Sprendimas netenka galios 2019-05-17:
Kauno miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-204, 2019-05-14, paskelbta TAR 2019-05-16, i. k. 2019-07799
Dėl Kauno miesto savivaldybės tarybos 2017 m. liepos 11 d. sprendimo Nr. T-433 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017−2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Kauno miesto savivaldybėje aprašo patvirtinimo“ pripažinimo netekusiu galios
Suvestinė redakcija nuo 2018-07-26 iki 2019-05-16
Sprendimas paskelbtas: TAR 2017-07-12, i. k. 2017-12021
KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR BENDRUOMENINĖS VEIKLOS STIPRINIMO 2017–2019 METŲ VEIKSMŲ PLANO ĮGYVENDINIMO 2.3 PRIEMONĖS „REMTI BENDRUOMENINĘ VEIKLĄ SAVIVALDYBĖSE“ ĮGYVENDINIMO KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2017 m. liepos 11 d. Nr. T-433
Kaunas
Vadovaudamasi Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017−2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 25 d. įsakymu A1-259 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017−2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašo patvirtinimo“, 24 punktu, Kauno miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Patvirtinti Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017−2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Kauno miesto savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Kauno miesto savivaldybės tarybos
2018 m. liepos 24 d.
sprendimu Nr. T-383
NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR BENDRUOMENINĖS VEIKLOS STIPRINIMO 2017–2019 METŲ VEIKSMŲ PLANO ĮGYVENDINIMO 2.3 PRIEMONĖS „REMTI BENDRUOMENINĘ VEIKLĄ SAVIVALDYBĖSE“ įgyvendinimo KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖJE tvarkos APRAŠAS
I SKYRIUS
Bendrosios nuostatos
1. Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Kauno miesto savivaldybėje (toliau – Savivaldybė) tvarkos aprašas (toliau – Savivaldybės aprašas) nustato Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. A1-99 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano patvirtinimo“, 1 priedo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ (toliau – Priemonė) finansavimo, jos įgyvendinimo kontrolės tvarką.
2. Savivaldybės aprašas parengtas vadovaujantis Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. A1-259 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas).
3. Priemone siekiama skatinti gyvenamųjų vietovių bendruomenių savarankiškumą tenkinant socialinius jų narių (gyventojų) poreikius, stiprinti narių (gyventojų) sutelktumą ir tarpusavio pasitikėjimą, bendruomeninę veiklą, sudaryti sąlygas bendruomeninėms, religinėms, kitoms nevyriausybinėms organizacijoms dalyvauti priimant sprendimus dėl bendruomenių narių (gyventojų) socialinių poreikių tenkinimo.
4. Teritorija, kurios gyventojų bendruomeninei veiklai stiprinti numatoma skirti finansavimą Savivaldybės aprašo nustatyta tvarka, yra Aleksoto, Centro, Dainavos, Eigulių, Gričiupio, Panemunės, Petrašiūnų, Šančių, Šilainių, Vilijampolės ir Žaliakalnio seniūnijos (toliau – Teritorija).
5. Savivaldybės apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme, Lietuvos Respublikos religinių bendruomenių ir bendrijų įstatyme, Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatyme, Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatyme ir Apraše vartojamas sąvokas.
II SKYRIUS
IŠPLĖSTINĖS SENIŪNAIČIŲ SUEIGOS VEIKLA ĮGYVENDINANT PRIEMONĘ
6. Savivaldybėje sudaromos vienuolika išplėstinių seniūnaičių sueigų (toliau – Sueiga) Aleksoto, Centro, Dainavos, Eigulių, Gričiupio, Panemunės, Petrašiūnų, Šančių, Šilainių, Vilijampolės, Žaliakalnio seniūnijose). Sueigos priima sprendimą dėl Teritorijoje prioritetinių vykdytinų ir finansuotinų veiklų sąrašo, vertina paraiškas, priima sprendimą, kuri (-ios) Teritorijoje veikianti bendruomeninė organizacija, religinė bendruomenė ir bendrija, nevyriausybinė organizacija (-os) (toliau kartu – organizacija) vykdys projektą (-us), vertina projekto (-ų) įgyvendinimą, vykdo projekto(-ų) įgyvendinimo stebėseną. Organizacija turi atitikti bent vieną iš žemiau išvardintų punktų:
6.2. įstatuose/nuostatuose ir kt. įrašyta, kad telkia būtent konkrečios Savivaldybės aprašo 4 punkte įvardintos teritorijos gyventojus;
7. Sueigoje patariamojo balso teise gali dalyvauti Teritorijoje, kurioje sudaroma Sueiga, veikiančių nevyriausybinių organizacijų, tradicinių religinių bendruomenių atstovai, kurių pasiūlymai įtraukiami į Sueigos posėdžio protokolą.
8. Sueigos organizavimo, sprendimų priėmimo, svarstymo ir priėmimo tvarka nustatoma Savivaldybės tarybos sprendimu tvirtinamuose Sueigos nuostatuose.
9. Sueiga ne vėliau kaip per 20 kalendorinių dienų nuo Savivaldybės tarybos sprendimo dėl Savivaldybės Priemonei įgyvendinti Savivaldybės aprašo priėmimo dienos priima sprendimą dėl Priemonei įgyvendinti prioritetinių vykdytinų ir finansuotinų veiklų patvirtinimo ir jį įformina protokolu. Sueiga per 5 darbo dienas po įvykusios sueigos protokolinį sprendimą pateikia Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtam (-iems) atsakingam (-iems) už Priemonę Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojui(-ams) ar darbuotojui (-ams), dirbančiam (-iems) pagal darbo sutartį (toliau kartu – atsakingas valstybės tarnautojas(-ai) ar darbuotojas (-ai), viešai paskelbti Savivaldybės ir, esant galimybei, atitinkamos seniūnijos interneto svetainėje ir skelbimo lentose, kad organizacijos kviečiamos teikti paraiškas, nurodydama paraiškų teikimo tvarką, kurią parengia atsakingi valstybės tarnautojai ar darbuotojai. Skelbime turi būti nurodytas paraiškų priėmimo galutinis terminas, vieta, adresas, telefono numeris ir elektroninio pašto numeris pasiteirauti (kontaktinis asmuo (-ys), galimi pareiškėjai, finansuotinos veiklos, paraiškos forma, dokumentai, kuriuos reikia pateikti (priedai), konkursui, numatyta skirti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto (toliau – valstybės biudžetas) lėšų suma, didžiausia ir mažiausia vienam projektui galima skirti valstybės biudžeto lėšų suma ir kita reikalinga informacija (reikalavimai) pareiškėjams.
10. Pareiškėjai pagal nustatytą formą (Savivaldybės aprašo 1 priedas) kompiuteriu, lietuvių kalba užpildytą paraišką ir pasirašytą pareiškėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas, bei patvirtintą antspaudu, jei pareiškėjas privalo turėti antspaudą, pateikia Savivaldybės administracijai. Pareiškėjas konkursui gali teikti tik vieną paraišką.
11. Pareiškėjas kartu su paraiška pateikia šių lietuvių kalba surašytų dokumentų (arba jų vertimą į lietuvių kalbą) kopijas:
11.1. pareiškėjo steigimo dokumento (pvz. nuostatų, įstatų, steigimo sutarties ir kt.) (religinės bendruomenės ir bendrijos gali pateikti Kanonų teisės kodekso ištrauką, kurioje būtų nurodyta, kad jos gali verstis atitinkama veikla);
11.4. jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas, – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu;
11.5. jeigu projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais), – bendradarbiavimo susitarimo / sutarties;
11.6. jeigu į projekto veiklas bus įtraukiami savanoriai, – laisvos formos pažymos apie planuojamą įtraukti savanorių skaičių ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytą pasižadėjimą atsiskaitant už projekto veiklų įgyvendinimą pateikti sutartis su projekto veiklose faktiškai dalyvavusiais savanoriais;
11.7. pagrindinio (-ių) projekto vykdytojo (-ų) kvalifikaciją, patirtį ir gebėjimus įgyvendinti planuojamą projektą patvirtinančių dokumentų (pvz.: gyvenimo aprašymo, mokslo baigimo diplomų, pažymėjimų);
12. Dokumentus, nurodytus Aprašo 11.1, 11.2, 11.3 papunkčiuose, pateikti privaloma. Dokumentus, nurodytus Aprašo 11.4, 11.5, 11.6 papunkčiuose, privaloma pateikti, jeigu projektas atitinka šiuose papunkčiuose nustatytas sąlygas. Savivaldybės aprašo 11.7–11.8 papunkčiuose nurodytų dokumentų neprivaloma pateikti.
13. Užregistruotos paraiškos perduodamos atsakingam (-iems) valstybės tarnautojui (-ams) ar darbuotojui (-ams), kuris (-ie) per 5 darbo dienas nuo paraiškų gavimo dienos patikrina gautas paraiškas ir įvertina, ar:
14. Atsakingas (-i) valstybės tarnautojas (-ai) ar darbuotojas (-ai) ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo paskutinės formaliųjų kriterijų įvertinimo dienos perduoda užregistruotas ir atitinkančias Savivaldybės aprašo 13.1–13.5 papunkčiuose nurodytiems kriterijams ir 6.1–6.3 papunkčiams paraiškas Sueigai. Atsakingas valstybės tarnautojas ar darbuotojas apie projektą (-us), kuris (-ie) neatitinka formaliojo (-iųjų) kriterijaus (-ų), Sueigą informuoja, pateikdamas suvestinę, kurioje nurodo projekto (-ų), kuris (-ie) neatitinka formaliojo (-iųjų) kriterijaus (-ų), atmetimo priežastis ir kitus susijusius dokumentus. Sueiga, įvertinusi atsakingo valstybės tarnautojo ar darbuotojo vadovaujantis šiuo punktu pateiktą informaciją (duomenis), pritaria arba nepritaria projekto (-ų) atmetimui.
Jeigu Sueiga nepritaria atsakingo valstybės tarnautojo ar darbuotojo siūlymui atmesti projektą (-us), šis projektas (-ai) grąžinamas (-i) atsakingam valstybės tarnautojui, kad jis iš naujo įvertintų projekto (-ų) atitiktį formaliesiems kriterijams, pateikiant motyvuotus argumentus, kodėl nepritariama projekto (-ų) atmetimui arba kodėl kyla pagrįstų abejonių dėl projekto (-ų) atmetimo.
Pakartotinai įvertinęs projekto (-ų) atitiktį formaliesiems kriterijams ir pakartotinai nustatęs, kad projektas (-ai) neatitinka formaliųjų kriterijų, atsakingas valstybės tarnautojas ar darbuotojas šio punkto pirmoje pastraipoje nustatyta tvarka informuoja Sueigą ir pakartotinai teikia siūlymą tokį projektą (-us) atmesti.
Pakartotinai įvertinęs projekto atitiktį formaliesiems kriterijams ir nustatęs, kad projektas atitinka formaliuosius kriterijus, atsakingas valstybės tarnautojas ar darbuotojas apie tai raštu ar elektroniniu paštu ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo tokio nustatymo dienos informuoja Sueigą, pateikdamas savo vertinimo argumentus.
15. Sueiga vertina, ar:
15.1. numatomos vykdyti veiklos atitinka Sueigų nustatytas prioritetines vykdytinas ir finansuotinas veiklas;
16. Vertinant projektus, papildomi balai skiriami, jeigu:
16.2. bendruomeninė organizacija yra sudariusi partnerystės sutartį su bent vienu partneriu, t.y. kita nevyriausybine organizacija ar religine bendruomene, bendrija;
17. Jeigu vertinant gautą paraišką ir dokumentus kyla neaiškumų, trūksta informacijos, galinčios turėti įtakos vertinant projektą, Sueigos pirmininkas apie tai informuoja atsakingą valstybės tarnautoją ar darbuotoją, kuris privalo raštu paprašyti pareiškėją paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją per 3 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo dienos. Jeigu kartu su paraiška nepateikti visi Savivaldybės apraše nurodyti privalomi pateikti dokumentai, atsakingas valstybės tarnautojas ar darbuotojas kreipiasi į pareiškėją nurodydamas jam pateikti privalomus dokumentus per 3 darbo dienas nuo nurodymo gavimo dienos.
18. Paraiškos atmetamos, projektai nevertinami ir lėšos jiems neskiriamos, jeigu:
18.2. paraišką pateikė pareiškėjas, kuris nepatenka į subjektų, turinčių teisę teikti paraiškas, grupę;
18.3. pareiškėjas per 3 darbo dienas nepateikė visų reikalaujamų dokumentų ir (ar) nepateikė paaiškinimų, patikslinimų;
19. Prieš vertindami paraiškas, pirmojo posėdžio metu Sueigos nariai pasirašo konfidencialumo pasižadėjimus viešai neskelbti ir neplatinti su projektų vertinimu susijusios informacijos (Savivaldybės aprašo 4 priedas), taip pat nešališkumo deklaracijas (Savivaldybės aprašo 3 priedas) dėl objektyvių sprendimų priėmimo ir viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo. Nepasirašius minėtų dokumentų, draudžiama dalyvauti Sueigos posėdžiuose, svarstant klausimus dėl pateiktų projektų vertinimo ir atrankos. Sueigos narys privalo nusišalinti nuo paraiškos vertinimo, jei turi svarstyti organizacijos, kurios narys ir (arba) darbuotojas jis yra, paraišką. Sueigos narys taip pat turi nusišalinti nuo paraiškos vertinimo ir balsavimo, jeigu jis turi svarstyti paraišką organizacijos, kurios narys ir (arba) darbuotojas yra asmuo, su kuriuo jis yra susijęs artimos giminystės, svainystės, santuokos, globos ar rūpybos ryšiais. Jeigu Sueigos narys nenusišalina, Sueiga priima sprendimą dėl jo nušalinimo. Sueigos posėdžiuose, kuriuose vertinami ir svarstomi pateikti projektai Priemonei įgyvendinti, stebėtojų teisėmis turi teisę dalyvauti savivaldybių nevyriausybinių organizacijų tarybų atstovai ir kiti suinteresuoti asmenys, kurie taip pat pasirašo konfidencialumo pasižadėjimus (Savivaldybės aprašo 5 priedas).
20. Vertintinus projektus Sueigos nariams paskirsto Sueigos pirmininkas. Vieną projektą vertina ne mažiau kaip 2 nariai. Jeigu vieną projektą vertino 2 Sueigos nariai ir jų vertinimas skiriasi daugiau kaip 20 balų ir (arba) vienas iš narių nusprendė skirti finansavimą, o kitas – neskirti, taip pat jeigu 2 Sueigos narių projektui įgyvendinti siūloma suma skiriasi daugiau nei 25 proc., Sueigos pirmininkas paskiria trečiąjį narį tokiam projektui įvertinti. Sueigos nariai projektus vertina užpildydami vertinimo anketą (Savivaldybės aprašo 6 priedas).
Jeigu aukščiau nurodytais atvejais projektui įvertinti paskiriamas trečiasis Sueigos narys, jo siūlymas dėl projekto įvertinimo pateikiamas Sueigai, kuri, įvertinusi trečiojo nario, vertinusio projektą, siūlymus, pritaria arba nepritaria jo skirtam balui ir (arba) šio nario išvadai dėl projekto finansavimo ar nefinansavimo.
21. Sueiga įvertina projektus, apskaičiuodama kiekvienam projektui Sueigos narių skirtų balų vidurkį, ir reitinguoja projektus balų mažėjimo tvarka. Lėšos skiriamos tiems projektams, kurie surinko daugiausia balų ir kuriems užteko konkursui įgyvendinti numatytų valstybės biudžeto lėšų. Jeigu projektai pagal turinį ir prioritetą įvertinami vienodai, pirmenybė teikiama projektui, kurio projekto vykdytojo darbo užmokesčio, įskaitant socialinio draudimo įmokas, išlaidų dalis mažesnė. Jei projektai pagal turinį ir prioritetą įvertinami vienodai (surenka vienodą balų skaičių), pirmenybė teikiama projektams, pagal projektų, pateiktų nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ konkursui, vertinimo atrankos kriterijų eiliškumą, o jeigu projektai vienodai įvertinti pagal šį prioritetinį kriterijų, pirmenybė suteikiama projektams, surinkusiems daugiau balų pagal kitą iš eilės nurodytą prioritetinį kriterijų. Projektai turi būti įvertinti per 20 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos. Sueigos pirmininkas, atsižvelgdamas į gautų projektų kiekį ir apimtį, gali terminą sutrumpinti arba pratęsti iki 10 kalendorinių dienų.
22. Sueigų sprendimai dėl atrinktos (-ų) labiausiai atitinkančios (-ių) bendruomenės narių (gyventojų) socialinius poreikius ir interesus paraiškos (-ų), įformintos protokolu, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po įvykusio posėdžio pateikiami Savivaldybės administracijai. Savivaldybės administracijos direktorius ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo Sueigos sprendimo gavimo dienos priima sprendimą dėl atrinkto (-ų) labiausiai atitinkančio (-ių) bendruomenės narių (gyventojų) socialinius poreikius ir interesus projekto (-ų) finansavimo. Savivaldybės administracijos direktorius privalo nurodyti savo sprendimų priėmimo motyvus.
Atsakingas valstybės tarnautojas ar darbuotojas per 2 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimo dėl atrinkto (-ų) labiausiai atitinkančio (-ių) bendruomenės narių (gyventojų) socialinius poreikius ir interesus projekto (-ų) finansavimo priėmimo paskelbia viešai informaciją apie laimėtoją (-us) Savivaldybės ir atitinkamos seniūnijos interneto svetainėse, skelbimų lentose.
23. Skundus dėl galimai pažeistos pateiktos (-ų) paraiškos (-ų) vertinimo ir atrankos procedūros nagrinėja Savivaldybės administracija. Institucijų sprendimai, veiksmai ir neveikimas gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo ir Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymų nustatyta tvarka.
24. Su organizacija (-omis) (projektų vykdytojais), kurių paraiškose nurodytos veiklos, Sueigos nuomone, geriausiai atitinka bendruomenės narių (gyventojų) socialinius poreikius ir interesus ir kurių projektams skirtas finansavimas, Savivaldybės administracijos direktorius arba jo įgaliotas asmuo ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sprendimo priėmimo dienos pasirašo Valstybės biudžeto lėšų naudojimo projektui įgyvendinti sutartį (-is) (toliau – Projekto įgyvendinimo sutartis).
25. Visi Sueigos priimti sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo Sueigos pirmininkas ir sekretorius. Sueigos posėdžiai yra atviri.
III SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMAS, NAUDOJIMAS, STEBĖSENA IR KONTROLĖ
27. Savivaldybei Priemonei įgyvendinti skirtos lėšos Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu Aprašo 50.1 papunkčio nustatytais terminais paskirstomos Savivaldybės aprašo 4 punkte nurodytos teritorijos gyventojų bendruomeninei veiklai stiprinti. Vienai seniūnijai skiriama ne mažiau kaip 500 Eur, likusi suma padalijama visoms seniūnijoms pagal kiekvienos seniūnijos deklaravusių gyventojų skaičių, remiantis valstybės įmonės Registrų centro einamųjų metų sausio 1 d. pateiktais duomenimis. Apie sprendimą dėl konkrečioje teritorijoje, kurios gyventojų bendruomeninei veiklai stiprinti skiriamas finansavimas, Savivaldybės administracija raštu ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo skirti lėšas priėmimo dienos informuoja seniūnijas.
Savivaldybės administracija, atsižvelgdama į Priemonei įgyvendinti skirtas lėšas, iki 2 proc. šių lėšų gali skirti Priemonei administruoti, t. y. atsakingo (-ų) valstybės tarnautojo(-ų) ar darbuotojo (-ų) darbo užmokesčiui, įskaitant gyventojų pajamų ir socialinio draudimo įmokas bei įmokas į Garantinį fondą, atliekant papildomas funkcijas, susijusias su Priemonės įgyvendinimu.
28. Tinkamomis finansuoti laikomos išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimu patvirtintos veiklos, tenkinančios socialinius gyvenamųjų vietovių bendruomenių narių (gyventojų) poreikius:
28.1. socialinė veikla, skirta socialiai pažeidžiamiems bendruomenės nariams (gyventojams) ir (ar) jų grupėms (labdaros ir paramos akcijų organizavimas, sukakusių senatvės pensijos amžių, nustatytą Lietuvos Respublikos valstybinių socialinio draudimo pensijų įstatymo 21 straipsnio 1 dalyje, vienišų asmenų, kuriems reikalinga pagalba, lankymas, pagalbos nuo priklausomybių ar kitų socialinių problemų kenčiantiems asmenims bei jų artimiesiems grupių organizavimas, renginių ir kitų priemonių, skatinančių socialinę atskirtį patiriančių asmenų ir grupių įsitraukimą į bendruomenės gyvenimą, organizavimas);
28.2. vaikų ir jaunimo (14–29 metų) laisvalaikio užimtumas (renginių, stovyklų ir kitų prasmingo vaikų ir jaunimo laisvalaikio užimtumo veiklų organizavimas, skatinantis asmeninių ir socialinių gebėjimų ugdymą);
28.3. kultūrinė ir švietėjiška veikla (priemonių, skatinančių kūrybiškumą, saviraišką ir vietos gyventojų išprusimą, organizavimas, gyvenamosios vietovės bendruomenei telkti ir jos tapatybei reikšmingų leidinių leidyba, kitos panašios veiklos);
28.4. sporto ir sveikatinimo veikla (sportuojančių gyvenamosios vietovės bendruomenės narių telkimas, sporto varžybų ir treniruočių organizavimas, sveikai gyvensenai propaguoti skirtų renginių, teminių užsiėmimų ir mokymų organizavimas);
28.5. bendruomenės sutelktumą ir gyvenimo kokybę gerinanti veikla (pilietinių iniciatyvų (bendruomenės forumų), skatinančių vietos gyventojus kelti ir spręsti vietos bendruomenei svarbius klausimus, bendruomenines organizacijas ir vietos valdžios institucijas bendradarbiauti, organizavimas ir savanoriškos veiklos organizavimas);
28.6. bendruomenės akcijos ir iniciatyvos, skirtos viešųjų erdvių ir aplinkos kokybei gerinti (parkų, sporto ir poilsio aikštelių, vaikų žaidimų aikštelių, kitų vietos bendruomenės teritorijoje esančių poilsio ir rekreacijos vietų tvarkymas ir atnaujinimas, viešo naudojimo patalpų pritaikymas bendruomenės poreikiams) (ne daugiau kaip 20 proc. ilgalaikiam materialiniam turtui įsigyti nuo projektui įgyvendinti skirtos sumos).
29. Finansuojant projektus, tinkamomis išlaidomis laikomos:
29.1. projekto administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 30 proc. projektui įgyvendinti skirtų lėšų):
29.1.1. projekto vadovo darbo užmokestis, įskaitant gyventojų pajamų ir socialinio draudimo įmokas bei įmokas į Garantinį fondą;
29.1.2. asmens, tvarkančio buhalterinę apskaitą, darbo užmokestis, įskaitant gyventojų pajamų ir socialinio draudimo įmokas bei įmokas į Garantinį fondą (kai paslauga nėra perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens);
29.1.3. atlyginimas už buhalterinės apskaitos paslaugas (kai paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens);
29.1.4. ryšio paslaugų (interneto, fiksuoto ir (ar) mobiliojo ryšio (neviršijant 15 Eur vienam projekto vadovui, vykdytojui ar už buhalterinę apskaitą atsakingam asmeniui per mėnesį), pašto išlaidos;
29.2. projekto įgyvendinimo išlaidos:
29.2.1.projekto vykdytojo (-ų) darbo užmokestis, įskaitant gyventojų pajamų ir socialinio draudimo įmokas bei įmokas į Garantinį fondą;
29.2.2. komandiruočių (išskyrus tarptautines) išlaidos (kelionių bilietai, apgyvendinimas, dienpinigiai ir kt.) projekto vadovui, vykdytojui (-ams) ir (ar) už buhalterinę apskaitą atsakingam asmeniui;
29.2.3.išlaidos paslaugoms:
29.2.3.1.teikiamoms pagal atlygintinų paslaugų, autorines sutartis (ne daugiau kaip 25 Eur už 1 val.);
29.2.6. išlaidos savanoriškai veiklai organizuoti Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatyme nustatyta tvarka;
29.2.8. ilgalaikiam turtui, kurio vertė 500 eurų ir didesnė, kaip tai reglamentuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. birželio 10 d. nutarimas Nr. 564 „Dėl Minimalios ilgalaikio materialiojo turto vertės nustatymo ir ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) minimalių ir maksimalių ekonominių normatyvų viešojo sektoriaus subjektams sąrašo patvirtinimo“, įsigyti, kai projekte numatyta vykdyti Savivaldybės aprašo 28.6 papunktyje nurodytą veiklą. Išlaidos, skirtos ilgalaikiam turtui įsigyti, gali sudaryti ne daugiau kaip 20 proc. nuo projektui įgyvendinti skirtų lėšų;
30. Lėšos negali būti naudojamos:
30.5. veikloms, kurios:
30.5.2. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais išreiškia nepagarbą tautiniams Lietuvos valstybės simboliams;
31. Visos projekto vykdytojo įgyvendinamos veiklos turi būti vykdomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
32. Valstybės biudžeto lėšos, pervestos Savivaldybei Priemonei įgyvendinti, turi būti laikomos banke ar kitoje kredito ar mokėjimo įstaigoje, užtikrinama atskira šių lėšų apskaita nuo kitų toje sąskaitoje esančių lėšų, užtikrinamas racionalus jų naudojimas. Lėšos privalo būti naudojamos tik projekto įgyvendinimo sutartyje nurodytai veiklai.
33. Savivaldybės administracija:
33.1. kartu su Socialinių paslaugų priežiūros departamentu prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Socialinių paslaugų priežiūros departamentas) sudaro Priemonei įgyvendinti skirtų valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis);
33.2. Savivaldybės tarybai patvirtinus Savivaldybės tvarkos aprašą, per 10 darbo dienų nuo patvirtinimo pateikia jį Socialinių paslaugų priežiūros departamentui;
33.3. parengia ir teikia Savivaldybės administracijos direktoriui tvirtinti Projekto įgyvendinimo sutarties formą ir jos priedus, projekto įgyvendinimo ataskaitų formas ir kitus su programos vykdymu ir įgyvendinimu susijusius dokumentus;
33.5. paveda seniūnams padėti organizuoti Sueigas ir užtikrinti Sueigų priimtų sprendimų, įgyvendinamų projektų viešinimą, dalyvauti vykdant įgyvendinamų projektų stebėseną;
33.7. esant poreikiui konsultuojasi su Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – Ministerija) dėl Savivaldybės tvarkos aprašo ir jo pakeitimo projekto rengimo;
33.8. paskiria atsakingą Savivaldybės padalinį konsultuoti Sueigas, pareiškėjus ir projektų vykdytojus su Priemonės įgyvendinimu susijusiais klausimais, renka ir registruoja paraiškas, sudaro projekto įgyvendinimo sutartis su organizacijomis, kiekvieną ketvirtį perveda jiems lėšas projektui (-ams) įgyvendinti, esant būtinybei, tikslina projekto (-ų) įgyvendinimo sąmatą (-as) su projektų vykdytojais, kiekvieną ketvirtį renka projekto veiklos ir lėšų panaudojimo ataskaitas;
33.9. viešina Sueigos ir Savivaldybės administracijos direktoriaus priimtus sprendimus, susijusius su Priemonei įgyvendinti skirtu konkursu, t.y. viešai skelbia Savivaldybės interneto svetainėje, atitinkamos seniūnijos interneto svetainėje (esant galimybei) ir skelbimų lentose visas paraiškas pateikusias organizacijas, projektą vykdyti atrinktą (-as) organizaciją (-as), kiekvieno projekto vykdytojo planuojamą veiklą ir kiekvienam projekto vykdytojui skiriamą lėšų sumą, Sueigos skirtus balus, vykdo Priemonės įgyvendinimo stebėseną;
33.10. atsiskaito Socialinių paslaugų priežiūros departamentui dėl Priemonei įgyvendinti skirtų valstybės biudžeto lėšų panaudojimo Sutartyje nustatyta tvarka;
33.11. atsako už informacijos ir Socialinių paslaugų priežiūros departamentui pateiktų dokumentų teisingumą, tikslumą, pateikimą laiku, gautų valstybės biudžeto lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą;
33.12. užtikrina, kad projektams skirtomis lėšomis nebūtų finansuojamos išlaidos, kurios yra finansuojamos iš kitų finansavimo šaltinių;
33.13. tikrina, ar projektui (-ams) įgyvendinti skirtos lėšos naudojamos laikantis Projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytų įsipareigojimų;
33.14. nepanaudotas Priemonei įgyvendinti skirtas lėšas grąžina ne vėliau kaip iki kitų po ataskaitinių metų sausio 5 d. (įskaitytinai) į Sutartyje nurodytą Socialinių paslaugų priežiūros departamento sąskaitą, mokėjimo paskirtyje nurodydama, kurių metų lėšos grąžinamos, programos ir Priemonės kodą, finansavimo šaltinį, valstybės funkciją, ekonominės klasifikacijos straipsnį, grąžinamą sumą;
33.15. ne pagal paskirtį panaudotas Priemonei įgyvendinti skirtas lėšas Socialinių paslaugų priežiūros departamento nustatytais terminais grąžina į Sutartyje nurodytą Socialinių paslaugų priežiūros departamento sąskaitą, mokėjimo paskirtyje nurodydama, kurių metų lėšos grąžinamos, programos ir Priemonės kodą, finansavimo šaltinį, valstybės funkciją, ekonominės klasifikacijos straipsnį, grąžinamą sumą;
33.16. už valstybės biudžeto lėšas gautas palūkanas, pasibaigus ataskaitiniams metams, iki kitų metų sausio 5 d. (įskaitytinai), perveda į Sutartyje nurodytą Socialinių paslaugų priežiūros departamento sąskaitą, nurodydama, kurių metų lėšos grąžinamos, programos ir Priemonės kodą, finansavimo šaltinį, valstybės funkciją, ekonominės klasifikacijos straipsnį ir grąžinamą sumą;
33.17. paraiškas, kurios nebuvo atrinktos finansuoti, saugo vienus metus, kitas – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Konkursui pasibaigus, paraiškos pareiškėjams negrąžinamos;
34. Savivaldybės nevyriausybinių organizacijų taryba:
34.1. gali dalyvauti Savivaldybės tarybos posėdžiuose, kuriuose svarstomas ir tvirtinamas Savivaldybės aprašo projektas, teikia savo siūlymų dėl Savivaldybės aprašo projekto tobulinimo;
34.3. gali organizuoti projektų vertinimą ir atranką, jeigu:
34.3.2. iki daugiau kaip pusės tos seniūnijos seniūnaičių kadencijos pabaigos liko ne daugiau nei du mėnesiai nuo viešo paskelbimo apie Konkursą Savivaldybės ir atitinkamos seniūnijos interneto svetainėse (esant galimybei) bei skelbimų lentose dienos ir jie nespės užbaigti einamųjų metų projektų vertinimo bei atrankos procedūrų.
35. Projektų vykdytojai:
35.1. su Savivaldybės administracija sudaro Projekto įgyvendinimo sutartį, įgyvendina projektą ir kiekvieną ketvirtį teikia Savivaldybės administracijai Projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytos formos ataskaitas (veiklos ir lėšų panaudojimo), kartu pateikdami sutartis su savanoriais, dalyvavusiais įgyvendinant projekto veiklas;
35.2. prieš teikdami Savivaldybės administracijai galutines projekto įgyvendinimo ataskaitas, numatytas projekto įgyvendinimo sutartyse, pristato Sueigai projekto (-ų) įgyvendinimo rezultatus;
35.3. atsako už gautų valstybės biudžeto lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą ir lėšų panaudojimą pagal tikslinę paskirtį;
35.4. užtikrinti, kad visi su Priemonės įgyvendinimu susiję viešieji pirkimai būtų vykdomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu. Kiti pirkimai, kurie finansuojami iš valstybės, savivaldybių biudžetų, Europos Sąjungos lėšų, turi būti vykdomi teisėtai, ekonomiškai, efektyviai ir rezultatyviai;
35.5. Savivaldybės aprašo nustatyta tvarka viešina informaciją apie planuojamas vykdyti ir vykdomas veiklas Savivaldybės interneto svetainėje, atitinkamos seniūnijos interneto svetainėse (esant galimybei), skelbimo lentose ir savo interneto svetainėje, jeigu ją turi;
35.6. gautas projektui įgyvendinti lėšas laiko banke ar kitoje kredito ar mokėjimo įstaigoje, užtikrina, kad jos būtų apskaitomos atskirai nuo kitų toje sąskaitoje esančių lėšų, ir vadovaujasi racionalaus valstybės biudžeto lėšų naudojimo principu;
35.7. raštu informuoja Savivaldybės administraciją ir atitinkamos teritorijos Sueigą, kad projekte numatytos veiklos nutraukiamos, sustabdomos arba panaikinamos, ir iki šiame papunktyje nurodyto pranešimo pateikimo dienos Savivaldybės administracijai pateikia Projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytos formos ataskaitas apie projekto įgyvendinimą, grąžina projektui įgyvendinti gautas nepanaudotas ar ne pagal paskirtį panaudotas lėšas;
36. Priemonės įgyvendinimo vertinimo kriterijai:
36.1. įgyvendinta ne mažiau kaip 90 proc. veiklų, kurioms Sueigos siūlymu finansavimas skirtas iš Priemonei įgyvendinti skirtų lėšų;
Priedo pakeitimai:
Nr. T-383, 2018-07-24, paskelbta TAR 2018-07-25, i. k. 2018-12348
Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomenės
veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano
įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę
veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Kauno miesto
savivaldybėje tvarkos aprašo
1 priedas
(Paraiškos forma)
________________________________________________________________
(paraišką teikiančios organizacijos pavadinimas)
________________________________________________________________
(juridinio asmens kodas, adresas, tel. nr., el. paštas)
___________________ savivaldybės administracijai
_____ m. Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ paraiška
_______________ Nr. __________
(data)
1. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ
1.1. Pareiškėjo pavadinimas |
|
1.2. Pareiškėjo teisinė forma |
|
1.3. Juridinio asmens kodas |
|
1.4. Narių skaičius |
|
1.5. Pareiškėjo vadovas / įgaliotas asmuo (vardas ir pavardė, tel. nr., el. paštas) |
|
1.6. Kontaktinis asmuo / projekto vadovas (vardas ir pavardė, tel. nr., el. paštas) |
|
1.7. Organizacijos projektų, finansuojamų iš iš valstybės biudžeto, įgyvendinimo patirtis (išvardyti per pastaruosius trejus metus iki paraiškos pateikimo vykdytus projektus, nurodant finansavimo šaltinį, skirtą sumą, projekto pavadinimą ir vykdymo metus) |
2. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ
2.1. Projekto pavadinimas |
|
2.2. Projektui įgyvendinti prašoma suma (eurais) |
|
2.3. Projekto įgyvendinimo trukmė, projekto vykdymo vieta |
|
2.4. Projekto partneriai (jei jų yra), jų kontaktai |
3. PROJEKTO APRAŠYMAS
3.1. Esamos padėties aprašymas (problemos įvardijimas, pagrindimas, siūlomi sprendimo būdai)
|
3.2. Projekto tikslas ir uždaviniai (aprašyti, ko siekiama projekto veiklomis)
|
3.3. Trumpas projekto aprašymas (detalizuoti, kaip bus įgyvendinamas numatytas tikslas ir uždaviniai)
|
3.4. Tikslinė projekto grupė, projekto dalyviai, savanorių skaičius (apibūdinti, į kokią asmenų grupę orientuojamasi įgyvendinant projekto veiklas, pvz.: konkrečios bendruomenės nariai; konkrečioje bendruomenėje gyvenantys socialinę atskirtį patiriantys asmenys ir pan., kiek dalyvių planuojama įtraukti per įvairias veiklas)
|
3.5. Projekto atitiktis išplėstinės seniūnaičių sueigos patvirtintoms prioritetinėms finansuotinoms veikloms
|
3.6. Papildomų balų skyrimas (jei pareiškėjas atitinka kriterijų (-us), nurodytą (-us) Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašo (toliau – Aprašas) 13 punkte, už kurį (-iuos) gali būti skiriami papildomi balai, turi būti pildoma ši lentelė, pateikiant atitikties atitinkamam kriterijui pagrindimą (pagrindimo skiltis lentelėje pildoma, jei pareiškėjas atitinka tam tikrą kriterijų)
Atitiktis kriterijams, nurodytiems Aprašo 13 punkte, už kuriuos gali būti skiriami papildomi balai |
Pažymėti, kurį iš įvardytų kriterijų atitinka pareiškėjas arba projektas (X) |
Pagrindimas |
Projektą pateikė bendruomeninė organizacija |
||
Bendruomeninė organizacija yra sudariusi partnerystės sutartį su bent vienu partneriu, t. y. kita nevyriausybine organizacija ar religine bendruomene ir bendrija |
||
Į projekto veiklų įgyvendinimą įtraukti savanoriai |
||
Projektu siekiama padėti įvairią socialinę atskirtį patiriantiems asmenims |
||
Į projekto veiklų įgyvendinimą įtraukiami jauni žmonės (14–29 m.) |
3.7. Laukiami rezultatai ir nauda tikslinei grupei įgyvendinus projektą (aprašyti, ką norima pasiekti įgyvendinant projekte numatytas veiklas bei kaip tai paveiks tikslinę projekto grupę, t. y. kaip veiklos prisidės prie tikslinės projekto grupės gerovės didinimo. Išskirti kiekybinius ir kokybinius rezultatus)
|
4. PROJEKTO VEIKLŲ ĮGYVENDINIMO PLANAS
Veiklos pavadinimas |
Planuojama veiklos vykdymo pradžia ir pabaiga |
Planuojama vykdymo vieta |
Planuojamos veiklos atsakingas (-i) vykdytojas (-ai)
|
Veiklos aprašymas (planuojamas dalyvių, savanorių skaičius, veiklos metodai ir kita), kokybiniai ir kiekybiniai vertinimo kriterijai |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
5. DETALI PROJEKTO ĮGYVENDINIMO SĄMATA
Eil. Nr. |
Veikla (pagal paraiškos 4 punktą) |
Išlaidų rūšis |
Mato vieneto pavad. |
Kiekis |
Vieneto kaina, Eur |
Prašoma suma, Eur |
|||
I. |
Projekto administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 30 proc. projektui skirtų lėšų)* |
||||||||
1. |
1 veikla |
||||||||
1.1. |
|
||||||||
1.2. |
|
||||||||
2. |
2 veikla |
|
|
||||||
2.1. |
|
|
|
||||||
2.2. |
|
|
|
||||||
Iš viso |
|||||||||
II. |
Projekto įgyvendinimo išlaidos |
||||||||
1. |
1 veikla |
||||||||
1.1. |
|
||||||||
|
|
||||||||
2. |
2 veikla |
||||||||
2.1. |
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
Iš viso |
||||||||
|
IŠ VISO |
||||||||
|
|||||||||
* Planuojant išlaidas vadovautis Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Kauno miesto savivaldybėje tvarkos aprašo 28 ir 29 punktais
6. PROJEKTO SKLAIDA IR VIEŠINIMAS (priemonės, būdai, mastas)
|
7. PROJEKTO VEIKLŲ TĘSTINUMAS (pateikti trumpą aprašymą, jeigu projekto veiklas planuojama įgyvendinti ir pasibaigus projektui)
|
8. PAGRINDINIO (-IŲ) PROJEKTO VYKDYTOJO (-Ų) KVALIFIKACIJA, PATIRTIS IR GEBĖJIMAI ĮGYVENDINTI PLANUOJAMĄ PROJEKTĄ BEI KITI PROJEKTO ĮGYVENDINIMĄ UŽTIKRINSIANTYS IŠTEKLIAI
|
9. PRIDEDAMI DOKUMENTAI
Dokumento pavadinimas |
Egz. skaičius |
Lapų skaičius |
Pareiškėjo steigimo dokumentų (nuostatų, įstatų, steigimo sutarties) kopija |
||
Organizacijos vykdytos veiklos paskutinių dvejų kalendorinių metų ataskaita |
||
Jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalas ar tinkamai patvirtinta jo kopija |
||
Asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašyta deklaracija |
|
|
Pagrindinio (-ių) projekto vykdytojo (-ų) kvalifikaciją, patirtį ir gebėjimus įgyvendinti planuojamą projektą pagrindžiantys dokumentai (pvz., gyvenimo aprašymas, mokslo baigimo diplomai, pažymėjimai ir kt.) |
|
|
Organizacijos narių sąrašas |
||
Jeigu projektas įgyvendinamas kartu su partneriu – bendradarbiavimo susitarimo, sutarties kopija |
||
Jeigu į projekto veiklas bus įtraukiami savanoriai, - laisvos formos pažyma apie planuojamų įtraukti savanorių skaičių ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytas pasižadėjimas atsiskaitant už projekto veiklų įgyvendinimą pateikti sutarčių su projekto veiklose faktiškai dalyvavusiais savanoriais, kopijas |
||
Kiti pareiškėjo pageidavimu pateikiami dokumentai |
Pareiškėjo vadovas ar įgaliotas asmuo ________________ _______________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
Priedo pakeitimai:
Nr. T-383, 2018-07-24, paskelbta TAR 2018-07-25, i. k. 2018-12348
Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomenės
veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano
įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę
veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Kauno miesto
savivaldybėje tvarkos aprašo
2 priedas
(Deklaracijos forma)
DEKLARACIJA
(data)
Aš, _____________________________________________________, veikiantis (-i)
(vardas ir pavardė)
pareiškėjo _______________________________________________________ vardu, patvirtinu,
(pareiškėjo pavadinimas)
kad nėra toliau nurodytų aplinkybių:
1. Pareiškėjas nėra sudaręs taikos sutarties su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklos.
2. Asmuo, turintis teisę veikti pareiškėjo vardu, neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo už nusikaltimus, numatytus Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso XXXIII skyriuje (nusikaltimai valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams), taip pat už nusikaltimus, numatytus Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 205 straipsnyje (Apgaulingas pareiškimas apie juridinio asmens veiklą), 206 straipsnyje (Kredito, paskolos ar tikslinės paramos panaudojimas ne pagal paskirtį ar nustatytą tvarką), 207 straipsnyje (Kreditinis sukčiavimas), 219 straipsnyje (Mokesčių nesumokėjimas), 220 straipsnyje (Neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimas), 222 straipsnyje (Apgaulingas apskaitos tvarkymas) bei 223 straipsnyje (Aplaidus apskaitos tvarkymas).
3. Pareiškėjas paraiškoje arba jo prieduose nepateikė klaidinančios arba melagingos informacijos.
4. Pareiškėjas per paskutinius trejus metus iki paraiškos pateikimo Savivaldybės administracijai dienos nebandė gauti konfidencialios informacijos arba daryti įtakos Savivaldybės institucijų valstybės tarnautojams ir (arba) darbuotojams, išplėstinės seniūnaičių sueigos nariams.
5. Pareiškėjas turi pakankamus žmogiškuosius išteklius ir tinkamus administracinius gebėjimus įgyvendinti projektą.
6. Pareiškėjas nėra neatsiskaitęs už ankstesniais metais iš savivaldybės ar valstybės biudžeto gautų lėšų panaudojimą ir (arba) gautų lėšų nėra panaudojęs ne pagal tikslinę paskirtį.
Man yra žinoma, kad šioje deklaracijoje nurodžius klaidinančią ar melagingą informaciją, vadovaujantis Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašo 59.5 papunkčiu, sudaryta valstybės biudžeto lėšų naudojimo projektui įgyvendinti pagal Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonę „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ sutartis bus vienašališkai nutraukta.
Patvirtinu, kad kartu su paraiška pateikti dokumentai, taip pat dokumentų užsienio kalba vertimai yra tikri.
___________________________ ________________________________ (pareiškėjo vadovo ar jo (parašas) (vardas ir pavardė )
įgalioto asmens pareigų pavadinimas)
Priedo pakeitimai:
Nr. T-383, 2018-07-24, paskelbta TAR 2018-07-25, i. k. 2018-12348
Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės
veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano
įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę
veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Kauno miesto
savivaldybėje tvarkos aprašo
3 priedas
(Nešališkumo deklaracijos forma)
NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA DĖL OBJEKTYVIŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO IR VIEŠŲJŲ IR PRIVAČIŲ INTERESŲ KONFLIKTO VENGIMO
(data)
Aš, ________________________ , būdamas (-a) išplėstinės seniūnaičių sueigos narys (-ė)
(vardas, pavardė)
ar sekretorius (-e), vertindamas (-a) Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašo nustatyta tvarka organizuotam konkursui pateiktus projektus:
1. pasižadu savo pareigas atlikti objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-i) įstatymų viršenybės, skaidrumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo principais;
2. pasižadu informuoti išplėstinės seniūnaičių sueigos pirmininką arba seniūną (kai nusišalina išplėstinės seniūnaičių sueigos pirmininkas) apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje, jei man dalyvaujant, rengiant, svarstant ar priimant išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimus:
2.1. šiose procedūrose dalyvauja asmenys, iš kurių aš ar man artimi asmenys gauna bet kokios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;
2.2. aš ar man artimi asmenys yra procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas ar valdymo organo narys;
3. jei paaiškėtų, kad mano dalyvavimas rengiant, svarstant ar priimant išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimus gali sukelti interesų konfliktą, pasižadu nedelsdamas (-a) informuoti apie tai išplėstinės seniūnaičių sueigos pirmininką arba seniūną (kai nusišalina išplėstinės seniūnaičių sueigos pirmininkas) ir nusišalinti nuo sprendimo priėmimo procedūros.
Žinau, kad kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
______________________ ____________________ ______________ (nurodomos pareigos (parašas) (vardas ir pavardė)
Papildyta priedu:
Nr. T-383, 2018-07-24, paskelbta TAR 2018-07-25, i. k. 2018-12348
Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės
veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano
įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę
veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Kauno miesto
savivaldybėje tvarkos aprašo
4 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)
PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI KONKURSO INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS
(data)
Aš, ________________________________ , būdamas (-a) išplėstinės seniūnaičių sueigos
(vardas, pavardė)
narys (-ė) ar sekretorius (-ė), vertindamas (-a) Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašo nustatyta tvarka organizuotam konkursui pateiktus projektus:
PASIŽADU:
saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, esant išplėstinės seniūnaičių sueigos nariui (-ei);
man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims konfidencialios informacijos;
nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų;
savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimą, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Savivaldybės administracijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) ir mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
______________________ ______________ _____________________
(nurodomos pareigos (parašas) (vardas ir pavardė)
išplėstinėje seniūnaičių sueigoje)
Papildyta priedu:
Nr. T-383, 2018-07-24, paskelbta TAR 2018-07-25, i. k. 2018-12348
Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomenės
veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano
įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę
veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Kauno miesto
savivaldybėje tvarkos aprašo
5 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI KONKURSO INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS
(data)
Aš, _______________, būdamas (-a) Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašo nustatyta tvarka organizuotam konkursui pateiktų projektų išplėstinės seniūnaičių sueigos posėdžio stebėtoju (-a) ar savivaldybės įstaigos valstybės tarnautoju ar darbuotoju, atsakingu už Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimą Kauno miesto savivaldybėje,
PASIŽADU:
1. saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, stebint išplėstinės seniūnaičių sueigos posėdį;
2. savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgysiu dalyvaudamas (-a) išplėstinės seniūnaičių sueigos posėdyje, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
_____________________ ______________________ ______________ (nurodoma posėdyje (parašas) (vardas ir pavardė)
dalyvaujančio asmens teisinė
padėtis)
Papildyta priedu:
Nr. T-383, 2018-07-24, paskelbta TAR 2018-07-25, i. k. 2018-12348
Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomenės
veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano
įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę
veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Kauno miesto
savivaldybėje tvarkos aprašo
6 priedas
(Vertinimo anketos forma)
PROJEKTO, PATEIKTO NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR BENDRUOMENINĖS VEIKLOS STIPRINIMO 2017–2019 METŲ VEIKSMŲ PLANO ĮGYVENDINIMO 2.3 PRIEMONĖS „REMTI BENDRUOMENINĘ VEIKLĄ SAVIVALDYBĖSE“ KONKURSUI, VERTINIMO ANKETA
Pareiškėjo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Projekto sąlyginis numeris |
|
Išplėstinės seniūnaičių sueigos narys |
|
Vertinimo data |
Aplinkybės |
Vertinimo kriterijai |
Skiriamų balų ribos |
Skiriami balai |
Skiriamo balo pagrindimas (pvz., skiriamas mažesnis balas, nes yra viršyta maksimali vienam projektui galimų skirti lėšų suma; prašoma lėšų veiklai, kurios nėra veiklų plane ir pan.) |
1. Įgyvendinant projektą sprendžiama problema, siekiami tikslai, uždaviniai, rezultatai, vykdomos veiklos ir jų tęstinumas (Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašo (toliau – Aprašas) 1 priedo 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.7 papunkčiai, 4 ir 7 punktai) |
Ar aiškiai suformuluota problema ir pagrįsti bei pasirinktos tikslinės grupės poreikius atitinkantys projekto tikslai, uždaviniai, veiklos ir rezultatai, numatytas projekto tęstinumas? |
(Nurodyti balų, skiriamų už atitiktį vertinimo kriterijams, ribas, pavyzdžiui, 0 – ne, 10–19 – iš dalies, 20 – taip) |
||
2. Papildomas balas gali būti skiriamas, jeigu: (Aprašo 13 punktas, Aprašo 1 priedo 3.6 papunktis) |
Projektą įgyvendins bendruomeninė organizacija |
(Nurodyti balų, skiriamų už atitiktį vertinimo kriterijams, ribas, pavyzdžiui, 0 – ne, 10 – taip) |
||
Bendruomeninė organizacija yra sudariusi partnerystės sutartį su kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis (įskaitant religines bendruomenes ir bendrijas): ● Projektas įgyvendinamas su trimis ir daugiau partnerių ● Projektas įgyvendinamas su dviem partneriais ● Projektas įgyvendinamas su vienu partneriu |
(Nurodyti balų, skiriamų už atitiktį vertinimo kriterijams, ribas, pavyzdžiui: Projektas įgyvendinamas su trimis ir daugiau partnerių – 10 balų; Projektas įgyvendinamas su dviem partneriais – 5 balai; Projektas įgyvendinamas su vienu partneriu – 1 balas) |
|||
Į projekto veiklų įgyvendinimą įtraukti savanoriai |
(Nurodyti balų, skiriamų už atitiktį vertinimo kriterijams, ribas, pavyzdžiui, 0 – ne, 10 – taip) |
|||
Projektu siekiama padėti įvairią socialinę atskirtį patiriantiems asmenims |
(Nurodyti balų, skiriamų už atitiktį vertinimo kriterijams, ribas, pavyzdžiui, 0 – ne, 5 – taip) |
|||
Į projekto veiklų įgyvendinimą įtraukiami jauni žmonės (14–29 m.) |
(Nurodyti balų, skiriamų už atitiktį vertinimo kriterijams, ribas, pavyzdžiui, 0 – ne, 5 – taip) |
|||
3. Projekto finansavimas (Aprašo 55 punktas, Aprašo 1 priedo 5 punktas) |
Ar projektui prašomos lėšos yra aiškiai įvardytos, pagrįstos, siejasi su veiklomis ir atitinka konkurso skelbime nurodytą didžiausią vienam projektui galimą skirti valstybės biudžeto lėšų sumą |
(nurodyti balų, skiriamų už atitiktį vertinimo kriterijams, ribas, pavyzdžiui, 0 – ne, 5 – iš dalies, 10 – taip) |
||
4. Projekto viešinimas (paraiškos 6 punktas) |
Ar užtikrinamas projekto viešinimas |
(nurodyti balų, skiriamų už atitiktį vertinimo kriterijams, ribas, pavyzdžiui, 0 – ne, 5 – taip) |
||
Balų suma |
Didžiausia galima balų suma – 75 |
Paraiškos, surinkusios mažiau nei 50 balų, nefinansuojamos.
Išplėstinės seniūnaičių sueigos nario komentarai ir išvada |
|
Prašoma suma (eurais) |
|
Siūloma skirti suma (eurais) |
|
Projektui įgyvendinti siūlomos skirti sumos pagrindimas (kai siūloma skirti suma yra mažesnė, nei prašoma, būtina nurodyti, kurios veiklos negali būti finansuojamos) |
Išplėstinės seniūnaičių sueigos narys |
|||
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
Papildyta priedu:
Nr. T-383, 2018-07-24, paskelbta TAR 2018-07-25, i. k. 2018-12348
Pakeitimai:
1.
Kauno miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-383, 2018-07-24, paskelbta TAR 2018-07-25, i. k. 2018-12348
Dėl Kauno miesto savivaldybės tarybos 2017 m. liepos 11 d. sprendimo Nr. T-433 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės ,,Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Kauno miesto savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo