Suvestinė redakcija nuo 2019-07-03
Įsakymas paskelbtas: TAR 2017-12-29, i. k. 2017-21621
LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL PROJEKTO „INFORMACIJOS APIE VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ INSTITUCIJŲ IR ĮSTAIGŲ PAJAMAS, IŠLAIDAS VIEŠINIMO ELEKTRONINĖJE ERDVĖJE INFORMACINĖS SISTEMOS KŪRIMAS“
PRIEŽIŪROS KOMISIJOS SUDARYMO
2017 m. gruodžio 27 d. Nr. 1K-463
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. rugsėjo 8 d. nutarimu Nr. 1088 „Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 9.2 papunkčiu, 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.2-ESFA-V-916 priemonės „Nacionalinių kovos su korupcija priemonių įgyvendinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2016 m. vasario 8 d. įsakymu Nr. 1V-96 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.2-ESFA-V-916 priemonės „Nacionalinių kovos su korupcija priemonių įgyvendinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“, 72.2 papunkčiu, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informacinių technologijų projektų valdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. gegužės 14 d. įsakymu Nr. 1K-144 „Dėl Finansų ministerijos informacinių technologijų projektų valdymo taisyklių patvirtinimo“, 7 punktu, 2017 m. birželio 15 d. Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 10.1.2-ESFA-K-916-01-0008 „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ sutarties Nr. 10.1.2-ESFA-V-916-01-0008/1S-36 (toliau – Projekto sutartis) 6.14.9 papunkčiu:
1. S u d a r a u projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisiją (toliau – PPK):
Darius Sadeckas – Lietuvos Respublikos finansų viceministras (PPK pirmininkas);
Daiva Pipirienė – Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Veiklos valdymo departamento direktorė (PPK pirmininko pavaduotoja);
Kęstutis Andrijauskas – Informacinės visuomenės plėtros komiteto direktoriaus pavaduotojas, jį pavaduojanti PPK narė – Eglė Čepaitienė – Informacinės visuomenės plėtros komiteto Informacinių išteklių skyriaus vyriausioji specialistė;
Daiva Kamarauskienė – Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Biudžeto departamento direktorė;
Sandra Kaziukevičiūtė – Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos Korupcijos prevencijos valdybos Koordinavimo ir stebėsenos skyriaus vyresnioji specialistė, ją pavaduojanti PPK narė – Rūta Kaziliūnaitė – Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos Korupcijos prevencijos valdybos viršininkė;
Gytis Pamarnackas – Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Informacinių technologijų departamento direktorius;
Roma Žakaitienė – Lietuvos savivaldybių asociacijos direktorė, ją pavaduojantis PPK narys – Simas Brusokas – Lietuvos savivaldybių asociacijos patarėjas informacinės visuomenės plėtros klausimais.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-43, 2019-02-08, paskelbta TAR 2019-02-11, i. k. 2019-02089
Nr. 1K-89, 2019-03-18, paskelbta TAR 2019-03-19, i. k. 2019-04287
Nr. 1K-201, 2019-06-25, paskelbta TAR 2019-07-02, i. k. 2019-10832
3. P a v e d u:
3.1. PPK atlikti Projekto sutarties įgyvendinimo kontrolę, iki bus įvykdyti visi įsipareigojimai pagal Projekto sutartį.
3.2. Finansų ministerijos Personalo valdymo skyriaus vyriausiajai specialistei Lidijai Vaišnorienei vykdyti PPK sekretoriaus funkcijas.
Papunkčio pakeitimai:
Nr. 1K-43, 2019-02-08, paskelbta TAR 2019-02-11, i. k. 2019-02089
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2017 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. 1K-463
PROJEKTO „INFORMACIJOS APIE VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ INSTITUCIJŲ IR ĮSTAIGŲ PAJAMAS, IŠLAIDAS VIEŠINIMO ELEKTRONINĖJE ERDVĖJE INFORMACINĖS SISTEMOS KŪRIMAS“ PRIEŽIŪROS KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisijos darbo reglamentas (toliau – reglamentas) nustato projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ (toliau – projektas) priežiūros komisijos (toliau – PPK) funkcijas, teises, pareigas ir darbo organizavimo tvarką.
2. PPK savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, projekto sutartimis ir šiuo reglamentu.
3. PPK veikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – ministerija) vardu pagal jai suteiktus įgaliojimus.
II SKYRIUS
PPK FUNKCIJOS
6. PPK atlieka Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informacinių technologijų projektų valdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. gegužės 14 d. įsakymu Nr. 1K-144 „Dėl Finansų ministerijos informacinių technologijų projektų valdymo taisyklių patvirtinimo“, 6 punkte nurodytas funkcijas, taip pat tvirtina projekto tarpines ataskaitas ir atlieka kitas funkcijas, reikalingas jai pavestai užduočiai vykdyti.
III SKYRIUS
PPK TEISĖS IR PAREIGOS
7. PPK turi teisę:
7.1. gauti iš ministerijos administracijos padalinių dokumentus, duomenis ir informaciją, reikalingus jai pavestai užduočiai vykdyti ir funkcijoms atlikti;
7.2. prašyti ministerijos administracijos padalinių paaiškinti jų pateiktus dokumentus, duomenis ir informaciją;
7.3. kreiptis į kitas institucijas, įstaigas, organizacijas dėl informacijos, reikalingos jai pavestai užduočiai vykdyti ir funkcijoms atlikti;
8. PPK privalo:
8.1. užtikrinti, kad priimant sprendimus būtų laikomasi įstatymo viršenybės, objektyvumo, proporcingumo, efektyvumo, lygiateisiškumo, skaidrumo, atsakomybės už priimtus sprendimus principų, kaip jie suprantami pagal Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą;
8.2. užtikrinti, kad PPK narys nedalyvautų priimant sprendimus, jeigu yra rizika kilti viešųjų ir privačių interesų konfliktui. Prieš pradėdamas darbą kiekvienas PPK narys privalo užpildyti ir pateikti PPK pirmininkui reglamento 1 priede nustatytos formos Nešališkumo deklaraciją ir Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme nustatyta tvarka pareikšti apie nusišalinimą priimant sprendimus, kurie susiję su nario privačiais interesais (papildyti privačių interesų deklaraciją, šios deklaracijos priede ID001A nurodant interesų konfliktą keliančias aplinkybes, nedalyvauti rengiant, svarstant ar priimant sprendimą (ar sprendžiant kitą klausimą), kuris sukelia interesų konfliktą (palikti posėdžių salę, kabinetą ar kitą patalpą, kurioje sprendžiamas interesų konfliktą keliantis klausimas);
8.3. neatskleisti PPK turimos informacijos, jeigu jos atskleidimas gali daryti nuostolių ministerijai ar teisėtiems kitų asmenų interesams, išskyrus teisės aktų, reglamentuojančių privalomą informacijos pateikimą, nustatytus atvejus. Prieš pradėdamas darbą kiekvienas PPK narys privalo užpildyti ir pateikti PPK pirmininkui reglamento 2 priede nustatytos formos Konfidencialumo pasižadėjimą;
IV SKYRIUS
PPK DARBO TVARKA
PIRMASIS SKIRSNIS
PPK PIRMININKO UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS
10. PPK pirmininkas, įgyvendindamas uždavinį, atlieka šias funkcijas:
10.1. nustato PPK darbo formą – posėdis, pasitarimas, susitikimas ar mišri forma (toliau kartu – posėdis) – ir posėdžio vykdymo būdą – PPK nariai susirenka fiziškai arba keičiasi nuomonėmis naudodami technines priemones;
10.8. vizuoja su PPK kompetencija susijusius dokumentus ministerijos darbo reglamente nustatyta dokumentų vizavimo tvarka;
10.9. teikia duomenis, dokumentus ir informaciją PPK sekretoriui, kad šis galėtų atlikti jam nustatytas funkcijas;
ANTRASIS SKIRSNIS
PPK SEKRETORIAUS FUNKCIJOS
12. PPK sekretorius atlieka šias funkcijas:
12.3. ne vėliau kaip likus 3 darbo dienoms iki posėdžio PPK nariams ir į posėdį kviečiamiems asmenims elektroninėmis priemonėmis pateikia posėdžio darbotvarkę, kitus dokumentus, susijusius su svarstomais klausimais, ir, jeigu reikia, PPK nariams pateikia balsavimo biuletenio formas;
12.4. informuoja PPK narius ir į posėdį kviečiamus asmenis, kad jie turi pranešti jam apie negalėjimą dalyvauti posėdyje ir kad gali nuomonę tam tikru klausimu išdėstyti raštu;
12.5. surenka PPK narių užpildytus balsavimo biuletenius, juos skaičiuoja ir atlieka kitus su organizuojamu balsavimu raštu susijusius veiksmus;
12.8. registruoja pasirašytą posėdžio protokolą ministerijos darbo reglamente nustatyta dokumentų registravimo tvarka;
12.9. saugo PPK dokumentus ir perduoda juos toliau saugoti ministerijos darbo reglamente nustatyta dokumentų saugojimo tvarka;
TREČIASIS SKIRSNIS
PPK POSĖDIS
13. Posėdis organizuojamas pagal poreikį. Posėdis privalo būti suorganizuotas, jeigu to reikalauja ne mažiau kaip 4 PPK nariai.
15. Posėdis, kuriame priimamas sprendimas, privalo būti protokoluojamas, kitais atvejais protokolas gali būti nerašomas.
16. Posėdyje turi būti:
16.2. aptariama darbotvarkė (klausimai, papildomi klausimai, klausimų svarstymo eiliškumas, nuomonei pasakyti skirtas laikas), kuri gali būti tikslinama posėdžio metu;
16.3. sutariama dėl balsavimo būdo (kiekvienu klausimu gali būti balsuojama skirtingu balsavimo būdu);
KETVIRTASIS SKIRSNIS
PPK SPRENDIMAS
18. Sprendimas posėdyje priimamas balsuojant atviru vardiniu balsavimu. Kiekvienas PPK narys balsuoja už (pritaria aiškiai suformuluotam sprendimui) arba prieš (nepritaria sprendimui).
19. Sprendimui priimti parenkamas vienas iš šių balsavimo būdų:
23. Protokolas pagal reglamento 4 priede pateiktą formą turi būti surašytas ir pateiktas posėdyje dalyvavusiems PPK nariams ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po posėdžio dienos.
24. PPK nariai gali pateikti pastabas dėl protokolo projekto per 2 darbo dienas nuo jo pateikimo dienos.
27. Jeigu sprendimą tam tikru klausimu reikia pateikti kitiems asmenims, vadovaujantis Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“, rengiamas protokolo išrašas, o jo tikrumą tvirtina PPK pirmininkas.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių
institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo
elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“
priežiūros komisijos darbo reglamento
1 priedas
(Nešališkumo deklaracijos forma)
Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisijos, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 20__ m._____________ d. įsakymu Nr. _______,
_______________________________________________________________________________
(nario vardas, pavardė)
NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA
20__ m._____________ d.
Vilnius
Būdamas (-a) komisijos nariu (-e) pasižadu:
1. dalyvaudamas (-a) komisijos veikloje vadovautis komisijos darbo reglamente nurodytais principais;
2. nedelsdamas (-a) raštu pranešti komisijos pirmininkui ir pareikšti apie nusišalinimą priimant sprendimus, kurie susiję su nario privačiais interesais, paaiškėjus bent vienai iš šių aplinkybių:
2.1. komisijos kompetencijai priklausančios veiklos srityje dalyvauja asmuo, susijęs su manimi santuokos, artimos giminystės ar svainystės ryšiais, arba juridinis asmuo, kuriam toks asmuo vadovauja;
2.2. aš pats (pati) arba asmuo, susijęs su manimi santuokos, artimos giminystės ar svainystės ryšiais:
2.2.1. esu (yra) komisijos kompetencijai priklausančios veiklos srityje dalyvaujančio juridinio asmens valdymo organų narys,
2.2.2. turiu (turi) komisijos kompetencijai priklausančios veiklos srityje dalyvaujančio juridinio asmens įstatinio kapitalo dalį arba turtinį įnašą jame,
2.3. dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu (negali) laikytis komisijos darbo reglamente nurodytų principų.
Suprantu, kad asmenys, susiję su manimi santuokos, artimos giminystės ar svainystės ryšiais, yra sutuoktinis, seneliai, tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), jų sutuoktiniai, vaikaičiai, broliai, seserys ir jų vaikai, taip pat sutuoktinio tėvai, broliai, seserys ir jų vaikai.
________________________ __________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių
institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo
elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“
priežiūros komisijos darbo reglamento
2 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)
Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisijos, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 20__ m._____________ d. įsakymu Nr. _______,
________________________________________________________________________________
(nario vardas, pavardė)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
20__ m._____________ d.
Vilnius
1. Būdamas (-a) komisijos nariu (-e) pasižadu:
1.1. neatskleisti konfidencialios informacijos, kuri man taps žinoma atliekant komisijos nario funkcijas, išskyrus teisės aktų, reglamentuojančių privalomą informacijos pateikimą, numatytus atvejus;
2. Suprantu, kad konfidencialią informaciją sudaro:
2.1. įslaptinta informacija, kaip ji suprantama pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymą;
2.2. informacija, kurios konfidencialumą nurodė ją parengęs ar pateikęs asmuo ir jos atskleidimas nėra privalomas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
3. Man žinoma, kad konfidencialią informaciją galiu teikti tretiesiems asmenims tik įpareigotas (-a) komisijos pirmininko ar komisiją sudariusio asmens, išskyrus teisės aktų, reglamentuojančių privalomą informacijos pateikimą, numatytus atvejus.
Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių
institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo
elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“
priežiūros komisijos darbo reglamento
3 priedas
(Balsavimo biuletenio forma)
Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisijos, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 20__ m._____________ d. įsakymu Nr. _______,
________________________________________________________________________________
(nario vardas, pavardė)
BALSAVIMO BIULETENIS
Balsavimo biuletenio pateikimo data ______________________________________________
(pildo posėdžio sekretorius)
Balsavimo biuletenio pildymo data _______________________________________________
(pildo narys)
Balsavimo biuletenio grąžinimo data ______________________________________________
(pildo posėdžio sekretorius)
Klausimai, dėl kurių balsuojama |
Nario sprendimas |
|
UŽ |
PRIEŠ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nario teikiamos pastabos ir pasiūlymai (komentarai):
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių
institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo
elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“
priežiūros komisijos darbo reglamento
4 priedas
(Protokolo forma)
PROJEKTO „INFORMACIJOS APIE VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ INSTITUCIJŲ IR ĮSTAIGŲ PAJAMAS, IŠLAIDAS VIEŠINIMO ELEKTRONINĖJE ERDVĖJE INFORMACINĖS SISTEMOS KŪRIMAS“ PRIEŽIŪROS KOMISIJA
POSĖDŽIO PROTOKOLAS
20….m. ………………..d. Nr.....
(Vieta)
Posėdžio pirmininkas (Vardas ir pavardė).
Posėdžio sekretorius (Vardas ir pavardė).
Dalyvavo: (Vardai ir pavardės).
DARBOTVARKĖ:
1. ...
2. ...
1. SVARSTYTA. (Darbotvarkės klausimas).
Pranešėjas (Vardas ir pavardė, pranešimo turinys).
Pasisakė svarstomu klausimu (Vardai ir pavardės, pasisakymo turinys).
NUTARTA:
1.1. ...
1.2. ...
2. SVARSTYTA. (Darbotvarkės klausimas).
Pranešėjas (Vardas ir pavardė, pranešimo turinys).
Pasisakė svarstomu klausimu (Vardai ir pavardės, pasisakymo turinys).
NUTARTA:
2.1. ...
2.2. ...
Posėdžio pirmininkas (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Posėdžio sekretorius (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-43, 2019-02-08, paskelbta TAR 2019-02-11, i. k. 2019-02089
Dėl finansų ministro 2017 m. gruodžio 27 d. įsakymo Nr. 1K-463 „Dėl projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisijos sudarymo“ pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-89, 2019-03-18, paskelbta TAR 2019-03-19, i. k. 2019-04287
Dėl finansų ministro 2017 m. gruodžio 27 d. įsakymo Nr. 1K-463 „Dėl projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisijos sudarymo“ pakeitimo
3.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-201, 2019-06-25, paskelbta TAR 2019-07-02, i. k. 2019-10832
Dėl finansų ministro 2017 m. gruodžio 27 d. įsakymo Nr. 1K-463 „Dėl projekto „Informacijos apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas, išlaidas viešinimo elektroninėje erdvėje informacinės sistemos kūrimas“ priežiūros komisijos sudarymo“ pakeitimo