeidimai:

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

Išvados ir rekomendacijos (priemonės paslaugų kokybei gerinti, tobulintinos sritys ir pan.):

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________

 

Nustatytų trūkumų ir (ar) pažeidimų pašalinimo ir rekomendacijų įgyvendinimo data: _____________________

 

Vertinimą atlikusio (-ių)  darbuotojo (-ų) pareigos, vardas (-ai), pavardė (-ės), parašas (-ai): _______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

Vertinime dalyvavusio įstaigos vadovo (jo įgalioto asmens) pareigos, vardas, pavardė, parašas

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

Informacija apie trūkumų ir (ar) pažeidimų pašalinimą ir rekomendacijų įgyvendinimą: _________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

part_d813b4fd86b24046baee1945d4a0dbaf_end


 

Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros

kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje

tvarkos aprašas 4 priedas

 

 

ANKETA ĮSTAIGOS TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS REABILITACIJOS NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PASLAUGŲ GAVĖJUI (JO ATSTOVUI)

 

(Akredituotos socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugų (toliau – socialinės paslaugos) gavėjo (jo atstovo) apklausos anketos forma)

 

 

1. Prašome įrašyti įstaigos, kurios teikiamomis socialinėmis paslaugomis naudojatės, pavadinimą:

_______________________________________________________________________________

 

 

2. Kiek metų naudojatės įstaigos teikiamomis socialinėmis paslaugomis

(prašome pažymėti x ):

iki 1 metų          1 - 2 metus          3 - 4 metus        ilgiau kaip 4 metus

 

 

3. Pažymėkite socialines paslaugas, kurias Jums teikia įstaiga:  

Socialinės paslaugos pavadinimas

Pažymėti teikiamas socialines paslaugas (pažymėti x )

Pagrindinės socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos

(prašome nurodyti):

socialinių ir (ar) kasdienių savarankiško gyvenimo įgūdžių, gebėjimų ugdymas ir (ar) palaikymas, ir (ar) atkūrimas,

mokymosi, užimtumo ir (ar) darbinių įgūdžių ugdymas, atkūrimas ir (ar) stiprinimas

Papildomos socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos

(prašome nurodyti):

palydėjimas ir (ar) transporto organizavimas

aktyvaus judėjimo ir sveikos gyvensenos įgūdžių ugdymas

saviraiškos įgūdžių ir meninių gebėjimų lavinimas ir (ar) palaikymas

individuali emocinė-psichologinė pagalba

grupinė emocinė-psichologinė pagalba

savitarpio paramos grupės

Bendrosios socialinės paslaugos (prašome nurodyti):

Informavimas

Konsultavimas

Tarpininkavimas ir atstovavimas

Sociokultūrinės paslaugos

Aprūpinimas būtiniausiais drabužiais ir avalyne

Maitinimo organizavimas

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas

Transporto organizavimas

Kitos bendrosios socialinės paslaugos (prašome nurodyti):

 

 

 

 

 

4. Ar Jums pakanka įstaigos teikiamų socialinių paslaugų (prašome pažymėti x ):

taip                                 iš dalies                          ne

 

5. Kokias papildomas paslaugas (kitą pagalbą) pageidautumėt gauti (prašome išvardyti): ___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

6. Prašome žemiau esančios lentelės kiekvienoje eilutėje pažymėti labiausiai Jūsų nuomonę atitinkantį  atsakymą (prašome pažymėkite  x)

 

Tenkina Jums teikiamų socialinių paslaugų dažnumas

taip

iš dalies

ne

Tenkina Jums teikiamų socialinių paslaugų trukmė

taip

iš dalies

ne

Jums pakanka informacijos apie įstaigos teikiamas socialines paslaugas

taip

iš dalies

ne

Įstaigos darbuotojų Jums teikiamos socialinės paslaugos yra kokybiškos

taip

iš dalies

ne

Socialines paslaugas Jums teikiantis darbuotojas geba bendrauti, išklauso pageidavimų, į juos reaguoja

taip

iš dalies

ne

Socialines paslaugas Jums  teikiantis darbuotojas laikosi konfidencialumo principo

taip

iš dalies

ne

Teikiamos socialinės paslaugos atitinka lūkesčius ir patenkina poreikius

taip

iš dalies

ne

 

 

7. Jūsų nuomonė apie įstaigos teikiamų socialinių paslaugų viešinimą:

 

Kokia būtų  priimtiniausia informacijos apie įstaigos veiklą ir teikiamas paslaugas pateikimo forma (prašome pažymėkite  x):

·   Seniūnijos socialinio darbuotojo suteikta informacija prašymo gauti socialines paslaugas  pateikimo metu

·   Informacija įstaigos internetiniame puslapyje

·   Informacija įstaigos patalpose

 

·   Informacija Akmenės rajono savivaldybės internetiniame puslapyje

·   Informacinis lankstinukas

Kita (prašome nurodyti):

 

 

8. Įvertinkite balais socialinių paslaugų poveikį Jūsų (Jūsų šeimos) gyvenimo kokybei:

(1 – žemiausias balas, 5 – aukščiausias balas):

 

Jūsų savijauta/gyvenimo kokybė iki socialinių paslaugų skyrimo

1

2

3

4

5

Jūsų savijauta/gyvenimo kokybė gaunant socialines paslaugas

1

2

3

4

5

Kaip vertinate Jums teikiamų socialinių paslaugų kokybę

1

2

3

4

5

 

9. Prašome pateikti pasiūlymus, ką, Jūsų nuomone, reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės?

 

.......................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................

..............................................................................................................

 

*- socialinių  paslaugų gavėjo atstovas anketą pildo socialines paslaugas gaunančio asmens vardu tuo atveju, kai paslaugų gavėjas to negali atlikti dėl amžiaus ar pan.

 

 

Anketa anoniminė.

Užpildytą anketą galite pateikti Jums patogiu būdu:

1. Atiduoti apklausą vykdančiam darbuotojui.

2. Išsiųsti paštu adresu: Akmenės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriui, L. Petravičiaus a. 2, LT – 85132 Naujoji Akmenė.

3. Pateikti el. p. socparama@akmene.lt .

4. Pateikti Akmenės rajono savivaldybės administracijos Interesantų priimamajame „vieno langelio“ patalpose adresu: I aukšto fojė, L. Petravičiaus a. 2, Naujoji Akmenė.

5. Pateikti  gyvenamosios vietos seniūnijai ir pan.

 

Dėkojame, kad sutikote dalyvauti apklausoje. Jūsų pateikti atsakymai bus labai naudingi tobulinant socialinės priežiūros paslaugų kokybę Akmenės rajono savivaldybėje

Papildyta priedu:

Nr. PAV-270, 2022-09-13, paskelbta TAR 2022-09-19, i. k. 2022-19090

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Akmenės rajono savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. PAV-270, 2022-09-13, paskelbta TAR 2022-09-19, i. k. 2022-19090

Dėl Akmenės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo 2022 m. kovo 9 d. įsakymo Nr. PAV-93 "Dėl Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo" pakeitimo

 

 

part_3c133cd063954ad28e1b67680e4a212b_end