Suvestinė redakcija nuo 2024-11-09
Sprendimas paskelbtas: TAR 2023-09-29, i. k. 2023-18977
PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos darbo reglamentO ir KOMISIJOS SUDĖTIES PATVIRTINIMO
2023 m. rugsėjo 28 d. Nr. T-242
Panevėžys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatymo 4 straipsnio 2 dalies 3 punktu ir 12 straipsnio 7 dalimi, Panevėžio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Panevėžio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybės) infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos darbo reglamentą (pridedama).
2. Patvirtinti Savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos sudėtį:
2.1. Edmundas Toliušis – Savivaldybės administracijos direktorius (komisijos pirmininkas);
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T-88, 2024-03-28, paskelbta TAR 2024-03-29, i. k. 2024-05704
2.5. Aušra Vyšniauskienė – Juridinio skyriaus vedėja;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T-262, 2024-11-07, paskelbta TAR 2024-11-08, i. k. 2024-19516
2.7. Mindaugas Malinauskas – Statybos ir infrastruktūros skyriaus vyriausiasis inžinierius (patarėjas);
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T-262, 2024-11-07, paskelbta TAR 2024-11-08, i. k. 2024-19516
3. Pripažinti netekusiu galios Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2021 m. vasario 25 d. sprendimą Nr. T-50 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos darbo reglamento ir komisijos sudėties patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Panevėžio rajono savivaldybės tarybos
2023 m. rugsėjo 28 d.
sprendimu Nr. T-242
PANEVĖŽIO rajono SAVIVALDYBĖS
INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS RĖMIMO PROGRAMOS KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Panevėžio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos (toliau – Komisija) teisinį veiklos pagrindą, Komisijos sudarymą, darbo organizavimą, funkcijas, teises ir pareigas.
2. Komisija tikrina Savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatoriaus (toliau – Organizatorius) parengtą Savivaldybės infrastruktūros plėtros priemonių planą (toliau – Priemonių planas), Savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos (toliau – Programos) lėšų panaudojimo planą bei Programos lėšų panaudojimo ataskaitą (toliau – Ataskaita) ir teikia išvadą dėl Priemonių plano ir Programos lėšų panaudojimo plano atitikties galiojantiems teritorijų planavimo dokumentų sprendiniams, patvirtintiems strateginiams Savivaldybės plėtros planams, o Ataskaitos – išvadą dėl Programos lėšų panaudojimo pagrįstumo (atitikties Priemonių planui ir Programos lėšų panaudojimo planui).
3. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatymu ir kitais šalyje galiojančiais teisės aktais bei šiuo Reglamentu.
4. Komisija sprendimus priima laikydamasi lygiateisiškumo, nešališkumo, skaidrumo ir nediskriminavimo principų.
II SKYRIUS
KOMISIJOS FUNKCIJOS
6. Komisija atlieka šias funkcijas:
6.3. rengia ir Organizatoriui teikia išvadą dėl Priemonių plano ir Programos lėšų panaudojimo plano atitikties galiojantiems teritorijų planavimo dokumentų sprendiniams, patvirtintiems strateginiams Savivaldybės plėtros planams;
6.4. rengia ir Organizatoriui teikia išvadą dėl Ataskaitos pagrįstumo (atitikties Priemonių planui ir Programos lėšų panaudojimo planui);
6.5. rengia siūlymą Savivaldybės tarybai keisti Organizatorių ir (ar) taikyti Organizatoriui teisinę atsakomybę, jeigu Komisija nustato, kad Programos lėšos panaudotos nepagrįstai;
III SKYRIUS
KOMISIJOS TEISĖS IR PAREIGOS
7. Komisija turi teisę:
7.1. gauti iš Savivaldybės administracijos padalinių ir į struktūrinius padalinius neįeinančių viešojo administravimo valstybės tarnautojų Komisijos darbui reikiamą informaciją ir dokumentus;
IV SKYRIUS
KOMISIJOS SUDARYMAS IR DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 7 (septyni) nariai. Į Komisijos sudėtį įtraukiami Savivaldybės administracijos direktorius (komisijos pirmininkas), Architektūros skyriaus vedėjas / Savivaldybės vyriausiasis architektas, Savivaldybės vyriausiasis inžinierius ir kiti Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojai, kurių funkcijos tiesiogiai nesusijusios su Organizatoriaus funkcijomis.
12. Komisijos darbui organizuoti ir kitoms šiame Reglamente nurodytoms funkcijoms įgyvendinti Savivaldybės administracijos direktorius (komisijos pirmininkas) skiria sekretorių, kuris Komisijos posėdžiuose dalyvauja be balso teisės.
15. Komisijos posėdžiams dokumentus rengia ir informaciją teikia Organizatorius, išskyrus Komisijos darbo organizacinius dokumentus (Komisijos posėdžių darbotvarkes, posėdžių protokolus ir Komisijos išvadas, kurias rengia ir teikia Komisijos sekretorius).
16. Eilinis Komisijos posėdis šaukiamas einamųjų metų pabaigoje, ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo tos dienos, kai Organizatorius Komisijai pateikia Priemonių planą, Programos lėšų panaudojimo planą ir auditoriaus patvirtintą Ataskaitą. Organizatorius turi teisę inicijuoti ir neeilinį Komisijos posėdį.
17. Komisijos posėdžiams pirmininkauja Komisijos pirmininkas, jeigu jo nėra – Komisijos pirmininko pavaduotojas, kuris Komisijos sprendimu išrenkamas iš Komisijos narių.
19. Komisijos sekretorius sudaro ir su Komisijos pirmininku suderina posėdžio darbotvarkę ir ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas iki posėdžio supažindina su ja Komisijos narius. Darbotvarkė ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas iki posėdžio skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.
20. Komisijos posėdžio darbotvarkė dėl svarbių priežasčių gali būti keičiama Komisijos posėdžio metu, jeigu už tai balsuoja dauguma Komisijos narių.
21. Komisijos narys neturi teisės dalyvauti svarstant ar priimant Komisijai sprendimus arba kitaip paveikti Komisijos sprendimus, kurie sukelia viešųjų ir privačių interesų konfliktą. Prieš pradedant tokio sprendimo rengimo, svarstymo ar priėmimo procedūrą arba pačios procedūros metu Komisijos narys privalo informuoti Komisijos pirmininką arba Komisijos pirmininko pavaduotoją, jei Komisijos narys eina Komisijos pirmininko pareigas, ir Komisijos narius bei kitus asmenis, kurie kartu dalyvauja svarstant ar priimant sprendimą, apie esamą interesų konfliktą, pareikšti apie nusišalinimą ir jokia forma nedalyvauti toliau svarstant ar priimant sprendimą. Jeigu Komisijos narys nenusišalina svarstant ar priimant Komisijos sprendimus, kurie gali sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą, Komisijos pirmininko ar jį pavaduojančio Komisijos pirmininko pavaduotojo siūlymu ir tam pritariant ne mažiau kaip dviem trečdaliams Komisijos posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių, Komisijos narys gali būti nušalintas nuo tokių klausimų svarstymo ir sprendimų priėmimo. Apie Komisijos nario pareikštą nusišalinimą arba Komisijos priimtą sprendimą nušalinti Komisijos narį nurodoma Komisijos posėdžio protokole.
22. Komisijos sprendimai priimami posėdyje atviru balsavimu posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Jei balsai pasiskirsto po lygiai (laikoma, kad balsai pasiskirstė po lygiai tada, kai balsų už gauta tiek pat, kiek prieš, taip pat kai balsų už gauta tiek pat kiek prieš ir susilaikiusių kartu sudėjus), balsuojama dar kartą. Jeigu balsavus dar kartą balsai pasiskirsto po lygiai, daroma 5–10 minučių pertrauka ir balsuojama trečią kartą. Jei balsavus trečią kartą balsai pasiskirsto po lygiai, balsavimą lemia posėdžio pirmininko balsas. Komisijos sprendimai įforminami protokolu ir Komisijos išvada.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-262, 2024-11-07, paskelbta TAR 2024-11-08, i. k. 2024-19516
24. Komisijos posėdžių protokolai surašomi per 3 (tris) darbo dienas po Komisijos posėdžio, vadovaujantis Dokumentų rengimo taisyklėmis.
25. Komisijos išvados projektas rengiamas posėdžio protokolo pagrindu. Komisijos išvadą parengia ir su Komisijos pirmininku suderina sekretorius.
26. Komisijos posėdžio protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas, kai jo nėra – pirmininko pavaduotojas ir sekretorius, o Komisijos išvadas – Komisijos (posėdžio) pirmininkas, kai jo nėra – pirmininko pavaduotojas.
27. Komisijos išvados dėl Priemonių plano, Programos lėšų panaudojimo plano ir Ataskaitos parengiamos ir pateikiamos Organizatoriui ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo Komisijos posėdžio dienos.
28. Komisijos posėdžių protokolai ir Komisijos išvados saugomi Savivaldybės administracijos nustatyta tvarka, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo nuostatų.
29. Su Komisijų posėdžių garso įrašais, posėdžių medžiaga ir kitais Komisijos veiklos dokumentais, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, galima susipažinti Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Panevėžio rajono savivaldybės administracijoje ir jos padaliniuose taisyklių nustatyta tvarka.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Pakeitimai:
1.
Panevėžio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-88, 2024-03-28, paskelbta TAR 2024-03-29, i. k. 2024-05704
Dėl Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2023 m. rugsėjo 28 d. sprendimo Nr. T-242 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos darbo reglamento ir komisijos sudėties patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Panevėžio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-262, 2024-11-07, paskelbta TAR 2024-11-08, i. k. 2024-19516
Dėl Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2023 m. rugsėjo 28 d. sprendimo Nr. T-242 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos darbo reglamento ir komisijos sudėties patvirtinimo“ pakeitimo