Suvestinė redakcija nuo 2024-01-19 iki 2024-05-08
Įsakymas paskelbtas: TAR 2023-01-06, i. k. 2023-00350
Pagėgių savivaldybės administracijos direktorius
įsakymas
DĖL PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS IR PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS KONTROLIUOJAMŲ (VALDOMŲ) PERKANČIŲJŲ ORGANIZACIJŲ CENTRALIZUOTŲ IR DECENTRALIZUOTŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ VYKDYMO TVARKOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2023 m. sausio 2 d. Nr. A1-3
Pagėgiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo, patvirtinto Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“, 15 punktu, Pagėgių savivaldybės tarybos 2022 m. spalio 20 d. sprendimu Nr. T-162 „Dėl pavedimo vykdyti centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas“:
1. T v i r t i n u Pagėgių savivaldybės administracijos ir Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų (valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo tvarkos taisykles (pridedama).
2. S k i r i u Pagėgių savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo ir teisės skyriaus specialistę Jūratę Milašauskienę viešųjų pirkimų administratore atsakinga už Pagėgių savivaldybės administracijos pirkimų plano sudarymą, inicijavimo koordinavimą.
3. Į p a r e i g o j u Dokumentų valdymo ir teisės skyriaus sekretorę - referentęViktoriją Juškevičienę, su šiuo įsakymusupažindinti darbuotojus ar valstybės tarnautojus, kurie yra viešųjų pirkimų organizatoriai ir viešųjų pirkimų komisijų nariai.
4. N u s t a t a u, kad viešųjų pirkimų procedūros, pradėtos iki šio įsakymo įsigaliojimo, vykdomos iki šio įsakymo įsigaliojimo galiojusia tvarka.
5. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. liepos 26 d. įsakymą Nr. A1-684 „Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais vėlesniais pakeitimais.
6. S k e l b i u šį įsakymą Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.
7. S k i r i u Pagėgių savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vadovus arba juos pavaduojančius asmenis, arba įgaliotus asmenis atsakingais už informacinės sistemos E.sąskaita naudojimąsi.
Papildyta punktu:
Nr. A1-297, 2023-04-07, paskelbta TAR 2023-04-13, i. k. 2023-07160
8.S k i r i u Pagėgių savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vadovus arba juos pavaduojančius asmenis, arba įgaliotus asmenis, arba atskiro projekto vykdytojus, atsakingus už projektui įgyvendinti priskirtoms funkcijoms vykdyti reikalingų pirkimų planavimą ir konkrečių pirkimų, numatytų pirkimų plane, inicijavimą.
Papildyta punktu:
Nr. A1-297, 2023-04-07, paskelbta TAR 2023-04-13, i. k. 2023-07160
9. Į p a r e i g o j u Pagėgių savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vadovus arba juos pavaduojančius asmenis, arba įgaliotus asmenis prieš pradedant viešojo pirkimo inicijavimo procedūras deklaruoti viešus ir privačius interesus Viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo nustatyta tvarka ir pasirašyti Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. sausio 2 d. įsakymu Nr. A1-3 „Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos ir Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų (valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo tvarkos taisyklių patvirtinimo“ patvirtintą Konfidencialumo pasižadėjimą.
Papildyta punktu:
Nr. A1-297, 2023-04-07, paskelbta TAR 2023-04-13, i. k. 2023-07160
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos administracinių ginčų komisijos Klaipėdos apygardos skyriui (H.Manto g. 37, 92236 Klaipėda) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo įsakymo pasirašymo ar įteikimo suinteresuotiems asmenims dienos.
PATVIRTINTA
Pagėgių savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. sausio 2 d.
įsakymu Nr. A1-3
PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS IR PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS KONTROLIUOJAMŲ (VALDOMŲ) PERKANČIŲJŲ ORGANIZACIJŲCENTRALIZUOTŲ IR DECENTRALIZUOTŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ VYKDYMO TVARKOS TAISYKLĖS
I SKYRIUS
BENDROJI DALIS
1. Pagėgių savivaldybės administracijos ir Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų (valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo tvarkos taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja:
1.1. Pagėgių savivaldybės administracijos (toliau – Pagėgių CPO) vykdomus centralizuotus prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus, kuriuos Pagėgių CPO atlieka Pagėgių savivaldybės (toliau – savivaldybė) kontroliuojamų (valdomų) perkančiųjų organizacijų (toliau – Perkančioji organizacija) vardu pagal pasirašytas centralizuotų viešųjų pirkimų veiklos paslaugų sutartis, šių pirkimų subjektų teises, pareigas, atsakomybę, kontrolės tvarką;
2. Visi viešieji pirkimai (toliau – pirkimai) privalo būti vykdomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas), Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašu, patvirtintu Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašas), kitais įstatymais ir teisės aktais, reglamentuojančiais pirkimus.
3. Taisyklėse vartojamos sąvokos:
3.1. Centralizuotų viešųjų pirkimų veiklos paslaugų sutartis – sutartis, pasirašyta tarp Pagėgių CPO ir Perkančiosios organizacijos, kuria Pagėgių CPO pavedama Perkančiosios organizacijos vardu atlikti jos inicijuotų centralizuotų viešųjų pirkimų, numatytų jos patvirtintame planuojamų atlikti kiekvienais einamaisiais kalendoriniais metais viešųjų pirkimų plane, procedūras;
3.2. Centralizuotas viešasis pirkimas – Pagėgių CPO vykdomas viešasispirkimas,kuris pirkimų plane pažymėtas centralizuotu;
3.3. Decentralizuotas viešasis pirkimas – Perkančiosios organizacijos vykdomas viešasispirkimas, kuris pirkimų plane pažymėtas decentralizuotu;
3.5. Viešųjų pirkimų iniciatorius – Pagėgių CPO ir Perkančiosios organizacijos vadovo paskirtas šios Perkančiosios organizacijos darbuotojas, kuris nurodė Perkančiosios organizacijos poreikį įsigyti reikalingų prekių, paslaugų arba darbų ir (ar) pateikė pirkimo iniciavimui reikalingus dokumentus (atliko pirkimo iniciavimo procedūrą), įskaitant pirkimo paraiškos pateikimą.
3.6. Viešųjų pirkimų organizatorius – savivaldybės administracijos arba Pagėgių CPO kontroliuojamos (valdomos) perkančiosios organizacijos darbuotojas, kuris organizuoja ir atlieka supaprastintus viešuosius pirkimus, kai tokiems pirkimams atlikti nesudaroma viešojo pirkimo komisija;
3.7. Pirkimų administratorius – Perkančiosios organizacijos vadovo paskirtas darbuotojas, atsakingas už Pirkimų plano sudarymą, Pirkimų planavimo ir inicijavimo procedūrų koordinavimą.
3.9.Pirkimo paraiška – Pirkimo iniciatoriaus parengtas ir konkrečiam Pirkimui vykdyti skirtas dokumentas (2 priedas).
3.10. Atliktų pirkimųregistracijos žurnalas – Perkančiosios organizacijos nustatytos formos dokumentas (popieriuje ar skaitmeninėje laikmenoje), skirtas registruoti Perkančiosios organizacijos atliktus Pirkimus (3 priedas).
3.11.Pirkimų planavimas – procesas, kurio metu nustatomas Perkančiosios organizacijos ir Pagėgių CPO numatomų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų poreikis, apskaičiuojamos numatomos Pirkimų vertės, Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu patvirtinus prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų planą (toliau – Pirkimų planas), Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS) teisės aktų nustatyta tvarka paskelbiama planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų suvestinė.
3.12. Pirkimo inicijavimas – procesas, kurio metu pasirengiama vykdyti konkretų Pirkimą:
3.12.3. Taisyklių nustatyta tvarka Pirkimą atlieka viešojo pirkimo komisija, mažos vertės pirkimų komisija arba Pirkimo organizatorius;
4. Šių Taisyklių nuostatomis vadovaujamasi ir tuo atveju kai, esant nenumatytoms aplinkybėms ir siekiant užtikrinti viešojo intereso apsaugą, įskaitant visuomenės sveikatos ir aplinkos apsaugą, reikalinga ypač skubiai vykdyti prekių, paslaugų ar darbų įsigijimą.
II SKYRIUS
PIRKIMŲ planavimas
5. Perkančioji organizacija Pagėgių savivaldybės administracijai ne vėliau kaip iki einamųjų kalendorinių metų vasario2 dienos kartu su lydraščiu turi pateikti informaciją apie poreikį įsigyti prekių, paslaugų ar darbų einamaisiais kalendoriniais metais. Už pateiktos informacijos teisingumą yra atsakinga pati Perkančioji organizacija.
6. Viešųjų pirkimų iniciatorius (toliau – Pirkimų iniciatorius), neviršydami jiems suteiktos kompetencijos, ne vėliau kaip iki einamųjų biudžetinių metų vasario 2 dienos pagal Aprašo 1 priede pateiktas formas Perkančiosios organizacijos vadovui pateikia informaciją (raštu) apie einamaisiais biudžetiniais metais planuojamų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų poreikį.
7. Prieš pateikdamas informaciją apie poreikį įsigyti prekių, paslaugų ar darbų, Pirkimų iniciatorius, vadovaudamasis Numatomos viešojo pirkimo ir pirkimo vertės skaičiavimo metodika, patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 1S-94 „Dėl Numatomos viešojo pirkimo ir pirkimo vertės skaičiavimo metodikos patvirtinimo“, turi remdamasis skaičiuojamosiomis kainomis, panašių pirkimų praktika, rinkos ir kitais tyrimais savarankiškai, be Pagėgių CPO veiksmų, nustatyti pirkimo vertę. Už nustatytą pirkimo vertę, taip pat už kitos pateiktos informacijos teisingumą yra atsakingas tik Pirkimų iniciatorius.
8. Pagėgių CPO ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Taisyklių 5 punkte nurodytos informacijos gavimo pagal gautą informaciją parengia viešųjų pirkimų plano (toliau – Pirkimų planas) projektą. Sudarydama Pirkimų planų projektus Pagėgių CPO, be kita ko, įvertina, ar pirkimai gali būti atliekami iš centrinės perkančiosios organizacijos, kaip nurodyta Viešųjų pirkimų įstatymo 82 straipsnyje, ar pirkimo objektui taikomi aplinkosaugos, socialiniai kriterijai, taip pat, nustatydama pirkimo inicijavimo terminą, pirkimo pradžią ir pirkimo būdą, įvertina, neatsižvelgiant į planuojamo atlikti pirkimo vertę, skirtingų Perkančiųjų organizacijų panašių pirkimų apjungimo galimybę prie kiekvienos pirkimo plano eilutės nurodant pirkimo tipą (centralizuotas arba decentralizuotas pirkimas).
9. Pirkimų planą su Pagėgių CPO derina ir tvirtina už pirkimų planavimą atsakingas Perkančiosios organizacijos vadovas.
10. Metų eigoje Pirkimų planas gali būti koreguojamas. Pirkimų iniciatorius Taisyklių 7 punkte nustatyta tvarka apskaičiuoja pirkimo vertę ir informaciją apie poreikį įsigyti Pirkimų plane nenumatytų prekių, paslaugų ar darbų pateikia su lydraščiu, užpildydamas pirkimo poreikio pateikimo formą. Pagėgių CPO ne vėliau kaip per 5 kalendorines dienas nuo nurodytos informacijos gavimo pagal gautą informaciją parengia Pirkimų plano pakeitimo projektą.
III SKYRIUS
PIRKIMŲ INICIJAVIMO TVARKA
12. Pirkimo iniciatorius, norėdamas inicijuoti Pirkimų plane esantį pirkimą, turi užpildyti viešojo pirkimo inicijavimo paraiškos formą (toliau – Inicijavimo paraiška).
13. Pirkimo iniciatorius užpildo Inicijavimo paraišką ir nurodo reikalingą pirkimui vykdyti informaciją (Taisyklių2 priedas). Prie Inicijavimo paraiškos turi būti pridėti šie dokumentai / informacija (šie dokumentai gali būti nepridedami, kai Taisyklių nustatytais atvejais tiekėjai apklausiami žodžiu):
13.2. pagrindinės pirkimo sutarties sąlygos arba Perkančiosios organizacijos parengtas pirkimo sutarties projektas;
13.3. tiekėjo pasiūlymo formos projektas (Esant poreikiui ir Pirkimo iniciatoriui nusprendus, Pasiūlymo formą papildyti informacija, lentelėmis (pvz., dėl kainos apskaičiavimo), papildoma informacija pateikiama pridedant dokumentą MS Excel formatu;
13.5. tiekėjų pasiūlymų vertinimo kriterijai, parametrai ir jų vertinimo tvarka, tais atvejais, kai pasirenkamas kainos ar sąnaudų ir kokybės santykio arba sąnaudų vertinimo kriterijus;
14. Perkančioji organizacija yra atsakinga už tinkamos ir suderintos Inicijavimo paraiškos pateikimą bei Iniciavimo paraiškoje ir kituose Taisyklių 13 punkte nurodytuose dokumentuose pateiktos informacijos teisingumą, teisėtumą, pagrįstumą, objektyvumą bei atitikimą Viešųjų pirkimų įstatymo bei kitų pirkimus reguliuojančių teisės aktų reikalavimams.
15. Pirkimo iniciatorius, užpildęs Inicijavimo paraišką, teikia ją Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriui.
16. Centralizuotus viešuosius pirkimus (toliau – centralizuoti pirkimai) ir decentralizuotus viešuosius pirkimus (toliau – decentralizuoti pirkimai) Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka atlieka:
16.1. Viešųjų pirkimų organizatoriai (toliau – Pirkimų organizatoriai):
17. Pirkimo dokumentus pagal pateiktą Inicijavimo paraišką ir su ja pateiktus dokumentus rengia konkretų pirkimą vykdantis subjektas (Komisija arba Pirkimų organizatorius). Pirkimo dokumentai rengiami vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo, kitų įstatymų ir juos įgyvendinančių teisės aktų, reglamentuojančių pirkimus, reikalavimais. Pirkimo dokumentus tvirtina perkančiosios organizacijos, kuri atlieka pirkimo procedūras, vadovas parašu nurodant pasirašymo datą.
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-35, 2024-01-18, paskelbta TAR 2024-01-18, i. k. 2024-00776
18. Pirkimo iniciatorius priima sprendimą dėl išankstinio pirkimo techninės specifikacijos projekto paskelbimo CVP IS.
19. Pirkimų organizatoriai mažos vertės pirkimus neskelbiamos apklausos būdu atlieka Taisyklių IV skyriuje nustatyta tvarka.
20. Esant nuolatiniam ar dažnam poreikiui visus metus pirkti to paties tipo prekes ar paslaugas, gali būti parengiama viena Inicijavimo paraiška dėl visų tokių per metus atliekamų pirkimų.
21. Pirkimų organizatorius arba Komisija bet kuriuo momentu iki pirkimo sutarties sudarymo turi teisę nutraukti pirkimo procedūras, jeigu atsirado aplinkybių, kurių nebuvo galima numatyti, ir privalo tai padaryti, jeigu buvo pažeisti Viešųjų pirkimų įstatymo 17 straipsnio 1 dalyje nustatyti principai ir atitinkamos padėties negalima ištaisyti. Pirkimo procedūros gali būti nutraukiamos Pagėgių CPO ar Perkančiosios organizacijos valia bei iniciatyva. Nutraukiant pirkimo procedūras Perkančiosios organizacijos valia, Pagėgių CPO nevertina Perkančiosios organizacijos sprendimo dėl pirkimo nutraukimo pagrįstumo aplinkybių. Pagėgių CPO vykdo tik formaliuosius techninius pirkimo nutraukimo veiksmus.
IV SKYRIUS
DECENTRALIZUOTŲ PIRKIMŲ VYKDYMO YPATUMAI
22. Decentralizuotus pirkimus vykdo bei paskelbia laimėjusio dalyvio pasiūlymą, sudarytą (-as) pirkimo sutartį (-is), preliminariąją sutartį ir jų pakeitimus Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje, kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 86 straipsnio 9 dalyje, Perkančiosios organizacijos vadovo paskirtas Pirkimų organizatorius.
23. Pirkimų organizatorius, atlikdamas mažos vertės pirkimą neskelbiamos apklausos būdu, kai perkamos prekės, paslaugos ar darbai, kurių pirkimo sutarties vertė ne didesnė kaip 15.000,00 Eur be PVM, taip pat kitais viešųjų pirkimų tarnybos patvirtintame Mažos vertės pirkimų tvarkos apraše nurodytais atvejai, gali apklausti vieną arba daugiau tiekėjų.
24. Atliekant mažos vertės pirkimą neskelbiamos apklausos būdu, tiekėjai apklausiami žodžiu arba raštu. Tiekėjai gali būti apklausiami žodžiu iki 10000,00 Eur be PVM. Visais kitais atvejais tiekėjai apklausiami raštu.
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-35, 2024-01-18, paskelbta TAR 2024-01-18, i. k. 2024-00776
25. Mažos vertės pirkimo, atliekamo neskelbiamos apklausos būdu, atveju turi būti rengiami šie pirkimo ir su pirkimu susiję dokumentai:
25.1. kai pirkimas atliekamas žodžiu:
25.1.2. tiekėjų apklausos pažyma (toliau – Apklausos pažyma);
Papunkčio pakeitimai:
Nr. A1-427, 2023-05-31, paskelbta TAR 2023-06-05, i. k. 2023-11052
25.1.3. pagrindinės pirkimo sutarties sąlygos arba Perkančiosios organizacijos parengtas pirkimo sutarties projektas (jeigu sutartis sudaroma raštu);
25.2. kai pirkimas atliekamas raštu:
25.2.4. pagrindinės pirkimo sutarties sąlygos arba Perkančiosios organizacijos parengtas pirkimo sutarties projektas (jeigu sutartis sudaroma raštu);
26. Kai mažos vertės pirkimas atliekamas neskelbiamos apklausos būdu, tiekėjams turi būti pateikiama ši informacija:
26.2. pagal kokį kriterijų bus išrenkamas ekonomiškai naudingiausias pasiūlymas. Pasirenkamas vienas iš Viešųjų pirkimų įstatymo 55 straipsnio 1 dalyje nustatytų pasiūlymo vertinimo kriterijų;
26.3. kokias savo siūlomų prekių, paslaugų ar darbų charakteristikas turi nurodyti tiekėjas, kokiomis priemonėmis ir iki kada jis turi pateikti pasiūlymą;
27. Apklausiant žodžiu su tiekėjais bendraujama telefonu, tiesiogiai prekybos vietoje, vertinama internete tiekėjų skelbiama informacija apie prekių, paslaugų ar darbų kainą.
28. Apklausiant raštu kvietimas tiekėjams pateikiamas paštu, elektroniniu paštu ar CVP IS priemonėmis, Mažos vertės pirkimų tvarkos apraše nustatytais atvejais – tik CVP IS priemonėmis, nustačius protingą terminą pasiūlymams pateikti. Pasiūlymus raštu gali būti prašoma pateikti elektroniniu paštu, CVP IS priemonėmis ar vokuose, Mažos vertės pirkimų tvarkos apraše nustatytais atvejais – tik CVP IS priemonėmis. Tame pačiame pirkime dalyvaujantys tiekėjai turi būti apklausiami ta pačia forma. Jeigu kvietimas tiekėjams pateikiamas elektroniniu paštu, kartu su kitais pirkimo dokumentais turi būti saugomas elektroninio laiško išrašas, patvirtinantis, kuriems tiekėjams buvo išsiųstas kvietimas.
V SKYRIUS
CENTRALIZUOTŲ PIRKIMŲ VYKDYMO YPATUMAI
30. Pasirašydamos centralizuotų viešųjų pirkimų veiklos paslaugų sutartis (toliau – Sutartis) su Pagėgių CPO, Perkančiosios organizacijos paveda Pagėgių CPO atlikti centralizuotų prekių, paslaugų ir/ar darbų pirkimų procedūras.
31. Atlikdama pirkimo procedūras Pagėgių CPO:
31.1. esant poreikiui, konsultuoja Perkančiąsias organizacijas dėl pirkimo procedūrų, pirkimo objekto techninės specifikacijos, tiekėjams keliamų pašalinimo pagrindų bei kvalifikacijos reikalavimų, pirkimo sutarties sąlygų ir kitų pirkimui atlikti reikalingų dokumentų parengimo susijusiais klausimais;
32.Perkančioji organizacija, siekdama inicijuoti pirkimo procedūras, Taisyklių 12-15 punktuose nustatyta tvarka Pagėgių CPO pateikia užpildytą ir šios Perkančiosios organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens patvirtintą Inicijavimo paraišką. Pagėgių CPO pirkimo procedūras pradeda tik tuomet, kai yra pateikta visa Inicijavimo paraiškoje reikalaujama informacija.
33. Įvertinusi Inicijavimo paraišką bei prie jos pridėtus dokumentus ir nustačiusi, kad pateikta informacija neatitinka Viešųjų pirkimų įstatymo ar kitų teisės aktų reikalavimų arba yra kitų esminių pateiktos informacijos netikslumų, Pagėgių CPO ne vėliau kaip per 5 darbo dienas grąžina Inicijavimo paraišką patikslinti Perkančiajai organizacijai, nurodydama, kokie netikslumai ar prieštaravimai (toliau – pastabos) yra taisytini. Esant poreikiui, Pagėgių CPO arba Perkančioji organizacija organizuoja susitikimą aptarti nurodytas pastabas.
34. Perkančioji organizacija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pastabų gavimo patikslina Inicijavimo paraišką ir pakartotinai pateikia ją Pagėgių CPO.
35. Inicijavimo paraiška ir susiję dokumentai (jeigu reikia, papildymai ir patikslinimai), Pagėgių CPO turi būti pateikti ne vėliau kaip prieš:
35.1. 130 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo sutarties pasirašymo, kai pagal Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatas turi būti atliekamas tarptautinis pirkimas;
35.2. 100 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo sutarties pasirašymo, kai pagal Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatas turi būti atliekamas supaprastintas pirkimas;
36. Taisyklių 35 punkte numatyti terminai netaikomi, kai Perkančioji organizacija inicijuoja pirkimo procedūras, nesilaikant Pirkimų valdymo sistemoje numatytų planuojamo pirkimo inicijavimo datų. Pagėgių CPO kiekvienu atveju turi teisę įvertinti ir nustatyti tokio pirkimo pradžios datą.
37. Jeigu dėl nenumatytų aplinkybių iškyla poreikis ypač skubiai vykdyti pirkimą, Perkančioji organizacija apie tokio pirkimo vykdymą raštu su lydraščiu informuoja Pagėgių CPO. Tokiu atveju Inicijavimo paraiška gali būti pateikiama neatsižvelgiant į Taisyklių 35 punkte nurodytus terminus. Viešųjų pirkimų įstatyme numatytais atvejais, kai pirkimas gali būti vykdomas skubiai, nenumatytas aplinkybes, dėl kurių atsirado poreikis vykdyti tokį pirkimą, ši Perkančioji organizacija nurodo Inicijavimo paraiškoje.
38. Pagėgių CPO gali atsisakyti atlikti pirkimą, jeigu Inicijavimo paraiškoje pateikta informacija neatitinka Viešųjų pirkimų įstatymo ar kitų teisės aktų reikalavimų. Tokiu atveju Pagėgių CPO su lydraščiu grąžina Inicijavimo paraišką Perkančiajai organizacijai, nurodydama tokio sprendimo motyvus.
39. Per Taisyklėse nustatytą terminą negavus visos tinkamam pirkimo vykdymui būtinos informacijos, arba paaiškėjus, kad pateikta informacija neatitinka Viešųjų pirkimų įstatymo ar kitų teisės aktų reikalavimų, yra neteisėta ir / ar neteisinga, Pagėgių CPO turi teisę grąžinti Inicijavimo paraišką Perkančiajai organizacijai, sustabdyti pirkimo procedūras, nukelti jų terminus ar nutraukti pirkimo procedūras.
40. Perkančioji organizacija kiekvienam pirkimui turi paskirti bei Inicijavimo paraiškoje nurodyti atsakingą darbuotoją, kuris gerai išmano pirkimo objektą ir kuris, prireikus, galėtų dalyvauti pirkimo procedūrose eksperto / Komisijos nario teisėmis, turėtų teisę keisti, tikslinti Inicijavimo paraiškoje (su ja pateikiamuose dokumentuose) nurodytą informaciją, duomenis ir pritarti atliekamiems koregavimams (toliau – Atsakingas darbuotojas). Atsakingas darbuotojas pirkimo vykdymo metu teikia ekspertinę išvadą dėl Komisijos ar Pirkimų organizatoriaus suformuluotų klausimų, susijusių su pirkimo procedūrų vykdymu.
41. Jeigu pirkime pasiūlymai yra vertinami pagal kainos ar sąnaudų ir kokybės santykį ir pasirinktos vertinti pasiūlymo techninės charakteristikos nėra kiekybiškai įvertinamos, Perkančioji organizacija turi pasiūlyti pagal pirkimo pobūdį reikalingą ekspertų skaičių, kurie atliks ekspertinį techninio pasiūlymo vertinimą.
42. Komisijai ar Pirkimų organizatoriui atlikus pirkimo procedūras, pirkimo sąlygos, Komisijos protokolas, kuriuo buvo nustatytas laimėtojas, Apklausos pažyma (mažos vertės pirkimų, atliekamų neskelbiamos apklausos būdu, atveju), laimėtojo pasiūlymas, pirkimo sutarties projektas ir kiti pirkimo sutarties sudarymui reikalingi pirkimo dokumentai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo laimėtojo nustatymo dienos perduodami su lydraščiu Perkančiajai organizacijai, jei nėra gauta pretenzijų ar ieškinių.
VI SKYRIUS
SUTARČIŲ VYKDYMAS
44. Perkančiosios organizacijos vadovo paskirtas ir pirkimo sutartyje nurodytas darbuotojas, vadovaudamasis pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimais ir pirkimo sutarties nuostatomis, atlieka pirkimo sutarties vykdymo kontrolę, tikrindamas ir prižiūrėdamas:
45. Pirkimų sutarčių vykdymo kontrolė pasibaigia:
46. Perkančiosios organizacijos vadovo paskirtas ir pirkimo sutartyje nurodytas darbuotojas nedelsiant informuoja savo vadovą apie pirkimo sutarties neįvykdymą arba netinkamą įvykdymą.
47. Perkančiosios organizacijos vadovo paskirtas ir pirkimo sutartyje nurodytas darbuotojas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo pirkimo sutarties vykdymo kontrolės pabaigos naudojantis CVP IS priemonėmis skelbia apie pirkimo sutarties neįvykdymą arba netinkamą įvykdymą, kaip tai numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme.
VII SKYRIUS
PRETENZIJŲ IR GINČŲ NAGRINĖJIMO TVARKA
48. Pagėgių CPO gautas pretenzijas dėl jos atliekamų pirkimų procedūrų (toliau – pretenzija) nagrinėja ir sprendimą dėl gautos pretenzijos priima kiekvieno atskiro viešojo pirkimo komisija arba viešojo pirkimo organizatorius(toliau – Komisija/Organizatorius). Komisija dirba pagal šios komisijos darbo reglamentą.
VIII SKYRIUS
CVP IS ADMINISTRAVIMAS
50. CVP IS administratoriaus funkcijas gali atlikti Pagėgių CPO ir Perkančiųjų organizacijų vadovų paskirti asmenys.
51. Pagėgių CPO ir Perkančiųjų organizacijų vadovų paskirti atlikti CVP IS administratoriaus funkcijas asmenys:
51.1. gali suteikti CVP IS naudotojo teises Komisijų nariams, Pirkimų organizatoriams ir pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovams;
IX SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
53. Planavimo ir pasirengimo pirkimams dokumentai, pirkimo dokumentai, paraiškos, pasiūlymai bei jų nagrinėjimo ir vertinimo dokumentai, Komisijos sprendimų priėmimo, derybų, dialogo ar kiti protokolai, susirašinėjimo su tiekėjais dokumentai, Apklausos pažymos, kiti su pirkimu susiję dokumentai, preliminariosios pirkimo sutartys, pirkimo sutartys, jų pakeitimai ir su jų vykdymu susiję dokumentai saugomi Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka. Komisijos protokolai pasirašomi, registruojami ir saugojami prie kiekvieno pirkimo atskirai.
54. Susipažinti su informacija, susijusia su pasiūlymų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, gali tik Komisijos pirmininkas ir nariai, Pirkimų organizatorius, ekspertai, Viešųjų pirkimų tarnybos ir kitų kontroliuojančių institucijų atstovai, Perkančiosios organizacijos vadovas ir jo įgalioti asmenys, kiti asmenys ir institucijos, turinčios tokią teisę pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
55. Komisijos pirmininkas ir nariai, Pirkimų organizatorius, ekspertas, stebėtojas ir kiti asmenys, dalyvaujantys pirkimo procedūrose ar galintys daryti įtaką jos rezultatams, savo funkcijas pradeda vykdyti tik po to, kai pasirašo Viešųjų pirkimų tarnybos kartu su Vyriausiąja tarnybinės etikos komisija nustatytos formos nešališkumo deklaraciją (toliau – Nešališkumo deklaracija) ir Taisyklių 6 priede nustatytos formos konfidencialumo pasižadėjimą (toliau – Konfidencialumo pasižadėjimas). Nešališkumo deklaracijos ir Konfidencialumo pasižadėjimai pasirašomi, registruojami ir saugojami prie kiekvieno pirkimo atskirai. Už šiame Taisyklių punkte nurodytų dokumentų pasirašymą ir pateikimą laiku yra atsakingi juos pasirašantys asmenys.
56. Komisijos pirmininkas ir nariai, Pirkimų organizatorius, ekspertas, stebėtojas ir kiti asmenys, dalyvaujantys pirkimo procedūrose ar galintys daryti įtaką jos rezultatams, savo funkcijas pradeda vykdyti tik po to, kai pasirašo Viešųjų pirkimų tarnybos kartu su Vyriausiąja tarnybinės etikos komisija nustatytos formos nešališkumo deklaraciją (toliau – Nešališkumo deklaracija) ir Taisyklių 6 priede nustatytos formos konfidencialumo pasižadėjimą (toliau – Konfidencialumo pasižadėjimas). Nešališkumo deklaracijos ir Konfidencialumo pasižadėjimai pasirašomi, registruojami atskirai kiekvienam pirkimui ir saugomi prie kiekvieno pirkimo atskirai. Už šiame Taisyklių punkte nurodytų dokumentų pasirašymą laiku yra atsakingi juos pasirašantys asmenys.
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-427, 2023-05-31, paskelbta TAR 2023-06-05, i. k. 2023-11052
57.Perkančioji organizacija, Komisijos pirmininkas ir nariai, ekspertai ir kiti asmenys negali tretiesiems asmenims atskleisti iš tiekėjų gautos informacijos, kurią jie nurodė kaip konfidencialią. Konfidencialia nelaikoma tokia informacija, kuri yra viešai žinoma arba vieša pagal pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus.
Pagėgių savivaldybės administracijos ir
Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų
(valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų
ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo
tvarkos taisyklių
1 priedas
_______________________________________________________
(perkančiosios organizacijos struktūrinio padalinio pavadinimas)
20__ BIUDŽETINIAIS METAIS REIKALINGŲ PIRKTI
PREKIŲ, PASLAUGŲ IR DARBŲ SĄRAŠAS
1 lentelė
20... METAIS NUMATOMŲ PASLAUGŲ PIRKIMŲ SĄRAŠAS |
|||||||||||
Eil. Nr. |
Paslaugų grupė pagal BVPŽ skaitmeninio kodo pirmus tris skaitmenis |
Pirkimo objekto apibūdinimas
|
BVPŽ kodas |
Numatoma pirkimo vertė Eur (be PVM) |
Numatoma pirkimo vertė Eur (su PVM) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais) mėn. |
Ar pirkimas bus atliekamas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 straipsnio nuostatas |
Ar pirkimas bus atliekamas centralizuotai, naudojantis VĮ Centrinės projektų valdymo agentūros, atliekančios centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, el. katalogu |
Ar pirkimui bus taikomi žaliesiems pirkimams Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagėgių savivaldybės administracijos ir
Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų
(valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų
ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo
tvarkos taisyklių
1 priedo tęsinys
2 lentelė
20... METAIS NUMATOMŲ DARBŲ PIRKIMŲ SĄRAŠAS |
||||||||||
Eil. Nr. |
Pirkimo objekto apibūdinimas
|
BVPŽ kodas |
Numatoma pirkimo vertė Eur (be PVM) |
Numatoma pirkimo vertė Eur (su PVM) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais) mėn. |
Ar pirkimas bus atliekamas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 straipsnio nuostatas |
Ar pirkimas bus atliekamas centralizuotai, naudojantis VĮ Centrinės projektų valdymo agentūros, atliekančios centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, el. katalogu |
Ar pirkimui bus taikomi žaliesiems pirkimams Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagėgių savivaldybės administracijos ir
Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų
(valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų
ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo
tvarkos taisyklių
1 priedo tęsinys
3 lentelė
20... METAIS NUMATOMŲ PREKIŲ PIRKIMŲ SĄRAŠAS |
||||||||||
Eil. Nr. |
Pirkimo objekto apibūdinimas
|
BVPŽ kodas |
Numatoma pirkimo vertė Eur (be PVM) |
Numatoma pirkimo vertė Eur (su PVM) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais) mėn. |
Ar pirkimas bus atliekamas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 straipsnio nuostatas |
Ar pirkimas bus atliekamas centralizuotai, naudojantis VĮ Centrinės projektų valdymo agentūros, atliekančios centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, el. katalogu |
Ar pirkimui bus taikomi žaliesiems pirkimams Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sąrašą parengė
................................................... |
.................................................... |
.................................................. |
(pareigos) |
(vardas ir pavardė) |
(parašas) (data) |
Pagėgių savivaldybės administracijos ir
Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų
(valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų
ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo
tvarkos taisyklių
2 priedas
TVIRTINU
Pagėgių savivaldybės administracijos direktorius (vardas, pavardė, parašas)
________________________
PIRKIMO PARAIŠKA
__________
(data)
Pirkimo objekto pavadinimas |
|
Pirkimo objekto aprašymas, ketinamų pirkti prekių, paslaugų ar darbų savybės |
|
Prekių kiekis, paslaugų ar darbų apimtys, atsižvelgiant į visą pirkimo sutarties trukmę su galimais pratęsimais |
|
BVPŽ kodas |
|
Planuojama sutarties vertė (EUR be/su PVM) |
|
Finansavimo šaltiniai (ES lėšos, valstybės, savivaldybės biudžeto lėšos ir kt.) |
|
Planuojama pirkimo pradžia (pirkimo poreikio pradžia) |
|
Planuojamas sutarties galiojimo terminas, sutarties pratęsimo galimybės |
|
Prekių pristatymo, paslaugų suteikimo ar darbų atlikimo terminai |
|
Siūlomų apklausti tiekėjų sąrašas (jei vykdomas neskelbiamas pirkimas) |
|
Siūloma tiekėjų pasiūlymus vertinti: mažiausios kainos / ekonominio naudingumo vertinimo kriterijumi (reikiamą pabraukti) |
|
Pirkimo pagrindimas (nurodyti, ar: pirkimas įtrauktas į metinį pirkimų planą, jeigu ne – nuo perkančiosios organizacijos nepriklausančios aplinkybės, kuriomis grindžiama ypatinga skuba; keliami techniniai, estetiniai, funkciniai, kokybės ir kt. reikalavimai; taikytini aplinkos apsaugos kriterijai; taikytini energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai; pirkimas vykdomas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 ir 24 straipsnius; atsisakoma pirkti iš CPO (pateikiamas pagrindimas); teikiamas siūlymasvykdyti elektroninį pirkimą CVP IS priemonėmis) |
Pirkimo iniciatorius:
_______________________________________
SUDERINTA:
Pirkimą inicijuojančio skyriaus vedėjas
________________________________________
SUDERINTA:
Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėjas / projekto finansininkas
________________________________________
SUDERINTA:
Pirkimų administratorius
________________________________________
Pagėgių savivaldybės administracijos ir
Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų
(valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų
ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo
tvarkos taisyklių
3 priedas
__________________________________________________________________________
(perkančiosios organizacijos pavadinimas)
20 BIUDŽETINIAIS metais ATLIKTŲ pirkIMŲ REGISTRACIJOS ŽURNALAS
*Pirkimo būdas (AK – atviras konkursas, SAK – supaprastintas atviras konkursas, PK – projekto konkursas, SRK – supaprastintas ribotas konkursas, SSD – supaprastintos skelbiamos derybos, SND – supaprastintos neskelbiamos derybos, A – apklausa, kita (CPO ) – pirkimas vykdytas per Centrinę perkančiąją organizaciją).
**Nepildoma, jei sutartis nesudaryta.
*** Kita informacija (EP – vykdytas elektroninis pirkimas, SP – pirkimas atliktas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 straipsnio nuostatas, AR – taikyti aplinkos apsaugos reikalavimai, ER – taikyti energijos taupymo reikalavimai, skyrius iniciatorius, registracijos data).
Pagėgių savivaldybės administracijos ir
Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų
(valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų
ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo
tvarkos taisyklių
4 priedas
1 lentelė |
|||||||||||||
20 METAIS NUMATOMŲ PASLAUGŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS |
|||||||||||||
Eil. Nr. |
Paslaugų grupė pagal BVPŽ skaitmeninio kodo pirmus tris skaitmenis |
Pirkimo objekto apibūdinimas |
BVPŽ kodas |
Numatoma pirkimo vertė Eur (be PVM) |
Numatoma pirkimo vertė Eur (su PVM) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais) mėn. |
Ar pirkimas bus atliekamas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 arba 24 straipsnių nuostatas |
Ar pirkimas bus atliekamas centralizuotai, naudojantis VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros, atliekančios centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, el. katalogu |
Ar pirkimui bus taikomi žaliesiems pirkimams Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai |
Ar pirkimas bus elektroninis ir atliekamas centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis |
Pirkimo iniciatorius |
Pirkimo būdas* (AK, SAK, PK, SRK, SSD, SND, A, A (p. p.), kita (CPO)); Centralizuotas/decentralizuotas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagėgių savivaldybės administracijos ir
Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų
(valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų
ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo
tvarkos taisyklių
4 priedo tęsinys
2 lentelė |
||||||||||||
20 METAIS NUMATOMŲ DARBŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS |
||||||||||||
Eil. Nr. |
Pirkimo objekto apibūdinimas |
BVPŽ kodas |
Numatoma pirkimo vertė Eur (be PVM) |
Numatoma pirkimo vertė Eur (su PVM) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais) mėn. |
Ar pirkimas bus atliekamas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 arba 24 straipsnių nuostatas |
Ar pirkimas bus atliekamas centralizuotai, naudojantis VĮ Centrinės projektų valdymo agentūros, atliekančios centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, el. katalogu |
Ar pirkimui bus taikomi žaliesiems pirkimams Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai |
Ar pirkimas bus elektroninis ir atliekamas centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis |
Pirkimo iniciatorius |
Pirkimo būdas* (AK, SAK, SRK, SSD, SND, A, A (p. p.), kita (CPO)) Centralizuotas/decentralizuotas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagėgių savivaldybės administracijos ir
Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų
(valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų
ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo
tvarkos taisyklių
4 priedo tęsinys
3 lentelė |
||||||||||||
20 METAIS NUMATOMŲ PREKIŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS |
||||||||||||
Eil. Nr. |
Pirkimo objekto apibūdinimas |
BVPŽ kodas |
Numatoma pirkimo vertė Eur (be PVM) |
Numatoma pirkimo vertė Eur (su PVM) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais) mėn. |
Ar pirkimas bus atliekamas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 arba 24 straipsnių nuostatas |
Ar pirkimas bus atliekamas centralizuotai, naudojantis VĮ Centrinės projektų valdymo agentūros, atliekančios centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, el. katalogu |
Ar pirkimui bus taikomi žaliesiems pirkimams Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai |
Ar pirkimas bus elektroninis ir atliekamas centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis |
Pirkimo iniciatorius |
Pirkimo būdas* (AK, SAK, SRK, SSD, SND, A, A (p. p.), kita (CPO)) Centralizuotas/decentralizuotas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Pirkimo būdas (AK – atviras konkursas, SAK – supaprastintas atviras konkursas, SRK – supaprastintas ribotas konkursas, PK – projekto konkursas, SSD – supaprastintos skelbiamos derybos, SND – supaprastintos neskelbiamos derybos, A – apklausa, kita (CPO) – pirkimas vykdomas per Centrinę perkančiąją organizaciją, (p. p.) pirkimai pagal poreikį).
Pagėgių savivaldybės administracijos ir
Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų
(valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų
ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo
tvarkos taisyklių
5 priedas
MAŽOS VERTĖS VIEŠOJO PIRKIMO PAŽYMA
20__ m._____________ d. Nr. ______
Pagėgiai
Pirkimo objekto pavadinimas: |
Pirkimo būdas ir jo pasirinkimo bei apklaustų ar kviečiamų tiekėjų skaičiaus pasirinkimo pagrindimas (nustatytas, vadovaujantis Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus patvirtintu Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašu): |
Pirkimo objekto aprašymas(pagrindiniai kiekybiniai ir kokybiniai reikalavimai): |
BVPŽ kodas: |
Finansavimo šaltinis: |
Pasiūlymų vertinimo kriterijus: |
Apklausos būdo pagrindas (Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo punktai): |
Priežastys, dėl kurių pirkimas atliktas ne iš Centrinės perkančiosios organizacijos (CPO) siūlomo el. katalogo (pabraukti): pirkimo objekto nėra CPO el. kataloge, CPO el. kataloge siūlomas pirkimo objektas neatitinka Perkančiosios organizacijos poreikių, CPO el. kataloge esantį pirkimo objektą Perkančioji organizacija gali įsigyti savarankiškai racionaliau naudodama lėšas, pateikus užsakymą CPO el. kataloge nebuvo gauta tiekėjų pasiūlymų, kiti motyvai(nurodyti) |
Apklausos forma:žodinė / rašytinė |
Apklausti/pateikę pasiūlymus tiekėjai:
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Tiekėjo kodas |
Adresas, interneto svetainės, el. pašto adresas, telefono, fakso numeris ir kt. |
Pasiūlymą pateikusio asmens pareigos, vardas, pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tiekėjų siūlymai:
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Pasiūlymo kaina ir kitos charakteristikos (nurodyti) |
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laimėjusiu pripažintas tiekėjas ir tokio sprendimo priežastys: |
Pastabos: (gautos pretenzijos, kita) |
Priedai: |
Pažymą parengė pirkimų organizatorius (-ė)
|
|
|
(pareigos) |
(vardas, pavardė) |
(parašas, data) |
TVIRTINU
Administracijos direktorius |
|
.................................................. |
(pareigos) |
(vardas, pavardė) |
(parašas, data) |
Pagėgių savivaldybės administracijos ir
Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų
(valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų
ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo
tvarkos taisyklių
6 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo formos pavyzdys)
[...]
___________________________________________________________________________
(asmens vardas ir pavardė)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
20__ m.________________ d.
___________ _________
(vietovės pavadinimas)
Būdamas [...] (toliau – perkančioji organizacija) _____________________________________/įrašyti viešajame pirkime atliekamas pareigas: viešojo pirkimo komisijos pirmininkas, viešojo pirkimo komisijos narys, ekspertas, stebėtojas, Pirkimų organizatorius, Pretenzijų nagrinėjimo komisijos narys, kita(įrašyti)/
1. Pasižadu:
1.1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su viešuoju pirkimu (toliau – pirkimas) susijusią informaciją, kuri man taps žinoma, atliekant ____________________________________________________ pareigas
/įrašyti viešajame pirkime atliekamas pareigas: viešojo pirkimo komisijos pirmininkas, viešojo pirkimo komisijos narys, ekspertas, stebėtojas, Pirkimų organizatorius, Pirkimų iniciatorius,Pretenzijų nagrinėjimo komisijos narys, kita(įrašyti)/
1.2. man patikėtus pirkimo ir su juo susijusius dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;
2. Man žinoma, kad su pirkimu susijusią informaciją, kurią Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų nuostatos numato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims, galėsiu teikti tik įpareigotas viešojo pirkimo komisijos ar perkančiosios organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens. Konfidencialią informaciją galėsiu atskleisti tik teisės aktų nustatytais atvejais.
3. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:
3.1. informacija, kurios konfidencialumą nurodė tiekėjas ir jos atskleidimas nėra privalomas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
3.2. visa su pirkimu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų nuostatos nenumato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims;
Pakeitimai:
1.
Pagėgių savivaldybės administracija, Įsakymas
Nr. A1-297, 2023-04-07, paskelbta TAR 2023-04-13, i. k. 2023-07160
Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. sausio 2 d. įsakymo Nr. A1-3 „Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos ir Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų (valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo tvarkos taisyklių patvirtinimo“pakeitimo
2.
Pagėgių savivaldybės administracija, Įsakymas
Nr. A1-427, 2023-05-31, paskelbta TAR 2023-06-05, i. k. 2023-11052
Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. sausio 2 d. įsakymo Nr. A1-3 „Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos ir Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų (valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo tvarkos taisyklių patvirtinimo“pakeitimo
3.
Pagėgių savivaldybės administracija, Įsakymas
Nr. A1-35, 2024-01-18, paskelbta TAR 2024-01-18, i. k. 2024-00776
Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. sausio 2 d. įsakymo Nr. A1-3 „Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos ir Pagėgių savivaldybės kontroliuojamų (valdomų) perkančiųjų organizacijų centralizuotų ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vykdymo tvarkos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo