Suvestinė redakcija nuo 2024-07-01

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2020-06-30, i. k. 2020-14603

 

Nauja redakcija nuo 2024-07-01:

Nr. A1-384, 2024-06-05, paskelbta TAR 2024-06-05, i. k. 2024-10251

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS, LAIKINO ATOKVĖPIO PASLAUGOS AKREDITAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. birželio 30 d. Nr. A1-622
Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 33 straipsnio 4 dalimi,

t v i r t i n u  Socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministras                                                                   Linas Kukuraitis

 

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministro

2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622

(Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministro

2024 m. birželio 5 d. įsakymo Nr. A1-384

redakcija)

 

SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS, LAIKINO ATOKVĖPIO PASLAUGOS AKREDITAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos (toliau – socialinės paslaugos) akreditavimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja prašymų ir dokumentų, reikalingų akredituotoms socialinėms paslaugoms teikti, pateikimą, jų vertinimą, socialinių paslaugų akreditavimo procedūras, savivaldybės mero ar jo įgalioto savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos įgaliojimus bei funkcijas suteikiant teisę teikti akredituotas socialines paslaugas ir teisės teikti akredituotas socialines paslaugas registravimą.

2. Tvarkos aprašo reikalavimai taikomi Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo (toliau – Įstatymas) 21 straipsnio 2 dalyje nurodytiems subjektams – socialinių paslaugų įstaigoms ir socialines paslaugas teikiantiems fiziniams asmenims.

3. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Įstatyme, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme ir Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme.

4. Savivaldybės meras, vadovaudamasis Tvarkos aprašu ir (ar) socialinės apsaugos ir darbo ministro tvirtinamais Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimų apraše nustatytais reikalavimais (toliau – Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimai), tvirtina socialinių paslaugų įstaigų ir socialines paslaugas teikiančių fizinių asmenų teikiamų akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašą.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMAS, JŲ VERTINIMAS

 

5. Lietuvos Respublikoje ar kitoje Europos Sąjungos valstybėje narėje arba kitoje Europos ekonominės erdvės valstybėje įsisteigęs juridinis asmuo ar kita organizacija, pageidaujanti teikti akredituotas socialines paslaugas (toliau – įstaiga), savivaldybės, kurios teritorijoje vykdys veiklą, administracijai pateikia nustatytos formos prašymą leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir (ar) akredituotą laikino atokvėpio paslaugą (toliau – prašymas) (Tvarkos aprašo 1 priedas). Prašymas turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens. Jei prašymas teikiamas elektroniniu paštu, jis turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus. Jei įstaiga vykdo veiklą skirtingose savivaldybėse, ji gali teikti šiame punkte nurodytą prašymą kelių savivaldybių administracijoms.

6. Įstaiga kartu su Tvarkos aprašo 5 punkte nurodytu prašymu privalo pateikti šiuos lietuvių kalba užpildytus dokumentus (arba jų vertimus, patvirtintus vertėjo, įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens parašu) arba jų kopijas:

6.1. įstaigos steigimo dokumentą (pvz.: įstatus, nuostatus), kuriame nurodyta, kad įstaiga vykdo su socialinių paslaugų teikimu susijusią veiklą;

6.2. jei įstaigai atstovauja ne jos vadovas, – dokumentą, patvirtinantį asmens teisę veikti pareiškėjo vardu (pvz.: įgaliojimą, įsakymą dėl įgaliojimų suteikimo);

6.3. asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytą deklaraciją (Tvarkos aprašo 2 priedas);

6.4. jei akredituotoms socialinėms paslaugoms teikti, vadovaujantis socialinės apsaugos ir darbo ministro tvirtinamu socialinių paslaugų katalogu (toliau – Katalogas), būtinos patalpos:

6.4.1. dokumentus, patvirtinančius teisę naudotis patalpomis (pvz., valstybės įmonės Registrų centro išrašą (nuorašą) ir (ar) patalpų nuomos ir (ar) panaudos sutartis);

6.4.2. dokumentus, patvirtinančius patalpų, esančių tos savivaldybės, kurioje bus teikiamos akredituotos socialinės paslaugos, teritorijoje, atitiktį Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimuose patalpoms nustatytiems reikalavimams (pvz., įstaigos (jos padalinio), kurioje (kuriame) bus teikiamos akredituotos socialinės paslaugos, patalpų planus; jei pageidaujama teikti akredituotą socialinę reabilitaciją asmenims su negalia bendruomenėje, gali būti pateikiamos nuotraukos, įrodančios, kad patekimas į įstaigos (jos padalinio) patalpas prieinamas pagal negalios pobūdį, ar tai patvirtinantis įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens raštas);

6.5. įstaigos (jos padalinio) darbuotojų, teiksiančių akredituotas socialines paslaugas savivaldybės, kurioje bus vykdoma veikla, teritorijoje, išsilavinimą, nurodytą Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus (pvz.: diplomus, kvalifikacinius ir (ar) mokymų baigimo pažymėjimus);

6.6. įstaigos (jos padalinio), kuri (kuris) teiks akredituotą socialinę reabilitaciją asmenims su negalia bendruomenėje arba socialinių dirbtuvių paslaugą, darbuotojų patirtį, nurodytą Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus (pvz.: darbdavio patvirtintą darbo sutarties kopiją (esmines nuostatas dėl darbuotojo patirties: darbdavio ir darbuotojo duomenis (vardas ir pavardė, gimimo data, jeigu darbdavys – juridinis asmuo, darbdavio pavadinimas, juridinio asmens kodas, registruotos buveinės adresas), darbo funkcijos apibūdinimą, darbo sutarties terminą, jei sudaryta terminuota sutartis, darbo pradžios ir pabaigos datą), pareigybės aprašymo kopiją, darbdavio išduotą pažymą (nurodomas darbuotojo vardas, pavardė, pareigos, patirties patvirtinimas));

6.7. įstaigos (jos padalinio), kuri (kuris) teiks akredituotas socialines paslaugas savivaldybės, kurioje bus vykdoma veikla, teritorijoje, personalo struktūrą ir skaičių, nurodytą Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus (pvz.: pažymą, įsakymą);

6.8. įstaigos (jos padalinio), kuri (kuris) teiks akredituotą socialinės reabilitacijos paslaugą vaikams bendruomenėje, su Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliota institucija suderintą psichologinės ir socialinės reabilitacijos programą.

7. Fizinis asmuo, pageidaujantis teikti akredituotas socialines paslaugas (toliau – fizinis asmuo), savivaldybės, kurios teritorijoje vykdys veiklą, administracijai pateikia nustatytos formos prašymą leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir (ar) akredituotą laikino atokvėpio paslaugą (toliau – prašymas akredituotoms socialinėms paslaugoms teikti) (Tvarkos aprašo 3 priedas). Prašymas akredituotoms socialinėms paslaugoms teikti turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas fizinio asmens. Jei prašymas akredituotoms socialinėms paslaugoms teikti teikiamas elektroniniu paštu, jis turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu Reglamente (ES) Nr. 910/2014 nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus. Jei fizinis asmuo vykdo veiklą keliose savivaldybėse, jis gali teikti šiame punkte nurodytą prašymą kelių savivaldybių administracijoms.

8. Fizinis asmuo kartu su prašymu akredituotoms socialinėms paslaugoms teikti privalo pateikti lietuvių kalba surašytus Tvarkos aprašo 6.3 ir 6.5 papunkčiuose nurodytus dokumentus (arba jų vertimus, patvirtintus vertėjo parašu) arba jų kopijas.

9. Įstaigos, kurių steigėja yra savivaldybė, Tvarkos aprašo 6.1, 6.4–6.8 papunkčiuose nurodytų dokumentų neteikia, jei savivaldybės administracijos padalinys, nagrinėjantis Tvarkos aprašo 5 punkte nurodytą prašymą (toliau – padalinys), šią informaciją turi ar gali gauti pats.

10. Tvarkos aprašo 5 ir 6 punktuose ar Tvarkos aprašo 7 ir 8 punktuose nurodyti dokumentai gali būti pateikiami vienu elektroniniu laišku savivaldybės administracijos nurodytu elektroninio pašto adresu. Šie dokumentai vienu elektroniniu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete.

11. Padalinys, gavęs Tvarkos aprašo 5 ar 7 punkte nurodytą prašymą, įvertina, ar:

11.1. įstaiga atitinka Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimuose nustatytus reikalavimus personalo išsilavinimui ir patalpoms (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Katalogu, patalpos yra būtinos), o fizinis asmuo – Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimuose nustatytus reikalavimus personalo išsilavinimui;

11.2. prašymai užpildyti Tvarkos aprašo 5 ar 7 punkte nustatyta tvarka ir juose pateikta visa reikalinga informacija;

11.3. pateikti visi Tvarkos aprašo 6 ar 8 punkte nurodyti dokumentai.

12. Padalinys, nustatęs, kad Tvarkos aprašo 5 ar 7 punkte nurodytuose prašymuose nenurodyta visa reikalinga informacija, pateikti ne visi Tvarkos aprašo 6 ar 8 punkte nurodyti dokumentai, pateikti dokumentai netinkamai įforminti, neatitinka reikalavimų, nustatytų Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimuose, apie tai per 10 darbo dienų nuo jų gavimo dienos raštu informuoja atitinkamą prašymą pateikusį subjektą (toliau – Pareiškėjas), prašydamas pateikti (patikslinti) dokumentus ir (ar) informaciją, ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti (patikslinti). Jei per nustatytą terminą Pareiškėjas trūkstamų dokumentų ir (ar) informacijos nepateikia (nepatikslina), priimamas sprendimas pareiškėjo pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai Pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojamas raštu, nurodant procedūros nutraukimo priežastį.

13. Tvarkos aprašo 11 ir 12 punktuose nurodyta procedūra atliekama ne ilgiau nei per 30 kalendorinių dienų nuo Tvarkos aprašo 5 ar 7 punkte nurodyto prašymo gavimo dienos.

14. Tvarkos aprašo 12 punkte nurodytą sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priima savivaldybės meras ar jo įgaliotas savivaldybės administracijos direktorius.

 

III SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTAS SOCIALINES PASLAUGAS

SUTEIKIMAS

 

15. Padaliniui nustačius, kad Pareiškėjas prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus ir tinkamai įformintus dokumentus, atitinka reikalavimus, nustatytus Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimuose, savivaldybės meras ar jo įgaliotas savivaldybės administracijos direktorius priima sprendimą dėl teisės teikti akredituotas socialines paslaugas suteikimo, sprendime nurodydamas akredituotą socialinę paslaugą, kurią teikti suteikta teisė, įstaigos pavadinimą ir kodą ar fizinio asmens vardą ir pavardę, gimimo datą. Apie priimtą sprendimą per 5 darbo dienas nuo jo priėmimo dienos Pareiškėjas informuojamas raštu, pateikiant sprendimo išrašą arba nuorašą, jeigu sprendimas priimtas dėl vieno Pareiškėjo.

16. Padalinys į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS) įveda informaciją apie:

16.1. įstaigas, kurioms suteikta teisė teikti akredituotas socialines paslaugas (pasirenka akredituotų socialinių paslaugų rūšį, nurodo prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiamos akredituotos socialinės paslaugos, pavadinimą, įstaigos kodą, įstaigos pavadinimą, įstaigos kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi grupes gavėjų, kuriems įstaiga teiks akredituotas socialines paslaugas, akredituotų socialinių paslaugų teikimo vietos kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiamos akredituotos socialinės paslaugos (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Katalogu, būtinos patalpos), etatų akredituotoms socialinėms paslaugoms teikti skaičių ir darbuotojų, teiksiančių šias paslaugas, skaičių, sprendimo dėl teisės teikti akredituotas socialines paslaugas priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas asmenims su negalia, o jei prašoma leisti teikti socialinę reabilitaciją asmenims su negalia bendruomenėje, pažymi, kokią negalią turinčius asmenis (pagal negalios pobūdį, vaikui nustatytą neįgalumo lygį, asmeniui nustatytą dalyvumo lygį (iki 2023 m. gruodžio 31 d. – nustatytą darbingumo lygį, specialiųjų poreikių lygį)) įstaiga gali priimti));

16.2. fizinius asmenis, kuriems suteikta teisė teikti akredituotas socialines paslaugas (pasirenka akredituotų socialinių paslaugų rūšį, nurodo vardą, pavardę, asmens gimimo datą, prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiamos akredituotos socialinės paslaugos, pavadinimą, fizinio asmens kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi grupes gavėjų, kuriems fizinis asmuo teiks akredituotas socialines paslaugas, sprendimo dėl teisės teikti akredituotas socialines paslaugas priėmimo datą).

17. Įstaigos ar fiziniai asmenys, kuriems suteikta teisė teikti akredituotas socialines paslaugas, pasikeitus prašyme ar jo priede (prieduose) pateiktiems duomenims, nedelsdami, bet ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo šių duomenų pasikeitimo dienos, raštu informuoja savivaldybės administraciją, kuriai buvo teiktas Tvarkos aprašo 5 ar 7 punkte nurodytas prašymas, nurodydami įstaigos pavadinimą ir kodą ar fizinio asmens vardą ir pavardę, gimimo datą, duomenis, kuriuos prašoma patikslinti, ir duomenų tikslinimo priežastį, kartu pateikdami iš naujo užpildytą atitinkamą (-as) prašymo priedo (-ų) formą (-as). Padalinys per 5 darbo dienas nuo minėtos informacijos ir prašymo
priedo (-ų) pateikimo dienos juos įvertina ir patikslina duomenis SPIS.

