Suvestinė redakcija nuo 2023-10-27 iki 2024-05-31

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2023-05-26, i. k. 2023-10073

 

 

Kaunor-m

 

KAUNO  RAJONO  SAVIVALDYBĖS  TARYBA

 

3 POSĖDIS

 

SPRENDIMAS

DĖL KAUNO RAJONO DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ IR JŲ APLINKOS ATNAUJINIMO, PLĖTROS IR ADMINISTRAVIMO RĖMIMO programos tvarkos aprašo patvirtinimo

 

2023 m. gegužės 25 d. Nr. TS-222

Kaunas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio
1 dalimi, Kauno rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo programos tvarkos aprašą (toliau – Aprašas) (pridedama).

2. Nustatyti, kad Kauno rajono savivaldybės daugiabučių namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo fondo tarybos priimti sprendimai dėl lėšų skyrimo prašomiems finansuoti darbams bei paslaugoms atlikti, bus finansuojami Apraše nustatyta tvarka.

3. Nustatyti, kad Aprašas įsigalioja 2023 m. birželio 1 d.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                  Valerijus Makūnas

 

PATVIRTINTA

Kauno rajono savivaldybės tarybos

2023 m. gegužės 25 d.

sprendimu Nr. TS-222

 

 

KAUNO RAJONO DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ IR JŲ APLINKOS ATNAUJINIMO, PLĖTROS IR ADMINISTRAVIMO RĖMIMO PROGRAMOS TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo programos (toliau – Programa) tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Kauno rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo sąlygas ir tvarką, remiamas veiklas, prašymų teikimo bei nagrinėjimo tvarką, Programos lėšų skyrimo, naudojimo  ir apskaitos tvarką.

2. Apraše vartojamos sąvokos:

2.1. Daugiabutis namas – trijų ir daugiau butų gyvenamasis namas. Daugiabučiame name gali būti ir negyvenamųjų patalpų – prekybos, administracinių, viešojo maitinimo ir kitų.

2.2. Pastato bendrojo naudojimo objektai – bendrosios pastato konstrukcijos – pagrindinės pastato konstrukcijos (pamatai, visos laikančiosios sienos ir kolonos, išorinės sienos ir vidinės pertvaros, atskiriančios bendrojo naudojimo patalpas nuo skirtingiems savininkams priklausančių butų ir kitų patalpų, perdangos, stogas, fasado architektūros detalės ir išorinės (fasado) konstrukcijos (balkonų, lodžijų ir terasų laikančiosios konstrukcijos, aptvarai, stogeliai, išorės durys, išoriniai laiptai), tarpaukštinių laiptų konstrukcijos, nuožulnos), bendrosios pastato inžinerinės sistemos – pastato bendrojo naudojimo mechaninė, elektros, dujų, šilumos, sanitarinės technikos ir kita įranga (įskaitant pastato elektros skydinę, šilumos punktą, šildymo ir karšto vandens sistemos vamzdynus ir radiatorius, vandentiekio ir kanalizacijos vamzdynus, rankšluosčių džiovintuvus), pastato bendrojo naudojimo patalpos ir kitos pastato dalys – pastato laiptinės, holai, koridoriai, galerijos, palėpės, sandėliai, rūsiai, pusrūsiai ir kitos patalpos, bendrojo naudojimo balkonai, lodžijos, terasos, jeigu jie nuosavybės teise nepriklauso atskiriems savininkams, vietiniai inžineriniai tinklai – kaip ši sąvoka apibrėžta Lietuvos Respublikos statybos įstatyme, bendrojo naudojimo žemės sklypas – bendrosios dalinės nuosavybės teise ar kitais įstatymų nustatytais pagrindais daugiabučių gyvenamųjų namų ar kitos paskirties pastatų savininkų naudojamas ir (ar) valdomas žemės sklypas.

2.3. Bendrojo naudojimo objektų valdytojas (toliau – Valdytojas) – daugiabučio gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrija, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotas asmuo arba kitas daugiabučio gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų sprendimu ir sutartimi įgaliotas asmuo, kuriam teisės aktai leidžia teikti turto administravimo paslaugas, arba pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.84 straipsnį paskirtas bendrojo naudojimo objektų administratorius.

2.4. Komisija – Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Programos įgyvendinimo nuolatinė komisija.

3.   Kitos Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos teisės aktuose, reglamentuojančiuose statinių techninės ir naudojimo priežiūros tvarką.

 

II SKYRIUS

PROGRAMOS LĖŠOMIS REMIAMOS VEIKLOS

 

4. Programos lėšos naudojamos ir skiriamos:

4.1. Daugiabučių namų techniniams defektams, kurie kelia grėsmę namo ar jo konstrukcijų stabilumui ir (ar) žmonių saugumui, pašalinti – skiriama 50 proc. reikalingos sumos.

4.2. Žemės sklypų prie daugiabučių gyvenamųjų namų formavimo dokumentams parengti ir įteisinti – skiriama 100 proc. reikalingos sumos.

4.3. Daugiabučių namų savininkų bendrijų steigimosi išlaidoms kompensuoti – skiriama 100 proc. reikalingos sumos.

4.4. Daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo ar modernizavimo projektų investicinių planų ir energetinio naudingumo sertifikatų parengimo (toliau – Investicinis planas) išlaidoms kompensuoti – skiriama 100 proc. reikalingos sumos.

4.5. Daugiabučių namų aplinkai gerinti (įvažoms, vaikų žaidimo, automobilių stovėjimo aikštelėms, apsaugos įrangai, apšvietimui, komunalinių atliekų konteinerių vietoms įrengti ir kt.); įsiteisinus žemės sklypą prie daugiabučio gyvenamojo namo – skiriama 50 proc. reikalingos sumos.

4.6. Daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektams remontuoti, įsiteisinus žemės sklypą prie daugiabučio gyvenamojo namo – skiriama 50 proc. reikalingos sumos.

5. Veiklos, nurodytos Aprašo 4.5 ir 4.6 papunkčiuose, turi būti įgyvendintos per 12 mėnesių nuo Savivaldybės vykdomosios institucijos priimto sprendimo skirti finansavimą. Neįgyvendinus veiklų per nustatytą terminą, Valdytojai dėl finansavimo skyrimo turi kreiptis pakartotinai Aprašo III skyriuje nustatyta tvarka.

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-383, 2023-10-26, paskelbta TAR 2023-10-26, i. k. 2023-20919

 

6. Veikloms, nurodytoms Aprašo 4.4, 4.5 ir 4.6 papunkčiuose, finansavimas skiriamas ne dažniau kaip vieną kartą per trejus metus (terminas skaičiuojamas nuo Savivaldybės vykdomosios institucijos priimto sprendimo apmokėti už ankstesnio Prašymo atliktus darbus).

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-383, 2023-10-26, paskelbta TAR 2023-10-26, i. k. 2023-20919

 

III SKYRIUS

PRAŠYMŲ TEIKIMO TVARKA

 

7. Valdytojas Savivaldybės administracijai pateikia užpildytą Aprašo prieduose nurodytą prašymo formą pagal remiamas veiklas (toliau – Prašymas) ir Prašymo formoje nurodytus papildomus, Aprašo 8 punkte detalizuotus dokumentus.

8. Kartu su Prašymu privalo būti pateikti šie dokumentai (patvirtintos jų kopijos):

8.1. Daugiabučio namo butų ar kitų patalpų savininkų pritarimas dėl Valdytojo kreipimosi finansavimui iš Programos gauti Apraše nustatyta tvarka (ne mažiau kaip 51 proc.), išskyrus Prašymus, teikiamus pagal Aprašo 4.1 papunktį.

8.2. Ne mažiau kaip trys numatomų atlikti darbų ar paslaugų komerciniai pasiūlymai.

8.3. Žemės sklypo prie daugiabučio namo įteisinimą, nuosavybę ar kitą valdymo formą patvirtinantys dokumentai, teikiant Prašymus pagal Aprašo 4.5 ir 4.6  papunkčius.

8.4. Daugiabučio namo techninę būklę patvirtinantis dokumentas (defektinis aktas, ekspertizės aktas ar kt.), teikiant Prašymus pagal Aprašo 4.1 papunktį.

9. Prašymų teikimas dėl skirtų lėšų apmokėjimo (Aprašo 7 priedas):

9.1. Teikiant Prašymą dėl skirtų lėšų apmokėjimo, Valdytojas Savivaldybės administracijai papildomai pateikia patirtas išlaidas patvirtinančių dokumentų, savo investicijų dalies apmokėjimą patvirtinančių dokumentų kopijas, nurodo Valdytojo atsiskaitomosios sąskaitos numerį, į kurią bus pervedamos skirtos lėšos.

9.2. Teikiant Prašymą dėl skirtų lėšų apmokėjimo pagal Aprašo 4.2 papunktį, papildomai pateikiami žemės sklypo prie daugiabučio gyvenamojo namo įteisinimo, nuosavybės ar kitą valdymo formą patvirtinantys dokumentai (jų kopijos).

10. Prašymų teikimas dėl patirtų išlaidų kompensavimo (Aprašo 3, 4 priedai):

10.1. Teikiant Prašymą dėl patirtų išlaidų kompensavimo, Valdytojas Savivaldybės administracijai papildomai pateikia daugiabučio namo butų ar kitų patalpų savininkų pritarimą dėl Valdytojo kreipimosi finansavimui iš Programos gauti Apraše nustatyta tvarka (ne mažiau kaip 51 proc.), paslaugų sutarties (jei paslaugų sutartis sudaroma), patirtas išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijas, nurodo Valdytojo atsiskaitomosios sąskaitos numerį, į kurią bus pervedamos skirtos lėšos.

10.2. Teikiant Prašymą dėl patirtų išlaidų kompensavimo pagal Aprašo 4.3 papunktį (Aprašo 3 priedas), papildomai pateikiami daugiabučio namo savininkų bendrijos įregistravimo faktą, taip pat patirtas išlaidas (už notarų paslaugas ir kt.) patvirtinantys dokumentai (jų kopijos).

10.3. Teikiant Prašymą dėl patirtų išlaidų kompensavimo pagal Aprašo 4.4 papunktį (Aprašo 4 priedas), papildomai pateikiamas Investicinis planas.

 

IV SKYRIUS

PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMAS, LĖŠŲ SKYRIMAS

 

11. Gauti Prašymai registruojami Savivaldybės administracijos naudojamoje dokumentų valdymo sistemoje, nustatomas 30 (trisdešimties) darbo dienų jų nagrinėjimo terminas.

12. Prašymo nagrinėjimo terminas skaičiuojamas nuo visų Apraše nustatytų dokumentų Savivaldybės administracijai pateikimo dienos.

13. Prašymų eiliškumas nustatomas pagal Prašymų gavimo ir registracijos Savivaldybės administracijoje datą.

14. Pateiktus Prašymus nagrinėja Komisija, kuri susideda ne mažiau kaip iš penkių narių – Savivaldybės administracijos darbuotojų. Komisijos darbo reglamentas tvirtinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

15. Jei Prašymai pateikiami netinkamai užpildyti ar pateikiami ne visi reikalaujami dokumentai, Savivaldybės administracija apie tai per 5 darbo dienas informuoja Valdytoją, nurodydama iki 5 darbo dienų terminą pateiktiems dokumentams patikslinti ar papildomiems dokumentams pateikti. Negavus patikslinimų ar nesulaukus trūkstamų dokumentų iki nurodyto termino, Prašymas nenagrinėjamas, apie tai raštu ar el. paštu informuojamas Valdytojas.

16. Prašymas nenagrinėjamas, jeigu iki Komisijos posėdžio gaunamas Valdytojo prašymas jo nenagrinėti. 

17. Komisija, esant būtinybei (iš Valdytojo pateiktų dokumentų negalima tiksliai nustatyti defektų ir kt.), pagal gautus Prašymus, gali vykti apžiūrėti objektus į vietą. Tokiu atveju surašomas faktinių aplinkybių patikrinimo aktas. Komisija į apžiūrą gali kviesti nepriklausomus ekspertus ar kitus specialistus nagrinėjamoms aplinkybėms nustatyti / patvirtinti. Objekto apžiūroje privalo dalyvauti Valdytojas.

18. Komisija Prašymą išnagrinėja ir apie priimtus sprendimus Valdytoją informuoja per Aprašo 11 punkte nustatytą terminą. Išskirtinais atvejais (faktinių aplinkybių tikrinimas vietoje ir kt.), Prašymo nagrinėjimo terminas gali būti pratęsiamas, apie termino pratęsimą informuojamas Prašymą pateikęs Valdytojas.

19. Komisija, išnagrinėjusi Prašymą, teikia siūlymą (Komisijos siūlymas įforminamas protokolu) Savivaldybės vykdomajai institucijai sprendimui priimti dėl lėšų skyrimo.

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-383, 2023-10-26, paskelbta TAR 2023-10-26, i. k. 2023-20919

 

20. Savivaldybės vykdomoji institucija, atsižvelgdama į Komisijos siūlymą, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo siūlymo pateikimo dienos, potvarkiu priima sprendimą dėl lėšų skyrimo.

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-383, 2023-10-26, paskelbta TAR 2023-10-26, i. k. 2023-20919

 

21. Lėšas, Valdytojui pateikus Aprašo 9 punkte nurodytą prašymą ir dokumentus, į nurodytą Valdytojo atsiskaitomąją sąskaitą, perveda Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius per 20 darbo dienų nuo Savivaldybės vykdomosios institucijos sprendimo priėmimo dienos. Daugiabučių namų savininkų bendrijų steigimosi išlaidoms kompensuoti skirtos lėšos pervedamos į bendrijos atsiskaitomąją sąskaitą.

 

V SKYRIUS

PROGRAMOS LĖŠOS, NAUDOJIMAS IR APSKAITA

 

22. Programa finansuojama Savivaldybės biudžeto lėšomis.

23. Programos apskaitą tvarko Savivaldybės administracija.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

24. Komisijos nariai atsako už priimtų sprendimų objektyvumą ir konfidencialios informacijos saugojimą Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

25. Aprašas gali būti pakeistas ar panaikintas Savivaldybės tarybos sprendimu.

______________________________

 

 

Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų

namų ir jų aplinkos atnaujinimo,

plėtros ir administravimo rėmimo

programos tvarkos aprašo

1 priedas

 

__________________________________________________________________________

(vardas, pavardė arba juridinio asmens pavadinimas)

__________________________________________________________________________

(gyvenamosios vietos / buveinės adresas, telefono Nr.)

 

 

Kauno rajono savivaldybės administracijai

 

 

P R A Š Y M A S

 

DĖL LĖŠŲ SKYRIMO DAUGIABUČIO NAMO TECHNINIAMS DEFEKTAMS PAŠALINTI

 

20_____ m. _______________ mėn. ____ d.

Kaunas

 

 

Vadovaujantis Kauno rajono savivaldybės daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo programos tvarkos aprašo  4.1 papunkčiu, prašome skirti daugiabučio namo techninių defektų pašalinimui

(_______________________________________________________________________________________________________________),– 50 proc. reikalingos sumos – ______________Eur.

Nurodyti savo investicijų dalį, trūkstamų lėšų poreikį.

 

PRIDEDAMA:

1.   Daugiabučio namo techninę būklę patvirtinantis dokumentas (kopija).

2.   Numatomų atlikti darbų ar paslaugų komerciniai pasiūlymai (kopijos), 3 vnt.

 

 

 

 

 

 

 

 

Prašymą pateikė: ________________                        ____________________________________

(parašas)                                                (vardas, pavardė)

 

______________________________

 

 

Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų

namų ir jų aplinkos atnaujinimo,

plėtros ir administravimo rėmimo

programos tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

__________________________________________________________________________

(vardas, pavardė arba juridinio asmens pavadinimas)

__________________________________________________________________________

(gyvenamosios vietos / buveinės adresas, telefono Nr.)

 

 

Kauno rajono savivaldybės administracijai

 

 

P R A Š Y M A S

 

DĖL LĖŠŲ SKYRIMO ŽEMĖS SKLYPO PRIE DAUGIABUČIO GYVENAMOJO NAMO FORMAVIMO DOKUMENTAMS PARENGTI IR ĮTEISINTI

 

20_____ m. _______________ mėn. ____ d.

Kaunas

 

 

Vadovaujantis Kauno rajono savivaldybės daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo programos tvarkos aprašo 4.2 papunkčiu, prašome skirti žemės sklypo prie daugiabučio gyvenamojo namo formavimo dokumentams parengti ir įteisinti – 100 proc. reikalingos sumos – ______________Eur.

Nurodyti paslaugoms atlikti reikalingų lėšų sumą.

 

PRIDEDAMA:

1. Daugiabučio namo butų ar kitų patalpų savininkų pritarimas dėl Valdytojo kreipimosi Programos lėšoms gauti (kopija).

2. Numatomų atlikti darbų ar paslaugų komerciniai pasiūlymai (kopijos), 3 vnt.

 

 

 

 

 

 

Prašymą pateikė: ________________                        ____________________________________

(parašas)                                                   (vardas, pavardė)

 

 

______________________________

 

 

Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų

namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros

ir administravimo rėmimo programos

tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

__________________________________________________________________________

(vardas, pavardė arba juridinio asmens pavadinimas)

__________________________________________________________________________

(gyvenamosios vietos / buveinės adresas, telefono Nr.)

 

 

Kauno rajono savivaldybės administracijai

 

 

P R A Š Y M A S

 

DĖL DAUGIABUČIO NAMO SAVININKŲ BENDRIJOS STEIGIMOSI IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO

 

20_____ m. _______________ mėn. ____ d.

Kaunas

 

 

Vadovaujantis Kauno rajono savivaldybės daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo programos tvarkos aprašo 4.3 papunkčiu, prašome kompensuoti daugiabučio namo savininkų bendrijos steigimosi išlaidas – 100 proc. reikalingos sumos – ______________Eur.

Nurodyti paslaugoms atlikti reikalingą sumą.

 

PRIDEDAMA:

1. Patirtas išlaidas patvirtinantys dokumentai (kopijos).

2. Daugiabučio namo butų ar kitų patalpų savininkų pritarimas dėl Valdytojo kreipimosi Programos lėšoms gauti (kopija).

3. Daugiabučio namo savininkų bendrijos įregistravimo faktą patvirtinantis dokumentas (kopija).

4. Valdytojo atsiskaitomosios sąskaitos numeris, į kuri bus pervedamos skirtos lėšos.

 

 

 

 

 

 

 

Prašymą pateikė: ________________                        ____________________________________

(parašas)                                                      (vardas, pavardė)

 

______________________________

 

 

Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų

namų ir jų aplinkos atnaujinimo,

plėtros ir administravimo rėmimo

programos tvarkos aprašo

4 priedas

 

__________________________________________________________________________

(vardas, pavardė arba juridinio asmens pavadinimas)

__________________________________________________________________________

(gyvenamosios vietos / buveinės adresas, telefono Nr.)

 

 

Kauno rajono savivaldybės administracijai

 

 

P R A Š Y M A S

 

DĖL LĖŠŲ SKYRIMO DAUGIABUČIO NAMO BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ATNAUJINIMO AR MODERNIZAVIMO PROJEKTO INVESTICINIO PLANO IR ENERGETINIO NAUDINGUMO SERTIFIKATO PARENGIMO IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO

 

20_____ m. _______________ mėn. ____ d.

Kaunas

 

Vadovaujantis Kauno rajono savivaldybės daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo programos tvarkos aprašo  4.4 papunkčiu, prašome kompensuoti daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo ar modernizavimo projekto investicinio plano ir energetinio naudingumo sertifikato parengimą – 100 proc. reikalingos sumos – ______________Eur.

Nurodyti paslaugoms atlikti reikalingą sumą.

 

PRIDEDAMA:

1. Daugiabučio namo butų ar kitų patalpų savininkų pritarimas dėl Valdytojo kreipimosi Programos lėšoms gauti (kopija).

2. Patirtas išlaidas patvirtinantys dokumentai (kopijos).

3. Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo ar modernizavimo projekto investicinis planas ir energetinio naudingumo sertifikatas (kopijos);

4. Paslaugų teikimo sutartis (kopija).

5. Valdytojo atsiskaitomosios sąskaitos numeris, į kuri bus pervedamos skirtos lėšos.

 

 

 

 

Prašymą pateikė: ________________                        ____________________________________

(parašas)                                                         (vardas, pavardė)

 

______________________________

 

 

Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų

namų ir jų aplinkos atnaujinimo,

plėtros ir administravimo rėmimo

programos tvarkos aprašo

5 priedas

 

__________________________________________________________________________

(vardas, pavardė arba juridinio asmens pavadinimas)

__________________________________________________________________________

(gyvenamosios vietos / buveinės adresas, telefono Nr.)

 

 

Kauno rajono savivaldybės administracijai

 

 

P R A Š Y M A S

 

DĖL LĖŠŲ SKYRIMO DAUGIABUČIO NAMO APLINKAI GERINTI

 

20_____ m. _______________ mėn. ____ d.

Kaunas

 

Vadovaujantis Kauno rajono savivaldybės daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo programos tvarkos aprašo 4.5 papunkčiu, prašome skirti daugiabučio namo aplinkai gerinti (įvažoms, vaikų žaidimo, automobilių stovėjimo aikštelėms, apsaugos įrangai, apšvietimui, komunalinių atliekų konteinerių vietoms įrengti),

(______________________________________________________________________________) įsiteisinus žemės sklypą prie daugiabučio gyvenamojo namo – 50 proc. reikalingos sumos – ______________Eur.

Nurodyti savo investicijų dalį, trūkstamų lėšų poreikį.

 

PRIDEDAMA:

1. Daugiabučio namo butų ar kitų patalpų savininkų pritarimas dėl Valdytojo kreipimosi Programos lėšoms gauti (kopija).

2. Numatomų atlikti darbų ar paslaugų komerciniai pasiūlymai (kopijos), 3 vnt.

3. Žemės sklypo prie daugiabučio gyvenamojo namo įteisinimą, nuosavybę ar kitą valdymo formą patvirtinantys dokumentai (kopijos).

 

 

 

 

 

Prašymą pateikė: ________________                        ____________________________________

(parašas)                                                       (vardas, pavardė)

 

______________________________

 

 

Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų

namų ir jų aplinkos atnaujinimo,

plėtros ir administravimo rėmimo

programos tvarkos aprašo

6 priedas

__________________________________________________________________________

(vardas, pavardė arba juridinio asmens pavadinimas)

__________________________________________________________________________

(gyvenamosios vietos / buveinės adresas, telefono Nr.)

 

 

Kauno rajono savivaldybės administracijai

 

 

P R A Š Y M A S

 

DĖL LĖŠŲ SKYRIMO DAUGIABUČIŲ NAMŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTAMS REMONTUOTI

 

20_____ m. _______________ mėn. ____ d.

Kaunas

 

Vadovaujantis Kauno rajono savivaldybės daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo programos tvarkos aprašo 4.6 papunkčiu, prašome skirti daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektams remontuoti

(______________________________________________________________________________), įsiteisinus žemės sklypą prie daugiabučio gyvenamojo namo – 50 proc. reikalingos sumos – ______________Eur.

Nurodyti savo investicijų dalį, trūkstamų lėšų poreikį.

 

PRIDEDAMA:

1. Daugiabučio namo butų ar kitų patalpų savininkų pritarimas dėl Valdytojo kreipimosi Programos lėšoms gauti (kopija).

2. Numatomų atlikti darbų ar paslaugų komerciniai pasiūlymai (kopijos), 3 vnt.

3. Žemės sklypo prie daugiabučio gyvenamojo namo įteisinimą, nuosavybę ar kitą valdymo formą patvirtinantys dokumentai (kopijos).

 

 

 

 

 

 

Prašymą pateikė: ________________                        ____________________________________

(parašas)                                                      (vardas, pavardė)

 

______________________________

 

 

Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų

namų ir jų aplinkos atnaujinimo,

plėtros ir administravimo rėmimo

programos tvarkos aprašo

7 priedas

 

__________________________________________________________________________

(vardas, pavardė arba juridinio asmens pavadinimas)

__________________________________________________________________________

(gyvenamosios vietos / buveinės adresas, telefono Nr.)

 

 

Kauno rajono savivaldybės administracijai

 

 

P R A Š Y M A S

 

APMOKĖTI UŽ ATLIKTUS DARBUS

 

20_____ m. _______________ mėn. ____ d.

Kaunas

 

Vadovaujantis Kauno rajono savivaldybės daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo programos tvarkos aprašo 9 p., prašome apmokėti už atliktus darbus (___________________________________________________________________________) ar paslaugas (_____________________________________________________________)______________Eur.

 

PRIDEDAMA:

1. Patirtas išlaidas patvirtinantys dokumentai (kopijos).

2. Savo investicijų dalies apmokėjimą patvirtinantys dokumentai (kopijos), pagal Aprašo 4.1, 4.5, 4.6 papunkčius.

3. Žemės sklypo prie daugiabučio gyvenamojo namo įteisinimo, nuosavybės ar kitą valdymo formą patvirtinantys dokumentai (kopijos),  pagal Aprašo 4.2 papunktį.

4. Valdytojo atsiskaitomosios sąskaitos numeris, į kuri bus pervedamos skirtos lėšos.

 

 

 

Prašymą pateikė: ________________                        ____________________________________

(parašas)                               (vardas, pavardė)

 

______________________________

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Kauno rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-383, 2023-10-26, paskelbta TAR 2023-10-26, i. k. 2023-20919

Dėl Kauno rajono savivaldybės tarybos 2023 m. gegužės 25 d. sprendimo Nr. TS-222 „Dėl Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo programos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo