Įsakymas netenka galios 2019-01-11:
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Įsakymas
Nr. VA-3, 2019-01-10, paskelbta TAR 2019-01-10, i. k. 2019-00339
Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos 2019–2025 m. korupcijos prevencijos programos patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2018-03-01 iki 2019-01-10
Įsakymas paskelbtas: TAR 2016-04-04, i. k. 2016-07043
VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS VIRŠININKAS
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS 2016–2018 M. KORUPCIJOS PREVENCIJOS PROGRAMOS IR VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS 2016–2018 M. KORUPCIJOS PREVENCIJOS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO 2016 M. PRIEMONIŲ PLANO PATVIRTINIMO
2016 m. balandžio 1 d. Nr. VA-37
Vilnius
Vadovaudamasis Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 1997 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 110 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 18.11 papunkčiu,
1.Tvirtinu pridedamus:
PATVIRTINTA
Valstybinės mokesčių inspekcijos
ministerijos viršininko
2016 m. balandžio 1 d. įsakymu
Nr. VA-37
(Valstybinės mokesčių inspekcijos
prie Lietuvos Respublikos finansų
ministerijos viršininko
2018 m. vasario 27 d. įsakymo
Nr. VA-19 redakcija)
VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS 2016–2018 M. KORUPCIJOS PREVENCIJOS PROGRAMA
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Valstybinės mokesčių inspekcijos 2016–2018 m. korupcijos prevencijos programos (toliau – Programa) paskirtis – sukurti ilgalaikę, veiksmingą ir kryptingą korupcijos prevencijos sistemą Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM) ir apskričių valstybinėse mokesčių inspekcijose (toliau – AVMI) (toliau kartu – VMI).
2. Programa parengta, vadovaujantis Lietuvos Respublikos nacionaline kovos su korupcija 2015–2025 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Seimo 2015 m. kovo 10 d. nutarimu Nr. XII-1537 „Dėl Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos patvirtinimo“ (toliau – Nacionalinė kovos su korupcija programa), Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2016–2025 metų antikorupcine programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. vasario 12 d. įsakymu Nr. 1K-047 „Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministerijos antikorupcinės programos tvirtinimo“ (toliau – FM antikorupcinė programa), Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymu (toliau – KPĮ), Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymu (toliau – Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymas), Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 12 d. nutarimu Nr. 243 „Dėl Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklių patvirtinimo“, ir atsižvelgiant į Valstybės įstaigos korupcijos prevencijos programos rengimo rekomendacijas, patvirtintas Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos direktoriaus 2014 m. balandžio 3 d. įsakymu Nr. 2–100 „Dėl Valstybės įstaigos korupcijos prevencijos programos rengimo rekomendacijų patvirtinimo“.
3. Programoje vartojamos pagrindinės sąvokos:
3.3. Interesų konfliktas – suprantamas taip, kaip apibrėžtas Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme, t. y. situacija, kai valstybinėje tarnyboje dirbantis asmuo, atlikdamas pareigas ar vykdydamas pavedimą, privalo priimti sprendimą ar dalyvauti jį priimant, ar įvykdyti pavedimą, kurie susiję ir su jo privačiais interesais.
3.5. Korupcijos prevencija – suprantama taip, kaip apibrėžta KPĮ, t. y. korupcijos priežasčių, sąlygų atskleidimas ir šalinimas sudarant bei įgyvendinant atitinkamų priemonių sistemą, taip pat poveikis asmenims, siekiant atgrasinti nuo korupcinio pobūdžio nusikalstamų veikų darymo.
3.7. VMI atitikties pareigūnas – asmuo, atsakingas už Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi užtikrinimą VMI.
II SKYRIUS
APLINKOS ANALIZĖ
5. Nacionalinėje kovos su korupcija programoje korupcija nurodoma kaip viena iš nacionalinių grėsmių valstybei ir vienas iš pavojingiausių socialinių reiškinių, keliantis grėsmę žmogaus teisėms, demokratijai ir teisinei valstybei, iškreipiantis socialinį teisingumą, sąžiningą konkurenciją, verslo sąlygas, mažinantis ekonomikos augimą, keliantis pavojų valstybės valdymui, valstybės ar savivaldybių įstaigų stabilumui ir visuomenės moralei.
6. 2016 m. Pasaulinio korupcijos barometro duomenimis, 24 procentai Lietuvos gyventojų nurodė, kad per pastaruosius 12 mėnesių davė kyšį (naudodamiesi tokiomis paslaugomis: sveikatos apsauga, teismų, policijos, nedarbingumo lengvatos, kitos socialinės lengvatos, valstybės apmokamo išsilavinimo, oficialių dokumentų gavimas), Latvijoje tokių gyventojų buvo 15 procentų, Estijoje – 5 procentai. Į klausimą „Ar visuomenėje iš esmės žmonėms priimtina pranešti apie korupcijos atvejus, su kuriais jie susiduria?“ Lietuvoje teigiamai atsakė 15 procentų, Estijoje – 33 procentai, Latvijoje – 40 procentų respondentų.
7. Tarptautinės nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ 2017 m. korupcijos suvokimo indekso (toliau – KSI) duomenimis, kur 100 balų žymi labai skaidrią valstybę, 0 – labai korumpuotą, Lietuvai skirti 59 balai iš 100 galimų ir 38 vieta 180 pasaulio šalių sąraše. Palyginimui: 2016 m. Lietuvai taip pat skirti 59 balai iš 100 galimų ir 38 vieta 176 pasaulio šalių sąraše. Tarp Europos Sąjungos valstybių Lietuva užima 16 vietą, pernai ji užėmė 19 vietą.
8. 2016 m. Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ atlikto sociologinio tyrimo „Lietuvos korupcijos žemėlapis 2016“ duomenimis, 56 procentai Lietuvos gyventojų, 32 procentai valstybės tarnautojų ir 35 procentai verslo atstovų korupciją laiko labai rimta problema.
9. VMI prie FM, siekdama nustatyti, koks yra VMI valstybės tarnautojų ir darbuotojų požiūris į korupciją ir vykdomas korupcijos prevencijos priemones VMI, 2016 m. ir 2017 m. atliko tolerancijos korupcijai indekso tyrimą (anoniminę VMI valstybės tarnautojų ir darbuotojų apklausą), kurio rezultatai parodė, kad:
9.1. daugumos VMI valstybės tarnautojų ir darbuotojų nuomone, nėra buvę situacijų, kai jiems ar jų kolegai buvo siūlomas kyšis ar buvo kitaip darbe susidūrę su korupcija (2016 m. ir 2017 m. taip nurodė 94,5 procentai respondentų);
III SKYRIUS
VMI KORUPCIJOS PREVENCIJOS SISTEMA
10. VMI korupcijos prevencijos sistemą sudaro teisinė bazė, korupcijos prevencijos dalyviai ir korupcijos prevencijos priemonės.
11. Teisinė bazė: teisės aktai, taip pat VMI vidinės tvarkos, kuriais vadovaujantis kuriama ir įgyvendinama korupcijos prevencija VMI (1 lentelė):
12. Korupcijos prevencijos dalyviai: subjektai, kurie formuoja korupcijos prevencijos politiką VMI, vadovauja / koordinuoja jos įgyvendinimui bei įgyvendina korupcijos prevencijos priemones (2 lentelė):
12.1. Vadovybė: atsakinga už korupcijos prevencijos politikos kūrimą / formavimą ir įgyvendinimą VMI.
12.2. VMI prie FM korupcijos prevencijos ir kontrolės padalinys: padalinys, kuris užtikrina Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių korupcijos prevenciją, vykdymą, teisinėmis ir organizacinėmis priemonėmis kuria ir plėtoja tinkamą bei veiksmingą korupcijos prevencijos priemonių sistemą, vykdo korupcijos prevencijos priemones, pagal kompetenciją koordinuoja ir kontroliuoja šių priemonių įgyvendinimą. Šio padalinio veiklą kontroliuoja ir koordinuoja VMI prie FM viršininkas.
12.3. Už korupcijos prevenciją ir kontrolę atsakingi asmenys AVMI: kiekvienoje AVMI yra paskirtas asmuo, kuriam pavesta korupcijos prevencijos funkcija toje AVMI. Šio asmens veiklą, atliekant korupcijos prevencijos funkciją, kontroliuoja ir koordinuoja AVMI viršininkas.
12.4. Padalinių vadovai, VMI valstybės tarnautojai ir darbuotojai: svarbus vaidmuo, įgyvendinant korupcijos prevenciją, tenka ir VMI administracijos padalinių vadovams bei kiekvienam VMI valstybės tarnautojui ir darbuotojui, nes nuo kiekvieno jų elgesio, veiksmų, indėlio į vykdomą prevencinę veiklą priklauso VMI veiklos skaidrumas.
13. Korupcijos prevencijos priemonės: priemonės, kurias VMI įgyvendina, siekdama didinti VMI veiklos skaidrumą, taip pat VMI valstybės tarnautojų ir darbuotojų atsparumą korupcijai, antikorupcinį sąmoningumą ir principingumą (3 lentelė):
13.1. Priemonės, vykdomos pagal KPĮ:
13.1.1. VMI veiklos sričių antikorupcinė analizė ir vertinimas: VMI kasmet atlieka atitinkamų savo veiklos sričių antikorupcinę analizę ir vertinimą ir parengia analizuotų veiklos sričių vertinimo aprašymus su pasiūlymais nustatytiems korupcijos rizikos veiksniams valdyti ar šalinti. Aprašymai yra teikiamai Lietuvos Respublikos finansų ministerijai (toliau – FM), kuri, pritarusi siūlomoms priemonėms, įtraukia jas į FM antikorupcinės programos einamųjų metų įgyvendinimo priemonių planą, taip pat FM įstatymų nustatyta tvarka teikia analizės ir vertinimo rezultatus Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybai (toliau – STT). VMI prie FM kas ketvirtį teikia informaciją FM apie minėtų priemonių įgyvendinimo eigą ir rezultatus.
13.1.2. Kovos su korupcija programų vykdymas: VMI pagal kompetenciją įgyvendina Nacionalinės kovos su korupcija programos ir FM antikorupcinės programos nuostatas, vykdo šių programų įgyvendinimo priemonių planuose VMI kompetencijai priskirtas priemones, atsiskaito už jų įgyvendinimą.
13.1.3. Teisės aktų projektų antikorupcinis vertinimas: VMI prie FM korupcijos prevencijos ir kontrolės padalinys ir asmenys, atsakingi už korupcijos prevenciją AVMI, antikorupciniu požiūriu vertina VMI parengtus teisės aktų projektus, siekdami nustatyti juose numatomo teisinio reguliavimo trūkumus, dėl kurių gali susidaryti sąlygos korupcijai pasireikšti. Atlikus teisės akto projekto antikorupcinį vertinimą, užpildoma teisės akto projekto antikorupcinio vertinimo pažyma. Įvertinto VMI parengto viešojo administravimo teisės akto projekto antikorupcinio vertinimo pažyma kartu su teisės akto projektu skelbiama Teisės aktų informacinėje sistemoje.
13.1.4. Informacijos apie asmenis, siekiančius eiti arba einančius pareigas VMI, pateikimas teisės aktų nustatyta tvarka: siekdama, kad VMI dirbtų tik nepriekaištingos reputacijos asmenys, VMI KPĮ 9 straipsnyje nurodytais pagrindais ir tvarka kreipiasi į STT dėl informacijos apie asmenis, siekiančius eiti arba einančius pareigas, į kurias skiria atitinkamai VMI prie FM viršininkas ar AVMI viršininkai, pateikimo. Gauta informacija padeda įvertinti asmens, siekiančio eiti arba einančio pareigas VMI, tinkamumą pareigoms. Vadovaudamasi KPĮ 9 straipsnio nuostatomis, VMI yra patvirtinusi sąrašus pareigybių, į kurias prieš skiriant asmenį, privaloma pateikti rašytinį prašymą STT, ir sąrašus pareigybių, į kurias prieš skiriant asmenį, galima (tačiau neprivaloma) pateikti rašytinį prašymą STT.
13.1.5. Informacijos pateikimas Valstybės tarnautojų registrui: VMI teikia Valstybės tarnautojų registrui informaciją apie VMI dirbusius asmenis, kurie įsiteisėjusiu galutiniu teismo nuosprendžiu yra pripažinti padarę korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas, patraukti administracinėn ar drausminėn atsakomybėn už sunkius tarnybinius nusižengimus, susijusius su Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo reikalavimų pažeidimu, padarytus siekiant gauti neteisėtų pajamų ar privilegijų sau ar kitiems asmenims.
13.2. Priemonės vykdomos pagal FM antikorupcinę programą: atsižvelgiant į tai, kad FM antikorupcinės programos įgyvendinimo priemonių plane yra priemonių, už kurių vykdymą yra atsakinga VMI prie FM, VMI prie FM įgyvendina šias priemones ir atsiskaito už jų įgyvendinimą.
IV SKYRIUS
INTERESŲ KONFLIKTO PREVENCIJOS SISTEMA VMI
14. Nors interesų konfliktas pats savaime nėra korupcija, tačiau korupcija / korupcinio pobūdžio apraiškos kyla ten, kur interesų konfliktai tarp valstybės tarnautojų privačių ir viešųjų interesų sprendžiami netinkamai arba nesprendžiami visai. Atsižvelgiant į tai, VMI veikia interesų konflikto prevencijos sistema, kurią sudaro sistemos veikimo teisiniai pagrindai, sistemos dalyviai ir įgyvendinamos priemonės.
15. Interesų konflikto prevencijos sistemos veikimo teisiniai pagrindai: teisės aktai, kuriais vadovaujantis kuriama ir įgyvendinama interesų konflikto prevencija VMI (4 lentelė).
16. Interesų konflikto prevencijos sistemos dalyviai: subjektai, kurie kuria, vadovauja / koordinuoja bei įgyvendina interesų konflikto prevenciją VMI (5 lentelė):
16.1. Vadovybė: asmenys, atsakingi už interesų konflikto prevencijos politikos formavimą ir įgyvendinimą VMI.
16.2. VMI atitikties pareigūnai: VMI prie FM ir AVMI viršininkų įsakymais paskirti asmenys, atsakingi už Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi užtikrinimą VMI.
16.3. VMI leidimų dirbti kitą darbą komisijos: VMI prie FM ir AVMI viršininkų įsakymais sudarytos nuolatinės komisijos, kurios nagrinėja VMI valstybės tarnautojų prašymus dirbti kitą darbą, teikia išvadas viršininkams ir atlieka kitas joms pavestas funkcijas.
16.4. VMI dovanų vertinimo komisijos: VMI prie FM ir AVMI viršininkų įsakymais sudarytos nuolatinės komisijos, kurios vertina VMI valstybės tarnautojams ir darbuotojams įteiktas dovanas, teikia pasiūlymus dėl jų realizavimo ir atlieka kitas joms pavestas funkcijas.
16.5. VMI padalinių vadovai, valstybės tarnautojai ir darbuotojai: VMI padalinių vadovai turi valdyti interesų konflikto kilimo rizikas (pvz., per jiems suteiktus įgaliojimus nušalinti pavaldžius valstybės tarnautojus ar darbuotojus nuo sprendimo priėmimo, galinčio sukelti interesų konfliktą), o VMI valstybės tarnautojai ir darbuotojai – laikytis Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje nuostatų, nesudaryti sąlygų interesų konfliktui kilti.
17. Priemonės, kurias VMI įgyvendina, siekdama efektyvios interesų konflikto prevencijos (6 lentelė):
17.1. Priemonės, vykdomos įgyvendinant Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatas: privačių interesų deklaravimas, nusišalinimas nuo sprendimo priėmimo, esant galimam interesų konfliktui ir kt.
17.2. Priemonės, vykdomos pagal Planą: VMI kasmet suplanuojamos ir įgyvendinamos priemonės, skirtos interesų konflikto atsiradimo rizikai minimizuoti bei VMI valstybės tarnautojų ir darbuotojų sąmoningumui šioje srityje ugdyti.
IV SKYRIUS
PROGRAMOS TIKSLAS IR UŽDAVINIAI
18. Programos tikslas – užtikrinti VMI veiklos skaidrumą, stiprinti korupcijos prevencijos vykdymą, išaiškinti ir šalinti prielaidas korupcijos apraiškoms VMI sistemoje atsirasti.
19. Programos uždaviniai:
20. Programos uždaviniai įgyvendinami pagal Planą, kasmet sudaromą vieneriems kalendoriniams metams. Planas turi būti patvirtinamas ne vėliau kaip einamųjų metų gruodžio 15 d.
21. Programos uždavinių efektyvumui matuoti Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2016 m. balandžio 1 d. įsakymu Nr. VA-37 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos 2016–2018 m. korupcijos prevencijos programos ir Valstybinės mokesčių inspekcijos 2016–2018 m. korupcijos prevencijos programos įgyvendinimo 2016 m. priemonių plano patvirtinimo“ nustatyti uždavinių efektyvumo vertinimo kriterijai.
V SKYRIUS
INFORMAVIMAS APIE GALIMĄ KORUPCINĘ VEIKĄ
22. VMI yra sudarytos galimybės pranešti apie galimas korupcijos apraiškas VMI tiek oficialiai, tiek anonimiškai: elektroniniu paštu Prevencija@vmi.lt, anonimine pasitikėjimo linija 1882, mobiliąja programėle „Pranešk“, elektronine pasitikėjimo anketa www.vmi.lt puslapyje (http://www.vmi.lt/cms/stop-seseliui).
VI SKYRIUS
PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS, STEBĖSENA, ATSKAITOMYBĖ
24. Programos įgyvendinimą koordinuoja ir kontroliuoja VMI prie FM korupcijos prevencijos ir kontrolės padalinys.
25. Plano priemonių, už kurių vykdymą atsakinga VMI prie FM, įgyvendinimą koordinuoja, kontroliuoja ir metodinę pagalbą VMI prie FM ir asmenims, atsakingiems už korupcijos prevenciją ir AVMI, teikia VMI prie FM korupcijos prevencijos ir kontrolės padalinys.
26. Plano priemonių, už kurių vykdymą atsakingos AVMI, įgyvendinimą koordinuoja ir kontroliuoja AVMI viršininkai, o metodinę pagalbą AVMI teikia asmenys, atsakingi už korupcijos prevenciją AVMI.
27. Už konkrečių Plano priemonių įgyvendinimą pagal kompetenciją atsako Plane nurodyti atsakingi vykdytojai.
28. VMI prie FM administracijos padalinių vadovai, atsakingi už jiems priskirtų Plano priemonių vykdymą, periodiškai, 4 kartus per metus, pasibaigus ketvirčiui, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 15 dienos VMI prie FM korupcijos prevencijos ir kontrolės padaliniui teikia ataskaitą apie priemonių vykdymo eigą ir pasiektus rezultatus.
29. AVMI periodiškai, 4 kartus per metus, pasibaigus ketvirčiui, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 10 dienos VMI prie FM korupcijos prevencijos ir kontrolės padaliniui teikia ataskaitą apie priemonių, priskirtų AVMI, vykdymo eigą ir pasiektus rezultatus.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
31. VMI prie FM administracijos padalinių vadovai, valstybės tarnautojai ir darbuotojai bei AVMI kasmet, ne vėliau kaip iki gruodžio 1 d., VMI prie FM korupcijos prevencijos ir kontrolės padaliniui pagal kompetenciją teikia pasiūlymus dėl Programos ir Plano keitimo, papildymo ar atnaujinimo.
32. Už Programos ir / ar Plano keitimą, papildymą ar atnaujinimą atsakingas VMI prie FM korupcijos prevencijos ir kontrolės padalinys. Programa gali būti keičiama, papildoma ar atnaujinama pagal poreikį, bet kuriuo metu.
33. Programa ir Planas skelbiami Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinėje sistemoje ir VMI interneto svetainėje, skiltyje „Korupcijos prevencija“. Taip pat šioje skiltyje skelbiamos ir Plano priemonių įgyvendinimo veiksmingumo ataskaitos.
Priedo pakeitimai:
Nr. VA-19, 2018-02-27, paskelbta TAR 2018-02-28, i. k. 2018-03176
Priedų pakeitimai:
2016–2018 m. korupcijos prevencijos programos įgyvendinimo priemonių plano pakeitimas pagal įsakymą Nr. VA-19
Priedo pakeitimai:
Nr. VA-39, 2017-05-11, paskelbta TAR 2017-05-12, i. k. 2017-08056
Nr. VA-19, 2018-02-27, paskelbta TAR 2018-02-28, i. k. 2018-03176
Valstybinės mokesčių inspekcijos 2016–2018 m. korupcijos prevencijos programos priedas pagal įsakymą Nr. VA-19
Papildyta priedu:
Nr. VA-19, 2018-02-27, paskelbta TAR 2018-02-28, i. k. 2018-03176
Pakeitimai:
1.
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Įsakymas
Nr. VA-39, 2017-05-11, paskelbta TAR 2017-05-12, i. k. 2017-08056
Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2016 m. balandžio 1 d. įsakymo Nr. VA-37 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos 2016–2018 m. korupcijos prevencijos programos ir Valstybinės mokesčių inspekcijos 2016–2018 m. korupcijos prevencijos programos įgyvendinimo 2016 m. priemonių plano patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Įsakymas
Nr. VA-19, 2018-02-27, paskelbta TAR 2018-02-28, i. k. 2018-03176
Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2016 m. balandžio 1 d. įsakymo Nr. VA-37 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos 2016–2018 m. korupcijos prevencijos programos ir Valstybinės mokesčių inspekcijos 2016–2018 m. korupcijos prevencijos programos įgyvendinimo 2016 m. priemonių plano patvirtinimo“ pakeitimo