Suvestinė redakcija nuo 2017-01-01 iki 2018-12-31

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2016-02-15, i. k. 2016-02876

 

LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA

 

SPRENDIMAS

DĖL LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOS ATLIEKAMŲ ŪKIO SUBJEKTŲ VEIKLOS PATIKRINIMŲ TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2016 m. vasario 10 d. Nr. KS-32

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 364 straipsnio 2 dalimi, 369 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo 48 straipsnio 1 dalies 7, 8, 9, 12 ir 14 punktais, 6 dalimi, Lietuvos radijo ir televizijos komisija nusprendžia:

1. Patvirtinti Lietuvos radijo ir televizijos komisijos atliekamų ūkio subjektų veiklos patikrinimų taisykles (pridedama).

2. Įgalioti Lietuvos radijo ir televizijos komisijos pirmininką tvirtinti metinį planuojamų atlikti ūkio subjektų veiklos patikrinimų planą.

 

 

 

Pirmininkas                                                                                                Edmundas Vaitekūnas


 

PATVIRTINTA

Lietuvos radijo ir televizijos   komisijos 2016 m. vasario 10 d.

sprendimu Nr. KS-32

 

LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOS ATLIEKAMŲ ŪKIO SUBJEKTŲ VEIKLOS PATIKRINIMŲ TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos radijo ir televizijos komisijos atliekamų ūkio subjektų veiklos patikrinimų taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (toliau – Komisija) atliekamų ūkio subjektų, Lietuvos Respublikoje vykdančių radijo ir (ar) televizijos programų transliavimo ir (ar) retransliavimo veiklą, asmenų, teikiančių Lietuvos Respublikos vartotojams televizijos programų ir (ar) atskirų programų platinimo internete paslaugas ar užsakomąsias visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugas, (toliau visi kartu – ūkio subjektai) veiklos patikrinimų atlikimo pagrindus, tvarką ir trukmę, patikrinimo rezultatų įforminimą, patikrinimo planų sudarymo kriterijus, konsultacijų Komisijos kompetencijos klausimais teikimo ūkio subjektams patikrinimų metu tvarką, mažareikšmių teisės aktų reikalavimų pažeidimo  nustatymo kriterijus.

2. Komisijos veikla, susijusi su ūkio subjektų veiklos patikrinimais, planuojama ir atliekama vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 362 straipsnio 1 dalyje nustatytais principais.

3. Ūkio subjektų veiklos patikrinimai gali būti planiniai ir neplaniniai.

4. Ūkio subjektų veiklos patikrinimus atlieka Komisijos administracijos struktūrinis padalinys, atsakingas už stebėsenos funkcijų atlikimą. Kiti Komisijos administracijos struktūriniai padaliniai ir darbuotojai pagal savo vykdomas funkcijas teikia ūkio subjektų patikrinimus atliekančiam Komisijos administracijos struktūriniam padaliniui informaciją, reikalingą išsamiam ūkio subjekto veiklos patikrinimui atlikti. 

5. Ūkio subjektų veiklos patikrinimai paprastai apsiriboja radijo ir televizijos programų, atskirų programų, katalogų, ūkio subjektų viešai skelbiamos informacijos (pvz., ūkio subjektų interneto svetainėse) stebėsena ir vertinimu, taip pat ūkio subjektų Komisijai teikiamų pranešimų, ataskaitų, duomenų ir kitos informacijos vertinimu.

6. Atsižvelgiant į konkrečias patikrinimo aplinkybes ir gavus teismo leidimą, gali būti atliekamas ūkio subjektų veiklos patikrinimas vietoje.

7. Ūkio subjekto veiklos patikrinimas vietoje gali būti atliekamas be teismo leidimo, jei dėl to tikrinamas ūkio subjektas duoda rašytinį sutikimą.

8. Komisijos administracijos struktūrinis padalinys, atsakingas už stebėsenos funkcijų atlikimą, Taisyklių 6 ir 7 punktuose nustatytais atvejais atlikdamas patikrinimus vietoje, turi teisę pasitelkti kitus Komisijos administracijos darbuotojus ar nepriklausomus ekspertus.

9. Ūkio subjektų veiklos patikrinimų tikslu Komisija daro radijo ir televizijos programų, atskirų programų garso ir (ar) vaizdo įrašus, patikrinimo eigos fiksavimo garso ir (ar) vaizdo, ekrane matomo teksto ir (ar) grafinio vaizdo įrašus.

10. Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatyme ir Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme.

 

II SKYRIUS

PLANINIŲ ŪKIO SUBJEKTŲ VEIKLOS PATIKRINIMŲ ATLIKIMO PAGRINDAI, TVARKA IR TRUKMĖ

 

11. Planinio ūkio subjekto veiklos patikrinimo pirminis tikslas – transliuojamų, retransliuojamų ar platinamų internete televizijos ir radijo programų, atskirų programų, katalogų stebėsena, ūkio subjekto Komisijai pateiktų duomenų ir informacijos vertinimas ir metodinės pagalbos ūkio subjektui teikimas.

12. Planinis ūkio subjektų veiklos patikrinimas (toliau – planinis patikrinimas) atliekamas pagal Komisijos pirmininko įsakymu patvirtintą metinį planuojamų atlikti ūkio subjektų veiklos patikrinimų planą (toliau – patikrinimų planas). Patikrinimų plane nurodomas konkretus ūkio subjektas, kurio veiklą planuojama tikrinti, jo veiklos pobūdis, planuojamo atlikti ūkio subjekto veiklos patikrinimo laikotarpis.

13. Patikrinimo plane nustatytas planinio patikrinimo atlikimo terminas negali būti ilgesnis negu 3 mėnesiai. Šis terminas gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 2 mėnesiams.

14. Patvirtintas patikrinimų planas gali būti keičiamas, įskaitant ir Taisyklių 13 punkte nustatyto planinio patikrinimo atlikimo termino pratęsimą, – tik Komisijos pirmininko įsakymu. Patvirtintas patikrinimų planas ir jo pakeitimai skelbiami Komisijos interneto svetainėje.

15. Rengiant patikrinimų planą, atsižvelgiama į:

15.1. Komisijos atitinkamų metų strateginiame veiklos plane numatytų atlikti planinių patikrinimų skaičių;

15.2. anksčiau nustatytus teisės aktų pažeidimus atitinkamoje veiklos srityje;

15.3. asmenų skundų atitinkamoje veiklos srityje skaičių.

16.  Atsižvelgus į Taisyklių 15 punkte nurodytas aplinkybes, planiniam patikrinimui ūkio subjektai, veikiantys atitinkamoje veiklos srityje, atrenkami pagal šiuos kriterijus:

16.1. Komisija nėra tikrinusi ūkio subjekto veiklos arba ją tikrino daugiau nei prieš 2 kalendorinius metus;

16.2. Komisija turi informacijos, kad ūkio subjektas pakeitė ankstesnio planinio patikrinimo metu teiktų paslaugų pobūdį arba apimtį;

16.3. Komisija praėjusiais arba einamaisiais metais prieš patikrinimų plano patvirtinimą yra gavusi skundų dėl ūkio subjekto teikiamų paslaugų arba ūkio subjekto veikloje yra nustačiusi teisės aktų pažeidimų.

17. Patikrinimų plane per kalendorinius metus gali būti planuojamas tik vienas atitinkamo ūkio subjekto planinis patikrinimas. Atitinkamo ūkio subjekto planinis patikrinimas negali būti planuojamas ir atliekamas dažniau nei kartą per 2 kalendorinius metus, išskyrus atvejus, kai:

17.1. ankstesnių patikrinimų metu Komisija buvo nustačiusi teisės aktų pažeidimų;

17.2. pasikeitė ūkio subjektų veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatyti reikalavimai;

17.3. ūkio subjektas iš esmės pakeitė teikiamų paslaugų apimtis ir (ar) jų pobūdį.

18. Komisijos administracijos darbuotojas, likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki planinio patikrinimo pradžios, raštu arba elektroniniu būdu informuoja ūkio subjektą apie planinio patikrinimo atlikimo pagrindą, pradžios ir pabaigos datas ir laikus, dalyką. Ūkio subjektui taip pat pateikiamas kontrolinis klausimynas, jei jis bus naudojamas ūkio subjekto veiklos patikrinimo metu.

19. Jei planiniam patikrinimui atlikti reikalingas ūkio subjekto transliuojamos radijo ar televizijos programos įrašas, kurio Komisija neturi, Taisyklių 18 punkte nustatyta tvarka informuojant ūkio subjektą apie planinį patikrinimą kartu paprašoma pateikti konkretaus laikotarpio radijo ar televizijos programos įrašą. 

20. Komisijos administracijos darbuotojai, atlikdami planinius patikrinimus, stebi ir vertina patikrinimų plane nurodyto planinio patikrinimo atlikimo laikotarpio televizijos ir (ar) radijo programų ar atskirų programų įrašus.

21. Planinis patikrinimas pradedamas pranešime nurodyta data ir laiku ir baigiamas ne vėliau nei jame nurodyta data ir laikas. Pratęsus atitinkamo planinio patikrinimo atlikimo terminą pagal Taisyklių 13 punktą, Komisijos administracijos darbuotojas, atliekantis atitinkamą planinį patikrinimą, pateikia ūkio subjektui teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintą Komisijos pirmininko įsakymo pratęsti patikrinimo plane nustatytą planinio patikrinimo atlikimo terminą kopiją.

22. Planinis patikrinimas gali apimti visą ūkio subjekto veiklą arba jos dalį.

 

III SKYRIUS

NEPLANINIŲ ŪKIO SUBJEKTŲ VEIKLOS PATIKRINIMŲ ATLIKIMO PAGRINDAI, TVARKA IR TRUKMĖ

 

23. Neplaninio patikrinimo tikslas – įvertinti faktus ar aplinkybes, dėl kurių buvo inicijuotas neplaninis patikrinimas.

24. Neplaninis ūkio subjekto veiklos patikrinimas (toliau – neplaninis patikrinimas) atliekamas Komisijos pirmininko įsakymu. Komisijos pirmininko įsakyme nurodomas konkretus ūkio subjektas, kurio veiklą planuojama tikrinti, neplaninio patikrinimo atlikimo pagrindas, pradžios ir pabaigos datos ir laikai, dalykas ir apskundimo tvarka.

25. Neplaninis patikrinimas atliekamas mutatis mutandis taikant Taisyklių 13 punkto nuostatas. Taisyklių 13 punkte nustatytas terminas gali būti pratęstas tik Komisijos pirmininko įsakymu.

26. Ūkio subjektai neplaniniam patikrinimui atrenkami ir patikrinimai atliekami šiais atvejais:

26.1. gavus kito kompetentingo viešojo administravimo subjekto rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti ūkio subjekto veiklos patikrinimą ar kitos valstybės kompetentingos institucijos prašymą;

26.2. turint informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl ūkio subjekto veikos, kuri gali prieštarauti teisės aktams ar neatitikti jų reikalavimų;

26.3. siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti ūkio subjekto veiklos ankstesnio patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai ir įgyvendinti priimti sprendimai;

26.4. Komisija turi informacijos, kad ūkio subjektas galimai teikia radijo ir (ar) televizijos programų transliavimo, retransliavimo, televizijos programų ir (ar) atskirų programų platinimo internete ir (ar) užsakomąsias visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugas Lietuvos Respublikos vartotojams, tačiau Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo nustatyta tvarka nėra pranešęs Komisijai apie tokių paslaugų teikimą arba neturi licencijos licencijuojamai radijo ir (ar) televizijos programų transliavimo ir (ar) retransliavimo veiklai vykdyti.

27. Gautas asmens anoniminis skundas dėl konkretaus ūkio subjekto veiklos, t. y. veikimo ar neveikimo, gali būti laikomas pagrindu atlikti neplaninį patikrinimą tik tuo atveju, jeigu Komisijos pirmininkas priima sprendimą dėl asmens anoniminio skundo nagrinėjimo.

28. Ūkio subjektai apie neplaninius patikrinimus iš anksto neinformuojami.  Komisijos administracijos darbuotojai, pradėdami neplaninį patikrinimą, pateikia tikrinamam ūkio subjektui teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintą Komisijos pirmininko įsakymo atlikti neplaninį patikrinimą kopiją.

29. Komisijos administracijos darbuotojas, atlikdamas neplaninį patikrinimą,  stebi ir vertina konkrečios dienos radijo ar televizijos programos, ar atskiros programos, dėl kurios buvo gautas skundas, prašymas, pranešimas ar informacija, įrašą, o tais atvejais, kai neplaninio patikrinimo pagrindas nesusijęs su konkrečios dienos radijo ar televizijos programa ar konkrečia programa, – bet kurio pasirinkto laikotarpio televizijos ar radijo programos ar atskiros programos įrašą.    

30. Pratęsus atitinkamo neplaninio patikrinimo atlikimo terminą pagal Taisyklių 13 punktą, Komisijos administracijos darbuotojas, atliekantis atitinkamą neplaninį patikrinimą,  pateikia ūkio subjektui teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintą Komisijos pirmininko įsakymo pratęsti neplaninio patikrinimo atlikimo terminą kopiją.

 

IV SKYRIUS

PATIKRINIMŲ REZULTATŲ ĮFORMINIMAS

 

31. Ūkio subjekto veiklos patikrinimas laikomas baigtu Komisijos administracijos darbuotojui surašius ūkio subjekto veiklos patikrinimo aktą (toliau – Patikrinimo aktas).

32. Patikrinimo aktas surašomas pagal Taisyklių priede pateiktą pavyzdinę formą. Patikrinimo akte pateikiama informacija apie patikrinimo rezultatus pagal kiekvieną Komisijos prižiūrimą ūkio subjekto veiklos sritį, kuri buvo tikrinta.

33. Patikrinimo akte nurodoma pagrindinė informacija apie tikrinamą ūkio subjektą, patikrinimo teisinis pagrindas, patikrinimo tikslas, pradžia ir tikrinamasis laikotarpis, patikrinimo metu nustatytos aplinkybės, faktai, teisės aktų, reglamentuojančių ūkio subjekto veiklą, pažeidimai, tikrinamo ūkio subjekto vykdomos veiklos vertinimas, pasiūlymai dėl poveikio priemonių ar kitų priežiūros priemonių taikymo, kitos pastabos bei informacija.

34. Patikrinimo aktas turi būti surašomas tiksliai, aiškiai, suprantamai, visi teiginiai turi būti argumentuoti, pagrįsti dokumentų duomenimis, teisės aktų nuostatomis ir kita informacija. Jei reikia, prie jo gali būti pridedami priedai (tikrinimą atlikusio darbuotojo paaiškinimai, dokumentų kopijos, faktinių aplinkybių konstatavimo aktai ir kt.).

35. Patikrinimo aktą pasirašo patikrinimą atlikęs Komisijos administracijos darbuotojas ir Komisijos administracijos padalinio, atsakingo už stebėsenos funkcijų atlikimą, vedėjas.

36. Už planinio ar neplaninio patikrinimo metu nustatytus teisės aktų pažeidimus taikomos teisės aktų nustatytos poveikio priemonės. Sprendimus dėl poveikio priemonių taikymo už planinio ar neplaninio patikrinimo metu nustatytus teisės aktų pažeidimus priima Komisija.

37. Ūkio subjektui pirmaisiais jo veiklos, dėl kurios atliekama priežiūra, metais už pirmojo planinio patikrinimo metu nustatytus pažeidimus negali būti taikomos poveikio priemonės, susijusios su ūkio subjekto veiklos ribojimu (sustabdomas ar naikinamas licencijos galiojimas). Nustačius teisės aktų nesilaikymo ar netinkamo laikymosi faktą, ūkio subjektui nustatomas protingas (paprastai ne trumpesnis kaip vieno mėnesio) terminas pažeidimams ištaisyti.

38. Taisyklių 37 punkte nustatyta išlyga netaikyti poveikio priemonių ir nustatyti terminą pažeidimams ištaisyti netaikoma, jeigu poveikio priemonės yra būtinos ir neišvengiamos siekiant užkirsti kelią žalos visuomenei ar kitų asmenų interesams atsiradimui.

39. Planinio ar neplaninio patikrinimo metu nustačius teisės aktų reikalavimų pažeidimą, kuris gali būti laikomas mažareikšmiu pagal Taisyklių 42 punkte nustatytus kriterijus arba mažai pavojingą administracinio nusižengimo požymių turinčią veiką ir nesant Taisyklių 43 ir 44 punktuose nurodytų aplinkybių, Patikrinimo akte nurodomas pažeidimo nustatymo faktas ir aplinkybės, leidžiančios teisės aktų reikalavimų nesilaikymo ar netinkamo laikymosi faktą priskirti prie mažareikšmių pažeidimų ar mažai pavojingų administracinio nusižengimo požymių turinčių veikų.

Punkto pakeitimai:

Nr. KS-222, 2016-12-21, paskelbta TAR 2016-12-23, i. k. 2016-29294

 

40. Nustačius teisės aktų reikalavimų nesilaikymo ar netinkamo laikymosi faktą, kuris Taisyklių nustatyta tvarka gali būti vertinamas kaip mažareikšmis teisės aktų reikalavimų pažeidimas ar mažai pavojinga administracinio nusižengimo požymių turinti veika, ūkio subjektui pateikiamas rašytinis nurodymas pašalinti teisės aktų reikalavimų pažeidimą (toliau – Rašytinis nurodymas) ir nustatomas ne ilgesnis kaip 10 darbo dienų terminas pažeidimui pašalinti. Šis terminas gali būti pratęstas vieną kartą ne ilgesniam kaip 5 darbo dienų laikotarpiui. Rašytinis nurodymas pašalinti teisės aktų reikalavimų pažeidimą neskundžiamas.

Punkto pakeitimai:

Nr. KS-222, 2016-12-21, paskelbta TAR 2016-12-23, i. k. 2016-29294

 

41. Jeigu ūkio subjektas nepašalino Taisyklių 40 punkte nurodyto teisės aktų reikalavimų pažeidimo, pakartotinai Rašytinis nurodymas negali būti pateiktas. Nepašalinus teisės aktų reikalavimų pažeidimo per nustatytą terminą, teisės aktų reikalavimų pažeidimas negali būti laikomas mažareikšmiu ar mažai pavojinga administracinio nusižengimo požymių turinčia veika ir ūkio subjektui taikomos teisės aktuose nustatytos poveikio priemonės.

Punkto pakeitimai:

Nr. KS-222, 2016-12-21, paskelbta TAR 2016-12-23, i. k. 2016-29294

 

42. Tai, ar teisės aktų reikalavimų pažeidimas priskirtinas prie mažareikšmių, nustatoma vadovaujantis protingumo ir proporcingumo principais ir remiantis šiais kriterijais:

42.1. pažeidimo pavojingumas (pažeidimas tik formaliai neatitinkantis teisės aktų reikalavimų, pavyzdžiui, transliavimo licencijai ar retransliuojamo turinio licencijai gauti licencijos turėtojas pateikė netikslius duomenis, priskirtinus rašymo apsirikimui ar aritmetinei klaidai; mažas poveikis, pavyzdžiui, televizijos programoje ar atskiroje programoje vaizdai sunkiai įžiūrimi, trumpai rodomi);

42.2. pažeidimo trukmė ir kiekis (pažeidimas truko neilgą laiką, pavyzdžiui, ūkio subjektas tik kelias dienas vėluoja sumokėti metinę įmoką ar Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatyme nustatytas įmokas Komisijos veiklai finansuoti; pažeidimas nėra kartotinis arba pasikartojo tik vieną kartą);

42.3. pažeidimo ar Komisijos sprendimo nevykdymo pasekmės (pažeisti nedidelės grupės asmenų interesai, pažeidimo mastas apima ne visos valstybės teritoriją, o tik atskirą jos dalį).

43. Pažeidimo negalima laikyti mažareikšmiu ar mažai pavojinga administracinio nusižengimo požymių turinčia veika, jei jis sukėlė didelį visuomenės nepasitenkinimą, jei dėl konkretaus pažeidimo gautas daugiau negu vienas pagrįstas skundas.

Punkto pakeitimai:

Nr. KS-222, 2016-12-21, paskelbta TAR 2016-12-23, i. k. 2016-29294

 

44. Teisės aktų reikalavimų nesilaikymo arba netinkamo laikymosi faktas negali būti laikomas mažareikšmiu pažeidimu ar mažai pavojinga administracinio nusižengimo požymių turinčia veika, jeigu nustatoma, kad ūkio subjektas  antrą kartą per metus padarė tos pačios rūšies pažeidimą.

Punkto pakeitimai:

Nr. KS-222, 2016-12-21, paskelbta TAR 2016-12-23, i. k. 2016-29294

 

45. Komisijos administracijos darbuotojai, turintys teisę pradėti administracinio nusižengimo teiseną, tai, ar nustatytas teisės aktų reikalavimų pažeidimas laikytinas mažai pavojinga administracinio nusižengimo požymių turinčia veika, nustato vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 12 straipsnio 1 dalimi ir Taisyklių 42 punkte nurodytais kriterijais.

Punkto pakeitimai:

Nr. KS-222, 2016-12-21, paskelbta TAR 2016-12-23, i. k. 2016-29294

 

V SKYRIUS

ūkio subjektų konsultavimas veiklos patikrinimų metu

 

46. Konsultacijas Komisijos kompetencijos klausimais ūkio subjektams jų veiklos patikrinimų metu teikia patikrinimą atliekantys Komisijos administracijos darbuotojai.

47. Patikrinimų metu konsultacijos ūkio subjektams teikiamos:

47.1. nustačius ūkio subjekto veikloje teisės aktų pažeidimų – tokiu atveju ūkio subjektas informuojamas apie konkrečias pažeistas teisės aktų nuostatas;

47.2. prevenciniais tikslais – nustačius, kad ūkio subjekto veikloje yra didelė teisės aktų pažeidimo rizika, ūkio subjektas informuojamas apie potencialiai galimas pažeisti teisės aktų nuostatas;

47.3. ūkio subjekto iniciatyva – ūkio subjektui patikrinimo metu pateikus klausimų, susijusių su teisės aktų nuostatų, kurių įgyvendinimą pagal kompetenciją prižiūri ir įgyvendina Komisija, įgyvendinimu ir vykdymu.

48. Ūkio subjekto veiklos patikrinimą atliekantis Komisijos administracijos darbuotojas konsultaciją ūkio subjektui gali suteikti iškart, jeigu klausimas yra aiškiai reglamentuotas teisės aktuose ir nereikalauja papildomo teisės normų aiškinimo arba tokiu klausimu yra viešai paskelbta Komisijos konsultacija. Kitais atvejais ūkio subjekto veiklos patikrinimą atliekantis Komisijos administracijos darbuotojas informuoja ūkio subjektą, kad konsultacija jam bus suteikta ne vėliau kaip per 20 darbo dienų telefonu, elektroniniu paštu ar kita su ūkio subjektu sutarta forma.  

 

vI skyrius

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

49. Patikrinimo akto kopija ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po patikrinimo pabaigos paštu  arba elektroniniu būdu yra išsiunčiama ūkio subjektui. 

50. Tikrinamam ūkio subjektui paprastai yra nustatomas ne trumpesnis kaip 10 darbo dienų terminas nuo Patikrinimo akto kopijos išsiuntimo dienos, per kurį tikrinamas ūkio subjektas, susipažinęs su Patikrinimo aktu, gali raštu pateikti paaiškinimus dėl patikrinimo rezultatų.

51. Tikrinamo ūkio subjekto pastabas įvertina patikrinimą atlikęs Komisijos administracijos darbuotojas ir prideda prie Patikrinimo akto.

52. Komisija skelbia apibendrintus patikrinimų rezultatus Komisijos interneto svetainėje.

53. Komisijos administracijos darbuotojai, pažeidę Taisykles, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

54. Komisijos darbuotojų veiklos efektyvumo ir rezultatyvumo vertinimo kriterijais negali būti paskirtų nuobaudų skaičius, baudų dydis ar kiti su sankcijų ūkio subjektams taikymu susiję rodikliai.

_________________


 

Lietuvos radijo ir televizijos komisijos atliekamų ūkio subjektų veiklos patikrinimų taisyklių

priedas

 

(Patikrinimo akto formos pavyzdys)

 

herbas_baltam mazas

LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOS

ADMINISTRACIJA

 

PATIKRINIMO AKTAS

 

20 __ m.______________ d. Nr. _____

Vilnius

 

Patikrinimo teisinis pagrindas:_____________________________________________.

 

Duomenys apie ūkio subjektą:______________________________________________.

(pavadinimas, kodas, licencijos / leidimo / pranešimo numeris)

 

Ūkio subjekto vykdoma veikla:_____________________________________________.

 

Patikrinimas pradėtas ________________ baigtas ____________.

(data)                                      (data)

 

Ūkio subjekto veiklos tikrinamasis laikotarpis __________________ .

 

Patikrinimo tikslas :______________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________.

Patikrinimo metu tikrinti dokumentai, vertinti duomenys, stebėtos radijo, televizijos programos ar atskiros programos, katalogai:_______________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________.

Patikrinimo metu nustatyta:_______________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________.

 

Patikrinimo metu nustatyti šie teisės aktų pažeidimai (iš jų išskiriami mažareikšmiai teisės aktų reikalavimų pažeidimai, jei tokie buvo nustatyti, pagrindžiant mažareikšmiškumo instituto taikymo galimybę):

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________.

Patikrinimo išvados (ūkio subjekto vykdomos veiklos vertinimas):_________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________.

Pasiūlymai dėl poveikio priemonių ar kitų priežiūros priemonių taikymo:____________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Kitos pastabos ir informacija:_______________________________________________

______________________________________________________________________.     

PRIDEDAMA: __________ lapai (-ų).

 

 

(Tikrinimą atlikusio Komisijos administracijos darbuotojo pareigos)

(parašas)

(vardas ir pavardė)

 

_______________________________    ____________    ____________________________

(Padalinio vedėjo pareigos)                               (parašas)                               (vardas ir pavardė)

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, Sprendimas

Nr. KS-222, 2016-12-21, paskelbta TAR 2016-12-23, i. k. 2016-29294

Dėl Lietuvos radijo ir televizijos komisijos 2016 m. vasario 10 d. sprendimo Nr. KS-32 „Dėl Lietuvos radijo ir televizijos komisijos atliekamų ūkio subjektų veiklos patikrinimų taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo