Suvestinė redakcija nuo 2019-02-12 iki 2019-03-19

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2017-12-29, i. k. 2017-21621

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PROJEKTO „INFORMACIJOS APIE VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ INSTITUCIJŲ IR ĮSTAIGŲ PAJAMAS, IŠLAIDAS VIEŠINIMO ELEKTRONINĖJE ERDVĖJE INFORMACINĖS SISTEMOS KŪRIMAS“

PRIEŽIŪROS KOMISIJOS SUDARYMO

 

2017 m. gruodžio 27 d. Nr. 1K-463

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. rugsėjo 8 d. nutarimu Nr. 1088 „Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 9.2 papunkčiu, 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.2-ESFA-V-916 priemonės „Nacionalinių kovos su korupcija priemonių įgyvendinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2016 m. vasario 8 d. įsakymu Nr. 1V-96 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.2-ESFA-V-916 priemonės „Nacionalinių kovos su korupcija priemonių įgyvendinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“, 72.2 papunkčiu, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informacinių technologijų projektų valdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. gegužės 14 d. įsakymu Nr. 1K-144 „Dėl Finansų ministerijos informacinių technologijų projektų valdymo taisyklių patvirtinimo“, 7 punktu, 2017 m. birželio 15 d. Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 10.1.2-ESFA-K-916-01-0008 „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ sutarties Nr. 10.1.2-ESFA-V-916-01-0008/1S-36 (toliau – Projekto sutartis) 6.14.9 papunkčiu:

1. S u d a r a u projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisiją (toliau – PPK):

Darius Sadeckas – finansų viceministras (PPK pirmininkas);

Daiva Pipirienė – Finansų ministerijos Veiklos valdymo departamento direktorė (PPK pirmininko pavaduotoja);

Kęstutis Andrijauskas – Informacinės visuomenės plėtros komiteto direktoriaus pavaduotojas, laikinai atliekantis direktoriaus funkcijas;

Daiva Kamarauskienė – Finansų ministerijos Biudžeto departamento direktorė;

Sandra Kaziukevičiūtė – Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos Korupcijos prevencijos valdybos Koordinavimo ir stebėsenos skyriaus vyresnioji specialistė, ją pavaduojanti PPK narė – Rūta Kaziliūnaitė – Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos Korupcijos prevencijos valdybos viršininkė;

Saulius Tallat-Kelpša – Finansų ministerijos Informacinių technologijų departamento direktorius.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-43, 2019-02-08, paskelbta TAR 2019-02-11, i. k. 2019-02089

 

2. T v i r t i n u PPK darbo reglamentą (pridedama).

3. P a v e d u:

3.1. PPK atlikti Projekto sutarties įgyvendinimo kontrolę, iki bus įvykdyti visi įsipareigojimai pagal Projekto sutartį.

3.2. Finansų ministerijos Personalo valdymo skyriaus vyriausiajai specialistei Lidijai Vaišnorienei vykdyti PPK sekretoriaus funkcijas.

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1K-43, 2019-02-08, paskelbta TAR 2019-02-11, i. k. 2019-02089

 

 

 

 

Finansų ministras                                                                                                        Vilius Šapoka

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministro

2017 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. 1K-463

 

PROJEKTO „INFORMACIJOS APIE VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ INSTITUCIJŲ IR ĮSTAIGŲ PAJAMAS, IŠLAIDAS VIEŠINIMO ELEKTRONINĖJE ERDVĖJE INFORMACINĖS SISTEMOS KŪRIMAS“ PRIEŽIŪROS KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisijos darbo reglamentas (toliau – reglamentas) nustato projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ (toliau – projektas) priežiūros komisijos (toliau – PPK) funkcijas, teises, pareigas ir darbo organizavimo tvarką.

2. PPK savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, projekto sutartimis ir šiuo reglamentu.

3. PPK veikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – ministerija) vardu pagal jai suteiktus įgaliojimus.

4. PPK, susirašinėdama su trečiaisiais asmenimis, gali naudoti ministerijos rašto šabloną.

5. PPK atsiskaito ją sudariusiam asmeniui.

 

II SKYRIUS

PPK FUNKCIJOS

 

6. PPK atlieka Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informacinių technologijų projektų valdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. gegužės 14 d. įsakymu Nr. 1K-144 „Dėl Finansų ministerijos informacinių technologijų projektų valdymo taisyklių patvirtinimo“, 6 punkte nurodytas funkcijas, taip pat tvirtina projekto tarpines ataskaitas ir atlieka kitas funkcijas, reikalingas jai pavestai užduočiai vykdyti.

 

III SKYRIUS

PPK TEISĖS IR PAREIGOS

 

7. PPK turi teisę:

7.1. gauti iš ministerijos administracijos padalinių dokumentus, duomenis ir informaciją, reikalingus jai pavestai užduočiai vykdyti ir funkcijoms atlikti;

7.2. prašyti ministerijos administracijos padalinių paaiškinti jų pateiktus dokumentus, duomenis ir informaciją;

7.3. kreiptis į kitas institucijas, įstaigas, organizacijas dėl informacijos, reikalingos jai pavestai užduočiai vykdyti ir funkcijoms atlikti;

7.4. kviesti ministerijos administracijos padalinių atstovus ir kitus asmenis, kurie turi specialių žinių, reikalingų jai pavestai užduočiai vykdyti ir funkcijoms atlikti.

8. PPK privalo:

8.1. užtikrinti, kad priimant sprendimus būtų laikomasi įstatymo viršenybės, objektyvumo, proporcingumo, efektyvumo, lygiateisiškumo, skaidrumo, atsakomybės už priimtus sprendimus principų, kaip jie suprantami pagal Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą;

8.2. užtikrinti, kad PPK narys nedalyvautų priimant sprendimus, jeigu yra rizika kilti viešųjų ir privačių interesų konfliktui. Prieš pradėdamas darbą kiekvienas PPK narys privalo užpildyti ir pateikti PPK pirmininkui reglamento 1 priede nustatytos formos Nešališkumo deklaraciją ir Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme nustatyta tvarka pareikšti apie nusišalinimą priimant sprendimus, kurie susiję su nario privačiais interesais (papildyti privačių interesų deklaraciją, šios deklaracijos priede ID001A nurodant interesų konfliktą keliančias aplinkybes, nedalyvauti rengiant, svarstant ar priimant sprendimą (ar sprendžiant kitą klausimą), kuris sukelia interesų konfliktą (palikti posėdžių salę, kabinetą ar kitą patalpą, kurioje sprendžiamas interesų konfliktą keliantis klausimas);

8.3. neatskleisti PPK turimos informacijos, jeigu jos atskleidimas gali daryti nuostolių ministerijai ar teisėtiems kitų asmenų interesams, išskyrus teisės aktų, reglamentuojančių privalomą informacijos pateikimą, nustatytus atvejus. Prieš pradėdamas darbą kiekvienas PPK narys privalo užpildyti ir pateikti PPK pirmininkui reglamento 2 priede nustatytos formos Konfidencialumo pasižadėjimą;

8.4. PPK sudariusio asmens prašymu ir nurodytu terminu pateikti informaciją apie savo veiklą.

 

IV SKYRIUS

PPK DARBO TVARKA

 

PIRMASIS SKIRSNIS

PPK PIRMININKO UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

9. PPK pirmininko uždavinys – organizuoti PPK darbą.

10. PPK pirmininkas, įgyvendindamas uždavinį, atlieka šias funkcijas:

10.1. nustato PPK darbo formą – posėdis, pasitarimas, susitikimas ar mišri forma (toliau kartu – posėdis) – ir posėdžio vykdymo būdą – PPK nariai susirenka fiziškai arba keičiasi nuomonėmis naudodami technines priemones;

10.2. sprendžia dėl posėdžio protokolavimo ir techninių priemonių naudojimo;

10.3. siūlo posėdžio datą, laiką, vietą, planuojamus svarstyti klausimus, kviečiamus asmenis;

10.4. prireikus PPK sudariusiam asmeniui pateikia informaciją apie būtinybę keisti PPK sudėtį;

10.5. pirmininkauja posėdžiui;

10.6. siūlo balsavimo būdą;

10.7. pasirašo, tvirtina PPK dokumentus;

10.8. vizuoja su PPK kompetencija susijusius dokumentus ministerijos darbo reglamente nustatyta dokumentų vizavimo tvarka;

10.9. teikia duomenis, dokumentus ir informaciją PPK sekretoriui, kad šis galėtų atlikti jam nustatytas funkcijas;

10.10. atlieka kitas funkcijas, reikalingas uždaviniui įgyvendinti.

11. Jeigu PPK pirmininkas dėl svarbių priežasčių (laikinas nedarbingumas, komandiruotė ir pan.) negali atlikti savo funkcijų, jas atlieka PPK pirmininko pavaduotojas.

 

ANTRASIS SKIRSNIS

PPK SEKRETORIAUS FUNKCIJOS

 

12. PPK sekretorius atlieka šias funkcijas:

12.1. praneša PPK nariams ir kviečiamiems į posėdį asmenims posėdžio datą, laiką ir vietą;

12.2. rengia posėdžio darbotvarkę;

12.3. ne vėliau kaip likus 3 darbo dienoms iki posėdžio PPK nariams ir į posėdį kviečiamiems asmenims elektroninėmis priemonėmis pateikia posėdžio darbotvarkę, kitus dokumentus, susijusius su svarstomais klausimais, ir, jeigu reikia, PPK nariams pateikia balsavimo biuletenio formas;

12.4. informuoja PPK narius ir į posėdį kviečiamus asmenis, kad jie turi pranešti jam apie negalėjimą dalyvauti posėdyje ir kad gali nuomonę tam tikru klausimu išdėstyti raštu;

12.5. surenka PPK narių užpildytus balsavimo biuletenius, juos skaičiuoja ir atlieka kitus su organizuojamu balsavimu raštu susijusius veiksmus;

12.6. rašo posėdžio protokolą;

12.7. pateikia posėdžio protokolo projektą PPK nariams susipažinti;

12.8. registruoja pasirašytą posėdžio protokolą ministerijos darbo reglamente nustatyta dokumentų registravimo tvarka;

12.9. saugo PPK dokumentus ir perduoda juos toliau saugoti ministerijos darbo reglamente nustatyta dokumentų saugojimo tvarka;

12.10. atlieka kitas PPK pirmininko nurodytas funkcijas, kurios reikalingos PPK pavestai užduočiai įvykdyti.

 

TREČIASIS SKIRSNIS

PPK POSĖDIS

 

13. Posėdis organizuojamas pagal poreikį. Posėdis privalo būti suorganizuotas, jeigu to reikalauja ne mažiau kaip 4 PPK nariai.

14. Posėdis vyksta, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė PPK narių.

15. Posėdis, kuriame priimamas sprendimas, privalo būti protokoluojamas, kitais atvejais protokolas gali būti nerašomas.

16. Posėdyje turi būti:

16.1. patikrinamas dalyvaujančių PPK narių skaičius;

16.2. aptariama darbotvarkė (klausimai, papildomi klausimai, klausimų svarstymo eiliškumas, nuomonei pasakyti skirtas laikas), kuri gali būti tikslinama posėdžio metu;

16.3. sutariama dėl balsavimo būdo (kiekvienu klausimu gali būti balsuojama skirtingu balsavimo būdu);

16.4. pristatomi svarstomi klausimai darbotvarkėje nustatyta tvarka;

16.5. susipažįstama su PPK nario (-ių) ir (ar) kviečiamo (-ų) asmens (asmenų) nuomone (-ėmis) svarstomu klausimu, jeigu ji (jos) buvo pateikta (-os) iki posėdžio.

17. Posėdžio eigai fiksuoti gali būti naudojamos techninės priemonės. Techninių priemonių įrašai saugomi, kol užregistruojamas protokolas, o vėliau sunaikinami, jeigu PPK pirmininkas nenusprendžia kitaip.

 

KETVIRTASIS SKIRSNIS

PPK SPRENDIMAS

 

18. Sprendimas posėdyje priimamas balsuojant atviru vardiniu balsavimu. Kiekvienas PPK narys balsuoja už (pritaria aiškiai suformuluotam sprendimui) arba prieš (nepritaria sprendimui).

19. Sprendimui priimti parenkamas vienas iš šių balsavimo būdų:

19.1. pakeliant ranką;

19.2. užpildant reglamento 3 priede pateiktos formos balsavimo biuletenį.

20. Sprendimas laikomas priimtu, jeigu už jį balsavo dauguma posėdyje dalyvavusių PPK narių.

21. Jeigu PPK narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemia posėdžio pirmininko balsas.

22. Sprendimas įrašomas į protokolą ir turi būti motyvuotas.

23. Protokolas pagal reglamento 4 priede pateiktą formą turi būti surašytas ir pateiktas posėdyje dalyvavusiems PPK nariams ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po posėdžio dienos.

24. PPK nariai gali pateikti pastabas dėl protokolo projekto per 2 darbo dienas nuo jo pateikimo dienos.

25. Protokolas turi būti pasirašytas posėdžio pirmininko ir posėdžio sekretoriaus.

26. Pirmininko nurodymu protokolą pasirašo ir posėdyje dalyvavę PPK nariai.

27. Jeigu sprendimą tam tikru klausimu reikia pateikti kitiems asmenims, vadovaujantis Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“, rengiamas protokolo išrašas, o jo tikrumą tvirtina PPK pirmininkas.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

28. PPK veikla pasibaigia:

28.1. įvykdžius jai pavestą užduotį;

28.2. ją sudariusio asmens valia.

______________________________

 

Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių

institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo

elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“

priežiūros komisijos darbo reglamento

1 priedas

 

 

(Nešališkumo deklaracijos forma)

 

Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisijos, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 20__ m._____________ d. įsakymu Nr. _______,

 

_______________________________________________________________________________

(nario vardas, pavardė)

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA

 

20__ m._____________ d.

Vilnius

 

Būdamas (-a) komisijos nariu (-e) pasižadu:

1. dalyvaudamas (-a) komisijos veikloje vadovautis komisijos darbo reglamente nurodytais principais;

2. nedelsdamas (-a) raštu pranešti komisijos pirmininkui ir pareikšti apie nusišalinimą priimant sprendimus, kurie susiję su nario privačiais interesais, paaiškėjus bent vienai iš šių aplinkybių:

2.1. komisijos kompetencijai priklausančios veiklos srityje dalyvauja asmuo, susijęs su manimi santuokos, artimos giminystės ar svainystės ryšiais, arba juridinis asmuo, kuriam toks asmuo vadovauja;

2.2. aš pats (pati) arba asmuo, susijęs su manimi santuokos, artimos giminystės ar svainystės ryšiais:

2.2.1. esu (yra) komisijos kompetencijai priklausančios veiklos srityje dalyvaujančio juridinio asmens valdymo organų narys,

2.2.2. turiu (turi) komisijos kompetencijai priklausančios veiklos srityje dalyvaujančio juridinio asmens įstatinio kapitalo dalį arba turtinį įnašą jame,

2.2.3. gaunu (gauna) iš komisijos kompetencijai priklausančios veiklos srityje dalyvaujančio juridinio asmens bet kokios rūšies pajamų;

2.3. dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu (negali) laikytis komisijos darbo reglamente nurodytų principų.

 

Suprantu, kad asmenys, susiję su manimi santuokos, artimos giminystės ar svainystės ryšiais, yra sutuoktinis, seneliai, tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), jų sutuoktiniai, vaikaičiai, broliai, seserys ir jų vaikai, taip pat sutuoktinio tėvai, broliai, seserys ir jų vaikai.

 

________________________               __________________________

(parašas)                                       (vardas ir pavardė)

 

Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių

institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo

elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“

priežiūros komisijos darbo reglamento

2 priedas

 

 

(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)

 

Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisijos, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 20__ m._____________ d. įsakymu Nr. _______,

 

________________________________________________________________________________

(nario vardas, pavardė)

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

20__ m._____________ d.

Vilnius

 

1. Būdamas (-a) komisijos nariu (-e) pasižadu:

1.1. neatskleisti konfidencialios informacijos, kuri man taps žinoma atliekant komisijos nario funkcijas, išskyrus teisės aktų, reglamentuojančių privalomą informacijos pateikimą, numatytus atvejus;

1.2. saugoti konfidencialią informaciją tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su ja susipažinti ar ja pasinaudoti.

2. Suprantu, kad konfidencialią informaciją sudaro:

2.1. įslaptinta informacija, kaip ji suprantama pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymą;

2.2. informacija, kurios konfidencialumą nurodė ją parengęs ar pateikęs asmuo ir jos atskleidimas nėra privalomas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

2.3. informacija, kurios atskleidimas komisijos sutarimu darytų nuostolių Lietuvos Respublikos finansų ministerijai ar teisėtiems kitų asmenų interesams ir jos atskleidimas nėra privalomas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.

3. Man žinoma, kad konfidencialią informaciją galiu teikti tretiesiems asmenims tik įpareigotas (-a) komisijos pirmininko ar komisiją sudariusio asmens, išskyrus teisės aktų, reglamentuojančių privalomą informacijos pateikimą, numatytus atvejus.

4. Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Lietuvos Respublikos finansų ministerijai ir kitiems asmenims padarytus nuostolius.

 

______________________                   _________________________

(parašas)                                     (vardas ir pavardė)

 

Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių

institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo

elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“

priežiūros komisijos darbo reglamento

3 priedas

 

(Balsavimo biuletenio forma)

 

 

Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisijos, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 20__ m._____________ d. įsakymu Nr. _______,

 

________________________________________________________________________________

(nario vardas, pavardė)

 

BALSAVIMO BIULETENIS

 

Balsavimo biuletenio pateikimo data ______________________________________________

(pildo posėdžio sekretorius)

 

Balsavimo biuletenio pildymo data _______________________________________________

(pildo narys)

 

Balsavimo biuletenio grąžinimo data ______________________________________________

(pildo posėdžio sekretorius)

 

Klausimai, dėl kurių balsuojama

Nario sprendimas

PRIEŠ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nario teikiamos pastabos ir pasiūlymai (komentarai):

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių

institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo

elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“

priežiūros komisijos darbo reglamento

4 priedas

 

(Protokolo forma)

 

PROJEKTO „INFORMACIJOS APIE VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ INSTITUCIJŲ IR ĮSTAIGŲ PAJAMAS, IŠLAIDAS VIEŠINIMO ELEKTRONINĖJE ERDVĖJE INFORMACINĖS SISTEMOS KŪRIMAS“ PRIEŽIŪROS KOMISIJA

 

POSĖDŽIO PROTOKOLAS

 

20….m. ………………..d. Nr.....

(Vieta)

 

 

Posėdžio pirmininkas (Vardas ir pavardė).

 

Posėdžio sekretorius (Vardas ir pavardė).

 

Dalyvavo: (Vardai ir pavardės).

 

DARBOTVARKĖ:

1. ...

2. ...

 

1. SVARSTYTA. (Darbotvarkės klausimas).

Pranešėjas (Vardas ir pavardė, pranešimo turinys).

Pasisakė svarstomu klausimu (Vardai ir pavardės, pasisakymo turinys).

 

NUTARTA:

1.1. ...

1.2. ...

 

2. SVARSTYTA. (Darbotvarkės klausimas).

Pranešėjas (Vardas ir pavardė, pranešimo turinys).

Pasisakė svarstomu klausimu (Vardai ir pavardės, pasisakymo turinys).

 

NUTARTA:

2.1. ...

2.2. ...

 

 

Posėdžio pirmininkas              (Parašas)                      (Vardas ir pavardė)

 

Posėdžio sekretorius               (Parašas)                      (Vardas ir pavardė)

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-43, 2019-02-08, paskelbta TAR 2019-02-11, i. k. 2019-02089

Dėl finansų ministro 2017 m. gruodžio 27 d. įsakymo Nr. 1K-463 „Dėl projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisijos sudarymo“ pakeitimo