Suvestinė redakcija nuo 2019-02-19 iki 2019-09-26
Sprendimas paskelbtas: TAR 2018-11-29, i. k. 2018-19323
AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS 2019 METŲ UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS PATVIRTINIMO
2018 m. lapkričio 29 d. Nr. T-221
Naujoji Akmenė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 7 straipsnio 18 punktu, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 13 straipsnio 2 dalies 2 punktu, 17 straipsniu, Užimtumo didinimo 2014–2020 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. rugsėjo 25 d. nutarimu Nr. 878 „Dėl Užimtumo didinimo 2014–2020 metų programos patvirtinimo“, Specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. liepos 13 d. įsakymu Nr. A1-193 „Dėl specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ ir Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1- 257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Akmenės rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
2. Pripažinti netekusiu galios Akmenės rajono savivaldybės tarybos 2017 m. lapkričio 30 d. sprendimą Nr. T-217(E) „Dėl Akmenės rajono savivaldybės 2018 metų užimtumo didinimo programos patvirtinimo“ su visais pakeitimais.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Akmenės rajono savivaldybės tarybos
2018 m. lapkričio 29 d. sprendimu Nr. T-221
(nauja redakcija Akmenės rajono savivaldybės tarybos
2019 m. vasario 15 d. sprendimu Nr. T-25 )
AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS 2019 METŲ UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMA
I SKYRIUS
BENDROS NUOSTATOS
1. Akmenės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programa parengta ir vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymu (toliau – Užimtumo įstatymas), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. rugsėjo 25 d. nutarimu Nr. 878 „Dėl Užimtumo didinimo 2014–2020 metų programos patvirtinimo“, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Užimtumo rėmimo priemonių įgyvendinimo sąlygų ir tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-348 „Dėl Užimtumo rėmimo priemonių įgyvendinimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-715 „Dėl Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas).
2. Sąvokos:
2.2. Modelis – užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims, modelis;
2.3. Programos vykdytojai – Akmenės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos seniūnijos, biudžetinės įstaigos, įmonės, socialiniai partneriai ir kitos organizacijos;
2.4. Programą koordinuoja – Akmenės rajono savivaldybės tarybos atstovas, Savivaldybės administracijos specialistų, Akmenės rajono jaunimo ir naujinimo organizacijų sąjungos „Jaunimo apskritasis stalas“ atstovas, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šiaulių klientų aptarnavimo departamento Akmenės skyriaus (toliau – Užimtumo tarnyba) ir socialinių partnerių atstovai lygiateisiais pagrindais Savivaldybės administracijos direktoriaus sudaryta darbo grupė.
3. Tikslai:
3.1. Programos tikslas – pasiekti kuo didesnį gyventojų užimtumą, kad kiekvienas gyventojas galėtų rasti turimą kvalifikaciją atitinkantį darbą ir užsitikrinti tinkamą pragyvenimo lygį, skatinti darbo vietų kūrimą ir darbo paklausą, didinti darbo jėgos kvalifikacijos atitiktį darbo rinkos reikmėms, laisvus darbo išteklius integruoti į darbo rinką ir juos išlaikyti.
3.2. Modelio tikslai:
3.2.2. suderinti užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų bei piniginės socialinės paramos teikimą, integruojant ilgą laiką nedirbusius asmenis į darbo rinką;
4. Tikslams įgyvendinti iškeltas uždavinys – laisvus darbo išteklius motyvuoti ir integruoti į darbo rinką ir juos išlaikyti.
6. Galintys dalyvauti asmenys:
6.1. Programoje – asmenys, kurie atitinka Užimtumo įstatymo 20 straipsnio 2 dalį ir 48 straipsnio 2 dalį ir kitos asmenų grupės Savivaldybės administracijos darbo grupės siūlymu.
6.2. Modelio įgyvendinime – vadovaujantis Aprašo 5 punktu asmenys, atitinkantys visus šiuos kriterijus:
6.2.2. asmuo, kuris priklauso Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 4 punkte nurodytai asmenų grupei;
8. Programoje vartojamos sąvokos atitinka Užimtumo įstatyme ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme apibrėžtas sąvokas.
II SKYRIUS
ESAMOS BŪKLĖS ANALIZĖ
10. Akmenės rajone vyrauja nedarbo lygio (vidutinis metinis bedarbių skaičius nuo darbingo amžiaus gyventojų procentas) mažėjimo tendencija. Nuo 2014 m. iki 2017 m. nedarbo lygis Akmenės rajone sumažėjo 2,2 proc. punkto, kai šalyje tuo pačiu laikotarpiu šis rodiklis mažėjo lėčiau – 1,4 proc. punkto (žr. 1 pav.).
Šaltinis: Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šiaulių klientų aptarnavimo departamento Akmenės skyrius
1 pav. Šalies ir Akmenės r. palyginamieji darbo rinkos duomenys
11. Vidutinis darbo užmokestis (be individualių įmonių) Akmenės rajone 2018 m. I pusm., lyginant su to paties laikotarpio šalies rodikliu, yra 13,3 proc. arba 121 Eur mažesnis. 2018 m. I pusm., lyginant su 2014 m., vidutinis darbo užmokestis Akmenės rajone padidėjo vidutiniškai 149 Eur, kai šalyje tuo pačiu laikotarpiu darbo užmokestis padidėjo 220 Eur. Atskirtis tarp šalies vidutinių rodiklių ir Akmenės rajono kasmet didėja, taip pat didėja ir socialinė atskirtis.
Šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas
2 pav. Vidutinis darbo užmokestis be individualių įmonių, Eur
12. Vidutiniškai per metus Lietuvoje gyventojų sumažėja po 33,6 tūkst., Akmenės rajone po 0,5 tūkst. Eur (žr. 3 pav.). Gyventojų skaičiaus mažėjimas aktualus visos šalies mastu, ypač regionams. Akmenės rajone itin jaučiamas gyventojų senėjimo ir gyventojų skaičiaus mažėjimo procesas, todėl užimtumo didinimas galėtų prisidėti prie jaunų asmenų išsaugojimo rajone, socialinės atskirties mažinimo ir įvairių socialinių grupių asmenų integracijos į darbo rinką.
Šaltinis: Lietuvos statistikos departamento 2018 m. liepos 1d. duomenys
3 pav. Nuolatinių gyventojų skaičius metų pradžioje, asm.
13. Detalizuojant Akmenės rajono gyventojų užimtumo didinimo poreikį pagal tikslines grupes, nuo 2019 m. sausio 1 d. iki 2019 m. gruodžio 31 d. bus organizuotas Administracijos direktoriaus nustatyta tvarka bedarbių, iš jų ilgai nedirbusių, gyvenančių socialinės rizikos šeimose, piniginės socialinės paramos gavėjų dalyvavimas Programoje. Siekiama labiau integruoti į darbo rinką ir jaunus asmenis: moksleivius ir studentus. Užimtumo tarnybos 2018 m. rugsėjo 30 d. duomenimis Akmenės rajone yra 30 moksleivių (18 ir daugiau metų) ir 16 studentų (besimokančių nuotoliniu būdu), ieškančių darbo. Įtraukiant į darbo rinką ne tik ilgalaikius bedarbius, gyvenančius socialinės rizikos šeimose ar piniginės socialinės paramos gavėjus, tačiau ir jaunus asmenis, tokiu būdu prisidedant prie gyventojų emigracijos mažinimo.
1 lentelė
Bedarbio statusą turinčių asmenų išskirstymas į grupes
Seniūnija |
Naujosios Akmenės miesto |
Naujosios Akmenės kaimiškoji |
Akmenės |
Ventos |
Papilės |
Kruopių |
Iš viso |
Rūpintiniai |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
Nėščios moterys |
12 |
2 |
1 |
2 |
3 |
- |
20 |
Grįžę iš laisvės atėmimo vietų |
2 |
- |
1 |
1 |
1 |
- |
5 |
Priklausomi nuo psichotropinių medžiagų |
- |
- |
15 |
- |
- |
- |
15 |
Prekybos žmonėmis aukos |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
Buvę politiniai kaliniai ir tremtiniai |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
Vyresni nei 40 m. |
359 |
114 |
160 |
169 |
134 |
56 |
992 |
Nedarbingi asmenys |
1 |
1 |
- |
- |
- |
- |
2 |
Auginantys vaikus iki 8 m. |
74 |
25 |
21 |
16 |
15 |
6 |
157 |
Iš viso |
448 |
142 |
198 |
188 |
153 |
62 |
1191 |
14. Asmenys, kuriems taikomos Užimtumo įstatyme nustatytos darbo rinkos paslaugos ir užimtumo rėmimo priemonės (žr. 1 lentelė):
15. Užimtumo didinimo programos gali būti rengiamos asmenims, kurie yra:
15.2. nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;
15.3. grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų;
15.5. priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;
15.6. prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;
15.7. grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimų nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;
III SKYRIUS
PASLAUGŲ IR (AR) PRIEMONIŲ PLANAS
16. Programa vykdoma vadovaujantis Užimtumo rėmimo priemonių įgyvendinimo sąlygų ir tvarkos aprašu. Programą organizuoja Savivaldybės administracija kartu su Užimtumo tarnyba.
17. Tikslams pasiekti įgyvendinamos šios priemonės:
17.1. Programos įgyvendinimo priemonės:
17.1.2. kvalifikacijos reikalaujantys darbai, pvz.: siuvėjai (-os), virėjai (-os), tinkuotojai (-os) ir kita. Prioritetas – universalaus dizaino kūrimas – gaminių ir aplinkos formų (viešųjų erdvių) kūrimas, kuriais be specialaus pritaikymo galėtų naudotis: vaikai, suaugusieji, senyvo amžiaus asmenys, neįgalieji, įvairių tautybių ir grupių asmenys.
18. Maksimali Programos trukmė 1 asmeniui – 12 mėn. Bus įdarbinta ne mažiau kaip 15 asmenų, iš jų: bedarbiai, taip pat ilgai nedirbę, gyvenantys socialinės rizikos šeimose, piniginės socialinės paramos gavėjai. Numatoma, kad vieno asmens įdarbinimui bus skiriama iki 7 560 Eur per metus.
19. Asmenų, įdarbinamų pagal Programą, atranka bus vykdoma atsižvelgiant į darbų pobūdį. Pagal galimybes sudaromos sąlygos dalyvauti visoms Programos 15 p. nurodytoms asmenų grupėms.
20. Įgyvendinant Modelį planuojama suteikti paslaugas 80 asmenų, įdarbinti ne mažiau kaip 28 asmenis. Skaičiuojama, kad vieno asmens užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugoms iš valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų, bus skiriama iki 2000 Eur.
Šaltinis: Akmenės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus 2018 m. rugsėjo 30 d. duomenys
4 pav. Socialinės pašalpos gavėjai Akmenės r.
Tikėtina, kad gyvenantiems socialinės rizikos šeimose piniginės socialinės paramos gavėjams pavyks įsitvirtinti darbo rinkoje.
Šaltinis: Akmenės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius
5 pav. Socialinės pašalpos gavėjų pasiskirstymas Akmenės r. pagal seniūnijas
21. Didžiausia dalis socialinę paramą gaunančių asmenų 2018 m. buvo Kruopių seniūnijoje – 100 gyventojų tenka 11 socialinės pašalpos gavėjų, mažiausia – Naujosios Akmenės kaimiškojoje seniūnijoje – 100 gyventojų tenka vos 3 socialinės pašalpos gavėjai. Įdarbinami asmenys bus atsižvelgiant į darbo vietų paklausą vietovėje, t. y. kuo daugiau darbo ieškančių asmenų yra vietovėje, tuo daugiau asmenų bus siekiama įdarbinti toje vietovėje.
22. Įgyvendinant Modelį, vadovaujantis Aprašo 6, 7, 9 punktais, lėšos negali būti naudojamos laikino pobūdžio darbų finansavimui, nes siekiama tvaraus įdarbinimo.
IV SKYRIUS
FINANSAVIMAS
24. Programa finansuojama iš:
24.1. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų pagal Vietos savivaldos įstatymo 7 straipsnio 18 punktą (dalyvavimas rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones bei gyventojų užimtumo programas);
24.2. Savivaldybės biudžeto lėšų pagal Nepanaudotų Akmenės rajono savivaldybės biudžeto lėšų, skirtų piniginei socialinei paramai skaičiuoti ir mokėti, panaudojimo kitoms socialinės apsaugos sritims finansuoti tvarkos aprašą, patvirtintą Akmenės rajono savivaldybės tarybos 2018 m. balandžio 25 d. sprendimu Nr. T-108 „Dėl nepanaudotų Akmenės rajono savivaldybės biudžeto lėšų, skirtų piniginei socialinei paramai skaičiuoti ir mokėti, panaudojimo kitoms socialinės apsaugos sritims finansuoti tvarkos aprašo patvirtinimo“. Šios lėšos galės būti naudojamos Programos vykdymui ir priemonėms, reikalingoms Programos organizavimui, įsigyti;
25. Atsižvelgiant į 2019 metams skirtas Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų Savivaldybės biudžetui lėšas, t. y. 273 700 Eur, ir į 2019 m. iš Savivaldybės biudžeto skirtas lėšas, potencialias galimybes pasinaudoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis ir kitus šaltinius, Programos finansavimo galimybės yra ribotos.
26. Specialiųjų tikslinių dotacijų lėšų, skirtų Savivaldybės patvirtintai užimtumo didinimo programai įgyvendinti 2019 m. paskirstymas:
27. Programoje numatytiems darbams atlikti Savivaldybės administracija su darbdaviais (išskyrus seniūnijas) sudaro tipines dvišales darbų įgyvendinimo ir finansavimo sutartis.
28. Įgyvendinant Programą, kurios metu vykdomos valstybinės (valstybės perduotos savivaldybės) funkcijos, remiamos naujai kuriamas įmonės. Savivaldybės administracija darbdaviams kompensuoja 100 proc.:
28.3. piniginę kompensaciją už nepanaudotas atostogas (įskaitant darbdavio privalomojo valstybinio socialinio draudimo įmokas);
29. Administravimo išlaidos naudojamos taip, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų, skirtų specialioms tikslinėms dotacijoms socialinėms išmokoms, kompensacijoms, socialinei paramai mokiniams ir socialinėms paslaugoms administruoti, naudojimo ir atsiskaitymo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2008 m. lapkričio 28 d. įsakymu Nr. A1-387 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų, skirtų specialioms tikslinėms dotacijoms socialinėms išmokoms, kompensacijoms, socialinei paramai mokiniams ir socialinėms paslaugoms administruoti, naudojimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašo patvirtinimo“. Savivaldybė administravimui skiria 4 proc. visų skirtų lėšų; lėšos skiriamos iki kitų biudžetinių metų pradžios.
V SKYRIUS
TĘSTINUMO ANALIZĖ IR PROGNOZĖ
30. Numatoma, kad įgyvendinant 2019 m. Programą, bus laikinai įdarbinta ne mažiau kaip 15 ieškančių darbo asmenų, galinčių dalyvauti Programoje ir registruotų Užimtumo tarnyboje, kurie atnaujins darbinius įgūdžius, įgis motyvaciją tolesnei darbo paieškai.
31. Savivaldybė, kaip viena iš pilotinių savivaldybių, 2019 m. įgyvendins Modelį, todėl šio Modelio įgyvendinimo patirties Savivaldybė dar neturi.
32. Tik įvertinus 2019 m. pasiektus rodiklius, išanalizavus pilotinio modelio įgyvendinimo problemas ir pateiktus pasiūlymus, bus galima planuoti kitų metų priemones bei užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugas, nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims. Planuojama, kad įgyvendinant Modelį ne mažiau kaip 28 asmenys bus įdarbinti įmonėse, įstaigose.
33. Atsižvelgiant į 2018 m. rugsėjo 30 d. vidutinį bedarbių procentą nuo darbingo amžiaus gyventojų Akmenės rajone bei Lietuvoje, Vyriausybės patvirtintą minimalią mėnesinę algą, Programos finansavimą, prognozuojama, kad 2019–2021 m. Programoje dalyvauti bus galima pasiūlyti maždaug 100 ieškančių darbo asmenų.
VI SKYRIUS
PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪRA IR ĮVERTINIMAS
34. Programos įgyvendinimo priežiūrą ir stebėseną, pažangos vertinimą vykdo Savivaldybės administracija ir Savivaldybės administracijos direktoriaus sudaryta Užimtumo didinimo programos kontrolės komisija.
2 lentelė
Programos užduotys ir jų įgyvendinimo kriterijai
Tikslas |
Užduotis |
Kriterijus |
Mažinti nedarbo lygį Akmenės rajone |
Įdarbinti bedarbius ir ilgalaikius bedarbius |
Įdarbinti ne mažiau kaip 15 asmenų |
Mažinti socialinę atskirtį tarp rajono gyventojų |
Užtikrinti programoje dalyvaujantiems nekvalifikuotiems darbuotojams ne mažesnį nei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytą minimalų mėnesinį darbo užmokestį ir ne mažesnį nei 600 Eur darbo užmokestį kvalifikuotiems darbuotojams. |
|
Gerinti socialinius ir darbinius įgūdžius |
Įdarbinti asmenis ne trumpesniam nei 3 mėn. laikotarpiui su galimybe pratęsti darbo sutartį. |
3 lentelė
Modelio užduotys ir jų įgyvendinimo kriterijai
Tikslas |
Užduotis |
Kriterijus |
Mažinti nedarbo lygį Akmenės rajone |
Įdarbinti ilgalaikius bedarbius, socialinės paramos gavėjus |
Įdarbinti ne mažiau kaip 28 asmenis ne trumpesniam nei 6 mėn. laikotarpiui. |
Suteikti užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugas |
Ne mažiau kaip 80 asmenų skiriant ne daugiau kaip 2000 Eur asmeniui. |
35. Programoje dalyvaujantys darbdaviai teikia:
35.1. Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui – išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitas;
36. Užimtumo tarnyba iki einamojo mėnesio 15 dienos el. p. teikia informaciją darbdaviams ir Savivaldybės administracijai apie užsiregistravusias Užimtumo tarnyboje 15 punkte išvardintas asmenų grupes.
37. Informaciją apie Programos ir Modelio priemonių vykdymą ir rodiklių pokyčius Savivaldybės administracija teikia Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai 4 kartus per metus (kas ketvirtį).
VII SKYRIUS
PROGRAMOS VIEŠINIMAS
VIII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
40. Atsižvelgiant į darbo rinkos poreikius, priemonių įgyvendinimo stebėseną ir vertinimo rezultatus, Programa ir Modelis gali būti keičiami, tikslinami Akmenės rajono savivaldybės tarybos sprendimu.
Priedo pakeitimai:
Nr. T-25, 2019-02-15, paskelbta TAR 2019-02-18, i. k. 2019-02500
Akmenės rajono savivaldybės 2019 m.
užimtumo didinimo programos
priedas
DALYVAVIMO RENGIANT IR ĮGYVENDINANT AKMENĖS RAJONO 2019 M. UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMĄ KETVIRTINĖ ATASKAITA
2019 m. __________ _____d. Nr. _____
Dalyvavusių Akmenės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje asmenų skaičius |
Akmenės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programą baigusių asmenų skaičius |
2019 m. vidutinė vieno asmens dalyvavimo Akmenės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje trukmė mėnesiais |
2019 m. Akmenės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programos dalyvių integracijos į darbo rinką rodiklis, proc. |
Savivaldybei patvirtinta lėšų suma, įskaitant patikslinimus, Eur |
Iš viso panaudota lėšų, Eur |
Iš jų |
Vidutiniškai 1 asmeniui panaudota lėšų priemonėms finansuoti, Eur |
||||||
Nuo metų pradžios |
Per _____ ketvirtį |
Nuo metų pradžios |
Per _____ ketvirtį |
Užimtų per 3 mėn. baigus dalyvauti programoje dalis, proc. |
Užimtų praėjus 3 mėn. po dalyvavimo programoje dalis, proc. |
_____ ketvirtis |
Einamieji metai |
_____ ketvirtis |
Nuo metų pradžios |
Adminis-travimo išlaidoms, Eur |
Adminis-travimo išlaidoms, proc. |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pakeitimai:
1.
Akmenės rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-25, 2019-02-15, paskelbta TAR 2019-02-18, i. k. 2019-02500
Dėl Akmenės rajono savivaldybės tarybos 2018 m. lapkričio 29 d. sprendimo Nr. T-221 „Dėl Akmenės rajono savivaldybės 2019 metų užimtumo didinimo programos patvirtinimo“ pakeitimo