 

IV SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTAS SOCIALINES PASLAUGAS

PANAIKINIMAS

 

18. Įstaigos, fizinio asmens teisė teikti akredituotas socialines paslaugas Įstatyme nustatytais atvejais gali būti panaikinama mero ar jo įgalioto savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu.

19. Apie teisės teikti akredituotas socialines paslaugas, nurodant jų rūšį, panaikinimą padalinys informuoja įstaigą, fizinį asmenį raštu ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, pateikdamas sprendimo kopiją ar nuorašą. Padalinys įveda sprendimo panaikinti teisę teikti akredituotas socialines paslaugas datą į SPIS per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

20. Sprendimą dėl įstaigos, fizinio asmens teisės teikti akredituotas socialines paslaugas panaikinimo priima savivaldybės meras ar jo įgaliotas savivaldybės administracijos direktorius.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

21. Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos teikia metodinę pagalbą savivaldybėms Įstatymo nustatyta tvarka.

22. Savivaldybės administracija savivaldybės mero nustatyta tvarka kontroliuoja akredituotų socialinių paslaugų teikimą. Rekomenduojama į akredituotų socialinių paslaugų teikimo stebėseną įtraukti skėtinių nacionalinių nevyriausybinių organizacijų atstovus.

23. Įstaigos, fiziniai asmenys, teikiantys akredituotas socialines paslaugas, finansuojami Įstatymo nustatyta tvarka.

24. Įstaigos, fiziniai asmenys, kuriems suteikta teisė teikti akredituotas socialines paslaugas, esant poreikiui, privalo suteikti visos sudėties akredituotą (-as) socialinę (-es) paslaugą (-as), nurodytą (-as) Kataloge.

25. Savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos sprendimai, susiję su Tvarkos aprašo reikalavimų vykdymu, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

26. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Tvarkos aprašo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą ir tvarkymą, nuostatomis.

27. Dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

28. Duomenų subjektų teisės įgyvendinamos duomenų valdytojo, į kurį kreipiamasi dėl duomenų subjekto teisių įgyvendinimo, nustatyta tvarka, vadovaujantis Reglamentu (ES) 2016/679.

 

____________________________________________

 

 

 

Priedų pakeitimai:

 

1 priedas (pak. A1-384)

Priedo pakeitimai:

Nr. A1-972, 2020-10-15, paskelbta TAR 2020-10-15, i. k. 2020-21449

Nr. A1-802, 2021-11-11, paskelbta TAR 2021-11-11, i. k. 2021-23384

Nr. A1-888, 2021-12-09, paskelbta TAR 2021-12-09, i. k. 2021-25568

Nr. A1-447, 2022-06-30, paskelbta TAR 2022-06-30, i. k. 2022-14215

Nr. A1-458, 2023-07-07, paskelbta TAR 2023-07-07, i. k. 2023-14138

Nr. A1-384, 2024-06-05, paskelbta TAR 2024-06-05, i. k. 2024-10251

 

2_priedas (pakeitimas pagal A1-384)

Priedo pakeitimai:

Nr. A1-802, 2021-11-11, paskelbta TAR 2021-11-11, i. k. 2021-23384

Nr. A1-384, 2024-06-05, paskelbta TAR 2024-06-05, i. k. 2024-10251

 

3 priedas (pakeitimas pagal A1-384)

Papildyta priedu:

Nr. A1-384, 2024-06-05, paskelbta TAR 2024-06-05, i. k. 2024-10251

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-972, 2020-10-15, paskelbta TAR 2020-10-15, i. k. 2020-21449

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-802, 2021-11-11, paskelbta TAR 2021-11-11, i. k. 2021-23384

Dėl socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-888, 2021-12-09, paskelbta TAR 2021-12-09, i. k. 2021-25568

Dėl socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-447, 2022-06-30, paskelbta TAR 2022-06-30, i. k. 2022-14215

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-257, 2023-04-19, paskelbta TAR 2023-04-19, i. k. 2023-07603

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-458, 2023-07-07, paskelbta TAR 2023-07-07, i. k. 2023-14138

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

7.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-384, 2024-06-05, paskelbta TAR 2024-06-05, i. k. 2024-10251

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo